» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
127 / 1196
»»

WarpedGone ::

Presenetljivo a vseeno zadeva, ki 'leaves much to be desired".
Sploh če na reč pogledaš skozi oko onesnaževanja - plinskega in hrupnega. Elektrifikacija enega taksija odtehta elektrifikacijo vsaj kakih 10 osebnih avtomobilov, ki so v službi običajne mestne družine.

P.S.
Kakšne fure dela ta stric z mečko? I.e. kolikšen delež predstavljajo 'skoki' na Brnik in direkt čez mejo, kolk se pa jajca po Lj s furami za 5 EUR? Kolikor mi jamrajo taksisti v 'nepremium' avtih se večina v 'preium' vozilih sploh ne javi če ni skor sigurno da bo vožnja navrgla vsaj nekaj deset EUR. Kar je po svoje razumljivo - treba je delat profit.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Ej... pojma nimam :)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

nekikr ::

PrimozR ::

Al je tip TOTALNO nesposoben (povsem mogoče), ali pa mu je zadeva umrla, kakor lahko umre električen, hibriden ali pa ICE avto. Stavim na drugo, s Karmami ima precej folka precejšne probleme. Računamo pa lahko na nesposobne novinarje, da potegnejo zaključke brez osnove :>

nekikr ::

Ja, kakor piše, mu je zmanjkalo baterije. Pa ker je električni avto ne moreš s kantico do bližnje pumpe :) Karkoli je že bilo pa niti ni tako pomembno, novinarji napihnejo novico do maksimuma, samo kot zanimivost sem dal, ker sem ravno videl na 24kur.

Okapi ::

??? Saj Karma je hibrid, dela tudi na benz.

O.

PrimozR ::

Exactly, zadeva ima 2.0 N/A GM-ovega bencinarja pod havbo, ki fila baterije.

Nesposoben je lahko samo, če je izpraznil baterije in tank.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Okapi ::

Ampak potem ga ne bi nalagali na kamion, temveč bi natočili par litrov benza.

O.

WarpedGone ::

Avtomobilu ni zmanjkalo enerije ampak je enostavno crknil.
Avtomobili so crkovali, crkujejo in bojo crkovali.

Šokantno le za male froce, ki še nimajo pojma o realnem svetu.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Okapi je izjavil:

Ampak potem ga ne bi nalagali na kamion, temveč bi natočili par litrov benza.

O.

Hja, pri današnjim sistemih vbrizga ni to vedno dovolj ;)

Sicer pa kot je rekel WO in kot sem rekel že sam, zadeva je verjetno umrla na drugačen način. SPet, kot sem rekel, Karme so precej crkovale. Nič čudnega ne bi bilo, če je še tale.

J.McLane ::

Da še jaz podam nekaj mojih razmišljanj:

- regenarcija zavorne sile, nekaj energije je vendar če voziš varčno (kot taksisti) s predvidevanji veliko v naprej kdaj se boš moral ustaviti, je te regenaracije bore malo. Tudi če je rgeneracija električna je izgub kar nekaj, saj najprej pretvarjaš kinetično energijo v električno (max 90%), jo shranjuješ v baterijo in porabljaš iz nje (80%-90% lahko bistveno manj če je zaviranje bolj agresivno) spet na elektromotorju (90%). Tako je učinkovitost regeneracije maksimalno 72%, v praksi dvomim da je številka kaj večja od 50%. Kotalni in zračni upor pa še dodatno klestita to potencialno energijo, ker logično avto tudi v prostem teku ne pride daleč.

- s predelavo na plin (LPG) si znižaš strošek za gorivo, ampak ne za 46 % kolikor je cenovna razlika med plinom in bencinom, temveč za okoli 33% kolikor je cenovna razlika na kalorično vrednost. Mazanje ventilov in kakšen servis ti še malo sklestita ta prihranek. Ekološko gledano pa na plin izpustiš ca. 13% manj CO2 (CNG 20% manj), ostale emisije so baje tudi kar nekaj nižje kot pri bencinu, ampak ne pozabljati tudi plin je naftni derivat. Če smo pa pošteni je problem mest DIZELSKI motor in ne toliko bencinski, vemo pa kakšne motorje ima večina taksijev in avtobusov.

