Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
@pipi: google is your friend
@teskan: *čisto* vse na tem kontejnerju od avta za $40k+
@teskan: *čisto* vse na tem kontejnerju od avta za $40k+
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
A to *čisto* vse kot sta bila dvostopenjska reduktorja za Teslo *čisto* neuporabna?
Bo treba podkrepiti, ne bomo drugi iskali argumentov zate.
Bo treba podkrepiti, ne bomo drugi iskali argumentov zate.
TESKAn ::
WarpedGone je izjavil:
@teskan: *čisto* vse na tem kontejnerju od avta za $40k+
Odgovor, vreden velikega W1. Kratek, jedrnat, popolnoma neuporaben.
Put your money where your mouth is in povej, kaj _konkretno_ je na i3 zanič. Če je pa pljuvanje čez vse, kar ne pride od Tesle tvoj doseg...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Pro_moted ::
WarpedGone je izjavil:
@teskan: *čisto* vse na tem kontejnerju od avta za $40k+
Odgovor, vreden velikega W1. Kratek, jedrnat, popolnoma neuporaben.
Put your money where your mouth is in povej, kaj _konkretno_ je na i3 zanič. Če je pa pljuvanje čez vse, kar ne pride od Tesle tvoj doseg...
Samo kdor nima pojma lahko reče da je i3 " kar nekaj". Z inženirskega vidika je mnogo bolj zanimiv in kompleksen kot Tesla. Katerega glavna zanimivost je motor in baterija.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Nikec3 ::
Samo kdor nima pojma lahko reče da je i3 " kar nekaj". Z inženirskega vidika je mnogo bolj zanimiv in kompleksen kot Tesla. Katerega glavna zanimivost je motor in baterija.
Jaz nebi tako poenostavljal. Model S ni brez razloga avto leta vseh priznanih ocenjevalcev. Problem i3 je predvsem doseg.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Pro_moted ::
Samo kdor nima pojma lahko reče da je i3 " kar nekaj". Z inženirskega vidika je mnogo bolj zanimiv in kompleksen kot Tesla. Katerega glavna zanimivost je motor in baterija.
Jaz nebi tako poenostavljal. Model S ni brez razloga avto leta vseh priznanih ocenjevalcev. Problem i3 je predvsem doseg.
Se strinjam. Zato ga tudi oglašujejo kot City vehicle, kar je tudi njegov namen. Za daljšo vožnjo 2krat na leto pa je range extender opcija.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
TESKAn ::
Problem i3 je predvsem doseg.
Kar ni inženirska, ampak marketinška odločitev. In W1 nas v to prepričuje, hkrati pa ne napiše ene konkretne stvari, ki naj bi bila na i3 slabo narejena. In če govorimo o tem, ali lahko BMW naredi avto, konkurenčen modelu S, je pomembno to, kako dobro lahko nekaj naredijo (podvozje, kontroler, baterijski paket, motor, ...) in ne to, kaj so določili marketingarji (doseg, ...) ali izgled avta.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
PrimozR ::
Pri konkurenci Model S je itak vprašanje samo baterijski paket, za vse ostalo je bolj ali manj jasno, da lahko ne samo konkurirajo, temveč tudi deklasirajo Teslo. Stoletje izkušenj, bistveno več inženirjev in bistveno več denarja pač lahko pomeni samo eno, ko ti inženirji nimajo omejitev.
Boeing ::
Stoletje izkušenj, bistveno več inženirjev in bistveno več denarja pač lahko pomeni samo eno, ko ti inženirji nimajo omejitev.
Pomeni seveda samo eno, da se opisanega scenarija ni za bati. Pa ne zaradi bmw-jevih inženirjev, temveč zaradi marketingarjev in ekonomistov. Tesla pač nima problema s tem, zato pa je, tam ko je. bmw pa tudi.
Ekonomisti in marketingarji pa itak že od vsega začetka jebejo svet, dokler nam ga ne bojo zjebali dokončno.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Nikec3 ::
Pri konkurenci Model S je itak vprašanje samo baterijski paket, za vse ostalo je bolj ali manj jasno, da lahko ne samo konkurirajo, temveč tudi deklasirajo Teslo. Stoletje izkušenj, bistveno več inženirjev in bistveno več denarja pač lahko pomeni samo eno, ko ti inženirji nimajo omejitev.
Še enkrat. Model S verjetno ni bil brez razloga avto leta. Pri Tesli se zraven dosega še kako omenja izvrstne vozne lastnosti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Pro_moted ::
Pri konkurenci Model S je itak vprašanje samo baterijski paket, za vse ostalo je bolj ali manj jasno, da lahko ne samo konkurirajo, temveč tudi deklasirajo Teslo. Stoletje izkušenj, bistveno več inženirjev in bistveno več denarja pač lahko pomeni samo eno, ko ti inženirji nimajo omejitev.
Še enkrat. Model S verjetno ni bil brez razloga avto leta. Pri Tesli se zraven dosega še kako omenja izvrstne vozne lastnosti.
Pri katerih izborih je bil avto leta ? Ker teh nagrad je ene miljon. Daj vire.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
TESKAn ::
Tesla pač nima problema s tem, zato pa je, tam ko je. bmw pa tudi.
Zlobno rečeno, BMW ima ~7 milijard dobička letno, Tesla pa (s pomočjo CO2 odpustkov) švoh plus.
Še enkrat. Model S verjetno ni bil brez razloga avto leta. Pri Tesli se zraven dosega še kako omenja izvrstne vozne lastnosti.
