Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
dzinks63 ::
Kot zanimivost, električni motocikel je postal že prava zverina, na npr.: dirki na Isle of Man TT. , Mugen Shinden, je za absolutnim zmagovalcem dirke zaostal le 23,3 sekunde. New Mugen Shinden San Electric Superbike, zvok motorja je kot "vesoljski"
Total Weight (kg): 240
Motor Type Oil-cooled, 3-phase, brushless
Maximum Output (kW [ps]) 100 [134]
Maximum Torque (N·m [kgf·m]) 220 [22.4]
Battery Specification Laminate-type Li-ion
Battery Voltage (V) 370
WarpedGone ::
Tesla will open up its Supercharger patents to boost electric car adoption
Kaj ti nuca superčarđer, če maš 20kWh mizerijo...
Kaj ti nuca superčarđer, če maš 20kWh mizerijo...
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Ker če greš po mestu je čisto dovolj. Lahko namreč tudi obrneš. Kaj ti nuca superčarđer, če moreš v Hannover pozimi in imaš 85kWh mizerijo.
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Tesla will open up its Supercharger patents to boost electric car adoption
Kaj ti nuca superčarđer, če maš 20kWh mizerijo...
In kaj bo to komu koristilo, če ponudijo svoje ničvredne patente za superchargerje, ali patente v vezi z baterijami, ki naj nebi služili drugemu, kot nagajanje konkurenci? Vsakdo, ki je sposoben izdelati 20kW polnilec, je sposoben izdelati tudi 120kW, kar zmore Tesla. ABB in VW sta pred kratkim predstavila 170 kilowatnega. Samo zaenkrat še ni potrebe po taki moči. ABB je predstavil tudi 400kW polnilec za avtobuse.
WarpedGone ::
Kaj ti nuca superčarđer, če moreš v Hannover
Osebkom v električni mizeriji čisto nič.
Osebkom v pravem električnem avtomobilu pa udobno potovanje in praktično nič EUR za gorivo.
On other news: Longer Wheelbase Tesla Model S Coming Later This Year
Bogati kitajci imajo dolge noge ...
The longer Model S will serve both as a livery vehicle in the U.S. and Europe, as well as to appeal to Chinese consumers who place a premium on rear legroom.
Our source was quick to point out that the timeline is fluid, however, as Chinese orders for the Model S are solid even without a long wheelbase version.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
nekikr ::
Osebkom v pravem električnem avtomobilu pa udobno potovanje in praktično nič EUR za gorivo.
Ja, ko bo kaj takega bo to vsekakor super. Da boš lahko imel gretje prižgano recimo in vozil po nekaj cm snega in vseeno lagodno prišel do cilja. Do takrat pa čakamo in se zadovoljimo z EV mizerijami ki trenutno so. Tiste za po mestu in tiste ki pridejo še do naslednjega mesta.
WarpedGone ::
Da boš lahko imel gretje prižgano recimo in vozil po nekaj cm snega in vseeno lagodno prišel do cilja
Ja, nekak takole:
350km dosega v snegu in mrazu.
Zbogom in hvala za vse ribe
7982884e ::
takole naj bi izgledala slika superchargerjev v evropi še med letošnjo zimo
izgleda mi kot ljubljana, beljak in trst
izgleda mi kot ljubljana, beljak in trst
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
WarpedGone ::
Kakšna je politika dostopa do teh CCS polnilcev?
Član katerih društev moraš bit, kakšne kartice nucaš, itd?
Član katerih društev moraš bit, kakšne kartice nucaš, itd?
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Misliš, ali veš?
Car&Driver je preveril koliko so kaj resnični podatki o aerodinamičnem koeficientu:
http://www.avtomobilizem.com/novice/vpr...
CLA pušnil po celi črti, Tesla pa je rezultate lepo unovčila v svoj PR:
http://www.teslamotors.com/sites/defaul...
Car&Driver je preveril koliko so kaj resnični podatki o aerodinamičnem koeficientu:
http://www.avtomobilizem.com/novice/vpr...
CLA pušnil po celi črti, Tesla pa je rezultate lepo unovčila v svoj PR:
http://www.teslamotors.com/sites/defaul...
Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
fpbs ::
http://www.teslamotors.com/blog/all-our...