- vodik kot pogonsko gorivo je energetsko gledano preveč potraten. Z elektrolizo vode v najbolj optimističnem primeru lahko upamo na 80%, potem shranjevanje distribucija, ki je vse prej kot enostavna ali poceni, gorivna celica pa ima potem 60% izkoristek in potem še elektromotor 90%. Tako s trenutno top tehnologijo, ki je ni nikjer v komercialni rabi pridemo do 43% izkoristka, vsak primitiven električni avto to naredi s ca. 70% izkoristkom. Bi bil pa vodik po godu vsem naftarjem in distributerjem klasičnih goriv, saj edino tako nebi bili ob dober biznis.

- za hitro "točenje" baterije obstajajo druge bolj obetavne tehnologije, ena je EOS flow battery, torej ideja je da izrabljen elektrolit na črpalki zamenjaš z obnovljenim, lahko pa baterijo polneš čisto normalno doma kot vsako drugo baterijo: http://www.eosenergystorage.com/custom/...

Load3r ::

M.B. je izjavil:

Trenutno je en film zunaj ravno na to tematiko Kdo je ubil električen avto?.

NAFTA :)

PrimozR ::

J.McLane če gledaš celo verigo izkoristkov pri ICE-ju prav tako padeš, ker te stane črpanje, predelava, transport in prav tako distribucija. Je pa tako, učinkovitost regeneracije je še vedno nad 0%, kolikor je učinkovitost segrevanja diskov. Drugo je, koliko te stane nakup in prevažanje tega sistema. Trenutno očitno kar precej (cene hibridov).

Mestni avtobusi pa vedno bolj uspešno menjajo na CNG, LPP jih ima že kar nekaj (mislim da kar vsi novejši).

J.McLane ::

Hibridi dragi?
Yaris hibrid 15.500 EUR, Auris hibrid 20.000 EUR, Prius 24.000 EUR
Volkswagen Golf 1.6 TDI BMT Comfortline 20.900 EUR

Vem da bi povprečen Slovenec prodal ledvico za Golfa, zato boste nekateri rekli, da je Golf v vseh pogledih boljši od Aurisa, pa je res? Kakorkoli če iščeš avto z avtomatskim menjalnikom so nakup in nadaljnji stroški hibrida dokaj ugodni.

Problem je trošarinska politika na goriva, tako da ima trenutno hibrid s porabo 5 l/100 km enak strošek za gorivo kot dizlar s porabo 5,5 l/100 km, če bi bila pa trošarina izenačena bi dizlar mogel imeti porabo 4,9 l/100 km (prejšnji teden 4,7).

Če gledaš celo verigo pridelave pri elektriki boš tudi pršel do tega da za 1 kWh elektrike porabiš vsaj 2 kWh neke primarne energije (če bi bile samo termoelektrarne več kot 3 kWh), če pogledaš celo verigo pridelave bencina/dizla prideš pa do 1.15 kWh do max 1.2 kWh za 1 kWh energije. Seveda naravne nesreče in svinjarija, ki se dogaja pri transportu in vrtanju nafte ni upoštevana.

Zato električno energijo MORAMO uporabljati učinkovito in električni avto, ki porabi 18 kWh/100 km je verjetno bolj učinkovit kot avto, ki pokuri 4 l/100 km. Zdaj če bi ICE avto v praksi pokuril še kaj manj kot 4 l bi bil pa že v dilemi kaj je bolj eko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

J.McLane ::

Še kot zanimivost kaj se zgodi na avtocesti pri 130 kmh, kjer je potrebna energija na kolesih najmanj 20 kW da vzdržuješ to hitrost. Takrat bi bila poraba električnega avta, pri nekje 22+ kWh, ker učinkovitost celotnega pogona pri teh pogojih močno pade, kar pomeni da bi se ICE avto na bencin po mojih izračunih približal že pri 5,5 l/100 km.

