» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
115 / 1196
»»

black ice ::

Okapi je izjavil:

Prtljažnik boš nafilal z navadnimi svinčevimi in bo čisto OK za po mestu.;)

O.

Kar lahko narediš že sedaj.
Glede na trenutne cene goriv premišljujem, da ne bi bilo napačno zamenjati tretji avto pri hiši za staro R5/Golfa 1/2 in ga predelati na elektriko.

Doseg ~20km, servisnih stroškov praktično ni. Pa še šraufal bi. Win-win. :)

celada ::

Utk je izjavil:

celada je izjavil:


Torej sedaj rabijo večji range kot jim trentuni EV omogočajo in bodo čez 10 let kupovali kaj? 5/10 let rabljene? Ki jim še vedno nebodo zadostovali, ker to bodo pač trenutni avtomobili z istim rangom.

Range jim čisto zadostuje, samo privoščit si ga ne morejo, oz. je predrag. I-miev je čisto dober in zadosten za kar je namenjen, je pa predrag. Če bo čez 10 let 5 jurjev rabljen, ne vem zakaj ga ne bi kdo kupil? Tudi danes ni pametno kupovat avta za 3 jurje, če misliš z njim delat neko strašno kilometražo.



Pa si ti prebral karkoli, kar sem napisal višje?

Utk ::

Jaz sem, ti nisi. Človek je zgoraj napisal, da si folk itak kupuje avte za par jurjev. Zdaj pa pejd na avto.net pa mi pokaži avto za 3 jurje s katerim bi ti delal 300 km dnevno, da ti električni ne bi zadostoval.

celada ::

Govorilo se je o parih daljših potovanjih na leto ne o dnevnih 300km road tripih in ker si večina ljudi ne more privoščiti dveh avtomobilov bodo motorji z notranjim izgorevanjem ostali z nami še precej časa. Za dnevne potrebe sub 100km pa mislim da se vsi strinjajo, da so štromarji več kot solidni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: celada ()

Utk ::

Ampak večina ima dva avta, tudi če z enim ne gre nikoli več kot 50 km iz garaže. In če si ne morejo privoščit dveh avtov, ne vem kako si bojo potem privoščili dajat 200 evrov na mesec za bencin, celo leto, samo zaradi tistih dveh poti na leto, medtem ko se bojo "bogataši" vozili za 50 evrov na mesec, z rabljenimi električnimi, če ne drugače.

black ice ::

Utk: Za 3 jurje dobiš že dokaj soliden avto. Kakšna Laguna, Megan, tudi kakšen "Nemec" se najde. Govorim za dizelaše, jasno. Z vsemi temi lahko udobno prevoziš 300km dnevno.

Utk ::

Mhm. Kar kupi laguno za 3 jurje pa poročaj kolk dni zapored boš prevozil 300 km dnevno. Ali pa golfa. Za ta denar boš morda celo dobil nekaj iz leta 2000.

WarpedGone ::

Rabljeni EV-ji se bodo prodajali za drobiž. Itak boš rabil nabavit nov alkumulator, ki pa te bo stal 10k€+.

Zakaj pa to? Baterija tipično ne crkne tako kot pregori žarnica ampak enostavno padeta njena moč in kapaciteta.
Itak trdite da so ti mlinčki v vlogi drugih avtomobilov itak sam za kratke ture sem in tja. Tle ti 100km dosega 10 let stare baterije namesto 200km nove gladko zadošča. Seveda, če se je skozi uporabno dobo baterije z baterijo ustrezno ravnalo. Če je bila dnevno 'zlorabljana', potem pač ne bo 100 ampak le še 80 km dosega.

Zakaj nimam EV-ja? Ker za teslo nimam denarja, svojega lastnega pa še nism izdelal, still working on it.

Za 3 jurje dobiš že dokaj soliden avto. Kakšna Laguna, Megan, tudi kakšen "Nemec" se najde.