All Our Patent Are Belong To You
Eden od patentov je bil vložen pred dobrim letom, ko je šlo za sodelovanju s firmo Phinergy, ki je poznana po metal-air baterijah:
http://cleantechnica.com/2013/09/19/new...
Sprašujem se, kdo je potrdil tak patent? Saj je že od nekdaj jasno, da lahko različne vire prilagodiš med seboj in jih povežeš skupaj v uporaben namen.
BigWhale ::
Nikec3 ::
Dejstvo je, da je Elon Musk človek, ki je v svetu kapitalistov naredil miselni preskok, kot ga ni še nihče. Če je sprostitev patentov PR ali ne, niti ni pomembno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Stvar je predvsem PR. Profit tega bo kvečjemu 'političen' pritisk na druge firme naj premaknejo svoje riti. Odpade en izgovor zakaj se ne da.
Žal odsotnost patentne zaščite ne nadomesti odsotnost želje. Dokler pri drugih ne bo iskrene želje po ornk EVju, takih avtov ne bo.
Kaj se doseže s 'prisilo' se vidi na "Compliance EVji", ki so vse razen splošno namenskega avtomobila za splošen trg.
Jih je točno tolk kot jih zahteva zakon in z minimalnimi sposobnostmi, da še zadostijo zahtevam. Šefeti pa pol jokaj naj ljudje ne kupujejo tega, ker jim delajo zgubo.
Polivična izjema je Nissan s svojim Leafom, ki zadevo vsaj prodaja izven CARB trga. Po drugih lastnostih se pa ne razlikuje od compliance zadev.
Če bo tole omogočilo leafe s 300km dosega, klobuk dol. Ampak ne upam stavit na kaj takega. Še manj pa na kak 300+ km EV od koga druzga.
Žal odsotnost patentne zaščite ne nadomesti odsotnost želje. Dokler pri drugih ne bo iskrene želje po ornk EVju, takih avtov ne bo.
Kaj se doseže s 'prisilo' se vidi na "Compliance EVji", ki so vse razen splošno namenskega avtomobila za splošen trg.
Jih je točno tolk kot jih zahteva zakon in z minimalnimi sposobnostmi, da še zadostijo zahtevam. Šefeti pa pol jokaj naj ljudje ne kupujejo tega, ker jim delajo zgubo.
Polivična izjema je Nissan s svojim Leafom, ki zadevo vsaj prodaja izven CARB trga. Po drugih lastnostih se pa ne razlikuje od compliance zadev.
Če bo tole omogočilo leafe s 300km dosega, klobuk dol. Ampak ne upam stavit na kaj takega. Še manj pa na kak 300+ km EV od koga druzga.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
In a Q and A with reporters, Mr. Musk said the patents in question include those that relate to how the electric powertrain integrates with the rest of the car. There are limits to the "open source" approach, he said.
"We wouldn't want someone to mimic our car to ...trick people into thinking it's our car when it's not," he said.
Je pa (lahko) tole hkrati tudi strateška poteza, da kako bol trdno Panasonic posedit na GigaFactory vlak. Če bo še kak drug avtmobilist šel v 'small-format-cells', bo še bol verjel v idejo. Trenutna produkcija/prodaja Model S več kot 10kratno presega Panasonicova pričakovanja.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Dejstvo je, da je Elon Musk človek, ki je v svetu kapitalistov naredil miselni preskok, kot ga ni še nihče. Če je sprostitev patentov PR ali ne, niti ni pomembno.
Popolnoma jasno je, da gre za nič vredne patente, ki tudi nebi vzdržali nobene tožbe. V primeru kombinacije metal-air baterij z litijevimi, sem prepričan, da bi do te tožbe prišlo s strani firme ALCOA, ki pričenja s proizvodnjo baterij, ki jih je razvila firma Phinergy.
http://www.greencarreports.com/news/109...
Naj spomnim, firma Phinergy je najprej ponudila svoje metal-air baterije Tesli. Pri Tesli so zadevo zahrbtno patentirali in s tem praktično omejili firmi Phinergy sodelovanje še z drugimi proizvajalci EV. Pri Phinergy so takoj prekinili s Teslo in zgleda da bodo s firmo ALCOA imeli več sreče.