Ampak da me ne bo kdo napadal to je energetski vidik trenutnega slovenskega električnega omrežja. Elektrika pa je v resnici bolj komplicirana, saj je je ponoči na pretek in s polnjenjem ponoči dejansko EV ne poveča potrebe po dodatni proizvodnji, zato jaz stavim na lahke plug-in hibride z majhno baterijo (40 km) za po mestu, avtocestne kilometre bomo pa še nekaj časa klepali na fosilna goriva.

WarpedGone ::

Tvoj pogled je precej hroščat. Če si resen, gremo lahko čez in opozirimo na probleme/napake.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Potem bom zastavil vprašanje, kolikšna bi bila še sprejemljiva najvišja poraba elektrike v EV na 100 km, če bi imel primerljiv avto ki bi ti v mestu ali nasploh primerljive vožnje pokuril recimo zgolj 4 l/100 km bencina, ali pa recimo 4,9 l/100 km LPG, ali pa 2,7 kg/100 km CNG?

Hočem reči da nekje mora biti točka, ko rečeš da je poraba elektrike previsoka, zdaj vsak bo po različnih metodah naračunal različne številke, nekdo bo celo rekel da ta točka ne obstaja saj je nafta smrt in naj se raje kuri premog za tisto 1/3 proizvedene celotne elektrike v Slo.

WarpedGone ::

Sam si si odgovoril - cena je le en izmed kriterijev. Para je še cenejša kot elektrika pa se kljub temu ne furamo z avti na paro katero bi kuhali iz bukovih drv.
Ne ker se to ne da ampak ker je udobje in praktičnost avtomobila na paro obupna in nižja cena ne odtehta drugih minusov.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

J.McLane je izjavil:

Elektrika pa je v resnici bolj komplicirana, saj je je ponoči na pretek in s polnjenjem ponoči dejansko EV ne poveča potrebe po dodatni proizvodnji,

Končni cilj je, da boš ti ponoči napolnil akomulatorje, in če bo avto preko dneva ostal v garaži, jo boš lahko oddal nazaj v omrežje.

CoolBits ::

Ko bo polnjenje EV potrebno vsakih nekaj 1000km, bo pa to že alternativa ZAME... sedaj ni, že tankanje na vsakih 1000km mi je odveč :)
Pa verjetno to velja še za marsikoga...
Za tankat čez noč pa potrebuješ vtično na parkirišču, še prej pa parkirišče al pa garažo.

J.McLane ::

Za blokarčke brez parkirišč EV res ni, za vse druge bo pač rutina ob vsakem parkiranju še priklop enega kabla, ki ti vzame 5s dragocenega časa, vsekakor to raje počenem dnevno kot pa da enkrat na 14 dni grem na bencinsko in si tam mažem roke z dizelsko ročko. Hitrega polnjenja še nekaj časa ne bomo ugledali, ne da se zmeniti niti za en pameten standardov Chademo(USA,JP) / Menneks(EU), in dobiš EV ki ga v praksi lahko polneš z max 16 A pri 220 V. Za 1000 km polnjena v enem šusu pa pomeni da rabiš napolnit nekih 180 kWh, a si kdo predstavlja kaj bi to pomenilo če to hočeš napolnit v 30 min, pa za CoolBits-a še 30 min nebi bilo sprejemljivo v to sem prepričan.

Tisto oddajnaje energije v omrežje je pa sicer dobra ideja, ampak to pomeni da ti cikla baterijo in krajša življensko dobo, zato smo od tega še daleč. Bi bilo pa že sedaj zanimivo uvesti čisto variabilno ceno elektrike glede na obremenitev omrežja in bi EV dal polnit zvečer in naj se tistih 6 kWh kolikor si skuril prejšnji dan napolne kadar bo to za omrežje najugodneje. Pa še marsikateri gospodinjski aparat ali grelec vode bi lahko krmilil na tak pameten sistem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

Za blokarčke brez parkirišč EV res ni, za vse druge bo pač rutina ob vsakem parkiranju še priklop enega kabla, ki ti vzame 5s dragocenega časa,

Hočeš torej povedati oz. le potrditi, da je EV alternativa samo za "bogataše":|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Če živiš v mestu (in si revež) si sploh nimaš kaj lastiti avto :P za take bo prišel EV car sharing oz. za po mestu javni prevoz, ampak to so sanje v naši prelepi obubožani državici.

