Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fpbs ::
Kljub Elonovim obljubam letos spomladi, da se bo poraba modela S v mirovanju zmanjšala, je ta še vedno vampirsko požrešen:
http://www.thetruthaboutcars.com/2013/1...
http://www.thetruthaboutcars.com/2013/1...
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Teslo se kupuje zato da pokažeš da maš keš in si hippi.
Ne, Model S se kupi ker za podoben denar ne dobiš ničesar niti podobno dobrega, kaj šele boljšega.
Kljub Elonovim obljubam letos spomladi,
Bla bla bla... Kdor govori resnico, nima potrebe sebe označevat za Resnicoljubneža. TheTruthAboutCars? Šur ja.
if one owner's experience is to be believed.
One owner? GTFO pa tako "novinarstvo".
A year and a day after I started this thread I can confirm that the issue is now resolved to my satisfaction. I received 5.6 last Thursday when my car was in for its annual service. When I parked the car yesterday evening it showed 143 miles rated range and now 20 hours later it shows 140. That loss of 3 miles compares to 10-12 miles loss per day pre 5.6 and is completely acceptable to me. Congratulations Tesla!
The car was left unplugged for 5 weeks. I checked the charge (using the iphone app) less and less frequently to see if it would go into some deeper sleep eventually. Overall vampire loss was 6.2 miles per day. Also, I'd say at first look, checking the car using the app wakes up systems to add approximately one additional mile of loss per day.
On v5.0 I left my car unplugged for 13 days (296 hours) and lost 0.21 mi/hr temps between 50 and 63F.
v5.6 I actually saw miles gained several times after my car was asleep for a couple of hours haven't had 5.8 long enough for data pts but here is past firmware sleep/vamp losses:
0.25 mi/hr v5.6 n=21
0.31 mi/hr v5.0 n=18
0.66 mi/hr v4.5 n=31
0.58 mi/hr v4.4 n=23
0.37 mi/hr v4.3 n=14
1.12 mi/hr v4.2 n=58
1.33 mi/hr v4.1 n=28
1.75 mi/hr v4.0 n=6
En polpismen tip jamra, en oranžn cajtng to jamranje povzame, fpbs iz tega dela novico. Idocracy, here they come...
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jebiveter2 ::
Ne, Model S se kupi ker za podoben denar ne dobiš ničesar niti podobno dobrega, kaj šele boljšega.
Also hippi
That loss of 3 miles compares to 10-12 miles loss per day pre 5.6 and is completely acceptable to me.
Who cares kaj je zanjga acceptable
#Overall vampire loss was 6.2 miles per day
Mrtev avto v 2h mesecih. Jupi
3600 ekstra izgubljenih km letno in 60€ ekstra za štrom
V tistih 10h letih življenja, 87 ekstra ciklov baterije
Ni čisto zanemarljivo. Kakorkoli pa že; slab design - Od menjalnikov dalje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Mrtev avto v 2h mesecih. Jupi
You are just plain wrong. In izkazano nesposoben dojet zakaj.
Škoda časa.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mn ::
60€ ekstra za štrom
Je sploh kaj drugega treba odgovoriti? Celih 60 EUR. Po tvoje je največji problem pri cca 100 000 EUR vrednem avtu dodatnih 60 EUR letno? Are you serious or just retarded?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jebiveter2 ::
Just doing my homework, like you should
"Pol" cene vinjete, pa lej kako folk joka ko je šla za ~30€ gor.
Po tvoje je največji problem pri cca 100 000 EUR vrednem avtu dodatnih 60 EUR letno
"Pol" cene vinjete, pa lej kako folk joka ko je šla za ~30€ gor.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mn ::
jebiveter2 je izjavil:
Just doing my homework, like you should
Po tvoje je največji problem pri cca 100 000 EUR vrednem avtu dodatnih 60 EUR letno
"Pol" cene vinjete, pa lej kako folk joka ko je šla za ~30€ gor.
Seveda. Sedaj si ne bodo mogli Tesle privoščiti
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nekikr ::
Teslo se kupuje zato da pokažeš da maš keš in si hippi.
Ne, Model S se kupi ker za podoben denar ne dobiš ničesar niti podobno dobrega, kaj šele boljšega.
