» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
118 / 1139
»»

energetik ::

Pa logika tud. Si spregledal odebeljeni del:
električni avto (še) ni bolj gospodaren ali bolj čist od sodobnega dizelskega avtomobila

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

No, glede na to, kako so EV opevani v zadnjem času, bi morali in bolj gospodarni in bolj čisti. Konec koncev sta to bila dva glavna argumenta za. Kaj bo čez 10 let bomo pa videli. Najbrž 5x boljše baterije...

SplitCookie ::

in 5x boljši dizli
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

WarpedGone ::

Se bojim da ne. Dizli so prišli do tehnološkega pukla - bolj čisti izpuh bo zahteval vse nižjo učinkovitost in vse bolj kompleksno mašino. Začelo se je z DPF, nadaljuje se z urea-injection in podobnimi absurdi.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

W1,ko tak hudo zagovarjaš EVje,a bi si ga res kupu po takšnih cenah?

WarpedGone je izjavil:

Se bojim da ne. Dizli so prišli do tehnološkega pukla - bolj čisti izpuh bo zahteval vse nižjo učinkovitost in vse bolj kompleksno mašino. Začelo se je z DPF, nadaljuje se z urea-injection in podobnimi absurdi.

Zakaj komplicirat in se jebat z falirano in uber komplicirano CRD tehnologijo,ku pa mamo preverjenih 8v in 16v benz ICE na metan?

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

W1,ko tak hudo zagovarjaš EVje,a bi si ga res kupu po takšnih cenah?

Ne zagovarjam, le vidim in razumem prednosti. Takšne cene ne plačam ker:
- obstoječe zadeve pod ~40k EUR so krš na kvadrat in antireklama za EV
- več kot ~30k EUR ne dam za avto

Ko se bo pa nekaj let star Model S prodajal za kak spodoben denar, me pa zna zagrabit. Še prej pa verjetno kak DS5 Hybrid4. Se še nism ornk zmenu sam s sabo.

,ku pa mamo preverjenih 8v in 16v benz ICE na metan?

Še vedno ropota, trese in smrdi. Tankat doma ga pa ne moreš.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

W1,ko tak hudo zagovarjaš EVje,a bi si ga res kupu po takšnih cenah?

Ne zagovarjam, le vidim in razumem prednosti. Takšne cene ne plačam ker:
- obstoječe zadeve pod ~40k EUR so krš na kvadrat in antireklama za EV
- več kot ~30k EUR ne dam za avto

Ko se bo pa nekaj let star Model S prodajal za kak spodoben denar, me pa zna zagrabit. Še prej pa verjetno kak DS5 Hybrid4. Se še nism ornk zmenu sam s sabo.

,ku pa mamo preverjenih 8v in 16v benz ICE na metan?

Še vedno ropota, trese in smrdi. Tankat doma ga pa ne moreš.

- še vedno je neprimerljivo boljša in 3/4 cenejša varijanta kot EV.
- seveda ga lahko,kompresor stane 3kE kar je le 1/10 vrednosti spodobnega batterypacka za EV.

black ice ::

W1: Seveda lahko tankaš, le dovolj glav živine moraš imeti pa en spodoben kompresor. :)

SplitCookie ::

WarpedGone je izjavil:

Se bojim da ne. Dizli so prišli do tehnološkega pukla - bolj čisti izpuh bo zahteval vse nižjo učinkovitost in vse bolj kompleksno mašino. Začelo se je z DPF, nadaljuje se z urea-injection in podobnimi absurdi.


To je pa tudi res.

Ko vse te čiste tehnologije potem obesiš gor videš da navaden turbo bencinar ni toliko slabši.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

WarpedGone ::

Gledal sem specifikacije PSA Hybrid4 v navezi z 2.0HDI motorjem - v bistvu zna bit glavna fora tega H4 pristopa ravno bistveno znižanje raznih škodljivih izpustov (sicer se hvalijo z brezveznim CO2 a so profiti predvsem drugje). Povprečna poraba v mestu je praktično enaka kot zunaj mesta in po AC - pod 4. Glavnina sumljivih izpustov se skuha med neoptimalnim zgorevalnim režimom == močno pospeševanje, ko nucaš instant sunek navora, turbina se pa še ne vrti dovolj hitro da bi dobavljala tolk zraka kot ga res nucaš. V H4 pristopu pa te (začetne) sunke navora priskrbi elektromotor in da HDI motorju več časa da dvigne svoj režim delovanja. Posledično je bistveno manj zgeneriranih saj in podobnega.