WarpedGone ::

Hočeš torej povedati oz. le potrditi, da je EV alternativa samo za "bogataše"

Seveda. Pred sto leti so bili avtomobili za bogataše, reveži in raja je hodila peš, tu pa tam je kdo mel osla morda celo konja.

Odrastite že enkrat in dojemite da se napredek dogaja tam, kjer je denar.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Torej je naslov teme v bistvu "Zakaj so električni avtomobili prava stvar za bogataše":8)

... bi vsaj že na začetku takoj povedali tako in bi si prihranili mnogo strani debate o nekih alternativah;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Dajte no, a če imaš svoje parkirišče/nadstrešek/garažo si pa že bogat, ali kaj? A moraš biti bogat da kupiš kitajski EV za 8.000 € (po subvenciji), ali rabljenega Priusa predelaš v plug-in za vsega skupaj 10.000 €. Če ima kdo voljo to naredit to lahko naredi, ne bom pa trdil da bo tako dejanje ekonomsko upravičeno.

CoolBits ::

Ja, ker je to zaenkrat metanje denarja stran in si vsak tega nemore privoščit.
Ko bojo pa vsi parkingi opremljeni z vtičnicami in boš z enim polnjenjem pripeljal vsaj iz MB v KP in nazaj brez postankov vmes, bo pa to že približno alternativa.

See ya in 20 years...

fpbs ::

J.McLane je izjavil:



Tisto oddajnaje energije v omrežje je pa sicer dobra ideja, ampak to pomeni da ti cikla baterijo in krajša življensko dobo, zato smo od tega še daleč.

Normalno, da nihče nebi tega počel, če nebi imel vsaj minimalne koristi od tega.

WarpedGone ::

Ja, ker je to zaenkrat metanje denarja stran in si vsak tega nemore privoščit.

Vsak si ne more privoščit niti kolesa. Inu sedaj? V jok in na drevo?
Namesto jamranja kako je to samo za bogate raje poskrbite da boste vi sami med bogatimi. Bo več efekta za vse.
Če ste pa preveč nesposobni za kaj takega, pa za to niso krivi drugi ampak vi sami.
Zbogom in hvala za vse ribe

CoolBits ::

Nikoli ne bom tako bogat, da bi kupoval nekaj kar je 2x dražje in ima 10x manjši doseg od cenejše variante...

J.McLane ::

Nikoli ne bom bogat da bi zaradi dosega kupoval nekaj kar ima višji strošek na kilometer :)

WarpedGone ::

Se pravi oba hodita peš. Pohvalno.
Zbogom in hvala za vse ribe

CoolBits ::

J.McLane je izjavil:

Nikoli ne bom bogat da bi zaradi dosega kupoval nekaj kar ima višji strošek na kilometer :)

Torej boš kupil ICE ;) Strošek nove baterije se tudi šteje v €/km...

PrimozR ::

J.McLane je izjavil:

Hibridi dragi?
Yaris hibrid 15.500 EUR, Auris hibrid 20.000 EUR, Prius 24.000 EUR
Volkswagen Golf 1.6 TDI BMT Comfortline 20.900 EUR

Vem da bi povprečen Slovenec prodal ledvico za Golfa, zato boste nekateri rekli, da je Golf v vseh pogledih boljši od Aurisa, pa je res? Kakorkoli če iščeš avto z avtomatskim menjalnikom so nakup in nadaljnji stroški hibrida dokaj ugodni.

