» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
163 / 1218
»»

pegasus ::

fpbs je izjavil:

je tu že tretja nezgoda z ognjenimi posledicami
Torej približno toliko kot je gorelo navadnih avtov na naših avtocestah v enakem času? ;)

Okapi ::

Zdaj pa poskusi primerjati število tesel s številom avtov na naših avtocestah, mogoče ti bo celo uspelo pogruntati, kakšno bedarijo si zinil.;)

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

Je tle bedarija ampak ne pri pegasusu:
... there are 150,000 car fires per year according to the National Fire Protection Association, and Americans drive about 3 trillion miles per year according to the Department of Transportation. That equates to 1 vehicle fire for every 20 million miles driven, compared to 1 fire in over 100 million miles for Tesla. This means you are 5 times more likely to experience a fire in a conventional gasoline car than a Tesla!


Confirmation bias + FUD = ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Ja, pa vsak "fire" je tudi enak, ne? Vedno totalen požar?

O.

dstr17_ ::

... compared to 1 fire in over 100 million miles for Tesla
Vzorec je premajhen da bi se dalo zanesljivo sklepati. Šele ko bo nekaj časa v uporabi se bo videlo ali je požarna varnost boljša ali slabša od povprečja.

Vprašanje tudi kako je z Leafom in plugin hibridi.

WarpedGone ::

Vedno totalen požar?

Stvar je v gasilski statistiki - nism še vidu da bi klical gasilce, ker je nekdo prižgal cigareto...

Vzorec je premajhen da bi se dalo zanesljivo sklepati. Šele ko bo nekaj časa v uporabi se bo videlo ali je požarna varnost boljša ali slabša od povprečja.

To bo pokazala statistika, kar je tuki zanimivo je ne/varnost baterije. Na vseh dosedanjih slikah zgorjenih tesel, je bil ogen omejen na sprednji del avtomobila.
Niti to ni bil kak samovžig ampak posledica nesreče. In v vseh teh primerih se baterija NI vžgala kar je enostavno super.
Lahko podobno trdimo za druge EVje? Bencinska vozila?
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Na instagramu je pod heštegom #teslaonfire samo ena objava. Zaenkrat ni panike 8-)

Za statistiko je pa še res prehitro, sem pa prepričan, da Tesla pospešeno dela na izboljšavah požarne varnosti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Na vseh dosedanjih slikah zgorjenih tesel, je bil ogen omejen na sprednji del avtomobila
.
Malo bolj si oglej video "Tesla fire 2", pa boš videl, da to ne drži. Če boš pozoren, boš tudi zapazil,da poleg ognja, ki zajame celoten avto od časa do časa pride do posameznih explozij.
Še ne tako dolgo nazaj, so se pri Tesli hvalili, da je njihova baterija sestavljena iz posameznih prekatov, ki naj bi v primeru, da pride do okvare
dela baterije,preprečilo okvaro celotne baterije. Toda vse kaže da ti prekati samo malo zakasnijo celoten potek vžiga.
In v vseh teh primerih se baterija NI vžgala kar je enostavno super

Seveda se ni vžgala, ampak je explodirala. Ja super!

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Doseg je isti ali slabši kljub večjim baterijam

Povsem akademska "prednost". Šteje:
- doseg / cena
- uporabnost / cena
- zmogljivost / cena
- udobje / cena
- izgled / cena
- vozne lastnosti / cena
- varnost / cena
- vzdržljivost / cena
- enostavnost vzdrževanja / cena
- dostopnost vzdžrevanja / cena
itd.

V primerjavi s konkurenčno ponudbo seveda.

Obrnimo tablo: v čem je i3 dostojen znamki BMW?
Ali i3 vsaj dosega pričakovanja avtomobila ki nosi to značko?

i3 je avto kjer je leva roka podirala to, kar je delala desna - Avto poln protislovij.

Em... Povsod omenjaš ceno. Kje tukaj v sliko vstopi Model S??

WarpedGone je izjavil:

Tuki imajo vsaj ta kvizko, da se lahko zgovarjajo da gre za preizkušanje nove tehnologije, ki bo kasneje uporabljena tudi drugje..

A ti je sploh približno jasno, kaj sploh delajo s šasijo, da se lahko 'izgovarjajo'?

Pod črto trdiš, da ne gledaš na značko, ampak na kakovosten inženiring. Po drugi strani se pa v tvojih izjavah najde toliko protislovij, da je jasno, da ti je Tesla zameglila um.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

WarpedGone ::

Em... Povsod omenjaš ceno. Kje tukaj v sliko vstopi Model S??

