Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
. Litij je dead-end
A to od letos naprej, al že nekaj let, al še nekaj let ne?
Zbogom in hvala za vse ribe
jebiveter2 ::
Že nekaj let
Lahko primerjaš kar s svincem. Razen izboljšanih postopkov izdelave je osnova ista kakor 150 let nazaj. NiMh enako. Boljši separator je samo omogočil nižje samopraznenje
Lahko primerjaš kar s svincem. Razen izboljšanih postopkov izdelave je osnova ista kakor 150 let nazaj. NiMh enako. Boljši separator je samo omogočil nižje samopraznenje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jebiveter2 ()
WarpedGone ::
Čisto vsaka tehnologija je iz tega vidika Dead End - vse ma svoje meje.
Revolucije se zgodijo parkrat na stoletje vmes je pa ves razvoj skrit v grde detaje. Nič ne kaže da bi Litijskim baterijam že zmanjkalo grdih detajlov, ki izboljšajo performanse. Teorija pravi da je meja ~10x nad trenutnimi komercialnimi izdelki.
Že samo tretjina teoretične max kapacitete bi pomenila smrt za bencin.
Revolucije se zgodijo parkrat na stoletje vmes je pa ves razvoj skrit v grde detaje. Nič ne kaže da bi Litijskim baterijam že zmanjkalo grdih detajlov, ki izboljšajo performanse. Teorija pravi da je meja ~10x nad trenutnimi komercialnimi izdelki.
Že samo tretjina teoretične max kapacitete bi pomenila smrt za bencin.
Zbogom in hvala za vse ribe
jebiveter2 ::
Če teorija pravi da je meja x10, je potem to precej slaba teorija.
Ti bom dal drugo teorijo.
Na kakšen način bi se ti uspel sploh približati energetski gostoti bencina, ali pa magari čistega ogljika, da bo zadeva lažja.
Karkoli dodajaš zraven samo 'redčiš' to gostoto.
S tem, da ti sploh nimaš več klasične oksidacije, ki je izjemno energetična reakcija, temveč samo premikaš litijeve ione iz ene na drugo energetsko štengico.
Ti bom dal drugo teorijo.
Na kakšen način bi se ti uspel sploh približati energetski gostoti bencina, ali pa magari čistega ogljika, da bo zadeva lažja.
Karkoli dodajaš zraven samo 'redčiš' to gostoto.
S tem, da ti sploh nimaš več klasične oksidacije, ki je izjemno energetična reakcija, temveč samo premikaš litijeve ione iz ene na drugo energetsko štengico.
Nikec3 ::
Nič ni dead-end. Bolj je problem, da baterije postanejo poceni in s tem komercialno zanimive. Koliko je meni znano so na trgu že 400 Wh/kg baterije, medtem ko so v Model S baterije z gostoto 250 Wh/kg.
http://enviasystems.com/technology/
Torej, tehnologija obstaja, potrebujemo komercializacijo.
http://enviasystems.com/technology/
Torej, tehnologija obstaja, potrebujemo komercializacijo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
J.McLane ::
Saj se ti ni treba čisto približati gostoti bencina
- zato ker če bi bil na 1/3 gostoti bencina bi bil glede na težo na podobni uporabni energiji za pogon
- tista teža goriva v ICE vozilu ni omembe vredna, zato lahko brez težav za gorivo žrtvuješ N-krat več teže.
- zato ker če bi bil na 1/3 gostoti bencina bi bil glede na težo na podobni uporabni energiji za pogon
- tista teža goriva v ICE vozilu ni omembe vredna, zato lahko brez težav za gorivo žrtvuješ N-krat več teže.
Nikec3 ::
Saj se ti ni treba čisto približati gostoti bencina
- zato ker če bi bil na 1/3 gostoti bencina bi bil glede na težo na podobni uporabni energiji za pogon
- tista teža goriva v ICE vozilu ni omembe vredna, zato lahko brez težav za gorivo žrtvuješ N-krat več teže.
