» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1191 / 1194
»»

teslam2 ::

Y rabi facelift, da poštimajo zadeve, kot so naredili za model 3 highland. problem VWja je pa še vedno polnilna infrastruktura...

gile ::

@teslam: nič več: ionitiy dela plug&play, planira pot, kje polnit..road trip z enyaqom po petih državah: brez kakšnekoli težave, vse na Ionity

deco16 ::

e-Golf 2017+ ma praktično enak doseg kot classic ioniq, se pa polni počasneje. Ma pa dvofazno polnjenje. Se mi zdi da sem ene dva videl za 9k na avtonetu. Seveda high milaega ampak baje da degradacija ni problem pri golfih.

chrush ::

Kateri EV se ima priblizno tako dobro avtopilot voznjo kot tesla in da ni VAG ali Kitajc?
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

teslam2 ::

gile je izjavil:

@teslam: nič več: ionitiy dela plug&play, planira pot, kje polnit..road trip z enyaqom po petih državah: brez kakšnekoli težave, vse na Ionity

cena po kwh? :)

gile ::

Od 0,39 do 0,69€, odvisno od mesečne naročnine. Za parkrat letno je za preživet.

Gregor P ::

chrush je izjavil:

Kateri EV se ima priblizno tako dobro avtopilot voznjo kot tesla in da ni VAG ali Kitajc?
Kako to misliš, da naj bi Tesla imela dobrega avtopilota? A to misliš zato, ker je tako Musk rekel? Praktično vsi ostali imajo bolj dovršene tovrstne tehnologije (Waymo, Cruise/GM, Mobileye/Intel, Mercedes-Benz idr.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mertseger ::

Mogoče statistični podatki. Še vedno je očitno avtopilot precej boljši kot povprečen voznik. Glede na situacijo v sloveniji bi bila statistika v njegov prid še toliko višja.


https://www.tesla.com/VehicleSafetyRepo...

MikeRotch ::

gile je izjavil:

@teslam: nič več: ionitiy dela plug&play, planira pot, kje polnit..road trip z enyaqom po petih državah: brez kakšnekoli težave, vse na Ionity


Kak mesec nazaj sem v Nemčiji za foro poskušal polniti na Ionityju, ker je bilo ravno 20 polnilnih postaj zraven Superchargerja. Po 2 neuspelih poskusih začetka polnjenja na eni polnilnici in potem še enem neuspelem poskusu na drugi sem se prestavil na SuC, v 10 minutah napolnil in odpeljal naprej.

Vem, da osebne izkušnje niso merilo. Ampak kolikor gledam ima Tesla še vedno daleč najboljše ocene med uporabniki.

Je pa res, da je verjetno drugače, če imaš plug and charge na Ionity.

Gregor P ::

mertseger je izjavil:

Mogoče statistični podatki. Še vedno je očitno avtopilot precej boljši kot povprečen voznik. Glede na situacijo v sloveniji bi bila statistika v njegov prid še toliko višja.
https://www.tesla.com/VehicleSafetyRepo...

Dejansko me ne zanima, kaj Tesla marketinško piše o sebi ...

Se pa najde na spletu tudi kakšne drugačen manj marketinško privlačen podatek:
Tesla Autopilot Crashes Linked to Overreliance on Computer Vision, Says WSJ
Tesla has been the subject of a great deal of criticism for its Autopilot semi-autonomous technology.
The newest report, a video series by the Wall Street Journal, shows footage of several crashes that have been reported to be linked to the use of the Autopilot system.
The Journal concludes that reliance on computer sensors and cameras, rather than lidar, is one reason for its problems.


Tesla Autopilot feature was involved in 13 fatal crashes, US regulator says
Federal transportation agency finds Tesla’s claims about feature don’t match their findings and opens second investigation


Tesla Just Released Autopilot Crash Data. We Have Doubts
The automaker has been releasing Autopilot safety data for years. Still, it fails to answer critical questions.

Experts told InsideEVs before the Robotaxi reveal that Tesla's safety reports are statistically insignificant because the specifics are obscure. The reports don't specify the severity of the crashes, whether they were fatal or non-fatal, whether driver or vehicle error was to blame, or the driving conditions involved. And most importantly, the reports don't include any FSD data, which is the underlying tech for the Cybercab.

