» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1136 / 1182
»»

Gregor P ::

kow je izjavil:

[
3. Resitev je brezzicno filanje pod nadstreskom oz. v garazi (avto parkira in se nacentrira sam). Kar pa ne resi problema blokarjev.
Še posebej, ker ne sme biti parkiranega nobenega vozila poleg>:D




The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrStein ::

kow je izjavil:


1. Za Teslo 3 to ne drzi. Je pa res, da vecini ljudem oblika ne ustreza, zelijo SUV.


Utk je izjavil:

Tudi Y bi prišel iz Lj v Koper in nazaj, ampak zakaj bi nekdo za službeni avto kupil SUV-a? To bi bil popolni nesmisel.


Ja, od kod informacija, da večina ljudi želi drag, okoren, drag in še enkrat drag avto? Torej SUV?
Anketa? Raziskava? Znanstveni članek?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GodoBoy ::

Likalnik je izjavil:

GodoBoy je izjavil:

Ioniq 6 je v vsem boljši avto od T3. Ioniq 5 pa od Y. Cene so pa precej nižje kot so v cenikih. Povsem primerljivo s Teslo.


v čem je Ioniq boljši kot Tesla...pa prosim konkretno...ne mi na splošno odgovarjati " v vsem" ker sem tudi sam gledal Ioniq...cenovno ni razlike.


Ioniq 6 proti t3 (5 in Y nisem vozil) V materialih - počutju v avtu, kakovosti izdelave, legi na cesti, vzmetenju - udobju, hrupu med vožnjo (resda Highland t3 nisem vozil, je menda boljša v tem kot prejšna trojka), uporabni opremi (gledanje netflixa v avtu, snemanje ko je parkiran, prdenje zicev meni res ni pomembno). Meni osebno je 6 tudi dosti lepši avto.

J.McLane ::

Kar pogumna izjava, da rečeš da je v vsem boljši, to enostavno ne more biti res, nekaj ima eden nekaj drugi, na človeku pa je da se odloči kaj mu bolj sede.

Nesta je izjavil:

Se pa strinjam da od električnih avtov je trenutno Tesla top izbira. Ostalo je precej še zadaj. Imate podobne izkušnje?


In kaj imate vi na firmi za ene EVje, da se eno uro polni do 70%?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

GodoBoy ::

J.McLane je izjavil:

Kar pogumna izjava, da rečeš da je v vsem boljši, to enostavno ne more biti res, nekaj ima eden nekaj drugi, na človeku pa je da se odloči kaj mu bolj sede.



Se strinjam, popravljam izjavo: Ioniq6 je v vsem, kar je meni pomembno pri avtu, boljši avto od T3.

J.McLane ::

In zakaj bi nas moglo zanimat kaj si ti misliš? Sploh s prvo izjavo, kjer itak nič ne utemeljiš zakaj.

A nam ti skušaš prodajati IONIQe? Pa daj eno ponudbo za en konkreten avto, da vidimo kako je s temi famoznimi popusti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

GodoBoy ::

O fak no... Povedal sem svoje mnenje na vprašanje nekoga ali je res samo Tesla na nivoju kar se EV tiče. Sem izgleda dregnil v Tesla bastion... Pa ne prodajam avtomobilov, pejd v salon pa vprašaj, če pa ne, pa tudi v redu. Sem podal informacijo o ceni, ki je enostavno preverljiva za tistega, ki ga zanima.

P.s.: mi je prav vseeno kar "vas" zanima, mene recimo tudi ne zanima tvoje utrujanje, pač preskočim, če ne leti neposredno name.

Likalnik ::

GodoBoy je izjavil:

Likalnik je izjavil:

GodoBoy je izjavil:

Ioniq 6 je v vsem boljši avto od T3. Ioniq 5 pa od Y. Cene so pa precej nižje kot so v cenikih. Povsem primerljivo s Teslo.


v čem je Ioniq boljši kot Tesla...pa prosim konkretno...ne mi na splošno odgovarjati " v vsem" ker sem tudi sam gledal Ioniq...cenovno ni razlike.