V bistvu je kar v redu zapisal, ker za podoben denar dobiš precej boljše ICE avtomobile. Ampak ker pa hočeš biti eco hippi pač kupiš tole in tvoj penis je takoj nekaj daljši. Je to narobe? Sploh ne. Nasprotno. Super je, da je izbira, super je, da ima tudi vsak svoje preference, ker bi bil svet sicer precej dolgočasen. "Ne, Model S se kupi ker za podoben denar ne dobiš ničesar niti podobno eco električnega, kaj šele boljšega." Tole bi bilo pa pravilno. "Dobrega" je pa prehuda beseda za nek beta demo izdelek (pa čeprav dober, da ne boš prehudo piskal).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Magic1 ::
Jaz bom tudi eco! Ne bom šel z avtom k folku, temveč bom njim rekel da pridejo k meni
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Magic
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fpbs ::
if one owner's experience is to be believed.
Če je samo en lastnik modela S, ki ima težave s prekomerno porabo med mirovanjem, zakaj ne rešijo tega primera in
mu omogočijo pregled, opravijo meritve in če je poraba res prekomerna to odpravijo?
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Za kaj takega mora avto najprej odpeljat na servis.
Kjer mu znajo povedat da mora avto zaklenit in ključ odnest dovolj daleč (vsaj nekaj metrov) stran od avta da bo avto šel res spat in ne bo nonstop pričakoval zahteve po odklepanju v roku sekunde (in laufal vseh sistemov v "instant standby").
Če bo prijazen in učljiv mu znajo razložit še da majo baterije zanimivo lastnost da najprej rečejo da so polne, čez čas pa so zopet prpravlene sprejet nekaj energije. Pa ne zato ker bi se vmes spraznile ampak ker se je kemično ravnovesje mal spremenilo.
Ker gre za kup celic ki so v detajlih različne se nonstop dogaja balancing - polnjenje pa se konča ko najšibkejše celice dosežejo svoj max.
Mogoče mu omenijo še, da se "stanje napolnjenosti" spreminja tut s temperaturo in da vsakič ko z GSMom vpraša avto kako se počuti s tem povzroči bujenje precej elektronike, ki nato laufa dokler dovolj minut ni miru.
Če bo tečn, mu bo kdo omenu da se sekira za številko ki pomeni par % dosega. 10x večji profit/zgubo bo imel če bo vozil tolk % počasneje/hitreje. Ali tolk % manj/več. Itd, etc, itn, ipd.
Faktorjev, ki vplivajo na porabo 100W žarnice ni ravno veliko, faktorjev ki vplivajo na porabo tako kompleksnega sistema kot je modern avto je pa mali milijon in čez prst ropotat kako je neki zanič ker se ne obnaša tako kot vzgojiteljica pravi da bi se moralo, je otročje, zelo. Do the research, you may learn much.
Najbol so pa smešni pajaci, ki jamrajo da Model S na dan "zgubi" par milj dosega (od ~270ih), da pa ima Volt naslednji dan še vseh 10 črtic. En avto doseg (in napolnjenost baterij!) ocenjuje na 1/270 natančno, drug pa na 1/10 natančno in ker ta drug ne opazi spremembe v desetinkah celote je nekako boljši kot prvi, ki je opazu spremembo v rangu nekaj dvestosedemdesetink?
Folk čist preveč bulji v številke in čist premalo uživa v tem kar so plačali.
No, tisti ki so plačali pretežno uživajo, v številke bulijo tisti ki niso plačal in se morjo prepričat da je grozdje kislo.
Fpbs, nekikr in še par podobnih: priporočam branje www.teslamotorsCLUB.com - neuraden forum na temo teslinih vozil, kjer je največ inputa dejanskih lastnikov in voznikov teh zadev - iz prve roke prebereš kaj si o zadevi misli tisti, ki zadevo fura. Pa ne en - na stotine njih.
Dobiš bolši občutek kje ležijo dejanski problemi kot pa ponavljanje za poscanimi ... em rumenimi mediji.
// Why am I debating a troll? Foolish me...
Kjer mu znajo povedat da mora avto zaklenit in ključ odnest dovolj daleč (vsaj nekaj metrov) stran od avta da bo avto šel res spat in ne bo nonstop pričakoval zahteve po odklepanju v roku sekunde (in laufal vseh sistemov v "instant standby").