By comparison, NHTSA and FHWA safety reports are far more detailed. NHTSA does not provide the exact figures on the number of miles driven before a non-fatal crash as readily as it does for fatal crashes but provides a sample size large enough to indicate how safe (or not) our roads really are. Data from NHTSA and National Safety Council indicates 1.33 deaths per 100 million miles driven. That implies humans already drive 99,999,999 miles before a fatal crash occurs.

Tesla has not provided comparable data for Autopilot or FSD. Plus, Autopilot and FSD have been linked to dozens of deaths and hundreds of crashes. Just a week after the Robotaxi reveal, NHTSA opened another investigation into 2.4 million Teslas after FSD's alleged role in four reported collisions, including a fatal crash.

Even if Tesla's quarterly safety reports are to be believed, they indicate little about how safe the systems really are for a larger audience on a national level in different driving conditions.

itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mehatronik12 ::

Glede Ionity, polnim pri njih vsaj enkrat na teden.
Daleč najboljše hitre polnilnice!

- Isto kot Tesla plug&play
- V AT, SLO in DE kjer se najvec vozim jih je kr nekaj
- Niso zabasane kot od Tesle, mogoce zato ker vsi vozniki Tesl polnijo skoraj izkljucno na teslinih
- Meni polni dost hitreje na Ionity (vse do 235kw) kot na Teslinih (še nisem uspel priti prek 200kw..), mogoče zato ker mam Kijo, al pa ker so vedno zasedene pa se porazdeli ==> nevem vbistvu

- Petrolove zal niso niti blizu Ionitiyu in Tesli

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Tvoja kia je 800 voltna, tesline polnilnice so 400, tam ne boš imel polne hitrosti dokler ne gre tesla na 800.

MikeRotch ::

Max. hitrost polnjenja tako ali tako ni bistvena, veliko bolj pomembna je krivulja polnjenja. Jaz pri Tesli večkrat vidim 240-250kW, ampak hitrost zelo hitro začne padati. Nad 50% pade pod 100kW, Kia EV6 pri 50% še vedno polni s 180-200kW in drži nad 100kW vse do 80%.

hojnikb ::

sj to ni nič novega... Na konc dneva je vazn kolk daš v povprečju kilometrov na uro polnjenja.. Kaj ti nuca hitro filanje. če je avto pozrešen...
#brezpodpisa

mertseger ::

Gregor P je izjavil:

mertseger je izjavil:

Mogoče statistični podatki. Še vedno je očitno avtopilot precej boljši kot povprečen voznik. Glede na situacijo v sloveniji bi bila statistika v njegov prid še toliko višja.
https://www.tesla.com/VehicleSafetyRepo...

Dejansko me ne zanima, kaj Tesla marketinško piše o sebi ...

Se pa najde na spletu tudi kakšne drugačen manj marketinško privlačen podatek:
Tesla Autopilot Crashes Linked to Overreliance on Computer Vision, Says WSJ
Tesla has been the subject of a great deal of criticism for its Autopilot semi-autonomous technology.
The newest report, a video series by the Wall Street Journal, shows footage of several crashes that have been reported to be linked to the use of the Autopilot system.
The Journal concludes that reliance on computer sensors and cameras, rather than lidar, is one reason for its problems.


Tesla Autopilot feature was involved in 13 fatal crashes, US regulator says
Federal transportation agency finds Tesla’s claims about feature don’t match their findings and opens second investigation


Tesla Just Released Autopilot Crash Data. We Have Doubts
The automaker has been releasing Autopilot safety data for years. Still, it fails to answer critical questions.

Experts told InsideEVs before the Robotaxi reveal that Tesla's safety reports are statistically insignificant because the specifics are obscure. The reports don't specify the severity of the crashes, whether they were fatal or non-fatal, whether driver or vehicle error was to blame, or the driving conditions involved. And most importantly, the reports don't include any FSD data, which is the underlying tech for the Cybercab.

By comparison, NHTSA and FHWA safety reports are far more detailed. NHTSA does not provide the exact figures on the number of miles driven before a non-fatal crash as readily as it does for fatal crashes but provides a sample size large enough to indicate how safe (or not) our roads really are. Data from NHTSA and National Safety Council indicates 1.33 deaths per 100 million miles driven. That implies humans already drive 99,999,999 miles before a fatal crash occurs.

