Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Glavni žarometi so klasični xenoni. Če barva zgleda zanimivo, je prvi sum kamera.
Zbogom in hvala za vse ribe
einstein :P ::
WarpedGone je izjavil:
Glavni žarometi so klasični xenoni. Če barva zgleda zanimivo, je prvi sum kamera.
ni nič s kamero.
saj tudi xenoni niso vsi dovoljeni, tudi ti imajo nekateri zanimive barve.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
TribesMan ::
Nič dramatičnega ni v tej barvi, je pač malo hladnejši odtenek. Sama barva nikoli ni bila problem pri xenonu (ok razen tistih ekstremno vijoličnih aftermarket zadev, ki res niso za na cesto). Bolje je važna oblika snopa in regulacija višine, da ne zaslepiš nasproti vozečih.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
fpbs ::
WarpedGone ::
Če nebi v oglasu direkt zavajal bi blo tudi lepo:
Nimajo vsi electric cars tako zanemarljive kapacitete kot Leaf.
Chargers recharge electric cars from 0-80% in 30 minutes
Nimajo vsi electric cars tako zanemarljive kapacitete kot Leaf.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Tukaj pa jaz ne vidim nobenega zavajanja.
Pa tudi niso vsi "electric cars" tako vnetljivi kot Tesle. V petih mesecih pet Tesel.
Nimajo vsi electric cars tako zanemarljive kapacitete kot Leaf.
Pa tudi niso vsi "electric cars" tako vnetljivi kot Tesle. V petih mesecih pet Tesel.
fpbs ::
Če primerjaš po številu prodanih Tesel in Leafov, bi to pomenilo 18 zgorelih Leafov, pa če se ne motim, do sedaj še ni noben končal v ognju.
matejm1994 ::
fpbs ::
V tem primeru se omenja, da niso vzrok požara baterije. Takoj po dogodku se je pojavilo 7 Teslinih strokovnjakov, da raziščejo vzrok, pa jih je lastnik vljudno zavrnil.
WarpedGone ::
Še v nobenem primeru vzrok požara ni bila baterija.
Grdo se motiš, tudi leafi so zgoreli. Ampak to ni sexy novica, ker leaf v svoji neuporabnosti ne ogroža nobenga. Tut nissanove delnice ni nič posej željena roba.
Tale zadnja reč v torontu je (slabo) zrežiran poskus zbijanja tečaja delnice tik pred izdajo četrtletnega poročila.
Poskus ni prijel, tečaj je še vedno nad sredinim tečajem, le ~1% pod včerajšnjim.
pa če se ne motim, do sedaj še ni noben končal v ognju.
Grdo se motiš, tudi leafi so zgoreli. Ampak to ni sexy novica, ker leaf v svoji neuporabnosti ne ogroža nobenga. Tut nissanove delnice ni nič posej željena roba.
Tale zadnja reč v torontu je (slabo) zrežiran poskus zbijanja tečaja delnice tik pred izdajo četrtletnega poročila.
Poskus ni prijel, tečaj je še vedno nad sredinim tečajem, le ~1% pod včerajšnjim.
Zbogom in hvala za vse ribe
matejm1994 ::
WarpedGone je izjavil:
Še v nobenem primeru vzrok požara ni bila baterija.
pa če se ne motim, do sedaj še ni noben končal v ognju.
Grdo se motiš, tudi leafi so zgoreli. Ampak to ni sexy novica, ker leaf v svoji neuporabnosti ne ogroža nobenga. Tut nissanove delnice ni nič posej željena roba.
Tale zadnja reč v torontu je (slabo) zrežiran poskus zbijanja tečaja delnice tik pred izdajo četrtletnega poročila.
Poskus ni prijel, tečaj je še vedno nad sredinim tečajem, le ~1% pod včerajšnjim.
