Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
J.McLane ::
Pa še en primer polnjenja Ampere na 16A:
http://www.alter.si/tabla/showthreaded....
Torej kar prevaja elektriko tudi dobro prevaja toploto in če je vir toplote v hišni vtičnici se ta vir toplote hitro prenese po napeljavi tistih par cm.
No upam da sem z enim stavkom elegantno razložil tole, ne vem zakaj je Warp napisal cel roman
http://www.alter.si/tabla/showthreaded....
Torej kar prevaja elektriko tudi dobro prevaja toploto in če je vir toplote v hišni vtičnici se ta vir toplote hitro prenese po napeljavi tistih par cm.
No upam da sem z enim stavkom elegantno razložil tole, ne vem zakaj je Warp napisal cel roman
WarpedGone ::
Vseen si se mal slabo /narobe izrazu v tem stavku, pa pustmo stat ;)
Še nekaj branja:
Honda Fit EV Overheats When Used with Blink Chargers
Another Chevy Volt fire risk? Power cords may ignite
Don't blink
Žal cela zadeva s tem polnjenjem nima single-point in dokončne rešitve. Cela veriga v navezavi mora delovat OK in imet med kvalitetne stike na svoji zunanjosti i.e. čisto površino kontaktov. Dovolj je že, da je na enem kontaktu nekaj zategle umazanije katero segrevanje ne odstrani in se komplet zadeva okrog tega dela verige začne segrevat. Kje se ustavi oz. kaj se bo stopilo je stvar 'slučaja'. Vgradnja bol trpežne plastike, ki zdrži temperaturo in se ne stopi je napačen pristop. Podobno je zgrešeno tudi nižanje polnilnega toka - želimo si čimhitrejšega polnjenja kar je le druga beseda za čimvečje polnilne tokove.
Če bi bili pri tesli taki šalabajzerji kot se nekateri tule trudite prikazat, kako da še ni nobenih problemov s superchargerji?
Tam so tokovi nad 300A, ne le nad 30A in bi se kakršnakoli konstrukcijska napaka na teh povezavah pokazala takoj in zelo burno.
Še nekaj branja:
Honda Fit EV Overheats When Used with Blink Chargers
Another Chevy Volt fire risk? Power cords may ignite
Don't blink
Most other EV manufacturers do not use thermal monitoring. The Nissan LEAF, Chevy Volt, Mitsubishi i-MiEV, and Toyota Prius Plug-in Hybrid have been okay, because they don't pull more than 16A. The cars I'm worried about are EVs that charge at 30A, but don't monitor temperature like the Ford Focus Electric and Toyota RAV4 EV.
So, if you are an EV owner, what should you do? Here are some suggestions for some common situations:
- If you drive a 2010-2012 LEAF, Volt, or other vehicle that charges at less than 16A: You are probably okay, but if you are technically inclined and own your vehicle, you can add temperature cutoff to your vehicle as described here.
- If you drive a Tesla vehicle: To avoid melting your adapter, dial your charge current down from 30A when using a Blink (or any other EVSE with a REMA connector). We know that 16A is pretty safe and 30A isn't, so be careful when going above 16A.
- If you drive a Toyota RAV4 EV, Ford Focus EV, BMW ActiveE, or other vehicle that can charge at over 30A, but does not monitor the temperature of the J1772 inlet: Avoid Blink EVSE (or any other EVSE with a REMA connector) unless absolutely necessary to charge. While charging, feel the plastic shell of the connector, it should not get warm. If you are technically inclined and own your vehicle, you may want to add temperature cutoff to your vehicle or build/buy a J1772 extension cord, so the cord will melt and not your car.
- If you drive a Honda Fit EV or other vehicle that monitors the J1772 port's temperature: Whenever a Blink station overheats, report the issue to Ecotality via the Blink's touchscreen. Avoid this charging station in the future.
Žal cela zadeva s tem polnjenjem nima single-point in dokončne rešitve. Cela veriga v navezavi mora delovat OK in imet med kvalitetne stike na svoji zunanjosti i.e. čisto površino kontaktov. Dovolj je že, da je na enem kontaktu nekaj zategle umazanije katero segrevanje ne odstrani in se komplet zadeva okrog tega dela verige začne segrevat. Kje se ustavi oz. kaj se bo stopilo je stvar 'slučaja'. Vgradnja bol trpežne plastike, ki zdrži temperaturo in se ne stopi je napačen pristop. Podobno je zgrešeno tudi nižanje polnilnega toka - želimo si čimhitrejšega polnjenja kar je le druga beseda za čimvečje polnilne tokove.
Če bi bili pri tesli taki šalabajzerji kot se nekateri tule trudite prikazat, kako da še ni nobenih problemov s superchargerji?
Tam so tokovi nad 300A, ne le nad 30A in bi se kakršnakoli konstrukcijska napaka na teh povezavah pokazala takoj in zelo burno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
jebiveter2 ::
umexteacher je izjavil:
Če je to edini problem tega avta, so odlični.
Tako kot je lahko problem tvojega bencinarja da mu odpove cinšpula.
Avto je tako zanesljiv kakor je zanesljiv njegov najšibkejši člen.
Če bi bili pri tesli taki šalabajzerji kot se nekateri tule trudite prikazat, kako da še ni nobenih problemov s superchargerji?
Outsourced
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jebiveter2 ()
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Če bi bili pri tesli taki šalabajzerji kot se nekateri tule trudite prikazat, kako da še ni nobenih problemov s superchargerji?
Tudi, če so kakšni problemi, za to ne boš zvedel. Drugače pa Teslinih superchargerjev deluje okrog 60-70, kar predstavlja od skupnega števila 6000-7000 hitrih polnilcev samo 1%. Res je, da ti drugi omogočajo polnenje do 50A, ampak to je čisto dovolj za današnje potrebe in še za nekaj nadalnih let. Bolj pomembno je, da ti hitri multistandard polnilci (naprimer ABB) omogočajo hitro polnenje vseh EV (razen Tesle), medtem ko nestandardni Teslini superchargaji omogočajo samo polnenje Tesel.
WarpedGone ::
Zato, ker bo to strogo skrito pred javnostjo.
Tako kot so bile strogo skrite pred javnostjo vse slike in reporti o težavah, knede?
Če ti tega ne prebereš pri novinarskih mrhovinarjih, zadeva zato še ni nič skrita. Za lastno vajo poišči najstarejšo slikco/report okvarjenega polnilnega adapterja al pa vsaj jamr, da se je komu reč segrevala.
Bolj pomembno je, da ti hitri multistandard polnilci (naprimer ABB) omogočajo hitro polnenje vseh EV (razen Tesle), medtem ko nestandardni Teslini superchargaji omogočajo samo polnenje Tesel.
