Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
A za diske tudi jamraš, zakaj SSD-ji niso tako prostorni in tako poceni, kot mehanski trdi diski?
S kom si me zamenjal?
Glavni očitek tesli je cena. Sej je super ampak predrag.
Kje je enako stališče do BMW? Sej je čudn, drag je ker je BMW, doseg ma zaenklinc ker je to "mestni avto".
Kje so enaki vatli za vse?
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
WarpedGone je izjavil:
I just LOLed...
Men očitaš švoh intelektualni doseg, hkrati pa sam priznavaš osnovi fejl i3:
Zakaj bi v, že tako drag, mestni avtomobil tlačil dražje baterije
Zakaj bi sploh tlačil drage baterije v mestni avtomobil, ki mora skoraj po definiciji bit cenovno dostopen? Kater ICE mestni avtomobil stane nad 40k USD? Al pa vsaj nad 20k USD?
Mnogim razen BMW in zgleda tudi tebi, je jasno da nizka cena in EV še ne gredo skupaj, morda čez nekaj let, danes ne. Sploh če se avto spraviš delat iz ultramodernih materijalov da bo ja vse skup še dražje. Niti pod razno ne mislit da napovedana cena i3 pokrije proizvodne stroške. Še mnogo let bo i3 čista zguba, ne pa moneymaker.
Glavno vprašanje je zakaj sploh se ubadat z mestnimi avtomobili?
BMW 1xx niso mestni avtomobili, pa so vanj stlačili 30kWh baterij. Še mal optimizacije pa bi mel avto, ki ni omejen na mesto in ima več dosega in nižjo ceno.
Ker imaš po svetu ogromna mesta, kjer ljudje mesta z avtom ne zapustijo (oz. ga redko in je to pravo malo doživetje), ker je ravno v mestih onesnaževanje največji problem, obenem a enako velja za prostor?? Ne vem no, a ti namenoma izklopiš možgane, ko se gre o čemerkoli, kar ni povezano s Teslo, al se samo takrat, ko gre za Teslo, malce bolj potrudiš, da izgledaš približno umsko sposoben??
A imaš za tole o izgubi denarja dokaze?
Pa ultramoderni materiali, ki so cenejši od 'ekvivalentnih' uveljavljenih, ja. Ultramoderni material ni nujno tudi ultradrag, ampak itak počasi ne pričakujem več, da bi takšne detajle ti lahko razumel.
nekikr ::
Opravičevanje absurda nima mej?
Ne vem, ti nam povej, zakaj hvališ Teslo, ki je prav tako absurden avto (če je mestni avto za 30k tudi). Si že izračunal razliko v ceni med 10 in 45l bencinskega tanka?
PrimozR ::
WarpedGone je izjavil:
A za diske tudi jamraš, zakaj SSD-ji niso tako prostorni in tako poceni, kot mehanski trdi diski?
S kom si me zamenjal?
Glavni očitek tesli je cena. Sej je super ampak predrag.
Kje je enako stališče do BMW? Sej je čudn, drag je ker je BMW, doseg ma zaenklinc ker je to "mestni avto".
Kje so enaki vatli za vse?
Z nikomer, samo sprašujem te, če slučajno to počneš. Ker ne bi bil presenečen, če si podobno izgubljen na več področjih.
Od kdaj je glavni očitek Tesli cena?? Sam si rekel, da kdor si ne mroe privoščiti, pač ne bo imel tega super duper avta. Zdaj, ko pa BMW da na trg nekaj čez palec podobnega (za svoj rang zelo drag avto), sta pa naenkrat oba hudo draga?? Cmoooooooon. Exactly, kje so enaki vatli za vse??
Gregor P ::
Definitivno je lepši kot prius
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
nekikr ::
Pa tudi kot tisti zgoraj, triinštiridesetkrat prežvečeni Porsche (pa sem si hotel kupiti tole Panamero, črno sicer, ampak je po obliki samo en precej klasičen avto, nič novega, videno že stokrat).
PrimozR ::
WarpedGone je izjavil:
da na trg nekaj čez palec podobnega
Tukale se vse neha.
Čez palec je bilo mišljeno, da predstavijo fully električen avto, ki je v svojem razredu drag, torej premijski. Tako kot je Tesla draga, je tudi i3 drag.
WarpedGone ::
Model S je vsaj konkurenčen avtomobilom s podobno ceno i.e. jih prekaša v vsaj nekaj sposobnostih.
