Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Matev ::
ja če je pa bmwi3 grd ko satan
pa ga ti hvali
me zanima če ga boš še tako hvalil ko bodo oblikovalca v bmw-ju nagnali ven in mu poslali metek pod noge ob tem
me res zanima kaj boš tarat rekel
?
beee beee
pa ga ti hvali
me zanima če ga boš še tako hvalil ko bodo oblikovalca v bmw-ju nagnali ven in mu poslali metek pod noge ob tem
me res zanima kaj boš tarat rekel
?
beee beee
Pro_moted ::
ja če je pa bmwi3 grd ko satan
pa ga ti hvali
me zanima če ga boš še tako hvalil ko bodo oblikovalca v bmw-ju nagnali ven in mu poslali metek pod noge ob tem
me res zanima kaj boš tarat rekel
?
beee beee
A ti misliš da se je EN oblikovalec odločil malo v petek večer risat po A4 listu in potem so kar avto naredili ? Avto je oblikovan v skladu s filozofijo i- serije vozil, pa če vam je grd ali pa ne.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Nikec3 ::
Elon Musk je povedal nekaj o Tesli, o požarih itd. Nekaj je realno, par stvari je malo smešnih, malo pa tudi pretirava:
http://www.teslamotors.com/blog/mission...
Sej zato pa je čudno, da je i3 grd, i8 pa en izmed najlepših avtov v zgodovini.
http://www.teslamotors.com/blog/mission...
It is literally impossible for another car to have a better safety track record, as it would have to possess mystical powers of healing.
Avto je oblikovan v skladu s filozofijo i- serije vozil, pa če vam je grd ali pa ne.
Sej zato pa je čudno, da je i3 grd, i8 pa en izmed najlepših avtov v zgodovini.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Matev ::
Avto je oblikovan v skladu s filozofijo i- serije vozil, pa če vam je grd ali pa ne.
a tko kot tale
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9...
je tudi lepo oblikovan
ane?
ker ga je en oblikovalec dizajniral
dej no mal s svojo glavo začni razmišljati
tebi bi še drek lahko nekdo prodal - samo da bi imel znamko ki ti je ljuba not zapičeno
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
Utk ::
ja če je pa bmwi3 grd ko satan
pa ga ti hvali
me zanima če ga boš še tako hvalil ko bodo oblikovalca v bmw-ju nagnali ven in mu poslali metek pod noge ob tem
me res zanima kaj boš tarat rekel
?
beee beee
A ti misliš da se je EN oblikovalec odločil malo v petek večer risat po A4 listu in potem so kar avto naredili ? Avto je oblikovan v skladu s filozofijo i- serije vozil, pa če vam je grd ali pa ne.
Seveda ne, zato pa pravim, da se je bmw odločil, da tega avta nikomur zares ne proda. Ne pa oblikovalec, ki je moral dobit mastne denarje, da si je tako zasvinjal kariero (a je kater znan to oblikoval, sej ne vem?).
i8 je pa lahko lep, ker ga itak tudi ne bo "nihče" kupil, ker je pač svinjsko drag. Če se pa že najde nekdo, pa še tolk boljše, a ne.
Nikec3 ::
Ne pa oblikovalec, ki je moral dobit mastne denarje, da si je tako zasvinjal kariero (a je kater znan to oblikoval, sej ne vem?).
i8 je pa lahko lep, ker ga itak tudi ne bo "nihče" kupil, ker je pač svinjsko drag.
Vodja oblikovanja pri i3 in i8 je ista oseba.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Matev ::
Vodja oblikovanja pri i3 in i8 je ista oseba.
Ja in je imel nalogo narediti nekaj popolnoma izstopajočega in iz vesolja vidno, da je električni.
Očitno v bmw-ju mislijo da bi si umazali ime, če bi v kak lep model vstavili e-motor.