Zakaj tako misliš? Misliš, da je "zagorel namerno"? Da je imel kdo prste vmes?
shark1 ::
Ah fantje,ne bit naivni no...seveda se to dogaja,a se zavedate,koliko lahko nekdo zasluži z delnicami,če namerno zakuri Teslo in računa na praktično (vsak kratkotrajen) padec delnice? Zaslužiš lahko vsaj 10x več,kot je vrednost avtomobila,ki si ga namerno zakuril...
Gregor P ::
Ta je dobra, na to še pomislil nisem, da najprej kupim Teslino vozilo, ga zakurim in potem kupim delnice
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
shark1 ::
Ta je dobra, na to še pomislil nisem, da najprej kupim Teslino vozilo, ga zakurim in potem kupim delnice
Najprej ga zakuriš sredi ceste (kao vžgal se je brez vzroka sredi vožnje),posnemeš požar,daš takoj izjavo v javnost da je v avtu zgorela še tvoja žena,ki se ni mogla rešiti iz avta,ker je zaradi požara zaštekalo centralno zaklepanje.
Delničarjem se zmeša,delnice za kak dan ali dva strmoglavijo za 20 ali 30%,ti pa mastno zaslužiš,ker si jih prejšnji dan shortal (stavil na padec),ker si predvidel kakšen bo odziv lastnikov delnic.
Seveda jih spet kupiš,ko so na najnižji točki,takoj nato priznaš,da si avto sam zakuril,da v avtu ni nihče umrl,itd...delnice zrastejo nazaj na prejšnjo vrednost,in spet mastno zaslužiš!
:D
(kdor ne verjame moji teoriji,naj si pogleda,kako so delnice padle po objavi,da sta zagorela dva njihova avtomobila,v Novembru 2013,iz 176 na 120 USD.Danes so vredne 198 USD)
WarpedGone ::
Zakaj tako misliš? Misliš, da je "zagorel namerno"? Da je imel kdo prste vmes?
Par zadev:
- dogodek je star že ~2 tedna
- ena sama slika dogodka, druga je povečana in osvetljena prva
- prvi je o zadevi 'poročal' financarski novinar cca 10 dni po dogodku
- ta isti novinar ima 'kriminalno' preteklost na financarski sceni
- informacije o dejstvih so zelo skope - v garaži je bil požar, not je bil MS
- vemo kaj naj nebi bil vzrok
- nobene info o dejanskem vzroku
- gasilci gledajo v steno pred avtom
Pod občutku bi reku, da je zagorelo 'slučajno', nekaj v garaži je šlo v ogenj, komot povsem nepovezano z avtom (avto se med požarom ni polnil da bi lahk okrivil preobremenitev električne napeljave med polnjenjem). Ker o zadevi ni nihče dvigoval prahu, je minilo 10 dni ko je za dogodek zvohal novninarski mrhovinar. Spomne se kako vroča novica je bil goreč Model S v preteklosti spiše članek v katerem se trudi zadevo zaspinat kot še en "teslin problem" (in morda stavi na padec delnice). Ampak delnice majo svojo pamet in svoj spomin in 'novica' ne prime več.
Stvari se dogajajo, igralcev je pa mnogo.
Zbogom in hvala za vse ribe
jebiveter2 ::
Še v nobenem primeru vzrok požara ni bila baterija.
Blame spontaneous self combustion then
Li celice so nagnjene h tem defektom. Tako kot razna podobna eksploziva, imaš tu delno vezano energijo, ki se lahko sprosti kadarkoli in ne tako kot pri dizlu, kjer rabiš vir energije in še zajetno količino kisika, da se zgodi karkoli
WarpedGone ::
Neumnost.
Pri LiIOn celicah nucaš konkretno količino energije, da celico dovolj fizično poškoduješ, da pride do težav.
Recimo z 200km/h v betonski zid al pa pri +100kmh z zapneš v 10kg kos jekla sred ceste al pa kaj podobnega.
Po drugi strani, pa je včasih bolje zapet z baterijo, kot kos jekla fasat v rit skozi dno avtomobila. Se dogaja pogosteje, kot se zavedamo.
