» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
131 / 1196
»»

WarpedGone ::

Kaj ti spet ne paše?
Ni slika iz avta, je pa slika iz GoogleMaps:



Fali za ogromnih pol metra ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Daedalus ::

Eni pač ne znajo uporabljat navigacije, pa so mnenja, da je taka večina.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Gregor P ::

Kaksno navigacijo točno pa ima Tesla, da je tako tehnično superiorna? Ker google maps&co pač to ni:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

navigacija je preko google maps, zgornja slika pa je dokaz da tut ta google maps točno ve na katerem parkirnem mestu na tem parkirplacu je polnilna postaja. In to je vse kar je tule relevantno - Kdor hoče, zlahka najde iz prve. kdor noče pa prefura švoh kilometer tam okrog za brezveze in se pol usaja da je zadeva prešvoh osvetljena in hard to find.

Kdor dela napake, jih dela po randomu, nekaj v škodo, nekaj v korist. Ta dripac je vse napake naredu v škodo ocenjevanega izdelka. To pač ni naključje, tut nesposobnost ne. Pa novinarstvo tut ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Če bi gledal le tisto sliko zgoraj, bi lahko mislil, da se je google zmotil ker nikjer ni videti nobene polnilne postaje na njej in če sem poleg še menja, da je google maps dokaj nezanesljiv, bi dejansko lahko mislil, da je polnilna postaja nekje drugje, morda niti ne v bližnji okolici.

Skratka tvoje besede o neki napredni navigaciji so že padle v vodo (resno, ne moreš ljudem pri dragih luksuznih vozilih google maps prodajati kot nekaj naprednega; lahko kot dodatno storitev, ampak ne kot "the navigacijo" oz. je to podobno kot iOS6 "napredna navigacija" s tem, da je v tem primeru ironično google maps celo dejansko boljši):|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Okapi ::

Če bi gledal le tisto sliko zgoraj, bi lahko mislil, da se je google zmotil ker nikjer ni videti nobene polnilne postaje na njej
Evo, jaz tudi. Googlov Zemljevid kar dosti uporabljam in sem vajen, da takšne oznake marsikdaj niso na 10 cm natančno postavljene (in velikokrat niti na nekaj metrov ne). Če bi se že prej ustavil ob 10 takih polnilnih postajah in videl, da so koordinate natančno na pravem parkirnem mestu, bi iskal točno to parkirno mesto, če bi bila to prva polnilna postaja, pa bi njeno natančno lokacijo na parkirišču bolj ali manj zanemaril. Ampak ok, jaz nisem genij kot Warped.>:D

O.

gzibret ::

Ne se kregat prosim (se nanaša na brisane poste - žaljivke, offtopic).
Vse je za neki dobr!

WarpedGone ::

Skratka tvoje besede o neki napredni navigaciji so že padle v vodo (resno, ne moreš ljudem pri dragih luksuznih vozilih google maps prodajati kot nekaj naprednega; lahko kot dodatno storitev, ampak ne kot "the navigacijo" oz. je to podobno

Špilaš broderja?

Ne/Naprednost je irrelevantna dokler pokriva osnovne reči. Kaj si ti mislš kolk je ona falila je povsem brezveze - dejstvo je, da je označba na sliki pravilna. In smernice, ki jih daje avtomobil očitno tudi. Iskrenemu jasno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Da je pravilna, vemo samo zato ker smo jo dejansko (prek videov ostalih) videli točno kje je (vendar ti, ki so našli to postajo tam, se več kot očitno niso zanašali na navigacijo v njihovem vozilu, zato ker so se ne glede na napotke navigacije sami direktno pripeljali do postaje - prav tako razvidno iz videa zgoraj).

Google navigacija pa vsaj do nedavnega ni pokrivala osnove tako dobro kot namenska konkurenca in ne moreš vozniku svetovati naj se zanaša na njo, če si iskren do njega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bluefish ::

Zdajle je na NG oddaja o proizvodnem procesu Tesle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

WarpedGone ::

Da je pravilna, vemo samo zato ker smo jo dejansko (prek videov ostalih) videli točno kje je

Ja ... in kje je problem?
Ti navigacije ne uporabljaš, če vnaprej nisi prepričan da je pravilna za nek konkreten cilj? LOL?

Lastniki Model S nimajo zadržkov pri uporabi google maps. Na netu je kup skrinšotov, kjer jo zadeva lepo v uporabi, na zaslončku poleg merilca hitrosti in na velikem sredinskem zaslonu. Pa še govorjena navodila zraven.