WarpedGone ::
Naj spomnim, ..
Link ali pa še vedno lažeš in pljuvaš kot dober stari fpbs trol.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
PR ali ne, dobri patentni ali ne, vsekakor odlična novica in nekaj ne ravno vsakdanjega. Odlično.
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Naj spomnim, ..
Link ali pa še vedno lažeš in pljuvaš kot dober stari fpbs trol.
Kot fan in dobri poznavalec Tesle, sem prepričan da zgodbo sodelovanja Phinergy - Tesla poznaš, samo zgleda, da ti je všlo iz spomina.
http://www.insidermonkey.com/blog/tesla...
Odtipkaj: Phinergy - Tesla, pa boš o tem marsikaj našel.
ps. dobri stari Warpi, vem, da te razburi, ko nekdo spomni nekaj, kar ni ravno v čast Tesle.
WarpedGone ::
Iz tvojega linka:
Ti iz tega potegneš:
Še vedno samo bluziš, lažeš, si zmišljuješ in pljuvaš. To je žal na tem forumu povsem nesankcionirano.
If you put two and two together, there is a good chance that Tesla has been working with Phinergy on the production of this battery.
Is this enough information to assume that Tesla Motors Inc (NASDAQ:TSLA) is working with Phinergy on a battery that could change the industry forever? You make the call.
Ti iz tega potegneš:
Naj spomnim, firma Phinergy je najprej ponudila svoje metal-air baterije Tesli. Pri Tesli so zadevo zahrbtno patentirali in s tem praktično omejili firmi Phinergy sodelovanje še z drugimi proizvajalci EV. Pri Phinergy so takoj prekinili s Teslo in zgleda da bodo s firmo ALCOA imeli več sreče.
Še vedno samo bluziš, lažeš, si zmišljuješ in pljuvaš. To je žal na tem forumu povsem nesankcionirano.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Še vedno samo bluziš, lažeš, si zmišljuješ in pljuvaš. To je žal na tem forumu povsem nesankcionirano.
Ali mi lahko poveš za vsaj en Teslin patent, ki bi lahko koristil ostalim proizvajalcem EV?
Nikec3 ::
http://www.greencarreports.com/news/109...
Nissan Wants In On Tesla, BMW Electric-Car Charging Talks: Report
Nissan Wants In On Tesla, BMW Electric-Car Charging Talks: Report
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,24...
Tesla is telling customers it will deliver the Model X, its long-awaited, next-generation electric vehicle (EV), early next year.
The new car will reportedly have a base price of $55,000, making it slightly more affordable than the Model S, which starts at $62,400.
Tesla is telling customers it will deliver the Model X, its long-awaited, next-generation electric vehicle (EV), early next year.
The new car will reportedly have a base price of $55,000, making it slightly more affordable than the Model S, which starts at $62,400.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
alexa-lol ::
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,24...
Tesla is telling customers it will deliver the Model X, its long-awaited, next-generation electric vehicle (EV), early next year.
The new car will reportedly have a base price of $55,000, making it slightly more affordable than the Model S, which starts at $62,400.
Vse te električne prozivajalce bodo ownali Porsche, Ferarri in McLaren z njihovimi hibridnimi hyper avtomobili
Tesla je imela v letu 2013 2 miljardi prihodkov in 61 mio EUR dobička.
npr. Porsche 918 spyder bo stal $845.000, naredili bodo omejeno serijo 918 avtomobilov. To je 775 mio $ prihodkov, in zagotovo je profitna marža večja od 10%. Samo 1 butični izdelek povozi Teslo.
Da sploh ne omenjam celotne mašinerije skupine Volkswagen... 197 miljard EUR prihodkov in 9 miljard EUR profita, 10 miljard EUR za razvoj na leto.
To sploh ni boj Davida proti Goljatu ampak bolj boj mušica proti steni.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
mn ::
Porsche 918 spyder bo stal $845.000, naredili bodo omejeno serijo 918 avtomobilov. To je 775 mio $ prihodkov, in zagotovo je profitna marža večja od 10%.
Pojma nimam kako je s tem avtom, ampak praviloma se ti avti prodajajo z izgubo. Neke vrste reklama za podjetje.
alexa-lol ::
Možno...