Ne bom pozabu, ko je na primorski AC iz počivališča na cesto potegnu en superduper BMW sedaj že mal starejšega letnika. Za njim se je naredu tako zelo neugleden črn oblak, da se BMWjev nočem dotaknit nisi s palico... Enak problem majo vsi pre-DPF dizli, a je pri bol poskočnih ta problem še toliko večji in neugleden. Poskočnost je namreč posledica hitrega spreminjanja outputa motorja, kar nujno pomeni da turbina še ni na optimumu.

Je že kdo zasledil kolk kWh drži baterija od H4 sistema?
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Warped, točno to... razni mikro-mild in drugi hibridi bodo v naslednjih letih realnost za večino "povprečnežev". S tem pa bomo bistveno znižal porabo in onesnaževanje v mestih.

Doseg PSAjevega hibrida mislim da je 2-3km (to je podatek ki ga imam v glavi iz enga reviewa, ni 100% točno).

Se pa motiš glede izpustov na dizlu.
To kar ti vidiš med močnih pospeševanjem je v 95% primerov posledica nabiranja saj v izpušnem sistemu med počasno vožnjo (ko se dolgo cjaziš po mestu z avtom brez DPFja pa pol zahodiš, spiha ven iz katalizatorja in izpušnih loncev vse saje), lahko je okvara na injektorjih (pri nižjih obratih je pritisk goriva manjši in je atomizacija goriva slabša), ali pa optimističen tuning z namenom zniževanja turbo luknje (če dovoliš nižji AFR bo spool turbine hitrejši).
Stock avti ki so v dobrem stanju ne zakadijo prakitčno nič (gledano kaj pride iz cilindra ven).
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

SplitCookie je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Se bojim da ne. Dizli so prišli do tehnološkega pukla - bolj čisti izpuh bo zahteval vse nižjo učinkovitost in vse bolj kompleksno mašino. Začelo se je z DPF, nadaljuje se z urea-injection in podobnimi absurdi.


To je pa tudi res.

Ko vse te čiste tehnologije potem obesiš gor videš da navaden turbo bencinar ni toliko slabši.

Sam poraba je višja. And that's a big noooooo noooooo (za večino folka, ki kupuje avto, čeprav je avto sam po sebi toliko cenejši, da se v primerjavi s primerljivim dizlom po tovarniški porabi in trenutnih cenah 'zastonj' voziš 50 do 100k km).

WarpedGone je izjavil:

Ne bom pozabu, ko je na primorski AC iz počivališča na cesto potegnu en superduper BMW sedaj že mal starejšega letnika. Za njim se je naredu tako zelo neugleden črn oblak, da se BMWjev nočem dotaknit nisi s palico... Enak problem majo vsi pre-DPF dizli, a je pri bol poskočnih ta problem še toliko večji in neugleden. Poskočnost je namreč posledica hitrega spreminjanja outputa motorja, kar nujno pomeni da turbina še ni na optimumu.

Je že kdo zasledil kolk kWh drži baterija od H4 sistema?

Čak čak, ker se je za BMW-jem naredil oblak, se izogibaš BMW-jev?? Spet dokazuješ, da o avtih nimaš pojma. Gledaš narobe, oblak se je naredil za dizlom, torej se ne dotikaj dizlov. Itak je pa glavni problem zjebanih dizlov način vožnje, torej 'normalna' vožnja z gasom v poden, ko je zadeva še popolnoma mrzla. Ampak to je spet off topic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

WarpedGone ::

Če bi bil to edini dizl, ku sm ga vidu, pol bi tvoje izvajanje še mogoče držalo vodo.
Pa ni in zato ne. Ni prvič...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Še malo soli na rano: Tesla Model S vs BMW M5 Drag Race
Zbogom in hvala za vse ribe