Zadeva ma sigurno svoje probleme, tut garmin in vse ostale jih imajo. A to ne pomeni, da komurkoli svetuješ *naj je ne uporablja* in naj raje tava v temi in dela kroge po parkirplacu v upanju, da se bo po sreči ali nesreči zaletel v polnilno postajo, katero išče.

Morons will be morons, haters gonna hate.

@bf: tnx za headsup, to je tista zgoraj linkana reč, objavljena že na YouTube:
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Ne vem, ti si nagovarjal neko iskrenost in ne moreš biti iskren, če trdiš da je google maps dobra navigacijska naprava (sploh za nek "prestižen tehnično dovršen" avto "prihodnosti"):8)

Če nekako karikiram, je Tesla med avtomobili kot iPhone med mobilniki:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Daedalus ::

Google maps je čisto spodobna navigacijska naprava. Celo za Slovenijo, ne boš verjel.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Okapi ::

No ja, za Slovenijo ne, ker ne dela turn-by-turn navigacija, za ZDA je pa afaik Google že vsaj par let vsaj enakovreden najboljšim.

O.

Nikec3 ::


Ta video je zelo koristen, in razčisti kar nekaj stvari o katerih smo se prerekali. Naprimer, avtomatsko zaviranje je ena izmed takih. Me pa nekaj stvari vseeno bega. Presenetilo me je, da v Tesli uporabljajo "klasične" baterije. Glede na video, bi rekel, da baterije v Tesli ne zasedejo veliko prostora, zato ne razumem, zakaj ne (naprimer) podvojijo števila baterij, ter se nato hvalijo, da ima njihov Model S daljši doseg kot bencinski motorji. Čudna pa je še ena stvar. Govorili so namreč, da je načrt Tesle narediti manjši avto za mainstream uporabo, nato pa predstavili Model X, ki je popolno nasprotje. Tudi sicer se bo po mojem X precej slabo prodajal. Za luksuz ne bo, ker je prevelik, ter je na pol terenec, za širšo uporabo pa je predrag, prevelik, pa še vrata se odpirajo navzgor.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

dstr17_ ::

Glede na video, bi rekel, da baterije v Tesli ne zasedejo veliko prostora, zato ne razumem, zakaj ne (naprimer) podvojijo števila baterij, ter se nato hvalijo, da ima njihov Model S daljši doseg kot bencinski motorji.
Mogoče zaradi teže: že zdaj ima avto nekaj čez 2 toni in baterije so kar velik del od tega.

WarpedGone ::

Predvsem zaradi cene, nato zaradi teže, nazadnje zaradi neučikovitosti povečevanja teže u 3pm.
60kWh model ima le 70% kapacitete od 85kWh modela, kar zadostuje za 78% dosega 85kWh modela (208 milj : 265 milj), stane pa 86% cene 85kWh verzje ($62k : $72k)
Performanse pa so slabše za cca 5% (5.9 : 5.6 od 0-100).
Več kapacitete bo čez cca 2 leti, ko bodo šle v produkcijo novejše panasonicove celice, ki so trenutno še v testiranju in za isto težo ponujajo nekaj več kapacitete.
85kWh verzija tehta ~2100kg
60kWh verzija tehta ~2020kg


-EPA miles per charge: 265 miles 85 kWh, 208 miles 60 kWh
-EPA MPG electric equivalent: 89 MPGe 85 kWh, 95 MPGe 60 kWh
-Both cars use Panasonic 3400 mAh 18650 Li-Ion cells, the 60 kWh cars use fewer


Govorili so namreč, da je načrt Tesle narediti manjši avto za mainstream uporabo, nato pa predstavili Model X, ki je popolno nasprotje.

Ta načrt teče po planih. Cenejši in manjši avto se bo zgodil ko bo možen. Tuki jamrate kako so mali jajčki danes absurdno dragi. Takšno je pač stanje stvari. Baterije se cenijo in slej ko prej bo EV formata malega družinskega sedana neabsurdne cene.
Model X je uletel vmes enostavno, ker:
- imajo proizvodnje kapacitete že na razpolago
- imajo 'design team' ki po zaključku Model S nima kaj počet
- cena baterij še ne omogoča prodaje malega družinskega sedana z neproblemtičnim dosegom (čez 150 milj) za manj kot 40k dolarjev
in ker:
- obstaja močan trg dragih SUVjev
- pogonska platforma na kateri je zgrajen Model S 'zlahka' nosi drugačno karoserijo (skateboard design)
- dva modela pomenita boljše prodajne številke kot en model
- to pomeni večji denarni tok in več profita

Bluestar se bo zgodil, ko bojo razmere to omogočale. Trenutno se omenja 2015 kot leto predstavitve. Za njim pride pa nov roadster oz. kupe in še kakšno dostavno vozilo/minikombi.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Gregor P je izjavil:


Če nekako karikiram, je Tesla med avtomobili kot iPhone med mobilniki:D

Ko se bodo v tekmo spustili poznani proizvajalci avtomobilov, ki se sicer iz znanih razlogov držijo nazaj, bodo imeli pri Tesli težave za obstoj.