Če bo prijazen in učljiv mu znajo razložit še da majo baterije zanimivo lastnost da najprej rečejo da so polne, čez čas pa so zopet prpravlene sprejet nekaj energije. Pa ne zato ker bi se vmes spraznile ampak ker se je kemično ravnovesje mal spremenilo.
Ker gre za kup celic ki so v detajlih različne se nonstop dogaja balancing - polnjenje pa se konča ko najšibkejše celice dosežejo svoj max.
Mogoče mu omenijo še, da se "stanje napolnjenosti" spreminja tut s temperaturo in da vsakič ko z GSMom vpraša avto kako se počuti s tem povzroči bujenje precej elektronike, ki nato laufa dokler dovolj minut ni miru.
Če bo tečn, mu bo kdo omenu da se sekira za številko ki pomeni par % dosega. 10x večji profit/zgubo bo imel če bo vozil tolk % počasneje/hitreje. Ali tolk % manj/več. Itd, etc, itn, ipd.
Faktorjev, ki vplivajo na porabo 100W žarnice ni ravno veliko, faktorjev ki vplivajo na porabo tako kompleksnega sistema kot je modern avto je pa mali milijon in čez prst ropotat kako je neki zanič ker se ne obnaša tako kot vzgojiteljica pravi da bi se moralo, je otročje, zelo. Do the research, you may learn much.
Najbol so pa smešni pajaci, ki jamrajo da Model S na dan "zgubi" par milj dosega (od ~270ih), da pa ima Volt naslednji dan še vseh 10 črtic. En avto doseg (in napolnjenost baterij!) ocenjuje na 1/270 natančno, drug pa na 1/10 natančno in ker ta drug ne opazi spremembe v desetinkah celote je nekako boljši kot prvi, ki je opazu spremembo v rangu nekaj dvestosedemdesetink?
Folk čist preveč bulji v številke in čist premalo uživa v tem kar so plačali.
No, tisti ki so plačali pretežno uživajo, v številke bulijo tisti ki niso plačal in se morjo prepričat da je grozdje kislo.
Fpbs, nekikr in še par podobnih: priporočam branje www.teslamotorsCLUB.com - neuraden forum na temo teslinih vozil, kjer je največ inputa dejanskih lastnikov in voznikov teh zadev - iz prve roke prebereš kaj si o zadevi misli tisti, ki zadevo fura. Pa ne en - na stotine njih.
Dobiš bolši občutek kje ležijo dejanski problemi kot pa ponavljanje za poscanimi ... em rumenimi mediji.
// Why am I debating a troll? Foolish me...
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Pa še v praksi - Norveška:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jebiveter2 ::
Kjer mu znajo povedat da mora avto zaklenit in ključ odnest dovolj daleč (vsaj nekaj metrov) stran od avta da bo avto šel res spat in ne bo nonstop pričakoval zahteve po odklepanju v roku sekunde (in laufal vseh sistemov v "instant standby").
Kje si videl na navadnem vozilu, da bi zaradi tega praznil akku?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Pro_moted ::
Kaj zdaj bo treba naredit še en razred osnovne šole več, da bomo znali uporabljati Teslo ? Da bo v praksi potem tako , kot je oglaševana.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Pro_moted ::
Ja se strinjam, itak da si moraš prebrat manual za avto, ki ga voziš . Ampak, a zdaj niti neboš mogel več ključa pustit v avtu ?
Sicer je meni osebno tudi Tesla zelo všeč, ampak je daleč od popolnega ( tako kot ostali avtomobili) , kot ga reklamirajo in prikazujejo.
Sicer je meni osebno tudi Tesla zelo všeč, ampak je daleč od popolnega ( tako kot ostali avtomobili) , kot ga reklamirajo in prikazujejo.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Kje si videl na navadnem vozilu, da bi zaradi tega praznil akku?
Kaj pa prazni - ZPE modul?
Ja, marsikomu bi ponavljanje OŠ zelo koristilo.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jebiveter2 ::
Nehaj motoviliti
Akku se sam prazni s močjo 100W
Vsa elektronika na kateremkoli vozilu danes ima porabo globoko pod 0.1A ~ oz. 1W. Hot start na dizlih pa velja kako minuto, ko odkleneš vozilo. Ni prav nobenega razloga da bi štrom kuril po nepotrebnem.