Ko je tema o nakupu rabljenega avtomobobila, beseda soliden in renault nikoli ne nastopata v isti misli. Zakaj pa je nenadoma tukaj drugače?
Zbogom in hvala za vse ribe

black ice ::

Zakaj katerikoli zgoraj omenjeni avto ne bi zmogel 300km dnevno?

WO: Nimam izkušenj z Renaulti. Moja izbira bi v tem primeru bil Toledo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: black ice ()

energetik ::

Rabljenega Korejca se da dobit za 3500€ letnik 2004, pod 100.000km. Klima, 4xAB, ABS... Se voziš še vsaj 5 let brez problemov. Lastne izkušnje.

Sicer pa - verjetno bi nabavil 2 ali 3-seda na elektriko, mase okol 300kg, dosega do 100km, lahko je tudi 3-kolesnik. Seveda za ustrezno ceno - pod 3000€. Za po mestu, za v štacuno. Ne pa 2-tonske futuristične ladje za 40k€.

black ice ::

energetik je izjavil:

Rabljenega Korejca se da dobit za 3500€ letnik 2004, pod 100.000km. Klima, 4xAB, ABS... Se voziš še vsaj 5 let brez problemov. Lastne izkušnje.

Utk in WO trdita, da je to nemogoče. >:D

jype ::

Ne, trdita, da to ni avto za vsak dan delat 300km.

nekikr ::

In zakaj bi delal vsak dan 300km? To ni bilo rečeno, ne lažite se.

WarpedGone ::

Sicer pa - verjetno bi nabavil 2 ali 3-seda na elektriko, mase okol 300kg, dosega do 100km, lahko je tudi 3-kolesnik. Seveda za ustrezno ceno - pod 3000€

Danes je to pravljica. 100km dosega v 300kg vozilu pri običajnih hitrostih (do 90kmh, povprečna cca 50) zahteva cca 7kWh energije. LiFePO4 baterije za tak doseg v 'maloprodaji' danes stanejo cca 3k EUR. Potem še kontroler in motor cca 3 jurje in si na 6. Pa še polnilc in ostal drobneraj kazga jurja pa je cena za DIY predelavo v rangu 7k EUR. Tut če masovni proizvajalec vse to dobi za tretjino cene, je to še vedno čez 2 jurja samo za EV komponente. Danes še ne, tudi jutri ne. Čez kakih 5 let pa morda že.

Kombiniram predelavo CanAm Spyder-ja pa v njegovo nosilnost nekak spravim 15kWh za cca 200km dosega. 'Predračun' predelave cca 10k EUR...
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Rečeno je bilo že vse živo. Vsekakor bi se moral, če bi želel poskrbeti za 100% primerov, kupiti najmanj ogromen kombi.

Pa tega nihče ne počne, ker je absurdno - ko pa nenadoma nekdo električni avto, se pa takoj najde tisoč razlogov, zakaj je neprimeren, ker pokrije samo 99.8% potreb.

nekikr ::

Zaradi cene je tudi totalno neprimeren, smo ugotovili zgoraj. Če celo največji zagovorniki (recimo warped one) ne morejo kupiti EV, kako potem to pričakuješ od nevedne raje?

celada ::

jype je izjavil:

Rečeno je bilo že vse živo. Vsekakor bi se moral, če bi želel poskrbeti za 100% primerov, kupiti najmanj ogromen kombi.

Pa tega nihče ne počne, ker je absurdno - ko pa nenadoma nekdo električni avto, se pa takoj najde tisoč razlogov, zakaj je neprimeren, ker pokrije samo 99.8% potreb.



Problem je, ker jih ne ;)
So uporabni ne rečem toda ni še to to. Bo pa kmalu.

black ice ::

jype je izjavil:


Pa tega nihče ne počne, ker je absurdno - ko pa nenadoma nekdo električni avto, se pa takoj najde tisoč razlogov, zakaj je neprimeren, ker pokrije samo 99.8% potreb.

Ni res. Saj sem rekel, da bi imel električnega, vendar samogradnjo, zgolj za vsakodnevne potrebe. Vsaj meni se zdi razlika med 15000+ in 5000€ kar precejšnja.

