» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 102 103 104 105 106 ... 248

WarpedOne ::

Premog v zemlji pomeni strateško prednost/varnost.
Najprej bova pojedla tvojo malco, pol bom pa pojedu še svojo...
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Pyr0Beast ::

TribesMan je izjavil:

Približno 1.5kW je poraba klime... noraš upoštevat še COP


COP avto klim = 2 or less

Aniway. Višek porabe odpade na spremembo kinetične energije.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

PIPI ::

WarpedOne evo, še followup Teslinih testov, kjer lepo še enkrat povejo, da velika večina ni imela ure ali več za test. Tisti, ki pa so imeli, pa npr. niso mogli testirati dejanskega dometa avta (ker je bil test prekratek).

http://jalopnik.com/5920748/tesla-model...

Bom počakal vsaj na Autoblogov ornk test, če ne bo na voljo long termerja.

WarpedOne ::

Še več jalopnika?
Elon has made it clear to me that he doesn't like our coverage, thus we were not invited.

Jamraš, da so dejanski testi meli samo po deset minut, ignoriraš tistih par ki so mel po uro in pol in vztrajno limaš rumenega tipa, ki ni imel sploh avta v rokah in je kar se tiče kredibilnosti na ravni naše Lady. Po forumih talaš linke nanj in s tem delaš zastonj reklamo in promet. Tip je plačan po unique IPjih. Kaj naj nardi, če ga ni blo zraven? Jah, pljuva lahk, pa ga bo folk klikal. Takšna je pač današnja novinarska klokaka, kjer je jalopnik tista smrdeča gosta usedlina na dnu. Pipi ga pa vseeno ful obrajta, zgleda.

Jalopnik je čist navaden FUDster.

an hour-and-a-half spent driving the car on a mix of roads


I've read a few of the Jalopnik articles. Even when trying to be even handed, which is rare there is a sense of back-handed compliments. Most of the time they are just plain mean. They accuse other reviewers of trying to pass off 10 minute rides as full reviews, yet I have yet to see a review that doesn't mention the amount of time they got to spend with the car.


Evo ti jalopnika na tapeti: Why You Shouldn't Trust Any Early Tesla Model S reviews

Ko so prvi testi pozitivni, ti ne ostane druzga kot da pljuvaš teste.
Če bi bili testi negativni, nebi imel absoultno ničesar proti njim. Prešvoh skrivaš svojo agendo.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

WarpedOne ::

Engadget je objavil video testne vožnje:
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

clix ::

Meni je všeč. Pa tudi to regenerativno zaviranje, ko spustiš gas zgleda zelo ICE like, kar je tudi v redu. Edino glede centralne konzole, oz. pomankanja le te nisem prepričan. Iz videov pa slik mi to ni všeč, kako deluje v praksi, je pa druga zgodba.

PIPI ::

WarpedOne je izjavil:

Še več jalopnika?
Elon has made it clear to me that he doesn't like our coverage, thus we were not invited.

Jamraš, da so dejanski testi meli samo po deset minut, ignoriraš tistih par ki so mel po uro in pol in vztrajno limaš rumenega tipa, ki ni imel sploh avta v rokah in je kar se tiče kredibilnosti na ravni naše Lady. Po forumih talaš linke nanj in s tem delaš zastonj reklamo in promet. Tip je plačan po unique IPjih. Kaj naj nardi, če ga ni blo zraven? Jah, pljuva lahk, pa ga bo folk klikal. Takšna je pač današnja novinarska klokaka, kjer je jalopnik tista smrdeča gosta usedlina na dnu. Pipi ga pa vseeno ful obrajta, zgleda.

Jalopnik je čist navaden FUDster.

an hour-and-a-half spent driving the car on a mix of roads


I've read a few of the Jalopnik articles. Even when trying to be even handed, which is rare there is a sense of back-handed compliments. Most of the time they are just plain mean. They accuse other reviewers of trying to pass off 10 minute rides as full reviews, yet I have yet to see a review that doesn't mention the amount of time they got to spend with the car.