Dodaj še nekajkrat boljše izkoristke EV-jev od ICE-sov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
jebiveter2 je izjavil:
Ki so pod črto, če furamo termične elektrarne slabši od ICE
Pogovarjamo se o energijski gostoti baterij in teži povezani z njimi. V tem primeru je važna samo razlika med izkoristki motorjev, oziroma prenos od baterije do koles na EV-jih, in prenos od tanka do koles pri ICE-jih.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
energetik ::
Saj to je že vštel v tisto 1/3.Saj se ti ni treba čisto približati gostoti bencina
- zato ker če bi bil na 1/3 gostoti bencina bi bil glede na težo na podobni uporabni energiji za pogon
- tista teža goriva v ICE vozilu ni omembe vredna, zato lahko brez težav za gorivo žrtvuješ N-krat več teže.
Dodaj še nekajkrat boljše izkoristke EV-jev od ICE-sov.
-valvoline- ::
WarpedGone je izjavil:
Čisto vsaka tehnologija je iz tega vidika Dead End - vse ma svoje meje.
Revolucije se zgodijo parkrat na stoletje vmes je pa ves razvoj skrit v grde detaje. Nič ne kaže da bi Litijskim baterijam že zmanjkalo grdih detajlov, ki izboljšajo performanse. Teorija pravi da je meja ~10x nad trenutnimi komercialnimi izdelki.
Že samo tretjina teoretične max kapacitete bi pomenila smrt za bencin.
Trenutna OTO tehnologija je zaenkrat se vedno solidna in uporabna,ter poceni,celo drzavni proracun je prisesan z najmanj 50% cene na prevozen km. EV ni poceni,ni uporaben za mass production in zaenkrat kaze da se ne bo nic spremenilo. Kar pa ne pomeni da si EVja ne bodo mogl privoscit bogatuni za svoj e-podaljsek.
Fosilce predelas na metan pa je goriva dost za ves folk na zemlji v naslednjih 1000 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
jebiveter2 ::
jebiveter2 je izjavil:
Ki so pod črto, če furamo termične elektrarne slabši od ICE
Pogovarjamo se o energijski gostoti baterij in teži povezani z njimi. V tem primeru je važna samo razlika med izkoristki motorjev, oziroma prenos od baterije do koles na EV-jih, in prenos od tanka do koles pri ICE-jih.
Pa zakaj bi se obremenjeval s izkoristkom motorjev če je na koncu važna samo cifra €/km /10 let
-valvoline- ::
Nič ni dead-end. Bolj je problem, da baterije postanejo poceni in s tem komercialno zanimive. Koliko je meni znano so na trgu že 400 Wh/kg baterije, medtem ko so v Model S baterije z gostoto 250 Wh/kg.
http://enviasystems.com/technology/
Torej, tehnologija obstaja, potrebujemo komercializacijo.
Kaksno komercijalno zanimanje, litium je drag in bo vedno drazji ce se bo povprasevanje povecevalo. Simple. Ne mores mimo tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
pegasus ::
-valvoline- je izjavil:
Fosilce predelas na metan pa je goriva dost za ves folk na zemlji v naslednjih 1000 let.
Ker je 1000 let tako nepredstavljivo daleč, da posledice take akcije tudi pod razno ne bodo tvoj problem, torej se lahko kar lotimo, kajne ...
jebiveter2 ::
Kar je samo vprašanje časa.
1000 let je dost lepa cifra da se prifura nuclear do lvl 20 paladin.
1000 let je dost lepa cifra da se prifura nuclear do lvl 20 paladin.
-valvoline- ::
Pa se to da CNG ni finite resurs temvec se v naravi samodejno obnavlja,torej eko prijazen in obnovljiv vir.
Ce bi vsaj 30% avtov se posebej tovorni promet predelal na CNG na svetovnem nivoju bi cena nafte v trenutku strmoglavila in bodo EVji zopet pristal na odpadih tko k se je enkrat ze zgodilo.
Ce bi vsaj 30% avtov se posebej tovorni promet predelal na CNG na svetovnem nivoju bi cena nafte v trenutku strmoglavila in bodo EVji zopet pristal na odpadih tko k se je enkrat ze zgodilo.
pegasus ::
-valvoline- je izjavil:
Pa se to da CNG ni finite resurs temvec se v naravi samodejno obnavlja,torej eko prijazen in obnovljiv vir.Ja, približno čez miljardo let ga bo spet dovolj. Nafte tudi. Ali si mogoče začel zbirat bio odpadke in jih tenstat v bioplin (večinoma metan)?