Popravek zgornje trditve:
Tkole je:
Pri LiIOn celicah nucaš konkretno količino energije, da celico dovolj fizično poškoduješ, da pride do težav.
Recimo z 200km/h v betonski zid al pa pri +100kmh z zapneš v 10kg kos jekla sred ceste al pa kaj podobnega.
Po drugi strani, pa je včasih bolje zapet z baterijo, kot kos jekla fasat v rit skozi dno avtomobila. Se dogaja pogosteje, kot se zavedamo.
Popravek zgornje trditve:
- ta isti novinar ima 'kriminalno' preteklost na financarski sceni
Tkole je:
I would hope the magazine founder is not doing this for financial purpose. He has history...
In 2002, Mr. Blodget--then an analyst at Merrill Lynch--was accused by regulators of publicly issuing positive ratings on stocks of the firm's investment-banking clients while privately deriding them in email messages. He was permanently barred from the securities industry in 2003 and paid $4 million to settle regulators' charges against him.
Zbogom in hvala za vse ribe
matejm1994 ::
Ja no saj, če ni pustil tistih Teslovih ljudi, da pogledajo, je že sumljivo. Se strinjam z tvojo teorijo :)
Gregor P ::
Se tudi strinjam, da je močno čudno, da jim avta ne "vržeš v glavo", da ga popravijo na njihove stroške, ali sploh da naj ti rajši kar vrnejo denar in nikoli več (kar bi vsak povprečen človek storil ob klasičnem MNZ vozilu), ampak ga rajši zadržiš in sam prostovoljno nosiš stroške za domnevno nastalo škodo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
jebiveter2 ::
Ker natanko vsi veste, kaj se tipu podi po glavi ?
Za požar lahko izplača stroške kar zavarovalnica, ni treba tesle mešati vmes.
Popravljati vozilo iz požara nima smisla, smradu se nikoli ne znebiš. Karkoli bo tesla rihtala, njega kaj preveč ne zanima.
Za požar lahko izplača stroške kar zavarovalnica, ni treba tesle mešati vmes.
Popravljati vozilo iz požara nima smisla, smradu se nikoli ne znebiš. Karkoli bo tesla rihtala, njega kaj preveč ne zanima.
Gregor P ::
Nimamo pojma. Tudi res, da če je avto povsem zažgan in se da vse lepo urediti preko zavarovalnice (tudi odvoz), ni potrebe, da bi sedaj še proizvajalca prenašal, razen če ti seveda misli plačati kašno odškodnino za povzročeno škodo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Neumnost.
Popravek zgornje trditve:
- ta isti novinar ima 'kriminalno' preteklost na financarski sceni
Tkole je:
I would hope the magazine founder is not doing this for financial purpose. He has history...
In 2002, Mr. Blodget--then an analyst at Merrill Lynch--was accused by regulators of publicly issuing positive ratings on stocks of the firm's investment-banking clients while privately deriding them in email messages. He was permanently barred from the securities industry in 2003 and paid $4 million to settle regulators' charges against him.
Neverjetno iz kakšnih "zaneslivih" virov se ti napajaš:
http://www.teslamotorsclub.com/showthre...
Tu imaš celoten članek o tem novinarju:
http://online.wsj.com/news/articles/SB1...
Glede odslovitve Teslinih delavcev bi tudi jaz storil enako, kot ta lastnik. Bolje je, da avto pregleda neka nepristranska komisija. Če je bil avto zavarovan, bo zavarovalnica krila vse stroške povezane s tem. Končni plačnik bo pa v vsakem primeru Tesla, razen namerne sabotaže, v kar pa močno dvomim.
Se pa zopet vidi, da so pri Tesli o dogodku molčali, vse dokler ni iz drugih virov prišel v javnost.
fpbs ::
jebiveter2 je izjavil:
Kot da je fizična poškodba celice edini možen vzrok okvare.