To je le slab design in nič drugega
Akku se sam prazni s močjo 100W
Vsa elektronika na kateremkoli vozilu danes ima porabo globoko pod 0.1A ~ oz. 1W. Hot start na dizlih pa velja kako minuto, ko odkleneš vozilo. Ni prav nobenega razloga da bi štrom kuril po nepotrebnem.
To je le slab design in nič drugega
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Magic1 ::
Ti prav tako nimaš pojma. Poveličuješ to Teslo v PM pa ne boš imel EV še vsaj deset let(čist možno, da nikoli).
Magic
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
M-XXXX ::
Ti prav tako nimaš pojma. Poveličuješ to Teslo v PM pa ne boš imel EV še vsaj deset let(čist možno, da nikoli).
In kaj ima to veze ali se gre za dober avto ali ne?
In se pa moram strinjat: 100W v idle žre uber navit I7 tastare generacije (celoten PRIŽGAN računalnik) z ruterji, printerji in vsem kar zraven pride, ne pa nek UGASNJEN avto...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mn ::
Ti prav tako nimaš pojma. Poveličuješ to Teslo v PM pa ne boš imel EV še vsaj deset let(čist možno, da nikoli).
In kaj ima to veze ali se gre za dober avto ali ne?
In se pa moram strinjat: 100W v idle žre uber navit I7 tastare generacije (celoten PRIŽGAN računalnik) z ruterji, printerji in vsem kar zraven pride, ne pa nek UGASNJEN avto...
Vprašanje zakaj porabi toliko. Kakor jaz razumem litijeve baterije ne prenašajo vročine in jih je treba hladiti če postanejo prevroče in ne smejo zmrzniti - torej gretje pozimi. Je to razlog?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Aston_11 ::
In se pa moram strinjat: 100W v idle žre uber navit I7 tastare generacije (celoten PRIŽGAN računalnik) z ruterji, printerji in vsem kar zraven pride, ne pa nek UGASNJEN avto...Korist je potem podobna. Oba nič ne delata in zgolj idlata, pc pa še greje sobo podobno kot žarnica, ki je ne ugasneš. Nič katastrofalnega, glede na to, da če pustiš avto idlati s 100 W porabe (obe prednji žarnici), si čez dve ure pešec.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
M-XXXX ::
In se pa moram strinjat: 100W v idle žre uber navit I7 tastare generacije (celoten PRIŽGAN računalnik) z ruterji, printerji in vsem kar zraven pride, ne pa nek UGASNJEN avto...Korist je potem podobna. Oba nič ne delata in zgolj idlata, pc pa še greje sobo podobno kot žarnica, ki je ne ugasneš. Nič katastrofalnega, glede na to, da če pustiš avto idlati s 100 W porabe (obe prednji žarnici), si čez dve ure pešec.
Totalno neumna primerjava.
Bom vprašal drugače: bi imel laptop kateri UGASNJEN porabi 2-3%/h baterije oziroma se totalno izprazne v dobrem dnevu NEUPORABE? Dajte ne ga srat no...
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Vprašanje zakaj porabi toliko. Kakor jaz razumem litijeve baterije ne prenašajo vročine in jih je treba hladiti če postanejo prevroče in ne smejo zmrzniti - torej gretje pozimi. Je to razlog?
Ni, avto v mirovanju ne ogreva baterije 'aktivno'.
Tut če spržiš "preheating" kabine se bo baterija ogrela "posredno" - ker mora neki delat in ker se nekaj malega toplote iz notranjosti prenese tudi nanjo.
Baterija se aktivno ogreva le ko je avto 'zbujen'. Baterije trenutno ne ogreva niti če je vštekan v zid. Se pa lahko to v prihodnosti tut kej spremeni ker je čist pod kontrolo FW, ki se aktivno razvija.
Kaj točno in kaj vse avto počne ko ne dela nič je 'poslovna skrivnost'. Primerjat to z nekim kompjuterjem pod mizo je precej zgrešeno.
Avto ni elektronska zadeva ampak je še vedno elektro mehanska, polna takšnih in drugačnih pump, stikal itd.