Študiram na graf zgornjih kvocientov za različne EVje, vsaj zadev ki so direkt izmerljive s številko.
ModelS stane manj kot 2x več kot i3, pa je v marsičem več kot 2x boljši.

A ti je sploh približno jasno, kaj sploh delajo s šasijo, da se lahko 'izgovarjajo'?

Razloži, kaj mi ni jasno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

http://www.bloomberg.com/video/tesla-vs...

Kar dobra debata.

Pa še nekaj glede BMW-jevih investicij v EV-je:

http://www.bloomberg.com/video/bmw-s-el...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Nikec3 ::

Našel sem podatek za energijsko gostoto i3 battery packa.

http://europe.autonews.com/article/2013...

The i3's 230-kg (507-pound) lithium-ion battery -- 20 percent of the car's total weight

Baterija ima kapaciteto 22 kWh, kar pomeni, da je gostota 95,6 Wh/kg. Niti blizu 150 Wh/kg pri Model S.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Vseeno je to čist akademska številka, ker so "baterijski sistemi" v teh avtih pač različni - različne kapacite, različne kemije, različne celice, različne konfiguracije, različni podporni sistemi. Tekočinsko hlajena baterija zna bit precej težja od zračno hlajene in imet zarad tega slabši specifično energijsko gostoto. A ji tega nebi štel v minus ker je zračno hlajena baterija z "današnjimi kemijami" pač slaba poteza.

Več smisla je zato v čist praktičnih številkah, ki veljajo za celo vozilo: cena, doseg, varnost, zmožnosti pogona, prostor, stabilnost, ...

Kakšna je specifična energijska gostota celic, ki so vgrajene v baterijo i3? Specifična volumenska gostota?
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Em... Povsod omenjaš ceno. Kje tukaj v sliko vstopi Model S??

Študiram na graf zgornjih kvocientov za različne EVje, vsaj zadev ki so direkt izmerljive s številko.
ModelS stane manj kot 2x več kot i3, pa je v marsičem več kot 2x boljši.

A ti je sploh približno jasno, kaj sploh delajo s šasijo, da se lahko 'izgovarjajo'?

Razloži, kaj mi ni jasno.

Ja kako naj ti razloži, kaj ti ni jasno, če ne vem kaj ti ni jasno. Samo pač predvidevam, da ti ni povsem jasno, kaj se grejo, če takole pavšalno govoriš, da se lahko izgovarjajo na bodoči razvoj (v bistvu se ne izgovarjajo, saj se gre za res cutting edge razvoj proizvodnje kompozitov, ki IMO praktično edina obeta masovno proizvodnjo, dokler ne bomo imeli masovno izdelanih, par mm dolgih karbonskih nanocevk).

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

CFRP bodo servisiral v vsakem večjem kraju? Seveda, tako da bojo avto razglasili za totalko ker te je na parkirplacu nekdo mal preveč oplazu. To ni pleh, ki ga poklepa vsak garažni mojster s pol ure frej časa.

Ja, tako kot aluminij, visokonatezno jeklo ali pa plastiko. Aja saj res, izmenljive panele zamenja vsak mehanik, strukturne dele šasije pa v vseh primerih zamenjajo na par specializiranih servisih, če ne kar v tovarni. Kje je torej problem? Razen tega, da se zapičiš v nekaj, kar je nepomembno oz. sploh ni bil point originalnega servisa.

WarpedGone ::

Ti si zapalamudu s servisom v vsakem večjem mestu.. sedaj ugotavljaš da CRFP ne more bit predmet teh servisov ampak nuca specialzirane (=drage) posege.
Exactly my point, pa ne da si doumel?

Samo pač predvidevam, da ti ni povsem jasno, kaj se grejo, če takole pavšalno govoriš, da se lahko izgovarjajo na bodoči razvoj

No pa razloži, kaj se grejo. Po tvoje.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Seveda sem, sam ti ne razumeš, da posegi v strukturo šasije v nobenem primeru niso stvar lokalnih kleparjev, pa naj gre za CFRP, aluminij (Audi A8, prejšnji Jaguarjev XJ, novi Range Rover recimo) ali pa za klasičen jeklen pleh, navaden ali pa visokonatezni. Če zgolj emnjamo lahko odstranljive panele, pa v bistvu ni problem, kje jih pošravaš dol in gor oz. iz katerega materiala so. Navsezadnje je lokalni Renaultov servis povsem sposoben pošravfati s Twinga plastičen odbijač, pa klepar z njim še vseeno ne bo mogel narediti nič. Moj point je torej, da govoriš bedarije. In se zapičiš v neke čudne pointe, ki itak nimajo nobene logike.