Kar sem pogledal testov i3, se nad njim nihče ne pritožuje. Pa tudi tu razen tega, da je grd na pogled, še nisem prebral resne kritike.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
PrimozR ::
Pri konkurenci Model S je itak vprašanje samo baterijski paket, za vse ostalo je bolj ali manj jasno, da lahko ne samo konkurirajo, temveč tudi deklasirajo Teslo. Stoletje izkušenj, bistveno več inženirjev in bistveno več denarja pač lahko pomeni samo eno, ko ti inženirji nimajo omejitev.
Še enkrat. Model S verjetno ni bil brez razloga avto leta. Pri Tesli se zraven dosega še kako omenja izvrstne vozne lastnosti.
Po drugi strani so pa BMW-jevi modeli M merilo, po katerih se ocenjuje druge zmogljive avtomobile. Pa neglede na bluzenje marketingarjev ter (IMO) bluzenjem z novimi modeli, BMWji še vedno ohranjajo sloves avtomobila, ki se pelje odlično, ne glede na to koliko denarja vržeš zanj.
Nikec3 ::
Pri katerih izborih je bil avto leta ? Ker teh nagrad je ene miljon. Daj vire.
- 2013 World Green Car of the Year
- Automobile Magazine's 2013 Car of the Year.
- Motor Trend 2013 Car of the Year.
- Consumer Reports rated the Model S with a score of 99 out of 100, becoming the magazine's best car ever tested.
- ...
Tesla Model S @ Wikipedia
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
nekikr ::
http://arstechnica.com/business/2013/11...
Zastonj denar, zastonj krediti, CO2 kuponi. Pa je še vedno vztrajno samo en minus :(
Zastonj denar, zastonj krediti, CO2 kuponi. Pa je še vedno vztrajno samo en minus :(
WarpedGone ::
Še vedno je samo ogromno folka ki nima pojma kaj nabija. Splača se vedet kaj številke pomenijo oz. rezultat česa so.
Tebe in osebka nad tabo to itak ne zanima - za ostale pa mal več informacij tule: Tesla Motors, Inc. - Third Quarter 2013 Shareholder Letter, debata z investitorji
Kratek povzetek:
Pod črto: nobene panike, full steam ahead, world domination progressing a bit faster than planned
Če ma kdo kej viška denarja ... TSLA je zanimiva reč.
Glavna novica od včeraj je pa musku "ušla", ful se je trudu ne govorit o tem ampak je vseeno: Tesla's solution to battery shortages is to build its own 'giga factory'.
Od kje bojo potegnil denar etc še ni jasno, zaenkrat zgleda da bojo v štartu postavl lastno reciklažo baterij, kateri bojo postopoma dodajali/jačali proizvodnjo celilc iz "surovin" i.e. nereciklirano.
P.S. Haters gonna hate, nekaterim se nam pa smeji zarad profita
:)
Tebe in osebka nad tabo to itak ne zanima - za ostale pa mal več informacij tule: Tesla Motors, Inc. - Third Quarter 2013 Shareholder Letter, debata z investitorji
Kratek povzetek:
The good news:
-suppliers are also ramping up their capacity to meet productions targets
-Panasonic battery agreement for 1.8 Billion cells over 4 years is the minimum, so there could be much more and the contract is subject to change in the upwards direction
-21% gross margin excluding ZEV credits (up from 14%)
-Cash Balance increased to $796 Million (up 49 Million) despite capital expenditures
-West coast covered with superchargers
-Q3 revenues were 603 Million, with 10 Million from ZEV credits and 19 million from GHG/CAFE credits. (this means an Average selling price for each car was $104.3K, up from 93.3K)
-Projected 6000 deliveries in Q4, increasing guidance to 21,500 vehicles for the year 2013
-Positive Cash flow in Q3
-Assets increased to $2,166,209 from $1,887,844
Bad News:
-They 'lost money' in this quarter depending on how you look at it but they still had positive cash flow
-R&D will go up 25% in Q4 and SG&A will go up 20% in Q4
Pod črto: nobene panike, full steam ahead, world domination progressing a bit faster than planned
Če ma kdo kej viška denarja ... TSLA je zanimiva reč.
Glavna novica od včeraj je pa musku "ušla", ful se je trudu ne govorit o tem ampak je vseeno: Tesla's solution to battery shortages is to build its own 'giga factory'.
Od kje bojo potegnil denar etc še ni jasno, zaenkrat zgleda da bojo v štartu postavl lastno reciklažo baterij, kateri bojo postopoma dodajali/jačali proizvodnjo celilc iz "surovin" i.e. nereciklirano.
P.S. Haters gonna hate, nekaterim se nam pa smeji zarad profita
:)
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Koliko pa imaš Teslinih delnic?
O.
Glavna novica od včeraj je pa musku "ušla", ful se je trudu ne govorit o tem ampak je vseeno: Tesla's solution to battery shortages is to build its own 'giga factory'.Skratka, natanko tako, kot sem jaz rekel, da narediš, če začne zmanjkovati robe na tržišču, pa si bil že spet grozno pameten in trdil, da se to ne da, da je predrago ... Zdaj ko je tvoj idol to rekel, je pa naenkrat najboljša ideja
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Pro_moted ::
WarpedGone je izjavil:
Še vedno je samo ogromno folka ki nima pojma kaj nabija. Splača se vedet kaj številke pomenijo oz. rezultat česa so.
