» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
181 / 1218
»»

PrimozR ::

Hja, če bi s Teslo želel podirati rekord, kaj bistveno hitreje tudi ne bi bilo, ker bi pač večji % časa filal baterije (dolžinsko bolj pogosto, časovno pa še bolj pogosto).

mn ::

PrimozR je izjavil:

Hja, če bi s Teslo želel podirati rekord, kaj bistveno hitreje tudi ne bi bilo, ker bi pač večji % časa filal baterije (dolžinsko bolj pogosto, časovno pa še bolj pogosto).


Res je. Nisem hotel reči, da bi šlo lahko tudi s Teslo precej hitreje, ker menim da ne bi šlo ampak da se tipi z Mercedesom niso šli en Coast to Coast trip ampak je šlo v resnici za nelegalno dirko - postavljane rekorda in posledično daleč od neke normalne vožnje. Z ICE avtom po omejitvah verjetno ne bi trajalo dosti manj časa kot s Teslo.

WarpedGone ::

Edini realni faktor je človek - takoj ko imaš s sabo še kakšno žensko / otroke je postanek pol ure na 4 ure biološki minimum. Raje še več kot pol ure na manj kot 4 ure. In od parminutnega tankanja bencina nimaš več nobenga profita, ker je omejitev človek.

Pod črto: EV je časovno povsem tam/tam z ICE, stroškovno gledano je pa daleč spredaj - Coast To Coast košta 0 USD za štrom in x*100 USD za bencin.
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::

jaz vam povem iz realne roke da vožnja do recimo minhna ali dunaja ali kam tko

zahteva vsaj dva postanka na bencinski za wc, kavico, kosilo itd...

Okapi ::

Jaz se do Muenchna še nikoli nisem ustavil več kot enkrat - vedno tam nekje sredi Avstrije. In to nikoli za kosilo, ker običajno greš na pot ali zjutraj ali zvečer, odvisno od smeri. Dvakrat se ustaviš na poti v Berlin ali Amsterdam.

O.

Matev ::

okapi

ja sej smo že ugotovili da zate ni e.avto
ker se voziš 23h na dan v eno smer za v dnevno službo
in klanec v obe smeri - naprej in nazaj

ane?

celada ::

WarpedGone je izjavil:

Edini realni faktor je človek - takoj ko imaš s sabo še kakšno žensko / otroke je postanek pol ure na 4 ure biološki minimum. Raje še več kot pol ure na manj kot 4 ure. In od parminutnega tankanja bencina nimaš več nobenga profita, ker je omejitev človek.

Pod črto: EV je časovno povsem tam/tam z ICE, stroškovno gledano je pa daleč spredaj - Coast To Coast košta 0 USD za štrom in x*100 USD za bencin.


Mah ne bluzi. Več poti do Brescie (1 postanek), Munich ( 1 postanek), Slavonski brod ( kombi s 4imi mulci, voznik pa še kaka ženska notri 1 postanek) . To so vse poti po 300-400 km in nikoli se ne ustavimo za 30+ min. 15 min postanki so bolj pravilo.

Okapi ::

ane?
Ne. Samo hotel sem povedati, da si v zagovor elektriki ni treba izmišljevati dveh obveznih postankov do Muenchna.

O.

Matev ::

obvezno ni nič

tudi na morje (dopust) greš lahko tako da se sploh ne ustaviš
se samo obrneš in odpelješ nazaj domov z ice-jem

WarpedGone ::

celada:
Mah ne bluzi. Več poti do Brescie (1 postanek), Munich ( 1 postanek), Slavonski brod ( kombi s 4imi mulci, voznik pa še kaka ženska notri 1 postanek) . To so vse poti po 300-400 km in nikoli se ne ustavimo za 30+ min. 15 min postanki so bolj pravilo.

A je funkcionalna nepismenost zahtevani standard na SloTech?
Pol ure na 400km je ocena čez prst kaj si normalni ljudje privoščijo. Udobje n stuff.
Tut teh pol ure ni nujno 30 minut in 0 sekund ampak karkoli med ~20 in ~40 minut.

A je res tako zaHebano dojet prebrano?
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

celada, saj tistih 15 min (100+ km dosega) vmes bi bilo dovolj, da s Teslo za sigurno opraviš pot do Munchna ali do Brescie...