SplitCookie ::


Še malo soli na rano: Tesla Model S vs BMW M5 Drag Race

Test narejen, da se pokaže čimvečja razlika, ki je kljub temu minimalna. 10 takih serijsko + daljša proga in potem se vidi kateri avto je 'pravi'
Ni izključeno tudi goljufanje tesla skupine, dviganje limitov toka iz baterij in podobni heci
Overcharging etc

Glede kadečih dizlov - znucane šobe in na sploh zmatrana ali zanič stunana mašina.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

CaqKa ::

SplitCookie je izjavil:


Še malo soli na rano: Tesla Model S vs BMW M5 Drag Race

Test narejen, da se pokaže čimvečja razlika, ki je kljub temu minimalna. 10 takih serijsko + daljša proga in potem se vidi kateri avto je 'pravi'
Ni izključeno tudi goljufanje tesla skupine, dviganje limitov toka iz baterij in podobni heci
Overcharging etc

Glede kadečih dizlov - znucane šobe in na sploh zmatrana ali zanič stunana mašina.

Bo minlo leto do dve razvoja EVjev, pa tale bemfla ne bo mela za burek, tudi na daljši progi ne.

SplitCookie ::


Bo minlo leto do dve razvoja EVjev, pa tale bemfla ne bo mela za burek, tudi na daljši progi ne.

Ye rajt. Mine leto do 2 in pridejo ven nove turbine za mašine, novi menjalniki in boljši ECU-ji. Toliko kolikor je bencinar napredoval v parih letih marsikateri stroj ni.

Dizelski vlaki nimajo za burek proti električnim, vse dokler ne prideš do starega problema - izvor napajanja

Vse ima svoje prednosti in tudi svoje slabosti.

EV bo na dolge proge, ovinke in podobno preprosto pogorel, sploh če je proga daljša od par km, da skuriš zalogo v baterijah, refil je še vedno prepočasen napram megawattom iz tekočih energentov
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Malajlo ::

Pa saj pri fosilnem gorivu le tega natočiš notri. Ne sprožaš kemične reakcije, da bi v tanku brbotal bencin. Tudi accuje bojo menjali, kjer bo pomembno to narediti takoj.

Aston_11 ::

Moj dizel ima zapacan DPF. Sledi menjava senzorja (differenzsenzor), in če to ne bo uspešno, odstranitev DPF in preprogramiranje kompjuterja. Jebe se mi sladko, da bom dal 500 EUR+ za ekologijo in za to, da nekdo ne bo gledal oblaka dima za mojim dizlom, ko ga bom stisnil. Tole, kar delajo z stroji zaradi ekologije, je nevzdržno. Tole z dodanim elektro motorjem, ki bi nadomestil DPF in ostalo eko sranje bi bilo sprejemljivo. Vendar da bo še tale šrot crkoval poleg vsega ostalega pri teh cenah avtomobilov. Where is my golf III TDI?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Daedalus ::

Test narejen, da se pokaže čimvečja razlika, ki je kljub temu minimalna. 10 takih serijsko + daljša proga in potem se vidi kateri avto je 'pravi'


Štart in pospeševanje jasno pokažeta vse prednosti elektromotorja napram ICE mašini.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Aston_11 ::

Majster, samo da boš ti zadovoljen :), vse bomo naredili, samo zate. Še kakšna
želja? Te pa vabim za sponzorja TČ (zadovoljen s TČ?) in za plačnika elektrike (mora biti iz jedrske elektrarne, vodne ali termo?). In avto, ki si ga kupil/imaš, je verjetno narejen v uber ekološkem procesu, proti kateremu se tistih par saj skrije? Je res, avto uzdelan v ekološkem procesu?