Gredo se pa, če sem prav videl, kovanje SMC, zaenkrat edino možno masovno proizvodnjo kompozitov z dobrimi mehanskimi lastnostmi. klik

Seveda je postopek mehansko slabši od klasičnih načinov izdelave kompozitov (tkanine, vakuumiranje, avtoklavi, itd.), ampak je zato postopek toliko lažji in cenejši, da računica je.

In to ni po moje, to so fakti. Ki se ne bodo spremenili, za razliko od tvojih crap garažnih predelav, ki kar naenkrat postanejo povsem okej, ko je treba očrniti BMW-jev i3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

WarpedGone ::

Ko sm nazadnje plehnat blatnik prtisnu ob steber na parkirplacu, mi ga je poklepal lokalni s.p. In ja, blatnik je pri mojem avtu del šasije.
Upaš stavit kej več kot svoje 'dobro ime' da so vse izpostavjene točke i3 obdane z "lahko odstranljivimi paneli"?

In to ni po moje, to so fakti.

Seveda, sam povej še da si to pri jalopniku prebral, da bo res Fakt.

za razliko od tvojih crap garažnih predelav, ki kar naenkrat postanejo povsem okej, ko je treba očrniti BMW-jev i3.

Crap garažne predelave zgledajo boljše od i3. To je cel problem.
Če bi bila na i3 značka kake Tata motors bi bil general opinion jako drugačen. Cesarjeva nova oblačila.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Potem pa reči, da avto izgleda obupno, ne pa da je obupen. Nikjer nisem rekel, da izgleda dobro. Zadeva je res futuristična, ampak po drugi strani je bila tudi Banglova petica za svoje čase izredno futuristična. Danes pa ni nič posebnega.

CFRP odbijač bo pa samo opraskan, ker ima višjo elastičnost, in se bo umaknil. Npr. Pa s posegi v strukturo je bila mišljena recimo menjava celega boka, če se na steber nasloniš malo hitreje, kot to naredš na (povprečnem) parkplacu. Ja, tudi to se dela.

Pa nikjer nisem rekel, da so vse izpostavljene točke obdane z lahko odstranljivimi paneli, če te bo naredilo srečnega, pa zlahka rečem, da sem podatke o temi, o kateri verjetno nihče od piscev prispevkov na Jalopniku praktično nima pojma, prebral tam.

WarpedGone ::

Z "zgledajo" sm mislu več kot izljučno zunanji izgled - tudi ostale uporabne lastnosti.

Lej, bom mojo zamero do tega eAvta napisal "zelo počasi":
1. BMW se je na prvi pogled zadeve lotil ornk in resno - avto zasnovan iz nule. Kapo dol za pogum.
2. Skurili so šitload denarja
3. Končni izdelek ni prav v ničemer merodajnem opazno boljši od avtov, ki so "garažne predelave".
Ima nekaj akademskih zanimivosti, ki pa jih pokrajša na drugi strani črte tko da je rezultat "kwa?"

Je v njem kej posebej (neobičajno za "eAvte") veliko prostora? Nazadnje ko sm gledal, je to avto za 4 osebe, kjer se je treba na zadnji klopi stiskat.
Je kej posebej zelo stabilen? Nemci ga hvalijo, vsaj en nenemški reviewer pravi da so vozne lastnosti nedorasle avtu znamke BMW i.e. porazne.
Je kej posebej cenovno ugoden? Napovedana cena je 41.500 USD v ameriki. Dražji bo samo mercedes in tesla.
Ima kej posebno veliko prostora? Številko so mizerne - prtlajžnik je štorasto visok.
Je v njem kakšna elegantna rešitev? Neuporaben prazen plac za zadnjimi sedeži pusti negativen priokus polizdelka.
Ima kej posebno velik dosega? Par kilometrov več kot garažne predelave za manj denarja.
Ja, lahko ima generator, ki pa je tam spet bol zato da lahk rečeš da ga maš. Njegova uporabnost ni niti približno na nivoju uporabnosti Volta, ko ga nucaš avto nima niti polovico moči več.

Pod črto: tresla se je gora, rodila se je miš.