Bo pa potrebno kar nekaj superchargerjev da bomo lahko rekli, da smo kolikor toliko pokriti, eden pri Salzburgu, pa pri Benetkah, pa nekje od Graza proti Dunaju, od Zagreba proti Beogradu, pa AC proti Splitu... potem pa samo še 10 let staro Teslo za 20k € rabim kupit :(

WarpedGone ::

Center Ljubljana do center Minhen je po GMaps 406 km i.e. to je že danes izvedljivo brez filanja na poti s 85kWh varianto.
Bo pa seveda treba filat nekje v minhnu za pot nazaj.
Predno začnete plezat po stropu - ne, ni treba polžarit po AC. Sam omejitve je treba upoštevat, it na na pot ko na cesti ni 10 centi frišnega snega in mal uporabljat glavo. EPA doseg je 430km, ero teorija da e še neki rezerve.

Bodo pa v avstriji v roku par let vsaj trije, štrije SCji, tko da tut glave ne bo treba velik uporabljat več.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Tole fanboyanje je že prav tragikomično.

Pa ne it na pot ko je več kot 25°C, pa ne it na pot ko je manj kot 5°C, pa vetr ne sme pihat...

bla bla bla

S Teslo prideš iz Lj do Minhna samo, če je Luna v pravi poziciji in voziš 100-110km/h.
Nevem a se noben ne zaveda da je govora o avtu za 85k€. Avti v tem rangu se vozijo po AC 140+, Tesla ima pri takih hitrostih mogoče 60-70% navedenega rangea.

Revčki si komaj kupite ene kripe za 30k€ pol pa fantazirate kako fajn je ta sekret s katerim se vsak krajši izlet spremeni v pet ur planiranja.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Nikec3 ::

Avti v tem rangu se vozijo po AC 140+,

Ojoj, kaki debilizem. Vsak avto doseže hitrost vsaj 160 km/h (Matiz-a ne štejem zraven). Kako hitro se voziš je odvisno samo od tega, če voznik upošteva zakone ali ne. Avto nima veze.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

PrimozR ::

Še nisi vozil neke limuzine srednjega do večjega ranga, kajne? Nekaj v stilu vsaj A4, serija 3 ali pa C klasa. Ker v takšnem avtu je 160 po AC nekako isto, kot 120 v superminiju (corsa, fiesta, punto & co). Pač, ne veš. Večji ko je avto, hitreje greš, brez da bi vedel.

Govorimo seveda o plavanju po cesti ter količini hrupa, ki ga fašeš v kabino. KEr pri vožnji te ubija predvsem to. Torej v večjem avtu na cilj prideš hitreje (ker je manj hrupen) ter pri enakem časovnem obdobju manj zmatran. Če temu dodaš še, da si na cilju prej... Win win?

J.McLane ::

Do Minhna, skozi vse avstrijske tunele pa skozi njihovo umweltschutzzone 160 kmh? Malo morgen.

celada ::

WarpedGone je izjavil:

celada:
Mah ne bluzi. Več poti do Brescie (1 postanek), Munich ( 1 postanek), Slavonski brod ( kombi s 4imi mulci, voznik pa še kaka ženska notri 1 postanek) . To so vse poti po 300-400 km in nikoli se ne ustavimo za 30+ min. 15 min postanki so bolj pravilo.

A je funkcionalna nepismenost zahtevani standard na SloTech?
Pol ure na 400km je ocena čez prst kaj si normalni ljudje privoščijo. Udobje n stuff.
Tut teh pol ure ni nujno 30 minut in 0 sekund ampak karkoli med ~20 in ~40 minut.

A je res tako zaHebano dojet prebrano?



Ti si nabijal o enem biološkem minimumu, ko pa ne poznam res nobenega, ki bi potreboval take postanke. Ko se enkrat narod odpravi na pot hočejo biti čim prej fertik ne pa zgubljat čas po postajališčih. In res nevem kaj je tolk neudobno v potovanju v kakem Passatu ali pa A4 tistih 400 km z eno pavzo za kofe pa wc. Pač ko voli nek izvoli toda nabijat pa res ni potrebno.

WarpedGone ::

Zakaj pol nabijaš bedarije? Nepismenost razloži del tvojih prispevkov, vse težko. Mogoče če privzaem še navadno neumnost, da bi šlo skozi. Lahko tut da je samo zloba, ampak hanlon pravi da ne.

@tribsmen
Omenjaš fanboyism... preberi svoj umotvor in se zamisli kdo je svetel predstavnik tega kluba.