WarpedGone ::

Ja, tko kot ma apple problem z obstojem ... Sami preroki.
Zbogom in hvala za vse ribe

Daedalus ::

Ko se bodo v tekmo spustili poznani proizvajalci avtomobilov, ki se sicer iz znanih razlogov držijo nazaj, bodo imeli pri Tesli težave za obstoj.


Prej bojo lahko veselo prodajali tehnologijo in znanje pa uživali prednost pred onimi, ki bojo mogli začetne težave šele odpravljati. Bo pa verjetno Tesla ostala bolj premium znamka... dvomim, da bojo šli konkurirat masovni proizvodnji.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedGone ::

To počnejo že sedaj. Mercedes je od njih kupu precej pogonskih modulov za svoje poskuse in otipavanja EVjev.
Toyota pa kupuje kr komplet pogonski sklop in baterije, ki jih sedaj vgrajuje v svoje RAV4EV (z nekaj manj kapacitete).

Plan je da se pozicionirajo nekje med premium in masovni rang. I.e. to ne bo RolsRoyce z nekaj 100 kosi letne proizvodnje, niti ne bo toyota z nekaj milijoni letne proizvodnje. Sploh ime Tesla bo ostalo rezervirano za 'nekaj več', podobno kot je Lexus fensi Toyota, Infinity fensi Nissan/Renault, itd. Lahko pa se spomnejo in spawnajo plebejske tesle z nekaj drugačnim imenom, ki bojo bol plastični in ceneni a z vseeno nekaj DNA od bolj ugledne sestre.

Po domače - Tesle za 20 jurjev ne bo.
Zbogom in hvala za vse ribe

SplitCookie ::

Daedalus je izjavil:

Ko se bodo v tekmo spustili poznani proizvajalci avtomobilov, ki se sicer iz znanih razlogov držijo nazaj, bodo imeli pri Tesli težave za obstoj.


Prej bojo lahko veselo prodajali tehnologijo in znanje pa uživali prednost pred onimi, ki bojo mogli začetne težave šele odpravljati. Bo pa verjetno Tesla ostala bolj premium znamka... dvomim, da bojo šli konkurirat masovni proizvodnji.



Zih. Ker EV car je nekaj preveč kompliciranega za ICE tehnike, sploh ker si ga 'naši' gradijo kar v domačih garažah.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Daedalus ::

Ja, ker je razvit spodoben pogonski sklop, baterijski paket in obvladovat proizvodne postopke okoli teh malenkosti itak trivialno. Zato se pa tolko poceni EV-jev vozi naokoli, nje? Bo tista o trolih kr držala.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

SplitCookie ::

Kaj pa maš za razvijat resno. Motor kupiš od kitajcev tako kot vse drugo, na menjalnik napopaš shield in zadevo furaš kakor navaden ICE motor.

Baterijski paket že lep čas ni problem narediti, štrom prototipi so bili zunaj že zdavnaj pred teslo.

Poceni EV-jev nikoli ne bo, battery pack je preprosto predrag in izven segmenta ki ga renault in ostala mašinerija dela.


Igračka za bogate, ne sredstvo prevoza za revne
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Daedalus ::

:))

Valda stari. Tok je simpl, da bom kr v garaži začel šravfat. Sam ene par Kitajcev še nabavim pa bo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

SplitCookie ::

V bistvu lahk kar začneš.
Šasijo vzameš od cliota, gas pedal je tako ali tako elektronski, servo na štrom.

No biggie. En je šel tako c3 predelovati


Ne mislit da proizvajalci nimajo know-how, samo njihov tržni segment to trenutno ni in tudi nikoli ne bo.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Okapi ::

Po Sloveniji se je že pred več kot 30 leti vozil en plug-in trabant.;) Pa sploh ni bil edini električni avto.

O.

WarpedGone ::

Domačo predelavo enačite s serijsko proizvodnjo? In garancijo, servisno mrežo, knowhow-om pri odpravi napak, zagotavljanju nadomestnih delov itd, itn?
Jaka inteligenca, ni kej.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Enačenje s serijsko proizvodnjo si podtaknil ti, ker tega nihče ne trdi. Niso pa električni avti tak rocket science, kot poskušaš ti predstavit.