Ioniq 6 proti t3 (5 in Y nisem vozil) V materialih - počutju v avtu, kakovosti izdelave, legi na cesti, vzmetenju - udobju, hrupu med vožnjo (resda Highland t3 nisem vozil, je menda boljša v tem kot prejšna trojka), uporabni opremi (gledanje netflixa v avtu, snemanje ko je parkiran, prdenje zicev meni res ni pomembno). Meni osebno je 6 tudi dosti lepši avto.


no vidiš..vsakemu svoje...meni je pa recimo lega na cesti in počutje v Tesli 3P super...in vsakič, ko se notri usedem je nasmešek še večji, ko v 3s pridem do 100kmh:) velik plus mi je pa to, da lahko avto spušča prdce...
pač kot sem napisal..vsakemu svoje...jaz pa ne bi imel Ioniq 6, ker mi je oblika grda...mi je potem Ioniq 5 že lepši.

Pod črto oba avtomobila sta super, vsak pa zase ve ali so mu prdci v avtu pomembni ali ne:)

kow ::

GodoBoy je izjavil:

Ioniq 6 je v vsem boljši avto od T3. Ioniq 5 pa od Y. Cene so pa precej nižje kot so v cenikih. Povsem primerljivo s Teslo.


Da. Ioniq 6 je aerodinamicen. Je pa notoricno grd avto, ki potrosnikom vizualno ni vsec. Tudi meni je Ioniq 5 veliko bolj vsec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

a_borlak ::

Nesta je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Nesta je izjavil:

Me prav zanima kdaj bo konec elektricnih avtov. Tak način polnjena kot ga poznamo danes z takimi baterijami bo v parih letih sigurno konec... Tole je res polom. V sluzbi imamo nekaj teh elektricnih avtov in jih nihce vec noce uporabljti.


Tudi mene bi zanimal razlog.


Več razlogov.

1. Domet ( pozimi ne prideš iz Ljubljane do Kopra in nazaj)
2. Polnjenje na hitrih polnilnicah traja predolgo ( 1 ura na petrolovih polnilnicah)
3. Se zgodi da kdo pozabi filat in se usedeš v avto ki ima komaj kaj procentov tebi se pa mudi na sestanek...
4. Hitrejša obraba gum
5. bojazen da ko prideš na polnilnico ni nobene frej / ne dela

Toliko na hitro


Hvala, za 1. ti verjamem, kolega kupil Teslo SR in je imel težave, ker je hotel voziti 140, 150 in pozimi ni prišel nazaj v Ljubljano. Za 2., ne vem, zakaj bi polnil do konca, ampak ok. 3. je stvar navade, 4. ja, čeprav zopet stvar načina vožnje, 5. klasika. Treba malo več prilagoditev, a se da. Glej, vsaj toliko poguma ste zbrali, da ste sprobali :).

kow ::

MrStein je izjavil:

[
Ja, od kod informacija, da večina ljudi želi drag, okoren, drag in še enkrat drag avto? Torej SUV?
Anketa? Raziskava? Znanstveni članek?


Prodajni podatki. Primer: Tesla Y se prodaja mnogo bolje kot Tesla 3. Pa je trojka prenovljena -> boljsi avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

a_borlak ::

Likalnik je izjavil:

GodoBoy je izjavil:

Ioniq 6 je v vsem boljši avto od T3. Ioniq 5 pa od Y. Cene so pa precej nižje kot so v cenikih. Povsem primerljivo s Teslo.


v čem je Ioniq boljši kot Tesla...pa prosim konkretno...ne mi na splošno odgovarjati " v vsem" ker sem tudi sam gledal Ioniq...cenovno ni razlike.


Uh, izdelava, sedenje, vzmetenje, oblika ... T3 ali Ioniq6, zagotovo Ioniq 6, Y ali Ioniq 6 pa že vprašanje zaradi prostora.

Likalnik ::

kow je izjavil:

MrStein je izjavil:

[
Ja, od kod informacija, da večina ljudi želi drag, okoren, drag in še enkrat drag avto? Torej SUV?
Anketa? Raziskava? Znanstveni članek?