Model S je najprej dober avto, da je električen je icing a cake. Ostane stvar okusa katera zadeva je komu bol všeš.
V čem pomembnem i3 prekaša nrp. Smarta, C1, Toyoto iGo, Twingota in druge mestne avtomobile?
Če črtaš električen pogon ostane klovnmobil.
Model S je najprej dober avto, da je električen je icing a cake. Ostane stvar okusa katera zadeva je komu bol všeš.
V čem pomembnem i3 prekaša nrp. Smarta, C1, Toyoto iGo, Twingota in druge mestne avtomobile?
Če črtaš električen pogon ostane klovnmobil.
Zbogom in hvala za vse ribe
dzinks63 ::
Dimenzije:
i3 ..... 3999 x 1775 x 1570
Tole niso konkurenti
C1 ... 3440 x 1630 x 1465
twingo ... 3600 x 1660 x 1470
i3 se lahko primerja s
C3 Picasso .... 4078 x 1730 x 1624
Dacia Sandero ... 4020 x 1746 x 1534
Honda Jazz ... 3900 x 1695 x 1525
Hyundai ix20 ... 4100 x 1760 x 1600
...
Po zmogljivosti in z voznimi lastnosti pa še z razred višjimi.
i3 ..... 3999 x 1775 x 1570
Tole niso konkurenti
C1 ... 3440 x 1630 x 1465
twingo ... 3600 x 1660 x 1470
i3 se lahko primerja s
C3 Picasso .... 4078 x 1730 x 1624
Dacia Sandero ... 4020 x 1746 x 1534
Honda Jazz ... 3900 x 1695 x 1525
Hyundai ix20 ... 4100 x 1760 x 1600
...
Po zmogljivosti in z voznimi lastnosti pa še z razred višjimi.
Gregor P ::
Tesla Model S ni mestno vozilo kot je npr. i3 (Model S je prevelik), torej se tekmuje s čim potem? Dizelaši (Model S nima nikakršne možnosti proti njim na dolge razdalje), luksuznimi limuzinami (imajo dosti boljšo opremo od Modela S), superšportniki (2,5 sek 0-100 km/h, končna preko 400 km/h, tega tudi Model S ne zmore)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
3 se lahko primerja s...
Še tolk slabše za i3. Najdeš kazga štiriseda v tej konkurenci? Z manjši prtljažnikom? Dražjega?
GregorP: postavljaš ugotovitev ali vprašanje?
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Vprašanje (z razlago za lažje razumevanje, v kakšno smer sprašujem; a razlaga seveda ni zavezujoča za oblikovanje odgovora)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Nikec3 ::
BMW za i3 ne upa napovedati, koliko bi jih naj prodal. Analitiki pričakujejo okrog 15.000 primerkov letno. Glede na milijardne vložke...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
fpbs ::
Meni pa i3 sploh ne zgleda tako slabo. Ima pač malo bolj futuristično obliko, medtem ko ima Tesla povsem klasičen izgled, da ne rečem sprednji del
s tisto plastično masko spominja na druga cenena vozila. Poleg tega je i3 izdelan iz plastke, ojačane s karbonskimi vlakni. In medtem, ko bo že po
desetih, dvanajstih letih Teslo začela napadati rja, bo i3 še vedno kot nov.
Me pa bolj kot to trenutno zanima, kako bodo pri Tesli reagirali na vse te požare, ker se jih zelo hitro lahko prejme sloves hitro zagorljivih EV in
bo temu primerno padla prodaja. Kaj se bo zgodilo, če pride do hujšega trka in naprimer zaradi ukleščenosti potniki ne bodo mogli zapustiti vozila in bodo zgoreli.
Mogoče ima Warped odgovore na ta vprašanja.
s tisto plastično masko spominja na druga cenena vozila. Poleg tega je i3 izdelan iz plastke, ojačane s karbonskimi vlakni. In medtem, ko bo že po
desetih, dvanajstih letih Teslo začela napadati rja, bo i3 še vedno kot nov.
Me pa bolj kot to trenutno zanima, kako bodo pri Tesli reagirali na vse te požare, ker se jih zelo hitro lahko prejme sloves hitro zagorljivih EV in
bo temu primerno padla prodaja. Kaj se bo zgodilo, če pride do hujšega trka in naprimer zaradi ukleščenosti potniki ne bodo mogli zapustiti vozila in bodo zgoreli.