Hudo idealizirano sliko maš...
now, if Nissan would get its ars in gear and remove the software bug that prevents Leafs (the other half of the EV market here!) from being fully J1772 compatable, Clipper Creek could skip the whole mass production of the dual am charger, which would be great and just go with 80A. Nissan has refused to address this issue and tells me that clipper creek is not their official brand charger so they don't care, grrrrrr! This Leaf and Tesla owner may not be a Nissan customer much longer, are you listening Nissan? .picture man yelling into desolate canyon with echos reverberating :~(... the answer is of course "No", Nissan doesn't seem to give a crap.
Za kaj se gre? Zgleda da ma Leaf točno enak bug kot roadster. Če polnilna postaja javi da je sposobna 80A polnjenja, ga zagrabi eksistencialna groza in se noče polnit. Če Tesli to nekak odpustimo, ker je mlajši od J1772 v praksi in je nekak nepresenetljivo da se starejša zadeva ne počuti najbolje na neki novi frišni, ta odpustek pri Leafu odpade. Sploh ker Tesla je izdal SW popravek in polnejnje roadsterjev na postajah, ki so zmožne 80A polnejna, sedaj deluje. Leaf na takih postajah še vedno počepne. Nissanov pogled na stvar je podan zgoraj.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Robert Llewellyn je igralec. Čist slučajno pa ma rad tut avtomobile, še bol slučajno ga zanimajo nove zadeve ki dišijo po elektriki.
Že nekaj časa fura svojo youtube serijo Fully Charged.
'Končno' (tip je v UK in ima radar mal premaknjen na avtomobile z volanom na desni) je v roke dobil Model S, kar ga je navdahnilo za tale blog post I Think it May Have Tipped:
Že nekaj časa fura svojo youtube serijo Fully Charged.
'Končno' (tip je v UK in ima radar mal premaknjen na avtomobile z volanom na desni) je v roke dobil Model S, kar ga je navdahnilo za tale blog post I Think it May Have Tipped:
I had a thought as I was driving. Up to now someone who can afford to buy a ?50,000 plus car has had a huge list of excuses as to why they wouldn't buy an electric car.
As of March next year when the right hand drive Model S arrives in the UK, those excuses will melt away like a polar ice cap.
From that point on, when you see someone driving a high end Audi, Mercedes, Jaguar and the like, basically a car in a similar price range to the Tesla, we should shake our heads in dismay.
Why drive one of those when the Model S is not only faster, better looking and more efficient, it's also ridiculously cheaper to run.
10,000 miles in a hefty V8 petrol executive car doing 25 mpg which is more than generous, is going to cost around ?2,500 to drive 10,000 miles.
A Tesla Model S, driven at the same speed on the same roads will cover the same distance for ?400.
Zbogom in hvala za vse ribe
Invictus ::
No ja, končno se je pojavil glavni problem hitrega polnjenja električnih avtomobilov, ki sem ga napovedal že zdavnaj ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Invictus ::
Večina folka nima pojma o tem kaki tokovi tečejo pri hitrih polnjenjih.
Evo, zdaj imaš pa topljenje konektorjev ...
Evo, zdaj imaš pa topljenje konektorjev ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Maestral ::
nekikr ::
Why drive one of those when the Model S is not only faster, better looking and more efficient, it's also ridiculously cheaper to run.
10,000 miles in a hefty V8 petrol executive car doing 25 mpg which is more than generous, is going to cost around ?2,500 to drive 10,000 miles.
A Tesla Model S, driven at the same speed on the same roads will cover the same distance for ?400.
1. Ker taka Tesla stane 100k€. Avto.net
2. Kateri je lepši je stvar osebe. Meni ni Tesla prav nič posebna (sploh notri je precej bedna, če ne padeš ravno na velik zaslon).
3. Nekdo, ki da 100k€ za avto, bo že plačal za bencin. Mislim, beden razlog do konca.
4. Naslednji teden grem v Oberstdorf. Z dizlom sem tam v 6 urah. Kako dolgo bi do tja rabil z neko 100k€ Teslo (upoštevajoč temperaturo)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
WarpedGone ::
1. Ker taka Tesla stane 100k€. Avto.net
Aha, ko konkurenca tolk košta in je to OK, Model S pa ne sme. Štekam.
2. Kateri je lepši je stvar osebe. Meni ni Tesla prav nič posebna (sploh notri je precej bedna, če ne padeš ravno na velik zaslon).
Aha, ker se teb dizajn ne zdi nič posebnega, nihče ne sme omenit, da se mu dopade. Štekam.
3. Nekdo, ki da 100k€ za avto, bo že plačal za bencin. Mislim, beden razlog do konca.
Aha, ker je dal 100k za nakup, pa naj u luft spusti še po 1500 € za vsakih 10k prevženih. Štekam.
4. Naslednji teden grem v Oberstdorf. Z dizlom sem tam v 6 urah. Kako dolgo bi do tja rabil z neko 100k€ Teslo (upoštevajoč temperaturo)?
Točno enako kot z mercedesom S: neskončno, ker nimaš teh 100k.
Zbogom in hvala za vse ribe
Matev ::
3. Nekdo, ki da 100k€ za avto, bo že plačal za bencin.
aha
tako kot človek ki ima milijone bo že našel denar za vsako dobrodelno ustanovo (ali jehove priče)ki mu potrkajo na vrata
ane?
nekikr ::
Smešen si. Pa vseeno.
1. Nikjer nisem rekel, da ne sme (ne laži. Prvič). Ampak pisec članka (in ti, ker ga tako opevaš, kot da je neka persona) pravi, da je ta avto 50k funtov najbrž. To je 60kEUR in nekaj drobiža. Take cene ne najdem nikjer. Tudi če bo to toliko (če, če, če) je problem, ker bo to najbolj osnovna verzija brez vsega. Če primerjaš z naphanim Passatom že prideš skozi. Ampak z "resnimi" avtomobili pa ne. Torej zavajanje št. 1 tega poznavalca.
2. Narobe štekaš. Kot vedno. Če ne onaniram na Teslo sem 100% proti njej in tebi osebno, kajne? Hotel sem povedati, da je izgled subjektivna stvar zato ne laži (Drugič), ker ni bilo tako zapisano. In če že podajamo osebne opise, je Tesla precej bedna na pogled. That is, za avto, ki stane 100kEUR. Notranjost je cenena. Spet, za tako drag avto. Ampak, če se ti dopade ogromen zaslon in ostalo kar pač ima, potem pa super. Štekaš zdaj? Dopuščam, da ti je všeč, ne lažem, kot ti.