Še ena misel se mi je pojavila... dejstvo da 100% električni avtomobili trenutno še niso zanimivi za širšo javnost ker so predragi. Pojavlja se nov koncept kjer imaš baterije za doseg cca 30km, za daljše relacije pa navaden motor. Tesla je pomojem preveč radikalna z electric only da bi bila zelo uspešna, je pa vodilna v svoji tržni niši.
Baterije so trenutno še pretežke in predrage za only electric mass market vozilo. Mogoče čez 10-15 let. Vmes pa hibridni sklopi.
Še ena misel se mi je pojavila... dejstvo da 100% električni avtomobili trenutno še niso zanimivi za širšo javnost ker so predragi. Pojavlja se nov koncept kjer imaš baterije za doseg cca 30km, za daljše relacije pa navaden motor. Tesla je pomojem preveč radikalna z electric only da bi bila zelo uspešna, je pa vodilna v svoji tržni niši.
Baterije so trenutno še pretežke in predrage za only electric mass market vozilo. Mogoče čez 10-15 let. Vmes pa hibridni sklopi.
mn ::
Možno...
Še ena misel se mi je pojavila... dejstvo da 100% električni avtomobili trenutno še niso zanimivi za širšo javnost ker so predragi. Pojavlja se nov koncept kjer imaš baterije za doseg cca 30km, za daljše relacije pa navaden motor. Tesla je pomojem preveč radikalna z electric only da bi bila zelo uspešna, je pa vodilna v svoji tržni niši.
Baterije so trenutno še pretežke in predrage za only electric mass market vozilo. Mogoče čez 10-15 let. Vmes pa hibridni sklopi.
Tudi meni ni jasno zakaj se več ne dela na takšnih hibridih. Zame bi bilo recimo OK kakih 60 električnih kilometrov, in dovolj zmogljivosti za doseganje avtocestnih hitrosti na bateriji.
alexa-lol ::
Se dela ampak trenutno so dostopni le v vozili najvišjega razreda in hypercars.
30km dosega na baterijo + regenerativno zaviranje + navaden motor + battery only do 150 km/h
V roku 10 let bo tudi to prišlo do vozil, ki so bolj dostopni širšim množicam.
30km dosega na baterijo + regenerativno zaviranje + navaden motor + battery only do 150 km/h
V roku 10 let bo tudi to prišlo do vozil, ki so bolj dostopni širšim množicam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alexa-lol ()
WarpedGone ::
Se dela ampak trenutno so dostopni le v vozili najvišjega razreda in hypercars.
Bullshit.
Avto.net je poln hibridov, z več ali manj električnega dosega.
Resno, če mate pol minute časa študirat o zadevi, še ne pomeni, da boste poštudiral kaj kar ne smrdi do neba.
Problem hibridov je, da imaš poleg čisto vseh problemov z ICE mašino, še čisto vse probleme električnega pogona in še probleme, ki nastanejo zaradi kombiniranja prvega z drugim.
Problem == denar.
Namesto za gorivo, plačuješ za sam avto, ki ima zaradi teh komplikacij nujno manj uporabnega prostora in zaradi večje teže, slabše performanse.
Ampak ko voli, nek izvoli: Hibridni avtomobili na avto.net
Zbogom in hvala za vse ribe
alexa-lol ::
To so hibridni avtomobili samo po imenu, v praksi je vse skupaj bolj klavrno.
Jaz govorim v kvaliteti avtomobilov na nivoju Mercedes S plug-in hybrid in Porsche 918 spyder, kjer so vsi detajli izpiljeni do potankosti... ne pa nek Toyota Prius polizdelek.
Zgodnji diesel avtomobil
Moderen diesel avtomobil
Jaz govorim v kvaliteti avtomobilov na nivoju Mercedes S plug-in hybrid in Porsche 918 spyder, kjer so vsi detajli izpiljeni do potankosti... ne pa nek Toyota Prius polizdelek.
Zgodnji diesel avtomobil
Moderen diesel avtomobil
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alexa-lol ()
7982884e ::
Tesla je imela v letu 2013 2 miljardi prihodkov in 61 mio EUR dobička.
npr. Porsche 918 spyder bo stal $845.000, naredili bodo omejeno serijo 918 avtomobilov. To je 775 mio $ prihodkov, in zagotovo je profitna marža večja od 10%. Samo 1 butični izdelek povozi Teslo.