Se pa strinjam, da bi bilo koristno vsaj tovorni promet predelat.
Gregor P ::
Ker material/surovine za EV baterije je/so pa večen/-e, ali kako?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
-valvoline- ::
http://www.autoblog.com/2013/11/20/hond...
To se mi zdi veliko veliko bolj napreden in sprejemljiv nacin kako se lotiti shranjevanja stroma.
To se mi zdi veliko veliko bolj napreden in sprejemljiv nacin kako se lotiti shranjevanja stroma.
Nikec3 ::
-valvoline- je izjavil:
http://www.autoblog.com/2013/11/20/hond...
To se mi zdi veliko veliko bolj napreden in sprejemljiv nacin kako se lotiti shranjevanja stroma.
To čisto resno?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Magic1 ::
A ni zanimivo, da imajo pri Tesli 'že' tehnologijo za bistveno večjo kapaciteto na težo. A je seveda problem v komercializaciji... Appla, googla, Samsunga pa to ne gane, ker nihovi izdelki ne potrebujejo večjih kapacitet.
Smešno bi bilo, da ima nekdo tehnologijo, nekdo ki ima miljarde in potrebo pa nebi trznil.
Smešno bi bilo, da ima nekdo tehnologijo, nekdo ki ima miljarde in potrebo pa nebi trznil.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
http://www.autoblog.com/2013/11/20/hond...
To se mi zdi veliko veliko bolj napreden in sprejemljiv nacin kako se lotiti shranjevanja stroma.
To čisto resno?
Jap,ker dejansko tu je ogromen potencijal za izboljsave in pocenitev, pr baterijah je konec.
A ni zanimivo, da imajo pri Tesli 'že' tehnologijo za bistveno večjo kapaciteto na težo. A je seveda problem v komercializaciji... Appla, googla, Samsunga pa to ne gane, ker nihovi izdelki ne potrebujejo večjih kapacitet.
Kakorkol obrnes soliden battery pack ne dobis za manj k 30.000usd. Ce se bo litij podrazil bo samo se slabse.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Magic1 ::
Druga stvar, ki jo zagovorniki radi poudarjajo, še 30% pridobijo pri baterijah in so na konju. Pozabljajo pa, da je zaradi financiranja države bencin dvakrat dražji. A sanjajo o tem, da država pri EV-jih ne bo rabila več denarja? Tukaj takoj vidim 75% razliko v ekonomičnosti zadeve pred davki...
Magic
-valvoline- ::
Pust trosarine, ponekod so EV oprosceni DDVja pa tudi vlade subvencije talajo za nakup. To je na pamet povedano neupravicen privilegij vsaj 20kE na povprecno teslo S.( Norveska npr).
Hehe,tist 1e stroma na 100km bo cudezno postal vsaj 5e na 100km ce se bo zadeva ulaufala in sivilje pristavil svoj piskrcek...
Druga stvar, ki jo zagovorniki radi poudarjajo, še 30% pridobijo pri baterijah in so na konju. Pozabljajo pa, da je zaradi financiranja države bencin dvakrat dražji. A sanjajo o tem, da država pri EV-jih ne bo rabila več denarja? Tukaj takoj vidim 75% razliko v ekonomičnosti zadeve pred davki...
Hehe,tist 1e stroma na 100km bo cudezno postal vsaj 5e na 100km ce se bo zadeva ulaufala in sivilje pristavil svoj piskrcek...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
PrimozR ::
jebiveter2 je izjavil:
Ki so pod črto, če furamo termične elektrarne slabši od ICE
Nope. Pa zakaj bi fural termoelektrarne, če lahko furaš jedrske?
-valvoline- je izjavil:
Pa se to da CNG ni finite resurs temvec se v naravi samodejno obnavlja,torej eko prijazen in obnovljiv vir.
Ce bi vsaj 30% avtov se posebej tovorni promet predelal na CNG na svetovnem nivoju bi cena nafte v trenutku strmoglavila in bodo EVji zopet pristal na odpadih tko k se je enkrat ze zgodilo.
Osebni promet bo na elektriko. Kaj bo s tovornim je pa drugo, svojevrstno vprašanje.