Vaši čustveni izpadi so lakmusov test - ni več argumentov kontra, sam še vroč zrak.
Zbogom in hvala za vse ribe

jebiveter2 ::

Kakšen vroč zrak

85k€ vredn avto pri takih potovanjih odpade stran kot knof od gat. Kje se bo meni dalo čakati, da se avto nafila na tistih 80% s superchargerjem, pri čemur sploh ne upoštevaš, da filanje s SC v avto zrine manj kWh kakor filanje na domači štekdozi, razen če nočeš ubiti baterije.
Hkrati pa precej vrjamem da boš šel iskat polnilec ko ti bo posvetila lučka za low batt oz. še prej in je tako realen doseg še manjši in rabiš še več postankov. Kako se je voziti s avtom, ki bo crknil lahko vsako minuto - jebeno naporno za živce.

In to da moraš planirat pot, da sploh prideš na destinacijo je ena večjih gluposti. Kdo je nazadnje planiral katero bencinsko bo ponucal na poti. ... to počnejo samo še avtoplinaši, ne se hecat.

Ne mi jokat ko 85k€ vredn avto popuši po celi črti napram 10k€ vredni šajtrgi, s tem da je edina prednost EV - poceni štrom, česar bo kmalu konec s uvedbo EV trošarin in podobnih eko davkov.

WarpedGone ::

Najprej pohvala za nenapihovanje cene. Tudi to je že napredek.

Kje se bo meni dalo čakati, da se avto nafila na tistih 80% s superchargerjem, pri čemur sploh ne upoštevaš, da filanje s SC v avto zrine manj kWh kakor filanje na domači štekdozi, razen če nočeš ubiti baterije.

Tale poved nima smisla sploh.
Polnjenje na SC komot nafila baterijo "na polno", če mu le pustiš dovolj časa. Vse kar je, vsak dodaten kWh v bateriji potrebuje več časa in se ti slej ko prej ne splača več čakat. Če si "neprilagojen" in "neuvideven" do drugih, pa komot avto pustiš par ur tam parkiran in gre polnenje do konca (oz. do kamor si pač nastavil). Kako bo SC v avto dal manj kWh kot kakšno drugo polnenje ne vidim - vse je funkcija tega, kdaj polnenje prekineš.
Tudi ubijanje baterije tle odpade. Vse je pod nadzorom kompjuterja, za bekup je pa še garancijo, katero sploh ne zanima s čim si polnil (če je to le bil polnilec).

Kako se je voziti s avtom, ki bo crknil lahko vsako minuto - jebeno naporno za živce.

Jaz govorim o "ornk" EVjih, ki imajo dosega več kot eno ulico. O čem govoriš ti?

In to da moraš planirat pot, da sploh prideš na destinacijo je ena večjih gluposti.

Uhm, what?
Sigurno obstajajo padalci, ki se jim sprdne da zdele grejo pa v atene, skočijo v avto in potem bulijo v table kam pa zdaj. Normalni ljudje pa si danes prej pogledamo karto kakšne so sploh opcije do cilja. Dlje kot je cilj, več opcij je, ki so nujno različni tradeoffi. Ornk EVji hkrati prevzamejo tudi znaten del tega planiranja, moraš sam še povedat kam bi želel pridet in ti navigira avtomatika. Vključno s tem kje polnit.

s tem da je edina prednost EV - poceni štrom

Potem se pač s pravim EVjem še nisi peljal sploh in ne veš kako zelena je trava na drugi strani zidu.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Elbilskonferens, Helsingborg: Mattias Bergman (p? video), Christian von Koenigsegg, Anders Östlund.

Stvar je v 'spakedranščini' - nekdo ,ki jo razume, je Koenigseggove besede glede EVjev, povzel kot:
He drives a Model S himself, he thinks it's fantastic
He thinks electric cars are the future and the politicians needs to realize this
Koenigsegg is not making electric cars, but he thinks that if we will have ICE cars in the future, supercars is where it makes sense (they don't pollute much since there are so few of them)
He thinks the Model S is better and cheaper than the corresponding Audis/BMWs, and the Model E will be the same for another market segment

He says the BMW M5 comes the closest but is worse in every category: fun to drive, room, economy etc. He is looking at making a Koenigsegg EV in a much higher price class than the Model S, but his challenge is that he needs to match value per krona/dollar and he's amazed at the value/dollar of the Model S and does not see a way to make something significantly better even around the $1M price point.


Pa še en povzetek od drugega spakedran-govorca:
He is super excited about his model S which he says is the best car in its class, better than the M5 and more fun. He lives in the south of Sweden and never has any range problems even with the non existing charging infrastructure, drives from his home to the factory and to Copenhagen in Denmark etc.
190 mi range in worst of conditions no matter what.
He also goes on to say the future is already here, the problem has already been solved (by tesla).Only actions needed from the politicians are to support technological development if we, Sweden as a country, want to keep exporting cars in the future not to make people go from ice's to ev's which will happen anyway.
He is a huge fan of Elon.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jebiveter2 ::

Najprej pohvala za nenapihovanje cene. Tudi to je že napredek.