Mogoče ima Warped odgovore na ta vprašanja.
Pro_moted ::
BMW za i3 ne upa napovedati, koliko bi jih naj prodal. Analitiki pričakujejo okrog 15.000 primerkov letno. Glede na milijardne vložke...
http://www.myelectriccarforums.com/bmw-...
Torej, 8000 rezervacij v Severni Ameriki. Eni pa ga še vedno klobasate naprej.Sicer pa prideta pri BMW-ju še dva modela, i4, ki bo malo večja različiba i3 in pa i5, ki bo konkurent Tesla S. Ampak enim vam pač koncept gradnje nišne linije ni jasen in mislite da je BMW Tesla, ki ima samo en model avtomobila.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
Nikec3 ::
Če jim bo uspelo na veliko prodajati EV-je bom zelo zadovoljen. Jaz sem samo povedal to, kar sem prebral. Analitiki so pričakovali letno prodanih 15.000 avtomobilov. Konkurenca je pa za potrošnike vedno le dobra.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
PrimozR ::
Meni pa i3 sploh ne zgleda tako slabo. Ima pač malo bolj futuristično obliko, medtem ko ima Tesla povsem klasičen izgled, da ne rečem sprednji del
s tisto plastično masko spominja na druga cenena vozila. Poleg tega je i3 izdelan iz plastke, ojačane s karbonskimi vlakni. In medtem, ko bo že po
desetih, dvanajstih letih Teslo začela napadati rja, bo i3 še vedno kot nov.
Me pa bolj kot to trenutno zanima, kako bodo pri Tesli reagirali na vse te požare, ker se jih zelo hitro lahko prejme sloves hitro zagorljivih EV in
bo temu primerno padla prodaja. Kaj se bo zgodilo, če pride do hujšega trka in naprimer zaradi ukleščenosti potniki ne bodo mogli zapustiti vozila in bodo zgoreli.
Mogoče ima Warped odgovore na ta vprašanja.
No ja, to, da bo nov, bomo videli po 30 letih. Z vidika življenjske dobe so kovine še vedno edina long-term rešitev, polimer tega ne bo NIKOLI sposoben. Že res, da imaš tukaj vmes še ojačitvena vlakna, torej je polimer samo matrica, ampak je še vedno polimer.
celada ::
Meni pa i3 sploh ne zgleda tako slabo. Ima pač malo bolj futuristično obliko, medtem ko ima Tesla povsem klasičen izgled, da ne rečem sprednji del
s tisto plastično masko spominja na druga cenena vozila. Poleg tega je i3 izdelan iz plastke, ojačane s karbonskimi vlakni. In medtem, ko bo že po
desetih, dvanajstih letih Teslo začela napadati rja, bo i3 še vedno kot nov.
Me pa bolj kot to trenutno zanima, kako bodo pri Tesli reagirali na vse te požare, ker se jih zelo hitro lahko prejme sloves hitro zagorljivih EV in
bo temu primerno padla prodaja. Kaj se bo zgodilo, če pride do hujšega trka in naprimer zaradi ukleščenosti potniki ne bodo mogli zapustiti vozila in bodo zgoreli.
Mogoče ima Warped odgovore na ta vprašanja.
No ja, to, da bo nov, bomo videli po 30 letih. Z vidika življenjske dobe so kovine še vedno edina long-term rešitev, polimer tega ne bo NIKOLI sposoben. Že res, da imaš tukaj vmes še ojačitvena vlakna, torej je polimer samo matrica, ampak je še vedno polimer.
No to je pa precej pogumna izjava, da polimer nebo nikoli sposoben zdržati 30 let. Me spominja na ono od Gatesa pa 640kb rama.
WarpedGone ::
Česa točno so in bojo sposobni polimeri je povsem svoje poglavje. V teoriji je znanega že mnogo, praksa pa ...
Je pa že kristalno jasno da tako brakethrough tehnologije ne uvajaš v masovni izdelek. A je kdo pogledal višje linkan video proizvodnje i3?
A sm edini ki v tem vidi dnevno proizvodnjo v par desetih kosih? Jeklene in alu panele se obreže s štancami kar je O(1) - ni važno kako kompleksna oblika, izrez vedno traja enako časa. CFRP paneli pa so obrezani z vodnim curkom čigar zahtevnost je O(n) i.e. dalši kot je rob, dlje časa traja rezanje. Ob takem proizvodnem procesu je 15k letno čista utvara. Je pa seveda možno da je prikazana proizvodnja prototipa, kjer ljudje še ročno sestavljajo baterije.