Vse skup je še tolk bol kislo, ker si ni težko predstavljat da bi še mal bol dodelan ActiveE bil znatno boljši paket od i3. Več prostora, bolše vozne lastnosti, več prtljažnika, vsaj podoben doseg. Mogoče celo prostor za 5 potnikov.
Ja, še vedno bi bil "crap garažna predelava" a vseeno boljši avto od njihovega ground-up-design poskusa.

Ground-up pristop omogoči da se EV zdizajnira v boljše vozilo kot pa je to možno z ICE mašino. i3 ni v ničemer boljši kot ICE avtomobili.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Potem pa reči, da avto izgleda obupno, ne pa da je obupen. Nikjer nisem rekel, da izgleda dobro. Zadeva je res futuristična, ampak po drugi strani je bila tudi Banglova petica za svoje čase izredno futuristična.

Meni še zdaj ni jasno, da je dizajn za i3 in i8 naredil isti človek. i8 mi je verjetno najlepši avtomobil v vseh zgodovini, i3 pa... no ja, lepši je od tega:

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Gregor P ::

Pri takšnih vozilih se očitno lahko igrajo z dizajni ker so očitno kupci pripravljeni kupiti karkoli>:D Mislim, če se lahko prodaja prius:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TESKAn ::

Praktično celotna izdelava i3 (video 1, jih je 5):
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Nikec3 ::

http://www.bloomberg.com/news/2013-11-0...

To pa ne bo dobro:
To be sure, cars do that (gorenje) sometimes. But this is the third Tesla in six weeks to do so, and only 19,000 Tesla sedans are on the road. The government has opened an investigation.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Tekočinsko hlajena baterija zna bit precej težja od zračno hlajene in imet zarad tega slabši specifično energijsko gostoto. A ji tega nebi štel v minus ker je zračno hlajena baterija z "današnjimi kemijami" pač slaba poteza.

Prepričan sem, da so tisti, ki so se odločili za zračno hlajenje izbrali boljšo pot, ker tekočinsko hlajenje je samo začasna rešitev. Pri Nissanu, so se zavedali, da bo z zračnim hlajenjem nekaj težav, zato so šli v razvoj baterije, ki vzdrži višje temperaturne razlike. Te baterije so v zadnji fazi preizkušnje in jih bodo v zažetku 2014 začeli vgrajevati tako v Leafe, kot v novejšega e-NV200, ki se bo proizvajal v Barceloni.

TribesMan ::

Gorenje je kar pogost pojav pri avtomobilih, vendar ponavadi zagorijo starejši avtomobili. Problem je seveda v električni napeljavi ki z leti preperi, ali pa je kakšna žica na mestu kjer se oguli zaradi vibracij in potem pride v stik... redkeje je vzrok napaka na napeljavi goriva.

Tako da je težko primerjat število zagorenih Tesel s povprečnim številom zagorenih avtomobilov na leto, saj je povprečna starost vseh avtomobilov ranga 7-8 let. Tesla pa nobena nima več kot eno leto.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

1. statistika je neki vredna, ko je vzorec dovolj velik - trenutno statistika še vedno trdi da je TMS 3x varnejši glede gorenja kot ICE avtomobili
2. noben TMS ni zagorel iz čistega miru zaradi tehnične napake - vzrok za vse požare je bila grda nesreča
3. veliko število takšnih in drugačnih nesreč TMS se NI končnalo z ognjem
4. v teh par primerih je zagorelo šele potem, ko se je avtomobil že zaustavil in so kabino potniki že zapustili
5. v nobenem primeru avtomobil ni explodiral in tako "požarno ogrozil" potnike
6. začetek raziskave NHTSA pomeni da se dovolj tapravim ljudem zdi da bi tu problem lahko obstajal in da se bodo sedaj ukvarjal s tem namesto s čim drugim

7. vsa ta poročila v medijih so tam samo zato, ker se zdi da je to vroč krompir - novinarski mrhovinarji
8. žal novinarski mrhovinarji ustvarjajo realnost, katere statistika lahko šele naknadno pokaže za prazne in votle
9. ampak ker je percepcija definicija realnosti lahko problem obstaja kljub temu da objektivno ne obstaja

10. ker je problem le percepcija je zato tudi rešitev lahko le percepcija
11. če bi mogu kej stavit bi stavil, da bo TM lepo plastiko pod spodnjo havbo zamenjal z negorlijvo plastiko in iz tega naredu PR spektakl kako zelo so povečal varnost. Lahko da bojo dodal še kak nizek zaprt bullbar, ki bo "ujel" razno svinjarijo na cesti in jo zapičil v prostor med kolesi, namesto da se ta zapiči v baterijo. Kaj takega npr.