Dear god ...

Potem se pač s pravim EVjem še nisi peljal sploh in ne veš kako zelena je trava na drugi strani zidu.

Natanko kaj mi ima 'pravi' EV za ponudit, česar mi ostala tehnologija ne more ?

Vključno s tem kje polnit.

Kul

Polnjenje na SC komot nafila baterijo "na polno", če mu le pustiš dovolj časa.

Pa kje mam jst čas da čakam da se šajtrga nafila. Z enim tankom imajo danes vozila doseg 1000km+
30min supercharge notri nameče za 273km. Za kaj več boš rabil čakat dlje.

Še vsak dan se mi ga priklapljat nebi dalo, kaj šele iskat pumpe.

Tudi ubijanje baterije tle odpade. Vse je pod nadzorom kompjuterja, za bekup je pa še garancijo, katero sploh ne zanima s čim si polnil (če je to le bil polnilec).

Kako odpade, če je supercharging 'not-advised' za redno početje ... enako filanje na 100%.

Vožnja po jajcih in nič druzga

Pa kaj mene briga tudi garancija.
Če crkne batterypack se lahko samo še slikam ob avtu in čakam n-mesecev da ga zamenjajo.

En kup težav.

Avto je za tankat in vozit, vse ostalo ukvarjanje je brez pomena.
In ob količini 8 superchargerjev za celo evropo, lahko pozabiš na roadtripe v bosno oz. ostale počitniške kraje.
Nam najbližji pa je ... v avstriji

Da kupiš teslo moraš biti borderline mental ali pa postati ves slinast ko kdo omeni električni avto.
So ugodnejše rešitve za slovence.

Tesle kupujejo tisti katerim keš ni problem. Zadeva je po ceni v rangu bentlya, ti jo pa prodajaš kot idejo za navadne smrtnike

He is a huge fan of Elon.

Nothing more needs to be said

Glih za glih da tole ni še ena nVidia/ATI fanboy tema.

A bi ti res šu kupvat avto zato k je en fanboy reku da mu je všeč ?

Do you really sink that low ?

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Kako odpade, če je supercharging 'not-advised' za redno početje ... enako filanje na 100%.

? To si pa narobe razumel. Če slučajno šotoriš poleg SC postaje, komot filaš izljučno s SCjem in te bodo grdo gledal samo drugi vozniki, ki bojo čakal da se skidaš stran. Filanje na 100% ne pomeni čisto nič. Problem je ležanje v garaži pri 100% napolnjenosti teden za tednom.

Zadeva je po ceni v rangu bentlya, ti jo pa prodajaš kot idejo za navadne smrtnike

Jup. Ne le v rangu, ampak boljša od bentlya.
10 let nazaj EVji niso bili niti v rangu Ariel Atoma (i.e. športnih igračk), danes so pa že bliže.

So ugodnejše rešitve za slovence.

Seveda. Bicikel.
Zbogom in hvala za vse ribe

jebiveter2 ::

Seveda. Bicikel.

Mja. Peš honda.

Jup. Ne le v rangu, ampak boljša od bentlya.

Kej tazga.

Še vedno čakam: Natanko kaj mi ima 'pravi' EV za ponudit, česar mi ostala tehnologija ne more ?

Vse je pod nadzorom kompjuterja, za bekup je pa še garancijo, katero sploh ne zanima s čim si polnil (če je to le bil polnilec).

Also
Garancija ne pokriva izgube kapacitete zaradi staranja, which in this case, this is

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Kako se je voziti s avtom, ki bo crknil lahko vsako minuto - jebeno naporno za živce.

Jaz govorim o "ornk" EVjih, ki imajo dosega več kot eno ulico. O čem govoriš ti?

Toliko o tem, kdo ima težave z bralnim razumevanjem.

spakedranščina&stuff

Resno? Spakedranščina? Če kdo kaj reče čez Teslo je vse narobe, pa govorimo o fizičnem objektu. Ki se ga da meriti. Ti pa lahko takole poniževalno govoriš o švedščini?

WarpedGone je izjavil:

10 let nazaj EVji niso bili niti v rangu Ariel Atoma (i.e. športnih igračk), danes so pa že bliže.

To še zdaj niso. Pa nič ne kaže, da bi kdaj bile. Razen če res nekdo Litij v elektrodah zamenja z zrakom oz. čim podobnim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

WarpedGone ::

Še vedno čakam: Natanko kaj mi ima 'pravi' EV za ponudit, česar mi ostala tehnologija ne more ?

