» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1230 / 1231
»»

fikus_ ::

Poleg oblike je za zracni upor pomembna tudi velikost pravokotne povrsine vozila glede na voznjo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

joez7 ::

fikus_ je izjavil:

Če imam prav info, bo renault delal nekaj novega v Revozu, električni Twingo ali Clio (ne vem), razvoj skupaj s Kitajci (verjetno električni del).

Ve kdo kaj več o tem? Nova Dacia naj bi bla 18K, Nov Tvingo 20K in 5ka 22K. Je to govora o goli ceni ali z odbito subvencijo. Bo res treba počakat na `26?
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

kow ::

johnnyyy je izjavil:

Malce sem po ev-database gledal kombije, pa me je fascinirala učinkovitost. Recimo VW ID Buzz ima cca 30% večjo učinkovitost oz. manjšo porabo na 100km kot nek MB EQV. Podobne podatke sem dobil tudi iz Bj?rn Nyland strani. Pa me zanima čemu pride do takšnih razlik, saj po neki velikosti aerodinamičnosti itd. ne zgleda toliko razlik. Gledal sem kakšne motorje imata pa naj bi imela oba asinhronce z enostopenjskim menjalnikom.


Pomoje je ok, dokler ne stopis na gas. Ampak saj tako vozilo verjetno ne kupis, da se bos vozil hitro.

https://evkx.net/models/volkswagen/id._...

Ne vem tocno katere verzije vse obstajajo, ampak v spodnjem range polnenja, se ti (model na linku) polni nekje 10km/min (po avtocesti). Ni slabo.

Osebno me zelo moti, ker je za BEV prakticno nemogoce dobiti podatke za porabo pri visokih hitrostih (150km/h).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

Na koncu moras uporabiti kalkulator:

https://ecalc.ch/evcalc.php

codeMonkey ::

Buzz je majhen (rel. za kombi). Je pa toliko bolj prijeten za voznjo zato.

Ceprav, zdaj gledam primerjavo z eVitom, pa je edino krajsi za 40 cm, drugo pa tam-tam.

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

joez7 je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Če imam prav info, bo renault delal nekaj novega v Revozu, električni Twingo ali Clio (ne vem), razvoj skupaj s Kitajci (verjetno električni del).

Ve kdo kaj več o tem? Nova Dacia naj bi bla 18K, Nov Tvingo 20K in 5ka 22K. Je to govora o goli ceni ali z odbito subvencijo. Bo res treba počakat na `26?

Pa saj cenik za petko imaš že na renojevi strani, tudi naročiš jo že lahko.
Drugače pa najbolj oskubljena petka pride 19k s subvencijo (avto je dejansko samo mestno vozilo).

Sc0ut ::

joez7 je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Če imam prav info, bo renault delal nekaj novega v Revozu, električni Twingo ali Clio (ne vem), razvoj skupaj s Kitajci (verjetno električni del).

Ve kdo kaj več o tem? Nova Dacia naj bi bla 18K, Nov Tvingo 20K in 5ka 22K. Je to govora o goli ceni ali z odbito subvencijo. Bo res treba počakat na `26?


Pogledal zdaj cenik. 27190 za najcenejšo verzijo brez subvencije. Pa ti so nori. To se vidi kakšen hoax so subvencije. Pa ne more en taki mali mestni avto stat 27000. To je rop pri belem dnevu
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

joez7 ::

Si mislil tole https://www.renault.si/vozila/renault5/...
Sam tu je gola cena z jamstvom 10 let za 40= 32k in za 52= 36k, rezda na to neki popusti in subvencija 7K,
sam mi je napram konkurenci še vedno drago.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

krucymucy ::

Sc0ut je izjavil:



Pogledal zdaj cenik. 27190 za najcenejšo verzijo brez subvencije. Pa ti so nori. To se vidi kakšen hoax so subvencije. Pa ne more en taki mali mestni avto stat 27000. To je rop pri belem dnevu

Dobis se jurja popusta. Tako da pride 18.990 na koncu, s subvencijo.
In ne, subvencije niso hoax, ker so polne cene priblizno enake tudi tam, kjer nimajo subvencij.