Skratka niso resni.
i8 je druga zgodba - tam gre za konceptn in ne avto ki bi se vozilo ali bilo na voljo v trgovini
Gregor P ::
Dejansko ni slaba ideja, da se, vsaj kar se EV tiče, oddaljijo od tradicionalnih konceptov MNZ vozil tudi oblikovno ... ne vem sedaj, če je i3 odgovor na to, ampak vseeno ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Nikec3 ::
i8 je druga zgodba - tam gre za konceptn in ne avto ki bi se vozilo ali bilo na voljo v trgovini
Naslednje leto se začne masovna proizvodnja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Matev ::
nikec
ja ampak avto je itak futuristično drah in kot tak je vseeno kaj je notri
ker folk ga bo kupil zaradi prestiža in ne zaradi ekonomike vožnje ali naravovarstvenih vzgibov
i3 bi bil pa nekaj perspektivnega
a so ga namerno označili kot dvornega norčka
pohabili že ob/pred rojstvu
ja ampak avto je itak futuristično drah in kot tak je vseeno kaj je notri
ker folk ga bo kupil zaradi prestiža in ne zaradi ekonomike vožnje ali naravovarstvenih vzgibov
i3 bi bil pa nekaj perspektivnega
a so ga namerno označili kot dvornega norčka
pohabili že ob/pred rojstvu
nekikr ::
Na podlagi česa to sklepaš? Pa menda nisi ti tisti mesija, ki bo sedaj nam, ovcam, povedal kaj in kako. Obstajajo ljudje, ki jim je ta avtomobil všeč. Zakaj? Ker ni Golf, kar bi ti rad. Je nekaj drugega, novega in logično je, da sprva vse kar je novo zavračamo. Za svoj namen je čisto ok, izgled je pa subjektivna stvar. Meni je lep, tebi grd. Kdo hudiča pa si ti, da boš kar na počez ocenil kaj je na stvari. No, saj je že nekdo zgoraj napisal kdo si. Forumaš. In po definiciji vse veš. Nekako tako, kot pravita Slon in Sadež :)
Cel teden delam, (dela pridno in pošteno)
se ne prepiram, (ubogam šefa, taščo, ženo)
če kdo me vpraša, nimam mnenja,
ne ambicij, ne življenja,
ko pa v petek sem v gostilni,
ruknem šnopc en, dva, tri, štir,
za poplaknt liter vina,
da presekam spijem pir.
Naenkrat se spoznam na avte,
babe, športne rezultate.
Valjda jaz sem najbolj glasen,
vse na svetu mi je jasn.
V glavi zaigra mi polka,
terco špila mi motorka,
in zavriskam tisto našo,
ko v kelnerco zabrišem flašo...
Matev ::
Obstajajo ljudje, ki jim je ta avtomobil všeč. Zakaj? Ker ni Golf, kar bi ti rad.
Nihče ne trdi da ne obstajajo ljudje ki jim je to všeč.
Od kje tebi, da je golf avto, ki ga vozi nekdo, ki mu i3 ni všeč, me pa niti ne zanima.
Dejstvo ostaja, da so i3 naredili tako, da bmw znamka ni ogrožena kot znamka avtomobilov, ki imajo elektični motor pod pokrovom.
Se ga pač sramujejo in tipajo teren oziroma imajo po tanovem zgolj v ponubi tudi e-avto; za tiste, ki bi ga želeli imeti...
A to ni bmw - je skropucalo z značko bmw... pravi bmw so na žalost še vedno rezervirani za klasične pogone.
zaenkrat
Ko bodo pa tilek bmw-jevci en lep klasičen avto srednjega razreda naredili (kot nissan ali tvoj vw...) - potem bo pa druga pesem
takrat se pa spet slišimo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
Gregor P ::
... samo da nekateri ne želimo nek "klasičen" avto, ki je v bistvu preoblečeno EV; hočemo pravo futuristično EV (ali drugo alternativo), ki presega meje klasičnih vozil ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
nekikr ::
Ni res, on že ve, kaj ti hočeš. On ve, da na zunaj kažeš, da hočeš nekaj novega, nekaj, kar ni bilo že 150x prežvečeno, ampak da v srcu pa čutiš čisto nekaj drugega. Ker on je.....Forumaš!
WarpedGone ::
Tole vse si je nekdo "želel":
Vsako skropucalo lahko najde epar kupcev.
Nekaj drugega je pa vsako leto najt 40.000 kupcev, ki bojo odkartal več kot 40.000 USD za skropucalo.
Ni problem se skrivat v luknji in trabunjat da si zapolnil celo luknjo.