3. Seveda. Tule sicer izključujem Slovenijo, kjer je povsem normalno, da hiša razpada, otroci so raztrgani, ampak oče ima pa (sicer na lizing) avto, ki je precej nad njegovimi zmožnostmi in potem nima za bencin. V tujini si kupci avtomobilov za 100kEUR pač lahko privoščijo tudi bencin. Če je elektrika cenejša super, toliko bolje, dopust letno več. Ampak nek argument pa to vseeno ni. Prepričan sem namreč, da bi lahko tudi Ronaldo igral s kakšnimi cenejšimi copati, ne ravno najdražjimi ;)
4. Miško, kar pomiri se. Ne delamo vsi za 4EUR/h. Sem ti že enkrat povedal, da si tole tvojo Teslo lahko privoščim brez problema. Morda si celo jo, ko bo uporabna za prvi avto, zakaj pa ne? Mi boš vseeno povedal, ker vedno nekaj računaš drugim, ko ti to seveda paše, koliko časa rabim do Oberstdorfa s Teslo (upoštevajoč temperaturo)? Tudi ostale bo zanimalo. Lahko pa seveda tudi žališ nazaj. Ko drugega ni je tudi to dobro, kajne? Nič novega, bi lahko rekla.
1. Nikjer nisem rekel, da ne sme (ne laži. Prvič). Ampak pisec članka (in ti, ker ga tako opevaš, kot da je neka persona) pravi, da je ta avto 50k funtov najbrž. To je 60kEUR in nekaj drobiža. Take cene ne najdem nikjer. Tudi če bo to toliko (če, če, če) je problem, ker bo to najbolj osnovna verzija brez vsega. Če primerjaš z naphanim Passatom že prideš skozi. Ampak z "resnimi" avtomobili pa ne. Torej zavajanje št. 1 tega poznavalca.
2. Narobe štekaš. Kot vedno. Če ne onaniram na Teslo sem 100% proti njej in tebi osebno, kajne? Hotel sem povedati, da je izgled subjektivna stvar zato ne laži (Drugič), ker ni bilo tako zapisano. In če že podajamo osebne opise, je Tesla precej bedna na pogled. That is, za avto, ki stane 100kEUR. Notranjost je cenena. Spet, za tako drag avto. Ampak, če se ti dopade ogromen zaslon in ostalo kar pač ima, potem pa super. Štekaš zdaj? Dopuščam, da ti je všeč, ne lažem, kot ti.
3. Seveda. Tule sicer izključujem Slovenijo, kjer je povsem normalno, da hiša razpada, otroci so raztrgani, ampak oče ima pa (sicer na lizing) avto, ki je precej nad njegovimi zmožnostmi in potem nima za bencin. V tujini si kupci avtomobilov za 100kEUR pač lahko privoščijo tudi bencin. Če je elektrika cenejša super, toliko bolje, dopust letno več. Ampak nek argument pa to vseeno ni. Prepričan sem namreč, da bi lahko tudi Ronaldo igral s kakšnimi cenejšimi copati, ne ravno najdražjimi ;)
4. Miško, kar pomiri se. Ne delamo vsi za 4EUR/h. Sem ti že enkrat povedal, da si tole tvojo Teslo lahko privoščim brez problema. Morda si celo jo, ko bo uporabna za prvi avto, zakaj pa ne? Mi boš vseeno povedal, ker vedno nekaj računaš drugim, ko ti to seveda paše, koliko časa rabim do Oberstdorfa s Teslo (upoštevajoč temperaturo)? Tudi ostale bo zanimalo. Lahko pa seveda tudi žališ nazaj. Ko drugega ni je tudi to dobro, kajne? Nič novega, bi lahko rekla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
WarpedGone ::
Malo nazaj na topic:
Last night we're on our way into a restaurant, and a woman coming out points at our car and says, "is that electric?"
"Yes"
"So what happens when there's a blackout?"
"Well, the last time there was a major blackout I couldn't fill up my gas car because the stations were all closed - no power for the pumps."
"That's a good point."
Her husband says, "And you can always put solar panels on your roof, right?"
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
... ne vem točno kje se sedaj srž problematike, razen morda da nas je avtor malo zmedel s svojimi besedami ... ker je primerjal neprimerljivo
... v besedilu je dvakrat omenjena številka 50.000:
... ker ?50,000 je danes 61.074,24 evrov; obenem pa je tu še beseda plus
... skratka govori o luksuznih vozilih dražjih od 60.000 evrov; ampak še vedno, če rečeš dražji od 60.000, namiguješ pa na vozila, ki stanejo vsaj 100.000 evrov (luksuzna), bi se morda lahko uporabilo drugačno izbiro besed in tako sedaj pride do zmede (imamo kup besed, vw passat, najdražja različica 57.000 evrov - kdo sploh kupi to?!? -, vozila dražja od 60.000 evrov, luksuzna vozila, ki so vsaj 100.000 evrov, Tesla ki je najmanj 72.000 evrov itd.)
... povedano drugače, ko jaz slišim "V8 vozilo" ("a hefty V8 petrol executive car"), nemudoma pomislim na številko 100.000 evrov brez kakršenkoli dodatne opreme ...
... sedaj ko se enkrat usedeš v takšno luksuzno vozilo, ti je jasno, zakaj toliko stane, obenem te v tem segmentu poraba ipd. niti ne zanimata toliko; močno dvomim, da je Tesla S primerljiva s takšnimi luksuznimi vozili najvišjega razreda (po kvaliteti izdelave ipd.) ... seveda so njeni atributi, da je pač električna, ima več prostora za prtljago ipd. ... ampak ta luksuzna vozila so tako dražja, ravno zato ker so luksuzna (in bodo draga ne glede na katerikoli pogon), v tem je poanta vsega
... v besedilu je dvakrat omenjena številka 50.000:
someone who can afford to buy a ?50,000 plus car
... ker ?50,000 je danes 61.074,24 evrov; obenem pa je tu še beseda plus
but I am talking about big, posh cars that cost well in excess of ?50,000, not economy sensible ones
... skratka govori o luksuznih vozilih dražjih od 60.000 evrov; ampak še vedno, če rečeš dražji od 60.000, namiguješ pa na vozila, ki stanejo vsaj 100.000 evrov (luksuzna), bi se morda lahko uporabilo drugačno izbiro besed in tako sedaj pride do zmede (imamo kup besed, vw passat, najdražja različica 57.000 evrov - kdo sploh kupi to?!? -, vozila dražja od 60.000 evrov, luksuzna vozila, ki so vsaj 100.000 evrov, Tesla ki je najmanj 72.000 evrov itd.)
... povedano drugače, ko jaz slišim "V8 vozilo" ("a hefty V8 petrol executive car"), nemudoma pomislim na številko 100.000 evrov brez kakršenkoli dodatne opreme ...
"a high end Audi, Mercedes, Jaguar"; mercedes o katerem govori pa stane vsaj 165.000 evrov (V12 itd. pa je še dražji), jaguar verjetno še več, morda je audi cenejši?!?
... sedaj ko se enkrat usedeš v takšno luksuzno vozilo, ti je jasno, zakaj toliko stane, obenem te v tem segmentu poraba ipd. niti ne zanimata toliko; močno dvomim, da je Tesla S primerljiva s takšnimi luksuznimi vozili najvišjega razreda (po kvaliteti izdelave ipd.) ... seveda so njeni atributi, da je pač električna, ima več prostora za prtljago ipd. ... ampak ta luksuzna vozila so tako dražja, ravno zato ker so luksuzna (in bodo draga ne glede na katerikoli pogon), v tem je poanta vsega
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Mhm, in sedaj naj bi bilo realno, da nekdo ki kupi avto "tega ranga", dela z njim po > 500km skupaj?