Čist prvi roadsterji so naprimer praktično nonstop poganjali črpalko hladilne tekočine skozi baterijo. S tem so kao garantirali enako temperaturo vseh celic baterije v vseh pogojih. Sicer se lahko zgodi da se ti celice na zunanjem delu znatno bol segrejejo/ohladijo kot pa tiste v centru in ko avto nahitro štartaš in poženeš se bodo različno obnašale in različno hitro starale. Ergo maš problem zagotavljat kvaliteto celic na dolgi rok. Kasneje so to črpalo opremili z dodatno pametjo da ne laufa nonstop ampak se vklopi v intervalih in v odvisnosti od nihanja zunanje temperature itd.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
Nihče ne pravi, da je Model S slab avto, pravimo samo, da je poraba 100W v mirovanju prevelika. Ali i3 in Nissan Leaf tudi porabita 100W?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
In se pa moram strinjat: 100W v idle žre uber navit I7 tastare generacije (celoten PRIŽGAN računalnik) z ruterji, printerji in vsem kar zraven pride, ne pa nek UGASNJEN avto...Korist je potem podobna. Oba nič ne delata in zgolj idlata, pc pa še greje sobo podobno kot žarnica, ki je ne ugasneš. Nič katastrofalnega, glede na to, da če pustiš avto idlati s 100 W porabe (obe prednji žarnici), si čez dve ure pešec.
Totalno neumna primerjava.
Bom vprašal drugače: bi imel laptop kateri UGASNJEN porabi 2-3%/h baterije oziroma se totalno izprazne v dobrem dnevu NEUPORABE? Dajte ne ga srat no...
Od kdaj ma pa Tesla 5 kWh baterijo? Pa ne vem, koliko ti pa porabi laptop v sleep, ko napaja RAM? glede na max porabo laptopa okrog 50 W bi rekel, da zlahka pridemo na tista tvoja 2%.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
M-XXXX ::
Od kdaj ma pa Tesla 5 kWh baterijo?
Nepomembno. Govorimo o bizarno veliki porabi in primerjavi. Razen če elektriko porablja kakšen mehanski del. Dokler ne govorimo o PC-ju...
Pa ne vem, koliko ti pa porabi laptop v sleep, ko napaja RAM? glede na max porabo laptopa okrog 50 W bi rekel, da zlahka pridemo na tista tvoja 2%.
Ugasnjen laptop NE porablja 2W in pika! Ajde recimo da 1W (pa ga skoraj 100% ne). Boš potem rekel da ima tesla 100 polnokrvnih računalnikov ki skos laufajo (100 procesorjev, 100 matičnih, 100 ramov, 100 diskov (no pač vse kar porablja energijo v laptopih), da se ne bomo zdaj na malenkostih lovil.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Ali i3 in Nissan Leaf tudi porabita 100W?
Tega *ne* vemo.
IMHO se v Model S pretirava z natančnostjo ocene dosega. Tudi če bi bla ocena nekak pravilna, je na cesti tolk variacije da nikoli nebi zares naredu točn tolk km kot tam piše da je 'zaloge'. Ocena dosega na 1/20 oz cca 5% natančno bi bla IMHO čist zadost in hkrati nebi ljudi tolk sekirala kot jih sekira sprememba iz 479km zvečer v samo 471km zjutraj. Le kam je izginilo 8km čez noč?!?!? Bizarna bedarija.
20 črtic napolnjenosti baterije pa bo zjutri še vedno 20 črtic in mirna bosna.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
Od kdaj ma pa Tesla 5 kWh baterijo?
Nepomembno. Govorimo o bizarno veliki porabi in primerjavi. Razen če elektriko porablja kakšen mehanski del. Dokler ne govorimo o PC-ju...
Pa ne vem, koliko ti pa porabi laptop v sleep, ko napaja RAM? glede na max porabo laptopa okrog 50 W bi rekel, da zlahka pridemo na tista tvoja 2%.
Ugasnjen laptop NE porablja 2W in pika! Ajde recimo da 1W (pa ga skoraj 100% ne). Boš potem rekel da ima tesla 100 polnokrvnih računalnikov ki skos laufajo (100 procesorjev, 100 matičnih, 100 ramov, 100 diskov (no pač vse kar porablja energijo v laptopih), da se ne bomo zdaj na malenkostih lovil.
RAM NE porabi 2 W v standby? Ker navsezadnje je standby primerljiv Teslini porabi 100 W. Prideš zraven in zadeva dela.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
Vedno bolj sem prepričan, da je BMW i3 res navaden shitty EV.
Grd je zunaj in znotraj, nobenega oprijema, 140 km dosega pri MESTNI vožnji brez enega kilometra velikih hitrosti, 4 zvezdice za varnost (kar danes ne dobi skoraj noben resen avtomobil)...