Evo ti jalopnika na tapeti: Why You Shouldn't Trust Any Early Tesla Model S reviews

Ko so prvi testi pozitivni, ti ne ostane druzga kot da pljuvaš teste.
Če bi bili testi negativni, nebi imel absoultno ničesar proti njim. Prešvoh skrivaš svojo agendo.

Jah, če bi bila Tesla tako dobra, bi tudi Jalopnik dobil testno vožnjo, da bi videli, kako kul avto je. Očitno so pa teste dali samo splošnim častiteljem avta, pa še to za kratek čas ;)

WarpedOne ::

Consumer Review of the Tesla Model S: This is a review formed from the combined opinions of all 4 passengers (obviously excluding the Tesla employee)

What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

TribesMan ::

Zanimivo opažanje... modeli z manj baterij bodo počasnejši, kljub temu da bodo verjetno občutno lažji (koliko manj moči bodo imeli? bo drugačno tudi prestavno razmerje?). In imeli bodo omejitev garancije na baterijo na prevožene kilometre, ki jo model z največjo baterijo nima.

Drugače pa dober avto, ubistvu najboljši električni avto do sedaj. Ima svoje pomanjkljivosti, kot vsak avto, in ima svoje prednosti, spet kot vsak drug avto...

All in all. Splača se ne, če si kdo želi tak avto in mu ustreza, pa seveda super go for it. :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Modeli z manj baterij bodo počasnejši, kljub temu da bodo verjetno občutno lažji (koliko manj moči bodo imeli? bo drugačno tudi prestavno razmerje?). In imeli bodo omejitev garancije na baterijo na prevožene kilometre, ki jo model z največjo baterijo nima.

Kar je povsem logično, če mal razumeš kako ta stvar dela in kakšne omejitve ma - manjša baterija isto moč oddaja pri višjem C kot večja baterija. Višji C pomeni večjo obremenitev kemije, večjo obrabo, gretje, staranje in vse. Višji C prinaša same minuse in nobenega plusa. Neomejena garancija na 85kWh pa ni tolk posledica nižjega C glede na ostale, kot tega, da je to pač top-of-the line in je garancija le dodatni bonbonček. Bo pa 85kWh najmanj obremenjena, kljub temu da je avto zarad nje opazno težji kot avto z 40kWh baterijo.

Predno kdo začne zopet zganjat paniko, garancija na baterijo je:
40kWh: 8 let, 160.000 km
60kWh: 8 let, 200.000 km
85kWh: 8 let, neomejeno km

Garancija predivdeva tut omejeno število hitrih polnjen na SuperChargerjih, ker to pač bateriji škodi bolj kot nežnejša polnjenja, predvideva tudi vsakodnevno poljenje v Standard načinu, ki ne omogoča polnega dosega ampak cca 10% manj, in le občasno polnjenje v Range načinu. Garantira pa vsaj 80% nazivni doseg ob nakupu tudi čez 8 let, če je bilo opravljenih manj kot cca 1000 0-100 polnjenj.

Mehanski deli in prestavna razmerja so enaki ne glede na baterijo, razlika bo le v softveru in nastavitvi trdote podvozja - kar je pa zaradi aktivnega zračnega vzmetenja itak zopet stvar softvera.

Le Performance verzija ima fizično drugačen motor in inverter.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

TribesMan ::

Seveda je "logično" samo vprašanje je koliko ima to bolestno šparanje smisla. Gre se za časovno zelo kratke impulze visoke moči, ki trajajo največ par sekund in ne vplivajo na pregrevanje baterije praktično nič. Tudi če se odločiš da boš šel na AC in ga žgal na polno, kakšne velike škode ne boš naredil, saj boš dosegel top speed (~175km/h) v 10 sekundah pospeševanja, potem pa boš kuril 50kW za vzdrževanje hitrosti.