Ljudje, ki majo tolk pod palcem tipično nimajo časa bit po 10 ur skupaj v avtu ampak se fijaknejo do helikopterja/letala al pa kako drugače opravijo z razdaljo.
"Ne dam 100 jurjev za ta avto, ker z njim ne morem 1000km daleč v enem kosu" je svojevrsten absurd. Syntax error.
Ni. Avto brez baterije košta ~40k, nivo izdelave je zato direkt primerljiv z avti z osnovno ceno pod 70k.
Je pa tle velik megle ker so marže pri teh avtih tako iz "riti potegnjene" da iz same cene težk kej resnega sklepaš. Višje kot greš, bol to velja.
Postane podobno kot pri dragih urah - ura ni draga ker je prestižna ampak je prestižna, ker je draga.
AVto za 100 je recimo še opazno 'bolši' od onga za 50. Avto za 200 je opazno bolši kot on za 100? Megla.
Je funkcija kaj posameznik želi z avtom povedat in kaj od njega zahteva.
Udobje je taka pogosta beseda, druga je performanse (pospeški, lega na cesti, ...), tretja je pa??
Ljudje, ki majo tolk pod palcem tipično nimajo časa bit po 10 ur skupaj v avtu ampak se fijaknejo do helikopterja/letala al pa kako drugače opravijo z razdaljo.
"Ne dam 100 jurjev za ta avto, ker z njim ne morem 1000km daleč v enem kosu" je svojevrsten absurd. Syntax error.
močno dvomim, da je Tesla S primerljiva s takšnimi luksuznimi vozili najvišjega razreda (po kvaliteti izdelave ipd.)
Ni. Avto brez baterije košta ~40k, nivo izdelave je zato direkt primerljiv z avti z osnovno ceno pod 70k.
Je pa tle velik megle ker so marže pri teh avtih tako iz "riti potegnjene" da iz same cene težk kej resnega sklepaš. Višje kot greš, bol to velja.
Postane podobno kot pri dragih urah - ura ni draga ker je prestižna ampak je prestižna, ker je draga.
AVto za 100 je recimo še opazno 'bolši' od onga za 50. Avto za 200 je opazno bolši kot on za 100? Megla.
Je funkcija kaj posameznik želi z avtom povedat in kaj od njega zahteva.
Udobje je taka pogosta beseda, druga je performanse (pospeški, lega na cesti, ...), tretja je pa??
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Saj, zakaj avtor primerja neprimerljivo? Nima nobenega smisla.
In pa ljudje, ki imamo takšna vozila, se tudi peljemo po EU v takšnih vozilih, ker uživamo v vožnji, razen seveda, če ni kaj nujnega in moraš biti npr. v Londonu v nekaj urah ... kaj pa je to, iti tako malo na Dunaj, Salzburg, München, Milano, Benetke itd.? Je to zate daleč? V parih minutah imaš poln tank in greš naprej (ker koristen čas preživljaš na drugih lokacijah ne na bencinskih postajah)
Za na kratke "mestne" razdalje, pa seveda uporabiš lokalni javni prevoz, kolo, greš peš ali celo uporabiš kakšne manjše električno vozilo ipd.
In pa ljudje, ki imamo takšna vozila, se tudi peljemo po EU v takšnih vozilih, ker uživamo v vožnji, razen seveda, če ni kaj nujnega in moraš biti npr. v Londonu v nekaj urah ... kaj pa je to, iti tako malo na Dunaj, Salzburg, München, Milano, Benetke itd.? Je to zate daleč? V parih minutah imaš poln tank in greš naprej (ker koristen čas preživljaš na drugih lokacijah ne na bencinskih postajah)
Za na kratke "mestne" razdalje, pa seveda uporabiš lokalni javni prevoz, kolo, greš peš ali celo uporabiš kakšne manjše električno vozilo ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
nekikr ::
No, to je dober argument recimo. Avto za 60k€+ (če smo na vsebini tistega članka) ni taka zelo huda redkost na cestah. Eno tako zadevo ravno sedaj kupujem. In absurdno je, da se kupce takih avtomobilov takoj postavi čez tisto imaginarno mejo češ: če se hočeš voziti nekaj sto kilometrov stran kupi starega Golfa in se vozi, ali pa kupi nekaj za 60k€ in se vozi naokoli s helikopterjem.
W1: če bom kdaj rekel, da je Tesla zanič, ker z njo ne morem narediti 2000km v kosu se kar spravi name. Bo upravičeno. Ampak teh izletov po nekaj 100km pa ne enači s tem. Še posebej zato, ker so ti današnji avtomobili za toliko denarja tako udobni, da se dejansko lahko pelješ po 8 ur če je treba, pa prideš na cilj spočit. In spet, realno življenje ima precej odtenkov med "200km? Ni panike" in "400km? Ah kje, za kaj takega boš pa ja najel najmanj zasebno letalo". Če bi bilo samo to dvoje, potem na nemški avtocesti ne bi bilo toliko hudo dragih avtomobilov, ki imajo precej prevoženih kilometrov.
W1: če bom kdaj rekel, da je Tesla zanič, ker z njo ne morem narediti 2000km v kosu se kar spravi name. Bo upravičeno. Ampak teh izletov po nekaj 100km pa ne enači s tem. Še posebej zato, ker so ti današnji avtomobili za toliko denarja tako udobni, da se dejansko lahko pelješ po 8 ur če je treba, pa prideš na cilj spočit. In spet, realno življenje ima precej odtenkov med "200km? Ni panike" in "400km? Ah kje, za kaj takega boš pa ja najel najmanj zasebno letalo". Če bi bilo samo to dvoje, potem na nemški avtocesti ne bi bilo toliko hudo dragih avtomobilov, ki imajo precej prevoženih kilometrov.
Gregor P ::
... tisti, ki se s helikopterji vozijo naokoli (čeprav menim, da to v EU ni tako trivialno opravilo, niti za "bogataše" ne; ampak ne zaradi pomanjkanja denarja), zagotovo ne kupujejo vozila, da bi kaj prihranili (ala koliko stane vožnja na km)*
*z bencinarjem/naftašem bi to recimo pomenilo, da bi se v tujini moral izogibati bencinskih postaj na avtocestah ipd.