Tebe in osebka nad tabo to itak ne zanima - za ostale pa mal več informacij tule: Tesla Motors, Inc. - Third Quarter 2013 Shareholder Letter, debata z investitorji
Kratek povzetek:
The good news:
-suppliers are also ramping up their capacity to meet productions targets
-Panasonic battery agreement for 1.8 Billion cells over 4 years is the minimum, so there could be much more and the contract is subject to change in the upwards direction
-21% gross margin excluding ZEV credits (up from 14%)
-Cash Balance increased to $796 Million (up 49 Million) despite capital expenditures
-West coast covered with superchargers
-Q3 revenues were 603 Million, with 10 Million from ZEV credits and 19 million from GHG/CAFE credits. (this means an Average selling price for each car was $104.3K, up from 93.3K)
-Projected 6000 deliveries in Q4, increasing guidance to 21,500 vehicles for the year 2013
-Positive Cash flow in Q3
-Assets increased to $2,166,209 from $1,887,844
Bad News:
-They 'lost money' in this quarter depending on how you look at it but they still had positive cash flow
-R&D will go up 25% in Q4 and SG&A will go up 20% in Q4
Pod črto: nobene panike, full steam ahead, world domination progressing a bit faster than planned
Če ma kdo kej viška denarja ... TSLA je zanimiva reč.
Glavna novica od včeraj je pa musku "ušla", ful se je trudu ne govorit o tem ampak je vseeno: Tesla's solution to battery shortages is to build its own 'giga factory'.
Od kje bojo potegnil denar etc še ni jasno, zaenkrat zgleda da bojo v štartu postavl lastno reciklažo baterij, kateri bojo postopoma dodajali/jačali proizvodnjo celilc iz "surovin" i.e. nereciklirano.
P.S. Haters gonna hate, nekaterim se nam pa smeji zarad profita
:)
Ja valda. Z par tisoč prodanimi eksotičnimi EV bi ti kar world domination ? Kje bodo dobili surovine za proizvodnjo svojih baterij ? Kitajska? Mars ( ker baje bo Musk spravil človeka na Mars zdaj v par letih :-D ) ?
Kako bodo prepričali ostalo miljardo + voznikov ICE, da kupi električno igračo za 70000 evrov? Polnilna infrastruktura vsepovsod, ne samo en ali dva superchargerja na državo ? Še 30 let bomo gledali pretežno ICE, v tem času pa upam da razvijemo kaj bolj pametnega kot da bomo šlepali tono baterij s sabo.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
nekikr ::
Warped: bog ne daj, da kdo kaj čez Teslo napiše ane, takrat takoj začneš zagovarjati svojega "vodjota" :) Konkretna vprašanja pa seveda ignoriraš. In s tole tovarno baterij si se tudi malo osmešil.
Recimo na tole od zgoraj bi bilo super, če bi odgovoril, ker nas vse zanima:
Recimo na tole od zgoraj bi bilo super, če bi odgovoril, ker nas vse zanima:
Odgovor, vreden velikega W1. Kratek, jedrnat, popolnoma neuporaben.
Put your money where your mouth is in povej, kaj _konkretno_ je na i3 zanič. Če je pa pljuvanje čez vse, kar ne pride od Tesle tvoj doseg...
WarpedGone ::
Skratka, natanko tako, kot sem jaz rekel, da narediš, če začne zmanjkovati robe na tržišču, pa si bil že spet grozno pameten in trdil, da se to ne da, da je predrago ... Zdaj ko je tvoj idol to rekel, je pa naenkrat najboljša ideja
Tole je direktna (intelektualna) žalitev. Zakaj ni zbrisano?
Put your money where your mouth is in povej, kaj _konkretno_ je na i3 zanič. Če je pa pljuvanje čez vse, kar ne pride od Tesle tvoj doseg...
Konkretno? Mizeren doseg, obupen izgled, mizeren prtljažni prostor, mizeren prostor v kabini, mizeren prostor pod prednjo havbo, neobstoječ nabor pnevmatik, nezmožnost hitre polnitve baterij. Neizrabljen prostor če se ne odločiš za ICE gnerator, občutna mrtva teža če se odločiš za ICE generator, mizerna kapaciteta benskega tanka. Mizerna kapaciteta baterij glede na težo. Tole na hitro iz glave, brez da se sploh zakopljem v detajle.
Bi razumel če bi i3 predstavil kakšen Tata ali pa Aixam, kjer so njihovi drugi izdeli podobna mizerija. Ampak i3 je dal na cesto avtor M3 in take mizerije pač ne oprostim. Not good enough for bmw.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Mizeren doseg - mestni avto.
Obupen izgled - meni izgleda super. Ja, vem, to ni ok, ker si ti edini Pameten tu, pa vseeno.
mizeren prtljažni prostor - toliko kot v podobnih avtomobilih. Glej prvi komentar sicer.
mizeren prostor pod prednjo havbo - a? Daj no, potrudi se no malo.
Ostale tvoje mizernosti pa odpadejo predvsem na "mestni avto".
Torej, boš kaj konkretnega skupaj spravil ali boš le pljuval po vsem kar ne diši po tvojem vodjotu in preljubi igrači?
Obupen izgled - meni izgleda super. Ja, vem, to ni ok, ker si ti edini Pameten tu, pa vseeno.
mizeren prtljažni prostor - toliko kot v podobnih avtomobilih. Glej prvi komentar sicer.
mizeren prostor pod prednjo havbo - a? Daj no, potrudi se no malo.