Pa recimo da razumeš da je največja moč omejena, ker od tega je odvisen baterijski tok, zakaj je pa potem omejen največji navor? Pri nižjih hitrostih komot dosegaš enako visok navor brez da bi obremenjval baterijo, kljub temu da je pol manjša.

Pa če pogledamo še drugače 40kWh model bo kakih 300kg lažji, cca 15%. Torej bi lahko zmanjšali moč in navor za ~15% in bi avto bil enako hiter. Po specifikacijah pa bo 15% počasnejši. Torej so zmanjšali moč in navor za cca 30%.
Na ta račun pa se lahko prihrani še kakšno stikalo v inverterju. Za 30% manj toka lahko praktično razpoloviš število stikal v inverterju (IGBTji niso poceni), pa tud manj kondenzatorjev rabiš. Ohraniš lahko vse ostalo na inverterju, vso logiko, ohišje, samo manj "dragih" komponent vgradiš in zamenjaš software. Vsaj tko mi delamo :P

Pomojem se gre bolj za to da bo čimveč kupcev poseglo po dražjih modelih, saj ne bodo dobili samo višjega dosega ampak tudi več moči, garancije... Tesla bi pa verjetno tudi raje prodajala samo top end modele, saj je zaslužek tam večji.

Aja, pa glede panike pri bateriji... 160kkm je 4 leta, za nekoga ki se vozi dobrih 100km na dan. Torej še si doma v Celju in se voziš v Lj, za kar ti "tamali S" ustreza popolnoma saj prideš v obe smeri z enim polnjenjem in še ti ostane, boš po 4 letih brez garancije na baterijo. Fun...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

jype ::

TribesMan> zakaj je pa potem omejen največji navor?

A nisi ti tisti, ki čipa cenejše avtomobile, da postanejo ekvivalentni dražjim? :)

TribesMan ::

Seveda, in to s tem primerom nima popolnoma nobene veze...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

para! ::

Eno vprašanje: a obstaja EV, ki v zmogljivosti poseka M3 ali vsaj 335i, torej ne zgolj pri pospeških, ampak tudi pri handlingu? A tele Tesle za 80k (za ta denar dobiš omenjene BMWje, oziroma tudi GTR Nissana) so konkurenčne omenjenim, al ne? Doseg lahko spustimo.

lp
Death before dishonor!

WarpedOne ::

Ne le konkurenčne, superiorne iz enostavnega razloga: nižje težišče, nobenega poltonskega kupa železa v nosu, ki hoče naravnost.

Z elektroniko se da temu pomagat in BMW to počne, če enak level elektronskih pomagal vtakneš v Model S, maš boljš handling.

Kaj točno bo nastalo iz tega, bo pa jasno čez par mesecev ko se tole sproba na pisti.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

TribesMan ::

No bodimo vsaj malo realni. Na pisti bo fail, vsaj v primerjavi z zgoraj omenjenimi "raketami".

Ko si enkrat na pisti je teža odločilnega pomena, in 500kg razlike v teži (kljub zelo nizkemu težišču), je milo rečeno ogromno. Plus tega je top speed omejen na 200km/h. Torej bo na vsaki malo bolj odprti pisti ostal odzadaj kot keks (beri na nurburgringu bo minuto zadaj).

Moraš vedt da ne M3 ne GTR nista neki šalabajzerski zadevi s totalno zgrešeno razporeditvijo teže (ubistvu sta oba praktično 50:50+-2%) s tem da ima BMW praktično celo mašino za prvo osjo (beri ni to Audi RS4, kjer mašina visi en metr ven iz avta), GTR pa enako plus da ima menjalnik na zadnji osi plus štirikolesni pogon...