PS: Zneski so zgolj naključni.

jype ::

celada> Problem je, ker jih ne ;)

Potem si pač eden od nesrečnežev, ki se morajo vsak dan vozit več kot 50km daleč v službo.

Matev ::

bencin gre samo še gor zadnje čase

Magic1 ::

Ko bo res fajn kriza(globalno) in se bo folk vozil samo kadar bo nujno, bo tudi cena bencina zgrmela. (razen, če ne bo bankrotirana država navila trošerine v nebo).
Magic

Matev ::

Ko bo res fajn kriza(globalno) in se bo folk vozil samo kadar bo nujno, bo tudi cena bencina zgrmela.


in nato se bomo spet vozili z bencinarji
ter tako v nedogled?

NOPE

SplitCookie ::


Zakaj nimam EV-ja? Ker za teslo nimam denarja, svojega lastnega pa še nism izdelal, still working on it.


Kako daleč si pri projektu ?

WarpedGone ::

ZS.
Zbogom in hvala za vse ribe

celada ::

Warped če si že kej daleč si razmišljal kaj o kakem blogu? Bi bilo precej zanimivo pomoje za spremljat.

WarpedGone ::

Ko bom, če bom, bom. Ne grem nabavljat zadev, dokler nimam komplet konfiguracije na papirju in nimam cen ter virov vseh komponent in odgovorov na vsa ključna vprašanja. Vseen bo pol dost nepredvidenih problemov.
Zbogom in hvala za vse ribe

gzibret ::

Brisana velika offtopic debata o grdih voznikih avtomobilov (in taxijev) in ubogih kolesarjih. Električni avtomobili vs. "navadni" so tema pogovora.
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

Yosh ::

Kaj pa na vodik plus elektrika? Na Top Gear oddaji je bil predstavljen.
Share with others, your inner joy, goodness and beauty , and dont hurt them.

SplitCookie ::

Vodik = Neumnost

Lonsarg ::

V primeru da je hibrid, bo itak večino cajta lavfal na elektriko(če ni tko narjen nima smisla), tak da je cilj da je tisti dodatni vir energije, ko elektrike zmanjka/daljša potovanja čim cenejši za narest. In dosti lažje je narediti dodatni bencinski agregat, kot je narediti agregat na vodik.

Drgač pa CHervole Volt ima baterijo, ki stane 8000 dolarjev pravi google. To je dokaj malo, proti celotni ceni vozil, tak da je jasno, da v tem primeru ni baterija tista, ki ceno tako visoko drži.

Če še nekaj malega pade cena baterij, to pomeni samo kake 5000€ za baterijo v vozilu kot je Chervole Volt. Torej cena baterij NE preprečuje, da se nardi avto z elektriko za majhen doseg in ostalo bencin za 15000€.

Okapi ::

to pomeni samo kake 5000€ za baterijo v vozilu kot je Chervole Volt.
To je še vedno skoraj pol cene avta. Koliko pa misliš, da stane proizvajalca proizvodnja enega klasičnega avta tega razreda?

O.

SplitCookie ::

Za kake 8 jurjev dobiš že avto nižjega cenovnega razreda.

S tem da so proizvodni stroški ranga 2 jurja ali še manj

Lonsarg ::

No, Chervole Volt je luksuzni avto, tut če ne bi bil električni bi bil drag.

Gre za to, da če je baterija Extended Range Electric hibrida "samo" 5000€. Potem očitno se da take avte narediti za ceno bencinarja + 5000€. Ljudi, ki smo pripravljeni 5000€ ekstra plačati za avto, ki bo 95% naših voženj naredil na elektriko je pa zalo veliko! Namreč teh 5000€ prneseš notri prej kot v 5ih letih pri teh cenah elektrike, potem si pa samo še na plusu.

Torej ni ekonomskih ovir, samo še masovno morajo začeti proizvajat tak avto. Magar na začetku namesto 15k€ 20k€, da dobijo še 5k€ po avtu za razvoj. Tut za 20k€ bi se kupovalo tako zadevo brez skrbi.

nekikr ::

I second that.