Pri različnih kupcih z raličnimi zadevami a ker je na koncu treba avto plačat, tekmuje z avtomobili kjer je cena podoben problem i.e. z avtomobili ki so nekje od pol cenejši do dvakrat dražji - nekje med 40k USD in 150k USD. So tudi primerki ki v življenju za avto še niso plačal več kot 20k pa tudi taki, ki so prodal zadevo za 300k in vzel MS. A so seveda v manjšini. Oni, ki so prej bol kupovali ~40kUSD kupijo Mode S predvsem ker je električen, oni ki bi sicer kupili avto nad 100k pa kupijo Model S ker se zaljubijo v vožnjo. Ti tudi pretežno izberejo P85 ali celo P85+ varianto, kjer je še tolk večji poudarek na obnašanju na cesti. Tole pišem na podlagi prebranega na forumu kupcev MS. Kaj so prodali, kaj so že vozili, kaj še imajo. Niso redki, ki so na MS presedlal iz raznih porschejev, MB in BMWjev. Kolikor se sliši heretično IMHO najbol trpi Porsche Panamera, MB srednje/višje klase neAMG izedbe, BMW 7/5 ipd. To so avti s podobno ceno, ki razen dosega redko ponujajo kaj več. Obnašanje na cesti je pa dovolj osebno obarvana kategorija, da tega ne moreš zmerit z ravnilom.
Ker ima MS dovolj dosega je zelo pogosto to tudi edini avtomobil pri hiši. Niso redki, ki imajo dva (žena hotla met svojega). V znatnem delu imajo še kakšne ICE mašine a ugotavljajo, da ti avti le še nabirajo prah in zato čakajo na prodajo. Doseg MS se v praksi kaže kot dovoljšen, sploh ob "dodatku" SuperChargerjev.
i3 je s tega vidika čisto druga zgodba. To bo edini avtomobil pri hiši v res redkih izjemah, pač mizeren doseg. Ergo nucaš še en avto za vse ostalo Torej daš za avto 40k USD zato da zraven nucaš še enega. Bodo tudi taki primerki a v nizkem procentu.
Je pa že kristalno jasno da tako brakethrough tehnologije ne uvajaš v masovni izdelek. A je kdo pogledal višje linkan video proizvodnje i3?
A sm edini ki v tem vidi dnevno proizvodnjo v par desetih kosih? Jeklene in alu panele se obreže s štancami kar je O(1) - ni važno kako kompleksna oblika, izrez vedno traja enako časa. CFRP paneli pa so obrezani z vodnim curkom čigar zahtevnost je O(n) i.e. dalši kot je rob, dlje časa traja rezanje. Ob takem proizvodnem procesu je 15k letno čista utvara. Je pa seveda možno da je prikazana proizvodnja prototipa, kjer ljudje še ročno sestavljajo baterije.
Tesla Model S ni mestno vozilo kot je npr. i3 (Model S je prevelik), torej se tekmuje s čim potem? Dizelaši (Model S nima nikakršne možnosti proti njim na dolge razdalje), luksuznimi limuzinami (imajo dosti boljšo opremo od Modela S), superšportniki (2,5 sek 0-100 km/h, končna preko 400 km/h, tega tudi Model S ne zmore)?
Pri različnih kupcih z raličnimi zadevami a ker je na koncu treba avto plačat, tekmuje z avtomobili kjer je cena podoben problem i.e. z avtomobili ki so nekje od pol cenejši do dvakrat dražji - nekje med 40k USD in 150k USD. So tudi primerki ki v življenju za avto še niso plačal več kot 20k pa tudi taki, ki so prodal zadevo za 300k in vzel MS. A so seveda v manjšini. Oni, ki so prej bol kupovali ~40kUSD kupijo Mode S predvsem ker je električen, oni ki bi sicer kupili avto nad 100k pa kupijo Model S ker se zaljubijo v vožnjo. Ti tudi pretežno izberejo P85 ali celo P85+ varianto, kjer je še tolk večji poudarek na obnašanju na cesti. Tole pišem na podlagi prebranega na forumu kupcev MS. Kaj so prodali, kaj so že vozili, kaj še imajo. Niso redki, ki so na MS presedlal iz raznih porschejev, MB in BMWjev. Kolikor se sliši heretično IMHO najbol trpi Porsche Panamera, MB srednje/višje klase neAMG izedbe, BMW 7/5 ipd. To so avti s podobno ceno, ki razen dosega redko ponujajo kaj več. Obnašanje na cesti je pa dovolj osebno obarvana kategorija, da tega ne moreš zmerit z ravnilom.