Pojdi na odprto in se s konkurenco spopadi v okviru splošnih pravil, ne pa nekih svojih zdizajniranih tako, da si po njih najbolši.
MiEV
vir: WikipediaVsako skropucalo lahko najde epar kupcev.
Nekaj drugega je pa vsako leto najt 40.000 kupcev, ki bojo odkartal več kot 40.000 USD za skropucalo.
Ni problem se skrivat v luknji in trabunjat da si zapolnil celo luknjo.
Pojdi na odprto in se s konkurenco spopadi v okviru splošnih pravil, ne pa nekih svojih zdizajniranih tako, da si po njih najbolši.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
-valvoline- ::
EV prototipe majo ze vsi, caka se na lahke in poceni baterije pa pol bo revolucija. Dokler tega ne bo EVji bodo neuporabni prototipi zgolj za okras in *E podaljsek*. Situacija se lahko v trenutku spremeni ceb recimo goriva poskocila na 5e za liter ali vec, pol domet in cena evja ne bosta vec tako pomembna.
Prihaja elektricna kia soul. Cena se vedno neznanka:
http://www.topgear.com/uk/car-news/kia-...
http://usnews.rankingsandreviews.com/ca...
Prihaja elektricna kia soul. Cena se vedno neznanka:
http://www.topgear.com/uk/car-news/kia-...
http://usnews.rankingsandreviews.com/ca...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Nekaj drugega je pa vsako leto najt 40.000 kupcev, ki bojo odkartal več kot 40.000 USD za skropucalo.
Ja, pričakuje se, da bo prodaja i3 nekje drugo leto v tem času,že presegla prodajo Tesel.
WarpedGone ::
To mogoče pričakuješ ti, kdo drug pa ne.
Prej bojo moral več kot podvojit proizvodnjo, da bojo pršl tja kjer je tesla že sedaj.
Ampak pol bojo zopet v zaostanku ker tut TM povečuje proizvodnjo in širi trge.
550 na teden je vsaj 25k v letu 2014. And growing.
Prej bojo moral več kot podvojit proizvodnjo, da bojo pršl tja kjer je tesla že sedaj.
BMW has plans to sell 10,000 i3 units next year
Ampak pol bojo zopet v zaostanku ker tut TM povečuje proizvodnjo in širi trge.
As of November 2013, Tesla is producing 550 cars per week and expects to deliver just under 6,000 Model S during the fourth quarter, increasing expected total 2013 deliveries to about 21,500 units worldwide.[44]
550 na teden je vsaj 25k v letu 2014. And growing.
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
WarpedGone je izjavil:
To mogoče pričakuješ ti, kdo drug pa ne.
Prej bojo moral več kot podvojit proizvodnjo, da bojo pršl tja kjer je tesla že sedaj.
BMW has plans to sell 10,000 i3 units next year
Ampak pol bojo zopet v zaostanku ker tut TM povečuje proizvodnjo in širi trge.
As of November 2013, Tesla is producing 550 cars per week and expects to deliver just under 6,000 Model S during the fourth quarter, increasing expected total 2013 deliveries to about 21,500 units worldwide.[44]
550 na teden je vsaj 25k v letu 2014. And growing.
Napovedane prodajne stevilke so pi*in dim. Zguba bo gromozanska pr takih stevilkah.
But its his money that hes trhrowing in the toilet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
WarpedGone ::
Čez eno leto js teb 100 EUR če je proizvodnja pod 550, ti men če je nad 550vozil/teden v novembru 2014.
Zaupaš tolk v svojo presojo al le otresaš neki, ker maš 5 minut časa?
Zaupaš tolk v svojo presojo al le otresaš neki, ker maš 5 minut časa?
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
Lahko naredijo tudi po 1000 na teden pa bo se vedno v minusu. In to z mocno subvencionirano prodajo plus drzavno podporo. Sam E.Musk igra poker in caka da se bo vmes kaj spremenilo z tehnologijo in cenami baterij, se se ne bo its game over.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Ni mi jasno zakaj subvencije in oprostitev placevanja DDVja, ce pa tole kupujejo samo bogati. Does not compute.