Da sploh ne omenjam celotne mašinerije skupine Volkswagen... 197 miljard EUR prihodkov in 9 miljard EUR profita, 10 miljard EUR za razvoj na leto.
To sploh ni boj Davida proti Goljatu ampak bolj boj mušica proti steni.
bravo.
daj zdaj naredi še primerjavo pipistrel vs boeing/airbus
alexa-lol ::
Boš plačal vsaj pol milijona za tak "izpiljen" izdelek?
ne ker čez 10 let bo ta izpiljena tehnologija že dostopna za manjšo ceno.
Airbus v Pipistrel -> nope I did not
Tesla tekmuje za enake kupce kot MB, VW, BMW... etc.
Pipistrel izdeluje ultralahka letala za 2-4 potnike, Airbus/Boing izdelujeta letala za 100+ potnikov.. popolnoma drug segment trga.
Pipistrel prodaja letala posameznikom in majhnim društvom, Airbus/Boing prodajata letala velikim organizacijam.
nekikr ::
Zakaj potem komentiraš sedaj? Pridi nazaj in povej to čez 10 let. Ali pač hočeš nekaj kar bo čez 10 let po tisti ceni že sedaj?
In ne, Tesla nikakor ne tekmuje z MB, VW in ostalimi. Tesla ima svoj segment kupcev, ki jih naslavlja, prav zato tudi uspeva (no ja, s tujim kurcem po koprivah in to paše zraven). MB naslavlja premium razred bogatih podjetnikov, Audi in BMW prav tako, čeprav malenkost nižje po plačilni sposobnosti, VW v to grupo sploh ne paše ker je navaden "plebejski" avto, Tesla pa ponuja prvi pravi uporabni električni avtomobil za precej velik del populacije. Komur to paše (iz kakršnihkoli razlogov že) ima na voljo samo Teslo in prav nič drugega.
In ne, Tesla nikakor ne tekmuje z MB, VW in ostalimi. Tesla ima svoj segment kupcev, ki jih naslavlja, prav zato tudi uspeva (no ja, s tujim kurcem po koprivah in to paše zraven). MB naslavlja premium razred bogatih podjetnikov, Audi in BMW prav tako, čeprav malenkost nižje po plačilni sposobnosti, VW v to grupo sploh ne paše ker je navaden "plebejski" avto, Tesla pa ponuja prvi pravi uporabni električni avtomobil za precej velik del populacije. Komur to paše (iz kakršnihkoli razlogov že) ima na voljo samo Teslo in prav nič drugega.
alexa-lol ::
Gre za "value proposition" - "predlog vrednosti", kako idejo kaj sporočaš.
Tesla sporoča idejo: "Kupite naš avto ker malo onesnažuje okolje. Ker želimo zmanjšati onesnaževanje okolja smo izbrali električno tehnologijo. Ker je ta trenutno še draga so dražji tudi naši avtomobili."
In s tem ko daš ti $80.000 za Teslo kupuješ to idejo oz. ta image. Ampak oni že v svoji osnovni ideji sporočajo - "Naš avto je dražji zato ker je full-electric in potem morajo dodati bombončke da upravičijo to ceno".
Nemški proizvajalci sporočajo več stvari:
S hiperavtomobili (Porsche 918 spyder) VW skupina kaže njihov tehnološki know-how.
Z udeleževanjem in zmagami na dirki LeMans VW skupina prav tako kaže njihovo tehnološko dovršenost.
Z avtomobili razreda MB S, BMW 7, Audi A8 v izvedenkah plug-in hybrid pa nemški proizvajalci sporočajo podobno misel kot Tesla, le nekoliko bogatejšemu segmentu kupcev. Sporočajo: "Vemo za problem onesnaževanja in zato smo trgu ponudili varianto plug-in hbrid. Ta omogoča čisto vožnjo do razdalj 30-50km, ki predstavlja 80% voženj. Ko si želite bolj razburljive vožnje pa naši avtomobili še vedno nudijo vse vozne karakteristike po katerih smo znani. Električni motor v tem primeru še dodatno izboljša te lastnosti."