Dodatno pojasnilo: do teh požarov je prišlo v nekaterih primerih preluknjanih baterij. Baterija sama je negorljiva in oklepljena ampak ker je v oklepu luknja tam lahko izhaja precejšnja vročina. Luknja je lahko blizu plastičnega kosa ki se lahko vžge in požar "odpelje" v druge predele avtomobila tipično prednji odbijač.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

1. statistika je neki vredna, ko je vzorec dovolj velik - trenutno statistika še vedno trdi da je TMS 3x varnejši glede gorenja kot ICE avtomobili
Statistično gledano, koliko MNZ vozil bi moralo dnevno goreti v primerjavi s Teslo (glede na to, koliko vozil je na cestah)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Statistično gledano, koliko MNZ vozil bi moralo dnevno goreti v primerjavi s Teslo (glede na to, koliko vozil je na cestah)?

Nekje med 0 in vsi - zakaj tako je tale povedal bolje, kot znam jaz:
The ICE fires are in the thousands and their distribution is governed by the normal distribution that most of your statistics are based on. The Model S statistics are so low that it's governed by Poisson statistics and that has completely different characteristics. I deal with low probability events daily (Higgs search at LHC) and have had to handle the differences and you can't believe how much difference there is. Your math here has error bars that are so huge that you cannot draw any conclusions really. In Poisson statistics 0-2 events are statistically inseparable so even if you expect 0 events and observe 2 you cannot claim disparity between the two measurements. With three you start to get somewhere, but only if you really expected 0 in the first place. If you expect even one (or worse ca 3), then one to about six events are fully compatible (or one to ten). You can start using your normal statistics when the number of incidents expected is largish i.e. my statistics teacher used to say that 30 and infinity are about the same, it's not quite that simple, but around that region the Poisson starts to converge towards the normal distribution...

so overall I'd have to do some more complex math and not going to do this from my iPad in bed, but three or one fires make no statistical difference at this point. They do however make a world of difference to public perception especially due to nearness in time. Physics is full of freaky occurrences where unlikely events happen at start and are averaged out over time. We almost claimed discovery in 2011 of a new particle when events started to pop up at high mass with a subtantial gap to anything expected. We expected ca 0.1 events and saw 3 in a very short timeframe all together. Papers were written and taistics were debated as it was borderline close to discovery threshold. For safety it was conceded that a fourth event would lock this down hard so the papers etc were held ready and a special priority analysis was run almost live on new data daily, some people didn't sleep for a week as this was big (fundamental physics changing big). Int he end the event didn't come. After a couple of weeks we went from red alarm to orange to yellow to green as background expectations caught up and we went from 99.9% probability down to 95% to 68% and dropped further. Statistical fluctuations happen, but nature takes care of it over time...


Model S so na cesti že več kot leto in pol. Nesreče se žal dogajajo že ves ta čas, prvi ogenj se je zgodil "šele" švoh 2 meseca nazaj. Vsi avti so narejeni enako (dovolj enako da niso potrebni novi crash testi) in vsi ognji so bili posredica deformacij zaradi nesreče - čemu trije ognji šele sedaj, če so vsi avti enaki in je krivec kakšna večja tehnična pomankljivost? Poisson je zaenkrat dober odgovor.

Koliko Model S je že bilo (povsem) uničenih v nesreči? Vsaj 300, trije od njih so zagoreli. Je to slabo?

Žal se nesreče in ognji dogajajo:
BMW totaled in parking garage fire
Recall Alert: 2013-2014 Audi S6, S7, A8 and S8 - KickingTires
2009-'10 BMW X5 XDrive35d Recalled for Fire Risk
Feds investigate Mercedes-Benz C-Class models for fire risk
Toyota fire probe expanded to 1.4 million autos
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Še ena anekdota: Lamborghini Gallardo Catches Fire At Portland Auto Show
Je samovžig zaradi dolgotrajnega redlajnanja mašine v leru "sprejemljiv" ali ne?