Ker ima MS dovolj dosega je zelo pogosto to tudi edini avtomobil pri hiši. Niso redki, ki imajo dva (žena hotla met svojega). V znatnem delu imajo še kakšne ICE mašine a ugotavljajo, da ti avti le še nabirajo prah in zato čakajo na prodajo. Doseg MS se v praksi kaže kot dovoljšen, sploh ob "dodatku" SuperChargerjev.
i3 je s tega vidika čisto druga zgodba. To bo edini avtomobil pri hiši v res redkih izjemah, pač mizeren doseg. Ergo nucaš še en avto za vse ostalo Torej daš za avto 40k USD zato da zraven nucaš še enega. Bodo tudi taki primerki a v nizkem procentu.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
MS stane pri nas 2x40.000,- ne (manj, več)? Po mojem lahko kupiš kar konkreten avto poleg za 40.000 (npr. ponekod v tujini je za podjetja ravno tu nekje cenovna meja, do koder še lahko odpišejo vozila v celoti).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
CoolBits ::
i3 za po mestu + en dizel za daljše relacije pa si še vedno ceneje od S... in če razliko porabiš za gorivo, se voziš precej časa. :)
WarpedGone ::
Ni fora le kaj je možno, fora je kje je največ smisla in uresničene želje po dobrem avtu. Kaj je takega v i3 da bi si ga želel in bil prpravlen dat zanj 40?
In pol še za enga dizla 20k da nardim vse ostale fure?
Zakaj ne raje že v začetku kakih 60k za boljši avto od i3 in od tistega dizla?
Brez kompromisov. Tudi doseg ni več kompromis, če imaš okol sebe že postavljene SuperChargerje. Teh še ni tolk kot jih bo.
BMW i3 je en sam kompromis.
In pol še za enga dizla 20k da nardim vse ostale fure?
Zakaj ne raje že v začetku kakih 60k za boljši avto od i3 in od tistega dizla?
For me, Tesla has hit a home run because of the UTILITY of the MS. As much as I might like the i8, it's just an expensive toy. The MS is practical like an SUV or minivan. It will schlep my 3 kids and all their stuff. I can use it as a daily commuter. It can serve as an executive saloon for business meetings. And finally, I can fling it around like a sports car when I feel like it
Brez kompromisov. Tudi doseg ni več kompromis, če imaš okol sebe že postavljene SuperChargerje. Teh še ni tolk kot jih bo.
BMW i3 je en sam kompromis.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Zato ker vsaj zame Tesla tega denarja ni vredna (ne mislim sedaj tega, da so sestavni deli, razvoj itd. danes pač tako dragi, da je to morda realna cena; da kupci sedaj praktično sponzorirajo razvoj, da bodo v prihodnosti EV bolj dostopna oz. cenejša).
Zakaj ne raje že v začetku kakih 60k za boljši avto od i3 in od tistega dizla?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Reku sm za kakih 60k - torej nekak nism mogu mislit na Teslo, knede?
Za 60k dobiš precej zelo luštnih vozil, ki dobesedno požrejo tistega dizla za 20k. Jaguar XF, A6, BMW5 itd...
Resno, zakaj bi si želel imet i3 in se pol cijazit dolge ure v kakšnih mondeotih, ker ima i3 premizeren doseg?
Za 60k dobiš precej zelo luštnih vozil, ki dobesedno požrejo tistega dizla za 20k. Jaguar XF, A6, BMW5 itd...
Resno, zakaj bi si želel imet i3 in se pol cijazit dolge ure v kakšnih mondeotih, ker ima i3 premizeren doseg?
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Zato ker ima tudi Tesla mizeren doseg, če se misliš cijazit ure in ure po cestah. Manjša vozila pa ne uporabljaš v te namene.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Ne, 500km dosega NI mizerija.
Mizerija je 100km dosega, razlika je PETKRATNA. O in OOOOO. Vidiš razliko?
V svoji 7letni vozniški karieri sem naredu morda 4 potovanja kjer sm v enem dnevu naredu več kot 500km. Več kot 100km dnevno nardim vsaj enkrat na teden.