Marsikatera ne bo vzdržala superchargenja na 100%.
WarpedGone ::
Če se pamet ne strinja s prakso je napačna praksa al pamet?
Na cesti je že 35.000 Model S, *nobenega* reporta o fentani bateriji zaradi SC.
Še vedno nimaš pojma kaj tumbaš.
Na cesti je že 35.000 Model S, *nobenega* reporta o fentani bateriji zaradi SC.
Še vedno nimaš pojma kaj tumbaš.
Zbogom in hvala za vse ribe
jebiveter2 ::
Ker baterija se fenta tisti moment ko se jo SC dotakne ?
Lokalno pregrevanje bo kurilo tisto celico vse dokler ne bo dokončno odpovedala v najslabšem možnem momentu
Lokalno pregrevanje bo kurilo tisto celico vse dokler ne bo dokončno odpovedala v najslabšem možnem momentu
WarpedGone ::
Ja, bo. Al pa pokaži svoje znanje in obrazloži kdaj je "najslabši možen moment".
Ko čakaš na semaforju s porabo 100W?
Ko čakaš na semaforju s porabo 100W?
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
jebiveter2 je izjavil:
Ker baterija se fenta tisti moment ko se jo SC dotakne ?
Lokalno pregrevanje bo kurilo tisto celico vse dokler ne bo dokončno odpovedala v najslabšem možnem momentu
Za vse baterije, se priporoča če je le mogoče počasno polnenje. Hitro polnenje samo v primeru, ko je to nujno. Pri hitrem polnenju kljub hlajenju prihaja do močnega pregrevanja elektrod in celotne baterije, kar povzroča krivljenje, lomljenje in razpadanje elektrod. Pri nekaj deset, ali 100 polnenj ne boš zapazil kakšne posebne razlike, bo pa to vplivalo na končno zmanjšanje ciklov, v najslabšem primeru, kot si omenil, pa lahko zelo hitro pride do popolne okvare.
Če se pamet ne strinja s prakso je napačna praksa al pamet?
Na cesti je že 35.000 Model S, *nobenega* reporta o fentani bateriji zaradi SC.
Warpi, triletna uporaba baterij je prekratka, da bi lahko govorili o kakšni praksi, in ne pričakuj od Tesle "nobenega reporta o fentani bateriji". To bomo izvedeli iz drugih virov.
jebiveter2 ::
WarpedGone je izjavil:
Ja, bo. Al pa pokaži svoje znanje in obrazloži kdaj je "najslabši možen moment".
Ko čakaš na semaforju s porabo 100W?
Pravzaprav unloading je eden izmed najslabših možnih momentov.
Cell ok - Cell failure under load - limited heating since current is drawn from the cell - cell unloaded - max current available for heating - fire
Lahko pričakuješ da se ti taki požari ne bodo dogajali, ko bi zadeva bila čisto prazna, v vseh ostalih primerih pa je samo ?
Notri imaš koliko, 20.000 celic ?
Še najboljše imajo določen % okvare.
In se upam stavit da imaš par slabo in že delujočih komadov v vsakem battery packu ki ga naredi tesla.
WarpedGone ::
Notri imaš koliko, 20.000 celic ?
"Nisam ćit'o al' osudjujem" press?
Zelo si 'pameten' za osebo, ki ne pozna niti take trivijalnosti kot je število celic v konkretnem battery packu. To je med prvimi zadevami katero izveš, ko greš mal raziskovat kako zadeva sploh dela. Če ne veš tega, je vso ostalo palamudenje čisto akademsko nabijanje ki s konrektnim izdelkom nima nič skupnega.
Oba sta sicer nesposobna dojet pojem "good enough". Vso vajino palamudenje ubije zelo kratek fakt:
Batery Warrant: eight years and unlimited miles for all 85 kW?h models
Uporaba hitrega polnjenja ni faktor v garanciji.