Bi reku da bi morala NHTSA mal pogledat kako lamborgini sestavlja avtomobile...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Pri običajnem "civilnem" vozilu (vsaj tega cenovnega ranga) vsekakor pričakujem, da ima "anti-idiot protection system", ki ugasne vse skupaj ob pravem času; pri "superšportniku", kjer se pričakuje, da ga boš teral do zadnjih meja fizičnih možnosti, pa ga ravno zato kupiš, da ti nič ne blokira (razen če sam tako nastaviš), pa četudi na koncu "eksplodira" motor, ker si prestopil prag možnega; vendar (vsaj pri serijski različici) še vedno pričakujem, da si kljub vsemu v kabini dovolj varen.

Sedaj na sliki ni videti, da bi ta izjemno neumni (od človeka) malomarno povzročeni dogodek (za kar verjetno vozilo ni bilo skonstruirano) ogrožal potnike v kabini:



Morda, če poskusiš ponoviti to še v tvojem MNZ vozilu, da vidimo, kaj bi se zgodilo?>:D

Vsaj pri kakšnem avtomatiku (s sodobnimi varnostnimi sistemi) bi znalo biti, da ti še pravočasno sam ugasne motor; kot ti ga npr. nemudoma če prestavno ročico med vožnjo (D) daš kar naenkrat v vzvratno (R).:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

dstr17_ ::

Koliko Model S je že bilo (povsem) uničenih v nesreči? Vsaj 300, trije od njih so zagoreli.
Od kje ta številka 300?

WarpedGone ::

Ugibanje oz. občutek glede število poročil o nesrečah, teh lahk najdem vsaj 30. Težk verjamem da so vsi šli na net se hvalit da so razbili avto.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Prvoosebna izpoved podpisana z imenom in priimkom: From a Model S owner in Tennessee
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::

nasprotnikom el.avtomobilov
pa res že zmanjkuje argumentov

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Prvoosebna izpoved podpisana z imenom in priimkom: From a Model S owner in Tennessee

Lahko bi se podpisal tudi Elon.

WarpedGone ::

Zakaj je Tesla še vedno brez prave konkurence? Zato:
I for one am probably one of the people who scoffs on the other EVs and with good reason I think. What I see around here (not Tesla core market, but shitload of Leafs, MiEVs etc due to extensive incentives) is that people have developed a very concrete opinion on EVs because of what they see on the market:
1) they are ugly and will always be ugly because EVs cannot be built good looking
2) the range is enough only to drive in the city. Visiting parents/grandparents at the countryside is out of the question

Now Estonia did a major move to alleviate #2 by building a charging grid that has a charger every 50-60 km (ca 30-40 miles) that is capable of Type-II 22kW or CHAdeMO charging and that is allowing people to do a bit better, but I have plenty of friends that have tried the cars out by renting a Leaf or a MiEV and while it's quite ok in the city, the attempts they've made to reach grand parents living 100km away have required 3 recharges on the total trip. I myself rented a Leaf for 24h when I sold my Evo X in anticipation of the Model S arrival in a few months and while the torque etc was there and it was hence quite decent city car, the moment I hit the highway (I live 3 km out of town) and sped to 110km/h (ca 65 mph) the range started to drop 3 km for every 1km driven. With that I could only go ca 30-40km.

So the range anxiety is for real and a lot of people live outside of town and work in-town. Even for just in-town driving I drove in the town one saturday to take my wife to school, picked up my granny to go shopping and to the cemetery, drove home and in the evening drove back to pick up my wife and come home. That took a total of ca 75-80km of driving and I had to recharge for 30 minutes while shopping or I'd not have made it. This is crazy short range and the Leaf is one of the longest range cars.

Oh and they are ugly

Since I publicly said I'd be buying one of the first Model S's in Estonia I've been asked many times by people I know and I don't know about the car and the questions are always the same that spur from the misconceptions created by the compliance vehicles. There are tons of news about how the cars aren't really drivable in Estonian winter (-10..-30C) because the heating reduces the range to peanuts and even with heating at maximum you can hardly ever get to a decent temperature because they are underpowered.

We need a Model S to start showing people that EV is a viable option, we need to break the tabus first and introduce mass cars later. Until we do people will never adopt the EV as their SOLE car and what good does it do that some people have a second car as EV just for the fun of it. What we need is people to adopt EV as their only car. And to be honest even though I only need to travel > 100km a day ca once a week (during weekend) that's enough that I'd never consider buying anything below the 60-85kWh model. I chose the 85 kWh model mostly because I wanted even in the winter to be able to travel to the next biggest town and back without charging or at worst doing a 20-30 min charge total. And I have probably to take a teaching obligation that makes me drive this 240 mile round trip weekly.