Tesla has not provided comparable data for Autopilot or FSD. Plus, Autopilot and FSD have been linked to dozens of deaths and hundreds of crashes. Just a week after the Robotaxi reveal, NHTSA opened another investigation into 2.4 million Teslas after FSD's alleged role in four reported collisions, including a fatal crash.

Even if Tesla's quarterly safety reports are to be believed, they indicate little about how safe the systems really are for a larger audience on a national level in different driving conditions.

itd.


In kaj je to drugega kot tam piše..lahko povežš število nesreč s tem koliko so prevozili. V tvojem linku je 77 nesreč z avtopilotom. Koliko ljudi pa je v tem času samih povzročilo nesreče ker ne znajo vozit. Aja ene 5krat več na prevoženo razdaljo.

A veš tudi ta podaek je zanimiv avti gorijo , pa vsak električar ki zgori je v časopišu. So pa švedi delai primerjavo in prišli do "šokantne" ugotovitve da glede na število avtov, bencinski gorijo 3x pogostejeod električarjev.

teslam2 ::

mehatronik12 je izjavil:

Glede Ionity, polnim pri njih vsaj enkrat na teden.
Daleč najboljše hitre polnilnice!

- Isto kot Tesla plug&play
- V AT, SLO in DE kjer se najvec vozim jih je kr nekaj
- Niso zabasane kot od Tesle, mogoce zato ker vsi vozniki Tesl polnijo skoraj izkljucno na teslinih
- Meni polni dost hitreje na Ionity (vse do 235kw) kot na Teslinih (še nisem uspel priti prek 200kw..), mogoče zato ker mam Kijo, al pa ker so vedno zasedene pa se porazdeli ==> nevem vbistvu

- Petrolove zal niso niti blizu Ionitiyu in Tesli




seveda, ker tesline polnilnice so integrirane v navigacijo v tesli in še cenejše so.

mehatronik12 ::

hojnikb je izjavil:

sj to ni nič novega... Na konc dneva je vazn kolk daš v povprečju kilometrov na uro polnjenja.. Kaj ti nuca hitro filanje. če je avto pozrešen...


Ne razumem kaj hočeš povedat?

Poraba je približno enaka:
- po WLTP zmaga Tesla za 6%
- po ADAC eco testu EV6 za 14%

To so dejstva!

Pa še malo iz izkušenj:
Koliko se s sodelavci pogovarjamo je več ali manj identična...

Če imaš delavca, ki te stane 80-120€/h. Je zelo pomembno , da se avto hitro napolni ;).

chrush ::

Gregor P je izjavil:

chrush je izjavil:

Kateri EV se ima priblizno tako dobro avtopilot voznjo kot tesla in da ni VAG ali Kitajc?
Kako to misliš, da naj bi Tesla imela dobrega avtopilota? A to misliš zato, ker je tako Musk rekel? Praktično vsi ostali imajo bolj dovršene tovrstne tehnologije (Waymo, Cruise/GM, Mobileye/Intel, Mercedes-Benz idr.).


Sodelavec si je nabavil Teslo 3 zadnjo verzijo in pravi, da se po avtocesti vozi brezskrbno z avtopilotom. Bolj tezava so mesta, ampak to mi ni toliko vazno. Za avtocesto pa bi ga koristil, ce dela vredu.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

fikus_ ::

Na AC delujejo zelo dobro že asistenčni sistemi.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

teslam2 ::

chrush je izjavil:

Gregor P je izjavil:

chrush je izjavil:

Kateri EV se ima priblizno tako dobro avtopilot voznjo kot tesla in da ni VAG ali Kitajc?
Kako to misliš, da naj bi Tesla imela dobrega avtopilota? A to misliš zato, ker je tako Musk rekel? Praktično vsi ostali imajo bolj dovršene tovrstne tehnologije (Waymo, Cruise/GM, Mobileye/Intel, Mercedes-Benz idr.).


Sodelavec si je nabavil Teslo 3 zadnjo verzijo in pravi, da se po avtocesti vozi brezskrbno z avtopilotom. Bolj tezava so mesta, ampak to mi ni toliko vazno. Za avtocesto pa bi ga koristil, ce dela vredu.