Sploh pa bojo vsakih ~200km 130+kW polnilne postaje, kjer je možno filanje s hitrostjo 500km/h in to še brezplačno. Morda ne še kmalu tudi v naši vukoHebini, zato pa vsaj v razvitem svetu. Mal objektivnosti prosim.
Mizerija je 100km dosega, razlika je PETKRATNA. O in OOOOO. Vidiš razliko?
V svoji 7letni vozniški karieri sem naredu morda 4 potovanja kjer sm v enem dnevu naredu več kot 500km. Več kot 100km dnevno nardim vsaj enkrat na teden.
Sploh pa bojo vsakih ~200km 130+kW polnilne postaje, kjer je možno filanje s hitrostjo 500km/h in to še brezplačno. Morda ne še kmalu tudi v naši vukoHebini, zato pa vsaj v razvitem svetu. Mal objektivnosti prosim.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Kaj je sedaj tema? Mestna vozila ker to Tesla pač ni, ali ostala potovalna vozila, kar Tesla spet ni
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Seveda je MS tudi mestni avto, zakaj pa nebi bil? Je preširok za mestne ceste? Ma preveliko osno obremenitev? Mogoče preveč onesnažuje in zato nima vstopa v mesto?
Skoraj vsak avto razen kak Hummer je mestni avto, le da so nekateri še marsikaj drugega poleg le tega.
Oznaka "mestni avto" je vnaprejšnje opravičilo za omejeno uporabnost. Hkrati i3 ni dovolj majhen, da bi ta majhnost bila prednost (majhen je npr. Smart).
Ko je treba to mizerijo plačat, je nenadoma bogastvo. i3 je zelo drag za to kar ponuja.
MS ponuja mnogo. Obstaja sploh kak bol ali vsaj podobno vsestranski avto, neglede na ceno? 7 sedežev, pod 5 sekund do stotice, dvojni kuferraum, zelo visoko udobje, zelo visoka varnost, zelo nizki stroški goriva, tankanje v domači garaži, ... ?
i8 recimo je vsaj dobro oblikovan, pa hkrati le igračka za 50% višjo ceno od MS.
Je kej več znanega o i4 ali i5? Vsaj letnica predstavitve morda?
Skoraj vsak avto razen kak Hummer je mestni avto, le da so nekateri še marsikaj drugega poleg le tega.
Oznaka "mestni avto" je vnaprejšnje opravičilo za omejeno uporabnost. Hkrati i3 ni dovolj majhen, da bi ta majhnost bila prednost (majhen je npr. Smart).
Ko je treba to mizerijo plačat, je nenadoma bogastvo. i3 je zelo drag za to kar ponuja.
MS ponuja mnogo. Obstaja sploh kak bol ali vsaj podobno vsestranski avto, neglede na ceno? 7 sedežev, pod 5 sekund do stotice, dvojni kuferraum, zelo visoko udobje, zelo visoka varnost, zelo nizki stroški goriva, tankanje v domači garaži, ... ?
i8 recimo je vsaj dobro oblikovan, pa hkrati le igračka za 50% višjo ceno od MS.
Je kej več znanega o i4 ali i5? Vsaj letnica predstavitve morda?
Zbogom in hvala za vse ribe
Matej22 ::
Primerjat Teslo in BMW je nekako tako, kot bi primerjali Teslo in SLS, s tem da menim, da bo i3 izdelana veliko bolj kvalitetno, kot pa je Tesla. Na sejmu v eCarTec Münchnu sem imel priložnost si od blizu ogledati tako Teslo kot Mercedesa in lahko rečem samo, da je Tesla v svojem cenovnem rangu katastrofalno slabo narejena v primerjavi s SLS. Levi blatnik na Tesli je imel vsaj 50°C, havba je na eni strani bila previsoka za vsaj 1cm, švasi so bili tipično ameriško grdi, guma okrog vrat je delovala ceneno in je odstopala,...
Medtem ko se je na SLS-su videla nemška preciznost. BMWja ni bilo, tako da ga ne morem primerjat, sem pa prepričan da bo vsaj kar se takšnih podrobnosti tiče, boljši kot Tesla, ki je v tem pogledu na žalost čisto ameriška.