Grd je zunaj in znotraj, nobenega oprijema, 140 km dosega pri MESTNI vožnji brez enega kilometra velikih hitrosti, 4 zvezdice za varnost (kar danes ne dobi skoraj noben resen avtomobil)...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jebiveter2 ::
Aktiven sistem ICE-ja ne porabi 100W skupaj. Ni nobenega pametnega razloga, da nebi tudi tesla varčevala, saj to opcijo že imajo vgrajeno. Obstaja le še drugi razlog, da to počnejo ker so v to prisiljeni.
Edini razlog, da stalno kuri je, da se jim kaj obesi ob zbujanju ali spanju in tega ne znajo porihtati.
Edini razlog, da stalno kuri je, da se jim kaj obesi ob zbujanju ali spanju in tega ne znajo porihtati.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
M-XXXX ::
RAM NE porabi 2 W v standby? Ker navsezadnje je standby primerljiv Teslini porabi 100 W. Prideš zraven in zadeva dela.
Daj povej o kakšnem standbyu sploh govoriš? Govori se o ugasnjenem avtu. In če ima avto 50 polnih PC sistemov je mogoče potem teh 100W logičnih. Pa jih nima!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Pro_moted ::
Vedno bolj sem prepričan, da je BMW i3 res navaden shitty EV.
Grd je zunaj in znotraj, nobenega oprijema, 140 km dosega pri MESTNI vožnji brez enega kilometra velikih hitrosti, 4 zvezdice za varnost (kar danes ne dobi skoraj noben resen avtomobil)...
In po čem ti to sklepaš?
Potem ko je samo OMENIL (ne testiral), da ima ozke gume in misli da nima oprijema. In pa da ga ni testiral na avtocesti,potem pa da avtocesta pobere VSEM električnim avtomobilom veliko.
V normalni regionalni vožnji pa dosega tisto kar je v specifikacijah podano.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
When I park all day unplugged at work it typically gains a mile. It used to lose five miles (I'm still on 5.6). That seems like the vampire load is gone--or at least mostly so.
...
I'm parked in an underground garage so I doubt the temperature fluctuates more than 1 or 2 C. What I assume happens is that on waking the system does a fresh estimation of the SOC and displays a new number. Measuring a battery's SOC has more to do with art than it does with science.
Dodatno zmedo povzroča še precej neprimerljiv način merjenja teh "izgub". Nekater gledajo km takoj po polnjenju, drug gledajo števec kWh v garaži, trejti gledajo prostale km potem ko se prefurajo neki km itd.
Cela zgodba je 1/4 resnice in 3/4 zmede.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fpbs ::
Vedno bolj sem prepričan, da je BMW i3 res navaden shitty EV.
.... 4 zvezdice za varnost (kar danes ne dobi skoraj noben resen avtomobil)...
Verjetno ne veš, da se NCAP test precej razlikuje od NHTSA testa. Tako se naprimer bočno zaleti voziček pri NHTSA le s 400kg, medtem ko
se pri NCAP zaleti z 950kg, pa še višjo hitrost ima. Me prav zanima, koliko točk bi dobil Tesla na NCAP testu, ker bočni udarec pusti poleg
posledic na boku tudi precejšne posledice na spodnjem delu vozila, kjer se nahajajo baterije, kar bi skoraj zagotovo povzročilo deformacijo
baterij in posledično požar.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
RAM NE porabi 2 W v standby? Ker navsezadnje je standby primerljiv Teslini porabi 100 W. Prideš zraven in zadeva dela.
Daj povej o kakšnem standbyu sploh govoriš? Govori se o ugasnjenem avtu. In če ima avto 50 polnih PC sistemov je mogoče potem teh 100W logičnih. Pa jih nima!
O ugasnjenem avtu, h kateremu stopiš, pritisneš gumb (al še to ne?) in se odpelješ. Tako, kot da bi se usedel za mizo, odprl laptop in tipkal. Standby torej.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
M-XXXX ::
O ugasnjenem avtu, h kateremu stopiš, pritisneš gumb (al še to ne?) in se odpelješ. Tako, kot da bi se usedel za mizo, odprl laptop in tipkal. Standby torej.