Če gre samo do 140. navadn radar do 150. Izven avtoceste je pa oboje neuporabno, phantom breaking skos, dejansko si nevarnost na cesti, če s tem voziš.

hojnikb ::

mehatronik12 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

sj to ni nič novega... Na konc dneva je vazn kolk daš v povprečju kilometrov na uro polnjenja.. Kaj ti nuca hitro filanje. če je avto pozrešen...


Ne razumem kaj hočeš povedat?

Poraba je približno enaka:
- po WLTP zmaga Tesla za 6%
- po ADAC eco testu EV6 za 14%

To so dejstva!

Pa še malo iz izkušenj:
Koliko se s sodelavci pogovarjamo je več ali manj identična...

Če imaš delavca, ki te stane 80-120€/h. Je zelo pomembno , da se avto hitro napolni ;).


https://ev-database.org/car/3034/Tesla-...
https://ev-database.org/car/1481/Kia-EV...

Je očitno kr konkretna razlika v izkoristku, če gledaš primerljiva avta.
#brezpodpisa

codeMonkey ::

teslam2 je izjavil:

problem VWja je pa še vedno polnilna infrastruktura...


Poleg omenjenega Ionitya, kaj niso odprli pri Tesli po EU tudi za vozila ostalih proizvajalcev? Ne povsod, pa vseeno. To ne deluje v praksi?

NajiM ::

hojnikb je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

sj to ni nič novega... Na konc dneva je vazn kolk daš v povprečju kilometrov na uro polnjenja.. Kaj ti nuca hitro filanje. če je avto pozrešen...


Ne razumem kaj hočeš povedat?

Poraba je približno enaka:
- po WLTP zmaga Tesla za 6%
- po ADAC eco testu EV6 za 14%

To so dejstva!

Pa še malo iz izkušenj:
Koliko se s sodelavci pogovarjamo je več ali manj identična...

Če imaš delavca, ki te stane 80-120€/h. Je zelo pomembno , da se avto hitro napolni ;).


https://ev-database.org/car/3034/Tesla-...
https://ev-database.org/car/1481/Kia-EV...

Je očitno kr konkretna razlika v izkoristku, če gledaš primerljiva avta.


Očitno? ne vem sicer od kje tale ev-database pobira podatke za "estimated value" za Vehicle Consumption, ampak prav v vseh testih, ki sem jih zasledil, pa jih je bilo že kar nekaj je Tesla vedno med tistimi, pri katerih dejanska poraba najbolj odstopa od deklarirane, povsod vsaj +20%...

jernejl ::

chrush je izjavil:

Kateri EV se ima priblizno tako dobro avtopilot voznjo kot tesla in da ni VAG ali Kitajc?
Videl sem nekaj testov novega BMW i5 (oz. 5), kjer precej hvalijo (sicer doplačljiv) Driving Assistant Professional.

mertseger je izjavil:

Mogoče statistični podatki. Še vedno je očitno avtopilot precej boljši kot povprečen voznik. Glede na situacijo v sloveniji bi bila statistika v njegov prid še toliko višja.

https://www.tesla.com/VehicleSafetyRepo...
Da vozniki avtopilota precej bolj pogosto uporabljajo na avtocestah, kjer je manj nesreč na kilometer, že dolgo vemo. Kako pa iz tega podatka nekdo izpelje, da je avtopilot boljši od povprečnega voznika (kar je seveda neumnost na deseto potenco, ker še nobenemu avtopilotu tudi v teslinih reklamah ni uspelo narediti vozniškega izpita in prevoziti nekaj deset tisoč kilometrske poti od starta do cilja, ne da bi povzročil prometno nesrečo), pa mi ni čisto jasno.

Grimnir3 ::

Tesla autopilot je drek.
Vozim Y in prej sem občasno 3.

Delo OK na AC, medtem ko na regionalnih cestah pogosto fantomsko zavira in te spravlja v nevarne situacije.

MikeRotch ::

NajiM je izjavil:

Očitno? ne vem sicer od kje tale ev-database pobira podatke za "estimated value" za Vehicle Consumption, ampak prav v vseh testih, ki sem jih zasledil, pa jih je bilo že kar nekaj je Tesla vedno med tistimi, pri katerih dejanska poraba najbolj odstopa od deklarirane, povsod vsaj +20%...