Prodajni podatki. Primer: Tesla Y se prodaja mnogo bolje kot Tesla 3. Pa je trojka prenovljena -> boljsi avto.


to pa predvsem zato, ker je Y višji avto in prostornejši avto...Tesla 3 je res zelo nizek avto in danes ima že vsak drugi Janez težave z hrbtenico in križem...

GodoBoy ::

Likalnik je izjavil:

GodoBoy je izjavil:

Likalnik je izjavil:

GodoBoy je izjavil:

Ioniq 6 je v vsem boljši avto od T3. Ioniq 5 pa od Y. Cene so pa precej nižje kot so v cenikih. Povsem primerljivo s Teslo.


v čem je Ioniq boljši kot Tesla...pa prosim konkretno...ne mi na splošno odgovarjati " v vsem" ker sem tudi sam gledal Ioniq...cenovno ni razlike.


Ioniq 6 proti t3 (5 in Y nisem vozil) V materialih - počutju v avtu, kakovosti izdelave, legi na cesti, vzmetenju - udobju, hrupu med vožnjo (resda Highland t3 nisem vozil, je menda boljša v tem kot prejšna trojka), uporabni opremi (gledanje netflixa v avtu, snemanje ko je parkiran, prdenje zicev meni res ni pomembno). Meni osebno je 6 tudi dosti lepši avto.


no vidiš..vsakemu svoje...meni je pa recimo lega na cesti in počutje v Tesli 3P super...in vsakič, ko se notri usedem je nasmešek še večji, ko v 3s pridem do 100kmh:) velik plus mi je pa to, da lahko avto spušča prdce...
pač kot sem napisal..vsakemu svoje...jaz pa ne bi imel Ioniq 6, ker mi je oblika grda...mi je potem Ioniq 5 že lepši.

Pod črto oba avtomobila sta super, vsak pa zase ve ali so mu prdci v avtu pomembni ali ne:)


Ne, meni T3 res ni super, sorry. Jaz ga, ko ga vozim, dojemam kot tipični plastik fantastik ameriški avto. Je pa ioniq 6 res čisto prepočasen s 5,1s na 100, pa komaj 185 na uro gre...

kow je izjavil:

GodoBoy je izjavil:

Ioniq 6 je v vsem boljši avto od T3. Ioniq 5 pa od Y. Cene so pa precej nižje kot so v cenikih. Povsem primerljivo s Teslo.


Da. Ioniq 6 je aerodinamicen. Je pa notoricno grd avto, ki potrosnikom vizualno ni vsec. Tudi meni je Ioniq 5 veliko bolj vsec.


sem prepričan da ga v živo nisi videl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GodoBoy ()

kow ::

Nisem. Ocitno ga nihce ne kupi? Sem pa videl veliko Ioniq 5 in so izgledali res kul.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

GodoBoy ::

Pojdi pogledat, resno. Meni je bil na slikah tudi kar grd. Ko ga pa vidiš v živo, ti da pa tak kul retro, 911 vibe. Prav lep avto v živo.

P.s.: aja, še enkrat za tistega zgoraj, ne prodajam avtomobilov, pišem samo svoj pogled, naj prebere kogar zanima.

Glede nakupov je bil problem menda z dobavami, sedaj je pa tudi verjetno problem z imageom. Le kdo bi kupil Hyundai za 40-50k...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GodoBoy ()

kow ::

No, dobro. Recimo da ni grd. Kaksen je potem seznam uporabnih BEV pod 50k?

Trojka, ioniq, se kaj?

GodoBoy ::

a megani, pa idji, cupre so neuporabni? Pa teli manjši corse, peugeoti, c4, avenger? Pa kie?

kow ::

Kot edini avto v gospodinjstvu, da. Vsaj za zivljenski slog srednjega slovenskega razreda. Tako menim.
V kombinaciji z drugimi avtomobili, pa so seveda uporabni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

GodoBoy ::

Če ene poslušaš potem sta neuporabna tudi T3 in i6. Za slovensko družino je uporaben samo karavan ali pa velik suv press...