Okapi ::

Namreč teh 5000€ prneseš notri prej kot v 5ih letih pri teh cenah elektrike, potem si pa samo še na plusu.
Ja, bi bil - če bi akumulatorji delovali večno. Ampak je hudič, da ravno ko bi prišel v plus, moraš dat novih 5 jurjev za akumulator in si že spet na začetku.>:D

O.

PrimozR ::

Lonsarg je izjavil:

V primeru da je hibrid, bo itak večino cajta lavfal na elektriko(če ni tko narjen nima smisla), tak da je cilj da je tisti dodatni vir energije, ko elektrike zmanjka/daljša potovanja čim cenejši za narest. In dosti lažje je narediti dodatni bencinski agregat, kot je narediti agregat na vodik.

Drgač pa CHervole Volt ima baterijo, ki stane 8000 dolarjev pravi google. To je dokaj malo, proti celotni ceni vozil, tak da je jasno, da v tem primeru ni baterija tista, ki ceno tako visoko drži.

Če še nekaj malega pade cena baterij, to pomeni samo kake 5000€ za baterijo v vozilu kot je Chervole Volt. Torej cena baterij NE preprečuje, da se nardi avto z elektriko za majhen doseg in ostalo bencin za 15000€.

Neeeeeeee, kjeeeeeee. Pomisli malo, kaj za 5 jurjev dobiš pri navadnem avtu, ki stane 15k € v trgovini. Takole, čez palec, več ali manj vse (ko enkrat odšteješ maržo, davke, transport in ostala jajca, ki za proizvajalčevo lastno ceno nimajo veze).

Aja, pa kakšen Chervole, Chevrolet :P Pa Volt je daleč od luksuznega avta. A si sploh že kdaj videl zadevo? Je manjši oz. približno tako velik kot Focus.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

jype ::

Okapi> Ja, bi bil - če bi akumulatorji delovali večno. Ampak je hudič, da ravno ko bi prišel v plus, moraš dat novih 5 jurjev za akumulator in si že spet na začetku.>:D

To ne drži.

TribesMan ::

Lonsarg je izjavil:

Gre za to, da če je baterija Extended Range Electric hibrida "samo" 5000€. Potem očitno se da take avte narediti za ceno bencinarja + 5000€. Ljudi, ki smo pripravljeni 5000€ ekstra plačati za avto, ki bo 95% naših voženj naredil na elektriko je pa zalo veliko! Namreč teh 5000€ prneseš notri prej kot v 5ih letih pri teh cenah elektrike, potem si pa samo še na plusu.


Seveda elektromotorji in pripadajoči krmilniki so zastonj. (volt ima 2 elektromotorja recimo)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

jype ::

TribesMan> Seveda elektromotorji in pripadajoči krmilniki so zastonj.

O, kul, kdaj pa loh pridem iskat?

mn ::

Lonsarg je izjavil:

No, Chervole Volt je luksuzni avto, tut če ne bi bil električni bi bil drag.


No, Volt je v resnici Cruze + hibridni del. Cruze se pa prodaja že od 10.990 EUR! Ni ravno luksuzni avto ;)

Lonsarg ::

Cruze za 11k€ niti slučajno nima vse "vesolske" opreme, ki je v Voltu po standardu. Razno bluetooth prižiganje avtomobila z Android aplikacijami in poodobno. Ne da je res tok vredno to, ampak takim zadevam pač nabijejo ceno vedno. Še za en normalen avtoradio, ki ima vse kar se spodobi, USB, itd., daš skoraj 1000€...

TribesMan je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Gre za to, da če je baterija Extended Range Electric hibrida "samo" 5000€. Potem očitno se da take avte narediti za ceno bencinarja + 5000€. Ljudi, ki smo pripravljeni 5000€ ekstra plačati za avto, ki bo 95% naših voženj naredil na elektriko je pa zalo veliko! Namreč teh 5000€ prneseš notri prej kot v 5ih letih pri teh cenah elektrike, potem si pa samo še na plusu.