Dejanska poraba je odvisna od načina uporabe. "Deklarirana" poraba ni nič, ker se nihče na pamet ne odloči kakšno porabo bo navedel. Tisto, kar vidiš v specifikacijah je poraba po standardiziranem WLTP testu, ki je enak za vse avtomobile.

Poleg tega pa bi bilo res dobro, če malo razmišljate kaj pišete. Odstopanje od WLTP ti ne pove nič o dejanski porabi avtomobila.

Avto 1 ima "deklarirano" porabo 15kWh/100km realno pa porabi 20kWh.
Avto 2 ima "deklarirano" porabo 20kWh/100km realno pa porabi 22kWh.

Po tvoji (in mehatronikovi) logiki avto 2 porabi manj?

NajiM ::

V kakšne šole si pa ti hodil da zaključke direkt iz riti vlečeš? Prvič, odgovoril sem tipu,, ki je trdil da ima Tesla LR konkretno prednost v izkoristku. Drugič, če predpostaviš da Tesla porabi v real okolju (Skupinski test na strani, ki je izrazito naklonjena Tesli, poguglaj, če te zanima. Pa ni samo en tak test in ne samo ene org.) 25% več (videl sem tudi 30% več) od WLTP, Kia pa 10% več, je poraba že zelo zelo podobna in nima Tesla prav nobene prednosti.

hojnikb ::

Nwm kje ti najdes teste, ampak tudi v real world ima tesla3 precej bolsi izkoristek od preostale primerljive konkurence..

Zato pa tanova rwd lr naredi kamot 500km tudi na avtocesti, konkurenca pa bol svoh...
#brezpodpisa

MikeRotch ::

ki je trdil da ima Tesla LR konkretno prednost v izkoristku


Saj jo ima. Model 3 LR porabi cca. 20% manj kot EV6, Model Y pa cca. 10% manj.

Virov za to je precej. Bjorn, Spritmonitor, praktično vsi ostali testi...

hojnikb ::

#brezpodpisa

NajiM ::

Pojdi lepo na Consumer Reports pa imaš cel kup testov kjer je črno na belem da Tesla odstopa daleč več kot Kia/Hyundai. Ampak ja, ti kar trobezljaj svoje...Jaz ti teste ne bom lepil. Je pa po spominu bilo že tudi v tej temi.

hojnikb ::

potem pa pokazi en tak test... ker EPA vs real world je tesla praktično bang on
#brezpodpisa

NajiM ::

Ok, ker si očitno nepismen in nezmožen guglanja:

https://insideevs.com/news/679686/tesla...

bang on ;))

Some of the findings are barely a surprise, like the fact that an EV's driving range suffers the most in cold climates, but one thing that stands out among the four cars is the Tesla Model Y's inability to reach its EPA-rated range of 326 miles even when the outside temperature wasn't as low as to affect the battery chemistry.

hojnikb ::

3ka bp doseze EPA rejting.. Da pa aging Y ne dosega rejtanega dosega, pa ni pretirano presenečenje...
#brezpodpisa

NajiM ::

a ti še za 3 poiščem? si patetičen res... Pa primerljiv EV6 je kvečjemu Y.T3 pa recimo IONIQ 6. Že začel si manipulativno...

NajiM ::

na:

https://www.motortrend.com/news/tesla-e...

pa na:

https://www.motortrend.com/reviews/2024...

Tesla EVs have a reputation for driving farther than the competition. Yet there's also a growing chorus of complaints that Tesla's official EPA ranges drastically overstate how much ground its cars can cover in the real world.

the difference between our real-world test and the official range is about 10-percent greater with the new Model 3 than with the average EV we've tested.

MikeRotch ::

NajiM je izjavil:

Ok, ker si očitno nepismen in nezmožen guglanja:

https://insideevs.com/news/679686/tesla...

bang on ;))

Some of the findings are barely a surprise, like the fact that an EV's driving range suffers the most in cold climates, but one thing that stands out among the four cars is the Tesla Model Y's inability to reach its EPA-rated range of 326 miles even when the outside temperature wasn't as low as to affect the battery chemistry.


No, daj vzemi zdaj velikost baterije pri vseh omenjenih avtomobilih, deli s prevoženimi kilometri na testu pa povej kater avto je najbolj učinkovit.