*z bencinarjem/naftašem bi to recimo pomenilo, da bi se v tujini moral izogibati bencinskih postaj na avtocestah ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
nekikr ::
Ni fokus na tem. Argument je bil postavljen zato, ker recimo vožnja do Splita, Oberstdorfa, Dunaja ali česa podobnega turističnega v naši bližnji okolici vedno privede do kontra "argumenta": jah, če se moraš peljati 300,400,500km (kar ni redkost pri kupcih avtomobilov višjega cenovnega razreda) boš pa ja šel najmanj z letalom. Zakaj bi naredil to, če bo to vzelo več časa (letalo+najem lokalnega rent-a-car+vožnja do cilja, ker letališče ni ravno v vsaki vasi), je bolj komplicirano (vse prejšnje ali pa enostaven vžig motorja in gas) in konec koncev tudi stane več (če se pogovarjamo tudi o stroških). 2000km dolge poti res ne dela skoraj nihče oz. če jih, potem definitivno EV ni zanj (če hočeš prevažati 20 palet robe, potem nimaš kaj jamrati nad prostornino prtljažnika Clia argument). Teh nekaj 100km okoliških potovanj pač je problem za te drage igrače. Kakorkoli obračaš. Čez 5 let pa močno upam, da bo stanje drugačno.
WarpedGone ::
Še posebej zato, ker so ti današnji avtomobili za toliko denarja tako udobni, da se dejansko lahko pelješ po 8 ur če je treba, pa prideš na cilj spočit
Imaš za tak avto pa vseeno svoj čas tako nizko ceniš da praktično cel dan "pustiš" na cesti da prideš iz A do B?
Hkrati pa je problem čas, ko/če je treba vmes stat mal več minut da se nafila baterija?
Če bi bilo samo to dvoje, potem na nemški avtocesti ne bi bilo toliko hudo dragih avtomobilov, ki imajo precej prevoženih kilometrov.
Ni samo to dvoje in hkrati ni samo to. Obstajajo tudi "kekci" ki z avtomobili prevažajo živino, pa to nekak ni nek hud argument da kak golf nebi bil "uporaben avto" ker krava ne gre v njega.
Drugače so dolge poti po Evropi vprašanje časa:
As of today, 81 Supercharger locations are energized worldwide, with 14 locations in Europe.
By the end of March 2014, 50 percent of the German population will live within 320km of a Supercharger, and 100 percent of the population will be covered by the end of the year.
Zgoraj omenjana pot do Obersdorfa preko solnograda in minhna po google maps traja 5 h 45 min ter meri 573 km. Pri povprečnih 10l/100km gorivo za eno smer košta 80 EUR. S teslo MS bi (according to GMaps) bi verjetno šel Čez St.Anton kjer je že SC polnilna postaja. Konkretna pot do tja in morebiten nujen postanek še kje prej je odvisna kje v sloveniji bi štartal in kako bi vozil. Računaš lahko na ~400km 'zanesljivega' dosega z enim 100% polnjenjem. Iz Lj do tja je najbližja pot dolga ~470km kar je preblizu uradnega dosega, da bi se z mirnim srcem spustil v takšen podvig. Raje še kakšne pol ure stanja kje vmes kjer je možno vsaj par 10kW polnjenje. Če špilaš turista, pač bodi turist.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Je pa to že malo preveč negotovo za mirno vožnjo; ko meni računalnik reče, da imam goriva le še za 50 km ... ah kje ... v bistvu ko napiše, da ga je le še za 100 km praktično že iščem črpalko (če sem na daljši vožnji, v mestu je seveda drugače) ... rajši 5 minut kje vmes, da pridem mirno na cilj in tam brezskrbno preživim več časa.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
nekikr ::
Imaš za tak avto pa vseeno svoj čas tako nizko ceniš da praktično cel dan "pustiš" na cesti da prideš iz A do B?
Hkrati pa je problem čas, ko/če je treba vmes stat mal več minut da se nafila baterija?
Beri kaj sem napisal. Velikokrat je hitreje, da greš z avtomobilom, pa čeprav je recimo 800km poti. Če moraš na dva konca ne bo nobeno letalo hitrejše. Označil te bom za povprečneža (ker pač ne vem kaj počneš) in ti povedal, da je moja ura vredna vsaj toliko kot skoraj cel tvoj teden. In kljub temu sem včasih po 6 ur v avtomobilu. Šokantno kajne? Verjamem pa, da tvoji kolegi, če zaslužijo vsaj 2000€ neto, za vsako pot daljšo od 150km letijo, ker se tako zelo cenijo in jim je vseeno. In ne gre se za mal več minut, da se nafila baterija, superchargerjev je hudičevo malo in na redko so posejani. Če bo čez 5 let drugače pa super.
Ni samo to dvoje in hkrati ni samo to. Obstajajo tudi "kekci" ki z avtomobili prevažajo živino, pa to nekak ni nek hud argument da kak golf nebi bil "uporaben avto" ker krava ne gre v njega.
Seveda. Beri Clio argument. Ravno zato sem ga napisal. Ker če moraš prevoziti kdaj pa kdaj 300,400km to pač ne sme biti prevelik podvig in nekaj, kar bi bilo čisto bedasto, ker boš ja šel s helikopterjem. Ni vsak lastnik avtomobila za 60k€+ Abramovič. Če pa težiš, ker ne moreš prevoziti 2000km v šusu...si pa pač bedak ker sploh razmišljaš o EV (trenutno).
Zgoraj omenjana pot do Obersdorfa preko solnograda
Super, že kar ok. Kaj pa poletje v Splitu? 2018? Je kakšen plan za ostali evropski svet poleg Nemčije in PR postaj v Franciji, Španiji?
fpbs ::
http://green.autoblog.com/2014/01/21/te...
Sprašujem se, kaj imaš od tega, če se nahajaš v območju 320km od superchargerja, ki ga ne boš mogel kaj dosti koristiti, ker se tvoje poti ne nahajajo v tej smeri. Torej če se bo naprimer nahajal na Dunaju, bomo vsi Slovenci v 320km območju, kaj nam to koristi?
V Nemčiji je do leta 2020 planiranih 86 000 hitrih polnilnih postaj, na katerih bo možno polnit vse EV in ne kar nudi Tesla, to je polnenje samo Tesel.
http://www.europarl.europa.eu/news/en/n...
Sprašujem se, kaj imaš od tega, če se nahajaš v območju 320km od superchargerja, ki ga ne boš mogel kaj dosti koristiti, ker se tvoje poti ne nahajajo v tej smeri. Torej če se bo naprimer nahajal na Dunaju, bomo vsi Slovenci v 320km območju, kaj nam to koristi?
V Nemčiji je do leta 2020 planiranih 86 000 hitrih polnilnih postaj, na katerih bo možno polnit vse EV in ne kar nudi Tesla, to je polnenje samo Tesel.
http://www.europarl.europa.eu/news/en/n...
jebiveter2 ::
Who cares ?
Nakup vozila je vedno stvar posameznika, za kaj ga bo uporabljal.
Razlika med ICE in EV avtom je samo stvar pogona in to je vse kar je.
Tako kot ni treba delati muhe iz slona, ko se avto predela na metan, tudi ni treba ustvarjati religije za enega novega ustvarjalca avtov.