Nismo se cisto na "price parity" EV vs. ICE, bo pa kmalu.

Kalibri ::

Itak da so enake. Strel v koleno bi jim bil, če ne bi bile enake.

Utk ::

Če je renault nesposoben, ne pomeni da nismo.
C3 stane 25 jurjev, s tem da ima hitro polnjenje itd., neka normalna oprema je pa 27, in sigurno je kak popust na to.
Ni poceni, ampak ni tolk dražji da ne bi not prinesu z gorivom.

redtech je izjavil:

Priključna moč 138kw po ceniku 10,3k EUR

Sedaj pa računajte ;((

Bw, zakaj si mi brisal če sem mu napisal da nima pojma. Pa ti razloži, če on ne zna, kakšno vezo ima s čim kolk stane priklopna moč za 138 kw.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Scaramouche3 ::

Kako se pa ti mali avti obnašajo, ko so zdaj zaradi baterij tako težji?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Bellator ()

johnnyyy ::

codeMonkey je izjavil:

Buzz je majhen (rel. za kombi). Je pa toliko bolj prijeten za voznjo zato.

Ceprav, zdaj gledam primerjavo z eVitom, pa je edino krajsi za 40 cm, drugo pa tam-tam.

Ko ga gledaš na sliki zglkeda kot igračka, samo v reali spet ni tako majhen. In ja pravilno si ugotovil glede specifikacij. Samo poraba pa precej višja. Na koncu je najbolj ironično to da ima EQV skoraj 20% več baterije, razdalja, ki pa jo lahko prevozi pa je precej krajša :). Pa me je malce zanimalo zakaj takšna razlika.

Telbanc ::

Velka škoda ker je nova reno petka zastavljena sam na štrom, ker avto bo zgleda prava bomba. Oblikovno je dost pred vsemi z elementi nostalgije.

No, morda si še premislijo.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

DamijanD ::

Ne moreš v temi o EV rečt, da je škoda, ker je nek model EV only...

Telbanc ::

DamijanD je izjavil:

Ne moreš v temi o EV rečt, da je škoda, ker je nek model EV only...


Fiat 500 ma obe možnosti. Na isti platformi. Ne vem zakaj bi blo to slabo. Pač delaš tisto pol kar trg zahteva. Kar se prime.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

krucymucy ::

Telbanc je izjavil:

Velka škoda ker je nova reno petka zastavljena sam na štrom, ker avto bo zgleda prava bomba. Oblikovno je dost pred vsemi z elementi nostalgije.

No, morda si še premislijo.

Si ne morejo premisliti, ker je zasnova za EV in ni mogoce predelati na hitro se v ICE.
C3 je drugo, ker je zasnovan za oboje, so pa morali narediti neke kompromise zaradi tega.
EV dedicated platforma je boljsa za EV.

Ni mi pa jasno zakaj renault vztraja pri FWD če zato ni nobene potrebe.
In FWD ni boljsi od RWD, v nobenem primeru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

codeMonkey ::

johnnyyy je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Buzz je majhen (rel. za kombi). Je pa toliko bolj prijeten za voznjo zato.

Ceprav, zdaj gledam primerjavo z eVitom, pa je edino krajsi za 40 cm, drugo pa tam-tam.

Ko ga gledaš na sliki zglkeda kot igračka, samo v reali spet ni tako majhen. In ja pravilno si ugotovil glede specifikacij. Samo poraba pa precej višja. Na koncu je najbolj ironično to da ima EQV skoraj 20% več baterije, razdalja, ki pa jo lahko prevozi pa je precej krajša :). Pa me je malce zanimalo zakaj takšna razlika.


Pa ga gledam vsak dan ker ga ma sosed. Samo nekako je ocitno oblika taka, da ga pomanjsa. Pa ko sem gledal posnetke, so ga hvalili da se ne pelje kot tipicen kombi. Je pa Buzz pac na namenski EV platformi, MEB, medtem ko je vito pac neka hitra integracija pogona v ICE osnovo zato da pac prodajo nekaj elektricnih vozil vec.

deco16 ::

krucymucy je izjavil:


In FWD ni boljsi od RWD, v nobenem primeru.