Ostale tvoje mizernosti pa odpadejo predvsem na "mestni avto".
Torej, boš kaj konkretnega skupaj spravil ali boš le pljuval po vsem kar ne diši po tvojem vodjotu in preljubi igrači?
WarpedGone ::
Zakaj si zignoriral:
Ko bo kaj drugega vredno naziva Avto, me zbudi.
neobstoječ nabor pnevmatik
nezmožnost hitre polnitve baterij
Neizrabljen prostor če se ne odločiš za ICE gnerator
občutna mrtva teža če se odločiš za ICE generator
mizerna kapaciteta benskega tanka
Mizerna kapaciteta baterij glede na težo
Torej, boš kaj konkretnega skupaj spravil ali boš le pljuval po vsem kar ne diši po tvojem vodjotu in preljubi igrači?
Ko bo kaj drugega vredno naziva Avto, me zbudi.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Če bi naprimer na cesto postavli kaj tazga, bi jim bil vsaj jaz bistveno bol naklonjen:
Avto
vir: WikipediaZbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
TESKAn ::
WarpedGone je izjavil:
Put your money where your mouth is in povej, kaj _konkretno_ je na i3 zanič. Če je pa pljuvanje čez vse, kar ne pride od Tesle tvoj doseg...
Konkretno? Mizeren doseg, obupen izgled, mizeren prtljažni prostor, mizeren prostor v kabini, mizeren prostor pod prednjo havbo, neobstoječ nabor pnevmatik, nezmožnost hitre polnitve baterij. Neizrabljen prostor če se ne odločiš za ICE gnerator, občutna mrtva teža če se odločiš za ICE generator, mizerna kapaciteta benskega tanka. Mizerna kapaciteta baterij glede na težo. Tole na hitro iz glave, brez da se sploh zakopljem v detajle.
Bi razumel če bi i3 predstavil kakšen Tata ali pa Aixam, kjer so njihovi drugi izdeli podobna mizerija. Ampak i3 je dal na cesto avtor M3 in take mizerije pač ne oprostim. Not good enough for bmw.
O, ti je uspelo. No od tvojih 11 "slabosti" nima praktično nobena veze z tehnično kvaliteto avta. Mizeren doseg? Odločitev marketinga. Mizeren prtljažni prostor? Odločitev marketinga. Mizeren prostor pod sprednjo havbo? Spet marketing. Nezmožnost hitre polnitve baterij? Če maš 125A polnilno postajo, se napolni do 80% v manj kot pol ure, to se meni zdi kot hitro polnjenje, ti imaš očitno drugačne ideje. ICE generator? Marketing. Kapaciteta bencinskega tanka? No, to bi _mogoče_ lahko dal na pleča inženirjev, ampak če bi bil večji, bi pa jamral, kolk prtljažnika ti zasede. Mizerna kapaciteta baterij glede na težo? 1.270 kg ima avto. Tolk ma ena opel Corsa, ki ne troga s sabo banke baterij.
Inženirska slabost (kar me je zanimalo) bi na primer bila, če bi se baterija čez noč spraznila. Ali pa da bi avto ob štartu rabil par minut, da se spravi k sebi. Na primer.
Če bi naprimer na cesto postavli kaj tazga, bi jim bil vsaj jaz bistveno bol naklonjen:
Ti nisi naklonjen ničemur, kar nima znaka T na havbi. Ko rečem, da BMW lahko naredi konkurenco T, se začneš razburjat, da BMW nima pojma o električnih avtih, tvoj "argument" pa je, da je i3 grd. Ko te vprašam, kaj točno i3ju tehnično manjka, navržeš kup neumnosti, od katerih je ena (hitro polnjenje) direktna laž, druge pa nimajo veze z tehniko i3ja.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
WarpedGone ::
Ostajaš pri starem "lahko in znajo sam nočejo". Vera.
Mumbojumbo. Kolk dosega gre v baterijo v teh pol ure?
Upaš naglas napisat kakšno kapaciteto ma? Za peciklgume boš tut marketingarje obtožu?
Žalosten fakt. Nobena količina jamra tega ne more spremenit.
To spremeni samo neki kar bo nosilo značko BMW, bo zgledalo podobno avtu in se ga bo dalo kupit za nedoločen čas.
ActiveE še ni bil čist OK, je bil pa na dobri poti, še kakšno dodatno leto poliranja detajlov pa bi lahko bil ornk EV. i3 je pač totalen zabluz, žal.
Kronski dokaz so cifre: 155/70R-19
Če maš 125A polnilno postajo, se napolni do 80% v manj kot pol ure,
Mumbojumbo. Kolk dosega gre v baterijo v teh pol ure?
Kapaciteta bencinskega tanka? No, to bi _mogoče_ lahko dal na pleča inženirjev, ampak če bi bil večji, bi pa jamral, kolk prtljažnika ti zasede.
Upaš naglas napisat kakšno kapaciteto ma? Za peciklgume boš tut marketingarje obtožu?
Ko rečem, da BMW lahko naredi konkurenco T, se začneš razburjat, da BMW nima pojma o električnih avtih,
Žalosten fakt. Nobena količina jamra tega ne more spremenit.
To spremeni samo neki kar bo nosilo značko BMW, bo zgledalo podobno avtu in se ga bo dalo kupit za nedoločen čas.
ActiveE še ni bil čist OK, je bil pa na dobri poti, še kakšno dodatno leto poliranja detajlov pa bi lahko bil ornk EV. i3 je pač totalen zabluz, žal.