Medtem ko se je na SLS-su videla nemška preciznost. BMWja ni bilo, tako da ga ne morem primerjat, sem pa prepričan da bo vsaj kar se takšnih podrobnosti tiče, boljši kot Tesla, ki je v tem pogledu na žalost čisto ameriška.
WarpedGone ::
Ne sodit vseh avtov po primerku na sejmu.
Je res, da se pozna, da gre za novo fabrko, kjer se stvari še popravlajo, zato čisto vse ni kot bi si želel vedno.
Vseeno pa ne mislit, da je vse za 1cm navzkriž. Avti, katere furajo po sejmih, niso zadnji in direkt iz tovarne ampak demonstracijski, ki so stareješega datuma in zdelani. Primerek, katerega sem imel priliko peljat, ni mel opaznih vizualnih pomankljivosti, pa sm ga precej od blizu gledal in šlatal ;) Sploh pa je na cesti že preveč primerkov, da taki problemi, kot jih opisuješ nebi ostali neopaženi. Lani je bilo veliko jokanja glede "panel alignment" in "panel gap", letos je to potihnilo.
Je res, da se pozna, da gre za novo fabrko, kjer se stvari še popravlajo, zato čisto vse ni kot bi si želel vedno.
Vseeno pa ne mislit, da je vse za 1cm navzkriž. Avti, katere furajo po sejmih, niso zadnji in direkt iz tovarne ampak demonstracijski, ki so stareješega datuma in zdelani. Primerek, katerega sem imel priliko peljat, ni mel opaznih vizualnih pomankljivosti, pa sm ga precej od blizu gledal in šlatal ;) Sploh pa je na cesti že preveč primerkov, da taki problemi, kot jih opisuješ nebi ostali neopaženi. Lani je bilo veliko jokanja glede "panel alignment" in "panel gap", letos je to potihnilo.
Zbogom in hvala za vse ribe
pegasus ::
No ja, to, da bo nov, bomo videli po 30 letih. Z vidika življenjske dobe so kovine še vedno edina long-term rešitev, polimer tega ne bo NIKOLI sposoben. Že res, da imaš tukaj vmes še ojačitvena vlakna, torej je polimer samo matrica, ampak je še vedno polimer.Pipi, poglej si npr. rep od Airbus 300, kako je narejen, kdaj je bil narejen in preglej stanje po svetu, koliko jih še vedno leti.
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Je res, da se pozna, da gre za novo fabrko, kjer se stvari še popravlajo, zato čisto vse ni kot bi si želel vedno.
... torej se trenutno kupuje polizdelek?
(to bi bilo namreč povsem pričakovano, povsem nov produkt, nov proizvajalec na trgu itd.)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Stvar osebnega okusa in pogleda na polovično napoljen kozarec.
Ni slišat hudega jamranja da bi to bil polizdelej, ga preglasi navdušenje nad izbolšavami katerih so deležni tudi po nakupu.
Ni slišat hudega jamranja da bi to bil polizdelej, ga preglasi navdušenje nad izbolšavami katerih so deležni tudi po nakupu.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Ne čisto ker ko kupujem BMW, ali Mercedes, če je neka malenkost narobe, avtomobil za mene izgubi celotno vrednost nemudoma (kar je logično, ne dam npr. 150.000 evrov za to, da kupim polizdelek); zelo težko si (vsaj pri meni) potem popravijo ugled. Primeri: A-klasa, zaigrane oz. manipulirane predstavitve za novinarje pri S-klasi, ali npr. težave s kljukami oz. ključavnicami pri S-klasi - ki se avtomatično odklenejo -, ko te običajno pozimi pri nizkih temperaturah pusti na cedilu in ne moreš odpreti vrat in ko jih, se jih ne potem ne da čisto zapreti ipd. To vse se mi lahko pripeti npr. pri Dacia-i, se sploh ne bi preveč razburjal (seveda že pričakujem, da se zadeve nekako popravi), ampak pri visoko prestižnih znamkah pa pač ne (takoj ko je treba pri povsem novem vozilu nekaj popraviti, odpraviti napake sem že razočaran). Mislim, da je 70.000 že številka, ko pričakujem "popolnost" (kjer se gre za detajle). Morda edino, če je človek pri Tesli malo bolj popustljiv, ker gre pač za "futuristični gedžet" (v duhu prava EV oz. alternativa nas šele čakajo)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
WarpedGone ::
Se lahk samo ponovim: Stvar osebnega okusa in pogleda na polovično napoljen kozarec.