Razlika je v tem da so MB S, BMW 7 in Audi A8 že tradicionalno dragi avtomobili. Ljudje so za njih pripravljeni plačati veliko ker jih obkroža neka fama, image. S tem ko dodajo svoji ponudbi še plug-in hybrid različice samo ciljajo na tiste ljudi katerim je poleg udobja in tehnološke dovršenosti pomembno tudi okolje.
Podobno idejo proizvajalci prodajajo tudi v segmentu vozil kot so MB E, BMW 5 in Audi A6, podobna tehnologija in tehnološka dovršenost le za drug segment trga.
Tesla ni premium proizvajalec in prodaja samo idejo "ekološkosti", zraven katere morajo zaradi cene dodati "premium" občutek, ki pa to ni.
V svetu kjer imaš Mercedes E hybrid težko upravičiš enako ceno za manj "premium" izdelek, čeprav se lahko MB vozi le 50km na elektriko Tesla pa 300km. Večini kupcev je prav vseeno.
Tesla sporoča idejo: "Kupite naš avto ker malo onesnažuje okolje. Ker želimo zmanjšati onesnaževanje okolja smo izbrali električno tehnologijo. Ker je ta trenutno še draga so dražji tudi naši avtomobili."
In s tem ko daš ti $80.000 za Teslo kupuješ to idejo oz. ta image. Ampak oni že v svoji osnovni ideji sporočajo - "Naš avto je dražji zato ker je full-electric in potem morajo dodati bombončke da upravičijo to ceno".
Nemški proizvajalci sporočajo več stvari:
S hiperavtomobili (Porsche 918 spyder) VW skupina kaže njihov tehnološki know-how.
Z udeleževanjem in zmagami na dirki LeMans VW skupina prav tako kaže njihovo tehnološko dovršenost.
Z avtomobili razreda MB S, BMW 7, Audi A8 v izvedenkah plug-in hybrid pa nemški proizvajalci sporočajo podobno misel kot Tesla, le nekoliko bogatejšemu segmentu kupcev. Sporočajo: "Vemo za problem onesnaževanja in zato smo trgu ponudili varianto plug-in hbrid. Ta omogoča čisto vožnjo do razdalj 30-50km, ki predstavlja 80% voženj. Ko si želite bolj razburljive vožnje pa naši avtomobili še vedno nudijo vse vozne karakteristike po katerih smo znani. Električni motor v tem primeru še dodatno izboljša te lastnosti."
Razlika je v tem da so MB S, BMW 7 in Audi A8 že tradicionalno dragi avtomobili. Ljudje so za njih pripravljeni plačati veliko ker jih obkroža neka fama, image. S tem ko dodajo svoji ponudbi še plug-in hybrid različice samo ciljajo na tiste ljudi katerim je poleg udobja in tehnološke dovršenosti pomembno tudi okolje.
Podobno idejo proizvajalci prodajajo tudi v segmentu vozil kot so MB E, BMW 5 in Audi A6, podobna tehnologija in tehnološka dovršenost le za drug segment trga.
Tesla ni premium proizvajalec in prodaja samo idejo "ekološkosti", zraven katere morajo zaradi cene dodati "premium" občutek, ki pa to ni.
V svetu kjer imaš Mercedes E hybrid težko upravičiš enako ceno za manj "premium" izdelek, čeprav se lahko MB vozi le 50km na elektriko Tesla pa 300km. Večini kupcev je prav vseeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alexa-lol ()
Nikec3 ::
Tesla sporoča idejo: "Kupite naš avto ker malo onesnažuje okolje. Ker želimo zmanjšati onesnaževanje okolja smo izbrali električno tehnologijo. Ker je ta trenutno še draga so dražji tudi naši avtomobili."
Tesla ni premium proizvajalec in prodaja samo idejo "ekološkosti", zraven katere morajo zaradi cene dodati "premium" občutek, ki pa to ni.