Pa vodik je neuporaben za v promet, zadevo je izredno težko shranjevati v neki pametni obliki. Poleg tega, da je dražje z elektrolizo delati vodik, kot polniti baterije. Move along.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
pegasus ::
Druga stvar, ki jo zagovorniki radi poudarjajo, še 30% pridobijo pri baterijah in so na konju. Pozabljajo pa, da je zaradi financiranja države bencin dvakrat dražji. A sanjajo o tem, da država pri EV-jih ne bo rabila več denarja? Tukaj takoj vidim 75% razliko v ekonomičnosti zadeve pred davki...Jaz imam v elektro omarici že pripravljen poseben števec, ki bo bdel nad kabli, ki gredo v garažo. Verjamem, da bo nekoč v prihodnosti to zahtevano z zakonom :D
-valvoline- ::
30.000usd battery pack vs 5.000usd za FC in tank za shranjevanje(and price is falling). Cas polnenja ure in ure za baterije,3 minute na vodik(za vsaj 500km). Ne vem no,ce men vprasas baterija nima sans.
Proti CNGju pa se zaenkrat skrije baterija in FCV
Proti CNGju pa se zaenkrat skrije baterija in FCV
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
mn ::
-valvoline- je izjavil:
30.000usd battery pack vs 5.000usd za FC in tank za shranjevanje(and price is falling). Cas polnenja ure in ure za baterije,3 minute na vodik(za vsaj 500km). Ne vem no,ce men vprasas baterija nima sans.
5000 USD za fuel cell. Link prosim.
-valvoline- ::
30-50usd za 1kw je trenutna cena. In pada. Zanesljivost in vzdrzljivost se izbolsuje z vsako novejso generacijo, za razliko status quo situacije pr baterijah.
mn ::
-valvoline- je izjavil:
30-50usd za 1kw je trenutna cena. In pada. Zanesljivost in vzdrzljivost se izbolsuje z vsako novejso generacijo, za razliko status quo situacije pr baterijah.
Kaj ko bi dal link. Tele tvoje ocene so za par velikostnih razredov prenizke. 30000-50000 usd na kw bi ti še verjel.
-valvoline- ::
Up to a few years ago, hydrogen fuel cells cost around $1000 for every kilowatt of power they generated - or around $100,000 per car. There were various avenues of research into how to bring the cost down, including work at Lawrence Berkley Laboratories on replacing the platinum catalyst with a platinum-nickel alloy that was 90 times more efficient.
By last year, US Department of Energy reported that it had got the cost down to $61 per kilowatt - far closer to the target cost of $30. One further possibility being explored by Ballard Power Systems is enhancing the platinum with carbon silk. This is expected to bring a 30% reduction in cost with no loss of performance.
http://www.iop.org/resources/topic/arch...
Daj to v mass production pa je ziher se 50% cenej.
By last year, US Department of Energy reported that it had got the cost down to $61 per kilowatt - far closer to the target cost of $30. One further possibility being explored by Ballard Power Systems is enhancing the platinum with carbon silk. This is expected to bring a 30% reduction in cost with no loss of performance.
http://www.iop.org/resources/topic/arch...
Daj to v mass production pa je ziher se 50% cenej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
jebiveter2 ::
jebiveter2 je izjavil:
Ki so pod črto, če furamo termične elektrarne slabši od ICE
Nope. Pa zakaj bi fural termoelektrarne, če lahko furaš jedrske?
Pa đizs no, kaj pa je jedrska drugega kakor termična elektrarna
Magic1 ::
Za kakršnekoli konkretne igrice s elektriko potrebujemo kot prvo dodatne elektrarne. Jederskih preveč ljudi noče, termo še manj, vetra nimamo, hidro je izkoriščeno, solarne si lahko pozimi nekam vtaknemo, el. iz plin/nafta ni fore... Česa novega ni na vidiku. Kje bi sploh elektriko dobili za kakršenoli podvig EVjev?
Magic
Pro_moted ::
-valvoline- je izjavil:
http://www.autoblog.com/2013/11/20/hond...
To se mi zdi veliko veliko bolj napreden in sprejemljiv nacin kako se lotiti shranjevanja stroma.
To čisto resno?