Problem je trošarinska politika na goriva, tako da ima trenutno hibrid s porabo 5 l/100 km enak strošek za gorivo kot dizlar s porabo 5,5 l/100 km, če bi bila pa trošarina izenačena bi dizlar mogel imeti porabo 4,9 l/100 km (prejšnji teden 4,7).

Če gledaš celo verigo pridelave pri elektriki boš tudi pršel do tega da za 1 kWh elektrike porabiš vsaj 2 kWh neke primarne energije (če bi bile samo termoelektrarne več kot 3 kWh), če pogledaš celo verigo pridelave bencina/dizla prideš pa do 1.15 kWh do max 1.2 kWh za 1 kWh energije. Seveda naravne nesreče in svinjarija, ki se dogaja pri transportu in vrtanju nafte ni upoštevana.

Zato električno energijo MORAMO uporabljati učinkovito in električni avto, ki porabi 18 kWh/100 km je verjetno bolj učinkovit kot avto, ki pokuri 4 l/100 km. Zdaj če bi ICE avto v praksi pokuril še kaj manj kot 4 l bi bil pa že v dilemi kaj je bolj eko.

Golf v vseh pogledih boljši? Prej slabši.

Glede eko, če bi zaprli vse termoelektrarne in jih andomestili z jedrskimi reaktorji, bi bil 100 kWh/100 km električen avto bolj eko, kot dizel s porabo 2 l/100 km. Okej, zanemarjene so umazanije v proizvodnji, ampak tudi 2 l/100 km meče v zrag sicer pod zemljo ujet ogljik. Drugače bi bilo, če bi kurili iz celuloze pridelan etanol.

J.McLane ::

CoolBits je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Nikoli ne bom bogat da bi zaradi dosega kupoval nekaj kar ima višji strošek na kilometer :)

Torej boš kupil ICE ;) Strošek nove baterije se tudi šteje v €/km...


Ne samo strošek baterije, celoten strošek avta se šteje v €/km in ja vozim ICE avto.

fpbs ::

PrimozR je izjavil:


Glede eko, če bi zaprli vse termoelektrarne in jih andomestili z jedrskimi reaktorji, bi bil 100 kWh/100 km električen avto bolj eko, kot dizel s porabo 2 l/100 km. Okej, zanemarjene so umazanije v proizvodnji, ampak tudi 2 l/100 km meče v zrag sicer pod zemljo ujet ogljik. Drugače bi bilo, če bi kurili iz celuloze pridelan etanol.

Glede eko, kako bi bili Japonci veseli, če bi jim namesto jederskega reaktorja v Fukušimi razgnalo termoelektrarno.

J.McLane ::

Eko bi jaz rekel da je poraba čim manj energije katerokoli vira pač je, problem CO2 je več ali manj prenapihnjen ne bom pa rekel da nepomemben.

Gregor P ::

fpbs je izjavil:


Glede eko, kako bi bili Japonci veseli, če bi jim namesto jederskega reaktorja v Fukušimi razgnalo termoelektrarno.
Kaj točno naj bi tam razgnalo?!?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Matev ::

kotel

fpbs ::

Menneks(EU), in dobiš EV ki ga v praksi lahko polneš z max 16 A pri 220 V.

Ta konektor je izbran za Evropo:
http://www.mennekes.de/uploads/media/Ty...

PrimozR ::

fpbs je izjavil:

PrimozR je izjavil:


Glede eko, če bi zaprli vse termoelektrarne in jih andomestili z jedrskimi reaktorji, bi bil 100 kWh/100 km električen avto bolj eko, kot dizel s porabo 2 l/100 km. Okej, zanemarjene so umazanije v proizvodnji, ampak tudi 2 l/100 km meče v zrag sicer pod zemljo ujet ogljik. Drugače bi bilo, če bi kurili iz celuloze pridelan etanol.

Glede eko, kako bi bili Japonci veseli, če bi jim namesto jederskega reaktorja v Fukušimi razgnalo termoelektrarno.