Noben roman, ki ti ga napišem, ne bo spremenil tvojega že izdelanega stališča : razen tekoče cene za prevožen km, ničesar.
Lahko te le 'povabim' v Milano ali na Dunaj kjer je nam najbližje predstavništvo in se dogovoriš za brezplačno testno vožnjo in si na svoje vprašanje odgovoriš sam. Proof is in the puding. Da ne bo zadeva preveč ekstremna, testno furo združiš s čim bolje utemeljenim aka kak koncert, izlet, ...

Za druge, ki še niso tako zabetonirani v svojih stališčih, so prednosti v principu:
- najbolšem možnem menjalniku : softver + elektronika
- najbolša možna sklopka : softver + elektronika
- najbolše možno doziranje moči na kolesa : softver + elektronika
- odsotnost nepotrebnih vibracij brez posebnih uležajen zadev, ki so po naravi vibracijske narave
- odostnost hrupa brez posebnih dušilcev na zadevi, ki je po svoji osnovni naravi zelo hrupna
- odsotnost smradu za hrbtom brez posebnih filtrov, ki odstranjujejo zadeve, ki tam enostavno morjo bit zaradi narave zadeve
- predvidljivo obnašanje zadeve brez posebnih nastavljanj raznih kompotent
- domače tankanje v 0 časa brez hudo posebnih adapta
- neodvisnost od vira energije
- relativna enostavnost zagotavljanja svoje lastne energije
- ...

Garancija ne pokriva izgube kapacitete zaradi staranja, which in this case, this is

Garancija pravi 8 let neglede na število prevoženih kilometrov.
Citat, ki si ga danes podajajo ljudje okrog je
Q: Kaj pa če ma baterija sam 70% kapacitete še?
A: Dobite drugo.

Konkretne podpisane številke za min kapaciteto, se ne spomnem da bi jo kje vidu. Lahko strašiš s svojim staranjem a razpoložlji podatki o roadsterjih in MS tega strahu ne potrjujejo. Staranje baterije ni absolutna kategorija ampak je precej posledica neprimernega ravnanja z njo - najbolši primer tega je ravno laptop, ki je nonstop na omrežju nekje doma na toplem.

Drugo je pa baterija v leafih, ki nima aktivno uravnavane temperature. Itd.
Be govorim za brezveze o 'pravih' EVjih, kjer so zadeve narejene ornk in ne skorajda zanalašč slabo.
Zbogom in hvala za vse ribe

jebiveter2 ::

Za druge, ki še niso tako zabetonirani v svojih stališčih, so prednosti v principu:
- najbolšem možnem menjalniku : softver + elektronika
- najbolša možna sklopka : softver + elektronika
- najbolše možno doziranje moči na kolesa : softver + elektronika
- odsotnost nepotrebnih vibracij brez posebnih uležajen zadev, ki so po naravi vibracijske narave
- odostnost hrupa brez posebnih dušilcev na zadevi, ki je po svoji osnovni naravi zelo hrupna
- odsotnost smradu za hrbtom brez posebnih filtrov, ki odstranjujejo zadeve, ki tam enostavno morjo bit zaradi narave zadeve
- predvidljivo obnašanje zadeve brez posebnih nastavljanj raznih kompotent
- domače tankanje v 0 časa brez hudo posebnih adapta
- neodvisnost od vira energije
- relativna enostavnost zagotavljanja svoje lastne energije

Mja

Če nisi ravno 80 let stara mamica ki vozi jugota, teh težav danes nekako ni.

Domače tankanje pa prakticira vsak 'cvičkar'

Nič ... novega torej ?

Vse je samo sprememba ICE -> EV

WarpedGone ::

Resno? Spakedranščina?

Oprosti, če sm te prizadel.
Namen ni bil poniževanje kogarkoli ampak mal razvedritve.

Toliko o tem, kdo ima težave z bralnim razumevanjem.

Dej mi prosim podnapise, kaj potem pomeni "Kako se je voziti s avtom, ki bo crknil lahko vsako minuto".

Al gre morda za pravo spakedranščino, ki je podobna slovenščini pomeni pa neki čisto desetega?
Zbogom in hvala za vse ribe

jebiveter2 ::


Dej mi prosim podnapise, kaj potem pomeni "Kako se je voziti s avtom, ki bo crknil lahko vsako minuto".

Furanje ko ti lučka za gorivo/low batt že sveti.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Resno? Spakedranščina?

Oprosti, če sm te prizadel.
Namen ni bil poniževanje kogarkoli ampak mal razvedritve.

Toliko o tem, kdo ima težave z bralnim razumevanjem.