Utk ::

Mislim, 10 let smo poslušali jamranje, da so dobri EV predragi. Zdaj imaš e-c4, cupro, mg4 za cca 25 jurjev, kar je čisto v rangu ICE avtov te velikosti. Ja, niso za roadtripe po Evropi, ampak saj ni niti capture ali golf. Veliko ljudi ima 2 avta, skoraj vsi, v čem je (zares) problem? V resnici ga ni. Jaz poznam veliko ljudi, ki so za "drugi" avto nabavili ali leafa, cupro, e-c4, in s tem avtom naredijo bistveno več km kot s "prvim" (ki ni nujno, da je dražji, zakaj bi moral bit?). Nekateri boste pa še 10 let nabijali, da se ne da...ta čas se bojo električni že zdavnaj pokrili.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Mislim, 10 let smo poslušali jamranje, da so dobri EV predragi. Zdaj imaš e-c4, cupro, mg4 za cca 25 jurjev, kar je čisto v rangu ICE avtov te velikosti. Ja, niso za roadtripe po Evropi, ampak saj ni niti capture ali golf. Veliko ljudi ima 2 avta, skoraj vsi, v čem je (zares) problem? V resnici ga ni. Jaz poznam veliko ljudi, ki so za "drugi" avto nabavili ali leafa, cupro, e-c4, in s tem avtom naredijo bistveno več km kot s "prvim" (ki ni nujno, da je dražji, zakaj bi moral bit?). Nekateri boste pa še 10 let nabijali, da se ne da...ta čas se bojo električni že zdavnaj pokrili.


Problem je ker če maš 2 avta moraš met enga ki je long range in velik za na morje itd...

Če maš pa samo 1 avto pa je problem, ker pol so tile leafi itd. pač fail.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kow ::

Debata je o tem zakaj je trzni delez BEV trenutno cirka 12% in ne vec. V mojem primeru zato, ker hocem imeti v gospodinjstvu samo 1 avto. Kar pomeni, da rabim poceni ucinkovit (lahek) aerodinamicen avto (ne rabim velikega prtljaznika, ker nikoli ne tovorim veliko stvari). Ko bom cez nekaj let kupoval avto, bom verjetno kupil nekaj v stilu Tesle3/Ioniq6. Ali pa kaksno hatchback varianto, ce bo range dovolj dober.

Utk ::

Problem je ker če maš 2 avta moraš met enga ki je long range in velik za na morje itd...

Zakaj je to problem? Če misliš, da rabiš enga takega, ga imaš. Lahko je tudi 10 let star bencinar.

kow ::

Malo bedno je imeti doma parkiran 10 let star bencinar, ki ga zelis voziti samo 10x na leto. Se ne strinjas?
Ampak ja - to je definitivno opcija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Pa kje vi živite? Jaz grem lahko po celem mestu vsako hišo pogledat, pa bo morda pri eni od dvajsetih samo en avto pred njo. Neredko pa tudi 3.

V bloku je seveda isto, samo da pred hišami se to takoj vidi.

Na 2 mio prebivalcev imam čez mio osebnih avtov. Halo? Cel mio se redno vsako leto vozi po Evropi gor in dol, da rabijo vsi 1000 km dosega. Ne se hecat. Lahko bi imeli vsaj 600,000 avtov na elektriko, pa nihče ne bi opazil, da je karkoli narobe z dosegom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Naj uganem, ti vozis elektricarja, zena pa starega bencinarja? Niso vsi alfe :))

Utk ::

kow je izjavil:

Naj uganem, ti vozis elektricarja, zena pa starega bencinarja? Niso vsi alfe :))

Ne, jaz starega električarja, ona pa novejšega hibrida, ker se ona vozi bolj redko, in če se, na kratke proge. Če gremo kam da električni ne zmore, gremo pač z drugim.
Komot pa kdaj tudi zamenjamo, to nima veze, pomembno je samo, da se čim več vozi na elektriko.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

kow je izjavil:

Naj uganem, ti vozis elektricarja, zena pa starega bencinarja? Niso vsi alfe :))

Ne, jaz starega električarja, ona pa novejšega hibrida, ker se ona vozi bolj redko, in če se, na kratke proge. Če gremo kam da električni ne zmore, gremo pač z drugim.
Komot pa kdaj tudi zamenjamo, to nima veze, pomembno je samo, da se čim več vozi na elektriko.