Verjetno precej bolj. Ampak kako veseli bi bili, če vodstvo ne bi bilo na ravni zabitih ameb, bi dejansko skrbelo za najstarejšo elektrarno v državi oz. jo odklopilo iz omrežja, namesto nje pa postavilo novo, bolj varno v primerjavi z umiranjem na obroke zaradi toksičnih spojin, mikronskih delcev saj in podobne umazanije.

No saj, umiranje na obroke FTW, ne boli. Če je pa big boom je pa akoj panika. Čeprav so bili takšni big boomi do sedaj samo trije, pa še to zaradi človeške nesposobnosti. Imamo pa npr. tehnologijo, ki bi tako nesposobnost zlahka odpravila.

WarpedGone ::

Ne pozabit da je bistveno lažje dobit dovoljenja za podašanje obratovanja obstoječega objekta kot pa postavit novega.
Pri prvem je morda kak članek v kakem cajtengu pri drugem se ti pa idioti priklepajo na bagre.

Takšna praksa je pač nujna posledica butastega ekoaktivizma.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Dajmo še eno debato glede tele zablode od Menneks priključka in hitrega polnjenja, torej v tistem dokumentu piše da je se z Menneks Type 2 da polnit z 22 kW moči, kar v grobem pomeni da se baterija polni za ca. 120 km dosega v eni uri. Zdaj pa jaz ne vem ker nisem dovolj izobražen v električnih vodah, ampak ker je tok AC to pomeni da v vozilu moraš s sabo voziti ustrezen polnilec, ki ti bo pretvarjal AC v DC in tako polnil baterijo. No kako bi zgledal tak 22 kW 3 fazni polnilec?

Zakaj z Ampero, ki je kao na tem Menneks standardu dobiš zgolj 12 A polnilec, oz. kolikor vem opcijsko največ 16 A?

Japonci se nam samo smejijo, ko že nekaj let polnijo na Chademo z DC tokom 20 kW - 90 kW. Saj nekaj takih polnilnih postaj so postavili tudi po Evropi (4 pri nas), samo kaj zdaj pomeni to sprejetje standarda Menneks Type 2, da novih Chademo postaj v Evropi ne bo več?

fpbs ::

Piše ti, da Tip2 omogoča enofazno polnenje, in visoko zmogljivo trofazno do 63A. Ravno tako ti omogoča DC polnenje.

J.McLane ::

Pa saj glede AC polnjenja ni dileme je dovolj zmogljivo in ja možnost 1 in 3 faznega, problem je ker EV proizvajalci ne bodo dajali v avto še dragega (in težkega?) polnilca, ki bi zmogel 22 kW polnjenje. Ti priloženi AC polnilci so ponavadi 3 kW za uporabo doma.

Pri DC polnjenju se pa zatakne, ker so edina vozila, ki so trenutno na tržišču kompatibilna samo s Chademo, edino Tesla ima še en svoj "hiter" sistem za Model S. Če se motim naj me kdo popravi.

Zakaj še en nov standard, za katerega sem 100% da ga Japonci ne bodo sprejeli saj svojega uporabljajo že nekaj let, pa tudi po Evropi so že začeli postavljati Chademo polnilnice, potem pa sprejmejo kar en na novo iznajdeni standard, za katerega vozila sploh še ne obstajajo (s tem mislim DC hitro polnjenje).

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Ne pozabit da je bistveno lažje dobit dovoljenja za podašanje obratovanja obstoječega objekta kot pa postavit novega.
Pri prvem je morda kak članek v kakem cajtengu pri drugem se ti pa idioti priklepajo na bagre.

Takšna praksa je pač nujna posledica butastega ekoaktivizma.

Birokracija in nasprotovanje novim, VARNEJŠIM jedrskim elektrarnam je idiotizem popolnoma druge klase, ki ga ločujem od tehnologije same.

WarpedGone ::

Ti priloženi AC polnilci so ponavadi 3 kW za uporabo doma.