Na koncu dneva je vse stvar statistike. Če je zadeva good-enough je število okvar dovolj nizko, da lahko projekt sfinanciraš s profitom. Ja, so ljudje, katerim so že zamenjal baterijo. Ni jih pa hudo veliko niti ni bil to kak poseben dogodek - pripeljal na servis in se odpeljal z drugo.
Leta 2007 je tesla lansiral svoj prvi avto - Roadster. Pri njem so dal tole oceno:
Tesla itself said in a 2006 blog post that its Roadster packs would last for more than five years and be capable of covering 100,000 miles, with some decline in performance. The company estimated that a car that covered 50,000 miles over five years would have 70 percent capacity left.
Praksa pa je pokazala:
Tesla Roadster Battery Life Study: 85 Percent Capacity After 100,000 Miles
Celice v MS uporabljajo mal drugačno osnovno kemijo in so še dodatno izpiljene za 'automotive use'. Od njih se upravičeno pričakuje, da se bodo obnašale še bolje kot pa se obnašajo baterije v roadsterju.
Ta tem forumu so bili mnogi pametni sto na uro, kako bojo roadsterjeve baterije fejlale ko nore.
To strašenje se žal bolje sklada z obnašanjem nissanovega leafa, ki nima nobene kontrole nad temperaturo celic. Kapacaiteta pada kot kamen, razen če slučajno živiš v krajih kjer sneg nikoli ne skopni... Kaj se dogaja z njegovo baterijo pri 50kW polnjenju (kar bi ustrezalo polnjenju z 170kW pri MS) je tut svoja zgodba.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Oba sta sicer nesposobna dojet pojem "good enough". Vso vajino palamudenje ubije zelo kratek fakt:
Batery Warrant: eight years and unlimited miles for all 85 kW?h models
To strašenje se žal bolje sklada z obnašanjem nissanovega leafa, ki nima nobene kontrole nad temperaturo celic. Kapacaiteta pada kot kamen, razen če slučajno živiš v krajih kjer sneg nikoli ne skopni... Kaj se dogaja z njegovo baterijo pri 50kW polnjenju (kar bi ustrezalo polnjenju z 170kW pri MS) je tut svoja zgodba.
Ta Teslin pojem "good enough" pomeni, da naj bi večji procent baterij zdržal 8 let. Tiste, ki bodo recimo odpovedale kakšno leto pred potekom garancije se pa zamenja z že rabljenimi, ki bodo vzdržale vsaj še do konca garancije. Kaj se bo pa dogajalo po pretekli garanciji jih pa ne briga.
Ker se pri Nissanu zavedajo, da tekočinsko hlajenje nima prihodnosti, so izvedli zračno hlajenje, in istočasno šli v razvoj baterij, ki jim nekoliko višje temperature ne škodijo. S tem so dosegli pomemben napredek v razvoju baterij, vsem lastnikom Leafov ki imajo težave z baterijami pa jih bodo brezplačno zamenjali.
Vsi novi Leafi in najnovejši E-NV200 bodo od aprila dalje imeli vgrajene že te nove baterije.
jebiveter2 ::
Zelo si 'pameten' za osebo, ki ne pozna niti take trivijalnosti kot je število celic v konkretnem battery packu. To je med prvimi zadevami katero izveš, ko greš mal raziskovat kako zadeva sploh dela. Če ne veš tega, je vso ostalo palamudenje čisto akademsko nabijanje ki s konrektnim izdelkom nima nič skupnega.
Yeh. Kot da pol manj celic kaj bistveno spremeni zadevo.
Oba sta sicer nesposobna dojet pojem "good enough". Vso vajino palamudenje ubije zelo kratek fakt:
Kar je good enough zate ni good enough zame.
To si očitno sam ti nesposoben dojet.
Uporaba hitrega polnjenja ni faktor v garanciji.
Faktor staranja tudi ni faktor v garanciji.