Imam avto do katerega prideš, primeš za kljuko, odpreš vrata, pritisneš na gumb in se odpelješ. Ne rabiš narediti čisto nič drugega. Nobenega ključa, nobenega obračanja, kontaktov, nobenega odklepanja nič. In NE žre 100W.
Si hotel s svojo izjavo kaj pametnega dokazat?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jebiveter2 ::
WarpedGone je izjavil:
When I park all day unplugged at work it typically gains a mile. It used to lose five miles (I'm still on 5.6). That seems like the vampire load is gone--or at least mostly so.
...
I'm parked in an underground garage so I doubt the temperature fluctuates more than 1 or 2 C. What I assume happens is that on waking the system does a fresh estimation of the SOC and displays a new number. Measuring a battery's SOC has more to do with art than it does with science.
Dodatno zmedo povzroča še precej neprimerljiv način merjenja teh "izgub". Nekater gledajo km takoj po polnjenju, drug gledajo števec kWh v garaži, trejti gledajo prostale km potem ko se prefurajo neki km itd.
Cela zgodba je 1/4 resnice in 3/4 zmede.
BCM gleda koliko soka se preteče v baterijo. To, krat nek fiksen koeficient ti da koliko Wh ima baterija. Upošteva tudi samopraznjenje in vse take faktorje, tako da je neko bluzenje o ugibanju SOC samo to, bluzenje
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
tako da je neko bluzenje o ugibanju SOC samo to, bluzenje
Po koliko prodajaš to svoje zgleda da špica-poznavanje tehnologije baterij?
Če slučajno zanj ne iztržiš ničesar, to pomeni le da ni vredno ničesar - ker je narobe.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Če slepo verjamemo statistiki, bi igralec Paul Walker bil še živ, če bi se peljal v Model S.
Ker pa se je peljal v Porscheju, je žal umrl v eksploziji, enako kot voznik.
Mal perspektive.
Ker pa se je peljal v Porscheju, je žal umrl v eksploziji, enako kot voznik.
Mal perspektive.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
O ugasnjenem avtu, h kateremu stopiš, pritisneš gumb (al še to ne?) in se odpelješ. Tako, kot da bi se usedel za mizo, odprl laptop in tipkal. Standby torej.
Imam avto do katerega prideš, primeš za kljuko, odpreš vrata, pritisneš na gumb in se odpelješ. Ne rabiš narediti čisto nič drugega. Nobenega ključa, nobenega obračanja, kontaktov, nobenega odklepanja nič. In NE žre 100W.
Si hotel s svojo izjavo kaj pametnega dokazat?
A maš laptop tut tak?
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Imam avto do katerega prideš, primeš za kljuko, odpreš vrata, pritisneš na gumb in se odpelješ. Ne rabiš narediti čisto nič drugega. Nobenega ključa, nobenega obračanja, kontaktov, nobenega odklepanja nič. In NE žre 100W.
Žleht vprašanje: kolk pa žre?
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
TESKAn ::
Avto na ključ ti bo "žrl" 100 uA ali manj. Glede na to, da meni telefon z 5,28 Wh baterijo zdrži ~7 dni stand-byja z vklopljenim bluetooth modulom, ki se ~dvakrat dnevno poveže na prostoročni komplet v avtu in je vedno v par sekundah pripravljen, da telefoniram/pošljem SMS/sprejmem klic ne vidim razloga, da bi moral avto porabit kaj več. Če pa je vzrok "puhtenja" energije v preračunavanju SOC, naj pa tako povejo in se ne zgovarjajo na druge.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Če slepo verjamemo statistiki, bi igralec Paul Walker bil še živ, če bi se peljal v Model S.
Ker pa se je peljal v Porscheju, je žal umrl v eksploziji, enako kot voznik.
Ko sem včeraj zapazil to v rumenem tisku sem si mislil: To bi bila pa super novička za Warpeda, da bi zopet povzdigoval Teslo, češ, kako se nebi moglo to zgoditi , če bi se peljal v Tesli.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
M-XXXX ::
A maš laptop tut tak?
Računalnik se mi iz hibernacije (poraba praktično 0) zbudi v nekaj sekundah. Tako, da ja. (PS: trenutno nimam laptopa ne, imam pa tablico, ki se mi iz spanja zbudi manj kot v sekundi).
Žleht vprašanje: kolk pa žre?
Žleht odgovor: točno toliko kot ga vozim! Ko je parkiran pa točno 0L/100.