Pro_moted ::
Ne moreš se kregat s tistimi , ki vse vejo. Avtomobilska podjetja propadajo z mnogo večjimi številkami prodanih avtov, Tesla je pa pač čudež, ki ji uspe z 10 tisoč prodanih avtov na leto služit.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
-valvoline- ::
Ne moreš se kregat s tistimi , ki vse vejo. Avtomobilska podjetja propadajo z mnogo večjimi številkami prodanih avtov, Tesla je pa pač čudež, ki ji uspe z 10 tisoč prodanih avtov na leto služit.
Jap,drzava (davkoplacevalci) castijo vsakega novega ponosnega lastnika tesle povprecno kar 2 fosilca. Eko subvencije in 0% DDV pa to. Nice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
PrimozR ::
Oh yay, it's valvoline!
Zakaj se sploh sekiraš z električnimi avtomobili, saj še niso stari 10 let, ne moreš jih doma poservisirat pa ne dobi se jih za jurja al kolk je že tvoja meja za nakup 'novega' avta.
Zakaj se sploh sekiraš z električnimi avtomobili, saj še niso stari 10 let, ne moreš jih doma poservisirat pa ne dobi se jih za jurja al kolk je že tvoja meja za nakup 'novega' avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Matev ::
vse tiste ki so navdušeni nad alienskimi oblikami ev-jev
naprošam da prilimajo kakšen avto sedaj vozijo
naprošam da prilimajo kakšen avto sedaj vozijo
jebiveter2 ::
RIght, vsakih 10 let boš postavljal most. Zato pa večina mostov stoji tudi po 100 let, ker gradnja sploh ni kompleksno opravilo, tako z gradbeniškega kot infrastrukturnega vidika (kje se boš vozil čez luknjo, ko tistega mostu ne bo?)
In ja, je. Poglej zgoraj link. Plastika ti pač ne zdrži konstantne obremenitve v enaki obliki, kot to velja za kovino. Plastika se povesi. Če je to tako težko razumeti, pa so be it... Kregal se tudi ne bom.
EDIT: a tisti 'glued to two steel bearers' aka na dve jekleni traverzi del si namenoma zgrešil?
Čisto učinkovita tehnična rešitev.
Pač ne bo 100% mostu iz polimera, bo pa namesto 100% kovine, le ta cifra 50% ali še manj.
Pro_moted ::
vse tiste ki so navdušeni nad alienskimi oblikami ev-jev
naprošam da prilimajo kakšen avto sedaj vozijo
Misliš da vozim staro Astro zato ker mi je najlepši avto na planetu ? Daj mi 40 tisoč, pa si kupim takoj i3.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
Matev ::
Misliš da vozim staro Astro zato ker mi je najlepši avto na planetu ?
Daj mi 40 tisoč, pa si kupim takoj i3.
tu sploh ni potrebno komentarja
pegasus ::
Vozim:
Želja:
Dejstvo, da je aptera hibrid ali full elektro, je samo bonus.
Želja:
Dejstvo, da je aptera hibrid ali full elektro, je samo bonus.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Ampak pol bojo zopet v zaostanku ker tut TM povečuje proizvodnjo in širi trge.
550 na teden je vsaj 25k v letu 2014. And growing.
Verjetno bodo pri Tesli morali najprej rešiti težave s požari. Bojim se , da softwerski dvig avta za par cm je bolj pesek v oči in daleč od rešitve problema. Zanimivo, ko so izvedeli, za odprtje NHTSA preiskave, so takoj lansirali novico, kao, da so jih oni zaprosili za preiskavo:
http://www.autoblog.com/2013/11/20/nhts...
Tudi novica, ki jo nekateri omenjajo za rumeni tisk, ni ravno vspodbudna:
http://www.bloomberg.com/video/george-c...
Vpoklic pa vstrajno zavračajo.
fpbs ::
jebiveter2 je izjavil:
#lansirali novico#
Bolj lansirali PR odgovor, da ja pa to ni nič hudega
Seveda to ni nič hudega, samo je pa laž.
Nikec3 ::
Sam E.Musk igra poker in caka da se bo vmes kaj spremenilo z tehnologijo in cenami baterij, se se ne bo its game over.