Kronski dokaz so cifre: 155/70R-19
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Še vedno je samo ogromno folka ki nima pojma kaj nabija. Splača se vedet kaj številke pomenijo oz. rezultat česa so.
Tebe in osebka nad tabo to itak ne zanima - za ostale pa mal več informacij tule: Tesla Motors, Inc. - Third Quarter 2013 Shareholder Letter, debata z investitorji
Tebe in osebka nad tabo to itak ne zanima
Warped, zopet žališ in pametuješ. Da točno si ugotovil. Resnično me ne zanima vsaka neumnost, ki jo lansira Teslin propagandni stroj. To zanima samo tiste, ki imajo zamegljen um in ne razmišljajo s svojo glavo. In, kot da to še ni dovolj draga "persona rudis" stalno posiljuješ ostale forumaše kao neki vsepoznavalec Tesle, v resnici si pa ti tisti, ki nima pojma kaj nabija.
ps. Gzibret,lahko zbrišeš.
WarpedGone ::
Resnično me ne zanima vsaka neumnost, ki jo lansira Teslin propagandni stroj.
Ne, tebe zanima vsak avto ki zagori nekje v mehiki.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Ne, zanima me samo, kaj se dogaja s Teslo, kao najbolj varnim avtomobilom, ki je od 5 možnih točk dobil kar 5,4 točk. In zanimivo, za ta avto v Mehiki
http://green.autoblog.com/2013/10/28/se...
smo izvedeli šele 14 dni po dogodku, pa čeprav Teslin propagandni stroj dnevno objavlja vse dokaj nepomembne dogodke. Zanimivo, ko se je Teslin avto
zaletel v električni drog, so pri Tesli takoj poročali, da je bilo vse naselje brez elektrike, samo v Teslinem avtomobilu jo je pa bilo še dovolj.
No. če se vrnem k videu zgoraj. Tudi tokrat so potniki imeli srečo, da so se lahko skozi zadnja vrata še pravočasno izvlekli. Mislim, da je nedopustno, da je avto explodiral samo zato, ker je s spodnjm delom zadel v pločnik. Vedno bolj sem prepričan, da ta avto ni nevaren samo za potnike, ampak tudi za ostale udeležence v prometu.
http://green.autoblog.com/2013/10/28/se...
smo izvedeli šele 14 dni po dogodku, pa čeprav Teslin propagandni stroj dnevno objavlja vse dokaj nepomembne dogodke. Zanimivo, ko se je Teslin avto
zaletel v električni drog, so pri Tesli takoj poročali, da je bilo vse naselje brez elektrike, samo v Teslinem avtomobilu jo je pa bilo še dovolj.
No. če se vrnem k videu zgoraj. Tudi tokrat so potniki imeli srečo, da so se lahko skozi zadnja vrata še pravočasno izvlekli. Mislim, da je nedopustno, da je avto explodiral samo zato, ker je s spodnjm delom zadel v pločnik. Vedno bolj sem prepričan, da ta avto ni nevaren samo za potnike, ampak tudi za ostale udeležence v prometu.
TESKAn ::
WarpedGone je izjavil:
(same old, same old...)
i3 je dokaz, da znajo. Nobena količina tvojega repenčenja tega ne bo spremenila. In še vedno ne znaš odgovorit na preprosto vprašanje, kaj je tehnično narobe na i3, da kaže na nesposobnost BMWjevih inženirjev naredit EV ranga Tesla S.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
dstr17_ ::
Mislim, da je nedopustno, da je avto explodiral samo zato, ker je s spodnjm delom zadel v pločnik. Vedno bolj sem prepričan, da ta avto ni nevaren samo za potnike, ampak tudi za ostale udeležence v prometu.Treba je gledati statistiko, ne le posameznega primera. Ampak zadostne statistike za EV zaenkrat še ni, tisto kar je Musk omenjal ni dober vzorec. Me zanima kako je pri Leafu in pri plugin hibridih.
Kar se ostalih udeležencev tiče pa so ICE zaradi onesnaževanja bistveno slabši (mogoče z izjemo LPG). Število smrti zaradi onesnaževanja iz prometa je višje kot pa število smrti v prometnih nesrečah. Pri EV ni nobenih izpustov, tako da tu so neki plusi in minusi.
Pro_moted ::
WarpedGone je izjavil:
Ostajaš pri starem "lahko in znajo sam nočejo". Vera.
Če maš 125A polnilno postajo, se napolni do 80% v manj kot pol ure,
Mumbojumbo. Kolk dosega gre v baterijo v teh pol ure?
Kapaciteta bencinskega tanka? No, to bi _mogoče_ lahko dal na pleča inženirjev, ampak če bi bil večji, bi pa jamral, kolk prtljažnika ti zasede.
Upaš naglas napisat kakšno kapaciteto ma? Za peciklgume boš tut marketingarje obtožu?
Ko rečem, da BMW lahko naredi konkurenco T, se začneš razburjat, da BMW nima pojma o električnih avtih,
Žalosten fakt. Nobena količina jamra tega ne more spremenit.
To spremeni samo neki kar bo nosilo značko BMW, bo zgledalo podobno avtu in se ga bo dalo kupit za nedoločen čas.
ActiveE še ni bil čist OK, je bil pa na dobri poti, še kakšno dodatno leto poliranja detajlov pa bi lahko bil ornk EV. i3 je pač totalen zabluz, žal.