Problem je, če si funkcionalno nepismen, pa misliš, da "odstopanje od uradnih podatkov" naredi razliko pri dejanski porabi avtomobila.

Pa, ko si že ravno v formi in googlaš. Daj še standardizirano metodologijo za testiranje "real-world" porabe. Meni res ne uspe najti.

Zgodovina sprememb…

NajiM ::

ti majkec angleško ne razumeš? Imaš v testu navedeno da ima Y 81kwh. Ioniq5,m ki je sestrski od ev6 pa 72,6kwh. Pa Ioniq prevozi približno (2-3milje razlike) enako kot Tesla. Pa Tesla je bolj učinkovita? Ok, if you say so... In ti o funkcionalni pismenosti ;))))

pa zadnja rešilna bilka, standardizirani real drive testi ;)) Ok, dost bo. Ni več nisi smešno kako ste Teslini verniki nojevski...

MikeRotch ::

No daj, naredi kot sem napisal. Skupaj vrži velikosti baterij vseh 4 avtomobilov (neto uporabne kapacitete seveda, ne nazivne) pa poračunaj porabo. Pa malo premisli kaj prebereš, ne kar na prvo žogo brezglavo ponavljati vsega kar piše.

Da se ne matraš, ti prilepim še povprečno porabo iz Spritmonitorja:

Mach-e: 22,21
Ioniq 5: 20,55
ID4: 20,23
Model Y: 19,71

Grimnir3 ::

MikeRotch je izjavil:

No daj, naredi kot sem napisal. Skupaj vrži velikosti baterij vseh 4 avtomobilov (neto uporabne kapacitete seveda, ne nazivne) pa poračunaj porabo. Pa malo premisli kaj prebereš, ne kar na prvo žogo brezglavo ponavljati vsega kar piše.

Da se ne matraš, ti prilepim še povprečno porabo iz Spritmonitorja:

Mach-e: 22,21
Ioniq 5: 20,55
ID4: 20,23
Model Y: 19,71


To je to kar ti jaz pravim.
Ioniq 5 je malenkost slabši glede porabe in boljši v vseh ostalih pogledih.

NajiM ::

A zdej boš že vse štiri, pa spirit monitor ;). Če številke ne gredo skupaj pač malo spremeniš cilj ;)) lol. Še enkrat ker imaš res očitno težave s koncentracijo. Pogovarjali smo se o y in ev6. Povedal sem da je pri tesli največja razlika med wltp in real life z testi. Hojnik je je trdil da med epa in real life testi ni razlike pri tesli. Sem pripopal test pa si ti začel utrujati s standardizacijo ;). In da naj poračunam. Ko si, verjetno s kakšno pomočjo ;), ugotovil da s podatki v članku nekak ne moreš priti do tega kar si vseskozi nabijal da je Y bolj učinkovita od EV6, si potegnil ven vse 4 in pa spiritmonitor ;)))). Patetično. Še enkrat v članku preberi kolikšno neto baterijo ima ioniq 5 (ja sorry, res ni ev6 ;)) in kolikšno y in koliko km so v testu prevozili z enim in drugim. Ja, sicer če bi bil Tesla fanboy bi se sam tudi zasekiral ko bi iz članka razbral da je ioniq5 bolj učinkovit od y pa čeprav je kar mnogo težji. Pa daj še spremeni tarčo ponovno, pa mal spet funkcionalno pismenost omeni ;)

mehatronik12 ::

Noben ni omenjal deklariranih dosegov/porabe, ker je to največji nateg!

Omenil sem:
WLTP, standariziran cikel za doseg/porabo
- problem je ker je AC 110km/h


ADAC eco test , standariziran test za porabo/doseg.
- AC je 130km/h, zato pride do razlike
se dela že najmanj desetletje za vse avte EV,ICE,vodik hibrid, itd.

Je pomoje kr relevanten.
Glede na to da niso nemci na prvih mestih, nevem zakaj bi bil pristranski...

Razlika od Bjornovih, Teslinih fan boyev testov in tako dalje je.

Da se oba testa dela ob identičnih pogojih!
- temperatura
- hitrost
-itd...

MikeRotch ::

Pogovarjali smo se o y in ev6.


Evo, še podatki za EV6 iz spritmonitor: 20,82kWh/100km. Dobro kilovatno uro več od Y.