Povedal si veliko bedarij, ta izjava je pa še kar posrečena. Dejstvo, da Musk res več ali manj gembla, zato pa se tudi čaka z tretjo generacijo Tesle (35.000 $, 300 km dosega). Prvoten načrt je bil, da bi ta avto prišel za Model S, kasneje so se pa odločili, da bodo prej naredili še Model X. Tukaj je precej jasno, da čakajo na cenejše baterije. Je pa EV industrija naredila velikanski skok naprej v primerjavi z letom 2006, ko se je ta tema odprla.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
PrimozR ::
jebiveter2 je izjavil:
RIght, vsakih 10 let boš postavljal most. Zato pa večina mostov stoji tudi po 100 let, ker gradnja sploh ni kompleksno opravilo, tako z gradbeniškega kot infrastrukturnega vidika (kje se boš vozil čez luknjo, ko tistega mostu ne bo?)
In ja, je. Poglej zgoraj link. Plastika ti pač ne zdrži konstantne obremenitve v enaki obliki, kot to velja za kovino. Plastika se povesi. Če je to tako težko razumeti, pa so be it... Kregal se tudi ne bom.
EDIT: a tisti 'glued to two steel bearers' aka na dve jekleni traverzi del si namenoma zgrešil?
Čisto učinkovita tehnična rešitev.
Pač ne bo 100% mostu iz polimera, bo pa namesto 100% kovine, le ta cifra 50% ali še manj.
Pa točno o tem se že ves čas derem, polimer kot konstrukcijski material odpade. Poglej nazaj po mojih postih in najdi link, zakaj je temu tako. 50% polimera ni 'polimerni most, pač ga zamenjaš'. To je isto, kot da rečeš 'pač bo šasija kovinska pa paneli plastični'. Kar ni popolnoma nič posebnega, ker se točno to že dela.
WarpedGone ::
Dejstvo, da Musk res več ali manj gembla, zato pa se tudi čaka z tretjo generacijo Tesle (35.000 $, 300 km dosega). Prvoten načrt je bil, da bi ta avto prišel za Model S, kasneje so se pa odločili, da bodo prej naredili še Model X. Tukaj je precej jasno, da čakajo na cenejše baterije. Je pa EV industrija naredila velikanski skok naprej v primerjavi z letom 2006, ko se je ta tema odprla.
The Secret Tesla Motors Master Plan - Nobenega posebnega gamblanja ni, le osnovne tržne zakonitosti.
Model X je lepo Gen2, skupaj z Model S. Zgodil se bo, ker:
a) so SUVji v ameriki iskano blago
b) obstajajo SUVji z visoko ceno
c) Gen2 EV platforma, omogoča praktično poljubno nadgradnjo vozila - dobesedni skateboard, primerljivega nima nobena druga firma
d) imajo razpoložljive proizvodne kapacitete in kapital
Gen3 ima nespremnjene gabarite že 10 let ... zgodil se bo, ko bo tehnika to dopuščala.
Zbogom in hvala za vse ribe
jebiveter2 ::
Pa točno o tem se že ves čas derem, polimer kot konstrukcijski material odpade. Poglej nazaj po mojih postih in najdi link, zakaj je temu tako. 50% polimera ni 'polimerni most, pač ga zamenjaš'. To je isto, kot da rečeš 'pač bo šasija kovinska pa paneli plastični'. Kar ni popolnoma nič posebnega, ker se točno to že dela.
Give it a few years
As said. Imamo podobne in še večje težave z lesom, pa se ta z veseljem uporablja.
Je pa EV industrija naredila velikanski skok naprej v primerjavi z letom 2006, ko se je ta tema odprla.
Did they really ?
Vsa VFD tehnologija in asinhronci ter ustrezni prenosi so bili že zdavnaj pogruntani.
Kar je izjemnega (ali pa tudi ne) se tiče samo baterij, ki jih pred tem časom skorajda ni bilo.
PrimozR ::
jebiveter2 je izjavil:
Pa točno o tem se že ves čas derem, polimer kot konstrukcijski material odpade. Poglej nazaj po mojih postih in najdi link, zakaj je temu tako. 50% polimera ni 'polimerni most, pač ga zamenjaš'. To je isto, kot da rečeš 'pač bo šasija kovinska pa paneli plastični'. Kar ni popolnoma nič posebnega, ker se točno to že dela.