Nakup vozila je vedno stvar posameznika, za kaj ga bo uporabljal.
Razlika med ICE in EV avtom je samo stvar pogona in to je vse kar je.
Tako kot ni treba delati muhe iz slona, ko se avto predela na metan, tudi ni treba ustvarjati religije za enega novega ustvarjalca avtov.
WarpedGone ::
Sprašujem se, kaj imaš od tega, če se nahajaš v območju 320km od superchargerja, ki ga ne boš mogel kaj dosti koristiti, ker se tvoje poti ne nahajajo v tej smeri.
Sigurno si prvi, ki se je spomnu na ta problem ...
Smo pač vukojebina s prenizko kupno močjo, da bi se pokazal na teslinem radarju. So pač in znajo bit še kar nekaj let omejeni s proizvodno kapaciteto in nima velik smisla da da bi denar zapraljali za SC v naših koncih. Če že bo kak SC tle pr nas, bo zato da bojo lahk švabi se fural na morje in nazaj, kolateralna škoda. Zaenrat še ni nobene omembe balkanskega SC... Tle pr nas bodo redki ponosni lastniki še nekaj časa moral bit zadovoljeni z našo mizerno ponudbo "hitrih" polnilnih postaj. Kot je ona 3kW v BTC.
Razlika med ICE in EV avtom je samo stvar pogona in to je vse kar je.
Sej razlika med kočijo in avtom je tut samo stvar pogona in nič druzga. 100% res hkrati 100% narobe.
Zbogom in hvala za vse ribe
jebiveter2 ::
Sej razlika med kočijo in avtom je tut samo stvar pogona in nič druzga. 100% res hkrati 100% narobe.
Če je to najboljši argument s katerim lahko prideš ven je to ... res žalostno.
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Smo pač vukojebina s prenizko kupno močjo, da bi se pokazal na teslinem radarju. So pač in znajo bit še kar nekaj let omejeni s proizvodno kapaciteto in nima velik smisla da da bi denar zapraljali za SC v naših koncih. Če že bo kak SC tle pr nas, bo zato da bojo lahk švabi se fural na morje in nazaj, kolateralna škoda. Zaenrat še ni nobene omembe balkanskega SC... Tle pr nas bodo redki ponosni lastniki še nekaj časa moral bit zadovoljeni z našo mizerno ponudbo "hitrih" polnilnih postaj. Kot je ona 3kW v BTC.
V bistvu jaz ne razumem tega; če bi si toliko želel voziti Teslo pri nas, bi si na "dvorišču" postavil njihov super polnilec, kaj šele, če bi nas bilo več interesentov (ki očitno imamo denar za takšne električne igračke); pa še cel kup poslovnih storitev bi lahko povezal s to prvo, ekskluzivno lokacijo v Sloveniji
Sam se sicer tega ne bi šel, ne samo zato ker sam ne bi kupil Tesle, temveč predvsem ker imam rajši, da bi takšna lokacija pokrivala čim večji spekter EV ne pa samo eno podjetje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
J.McLane ::
V svoj kalkulator sem vtipkal malo stroške, ki naj bi jih imel z vozilom z 220 kW pri prevoženih 20k km letno. Pa da ne boste jokali kako je Tesla plastična in se ne more primerjat z luksuznimi vozili, vzemimo za primer čisto ljudsko Opel Insignio OPC. Za amortizacijo predpostavimo da je po 5 letih avto vreden še 30% nakupne cene (sem sicer mnenja da bo zaradi stroškov z rabljenim avtom bolje držala ceno Tesla, ampak pustimo zdaj to izenačeno).
Insignia (50.000 €):
izguba vrednosti: 7.000 €/letno
bencin: 3770 €/letno
letna dajatev: 282 €/letno
zavarovanje (50% off): 1.500 €/letno
servis: 400 €/letno
gume: ? recimo da isto kot Tesla 500 €/letno
-----------------
13.452 €/letno
Tesla Model S 60 kWh (75.000 €):
izguba vrednosti: 10.500 €/letno
elektrika: 600 €/letno
letna dajatev: 0 €/letno
zavarovanje (50% off): 1.500 €/letno
servis: 200 ? €/letno
gume: 500 €/letno
-----------------
13.300 €/letno
Mislim da je čas da nehate Teslo cenovno tlačit v rang avtov za 100k €, ker bo stroškovno vedno primerljiv z avtom, ki stane 25k € manj.
Insignia (50.000 €):
izguba vrednosti: 7.000 €/letno
bencin: 3770 €/letno
letna dajatev: 282 €/letno
zavarovanje (50% off): 1.500 €/letno
servis: 400 €/letno
gume: ? recimo da isto kot Tesla 500 €/letno
-----------------
13.452 €/letno
Tesla Model S 60 kWh (75.000 €):
izguba vrednosti: 10.500 €/letno
elektrika: 600 €/letno
letna dajatev: 0 €/letno
zavarovanje (50% off): 1.500 €/letno
servis: 200 ? €/letno
gume: 500 €/letno
-----------------
13.300 €/letno
Mislim da je čas da nehate Teslo cenovno tlačit v rang avtov za 100k €, ker bo stroškovno vedno primerljiv z avtom, ki stane 25k € manj.
Gregor P ::
... zgornji model Opla ni noben ljudski avto, poleg tega pa ker je "premočna" za svoj razred ter ker jo bo lastnik verjetno "teral do konca" (zato jo je namreč kupil ker za pravi športni avto nima denarja), ta avto v 5-ih letih ni vreden več nič. Tesla pa v trenutku, ko ji crknejo vse baterije oz. jim močno pade kapaciteta (recimo po 10 letih).
In pa kdo meni, da gre pri Tesli za neko visokokakovostno vozilo višjega ranga (za € 100k)? Meni se ne zdi vredna več od 35.000 evrov ... ob tem pa povsem razumem, da je pogonski sklop oz. so baterije izredno drage; samo to verjetno stane 30.000 evrov, samo da to pač ni moj problem.
In pa kdo meni, da gre pri Tesli za neko visokokakovostno vozilo višjega ranga (za € 100k)? Meni se ne zdi vredna več od 35.000 evrov ... ob tem pa povsem razumem, da je pogonski sklop oz. so baterije izredno drage; samo to verjetno stane 30.000 evrov, samo da to pač ni moj problem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
M-XXXX ::
... zgornji model Opla ni noben ljudski avto, poleg tega pa ker je "premočna" za svoj razred ter ker jo bo lastnik verjetno "teral do konca" (zato jo je namreč kupil ker za pravi športni avto nima denarja), ta avto v 5-ih letih ni vreden več nič.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=788......
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=759......
Oba avta sta po 4 letih vredna... 50% vrednosti, tako, da so bili prvotni izračuni izgube vrednosti celo pretirani naprimer...
fpbs ::
ob tem pa povsem razumem, da je pogonski sklop oz. so baterije izredno drage; samo to verjetno stane 30.000 evrov, samo da to pač ni moj problem.