Kronski dokaz so cifre: 155/70R-19
Kronski dokaz je to da ti nimaš pojma zakaj takšna pnevmatika.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
(same old, same old...)
i3 je dokaz, da znajo. Nobena količina tvojega repenčenja tega ne bo spremenila. In še vedno ne znaš odgovorit na preprosto vprašanje, kaj je tehnično narobe na i3, da kaže na nesposobnost BMWjevih inženirjev naredit EV ranga Tesla S.
Niti ne. V i3 so res nabili vse možne novosti, lahke materiale..., a na koncu je dejstvo, da je avtomobil nekje v rangu Nissan Leafa in Renault Zoeja. Doseg ni dovolj velik. Sedaj boste rekli, da je i3 mestni avto, ampak ne glede na to, ljudje hočejo EV z velikim dosegom, pa tudi če ga rabijo enkrat na 2 leti. ICE-ji namreč ponujajo popolno svobodo in temu se ne bomo kar tako odrekli.
Majhna baterija ni samo marketinški problem, ampak tudi (ali predvsem) tehnološki. Tesla je znana, da ima njihov battery pack najvišjo energijsko gostoto (baje je 150 Wh/kg), ostale firme se temu niti ne približajo. Za i3 sicer ne poznam podatkov, a nobena druga firma še ni prilezla čez 110 Wh/kg. Pri Tesli znajo narediti (modificirati) baterije z največjo energijsko gostoto, za najnižjo ceno. Eden izmed vodilnih Teslinih inženirjev je celo rekel, da stanejo baterije za Model S največ pol cene baterij pri ostalih proizvajalcih.
Še enkrat, BMW dejansko ni sposoben narediti električnega avtomobila s 3,9 s do 100 km/h, 450 km dosega, za ceno 100.000 €. To so dokazali z i8.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
PrimozR ::
Zakaj bi delali električen avto za 5 folka s 3,9 do 100, če imajo za to... M3 in M5?!? Mislim geez no, BMW so še vedno znani kot ultimate driving machine, povprečen ljubitelj vožnje je pa tudi bencinski anvdušenec, to se šele počasi spreminja. Valda ne bodo zaklali sami sebe in naredili takšnega električnega avta, ne glede a ga znajo al ne. Folku s eje zmešalo že, ko so na X5 in X6 nalimali znački M, nato pa isto storili z M550xd, kao kako je lahko dizel M avto... Ti bi pa električnega konkurenta. Some people really want to see the world burn.
Pa ja, imaš prav, tudi za Smarta se folk dere, zakaj ne morejo na en tank narediti 1000 km. Aja, ne, se ne, ker ni nihče tako neumen, da bi delal dolge fure s Smartom. Mislim lahko greš, tako kot z i3, ampak dejstvo je, da si v majhnem avtu precej hitreje bolj utrujen, kot v velikem.
Pa mimogrede, tudi Smart ima mizeren prtljažnik, tank, je verjetno imel čudne gume, itd.
Pa ja, imaš prav, tudi za Smarta se folk dere, zakaj ne morejo na en tank narediti 1000 km. Aja, ne, se ne, ker ni nihče tako neumen, da bi delal dolge fure s Smartom. Mislim lahko greš, tako kot z i3, ampak dejstvo je, da si v majhnem avtu precej hitreje bolj utrujen, kot v velikem.
Pa mimogrede, tudi Smart ima mizeren prtljažnik, tank, je verjetno imel čudne gume, itd.
TESKAn ::
Doseg ni dovolj velik.
190 km dosega i3 je dovolj za 99% vseh voženj, ki jih jaz naredim.
ljudje hočejo EV z velikim dosegom
Glede na naročila za i3 in na prodajo Leafa, so zadovoljni tudi z manjšim dosegom, ki pokrije 90%+ njihovih poti.
Majhna baterija ni samo marketinški problem, ampak tudi (ali predvsem) tehnološki.
Je samo marketinški. Ko imaš enkrat narejen modul z dobrim BMSom je praktično vseeno, koliko jih priklopiš paralelno. Ampak če tržnik reče "raziskava trga je pokazala, da je 190 km to, kar ljudje rabijo", potem bo avto imel 190 km dosega. Na tvoje želje se pač ne bodo ozirali.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
TribesMan ::
WarpedGone je izjavil:
Kapaciteta bencinskega tanka? No, to bi _mogoče_ lahko dal na pleča inženirjev, ampak če bi bil večji, bi pa jamral, kolk prtljažnika ti zasede.
Upaš naglas napisat kakšno kapaciteto ma? Za peciklgume boš tut marketingarje obtožu?
The German automaker is limiting the size of its range-extender's gas tank to 2.4 gallons in order to comply with a California Air Resources Board (CARB) mandate, Green Car Reports says. Specifically, CARB is classifying the i3 as a "BEVx," or a range-extended battery-electric vehicle. To qualify for this status, instead of a range-extender set-up like the Chevrolet Volt's, where the gasoline tank provides about 10-times the range as the electric battery does, the Bimmer's gas-powered range can not be higher than that on electricity, putting the range-extender strictly in "auxiliary" territory. And with the i3's electric range estimated to be anywhere from 80 to 100 miles (BMW says it's 118, but that's using the European scale), the gas tank has to be rather miniscule.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Nikec3 ::
190 km dosega i3 je dovolj za 99% vseh voženj, ki jih jaz naredim.