Give it a few years
As said. Imamo podobne in še večje težave z lesom, pa se ta z veseljem uporablja.
Je pa EV industrija naredila velikanski skok naprej v primerjavi z letom 2006, ko se je ta tema odprla.
Did they really ?
Vsa VFD tehnologija in asinhronci ter ustrezni prenosi so bili že zdavnaj pogruntani.
Kar je izjemnega (ali pa tudi ne) se tiče samo baterij, ki jih pred tem časom skorajda ni bilo.
Give it a few years? In zakoni fizike se bodo fundamentalno spremenili? Kot sem rekel, poišči link in ga preberi, morda ti bo kaj bolj jasno. Ne vem pa, če piše zakaj do tega pojava pride.
Pa baterije stalno maširajo naprej, iz leta v leto. Kakšna je bila najzmogljivejša AA baterija leta 2006?
celada ::
jebiveter2 je izjavil:
RIght, vsakih 10 let boš postavljal most. Zato pa večina mostov stoji tudi po 100 let, ker gradnja sploh ni kompleksno opravilo, tako z gradbeniškega kot infrastrukturnega vidika (kje se boš vozil čez luknjo, ko tistega mostu ne bo?)
In ja, je. Poglej zgoraj link. Plastika ti pač ne zdrži konstantne obremenitve v enaki obliki, kot to velja za kovino. Plastika se povesi. Če je to tako težko razumeti, pa so be it... Kregal se tudi ne bom.
EDIT: a tisti 'glued to two steel bearers' aka na dve jekleni traverzi del si namenoma zgrešil?
Čisto učinkovita tehnična rešitev.
Pač ne bo 100% mostu iz polimera, bo pa namesto 100% kovine, le ta cifra 50% ali še manj.
Pa točno o tem se že ves čas derem, polimer kot konstrukcijski material odpade. Poglej nazaj po mojih postih in najdi link, zakaj je temu tako. 50% polimera ni 'polimerni most, pač ga zamenjaš'. To je isto, kot da rečeš 'pač bo šasija kovinska pa paneli plastični'. Kar ni popolnoma nič posebnega, ker se točno to že dela.
Polimeri bodo uporabljeni vse več in več kot konstrukcijski materiali. Največji problemi so trenutno standardi , hudičeve zadeve za polimere so praktično skopirani kovinski standardi. Jebiga tko pač ne ide ;)
WarpedGone ::
Skorajda rumeni tisk ampak vseeno...
Ne skordajda, je povsem živo rumeni.
Imel je avto s serijsko številko 5, po vseh zakonitostih prakse je to še vedno - prototip.
Hotel je bit med prvimi, ni pa hotu sprejet vseh pritiklin, ki pridejo zraven če si med prvimi.
Povsem ista zgodba kot en softver en korak ven iz beta faze.
Njegov avto so sestavili leta 2007. Po šestih letih sedaj javno jamra da se ne gre več? Meh...
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Skorajda rumeni tisk ampak vseeno...
http://www.zurnal24.si/clooney-izgubil-...
LP
... je bila že objavljena povezava tu (sicer do angleške različice) vendar jo je moderator strumno izbrisal (verjetno se ne ujema z njegovo ideologijo)
... dokaj pomembna nezadovoljna stranka pač, ki očitno ni vedela v kaj se spušča
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
-valvoline- ::
jebiveter2 je izjavil:
Pa točno o tem se že ves čas derem, polimer kot konstrukcijski material odpade. Poglej nazaj po mojih postih in najdi link, zakaj je temu tako. 50% polimera ni 'polimerni most, pač ga zamenjaš'. To je isto, kot da rečeš 'pač bo šasija kovinska pa paneli plastični'. Kar ni popolnoma nič posebnega, ker se točno to že dela.
Give it a few years
As said. Imamo podobne in še večje težave z lesom, pa se ta z veseljem uporablja.
Je pa EV industrija naredila velikanski skok naprej v primerjavi z letom 2006, ko se je ta tema odprla.
Did they really ?
Vsa VFD tehnologija in asinhronci ter ustrezni prenosi so bili že zdavnaj pogruntani.
Kar je izjemnega (ali pa tudi ne) se tiče samo baterij, ki jih pred tem časom skorajda ni bilo.