Pri Tesli pravijo, da je njihova nabavna cena baterij 12000$, prodajna cena tistim, ki imajo to srečo, da jih je potrebno zamenjati je pa 40000$.
WarpedGone ::
prodajna cena tistim, ki imajo to srečo, da jih je potrebno zamenjati je pa 40000$.
*Nihče* še ni plačal za zamenjavo.
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
ob tem pa povsem razumem, da je pogonski sklop oz. so baterije izredno drage; samo to verjetno stane 30.000 evrov, samo da to pač ni moj problem.
Pri Tesli pravijo, da je njihova nabavna cena baterij 12000$, prodajna cena tistim, ki imajo to srečo, da jih je potrebno zamenjati je pa 40000$.
Hihi.
jebiveter2 ::
... zgornji model Opla ni noben ljudski avto, poleg tega pa ker je "premočna" za svoj razred ter ker jo bo lastnik verjetno "teral do konca" (zato jo je namreč kupil ker za pravi športni avto nima denarja), ta avto v 5-ih letih ni vreden več nič. Tesla pa v trenutku, ko ji crknejo vse baterije oz. jim močno pade kapaciteta (recimo po 10 letih).
In pa kdo meni, da gre pri Tesli za neko visokokakovostno vozilo višjega ranga (za € 100k)? Meni se ne zdi vredna več od 35.000 evrov ... ob tem pa povsem razumem, da je pogonski sklop oz. so baterije izredno drage; samo to verjetno stane 30.000 evrov, samo da to pač ni moj problem.
Nekako tako bi se strinjal tudi jaz.
Za kar ponuja, bi dal nekje 30k€, več pa ne.
+ še vedno imam zelo rad šaltkebl in mehanske/tekočinske gas linke
-valvoline- ::
V svoj kalkulator sem vtipkal malo stroške, ki naj bi jih imel z vozilom z 220 kW pri prevoženih 20k km letno. Pa da ne boste jokali kako je Tesla plastična in se ne more primerjat z luksuznimi vozili, vzemimo za primer čisto ljudsko Opel Insignio OPC. Za amortizacijo predpostavimo da je po 5 letih avto vreden še 30% nakupne cene (sem sicer mnenja da bo zaradi stroškov z rabljenim avtom bolje držala ceno Tesla, ampak pustimo zdaj to izenačeno).
Insignia (50.000 €):
izguba vrednosti: 7.000 €/letno
bencin: 3770 €/letno
letna dajatev: 282 €/letno
zavarovanje (50% off): 1.500 €/letno
servis: 400 €/letno
gume: ? recimo da isto kot Tesla 500 €/letno
-----------------
13.452 €/letno
Tesla Model S 60 kWh (75.000 €):
izguba vrednosti: 10.500 €/letno
elektrika: 600 €/letno
letna dajatev: 0 €/letno
zavarovanje (50% off): 1.500 €/letno
servis: 200 ? €/letno
gume: 500 €/letno
-----------------
13.300 €/letno
Mislim da je čas da nehate Teslo cenovno tlačit v rang avtov za 100k €, ker bo stroškovno vedno primerljiv z avtom, ki stane 25k € manj.
Insignia za 50kE? LOL. No mogoce z 220kw(wtf?),who the fuck needs that?
Kupis 2.0cdti tam z 150-200 konjev za 25-30kE,poraba goriva vsaj pol tiste zgoraj navedene ce ne se manj. Zdaj pa se enkrat naredi izracun.
WarpedGone ::
Ponavljanje jasnih laži ni žaljivo?
Precej lastnikov je že poročalo, da so jim zamenjali baterijo.
Nihče se ni pritožil, da je za zamenjavo moral plačat, klasična garancija.
Ko bo ta potekla tam okol leta 2020 za prve oz okrog 2022 za trenutne kupce bo v ponudbi staro-za-novo in staro-za-staro baterijo, kjer bo cena bistveno manj kot teh strašljivih 40k s katerimi opletajo FUDsterji.
Zakaj ponavljanje očitnih laži ni sankcionirano? Bistveno bolj žaljivo kot da lažnjivcu rečeš lažnjivec.
Except in the cases of a collision, opening of the battery pack by non-Tesla personnel or intentional abuse (lighting the pack on fire with a blowtorch is not covered!), all damage is covered by warranty, including improper maintenance or unintentionally leaving the pack at a low state of charge for years on end. The battery will be replaced at no cost by a factory reconditioned unit with an energy capacity equal to or better than the original pack before the failure occurred.
Precej lastnikov je že poročalo, da so jim zamenjali baterijo.
Nihče se ni pritožil, da je za zamenjavo moral plačat, klasična garancija.
Ko bo ta potekla tam okol leta 2020 za prve oz okrog 2022 za trenutne kupce bo v ponudbi staro-za-novo in staro-za-staro baterijo, kjer bo cena bistveno manj kot teh strašljivih 40k s katerimi opletajo FUDsterji.
Zakaj ponavljanje očitnih laži ni sankcionirano? Bistveno bolj žaljivo kot da lažnjivcu rečeš lažnjivec.
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
12kUSD za battery pack? Wow, baron Minhauzen is on fire....
Look whos talking....
Look whos talking....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
J.McLane ::
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=788......
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=759......
Oba avta sta po 4 letih vredna... 50% vrednosti, tako, da so bili prvotni izračuni izgube vrednosti celo pretirani naprimer...
Kot kaže sanje o taki ceni umrejo zadnje , drugače sem pa v začetku računal s 40% vrednosti po 5 letih kar bi bilo bližje tem 50% po 4 letih, ampak je bila Tesla potem še preveč v prednosti.
Pa seveda ni fora v "nihče ne rabi 220 kW" ker trg teh vozil obstaja in je še kako resničen in v tem majhnem segmentu vozil se Tesla vseeno izkaže kot konkurenčna izbira, če lahko živiš z dosegom. Res pa da več ali manj zaradi nabitih davkov na prostornino in visokih trošarin na gorivo.
WarpedGone ::
To je odvisno od države do države in nacionalne politike, kolk država tepe ljudi zaradi njihovih želja.
Kolk je kej konkurenčno na koncu pokažejo prodajne številke, ki pa so zopet mal zagabaritizirane s proizvodnjo.
Drugač pa en mali nitpick - 500EUR/leto za gume za MS znajo bit preoptimistične cifre. Folk reportira kratko življensko dobo in znatno nakupno ceno novega seta.
Kolk je kej konkurenčno na koncu pokažejo prodajne številke, ki pa so zopet mal zagabaritizirane s proizvodnjo.
Drugač pa en mali nitpick - 500EUR/leto za gume za MS znajo bit preoptimistične cifre. Folk reportira kratko življensko dobo in znatno nakupno ceno novega seta.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
prodajna cena tistim, ki imajo to srečo, da jih je potrebno zamenjati je pa 40000$.