In mimogrede, o serijski proizvodnji, garanciji, servisni mreži ... vedo pri Volkswagnu danes več, kot bodo pri Tesli vedeli čez 50 let.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

Trabant je bil produkt serijske proizvodnje?

Troll no.2?
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

OK, narediti električni avto ni težko, narediti električni avto s 300 konji, ter dosegom 480 km za 7 oseb, pa verjetno ni mala malica.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Daedalus ::

Šasijo vzameš od cliota, gas pedal je tako ali tako elektronski, servo na štrom.


Sej zadeva se bo premikala... to je pa tudi bolj ali manj vse.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedGone ::

OK, narediti električni avto ni težko, narediti električni avto s 300 konji, ter dosegom 480 km za 7 oseb, pa verjetno ni mala malica.

In še milijarda drugih večjih in manjših detajlov zraven. Pa na koncu dneva ne bankrotirat še predno na cesto postaviš prvi avto. So še vedno v minusu a jim zaenkrat kaže, da bo profit še letos. So pa že najuspešnejša nova avtomobilska tovarna ustanovljena v zadnjih ~70 letih. Vsi drugi poskusi so propadli prej / dosegli manj.

Je pa 'hecno', da ni tolk težje narest 300 konjski EV, kot je težko narest 100 konjski EV. Max moč je praktično linearna funkcija kWh baterij.
Motor EVja na nek način ni elektromotor ampak baterija. Kontroler je le ventil, motor pa pretvornik oblike energije. Ker bencinski tank nima neke omejitve, kolk hitro lahko tista vsebina zgori, baterija to omejitev ima.
Zbogom in hvala za vse ribe

SplitCookie ::

No shit holmes


Sej zadeva se bo premikala... to je pa tudi bolj ali manj vse.

Natanko enako kot vsi sub 20 grand EV jajčka, zoe in podobne traparije
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Daedalus ::

Iskreno dvomim. Namensko izdelan EV > pohekanega ICE. Sam kaj čem jaz butl takemu geniju kot ste Vi, oporekat.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

SplitCookie ::

Ti kar oporekaj, to je edino kar lahk v danem momentu narediš. Butlje in buhtlje pa lahk obdržiš zase če ti bodo kaj koristili.


Namensko izdelan EV > pohekanega ICE glih tolk kot je Mac > PC

Niansa istega dreka, spodaj je že lep čas ista platforma.

Pri avtih pa sam izbiraš al se boš vozil v plehu, aluminiju ali pa kompozitu in sedel na plastiki ledru ali tkanini. Na koncu dneva je važn sam €/km, to da nimaš čist polomljenega hrbta in da je pospešek kar se da blizu g za čim manj para, pa še par zadev, ki naredijo vožnjo komfortno in varno.

kW, konji, navor, brzine in podobne zadeve so sam izbiranje med istim, ev uporablja večino komponent ice mašine, tle res ni nobene znanosti, kvečjemu je kakšna komponenta manj kot več.

Saj bi tut warped vzel turbobencinarja namesto turbodizla, če bi bil tok cenejš pa bencin nižje cene in jaz EV če bi ga dobil zastonj, magari je pohekan ali ne. Važn da me pozim ne zebe v noge, da z glavo ne butam ob tiste stranske prečke pa da ga ne rabim vzdrževat.

Enako kakor folk boli kurac ali je notri dizel ali benz mašina in, če je že osredotočen na določen model, ga točno zaradi tega ne bo šel menjavati, češ da je notri prdljiva ropotuljica od dizla in to ne paše tej pa tej šasiji.

Kolk inčev ma feltna, pa če je kromirana in so gume 245 namesto 205 in €/km ter cena ima več efekta kakor vsa dovršenost na kupu.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Daedalus ::

Niansa istega dreka, spodaj je že lep čas ista platforma.


Itak. Sej F1 je tud zgolj niansa istega dreka, kot Ford model T. Sej ma oboje volan, pa štiri kolesa... kje je le razlika? Tako nekak prepričljivo zveniš. Sam ajd, pametnejši popusti... meni se ne da s troli preklat.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Matev ::

EV jajčka, zoe in podobne traparije


jaaaa
če ne prdi in ne smrdi ni za nikamor

bluefish ::

WarpedGone je izjavil:

So pa že najuspešnejša nova avtomobilska tovarna ustanovljena v zadnjih ~70 letih. Vsi drugi poskusi so propadli prej / dosegli manj.
Hja, subvencije so bile precejšnje.
O uspehu in primerjavi z ostalimi bi lahko govorili, če bi državi do zadnjega centa vrnili denar.