Ka? Dej si mal poglej okol kaj različni 'profi' EVji omogočajo in ne seri klanf.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Nissan Leaf:
"Using the on-board 3.3 kW charger[65] the Leaf can be fully recharged from empty in 8 hours"

Mitsubishi I-Miev/i-on/C-Zero:
"It's the hardware. The charger hardware in the iMiEV can't do any more than 3.3 kW"

Chevrolet Volt/Opel Ampera:
Si lahko prebereš slovenske teste, priložen je 12 A, če dokupiš nov EVSE je možnost polnit s 16A

Prius Plug-in:
Isto 12A, ampak je baterija tako majhna da je polna v 90 minutah

Renault Fluence:
using 16A with a 3 kW public charge spot or specifically installed home charging spot in 6-9 hours

Renault Twizy:
Using a standard 3 pin plug, Twizy will fully charge in 3.5 hours. Baterija ima kapaciteto 6,1 kwh pa izračunaj.

Renault Zoe:
"The car features a charging system called "Caméléon" (Chameleon) charger that allows the Zoe to be charged at any level of power, taking between 30 minutes and nine hours."

Tesla Model S:
"The charger for the Tesla Model S, unlike the Tesla Roadster, is integral to the vehicle, providing 10 kW 110/240-volt charging standard. An optional US$1,500 upgrade will support 20 kW charging from a 100 Amp wall-mounted charger (High Power Wall Connector)"

Da se razuemo govorimo o polnjenju na Mennekes polnilnici, japonski EV pa omogočajo hitro polnjenje samo na Chademo. Zgleda da bo prvi evropski EV ki bo omogočal kolikor toliko hitro polnjenje Renault Zoe. No saj nekaj se bo premaknilo ampak se bosta zgleda oblikovala dva tabora.

dzinks63 ::

Še vedno se dela na gorivnih celicah in vse bolj resno zgleda, trije veliki bodo združili moči: Mercedes, Ford in Renault-Nissan skupaj do gorivnih celic

Po zatrjevanju vseh treh podjetij ima tehnologija gorivnih celic prednost pred običajnimi akumulatorji električnih avtomobilov zaradi manjše teže in hitrejšega polnjenja posode za gorivo (vodik), pa tudi enakovreden doseg dosedanjim avtomobilom s pogonom na motorje z notranjim zgorevanjem.

fpbs ::

J.McLane je izjavil:

Nissan Leaf:
"Using the on-board 3.3 kW charger[65] the Leaf can be fully recharged from empty in 8 hours"

Mitsubishi I-Miev/i-on/C-Zero:
"It's the hardware. The charger hardware in the iMiEV can't do any more than 3.3 kW"

Chevrolet Volt/Opel Ampera:
Si lahko prebereš slovenske teste, priložen je 12 A, če dokupiš nov EVSE je možnost polnit s 16A

Prius Plug-in:
Isto 12A, ampak je baterija tako majhna da je polna v 90 minutah

Renault Fluence:
using 16A with a 3 kW public charge spot or specifically installed home charging spot in 6-9 hours

Renault Twizy:
Using a standard 3 pin plug, Twizy will fully charge in 3.5 hours. Baterija ima kapaciteto 6,1 kwh pa izračunaj.

Renault Zoe:
"The car features a charging system called "Caméléon" (Chameleon) charger that allows the Zoe to be charged at any level of power, taking between 30 minutes and nine hours."

Tesla Model S:
"The charger for the Tesla Model S, unlike the Tesla Roadster, is integral to the vehicle, providing 10 kW 110/240-volt charging standard. An optional US$1,500 upgrade will support 20 kW charging from a 100 Amp wall-mounted charger (High Power Wall Connector)"

Da se razuemo govorimo o polnjenju na Mennekes polnilnici, japonski EV pa omogočajo hitro polnjenje samo na Chademo. Zgleda da bo prvi evropski EV ki bo omogočal kolikor toliko hitro polnjenje Renault Zoe. No saj nekaj se bo premaknilo ampak se bosta zgleda oblikovala dva tabora.

Škoda, ker nisi še pripisal napetosti baterij različnih modelov.
««
127 / 1196
»»