Samo to ni nič slabega, S ni bil narejen z namenom da konkurira zgoraj omenjenim zelo izpiljenim performance avtomobilom. Mogoče na ravni cesti do 150km/h bi držal skupaj z M3 potem bi blo pa konec heca... GTR ima pa itak pod 3s do 100. Kar je v čisto tretji ligi.

Ima pa S druge prednosti, recimo ne zbudi pol mesta ko ga zahodiš do daske...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PIPI ::

WarpedOne je izjavil:

Ne le konkurenčne, superiorne iz enostavnega razloga: nižje težišče, nobenega poltonskega kupa železa v nosu, ki hoče naravnost.

Z elektroniko se da temu pomagat in BMW to počne, če enak level elektronskih pomagal vtakneš v Model S, maš boljš handling.

Kaj točno bo nastalo iz tega, bo pa jasno čez par mesecev ko se tole sproba na pisti.

Poltonski kup železa v nosu? Kaj the hell ti kadiš človek? 600 kg ima komplet motor+menjalnik iz Veyrona. 8 litrski quad turbo W16 z menjalnikom za 1000+ konjev. Če ima 335i motor z menjalnikom več kot 300 kg bi bil precej presenečen. Pa itak je zadeva postavljena kompletno za prednjo akso, menjalnik pa že lepo med sprednja sedeža. Toliko o 'teži v nosu'. O tem, da imajo BMW-ji razporeditev teže hudičevo blizu 50:50 pa itak sploh ne bi. Lepo dokazuješ svoje (ne)poznavanje avtomobilskega sveta oz. objektivnost...

Ko govorimo o višini težišča, kako visoko je ta za Tesle (Roadster ali Model S)?

TribesMan je izjavil:

Ima pa S druge prednosti, recimo ne zbudi pol mesta ko ga zahodiš do daske...

No ja, M3 pa GTR nista super predstavnika ne-zbujanja, ampak nasploh turbobencinarji niso tako grozni. Povsem simpl bi bilo narediti relativno tiho zverinico. Ampak itak to ne pomaga, ko je pa elektro avto 100% tih! (vklopite sarkazem detektorje za tole zadnje)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

dzinks63 ::

Na ja kam smo prišli, Teslo se sedaj že primerja kar z legendarnima M3 in GTR-om, celo z vožnjo po dirkališču, saj lepo da se tako visoko ceni Teslo, vendar Tesla ni dirkač, zasnovan je za popolnoma normalno uporabo v prometu. Če že, se Teslo naj primerja s pravimi limuzinami višjega cenovnega razreda, tipa, Jaguar, Maserati, Mercedes, Audi,... lahko tudi BMW, saj ima v programu tudi dobre limuzine. Ko jih bo nekaj več v prometu, bo tudi testov več, tudi primerjalnih in potem se bo pa že nekako videlo kako stojijo razmerja.

para! ::

Jaz sem samo vprašal, če so primerljivi, ker sem mislil, da je roadster (Tesla) športak. Vem, da je GTR v drugem vesolju, samo je pa cenovno v istem razredu.

lp
Death before dishonor!

gensi ::

@PIPI:
Tesla S se bo na dirkališču zagotovo odrezal slabo zaradi teže. Elektro avto ima večjo težo zaradi akumulatorjev.
Primerjava Tesle Roadster in Lotusa Elise (na njegovi osnovi je pravzaprav zasnovan model Roadster) je bila precej porazna.

Ne v pospeških, pač pa v vodljivosti, točki zaviranja...

Elektro avti zaenkrat nimajo zelo dirkalnih ambicij, predvsem ne Tesla S (res pa je, da imajo zelo dobre pospeške).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gensi ()

M-XXXX ::

Na ja kam smo prišli, Teslo se sedaj že primerja kar z legendarnima M3 in GTR-om, celo z vožnjo po dirkališču, saj lepo da se tako visoko ceni Teslo, vendar Tesla ni dirkač, zasnovan je za popolnoma normalno uporabo v prometu. Če že, se Teslo naj primerja s pravimi limuzinami višjega cenovnega razreda, tipa, Jaguar, Maserati, Mercedes, Audi,... lahko tudi BMW, saj ima v programu tudi dobre limuzine. Ko jih bo nekaj več v prometu, bo tudi testov več, tudi primerjalnih in potem se bo pa že nekako videlo kako stojijo razmerja.