WarpedGone ::

Test narejen, da se pokaže čimvečja razlika, ki je kljub temu minimalna. 10 takih serijsko + daljša proga in potem se vidi kateri avto je 'pravi'
Ni izključeno tudi goljufanje tesla skupine, dviganje limitov toka iz baterij in podobni heci Overcharging etc

Kot sm reku - sol na rano. Zdej se pa išče izgovore, kako je lahko svetinja od velikega M zgubila na štartu.
Na dovolj dolgi progi šteje samo še maximalna moč, ki pa je v realnem svetu zelo zelo nepomembna, če je ni vedno, kadar bi jo nucal.

Ki so ?

Kar se samih voznih lastnosti tiče je to instant odziv.
Poročila random drajverjev, ki so se navadl vozit EV in so šli nazaj na ICE zadeve so, da imajo občutek kot da jahajo crknjeno kravo. Tudi v M.
Zbogom in hvala za vse ribe

CaqKa ::

SplitCookie je izjavil:


Bo minlo leto do dve razvoja EVjev, pa tale bemfla ne bo mela za burek, tudi na daljši progi ne.

Ye rajt. Mine leto do 2 in pridejo ven nove turbine za mašine, novi menjalniki in boljši ECU-ji. Toliko kolikor je bencinar napredoval v parih letih marsikateri stroj ni.

Dizelski vlaki nimajo za burek proti električnim, vse dokler ne prideš do starega problema - izvor napajanja

Vse ima svoje prednosti in tudi svoje slabosti.

EV bo na dolge proge, ovinke in podobno preprosto pogorel, sploh če je proga daljša od par km, da skuriš zalogo v baterijah, refil je še vedno prepočasen napram megawattom iz tekočih energentov

ja samo pozabljaš da je EV dosti bolj na začetku razvoja kot pa bencinar in verjemi da se bo na EV področju ogromno več novega dognalo in ustvarlo kot pa na področju bencinarjev.
reffil elektrike resda ne verjamem da se bo tako hitro razvil naprej, ampak bolj v rangu kakih deset let...

WarpedGone je izjavil:

Test narejen, da se pokaže čimvečja razlika, ki je kljub temu minimalna. 10 takih serijsko + daljša proga in potem se vidi kateri avto je 'pravi'
Ni izključeno tudi goljufanje tesla skupine, dviganje limitov toka iz baterij in podobni heci Overcharging etc

Kot sm reku - sol na rano. Zdej se pa išče izgovore, kako je lahko svetinja od velikega M zgubila na štartu.
Na dovolj dolgi progi šteje samo še maximalna moč, ki pa je v realnem svetu zelo zelo nepomembna, če je ni vedno, kadar bi jo nucal.

Ki so ?

Kar se samih voznih lastnosti tiče je to instant odziv.
Poročila random drajverjev, ki so se navadl vozit EV in so šli nazaj na ICE zadeve so, da imajo občutek kot da jahajo crknjeno kravo. Tudi v M.

veš kaj je največji fail EV?
to da ima takšno pospeševanje, da ima precej večji potencial delat nesreče v regularnem prometu ;)
veš kaj to pomeni za italijo, ko itak vsi telepatsko vejo kdaj se bo zelena vklopla :) spredaj ICE, zadaj EV, pa je že nesreča.

malo sarkazma ne škodi :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CaqKa ()

SplitCookie ::


ja samo pozabljaš da je EV dosti bolj na začetku razvoja kot pa bencinar in verjemi da se bo na EV področju ogromno več novega dognalo in ustvarlo kot pa na področju bencinarjev.

Kaj se bo dognalo in ustvarlo ?

Kontrolerji so že lep čas na voljo (Industrijski frekvenčniki)
Motorji so že stara zadeva (Asinhronci, staro kot zemlja sama)
Šasija pravtako (Že od časov prvih yugotov)

Kar je novega so dovolj poceni in kvalitetne baterije za masovno proizvodnjo ter primeren Wh/l ratio

To je pa tudi vse. Energetska gostota je še vedno poden, življenska doba pravtako.
Imaš 40Ah in še več Litija v eni sami celici, kar se je še vedno izkazalo za bedarijo zaradi pokanja internih povezav - na kratko baterije šlepajo pri kvaliteti daleč zadaj.