Dej mi prosim podnapise, kaj potem pomeni "Kako se je voziti s avtom, ki bo crknil lahko vsako minuto".

Al gre morda za pravo spakedranščino, ki je podobna slovenščini pomeni pa neki čisto desetega?

Ne, če bi bil sposoben prebrati in prebrano razumeti, bi videl, da govori o avtu z vklopljenim warningom o prazni bateriji. Ja, pretirava, ne pretirava pa tako, kot misliš ti.

Nisi me prizadel, ni pa to razvedritev. Prej je razvedritev tvoje udrihanje po drugih, da ne razumejo in podobno, potem pa sam počneš isto.

WarpedGone ::

Furanje ko ti lučka za gorivo/low batt že sveti.

Zakaj bi pa kdorkoli opravilno sposoben počel to?
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

Objektivno gledano so trenutno edine prednosti EV, domače takanje, cenejše gorivo in relativno tih avtomobil.

Vse ostale prednosti niso tako pomembne, da bi imele večji vpliv.

- najbolšem možnem menjalniku : softver + elektronika

Nesmiselno za navadnega uporabnika, ICE avtomobili so že dovolj dodelani za povprečnega uporabnika.

- najbolša možna sklopka : softver + elektronika

Nesmiselno za navadnega uporabnika, ICE avtomobili so že dovolj dodelani za povprečnega uporabnika, lahko tudi kupiš avtomatika če ti sklopka dela težave.

- najbolše možno doziranje moči na kolesa : softver + elektronika

Nesmiselno za navadnega uporabnika, ICE avtomobili so že dovolj dodelani za povprečnega uporabnika in imajo že ESP in TC.

- odsotnost nepotrebnih vibracij brez posebnih uležajen zadev, ki so po naravi vibracijske narave

Nesmiselno za navadnega uporabnika, v praksi ni velike prednosti glede na ICE, še vedno so vibracije od same površine vožnje.

- odostnost hrupa brez posebnih dušilcev na zadevi, ki je po svoji osnovni naravi zelo hrupna

Se strinjam, avto je občutno tišji.

- odsotnost smradu za hrbtom brez posebnih filtrov, ki odstranjujejo zadeve, ki tam enostavno morjo bit zaradi narave zadeve

Se strinjam, smradu ni, a dokler si v avtu, tudi ICE, kake velike razlike ni.

- predvidljivo obnašanje zadeve brez posebnih nastavljanj raznih komponent

Enako velja za kupljeni ICE avto, ga dobiš že sestavljenega in nastavljenega, razen seveda če govoriš o kit carih.

- domače tankanje v 0 časa brez hudo posebnih adaptarjev

Se strinjam, občutna prednost glede na ICE.

- neodvisnost od vira energije

Se strinjam, a vseeno je večina ljudi odvisna od ponudnika električne energije.

- relativna enostavnost zagotavljanja svoje lastne energije

Delno se strinjam, električne celice so relativno enostavne, vprašanje je, koliko dobiš ven iz njih, vsi ostali viri niso ravno enostavni za pridobivanje.

Občutne pomanjkljivosti so še vedno doseg oz. hitrost tankanja goriva.

Govoriti o tem, da je Tesla poceni ali pa dovolj dobra za vsakega uporabnika pa je čista iluzija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

J.McLane ::

ICE avtomobili so že dovolj dodelani za povprečnega uporabnika

Niti približno, že debata ali je boljši dizel ali bencin, če odmisliš porabo je zelo vroča. Preberi si kakšen test ICE avtov, vedno se hvali neko prožnost motorja, kultiviranost menjalnika, zakaj le? zato ker zadeve niti približno še niso izpiljene.

Pojdi na testno vožnjo.

Model S za 85k € te pa stane približno enako kot klasika za 50k €, z ustreznimi performansami seveda.

WarpedGone ::

Nesmiselno za navadnega uporabnika, ICE avtomobili so že dovolj dodelani za povprečnega uporabnika in imajo že ESP in TC.

Bi držalo, če bi lahko z resnim obrazom trdil, da ICE avtomobili na teh področjih ne bodo videli nobenega napredka več.

Stvari so res že precej dodelana a še daleč od 'popolnosti'. Takoj ko mehansko reč kontroliraš z mehanskim sistemom imaš problem z odzivnimi časi nadzornega sistema. Enostavno je težko narest zares dobro in hitro kontrolo mehanskega sitema na mehanski način.
Največ o stvari pove kolk je na teh področji EV z 10 let razvoja že boljši od ICE zadeve s 100 let razvoja za sabo.
Ko so šli tjunat ABS v Roadsterju so bli fertig v 2 dneh - sprembe samo v SW, od nule do konca. Običajna praksa je nekaj tedensko testiranje z N obiski in vračanji v fabriko.
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

Ne govorim o tem, da ni več izboljšav, govorim o tem, da za povprečnega uporabnika ni velike razlike med ICE in EV vozilom pri teh točkah.