Ja to čisto resno. V 2015 pride izpod rok Toyote in BMW tudi Hydrogen powered EV. Nekje do leta 2020 pa serijska proizvodnja. Kdor recimo malo spremlja BMW, Toyoto, Hondo, ki delajo veliko na pogonih v prihodnosti, ugotovi da je je EV z akumulatorjem vmesna postaja in ne dolgoročni načrt. Pri BMW je roadmap takole ICE--> Hybrid (2007) --> EV + baterije (2013)--->Hydrogen EV 2015 prototip,do 2020 serijska proizvodnja.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
-valvoline- ::
jebiveter2 je izjavil:
Hydrogen car is dead. Get over it
Mja, EV in FCEV so zaenkrat le modni okraski,vendar prednost dam FCEV ker dejansko ima se ogromno potencijala da bi se kaj naredilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
J.McLane ::
Nekateri sanjate o prevozu za 1 EUR/100 km, enostavno ne obstaja in ne bo obstajalo. EV bo dejansko ponujal več kot klasični pogoni (tišina, zvezno pospeševanje, enostavnost vožnje ...) in zaradi je "prava stvar"
Glede potrebne elektrike za polnjenje neke konkretne flote EV je bilo že tudi veliko izračunov, v glavnem pljunek v morje kWh.
Problem vodika je bil tudi že N-krat izpostavljen, shranjevanje, energijska potratnost pridelave vodika in s tem cena, težavna distribucija, izkoristek gorivne celice in njena stalna moč. Zakaj se po vseh teh letih še CNG ni prijel kot pogonsko gorivo? Ker im a podobne probleme distribucije kot vodik, s tem da je vodik še veliko težje shranjevati. Toyota, Honda bosta FCV imeli samo v Kaliforniji, ker to tam hočejo neumni politiki, oni samo igrajo zraven kako je to super.
En povprečen državljan s trošarino in DDV na gorivo letno prispeva nekih 700 EUR, pričakujte da bo za EVje v prihodnosti neka taka pavšalna letna dajatev. Na ceno elektrike ali dedicated števec za EV v vsaki hiši se bo praktično nemogoče obesti.
-valvoline- je pa persona non grata kot kaže z ralogom.
Glede potrebne elektrike za polnjenje neke konkretne flote EV je bilo že tudi veliko izračunov, v glavnem pljunek v morje kWh.
Problem vodika je bil tudi že N-krat izpostavljen, shranjevanje, energijska potratnost pridelave vodika in s tem cena, težavna distribucija, izkoristek gorivne celice in njena stalna moč. Zakaj se po vseh teh letih še CNG ni prijel kot pogonsko gorivo? Ker im a podobne probleme distribucije kot vodik, s tem da je vodik še veliko težje shranjevati. Toyota, Honda bosta FCV imeli samo v Kaliforniji, ker to tam hočejo neumni politiki, oni samo igrajo zraven kako je to super.
En povprečen državljan s trošarino in DDV na gorivo letno prispeva nekih 700 EUR, pričakujte da bo za EVje v prihodnosti neka taka pavšalna letna dajatev. Na ceno elektrike ali dedicated števec za EV v vsaki hiši se bo praktično nemogoče obesti.
-valvoline- je pa persona non grata kot kaže z ralogom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
-valvoline- ::
Kdo pravi da se CNG ni prejel? Italija anyone? Ce bi mel kje tankat jaz bi takoj prpelu enga CNGasa iz IT.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Magic1 ::
Glede potrebne elektrike za polnjenje neke konkretne flote EV je bilo že tudi veliko izračunov, v glavnem pljunek v morje kWh.
Zelo iz oka bi mi polnenje EVja podvojilo porabo elekrike v gospodinjstvu. Nisem vedel da gospodinjski odjemalci pri nas ponucajo zanemarljivo količino elektrike.
Magic
jebiveter2 ::
EV bo dejansko ponujal več kot klasični pogoni (tišina, zvezno pospeševanje, enostavnost vožnje ...) in zaradi je "prava stvar"
Kar dejansko ni toliko prednosti če kupiš spodoben ICE. Vse to smo danes že pogruntali in tudi dizli niso več tako slabi kakor nekoč
J.McLane ::
No vidiš, če bi imel kje tankat CNG, tu je ves problem, tudi v Italiji ni toliko polnilnic, da je to za vsakega opcija. Pa vseeno, plin znamo črpat po plinovodih do vsakega doma, vodika mislim da ne.