To je navadna laž. Tesla še nikoli ni rekla, da kupite njihov avto, ker je "eko". Kupiš ga, ker je najboljši avtomobil v svojem cenovnem razredu. Gledano po zmogljivosti, varnosti, voznih lastnostih,...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
7982884e ::
pa tudi če bi ga.
za prevožen kilometer elektrarne oddajo precej manj svinjarije kot pri motorjih z notranjim izgorevanjem.
plus to, da so avti tihi in ne delajo slabega zraka. si predstavljate ljubljano s čistim podeželskim zrakom in brez hrupa prometa?
za prevožen kilometer elektrarne oddajo precej manj svinjarije kot pri motorjih z notranjim izgorevanjem.
plus to, da so avti tihi in ne delajo slabega zraka. si predstavljate ljubljano s čistim podeželskim zrakom in brez hrupa prometa?
Boeing ::
ne pa nek Toyota Prius polizdelek.
Veš kaj, tako si pameten, da se samo čudim, da te niso že ukradli. In to izvanzemaljci, ne amerikanci ali pa rusi.
Resno, kaj ko bi tvoje poznavanje hibridne avtomobilske tehnike popeljal še kakih 150 korakov naprej in si kakšen primerek hibrida, začneš lahko npr. pri priusu ali pa kakšnem lexusu, dejansko tudi pogledal skozi šipo pri kakem delaerju? Ker peljati ti ga skoraj zagotovo ne bojo pustili, to ni avto za ljudi tvoje sorte.
Seriously, smartass, preden čivkaš o svoji razgledanosti po forumih se najprej izobrazi, ne pa tu prodajat neke svoje sekretlogike.
Toyota je prodala nekaj čez 5 milijonov hibridov, konec leta jih bo po izračunih že nekaj čez 6 milijonov. To je malo manj od letne proizvodnje cele vw grupe, ki, btw, še vedno ne ve, kako hibrid dejansko mora zgledati, niti od zunaj, niti od znotraj, še manj pa pod havbo.
m'kay ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
WarpedGone ::
Seznam plusov je zelo dolg, seznam minusov pa predvsem po zaslugi Tesle krajši in krajši.
Hibridi 'želijo' preplonkat del tega seznama plusov brez minusov v celi teži ampak zato na seznam minusov dodajo dolg seznam lastnih minusov.
Včasih je treba bit načelen in rečt "less is more":
Model S - 5 + 2 sedeža + sprednji prtljažnik:
Toyota Prius - 5 sedežev plus zadnji prtljažnik:
Fisker Karma - 4 sedeži plus cupholders:
Hibridi 'želijo' preplonkat del tega seznama plusov brez minusov v celi teži ampak zato na seznam minusov dodajo dolg seznam lastnih minusov.
Včasih je treba bit načelen in rečt "less is more":
Model S - 5 + 2 sedeža + sprednji prtljažnik:
Toyota Prius - 5 sedežev plus zadnji prtljažnik:
vir: Wikipedia
Fisker Karma - 4 sedeži plus cupholders:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
J.McLane ::
alexa-lol, jaz te ne razumem čisto, sanjaš o nekih "pravih" premium plug-in hibridih, a jih lahko prosim našteješ nekaj, ki se trenutno prodajajo:
- Porshe Panamera S E-Hybrid
- ???
MB ima napovedan samo S razred plug-in hibrid, za E še nisem slišal. VW grupa pa se res nekaj na veliko duva zadnje čase, saj so v tem in naslednjem letu napovedali kar 7 različnih modelov plug-in hibridov (Golf, Passat, A3, Q7, A6, A8).
A mogoče mešaš plug-in hibrid z navadnim hibridom? Navaden hibrid ni nič drugega kot bolj učinkovit (10-25%) fosilc.
In potem je vprašanje cene, Opel Ampera stane 40k EUR. Primerljiv polno električni avto za to ceno je mogoče danes narediti s 45 kWh baterijo (200-250 km). Žal tak ne obstaja je samo Nissan Leaf s 24 kWh za 30k EUR.
- Porshe Panamera S E-Hybrid
- ???
MB ima napovedan samo S razred plug-in hibrid, za E še nisem slišal. VW grupa pa se res nekaj na veliko duva zadnje čase, saj so v tem in naslednjem letu napovedali kar 7 različnih modelov plug-in hibridov (Golf, Passat, A3, Q7, A6, A8).
A mogoče mešaš plug-in hibrid z navadnim hibridom? Navaden hibrid ni nič drugega kot bolj učinkovit (10-25%) fosilc.