Brane22 ::

Več kapacitete bo čez cca 2 leti, ko bodo šle v produkcijo novejše panasonicove celice, ki so trenutno še v testiranju in za isto težo ponujajo nekaj več kapacitete.


Se ve kaj več o tem ?

Gregor P ::

Recimo če imamo neko takšno sodobno EV, ali mora to biti v času neuporabe konstantno priključeno na električno omrežje (v smislu da je to boljše za njega ker ima pač toliko elektronike, ki mora ves čas delovati na stand by-ju), ali je dovolj zgolj, da se ga polni takrat, ko gre pač baterija proti koncu?
(zagotovo ste se na teh 131 že razpisali o tem in se opravičujem za ponovno vprašanje)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Hja, subvencije so bile precejšnje.
O uspehu in primerjavi z ostalimi bi lahko govorili, če bi državi do zadnjega centa vrnili denar.

Kredit, ki so ga dobili za postavitev fabrike, se vrača po planu.
Subvencije, katere dobi folk, ker si ta avto kup, so pa klasične subvencije. Levičarski mindset pravi, da so subvencije OK.

Se ve kaj več o tem ?

Kar se da zbrskat na internetsih ... Bol ne kot ja, približno kaj prihaja še najbolš oceniš iz tega, kaj napoveduje Panasonic.

Recimo če imamo neko takšno sodobno EV, ali mora to biti v času neuporabe konstantno priključeno na električno omrežje (v smislu da je to boljše za njega ker ima pač toliko elektronike, ki mora ves čas delovati na stand by-ju), ali je dovolj zgolj, da se ga polni takrat, ko gre pač baterija proti koncu?

Najbolša praksa je, da EV vštekaš vedno kadar lahko in izštekaš, ko avto nucaš - ie se kam odpelješ.
Vse drugo je palamudenje brez profita in fehtanje nepotrebnih težav.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Recimo če imamo neko takšno sodobno EV, ali mora to biti v času neuporabe konstantno priključeno na električno omrežje (v smislu da je to boljše za njega ker ima pač toliko elektronike, ki mora ves čas delovati na stand by-ju), ali je dovolj zgolj, da se ga polni takrat, ko gre pač baterija proti koncu?

Najbolša praksa je, da EV vštekaš vedno kadar lahko in izštekaš, ko avto nucaš - ie se kam odpelješ.
Vse drugo je palamudenje brez profita in fehtanje nepotrebnih težav.

Hvala za odgovor. Ne da bi zares vedel, sprašujem "čisto tako zeleno"; stroški elektrike so v tem primeru verjetno minimalni oz. zanemarljivi glede na koristi (vzdrževanje, ohranjanje EV); sprašujem zato ker se nam ves čas svetuje, kako naj izklopimo vse iz omrežja kar po nepotrebnem porablja elektriko (adapterje, naprave na stand by-ju itd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Ja, ta "čeznočna vštekanost" lahko košta nekaj eur letno. V primerjavi z drugimi stroški lastništva avtomobila je to drobiž.
Ko pa moraš prvič nekje ustavit in čakat, da se avto nafila sam zato, ker čez noč zadeve nisi mel vštekane in nisi štartal s polno baterijo, pa to ne bo več le drobiž ampak neumnost :)
Sploh ker "čeznočna nevštekanost" ne pomeni, da se bo baterija kej posebej spraznila ampak pomeni, da boš štartal s toliko energije, kot si jo pripeljal s sabo domov prejšnji dan. To bo pa nujno manj kot polno in manj kot si vajen, da je avto sposoben.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Opažam zanimiv fenomen pri voznikih EVjev v Ljubljani... ponoči se vozijo s prižganimi "dnevnimi lučmi"... kar pomeni dve brlivki spredaj, nič zadaj. Vse za dodaten kilometer rangea?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Daedalus ::

To ni omejeno samo na voznike EV. Pomoje eni talenti na najdejo stikala za luči vklopit...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Gregor P ::

Jah ali tako, ali pa vklopiš vse meglenke, četudi ni prav nobenega razloga za to;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bluefish ::

Q4 2012 je bil lani za Teslo slab, predvidevajo dobiček v letošnjem letu: http://www.engadget.com/2013/02/20/tesl...

Gregor P ::

Vsekakor bi bilo dobro, da bi imeli dobiček, da se zadeva razvija dalje:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fpbs ::

Gregor P je izjavil:

Vsekakor bi bilo dobro, da bi imeli dobiček, da se zadeva razvija dalje:)

Vsaka pomoč bi bila dobrodošla. Zapakiraj kakšen everček v koverto, pa ga jim pošlji.
««
131 / 1196
»»