Žal velik denarja ne pomeni poln kozarec ampak samo velik denarja. Na koncu je vprašanje al ti osebno plusi odtehtajo minuse.
Pričakovati odsotnost minusov ni realno.
Žal velik denarja ne pomeni poln kozarec ampak samo velik denarja. Na koncu je vprašanje al ti osebno plusi odtehtajo minuse.
Pričakovati odsotnost minusov ni realno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Zato bodo pa pri meni v bodoče dvakrat razmislil preden mi bojo želeli prodati (praktično serijsko) defektno kljuko za takšen denar. Nekaterim pa lahko prodajo pač vse, če je le dovolj lepo zapakirano (včasih pa še to ni potrebno).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
fpbs ::
Primerjat Teslo in BMW je nekako tako, kot bi primerjali Teslo in SLS, s tem da menim, da bo i3 izdelana veliko bolj kvalitetno, kot pa je Tesla. Na sejmu v eCarTec Münchnu sem imel priložnost si od blizu ogledati tako Teslo kot Mercedesa in lahko rečem samo, da je Tesla v svojem cenovnem rangu katastrofalno slabo narejena v primerjavi s SLS. Levi blatnik na Tesli je imel vsaj 50°C, havba je na eni strani bila previsoka za vsaj 1cm, švasi so bili tipično ameriško grdi, guma okrog vrat je delovala ceneno in je odstopala,...
Samo, če pogledaš, ta konektor in ostalo plastiko okrog, ti je jasno, da gre za polizdelek.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Kaj je tu novica? Zadeva ni plačana i.e. kupljena in sedaj je presenečenje, da ti jo ne pustijo uporabljat?
Js zagovarjam nakup baterije ergo takšna kontrola Does Not Apply. Kdor zagovarja najem, si pa naj pripiše še ta minus - edina logična reč.
Js zagovarjam nakup baterije ergo takšna kontrola Does Not Apply. Kdor zagovarja najem, si pa naj pripiše še ta minus - edina logična reč.
Zbogom in hvala za vse ribe
mn ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj je tu novica? Zadeva ni plačana i.e. kupljena in sedaj je presenečenje, da ti jo ne pustijo uporabljat?
Js zagovarjam nakup baterije ergo takšna kontrola Does Not Apply. Kdor zagovarja najem, si pa naj pripiše še ta minus - edina logična reč.
Problem je, da avto pošilja podatke v center. Če bi bil na bateriji samo kill switch, ki ga lahko proizvajalec sproži IMHO ne bi bilo sporno. Mimogrede, v tujini podobne sisteme uporabljajo tudi lizing hiše za svoje ICE avtomobile, tako da ne razumem kaj tole sploh dela v temi o električnih vozilih?
nekikr ::
Šokantno! Ne plačaš najema in potem ne moreš uporabljati tiste stvari. Nepredstavljivo!
Ampak, a ni isto pri vseh rečeh? Elektriko in telefon ti tudi odklopijo, če ju ne plačuješ (in imaš potem slabše možnosti, da najdeš novo zaposlitev, kot je avtor tistega članka populistično izjavil). En navaden kup dreka.
Sicer pa tudi kupljena baterija omogoča vse te G8 zarote.
Ampak, a ni isto pri vseh rečeh? Elektriko in telefon ti tudi odklopijo, če ju ne plačuješ (in imaš potem slabše možnosti, da najdeš novo zaposlitev, kot je avtor tistega članka populistično izjavil). En navaden kup dreka.
Sicer pa tudi kupljena baterija omogoča vse te G8 zarote.
WarpedGone ::
Kaj jim preprečuje narediti isto s kupljeno baterijo?
Kaj mi preprečuje da ti vržem kamen v glavo?
Vprašanje je kaj je legitimno in čigava je neka stvar.
Če plačuješ najemnino je precej jasno, da ni tvoja. Če si jo kupil, je tvoja.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Ampak G8 scenarij iz članka je za obe opciji enako verjeten. To, da ne plačaš in te izklopijo je nepomembno, ker je tako pri vsaki stvari.
WarpedGone ::
Tehnologija osvobaja in hkrati zasužnjuje. Ostane ti, da uporabljaš lastno glavo.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Ne. Ker v tem primeru moraš odsvetovati tudi nakup Tesle, česar pa ne počneš. Nakup ali najem baterije je prav enaka stvar pri teh teorijah zarote.