So določene prednosti EV vozila, a razen cenejše vožnje, tišine in polnjenja doma, niso tako velike, da bi bile za normalne ljudi gamechanger.

Če pogledamo čisto realno je trenutno glavna prednost EV - cenejša vožnja!

Pomanjkljivosti so pa še vedno višja cena, doseg in hitrost tankanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

jebiveter2 ::

Ko so šli tjunat ABS v Roadsterju so bli fertig v 2 dneh - sprembe samo v SW, od nule do konca. Običajna praksa je nekaj tedensko testiranje z N obiski in vračanji v fabriko.

Wat
2 dneva testinga je zate dobra biznis praksa ?


Ma ne se j...


Se strinjam, smradu ni, a dokler si v avtu, tudi ICE, kake velike razlike ni.

Smrad je tam zaradi takih traktorjev kot ga fura Warped in ostale ICE golazni, v Lj pa še zaradi par pajacev ki pokurijo v peči vse kar jim pride pod roke.

Rešiš se ga z ogljenim in hepa filtrom in ozonacijo ter še nekaj podobnimi triki.

Drugače bo smrdelo, neglede na to ali furaš ICE ali EV

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

da za povprečnega uporabnika ni velike razlike med ICE in EV vozilom pri teh točkah.

Stvar posameznika kolk ceni posamezno dimenzijo in kolk je zanjo pripravljen plačat.
"Stari ati" so tipično zadovoljni s korejskimi/češkimi/kitajskimi kolesastimi škatlami za pod 10k, tolk da te spravi od A do B.
Precejšen delež voznikov pa dojema vrednost "občutka vožnje" in znajo razločit med bolšim in slabšim.

Če bi to bilo tako malopomembno, nebi bilo tako širokega cenovnega spektra avtomobilov.

2 dneva testinga je zate dobra biznis praksa ?

jebiveter še vedno ne zna brat?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jebiveter2 ::

Precejšen delež voznikov pa dojema vrednost "občutka vožnje" in znajo razločit med bolšim in slabšim.

No you don't ...

WarpedGone ::

Mam slučajno voljo (ne vem od kje jo črpam...) da se bodem s polpismenimi, ki niso sposobni napisat dveh konsistentnih stavkov.
Pravi fanboyi pišejo takšne cvetke:
Pa ne it na pot ko je več kot 25°C, pa ne it na pot ko je manj kot 5°C, pa vetr ne sme pihat...
...
Avti v tem rangu se vozijo po AC 140+, Tesla ima pri takih hitrostih mogoče 60-70% navedenega rangea.
Revčki si komaj kupite ene kripe za 30k€ pol pa fantazirate kako fajn je ta sekret s katerim se vsak krajši izlet spremeni v pet ur planiranja.


140 khm je ~85 mph. Po spodnji sliki sodeč, je pri konstantnih 140 dosega cca 280 km.
Če si v situaciji, da boš lahko po 2 uri skupi tiščal nad omejitvijo, nucaš postanke na SC postajah. Tough life.


Pred 10imi leti takšna sitacija ni bila niti v sanjah. Čez 10 let bo možno 140 tiščat tut po 4 ure skupaj. Thinks improve but they are quite well alredy.

Še nism našu skensanca, ki je Model S prodal, ker je bil razočaran nad njim.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

TribesMan ::

Česa me zdaj obtožuješ? Navajanja resnice? Graf ki si ga prilimal samo potrjuje mojo trditev. Pri 140km/h je range Tesle ~60-70% EPA rangea.

In ja, komot vozim dve ure ali pa štiri ure pri taki hitrosti, sploh z ladjo dolžine 5m je taka vožnja zelo udobna, seveda ni konstantna vožnja, se je treba prilagajat prometu, včasih malo več, časih malo manj, vmes pa še kakšno zaviranje in pospeševanje, kar še dodatno poslabša doseg.
Kot sem tudi napisal edini način da prideš v Munich iz Ljubljane (255 milj) s P85 je vožnja pri 100-110kph (65-70mph).
Ali drugače povedano z 85k€ vrednim avtom rabiš do Municha več časa kot z najcenejšo Dacio.