-valvoline- ::
Kratkorocno je veliko bolj smiselno vlagat v CNG omrezje in polnilnice, kot pa nesmiselno subvencioniranje EVjev ki trenutno nimajo nobeno konkurencno primerjalno prednost napram fosilce predelane na metan.
Aja,obstaja opcija tudi gorivna celica kar na metan ce se ne motim, nemci in francozi skupaj delajo na tem. To bo odlicen kompromis.
Aja,obstaja opcija tudi gorivna celica kar na metan ce se ne motim, nemci in francozi skupaj delajo na tem. To bo odlicen kompromis.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Nikec3 ::
Leta 2006 so bili avtomobili na vodik še kar popularni, zadnje čase pa jih nihče ne jemlje več resno. Kako že poteka pridobivanje vodika? Iz nafte? Da ne omenjamo izkoristkov v primerjavi z EV-ji.
EV je superioren. Če se bo energijska gostota baterij povečevala tako kot v preteklosti, ni panike, da EV-ji ne bi uspeli.
EV je superioren. Če se bo energijska gostota baterij povečevala tako kot v preteklosti, ni panike, da EV-ji ne bi uspeli.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
-valvoline- ::
Leta 2006 so bili avtomobili na vodik še kar popularni, zadnje čase pa jih nihče ne jemlje več resno. Kako že poteka pridobivanje vodika? Iz nafte? Da ne omenjamo izkoristkov v primerjavi z EV-ji.
EV je superioren. Če se bo energijska gostota baterij povečevala tako kot v preteklosti, ni panike, da EV-ji ne bi uspeli.
Ne bo,konec je. Lahko pa se baterije podrazijo,pocenili se ne bodo nikoli,vse dokler so Li based.
Pro_moted ::
jebiveter2 je izjavil:
Hydrogen car is dead. Get over it
Res eni kar zaključke potegnete , od kod ? No s tabo se ne strinjajo Hyundai, Toyota, Daimler, GM, BMW, Honda, ki so vsi napovedali prihod HV med 2015 in 2017 .
S tabo se ne strinja Nobelov nagrajenec za fiziko Steven Chu, ki je tudi bil pred 10 leti proti HV, sedaj pa misli da je tehnologija dovolj daleč, da je čas za HV.
S tabo se ne strinja Nemčija, kjer je postavljenih 15 HV polnilnih postaj,v naslednjih 2 letih bodo odprli še dodatnih 20.
Vsekakor je tukaj vodilna Nemčija, ki očitno ima načrte za HV. Postavljajo postaje, vodik bodo sposobni pridelovat s pomočjo sončne energije, zmanjšali so potrebno količino platine na vozilo.
Leta 2006 so bili avtomobili na vodik še kar popularni, zadnje čase pa jih nihče ne jemlje več resno. Kako že poteka pridobivanje vodika? Iz nafte? Da ne omenjamo izkoristkov v primerjavi z EV-ji.
EV je superioren. Če se bo energijska gostota baterij povečevala tako kot v preteklosti, ni panike, da EV-ji ne bi uspeli.
Ni tebi jasno da to nebo ICE motor na vodik.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
Nikec3 ::
Ni tebi jasno da to nebo ICE motor na vodik.
Vem, da je lahko električen motor z vodikovim kot virom energije. OK, naj vam bo, bomo videli. Vem samo, da se je pred leti resno govorilo o HV, nakar pa je vse skupaj precej potihnilo, sedaj pa se očitno spet nekaj trudijo. Nisem strokovnjak, samo nekje sem prebral, da se za proizvodnjo vodika porabi ogromno energije, po možnosti nafte. Še enkrat vprašam. Kako je s pridobivanjem vodika?
Ne bo,konec je. Lahko pa se baterije podrazijo,pocenili se ne bodo nikoli,vse dokler so Li based.
Kolikor je meni znano, so bolj problematične različne redke zemlje, ki jih potrebuješ v baterijah, sam litij pa niti ne. Tudi cena baterij je tako visoka predvsem zaradi težavnega procesa proizvodnje, ki je zelo slabo avtomatiziran in ne zaradi cene surovin.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Magic1 ::
Haha že desetletje delajo batarije za vso možno elektroniko in še nimajo avtomatizirane proizvodnje
Res je, zelo slabo ti je marsikaj znano.
Res je, zelo slabo ti je marsikaj znano.
Magic