*Nihče* še ni plačal za zamenjavo.
Kaj pa tisti, ki so jim zabrickale baterije?
No Warranty, No Insurance, No Payment PlanP
Tesla has a "bumper to bumper" warranty [Page 3: PDF], but the warranty text allows Tesla to hold the owner responsible for any damage related to "Failure to maintain the Battery at a proper charge level at all times" - the meaning of "proper charge" doesn't appear to be specifically defined. Tesla CEO Elon Musk, Vice President of Sales & Ownership Experience George Blankenship, and Vice President of Worldwide Service J. Joost de Vries all became directly involved in at least one "brick" situation, with de Vries stating in writing that since Tesla's documentation and warranty "identify in clear language to keep the Roadster on external power when parked" the decision to decline any warranty or financial relief was "correct and justified".
Unfortunately for current and future Tesla owners who encounter this problem, it's also not covered by normal automobile insurance policies. This makes the situation almost unique in modern car-ownership: a $40,000 or more exposure that cannot be insured. After all, car insurance is designed to protect owners and drivers even when they are neglectful or at fault. The affected customers probably would have been in a better financial situation if they'd accidentally rolled their Teslas off a cliff, as insurance would generally cover much of those costs.
Due to Tesla batteries naturally decaying over time, Tesla offered Roadster customers a $12,000 "battery replacement program". This program is intended to replace a Roadster battery with a new one seven years after purchase. When asked, the Tesla service manager said even if owners had paid in advance for this replacement battery program, they would not be allowed to use it to replace an accidentally discharged battery - they would have to pay the full $40,000-plus cost.
The Santa Barbara owner was also informed that no other financing or payment plan would be made available to pay for the replacement battery, and that he needed to either pay in full or remove his dead vehicle from the Tesla service center as soon as possible.
Gregor P ::
Pa seveda ni fora v "nihče ne rabi 220 kW" ker trg teh vozil obstaja in je še kako resničen in v tem majhnem segmentu vozil se Tesla vseeno izkaže kot konkurenčna izbira, če lahko živiš z dosegom. Res pa da več ali manj zaradi nabitih davkov na prostornino in visokih trošarin na gorivo.... komu je sedaj točno Tesla konkurenca oz. za koga je sedaj mišljena?!? Ljudem,ki želijo šparati več kot očitno ne (daleč predrago vse skupaj), ljudem ki kupujejo drage mercedese tudi ne (prepoceni vse skupaj) ... hočeš reči, da ti, ki kupujejo "nabildane" (in zato predrage) "navadne" avtomobile? Tudi močno dvomim.
Ostane le še "zelena fensi sekta"
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
... komu je sedaj točno Tesla konkurenca oz. za koga je sedaj mišljena?!?
A to naj bi blo težk pogruntat? Metrike so:
a) cena
b) performanse
c) izgled
d) imiđ
e) xy
Različni kupci imajo te zadeve različno sortirane. Na koncu dneva šteje le, da kupci so. In zaenkrat jih je še vedno več, kot je trenutna proizvodnja.
Kaj pa tisti, ki so jim zabrickale baterije?
*Vse* problematične baterije v Model S so bile zamenjanje brezplačno kot garancijski poseg.
Neredko brez zahteve ali pripombe s strani lastnika vozila.
Kaj je tisti "one santa barbara owner" aka. Drucker počel z avtom je precej zanimivo poglavje.
Roadster je nastal v času, ko so še računal da so ljudje načeloma razumna bitja in reagirajo na dogodke v svoji okolici.
Baterije so kakršne so in imajo svoje tehnične lasnosti, ki so znane vnaprej - Physics takes no prisioners:
Zapelji svoj avto v reko in nato zahtevaj brezplačno zamenjavo. Good luck!
Tipo je ignoriral tehnične zahteve vozila, ignoriral navodila za uporabo in en teden ignoriral "klice na pomoč" in nato zahteval da za posledice njegove "opustitve skrbi" plača nekdo drug.
Dokazal je le, da so ljudje lahko tudi opravilno nesposobni idioti kadar tako želijo zato imajo sedaj mal drugačne garancijske pogoje in še več pameti v baterijah ter še bol "velikodušno" no-matter-what garancijo.
Vse kar fpbs dokazuješ je to, da drucker ni redek tip človeka.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Zapelji svoj avto v reko in nato zahtevaj brezplačno zamenjavo. Good luck!
Če je komu to preveč absurdna ideja da bi lahko zapopadu idejo, jo naj zamenja z "ne menjat olja sploh in ko mašina utihne poskusi dobit zastonj novo", ker kao nisi vedu da je treba menjat olje.
Zbogom in hvala za vse ribe
CoolBits ::
Če avto doma stoji, ti pa v tujini na dopustu... menjaš olje, ko prideš nazaj. Tesla pa crkne.
M-XXXX ::
WarpedGone je izjavil:
Zapelji svoj avto v reko in nato zahtevaj brezplačno zamenjavo. Good luck!
Če je komu to preveč absurdna ideja da bi lahko zapopadu idejo, jo naj zamenja z "ne menjat olja sploh in ko mašina utihne poskusi dobit zastonj novo", ker kao nisi vedu da je treba menjat olje.
Zelo slaba primerjava. Boljša bi bila, da ignoriraš opozorila, da ti zmankuje goriva in dejansko sredi ceste ostaneš brez.
Bencin/dizel: Kaj narediš? Natankaš ga, v najslabšem primeru je potrebno še odzračit cevko, da potegne gorivo. Strošek? Mehaniku daš za dva/tri pire
Tesla: Menjava baterij. Kakšen je bil strošek? Je to teh 40k$ ali je prišel kaj ceneje čez?
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
... se strinjam, kupci zagotovo so.... komu je sedaj točno Tesla konkurenca oz. za koga je sedaj mišljena?!?
A to naj bi blo težk pogruntat? Metrike so:
a) cena
b) performanse
c) izgled
d) imiđ
e) xy
Različni kupci imajo te zadeve različno sortirane. Na koncu dneva šteje le, da kupci so. In zaenkrat jih je še vedno več, kot je trenutna proizvodnja.
Hotel sem reči le, da ga tudi pod razno ne kupiš namesto "Opla insignie", temveč preprosto zato ker je pač EV Tesla, nekaj novega na trgu za igrati se, ne ker bi zares nujno potreboval vozilo (ali sploh kakorkoli racionalno razmišljal o porabi denarja) ... in s tem seveda ni nič narobe. Čez 20 let bo mogoče vse drugače, tudi po zaslugi sedanjih kupcev, ampak danes je pač tako.
Povsem logično se mi zdi tudi, če (dokazano) hudo malomarno skrbiš za vozilo, da si tako najverjetneje izničiš garancijo. Čeprav če redno obiskuješ servise ipd. ti pri dragih vozilih praktično nikoli ni treba kaj sam zamenjati, niti olja ne.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).