Ne zavajaj. Na BMW uradni strani je doseg označen kot 130-160 km. 190 km še po mojem po NECD standardu ne naredijo. EPA podatkov, ki so najbolj relevantni pa ne najdem, oziroma jih še trenutno ni. 190 km, pa z normalno vožnjo zagotovo ne dosežeš nikoli.
EDIT: Sej sploh ne mislim, da je i3 slab avto. Je pa povsem povprečen.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
TESKAn ::
Zame je 130 - 160 km še zmeraj dovolj za vsak dan. 190 km je uraden maksimalen doseg.
Verjamem. Ga tudi ne oglašujejo kot nadpovprečnega. Je pa dokaz, da BMW zna naredit e-avto (ki je omejen z odločitvami komerciale in, kot je pokazal TribesMan, zakonodajo) in da Tesla ni niti približno tako neulovljiv, kot jih hoče nekdo prikazat.
EDIT: Sej sploh ne mislim, da je i3 slab avto. Je pa povsem povprečen.
Verjamem. Ga tudi ne oglašujejo kot nadpovprečnega. Je pa dokaz, da BMW zna naredit e-avto (ki je omejen z odločitvami komerciale in, kot je pokazal TribesMan, zakonodajo) in da Tesla ni niti približno tako neulovljiv, kot jih hoče nekdo prikazat.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
WarpedGone ::
Je pa dokaz, da BMW zna naredit e-avtož
Tut TopGearovci ga znajo:
Corbin tut:
Pa indijci tudi:
Sedaj je to dokazal še BMW:
Medtem ko drugi ne delajo e-avtov, ampak avte:
...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
TribesMan ::
In v čem so tile "avti" boljši od i3?
Doseg je isti ali slabši kljub večjim baterijam, občutno slabše zmogljivosti, ni možnosti niti za range extender. Edino izgled je bolj konvencionalen, kar pa je popolnoma subjektivna zadeva.
Doseg je isti ali slabši kljub večjim baterijam, občutno slabše zmogljivosti, ni možnosti niti za range extender. Edino izgled je bolj konvencionalen, kar pa je popolnoma subjektivna zadeva.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
WarpedGone ::
Doseg je isti ali slabši kljub večjim baterijam
Povsem akademska "prednost". Šteje:
- doseg / cena
- uporabnost / cena
- zmogljivost / cena
- udobje / cena
- izgled / cena
- vozne lastnosti / cena
- varnost / cena
- vzdržljivost / cena
- enostavnost vzdrževanja / cena
- dostopnost vzdžrevanja / cena
itd.
V primerjavi s konkurenčno ponudbo seveda.
Obrnimo tablo: v čem je i3 dostojen znamki BMW?
Ali i3 vsaj dosega pričakovanja avtomobila ki nosi to značko?
i3 je avto kjer je leva roka podirala to, kar je delala desna - Avto poln protislovij.
Zbogom in hvala za vse ribe
TESKAn ::
Obrnimo tablo: v čem je i3 dostojen znamki BMW?
Ali i3 vsaj dosega pričakovanja avtomobila ki nosi to značko?
Povsem odvisno od tega, kaj ti pričakuješ od avta -> za debato nepomembno.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
TribesMan ::
Če primerjam i3 z B klaso in Focusom, ki ju omenjaš kot prava "avta" (čeprav si še par mescov nazaj trdil da so to ničvredne "garažne predelave"). Cena je praktično enaka pri vseh treh okoli 40k$.
Torej doseg je boljši kot od focusa in slabiš od Bja, kljub temu da ima najmanjšo baterijo.
"Uporabnost", ki je verjetno pogojena tudi z velikostjo avtomobila, i3 je 35cm krajši od ostalih dveh, bolj hvaležen v mestu manj za prevažanje dnevne sobe.
Zmogljivosti so boljše, občutno.
Udobje težko rečt dokler ne probamo, v reviewih ni bilo slišat nekih pripomb, sigurno se pa ne pelje kot 5m limuzina.
Izgled, subjektivno, enim je všeč drugim ne.
Vozne lastnosti hvalijio, kot tudi relativno majhen obračalni krog. Teža je pomemben faktor.
Glede varnosti lahko samo počakamo na teste.
Vzdržljivost pač bomo videli čez 5 let kaj se bo dogajalo.
Enostavnost vzdrževanja, BMW servis maš v vsakem večjem kraju, poleg tega je večina rednega vzdrževanja do 100.000km pri BMWjih vključena v ceno avta.
Torej kaj je problem, razen značke?
Torej doseg je boljši kot od focusa in slabiš od Bja, kljub temu da ima najmanjšo baterijo.
"Uporabnost", ki je verjetno pogojena tudi z velikostjo avtomobila, i3 je 35cm krajši od ostalih dveh, bolj hvaležen v mestu manj za prevažanje dnevne sobe.
Zmogljivosti so boljše, občutno.
Udobje težko rečt dokler ne probamo, v reviewih ni bilo slišat nekih pripomb, sigurno se pa ne pelje kot 5m limuzina.
Izgled, subjektivno, enim je všeč drugim ne.
Vozne lastnosti hvalijio, kot tudi relativno majhen obračalni krog. Teža je pomemben faktor.
Glede varnosti lahko samo počakamo na teste.
Vzdržljivost pač bomo videli čez 5 let kaj se bo dogajalo.
Enostavnost vzdrževanja, BMW servis maš v vsakem večjem kraju, poleg tega je večina rednega vzdrževanja do 100.000km pri BMWjih vključena v ceno avta.