Hub motorji so se izkazali za eno večjih neumnosti, direct drive pravtako. Ceneje ti je narediti sesalec od motorja ki se vrti na 16 jurjev obratov in ga s prenosom ter diferencialom spraviti do koles.

EL avto se ne bo nič več razvijal.
Razvijale se bodo izključno baterije - do te mere, da bodo popolnoma samostojne kot v prenosnikih, sedaj so na ravni starih in glupih NiMh, nekaj osnovnih zaščit, bale povezanih celic in to je približno to.

Plinski motorji so se začeli šele dodobra uveljavljati. Ko se bo porihtala cenenost izdelave motorjev, da gredo nazaj na l2000 tech kvaliteto izdelave s kvalitetnejšimi ventili, bo EV še vedno ostal igračka za prestižne.



Kot sm reku - sol na rano. Zdej se pa išče izgovore, kako je lahko svetinja od velikega M zgubila na štartu.

Ma kaka svetinja. m5 je praktično serijsko proizvajan stroj s lepo zgodovino izdelave, ne tepe ga vročina in tudi ne staranje baterij
Očitno pa vseeno radi dražite, ko se vam reče, kako je test postavljen pa vi iščete izgovore, da mi iščemo izgovore in je el. avto še naprej super.
Elektro avto bi zgubil če bi bila ciljna črta 100m dalje. Tako je pa postavljena, da se izkažejo prednosti shiranega avtočka.

Zadeva bi pri parih takih pospeševanjih zakuhala, tisti mali lethargični motorček ne bo zmogel takega napora. Sfuraj ga s polnim gasom v vršič pa da vidimo.

Pravtako sprazni baterije na vsaj polovico, ali še bolje, na četrtino in potem še občutduj tiste pospeške, dokler elektronika ne vsili EV go home mode

Naredi naj se test kjer se fura od enega do drugega kraja piste, dokler prvi ne odneha.

Pravtako ga bo tist battery pack pri 100 jurjih že konkretno nafuk'. Tresljajem se v cestnem prometu ne da izognit in pri toliko varjenih povezavah, ekstra hlajenju, ki bo zlahka na skrivaj puščalo, se ti pa je*i ker je zadeva sama šasija in se je ne da odpirat brez da bi uničil praktično vse.

iPhone nove dobe.

Že avto akku se menja vsake par let, pa dela praktično v idealnih pogojih, minimalno uporabe, stalno na polnjenju, prazni se le ob zagonu, pa se ob tem še vedno sesede celica ali se pa polomijo notranje povezave, se mu poveča samopraznenje etc.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

CaqKa ::

kdaj so se pojavli prvi ICE z vodnim hlajenjem?
kdaj so se pojavli prvi EV z vodnim hlajenjem?

praviš da se na EV lahko samo še baterije izpolnjujejo, hkrati pa naštevaš slabosti EV ki izhajajo iz baterij.

moje mnenje je, da je zaloga izboljšav ki nas čakajo pri EV, veliko večja kot pri ICE.
Ves hype o zeleni energiji in ekologiji pa ful razvojnega denarja vlaga v razvoj EV.
V Mariboru so nam prejšnji teden uvedli "ekološko cono".

SplitCookie ::


kdaj so se pojavli prvi ICE z vodnim hlajenjem?
kdaj so se pojavli prvi EV z vodnim hlajenjem

Kaj ima to s čimerkoli sploh veze ?

Prvi ice so bili zračno hlajeni, če so bili že vodni pa je bilo to rešeno tako, da se je nalila voda ki je potem vrela in hladila mašino

EV in vodno hlajenje ni bilo možno, saj PVC-ja poznali niso, niti niso poznali lakirane izolacije.

In že v taki primitivnosti so EV pozabili, svinec pa od takrat praktično ni napredoval.


moje mnenje je, da je zaloga izboljšav ki nas čakajo pri EV, veliko večja kot pri ICE.

Začni naštevati

Ves hype o zeleni energiji in ekologiji pa ful razvojnega denarja vlaga v razvoj EV.

Samo pomeni da je zadeva tako trapasta, da rabi finančne inekcije da sploh doživi 'erekcijo'

V Mariboru so nam prejšnji teden uvedli "ekološko cono".