Ljudje ki kupujejo avte v tem cenovnem rangu se ponavadi vozijo veliko (in ponavadi hitro), ali pa jih imajo za kazat. V slednjem primeru je Tesla odlična izibra. V prvem, malo manj.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

nekikr ::

Pa dobro, spet tri strani prepucavanja o precej enostavni zadevi. EV zaenkrat še niso za daljše vožnje. Niti Tesla, niti kaj drugega. Kupiš ga, če ti je mar do okolja, če bi rad imel wow factor doma v garaži. Ali pa, če so tvoje poti skoraj vedno v samo v rangu 100-200km, da ti ni treba planirati postanka ali česa podobnega. Če delaš kaj več kilometrov pa Tesla odpade prav tako hitro kot vsi ostali EV. Za normalne je to case closed, ostali pa lahko nabijate naprej o ne vem koliko procentni pokritosti ljudi v rangu 300km od SC in podobnih PR "resnic". Delaš kilometre? Stay the frack away from EV!

J.McLane ::

In kaj zdaj? misliš da si končal prepucavanje, s tem ko si napisal da je EV samo za razdalje v rangu 100-200 km? Ne vidiš prednosti v zveznem pospeševanju brez pojemkov? Ne vidiš da za te performace pri klasiki moraš naši državi šenkati 500€ letne dajatve?

Folk štepa kilometre z dnevnimi vožnjami tudi po 150 km v službo, kar letno nanese hitro 40k km, je ta kilometrina za šminko, je ta čas preseden v avtu zanemarljiv, boš ves ta čas ročno šaltal, ker neumna avtomatika pomeni za brezveze večjo porabo goriva?

nekikr ::

Prepucavanje glede kilometrov. Nisem rekel, da so EV zanič. Imajo prednosti. Štepanje kilometrov to pač ni in zato če delaš veliko kilometrov, pač ne kupuj EV. Težko recimo rečeš, da je Tesla zanič avto, ker vanj ne spraviš 5m^3 robe. In enako ne smeš trditi, da je zanič, ker z njim ne moreš narediti 500km brez planiranja postankov. To je pač del igre, omejitve so jasne. Ampak še bolj neumno je pa braniti te hibe z nekimi radiji okoli SC, idealnimi pogoji vožnje itd. To je omejitev, ne glede na to kako jo zakamufliraš. Prodajaj tisto kar EV trenutno ima. Doseg to pač ni.
Včeraj sem se vrnil iz Oberstdorfa. Ko sem se peljal tja, sem do Munchna rabil neke 5,5 ure, ker je v Avstriji močno snežilo in ker smo seveda stali pred Karavankami. Bilo je mrzlo, bilo je 10cm svežega snega na cestišču. Nič hudega, še vedno sem se ustavil pred Munchnom, šel na WC in nadaljeval z vožnjo. Si ne predstavljam, kako bi to izgledalo z EV.

WarpedGone ::

tribesman:
Česa me zdaj obtožuješ?

U bistvu sam tega, da men očitaš fanboyism pol pa limaš umotvore v stilu:
Pa ne it na pot ko je več kot 25°C, pa ne it na pot ko je manj kot 5°C, pa vetr ne sme pihat...
Revčki si komaj kupite ene kripe za 30k€ pol pa fantazirate kako fajn je ta sekret s katerim se vsak krajši izlet spremeni v pet ur planiranja.


Kaj je to druzga kot penasto anti-navijaštvo?
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Štepaš veliko km dnevno v službo in nazaj? EV je idealen zate
Delaš nepredvidljive road tripe? Vzemi avto od žene, kupi kaj drugega, ali se pa sprijazni s SC

Smo zdaj zadovoljni?

PrimozR ::

Resnica?

WarpedGone ::

Glava v pesku.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Realen pogled na svet ali glava v pesku.

Dejstvo je da se še nobeden tukaj niti približno ne vozi na elektriko, pa lahko še tako onanirate na Teslo.

Mislim da bi se dalo debatirat čigava glava je zakopana globje.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

And now for something completely different - Tesla Motors is comming to Graz:
Graz
Tesla will soon bring our revolutionary retail concept to the Graz area. From interactive experiences to friendly Product Specialists, Tesla is redefining the way cars are sold.


Najavljen je Tesla Store in servisni center.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

einstein :P ::

dzinks63 je izjavil:

Še nekaj kot zanimivost in reklama ob enem, s Teslo so šli coast to coast preko Amerike, za pot so rabili skupaj s polnjenjem baterij 76h.




Barvo sprednjih luči ima pa zanimivo, sploh glede na to, kako se glede tega komplicira pri nas - kitajske ledice, pa to. (samo, kot zanimivost)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

««
181 / 1218
»»