Samo zakaj bi za kratke ture kupil novejšega hibrida...

Dejansko če kje blesti EV je če imaš dnevno manj kot 15km vožnje v obe smeri ker pol ti baterija nekega leafa ali kaj drži dejansko cel teden ali še več in si zmagal... neumno je potem imeti hibrida ali bencinarja... sploh če imaš 2 avta
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Nisem ga kupil za to, ampak tako se je obrnilo.
Komot ga bi zdaj prodal in kupil nekaj za 5 jurjev, starega megana karavana recimo. Ampak nima veze...ima se, može se. Mi pa paše oprema ko se gre kam dlje, lane assist, avtomatske dolge luči, itd, kar v starih jajcih pač nimaš. Sej kakih 15,000 km na leto še zmeraj naredi tudi hibrid. Električni pa več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Ker dejansko če bi kje Leaf blestel je to če imaš manj kot 20kmn vožnje na dan do šihta in nazaj... to je pa pol res idealka za EVja... ker tudi če si blokar ti drži lepo število delovnih dni.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Ker dejansko če bi kje Leaf blestel je to če imaš manj kot 20kmn vožnje na dan do šihta in nazaj... to je pa pol res idealka za EVja... ker tudi če si blokar ti drži lepo število delovnih dni.

No, in kolk je takih ljudi v Sloveniji, ki delajo tam do 30 km v eno smer, in kolk imamo električnih avtov? Lahko bi jih imeli vsaj 100,000 več, pa nihče ne bi bil prikrajšan.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Ker dejansko če bi kje Leaf blestel je to če imaš manj kot 20kmn vožnje na dan do šihta in nazaj... to je pa pol res idealka za EVja... ker tudi če si blokar ti drži lepo število delovnih dni.

No, in kolk je takih ljudi v Sloveniji, ki delajo tam do 30 km v eno smer, in kolk imamo električnih avtov? Lahko bi jih imeli vsaj 100,000 več, pa nihče ne bi bil prikrajšan.


Seveda, samo 99,9% takih že ima avte in dokelr jim laufajo je neumno it kupit novega tudi če je leaf...

Ko pa bodo morali novega kupit ker bo ta crknil pa je seveda neumno da če imaš daily route pod 20km da vzameš karkoli drugega KOT EV... ampak ne hibrida, ker hibrid je neumno
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Ne rabijo novega, lahko tudi rabljenega. Dokler še obstajajo bedaki, ki ti kupijo ICE...

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ne rabijo novega, lahko tudi rabljenega. Dokler še obstajajo bedaki, ki ti kupijo ICE...



V vsakem primeru je neumna potrošniška logika kupovati novo dokler nekaj deluje. v grobem.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

ampak ne hibrida, ker hibrid je neumno

Jaz sem dal za 2,0 hibrida s 8,0 pospeškom z več opreme isto kot ti. Kdo je tu neumen?

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne rabijo novega, lahko tudi rabljenega. Dokler še obstajajo bedaki, ki ti kupijo ICE...



V vsakem primeru je neumna potrošniška logika kupovati novo dokler nekaj deluje. v grobem.

Sej ne vržeš stran. Najdeš suckerja, ki prisega na bencin. Tudi če imaš avto, ki je vreden še 10 jurjev...tolk bolje, dolgo več ne bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Likalnik ::

Mato989 je izjavil:

Ker dejansko če bi kje Leaf blestel je to če imaš manj kot 20kmn vožnje na dan do šihta in nazaj... to je pa pol res idealka za EVja... ker tudi če si blokar ti drži lepo število delovnih dni.


zakaj? jaz pa ravno tu ne vidim neke dodane vrednosti....za 20km je vseeno, če si kupiš Opel Corso 1.0 za 5k€...si najmanj minusa naredil.