Je boljši s stališča regeneracije ;) Bremza na pravih kolesih...

Alexius Heristalski ::

joez7 je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Če imam prav info, bo renault delal nekaj novega v Revozu, električni Twingo ali Clio (ne vem), razvoj skupaj s Kitajci (verjetno električni del).

Ve kdo kaj več o tem? Nova Dacia naj bi bla 18K, Nov Tvingo 20K in 5ka 22K. Je to govora o goli ceni ali z odbito subvencijo. Bo res treba počakat na `26?

Za Springa 2024/25 si lahko pogledaš konfigurator na nemški strani, recimo. Dvomim, da bo 2026 dražji.
https://www.dacia.de/hybrid-und-elektro...
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

kow ::

DamijanD je izjavil:


Drugače pa najbolj oskubljena petka pride 19k s subvencijo (avto je dejansko samo mestno vozilo).


Problem mali elektricarjev je, da so dobesedno samo mestna vozila. Z majhnim ICE se lahko se vedno zapeljes na morje in nazaj.
Ni prijetno, ampak gre brez problemov. Zato mi tudi ni jasno, kdo bi kupil Renault V s 40kwh baterijo.

pegasus ::

Z Insterjem bi moral biti vikend Lj-obala-Lj izvedljiv. Skupaj s tem da prespiš v avtu ;)

kow ::

Hocem samo povedati, da je verjetno bolj smiselno imeti manjso baterijo, lahek avtomobil, pa da je vseeno dovolj mocan za obvoznico. In imas poceni mestni avto ter nizke stroske.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

40 kwh je v resnici dovolj v takem avtu. Tudi v Zadar grejo ljudi s tako baterijo, čeprav jaz tega ne bi. Do Portoroža pa komot.
Problem osnovne petke je da nima DC polnjenja, poleg ostale (ne)opreme. Če ni tega ti pa tudi 60 kwh baterija ne pomaga veliko.
Vse je samo stvar cene. Tudi 40 kwh brez DC bi imelo svoje kupce, ampak ne če za 2,3 jurje dobiš mg4, ki je razred večji, 50 kwh, dokaj hitro hitro polnjenje, kar nekaj opreme, itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DamijanD ::

ravno zaradi odsotnosti DC polnjenja pravim, da je samo (pri)mestni avto. In to mi res ni jasno - ima TČ, ki je v veliko ostalih modelih za doplačilo (tudi id.7 npr), ne pa DCja - verjetno bi bilo bolj praktično obratno.

Je pa pri nas osnovna petka slabih 27k (brez subvencije), severno od nas pa okrog 25k

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

Utk ::

Mestni avto "rabi" TČ, why not, greš v trgovino, ga pustiš da se ta čas greje. DC-ja ne rabiš nujno, če se voziš samo na kratke razdalje. Je pa res, da za 27 jurjev bi pač moral imet DC. Če bi stal 20 jurjev, pred subvencijo, bi mu pa to čisto komot oprostil.

hojnikb ::

Ne razumem, zakaj danes ni tč danes standard oprema. Tolk mal komponent, k to rabi, da deluje...
#brezpodpisa

joez7 ::

Alexius Heristalski je izjavil:

joez7 je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Če imam prav info, bo renault delal nekaj novega v Revozu, električni Twingo ali Clio (ne vem), razvoj skupaj s Kitajci (verjetno električni del).

Ve kdo kaj več o tem? Nova Dacia naj bi bla 18K, Nov Tvingo 20K in 5ka 22K. Je to govora o goli ceni ali z odbito subvencijo. Bo res treba počakat na `26?

Za Springa 2024/25 si lahko pogledaš konfigurator na nemški strani, recimo. Dvomim, da bo 2026 dražji.
https://www.dacia.de/hybrid-und-elektro...

Sem pogledal, samo 65 (20k) je dobil 15¨ kolesa, baterija pa je ostala ista - mal premala. Rabim nekaj z 300km dosega. Gredo pa v pravo smer.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

kow ::

DamijanD je izjavil:

ravno zaradi odsotnosti DC polnjenja pravim, da je samo (pri)mestni avto. In to mi res ni jasno - ima TČ, ki je v veliko ostalih modelih za doplačilo (tudi id.7 npr), ne pa DCja - verjetno bi bilo bolj praktično obratno.