Give it a few years? In zakoni fizike se bodo fundamentalno spremenili? Kot sem rekel, poišči link in ga preberi, morda ti bo kaj bolj jasno. Ne vem pa, če piše zakaj do tega pojava pride.
Pa baterije stalno maširajo naprej, iz leta v leto. Kakšna je bila najzmogljivejša AA baterija leta 2006?
Kar se tiče baterij se ze leta skoraj nič ni spremenilo,status quo. Ce se bo povprasevanje po Lion baterij povecalo zarad EVjev bo tudi cena mocno poskocila in tudi cena litiuma bo sla v visave. Ce se ne motim Kitajci majo najvecjo svetovno rezervo litija in ce njim doslej ni ratalo pocenit baterije in z tem naredit revolucijo v svetu avtomobilizma z te moke ne bo kruha.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Magic1 ::
Pri vsem denarju, ki se obrača v prenosni elektoniki, so se kapacitete baterij v 15 letih povecale ravno za dvakrat. Če bo šlo tako naprej, lahko pričakujemo primerno kapaciteto za primeren denar v prihodnjih 20-30 letih. Ne izgleda ravno bleščeče. Ne vem zakaj Apple ne vrže par miljard v razvoj baterij?
Magic
Gregor P ::
Zato ker bo lepo počakal, da najprej drugi vse naredijo, potem pa ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Skorajda rumeni tisk ampak vseeno...
Ne skordajda, je povsem živo rumeni.
Imel je avto s serijsko številko 5, po vseh zakonitostih prakse je to še vedno - prototip.
Hotel je bit med prvimi, ni pa hotu sprejet vseh pritiklin, ki pridejo zraven če si med prvimi.
Povsem ista zgodba kot en softver en korak ven iz beta faze.
Njegov avto so sestavili leta 2007. Po šestih letih sedaj javno jamra da se ne gre več? Meh...
Za tebe je rumeni tisk vse tisto, kar ne poveličuje Tesle, istočasno pa nasedaš na vse mogoče izmišljene članke, ki jih lasira
Teslin propagandni stroj. Ne verjamem, če bi bil ti zadovoljen, če bi za avto odštel 100k$ in bi bil z avtom več ob cesti, kot na cesti.
Avto pri šestih letih mora biti še vedno kot nov.
Ali morda kdo že ve kaj več o nezgodi temnosive Tesle par dni nazaj pri WTCeju? Baje, da mu je crknil sredi križišča in povzročil kar precej škode
ostalim dvema udeležencema nesreče.
Maestral ::
Ok, "vsake oći imajo svojega malarja", tako pravi stari pregovor.
Komur je všeč (oblikovno) eden ali drugi (ali Tesla ali i3), je pravzaprav le stvar osebnega okusa in potreb.
Meni bolj potegne Tesla, je pa kljub temu že (dostikrat) viden design. I3 je mogoče malce bolj "nenavaden", seveda pa že tudi (davno prežvečen) oblikovni koncept...
Brezzveze. Električni avto je bil razvit že davno, ostaja le še problem primernega skladiščenja pogonske energije.
Komur je všeč (oblikovno) eden ali drugi (ali Tesla ali i3), je pravzaprav le stvar osebnega okusa in potreb.
Meni bolj potegne Tesla, je pa kljub temu že (dostikrat) viden design. I3 je mogoče malce bolj "nenavaden", seveda pa že tudi (davno prežvečen) oblikovni koncept...
Brezzveze. Električni avto je bil razvit že davno, ostaja le še problem primernega skladiščenja pogonske energije.
jebiveter2 ::
Pri vsem denarju, ki se obrača v prenosni elektoniki, so se kapacitete baterij v 15 letih povecale ravno za dvakrat. Če bo šlo tako naprej, lahko pričakujemo primerno kapaciteto za primeren denar v prihodnjih 20-30 letih. Ne izgleda ravno bleščeče. Ne vem zakaj Apple ne vrže par miljard v razvoj baterij?
Ker pač ne gre.
Anodni in katodni materiali so taki kakršni so, separator tudi. Kakšna je pakunga je pa poljubno. Litij je dead-end, kakor tudi super-cap.