Torej kaj je problem, razen značke?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
WarpedGone ::
Problem so protislovja in mizeren končni izdelek za nemizeren kup denarja.
Recimo kaj se nahaj za zadnjimi sedeži:
Polovica prostora za sedeži je praznega - zaseda ga en poševn nosilec in je namenjen generatorju. Če ga nimaš, je ta prostor vedno neizkoriščen. Če ga pa imaš, je pa generator omejen z 9 litrsko posodo za gorivo, ki doseg avtomobila podaljša za manj kot 100km. Plus, generator je tolk švohoten da sam po sebi zadošča za limphome mode, daleč od kakih resnih voznih sposobnosti. Ergo - vedno žrtvuješ prostor za nekaj, kar al sploh ne moreš uporabit/lahko uporabiš v zelo omejenem obsegu.
Baterije so drage. Ta problem se spravijo reševati s povsem novo tehnologijo izdelave šasije, ki privarčuje ~200kg in stane isto/več kot baterije. Tuki imajo vsaj ta kvizko, da se lahko zgovarjajo da gre za preizkušanje nove tehnologije, ki bo kasneje uporabljena tudi drugje.
Bolijo tudi povsem praktični problemi - zadnjih vrat se ne da odpret, brez da se odprejo sprednja vrata. Warum?
Nabor pnevmatik je omejen na točno en povsem nestandarden model.
Kaj uporabnega je v nosu vozila pod predno havbo?
Nemci jih hvalijo, npr Road&Track ni navdušen:
CFRP bodo servisiral v vsakem večjem kraju? Seveda, tako da bojo avto razglasili za totalko ker te je na parkirplacu nekdo mal preveč oplazu. To ni pleh, ki ga poklepa vsak garažni mojster s pol ure frej časa.
Recimo kaj se nahaj za zadnjimi sedeži:
Polovica prostora za sedeži je praznega - zaseda ga en poševn nosilec in je namenjen generatorju. Če ga nimaš, je ta prostor vedno neizkoriščen. Če ga pa imaš, je pa generator omejen z 9 litrsko posodo za gorivo, ki doseg avtomobila podaljša za manj kot 100km. Plus, generator je tolk švohoten da sam po sebi zadošča za limphome mode, daleč od kakih resnih voznih sposobnosti. Ergo - vedno žrtvuješ prostor za nekaj, kar al sploh ne moreš uporabit/lahko uporabiš v zelo omejenem obsegu.
Baterije so drage. Ta problem se spravijo reševati s povsem novo tehnologijo izdelave šasije, ki privarčuje ~200kg in stane isto/več kot baterije. Tuki imajo vsaj ta kvizko, da se lahko zgovarjajo da gre za preizkušanje nove tehnologije, ki bo kasneje uporabljena tudi drugje.
Bolijo tudi povsem praktični problemi - zadnjih vrat se ne da odpret, brez da se odprejo sprednja vrata. Warum?
Nabor pnevmatik je omejen na točno en povsem nestandarden model.
Kaj uporabnega je v nosu vozila pod predno havbo?
Vozne lastnosti hvalijio, kot tudi relativno majhen obračalni krog. Teža je pomemben faktor.
Nemci jih hvalijo, npr Road&Track ni navdušen:
Unfortunately, the drive is where the i3 falls apart. Our time at the wheel consisted of 15 minutes on a cone course. The first thing I scribbled into my notebook: "This ain't no Tesla. It's not a BMW, either."
The tall body cranks into the air, lists like a sailboat, and settles into tire-chattering understeer at what feels like a walking pace.
BMW says weight distribution is nearly 50/50 front-to-rear, but there's no balanced behavior here. The overboosted steering is devoid of feedback, and at high speed, the understeer becomes snap oversteer paired with pucker-worthy stability-control interventions that seem to be the only thing keeping the car's wheels on the ground.
Enostavnost vzdrževanja, BMW servis maš v vsakem večjem kraju, poleg tega je večina rednega vzdrževanja do 100.000km pri BMWjih vključena v ceno avta.
CFRP bodo servisiral v vsakem večjem kraju? Seveda, tako da bojo avto razglasili za totalko ker te je na parkirplacu nekdo mal preveč oplazu. To ni pleh, ki ga poklepa vsak garažni mojster s pol ure frej časa.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Pro_moted ::
Hah, dober review si dal za primerjavo. Že uvod je en load of crap. Kajpak je potem moral tudi noter vmešat Teslo, ki nima nič veze s tem avtomobilom itd..
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
fpbs ::
Warped, še vedno niso našli železnega predmeta, ki naj bi bil vzrok prve Tesle v plamenih, je tu že tretja nezgoda z ognjenimi posledicami:
http://www.valuewalk.com/2013/11/tesla-...
http://www.valuewalk.com/2013/11/tesla-...
WarpedGone ::
Jp, spet je zgorel sprednji odbijač. Bi reku, da je izdelana iz preveč gorljive plastike.
Tudi v tem primeru pa je baterija ostala nedotaknjena, enako potniška kabina in potniki.
Tudi v tem primeru pa je baterija ostala nedotaknjena, enako potniška kabina in potniki.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Mogoče kakšna vsebinska pripomba?
Prezahtevno?
Recimo tole.
The first thing I scribbled into my notebook: "This ain't no Tesla. It's not a BMW, either."No shit, Sherlock. Model je pogruntal, da mestni avto ni športna limuzina. Genij.
O.