Lahko jo tako imenuješ, samo to ni.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

celada ::

WarpedGone je izjavil:

Test narejen, da se pokaže čimvečja razlika, ki je kljub temu minimalna. 10 takih serijsko + daljša proga in potem se vidi kateri avto je 'pravi'
Ni izključeno tudi goljufanje tesla skupine, dviganje limitov toka iz baterij in podobni heci Overcharging etc

Kot sm reku - sol na rano. Zdej se pa išče izgovore, kako je lahko svetinja od velikega M zgubila na štartu.
Na dovolj dolgi progi šteje samo še maximalna moč, ki pa je v realnem svetu zelo zelo nepomembna, če je ni vedno, kadar bi jo nucal.

Ki so ?

Kar se samih voznih lastnosti tiče je to instant odziv.
Poročila random drajverjev, ki so se navadl vozit EV in so šli nazaj na ICE zadeve so, da imajo občutek kot da jahajo crknjeno kravo. Tudi v M.



Če smo čist iskreni ta oba avtomobila sta v realnem svetu zelo nepomembna ker sta za 99% ljudi samo mokre sanje.

Drugače pa ja, lepo se pokaže prednost štromarčka v takem testu ;)

TribesMan ::

Dejstvo je da do 100 na uro bo vsak elektro mobil posekal podobno močne ali celo zmogljivejše ICE.

Prednost je že to da ni treba nič prestavljati, pa odzivnost od 0 naprej, kombinirano z visokim navorom elektromotorja v nizkih obratih.

Se pa pojavi problem ki ga lepo demonstrira tistle test Tesla vs M5.
Ker nimaš menjalnika si omejen na določen razpon hitrosti (glede na max obrate elektromotorja). Recimo do 200km/h pri Tesli, ki je tako huronsko močan, da si lahko privošči tako visoke hitrosti, brez da bi zaradi tega omejeval zmogljivosti pri nizkih hitrostih. Pa že tukaj se vidi, da tam nad 150km/h začne zmanjkovat sape.

Pri mlinčkih, ki bodo imeli pa +-100kW pa bo to še veliko bolj opazno.
Max speed 150km/h. Do 100 na uro fajn, nad to hitrostjo... meh...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

pegasus ::

Kar je odlično.

Idealen avto ima pospešek do 100 3s, največjo hitrost pa 130km/h :))

celada ::

Zakaj že? Greš na autobahn pa ga še prtisnt nemorš, pff.

:P

WarpedGone ::

veš kaj je največji fail EV?
to da ima takšno pospeševanje, da ima precej večji potencial delat nesreče v regularnem prometu ;)
veš kaj to pomeni za italijo, ko itak vsi telepatsko vejo kdaj se bo zelena vklopla :) spredaj ICE, zadaj EV, pa je že nesreča.

Da nekaj ni crknjena krava ni ravno fejl, je pa vseeno treba na to računat ko se usedeš za volan in na pedalo pritisneš šele ko se hočeš zares premaknit, ne pa že sekundo prej kot je standard pri ICE motorju.

Zakaj že? Greš na autobahn pa ga še prtisnt nemorš, pff.

Zakaj pa ne? A ne dosežeš do pedala?
Zbogom in hvala za vse ribe

celada ::

Way over your head....

SplitCookie ::

Zakaj za vraga mi brišete moje poste damnit.

#edit - raketni, reaktivni in podobni motorji so offtopiv

Zadeva je za primerjavo, da ni vse v pospeških in ni nekaj 'top notch' samo zaradi enega kvazi biased testa
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Max speed 150km/h. Do 100 na uro fajn, nad to hitrostjo... meh...


Na navadni cesti pridejo spodobni pospeški precej bolj prav, kot 250km/h končne hitrosti;)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

TribesMan ::

Odvisno kakšna je tvoja tipična pot.

Če se voziš 90% po mestu, potem je tak sistem absolutno najboljši.