Je pa pri nas osnovna petka slabih 27k (brez subvencije), severno od nas pa okrog 25k


Zato tudi pravim, da potem niti ne rabis 40kwh. Bi bilo dovolj 30kwh in cenejsi avto. Ampak dobro, se bo pocakalo na novi Dacia Spring.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Alexius Heristalski ::

joez7 je izjavil:

Sem pogledal, samo 65 (20k) je dobil 15¨ kolesa, baterija pa je ostala ista - mal premala. Rabim nekaj z 300km dosega. Gredo pa v pravo smer.

Ja, osnova je ostala ista, zato je isti pogon. 2026 naj bi bil na novi osnovi.

MG4 za nemški trg naj bi imeli toplotno črpalko že v opremi Comfort, ne le v Luxury, od modelskega leta 2023 naprej. Če bo kdo kupoval rabljene v Nemčiji, se splača biti pozoren na to.
https://news.mgmotor.eu/at/press/mg4-el...
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

kow ::

Skoraj 60% rast prodaje BEV januarja v Sloveniji. ICE avtomobili bodo ocitno izumrli v nekaj letih. A ni fajn, ko "po Husevo" izberes novice tako, da ustrezajo neki agendi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Scaramouche3 ::

kow je izjavil:

Skoraj 60% rast prodaje BEV januarja v Sloveniji. ICE avtomobili bodo ocitno izumrli v nekaj letih. A ni fajn, ko "po Husevo" izberes novice tako, da ustrezajo neki agendi.


A not spadajo hibridi? Je to res? Samo dosti ljudi kupuje rabljene in potem so to ICE.
Kako naj jaz v bloku polnim....

kow ::

Ne, to so BEV.
januar 2024: 277
januar 2025: 442

Rast plugin hibridov je bila preko 500% (28 -> 177)

Itak je vseeno, ker gre samo za en mesec in je irrelevantno.

Drugace prodaja (no, v resnici registracije) BEV v EU + EFTA + UK:
januar 2024: 120966
januar 2025: 166065

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Scaramouche3 ::

kow je izjavil:

Ne, to so BEV.
januar 2024: 277
januar 2025: 442

Rast plugin hibridov je bila preko 500% (28 -> 177)

Itak je vseeno, ker gre samo za en mesec in je irrelevantno.

Drugace prodaja (no, v resnici registracije) BEV v EU + EFTA + UK:
januar 2024: 120966
januar 2025: 166065


A piše v kakšnem cenovnem rangu se gibljejo?

kow ::

Ne. To so ACEA porocila. Lahko najdes na netu.

fikus_ ::

Ti si že našel, torej daj link.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

kow ::

Tebi ga iz principa ne dam.

fikus_ ::

Tako kot vedno, pišeš nekaj, potem pa mrkneš!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

mehatronik12 ::

kow je izjavil:

Skoraj 60% rast prodaje BEV januarja v Sloveniji. ICE avtomobili bodo ocitno izumrli v nekaj letih. A ni fajn, ko "po Husevo" izberes novice tako, da ustrezajo neki agendi.


kaj potem na STA lažejo?? Men se zdi dokaj preprost stavek, ki se ga lahko interpretira samo na en način!:
https://avto-magazin.metropolitan.si/no...

"Povsem električnih avtomobilov je bilo prvič registriranih 442, kar je dobro tretjino manj kot v prvem mesecu lani."

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Utk ::

mehatronik12 je izjavil:

kow je izjavil:

Skoraj 60% rast prodaje BEV januarja v Sloveniji. ICE avtomobili bodo ocitno izumrli v nekaj letih. A ni fajn, ko "po Husevo" izberes novice tako, da ustrezajo neki agendi.


kaj potem na STA lažejo?? Men se zdi dokaj preprost stavek, ki se ga lahko interpretira samo na en način!:
https://avto-magazin.metropolitan.si/no...

"Povsem električnih avtomobilov je bilo prvič registriranih 442, kar je dobro tretjino manj kot v prvem mesecu lani."