Celice v MS uporabljajo mal drugačno osnovno kemijo in so še dodatno izpiljene za 'automotive use'. Od njih se upravičeno pričakuje, da se bodo obnašale še bolje kot pa se obnašajo baterije v roadsterju.
Ta tem forumu so bili mnogi pametni sto na uro, kako bojo roadsterjeve baterije fejlale ko nore.
O wow, kot da je kapaciteta edina funkcija kvalitete baterije.
Kje imaš še notranjo upornost in posledično tokovno zmogljivost ?
Ta Teslin pojem "good enough" pomeni, da naj bi večji procent baterij zdržal 8 let. Tiste, ki bodo recimo odpovedale kakšno leto pred potekom garancije se pa zamenja z že rabljenimi, ki bodo vzdržale vsaj še do konca garancije. Kaj se bo pa dogajalo po pretekli garanciji jih pa ne briga.
Nekakšna takšna je žalostna praksa vseh US firm.
WarpedGone ::
Dejta se vidva med sabo zmenit al so nissanove baterije klump al good enough.
En pljuva čez teslo, drug pa hvali nissan. Vmes je pa kvalitativni in performančni world of difference.
Klasičen FUDsterski pristop, en pljuva čez A, drug pa čez neA.
En pljuva čez teslo, drug pa hvali nissan. Vmes je pa kvalitativni in performančni world of difference.
Klasičen FUDsterski pristop, en pljuva čez A, drug pa čez neA.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Dejta se vidva med sabo zmenit al so nissanove baterije klump al good enough.
En pljuva čez teslo, drug pa hvali nissan. Vmes je pa kvalitativni in performančni world of difference.
Klasičen FUDsterski pristop, en pljuva čez A, drug pa čez neA.
"kvalitativni in performančni world of difference" je v tem, da Tesla nabije v avto tričetrt tone baterij, kar bi lahko storil vsak proizvajalec vozil, a tega ne stori in raje ponudi avto z manjšim dosegom, ali hibrida, kar je edino pametno glede na zdajšnje stanje lastnosti baterij.
WarpedGone ::
Whatever rocks your boat.
Prvi jamra o temperaturnih hotspotih, drug navija za pasivno hlajene baterije. Noben od obeh ne skapira, da je to dvoje v kontradikciji.
Tretji pa neki po svoje žvižga zraven in navija za svoje moštvo, kot se mu zazdi.
O 'vaserdiht' argumentu pa nihče nič.
Prvi jamra o temperaturnih hotspotih, drug navija za pasivno hlajene baterije. Noben od obeh ne skapira, da je to dvoje v kontradikciji.
Tretji pa neki po svoje žvižga zraven in navija za svoje moštvo, kot se mu zazdi.
O 'vaserdiht' argumentu pa nihče nič.
Zbogom in hvala za vse ribe
gensi ::
Počasi se le premika: prihaja Golf http://avtomanija.com/default.asp?rb=3&... - cena se mi ne zdi zelo navita - in še ta se bo zagotovo počasi zniževala.
WarpedGone ::
V ice svetu je bil popularen "There's no replacement for displacement". V EV svetu bo to "There's no replacement for capacity".
Švabska publika jamra da je 400km dosega premalo, njihov domač tabor pa ponudi avto z 130km dosega ob enaki vožnji).
Hkrati jamrajo da baterije pešajo s ciklanjem in hkrati pravijo da je danes pametneje ponudit manjšo baterijo kot večjo.
Pa boš manjšo teral skozi bistveno širši SOC kot večjo. 100km pri 24kWh pomeni skoraj popolno napolnitev in popolno izpraznitev.
Teh istih 100km pri 85kWh bateriji pomeni polnjenje na 70% in izpraznitev na 50%.
Kaj je bol nežno do baterije?
Švabska publika jamra da je 400km dosega premalo, njihov domač tabor pa ponudi avto z 130km dosega ob enaki vožnji).
Hkrati jamrajo da baterije pešajo s ciklanjem in hkrati pravijo da je danes pametneje ponudit manjšo baterijo kot večjo.