Seveda elektromotorji in pripadajoči krmilniki so zastonj. (volt ima 2 elektromotorja recimo)


Načeloma zadeve stanejo manj ali enako, kot pri bencinarjih.

dzinks63 ::

Tukaj smo že nekaj namigovali o električni F1, bolj za šalo kot zares, vendar pri FIA razmišljajo resno o Formuli E.

Formula E je novo prvenstvo FIA, v katerem bodo tekmovale formule, ki jih bo poganjala izključno električna energija," so v izjavi za javnost zapisali pri FIA. "To predstavlja vizijo za prihodnost avtomobilske industrije v naslednjih desetletjih.

Kako bo vse skupaj zgledalo? , nekako takole:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

PrimozR ::

http://jalopnik.com/5938348/gm-suspends...

Prodajo vse, kar naredijo, ja. Ni problem, če pa namenoma omejujejo proizvodnjo.

dzinks63 ::

Torej začenja se resno obdobje, počasi bodo izpopolnili gorivne celice do praktične uporabe in novi zametki so prav zanimivi, še terenec kot možnost s pogonom na elektriko: Nissan Terra



Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Brane22 ::

Ja, "začenja se resno obdobje" ampak "zametki so prav zanimivi".

Which is it ?

Ne moreš imeti "resno obdobje" brez dejanjsko dosegljivih in uporabljanih modelov na cesti.

In tisti posnteki povedo v bistvu mnogo.

Če morašp vložiti toliko napora v futuristično obliko, potem najbrž tisto pod pokrovom smrdi.

Sami reklamni posnetki in CGI, nikjer nobenega "Top Gear" testa.

WarpedGone ::

počasi bodo izpopolnili gorivne celice do praktične uporabe

Se ne bo zgodilo. Kar je teoretično nemogoče, je praktično še 10x manj mogoče.
Baterije so tu in bodo tu ostale.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Očitno je izdelava električnega avtomobila postala že kar klasika, instalacija, koncept sestave je znan, torej knowhow je tu in praktično lahko že vsak zloži električno gnano vozilo, če ima interes za kaj takega. Zadnja pogruntavščina je Citroen DS3- Elektrum, zadeva mora biti kar poskočna z 177KM , vendar na ta račun trpi doseg, cca 120km, pač stvar je namenjane za energične primestne , mestne vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

poskočna z 177KM , vendar na ta račun trpi doseg,

Kolkokrat bo še treba napisat, da to ni res?
Močni elektropogon je bol učinkovit kot šibek elektropogon, kvečjemu ma zato zadeva z več moči tudi **več** dosega.
Če pa maš betonsko nogo in stvar tiščiš na polno nonstop, pa to ni stvar avtomobila ampak tiste, ki se je usedu za volan.

Doseg je funkcija denarja in praktično ničesar druzga.
Zbogom in hvala za vse ribe

SplitCookie ::

dzinks63 je izjavil:

Očitno je izdelava električnega avtomobila postala že kar klasika, instalacija, koncept sestave je znan, torej knowhow je tu in praktično lahko že vsak zloži električno gnano vozilo, če ima interes za kaj takega. Zadnja pogruntavščina je Citroen DS3- Elektrum, zadeva mora biti kar poskočna z 177KM , vendar na ta račun trpi doseg, cca 120km, pač stvar je namenjane za energične primestne , mestne vožnje.




Eno. Tole bi pa kupu ! (Pa potem v prtljažnik vrgel še za 20kWh baterij)
(Edino tiste kromirane špegle bi mu s kijem stran potolkel)

Ni nobena spakedrajščina od avta. Soliden izgled, že na dizlu mala poraba (3-4L/100km)

Če le dajo stran zavarovanje in te uber drage hece.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

SplitCookie je izjavil:


Ni nobena spakedrajščina od avta. Soliden izgled, že na dizlu mala poraba (3-4L/100km)


Kateri avto to? Ker 3-4l na DS3 je znanstvena fantastika:

http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
««
115 / 1196
»»