So yes, Elon needed to prove that EVs are viable good cars and that's what Model S has done. I don't mind competition, but I do hate idiotic competition that screws with peoples perceptions of EVs and the MiEVs and Leafs sadly are doing that.


BMW z i3 električnim avtomobilom škoduje, ker
- je grd
- ima mizeren doseg

Tesla dokazuje da prvo in drugo ni več nujna reč, zakaj jih BWM ponavlja? Ker ne zna al ker noče? Obe možnosti sta zanj minus.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

Matev je izjavil:

nasprotnikom el.avtomobilov
pa res že zmanjkuje argumentov

Koga pa ti smatraš za nasprotnika EV?

Matev ::

Koga pa ti smatraš za nasprotnika EV?


Tiste, ki pravijo, da ni dovolj vtičnic v garažah za polnjenje e.avtomobilov.

PrimozR ::

Torej tiste, ki pogledajo dejstva?

WarpedOne vredu je no, dojamemo, da ti je i3 grd. Tudi za E60 petico so govorili, da je grda, pa se je vseeno prodajala v ogromno količinah, torej tako zelo grda spet ni bila.

nekikr ::

BMW z i3 električnim avtomobilom škoduje, ker
- je grd
- ima mizeren doseg

Meni je pa lep. Požri se.
Doseg ima v skladu z namenom - mestni avto. Kar ti je bilo povedano že precejkrat sicer.

dzinks63 ::

Ko je že govora o i3, dviguje kar veliko prahu, enim je všeč, drugim ne, neke vmesne poti skoraj ni, kako so vožnjo doživeli naši testni vozniki, pa si tudi že lahko preberemo.
Vozili smo: BMW i3

PrimozR ::

Jah saj, točno tako, kot je bilo z E60 petico. Čisti love it or hate it avto, ki je BMW-ju še vedno prinašal rekordne dobičke.

WarpedGone ::

Doseg ima v skladu z namenom - mestni avto.

Bi bolj držalo vodo če bi twingec imel samo 10 litersk tank bencina, ker je to itak mestni avto in je 100km itak dovolj za večino dnevnih potreb. Pa še natankaš lahk v 5 minutah, no problem.
Bi tut bolj držalo vodo, če daljši doseg nebi bil tehnično možen - to dokazano ni več res.

Je kdo najdu kje predvideno letno proizvodnjo i3? Vsaj v prvih par letih?
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Bi bolj držalo vodo če bi twingec imel samo 10 litersk tank bencina, ker je to itak mestni avto in je 100km itak dovolj za večino dnevnih potreb. Pa še natankaš lahk v 5 minutah, no problem.

Nekako ne dvomim, da bo oseba s tvojim intelektualnim dosegom, znala izračunati razliko v ceni med 10l tankom in 45l tankom. Ali pa si se morda bolj ozko specializiral za Tesline baterije, pa se ti sanja ne, koliko stane nekaj dodatnega pleha? Če je to slednje, potem te lahko izučim, ni problema. Samo povej, če ti ne bo šlo.

Bi tut bolj držalo vodo, če daljši doseg nebi bil tehnično možen - to dokazano ni več res.

Cena. Zakaj bi v, že tako drag, mestni avtomobil tlačil dražje baterije, če to ne bo bistveno spremenilo ničesar. Še vedno bo mestni avto, pa če ima 150 ali pa 180km dosega.

WarpedGone ::

I just LOLed...
Men očitaš švoh intelektualni doseg, hkrati pa sam priznavaš osnovi fejl i3:
Zakaj bi v, že tako drag, mestni avtomobil tlačil dražje baterije

Zakaj bi sploh tlačil drage baterije v mestni avtomobil, ki mora skoraj po definiciji bit cenovno dostopen? Kater ICE mestni avtomobil stane nad 40k USD? Al pa vsaj nad 20k USD?

Mnogim razen BMW in zgleda tudi tebi, je jasno da nizka cena in EV še ne gredo skupaj, morda čez nekaj let, danes ne. Sploh če se avto spraviš delat iz ultramodernih materijalov da bo ja vse skup še dražje. Niti pod razno ne mislit da napovedana cena i3 pokrije proizvodne stroške. Še mnogo let bo i3 čista zguba, ne pa moneymaker.