Lani januarja jih je bilo iz iste tabele 277. Kje so glupi novinarji našli 1/3 manj bi treba pa glupe novinarje vprašat.

Mr.B ::

No bodo pa EV-ji prišli notri skoz plug-in hibride...tu mislim rast EV polnilnic. Sploh ko se bodo hoteli lastniki teh dražjih modelov polnit te plug-in hibride. Se pa resnično čudim, splošna nevednost no da se ne pozanimajo kupcih plugin hibridov, da so nategnjeni... razen, ok če so v Sloveniji še vedno subvencije na hibride..

What was the best-selling EV in Europe in 2024 PHEV....

Cana baterija OEM:
cana ki sem jo našel online... volvo-xc60
Dlje ko boste plačevali influencerjem za čustveno stanje,
slabše bo za ukjince in posledično tudi Evropo.
Vseeno je včasih potrebno pogledati stanje na terena.

kow ::

mehatronik12 je izjavil:

kow je izjavil:

Skoraj 60% rast prodaje BEV januarja v Sloveniji. ICE avtomobili bodo ocitno izumrli v nekaj letih. A ni fajn, ko "po Husevo" izberes novice tako, da ustrezajo neki agendi.


kaj potem na STA lažejo?? Men se zdi dokaj preprost stavek, ki se ga lahko interpretira samo na en način!:
https://avto-magazin.metropolitan.si/no...

"Povsem električnih avtomobilov je bilo prvič registriranih 442, kar je dobro tretjino manj kot v prvem mesecu lani."


Ti mislis, da na STA delajo resni novinarji. Malo si naiven.

krucymucy ::

Scaramouche3 je izjavil:


A not spadajo hibridi? Je to res? Samo dosti ljudi kupuje rabljene in potem so to ICE.
Kako naj jaz v bloku polnim....

Tako kot moj sodelavec. Vrze kabel cez okno/balkon in priklopi na avto.

Scaramouche3 ::

krucymucy je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:


A not spadajo hibridi? Je to res? Samo dosti ljudi kupuje rabljene in potem so to ICE.
Kako naj jaz v bloku polnim....

Tako kot moj sodelavec. Vrze kabel cez okno/balkon in priklopi na avto.


Zato pa EV še dolgo ne bo alternativa, dokler ne bo povsod polnjenje, bo težka!
Jaz bi rabil kabel iz nasprotne strani speljat na cesto, 30m po tamalem!

pegasus ::

Polnjenje povsod je na voljo že od pamtiveka. Samo fotovoltaiko zmontiraj na avto in parkiraj kamor nihče noče, na sonce.

telexdell ::

pegasus je izjavil:

Polnjenje povsod je na voljo že od pamtiveka. Samo fotovoltaiko zmontiraj na avto in parkiraj kamor nihče noče, na sonce.

Še bolš varianta pa je, da s fotovoltaičnimi paneli narediš nadstrešek in avto parkiraš v senco medtem ko ga polniš.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

DamijanD ::

pegasus - to je povsod, a ne vedno
telexdell - to pa ni ne povsod in tudi ne vedno :D

M-XXXX ::

Prišel je čas da bo počasi treba menjat avto.

Ker se ogromno uporablja prikolico je pogoj vleke vsaj 1800kg (več je prednost).
Kakor gledam so Etroni zelo ugodni in mi obkljukajo vse checkboxe.
Kakšna fora zakaj so tako ugodni (cca 30k za 2022 letnik do cca 75k-100k prevoženih za tak avto in tako opremo se mi glede na ostale zdi presenetljivo ugodno?

billy ::

Katerega točno gledaš to, a fat etrona? Potem je žal odgovor, da je ta eden "slabših" etronov...nenormalno visoka poraba. Kako je stanje baterij pa ne vem, vem pa da so se blazno hitro polnili, mogoče od tu degradacije...

Poglej še teslo model X, vsekakor boljša izbira kot etron. Gledaj modele P100D če si "dirkač" ali pa 100D če si "dinamični" voznik.

Če pa domet ni tako pomembe, pa bo dovolj že model 75D

Tesla model X ima baje 2250 vlečne kapacitete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()
««
1230 / 1231
»»