Pa boš manjšo teral skozi bistveno širši SOC kot večjo. 100km pri 24kWh pomeni skoraj popolno napolnitev in popolno izpraznitev.
Teh istih 100km pri 85kWh bateriji pomeni polnjenje na 70% in izpraznitev na 50%.
Kaj je bol nežno do baterije?
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Dejta se vidva med sabo zmenit al so nissanove baterije klump al good enough.
En pljuva čez teslo, drug pa hvali nissan. Vmes je pa kvalitativni in performančni world of difference.
Klasičen FUDsterski pristop, en pljuva čez A, drug pa čez neA.
"kvalitativni in performančni world of difference" je v tem, da Tesla nabije v avto tričetrt tone baterij, kar bi lahko storil vsak proizvajalec vozil, a tega ne stori in raje ponudi avto z manjšim dosegom, ali hibrida, kar je edino pametno glede na zdajšnje stanje lastnosti baterij.
Pišeš bedarije. Pametno je to, kar se prodaja. In Tesle se kar uspešno prodajajo, tako da očitno "tričetrt tone baterij" ni takšna bedarija. Če lahko to naredi (in proda) vsak proizvajalec je pa drugo vprašanje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
dzinks63 ::
Začenja se prodaja e-Golf, koliko bo uspešen bomo videli, nekaj mu zna doporinesti sedanji renome.
Te kolobocije s kabli niso ravno posrečene, bo pač potrebno vzeti v zakup.
Osnovna cena za Golfa, ki ga poganja 85 kilovatni elektromotor z 270 Nm navora, bo znašala 34.900 evrov. Za ta denar bodo nemški kupci med drugim dobili navigacijo, ogrevano vetrobransko steklo, LED žaromete, dodatne LED dnevne luči, samodejno klimatsko napravo, nizkokotalne gume in 24,2 kWh baterije, ki bodo zagotavljale, da je z e-Golfom možno prevoziti med 130 in 190 kilometrov.
Te kolobocije s kabli niso ravno posrečene, bo pač potrebno vzeti v zakup.
WarpedGone ::
Pravilo palca pravi:
a) 3km na kWh ob izjemno zanič pogojih: izrazit mraz/vročina/dež/sneg/divja vožnja
b) 4km na kWh ob običajnh pogojih "mešanega cikla"
c) 5km na kWh ob običajnih pogojih z več mirne vožnje
d) 6km na kWh ob namenskem 'šparanju'
24kWh tako postane:
a) ~75km ob res slabih razmerah/divjanju
b) ~100km ob vsakdanji vožnji z nekaj AC, pospeševanji, ogrevanju,
c) ~125km ob vsakdanji vožnji brez AC
d) ~150km če res ahtaš
a) 3km na kWh ob izjemno zanič pogojih: izrazit mraz/vročina/dež/sneg/divja vožnja
b) 4km na kWh ob običajnh pogojih "mešanega cikla"
c) 5km na kWh ob običajnih pogojih z več mirne vožnje
d) 6km na kWh ob namenskem 'šparanju'
24kWh tako postane:
a) ~75km ob res slabih razmerah/divjanju
b) ~100km ob vsakdanji vožnji z nekaj AC, pospeševanji, ogrevanju,
c) ~125km ob vsakdanji vožnji brez AC
d) ~150km če res ahtaš
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
20 minutni povzetek zakaj, kako in zakaj tako: Design & Development of the Original TESLA Sports Car
by Martin Eberhard
by Martin Eberhard
Zbogom in hvala za vse ribe
shark1 ::
Škoda da tale Golf ni plug-in hibrid. V tem primeru bi bil uporaben kot prvi avto. Tako pa ostaja edina možnost kot idealen drugi avto pri družini (ki za daljše poti še vedno rabi bencinarja ali dizla...)
Nikec3 ::
Ta e-Golf bo zagotovo najbolj dolgočasen EV na trgu.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"