če pa narediš 150 km na dan...pa rabiš že kar konkreten ICE avto kateri stane nov cca 30k€ + redni servisi (lahko tudi dvakrat na leto) + veliko € za gorivo....in če v tem primeru raje kupiš EV prav tako za 30k€, si praktično brez servisev...SE ti pa omogoča, da ga polniš vsak dan za 0€

torej...naredi matematiko zakaj se ti, če imaš SE najbolje splača imeti TČ in EV..pa če z EV delaš ogromno kilometrov je to samo dodatni plus

Utk ::

Za 50 km dnevno se ne splača nov EV za 30 jurjev, se pa splača rabljen za 12-15.
Vsak mora najt nek optimum, odvisno od tega kaj (ZARES) potrebuje in ne od tega kaj on MISLI da potrebuje.

Za 145 evrov na mesec dobiš 15 jurjev kredita od ekosklada, za to dobiš kar dobrega rabljenega leafa, s katerim boš komot teh 10 let delal 20,000 km letno. Avto dobiš dejansko zastonj, samo "gorivo" plačuješ prek kredita. Če delaš 50,000 km letno, bo leaf prešvoh, ampak bo tudi prihranek tolk večji, če kupiš dražjega. Če delaš 10,000 km letno, ne rabiš niti tistega leafa za 15, bo tudi za 10 dovolj dober.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Likalnik ::

se strinjam z napisanim....ampak ali dobiš rabljen EV za 10 oziroma 15k€...pa, da je še uporaben?

Utk ::

Dobiš. Za 10 jurjev se dobi leafa, ki ima še realnih 21-22 kwh baterije, tolk kot nov twingo. Za 15 jurjev dobiš pa novejšega leafa, ki ima okoli 34-35 kwh baterije.
Tolk kolk stane, tolk ti bo tudi prišparal na gorivu. Kar za nekega cliota za 5 jurjev sigurno ne drži.
Dobro, seveda, ni pa treba kupit najbolj uničenega...

Mr.B ::

MrStein je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Ko boš kupil rang avta recimo BMW 7 ki pride nekje toliko kot Tesla X , namesto svojega Hyundai Accent, pa razlagaj kako si prišel do 240000km z 12k€ stroškov.

Hja, če folk kupi ološ, ki ne zvozi 100 000 km brez menjave polovice delov...

Da tvoja primerjava ima skupnega le to da se vozilo imenuje avto, ker ima štiri kolesa, od tu dalje pa lastniku BMV 7 ni neki strošek 20k$ , če mora menjati motorja ali lastnik tesle ki mora menjati baterijo pri 240000km.
Ti namignem da ena guma BMW 7 stane več kot tvoj komplet. Pač nekateri se boste vseeno morali sprijazniti da si pač avta ne morete privoščiti, sploh v tem cenovnem razredu in so ti številke vzdrževanja čisto ne razumljive.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

red_baron ::

Likalnik je izjavil:

se strinjam z napisanim....ampak ali dobiš rabljen EV za 10 oziroma 15k€...pa, da je še uporaben?



Zdravo jaz sem kupil ID3 pro performance 58kWh baterijo letnik 2021/5 z 46000 prevoženimi, cena 20.900€ po že odbiti subvenciji, kar je 5000€ več od vašega budgeta pa mi je super avto...

2dark ::

full dober ti mroa bit, ko maš realnega dometa 250 km.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Utk ::

Z 250 km dometa zlahka delaš 25 ali pa 30,000 km letno, kar ti na leto prišpara vsaj 2500 evrov. Zdaj pa računaj od tu naprej...

Switch ::

S temi 250 km dosega sem jaz od decembra naredil 12000 km in prišparal cca. 1000€. Če kupuješ drugi avto na kredit in imaš že sončno elektrarno doma, je nakup kakšnega EV do 25 000 € dejansko cenejši od kakšnega malčka (Polo, Clio) po dveh ali treh letih uporabe. Pri čemer je avto večji in bolj udoben.