Glavno vprašanje je zakaj sploh se ubadat z mestnimi avtomobili?
BMW 1xx niso mestni avtomobili, pa so vanj stlačili 30kWh baterij. Še mal optimizacije pa bi mel avto, ki ni omejen na mesto in ima več dosega in nižjo ceno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Zakaj bi sploh tlačil drage baterije v mestni avtomobil, ki mora skoraj po definiciji bit cenovno dostopen?
Mogoče si zamenjal mestni avto za ceneni avto, ampak si se zmotil. Itak pa bi bil skrajni čas, da bi v mestih prepovedali avte, ki ropotajo in onesnažujejo zrak, ali pa jim to ropotanje in onesnaževanje vsaj mastno zaračunali.

O.

J.McLane ::

Se komu sanja kje sploh dobiti pnevmatike za i3, dimenzije so naslednje:
155/70 R 19
155/60 R 20
175/60 R 19
175/55 R 20

So original Bridgestone? Na njihovi strani ni te dimenzije:
http://auto.bridgestone.eu/passenger-ty...

Pri tem i3 je en velik plus 127 kW in 7,2 sekunde do stotice, ostalo res ne impresionira

WarpedGone ::

Mogoče si zamenjal mestni avto za ceneni avto, ampak si se zmotil. Itak pa bi bil skrajni čas, da bi v mestih prepovedali avte, ki ropotajo in onesnažujejo zrak, ali pa jim to ropotanje in onesnaževanje vsaj mastno zaračunali.

Opravičevanje absurda nima mej?

Se komu sanja kje sploh dobiti pnevmatike za i3, dimenzije so naslednje

Ta dimenzija bo v uporabi le na i3, zaenkrat menda edini proizvajalec Bridgestone.
Dobro bi blo da še enki časa uporabljamo prihodnik, ker bo trajalo še celo leto da bo i3 zapeljal v garaže končnih kupcev.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Doseg ima v skladu z namenom - mestni avto.

Bi bolj držalo vodo če bi twingec imel samo 10 litersk tank bencina, ker je to itak mestni avto in je 100km itak dovolj za večino dnevnih potreb. Pa še natankaš lahk v 5 minutah, no problem.
Bi tut bolj držalo vodo, če daljši doseg nebi bil tehnično možen - to dokazano ni več res.

Je kdo najdu kje predvideno letno proizvodnjo i3? Vsaj v prvih par letih?

40 litrski tank je par centov dražji od 10 litrskega. 4* večja baterija pač ni samo par centov dražja. Večji doseg je tehnično možen, ampak bi to dvignilo ceno (že tako jamraš, da je predrag), težo (za 4 metre avta je 1200 do 1300 kg absolutni maksimum, kar je še približno smiselno) ter verjetno še zmanjšalo prostor v notranjosti, za katerega spet že tako ali tako jamraš, da je neuporabno majhen. Nekaj je, če gledaš 5,5 metrsko luksuzno limuzino, nekaj drugega pa, če gledaš 4 metrski mestni avto.

A za diske tudi jamraš, zakaj SSD-ji niso tako prostorni in tako poceni, kot mehanski trdi diski?

nekikr je izjavil:

Bi bolj držalo vodo če bi twingec imel samo 10 litersk tank bencina, ker je to itak mestni avto in je 100km itak dovolj za večino dnevnih potreb. Pa še natankaš lahk v 5 minutah, no problem.

Nekako ne dvomim, da bo oseba s tvojim intelektualnim dosegom, znala izračunati razliko v ceni med 10l tankom in 45l tankom. Ali pa si se morda bolj ozko specializiral za Tesline baterije, pa se ti sanja ne, koliko stane nekaj dodatnega pleha? Če je to slednje, potem te lahko izučim, ni problema. Samo povej, če ti ne bo šlo.

Bi tut bolj držalo vodo, če daljši doseg nebi bil tehnično možen - to dokazano ni več res.

Cena. Zakaj bi v, že tako drag, mestni avtomobil tlačil dražje baterije, če to ne bo bistveno spremenilo ničesar. Še vedno bo mestni avto, pa če ima 150 ali pa 180km dosega.

Bencinski tanki so v bistvu plastični ;)

WarpedGone je izjavil:

I just LOLed...
Men očitaš švoh intelektualni doseg, hkrati pa sam priznavaš osnovi fejl i3:

Ma, pogledaš po tejle temi pa je vsakomur jasno, da ni treba očitati... Razen če ni to problem v intelektualnem dosegu temveč v zamegljenosti misli. Oh great big T pa to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()
««
163 / 1218
»»