To je to kar ti jaz pravim.
Ioniq 5 je malenkost slabši glede porabe in boljši v vseh ostalih pogledih.


Boljši v čem? Je hitrejši? Ima boljši infotainment? Ima več prostora? Je cenejši? Ima več aftermarket podpore? Bolj vzdržljiv drivetrain? Boljšo garancijo...

Kriterijev je toliko kot je ljudi na svetu. Če je zate boljši, ne pomeni, da je za vse.

Je pa konsenz med tistimi, ki avto testirajo in splošno populacijo, da Tesla ponuja boljši paket za povprečnega kupca.

NajiM ::

A ne gre da bi priznal da si zajebal ;). Te bo Musk okaral? ;). Poračunaj podatke iz članka ki sem ga prilepil. O tem si me namreč podučeval da naj ne bere na prvo žogo in da sem funkcionalno nepismen. Pa si povsem očitno to ti. Zdej si pa na spiritmonitor naciljal z upanjem da vsi pozabimo kakšen bimbo si izpadel..

hojnikb ::

v rangu kompaktne limuzine, kot je t3, je dejansko default choice. Sploh z highlandom, k so res dvignal nivo in to ni več neki napol čurimuri.

za 40k neki evrov mors bit kr butec, da kupis kaj drugega, sploh iz nemskega tabora.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

NajiM ::

Evo hojnika s svojimi floskulami. Tudi takoj samo še floskula ko mu podatke ki ne gredo v njegovo agendo pokažeš...

Kako že Hojnik, t3 v real lajfu porabi enako kot na epa testu a ne? V muskoland dreamworldu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: NajiM ()

MikeRotch ::

O tem si me namreč podučeval da naj ne bere na prvo žogo in da sem funkcionalno nepismen.


Ne samo funkcionalno nepismen. Še aroganten in neveden zraven.

Še enkrat. Model Y porabi manj kot konkurenca, če posebej, če primerjaš dejansko primerljive avtomobile. Razlike med WLTP in "real world" testi so pa nepomembne, ker "real world" za vsakega uporabnika pomeni nekaj drugega.

In ja, s Teslo z lahkoto narediš celo več kilometrov kot jih predvideva WLTP (ali EPA). V resničnem svetu, z ustretnim načinom vožnje seveda.

NajiM ::

;) taprav klovn si...

Grimnir3 ::

MikeRotch je izjavil:

Pogovarjali smo se o y in ev6.


Evo, še podatki za EV6 iz spritmonitor: 20,82kWh/100km. Dobro kilovatno uro več od Y.

To je to kar ti jaz pravim.
Ioniq 5 je malenkost slabši glede porabe in boljši v vseh ostalih pogledih.


Boljši v čem? Je hitrejši? Ima boljši infotainment? Ima več prostora? Je cenejši? Ima več aftermarket podpore? Bolj vzdržljiv drivetrain? Boljšo garancijo...

Kriterijev je toliko kot je ljudi na svetu. Če je zate boljši, ne pomeni, da je za vse.

Je pa konsenz med tistimi, ki avto testirajo in splošno populacijo, da Tesla ponuja boljši paket za povprečnega kupca.


Za začetek nima retardirane zadnje police.
In ni vse na touch.
Pa Nima retardiranega avtopilota ki fantomsko bremza na regionalkah.

In zgleda retro seksi.

Aja pa display pred voznikom je mnogo mnogo boljši kot retardiran centralni zaslon.

Enostavno je pod črto človeku prijaznejši avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

jernejl ::

MikeRotch je izjavil:

To je to kar ti jaz pravim.
Ioniq 5 je malenkost slabši glede porabe in boljši v vseh ostalih pogledih.


Boljši v čem? Je hitrejši? Ima boljši infotainment? Ima več prostora? Je cenejši? Ima več aftermarket podpore? Bolj vzdržljiv drivetrain? Boljšo garancijo...

Kriterijev je toliko kot je ljudi na svetu. Če je zate boljši, ne pomeni, da je za vse.

Je pa konsenz med tistimi, ki avto testirajo in splošno populacijo, da Tesla ponuja boljši paket za povprečnega kupca.
A zato je bil IONIQ 5 svetovni avto leta, Tesla Y pa ne? :))
««
1191 / 1194
»»