Likalnik ::

UTK mi je dal malo za misliti....pač trenutno nisem bil v fazi, da bi še svoj drugi ICE avto menjal za EV.... po drugi strani pa imam SE in viške...če bi res vzel trenutno ugodni eko-kredit in rabljen avto tam do 15k€ bi se mi mogoče investicija še splačala.
Kaj vzeti je pa spet druga pesem...bom malo premislil pa se po avto oglasih sprehodil...pač malčki kot so Twingo, Zoe in podobni so mi žal premajhni.....Kona, ID3 bolj gledam

kow ::

UTK je tudi pozabil, da ce vas 10 kupi toliko star rabljen BEV, jih pocasi zmanjka na trgu. Zadeva ne skalira. Zaenkrat.

Mato989 ::

Switch je izjavil:

S temi 250 km dosega sem jaz od decembra naredil 12000 km in prišparal cca. 1000€. Če kupuješ drugi avto na kredit in imaš že sončno elektrarno doma, je nakup kakšnega EV do 25 000 € dejansko cenejši od kakšnega malčka (Polo, Clio) po dveh ali treh letih uporabe. Pri čemer je avto večji in bolj udoben.


Tole glede prišparal me vedno spomni na oni vic ko pride bejba domov pa reče daj e blo znižanje z 1000 na 600 EUR in je prišparala 400 EUR,... ne glupača zapravila si 600 EUR... največ prišparaš če se ne voziš.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

J.McLane ::

Likalnik je izjavil:

UTK mi je dal malo za misliti....pač trenutno nisem bil v fazi, da bi še svoj drugi ICE avto menjal za EV.... po drugi strani pa imam SE in viške...če bi res vzel trenutno ugodni eko-kredit in rabljen avto tam do 15k€ bi se mi mogoče investicija še splačala.
Kaj vzeti je pa spet druga pesem...bom malo premislil pa se po avto oglasih sprehodil...pač malčki kot so Twingo, Zoe in podobni so mi žal premajhni.....Kona, ID3 bolj gledam


Kona je tudi ful majhna, pa če boš gledal slo oglase, subvencija 3k€ velja samo za avte kjer slo subvencija še ni bila črpana. Eko sklad ima celo seznam VIN številk katerim vozilom je bila že dodeljena subvencija (xls je pod razpisno dokumentacijo):
https://www.ekosklad.si/prebivalstvo/pr...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ne, kona ni ful majhna. Je pač v rangu golfa. Leaf tudi. Majhno majhno je twing, spring, že zoe je malo večji, pa še zmeraj majhen.
Za "drugi" avto je leaf, kona, id3 preko glave dovolj velik.

Mato989 je izjavil:


Tole glede prišparal me vedno spomni na oni vic ko pride bejba domov pa reče daj e blo znižanje z 1000 na 600 EUR in je prišparala 400 EUR,... ne glupača zapravila si 600 EUR... največ prišparaš če se ne voziš.

Ne...zarad tistih 400 evrov razlike bejba ne bo nikoli polovila 1000 evrov nazaj pri vzdrževanju te obleke. To bi bilo enako, če bi pranje obleke za 600 evrov te stalo jurja, pranje obleke za 1000 evrov pa 0. Pri oblekah pač ni tako.
Pri EV pa dejansko boš prišparal. Nazadnje boš imel EV dobesedno zastonj. Ker gorivo pač moraš kupit. Moraš pa vnaprej založit nek denar, to je res. Ampak pri taki bogatiji kot vlada na tem forumu bomo zdaj gledli na teh par jurjev? Ko se treba kurčit, ima vsak vsaj 10 jurjev na mesec, ko treba kupit nek jeben avto, je pa 15 jurjev namesto 10 cela frka. Pa boš tistih 15 jurjev, celih, ne samo 5 razlike, prišparal proti tistemu za 10 jurjev. Pa še bolje se vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
1136 / 1182
»»