Če je tvoja povprečna hitrost 140km/h po AC... potem pa...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Daedalus ::

Če je tvoja povprečna hitrost 140km/h po AC... potem pa...


... voziš prehitro?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

TribesMan ::

Jah če boš mel električarja to sigurno ne bo problem, ker bo:

a) len pri hitrostih nad 100km/h in bo vožnja s pogostimi pospeševanji med 120 in 150 mučna
b) boš šparal z gasom ker se ti bo taka vožnja grdo maščevala na dosegu/dolgoživosti baterije
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Spock83 ::

Jaz pa bi imel enega priusa plug ina. Prav navdušen sem. Za mene bi bilo tistih 20km dometa s štromom čisto dovolj. Samo ni denarja :(

WarpedGone ::

Sam je pa mal nesramno tole - "navadn" hibridni Prius z opremo Executie 32k, plugIn pa 42k. 10k EUR pribitka za direkt mizerno 4,4kWh baterijo katero lahk filaš doma in z njo prefuraš par 10 km. Volt/Ampera ma praktično identično ceno, pa ma 3x večjo baterijo, ki omogoča 3x večji električni doseg.

Kaj se gre Toyota?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

SplitCookie ::

Money cows

To je to
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

black ice ::

WarpedGone je izjavil:


Ne bom pozabu, ko je na primorski AC iz počivališča na cesto potegnu en superduper BMW sedaj že mal starejšega letnika. Za njim se je naredu tako zelo neugleden črn oblak, da se BMWjev nočem dotaknit nisi s palico... Enak problem majo vsi pre-DPF dizli, a je pri bol poskočnih ta problem še toliko večji in neugleden. Poskočnost je namreč posledica hitrega spreminjanja outputa motorja, kar nujno pomeni da turbina še ni na optimumu.

Te zapeljem z mojim PD TDijem?

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Sam je pa mal nesramno tole - "navadn" hibridni Prius z opremo Executie 32k, plugIn pa 42k. 10k EUR pribitka za direkt mizerno 4,4kWh baterijo katero lahk filaš doma in z njo prefuraš par 10 km. Volt/Ampera ma praktično identično ceno, pa ma 3x večjo baterijo, ki omogoča 3x večji električni doseg.

Kaj se gre Toyota?

Izkoriščajo lahko nategljive zelenčarje ;)

Gregor P ::

To z dizelaši in dimom; to so pač ljudje, ki se ne morejo sprijazniti, da pač nimajo denarja za dober malo bolj "športni" avto in za bencin poleg ter potem kupijo logično BMW dizelaša in ga terajo do konca kot da so kupili Ferrarija. Kaj češ, takle mamo:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

flipflop ::

Ne, dim pride zarad tega, ker se nabirajo saje in ko ga kdaj mal bolj pohodiš, gre pač to vse ven in se zadimi.

WarpedGone ::

Vredu, ampak nism še vidu renaulta, ki bi grdo zakadil. Niti svojega v špeglu, pa sm bil fejst pozorn.
Pri BMW, Audi je pa to standard.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

LOL...

Pol maš pa očitno "selektiven vid"...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

SplitCookie ::

V špegu ne boš vidu dokler ne delaš dimne zavese za sabo.

Se kadi.
Sploh če ga matraš s polnim gasem v prenizki brzini
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

TribesMan ::

Njegov ma DPF, nima kaj kadit.

Drugače pa Renaulti bred DPF kadijo isto kot vsi ostali.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

flipflop ::

Pri mojem JTD se zna kar fajn zakadit. Ponavadi pred tehničnim, pa ga mal bolj pritisnem v obrate, tako da se vse skupaj spuca. Po ene 10-15 min vožnje z višjimi obrati, pa se ne kadi več, vsaj ne da bi se opazlo.

telexdell ::

SplitCookie je izjavil:


Dizelski vlaki nimajo za burek proti električnim, vse dokler ne prideš do starega problema - izvor napajanja

Dieselski motor v lokomotivi služi zgolj kot generator za dovajanje električnega toka elektromotorjem. Dejansko so vse lokomotive električne in se napajajo preko trole ali diesel motorja.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
««
118 / 1139
»»