In potem je vprašanje cene, Opel Ampera stane 40k EUR. Primerljiv polno električni avto za to ceno je mogoče danes narediti s 45 kWh baterijo (200-250 km). Žal tak ne obstaja je samo Nissan Leaf s 24 kWh za 30k EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
J.McLane ::
No, no, W1, če pogledaš notranji volumen Priusa plug-in in Tesle še zdaleč ni res to kar pišeš, sploh če upoštevaš da je Prius veliko krajši in ožji:
http://fueleconomy.gov/feg/Find.do?acti...
Drugič za primer vzemi Volt/Ampero tam je pa res katastrofa z notranjim prostorom
http://fueleconomy.gov/feg/Find.do?acti...
Drugič za primer vzemi Volt/Ampero tam je pa res katastrofa z notranjim prostorom
WarpedGone ::
Pri specifikacijah na teh third-party straneh je treba previden, prepogosto vsebujejo napake in niso up-to-date.
Tule piše:
Rear cargo volume (seats up/down): 26.3/58.1 cu ft
Front trunk cargo volume: 5.3 cu ft
Ergo so gladko zignoriral prednji prtljažnik v Model S, ki pri priusu ne obstaja. Skupno je prtljažnika torej 32ft3 proti 22 3 v Priusu oz.900L proti 620L
Sploh pa se primerja prostornost kabine v limuzini proti prostornosti kabine v enoprostorcu. Fail.
Tule piše:
Rear cargo volume (seats up/down): 26.3/58.1 cu ft
Front trunk cargo volume: 5.3 cu ft
Ergo so gladko zignoriral prednji prtljažnik v Model S, ki pri priusu ne obstaja. Skupno je prtljažnika torej 32ft3 proti 22 3 v Priusu oz.900L proti 620L
Sploh pa se primerja prostornost kabine v limuzini proti prostornosti kabine v enoprostorcu. Fail.
Zbogom in hvala za vse ribe
alexa-lol ::
ne pa nek Toyota Prius polizdelek.
Veš kaj, tako si pameten, da se samo čudim, da te niso že ukradli. In to izvanzemaljci, ne amerikanci ali pa rusi.
Resno, kaj ko bi tvoje poznavanje hibridne avtomobilske tehnike popeljal še kakih 150 korakov naprej in si kakšen primerek hibrida, začneš lahko npr. pri priusu ali pa kakšnem lexusu, dejansko tudi pogledal skozi šipo pri kakem delaerju? Ker peljati ti ga skoraj zagotovo ne bojo pustili, to ni avto za ljudi tvoje sorte.
Seriously, smartass, preden čivkaš o svoji razgledanosti po forumih se najprej izobrazi, ne pa tu prodajat neke svoje sekretlogike.
Toyota je prodala nekaj čez 5 milijonov hibridov, konec leta jih bo po izračunih že nekaj čez 6 milijonov. To je malo manj od letne proizvodnje cele vw grupe, ki, btw, še vedno ne ve, kako hibrid dejansko mora zgledati, niti od zunaj, niti od znotraj, še manj pa pod havbo.
m'kay ?
Vejo da ne mora izlgedati kot neko skropucalo
Če že naredijo hibrida naredijo ornk zadevo
Glede tega da VW grupa ne ve kako se hibrida izdela imaš pa kr prov...
LeMans 2012 - 1 in 2 mesto - hibrid
LeMans 2011 - Samo TDI brez hibirdnega sklopa - 1 in 2 mesto
.. ampak važno da VW skupina nima pojma kako se naredi hibriden avto
WarpedGone je izjavil:
Seznam plusov je zelo dolg, seznam minusov pa predvsem po zaslugi Tesle krajši in krajši.
Hibridi 'želijo' preplonkat del tega seznama plusov brez minusov v celi teži ampak zato na seznam minusov dodajo dolg seznam lastnih minusov.
Včasih je treba bit načelen in rečt "less is more":
Model S - 5 + 2 sedeža + sprednji prtljažnik:
Toyota Prius - 5 sedežev plus zadnji prtljažnik:
vir: Wikipedia
Fisker Karma - 4 sedeži plus cupholders:
V svetu kjer je povprečna zasedenost avtomobila nekaj nad 1 dejstvo da imaš 7 sedežev veliko pomaga.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()