No na kratko: v čem je tako boljša Tesla od recimo M3? Načelno se slabše obnese v ovinku, pospešku, udobje najbrž ni nekaj v veliki prednosti? No kaj je una velika prednost, da nebi vzel M3?

gensi ::

M-XXXX je izjavil:

Na ja kam smo prišli, Teslo se sedaj že primerja kar z legendarnima M3 in GTR-om, celo z vožnjo po dirkališču, saj lepo da se tako visoko ceni Teslo, vendar Tesla ni dirkač, zasnovan je za popolnoma normalno uporabo v prometu. Če že, se Teslo naj primerja s pravimi limuzinami višjega cenovnega razreda, tipa, Jaguar, Maserati, Mercedes, Audi,... lahko tudi BMW, saj ima v programu tudi dobre limuzine. Ko jih bo nekaj več v prometu, bo tudi testov več, tudi primerjalnih in potem se bo pa že nekako videlo kako stojijo razmerja.

No na kratko: v čem je tako boljša Tesla od recimo M3? Načelno se slabše obnese v ovinku, pospešku, udobje najbrž ni nekaj v veliki prednosti? No kaj je una velika prednost, da nebi vzel M3?


Tesla S in BMW M3 sploh nista zelo primerljiva avta.
Tesla S hoče biti trendovski, vizionasrki, M3 je vrhunec bencinske tehnike. M3 je zagotovo zelo boljši v zaviranju, vodljivosti, ob višjih hitrostih.

M-XXXX ::

Tesla S in BMW M3 sploh nista zelo primerljiva avta.
Tesla S hoče biti trendovski, vizionasrki, M3 je vrhunec bencinske tehnike. M3 je zagotovo zelo boljši v zaviranju, vodljivosti, ob višjih hitrostih.

Racionalna odločitev je konec koncu najbrž cena, pa kaj dobiš za njo... No vsaj mene bolj malo briga trendovske in vizionarske poti, če na koncu od tega nič nji...

No če bi imel 80-100k (nekje ena Tesle/M3), zakaj bi hoteli izbrat Teslo?

Okapi ::

Sigurno se muzika v Tesli med vožnjo bolje sliši.

O.

Gregor P ::

Sam to potem dodatno uporablja štrom:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Brane22 ::

No, lahko imaš orglice kot bekap. :))

M-XXXX ::

Okapi je izjavil:

Sigurno se muzika v Tesli med vožnjo bolje sliši.

O.

Hm, pri motorjih kot so M3, M5/M6 se vozi z izklopljenim radijem, oziroma vsaj jaz nisem našel v M6 boljše muzike kot oglašanje motorja:D

PIPI ::

gensi je izjavil:

@PIPI:
Tesla S se bo na dirkališču zagotovo odrezal slabo zaradi teže. Elektro avto ima večjo težo zaradi akumulatorjev.
Primerjava Tesle Roadster in Lotusa Elise (na njegovi osnovi je pravzaprav zasnovan model Roadster) je bila precej porazna.

Ne v pospeških, pač pa v vodljivosti, točki zaviranja...

Elektro avti zaenkrat nimajo zelo dirkalnih ambicij, predvsem ne Tesla S (res pa je, da imajo zelo dobre pospeške).

Meni je to jasno. Sicer pa glede dirkalnih ambicij...
Citro%C3%ABn Survolt @ Wikipedia

jype ::

M-XXXX> Hm, pri motorjih kot so M3, M5/M6 se vozi z izklopljenim radijem, oziroma vsaj jaz nisem našel v M6 boljše muzike kot oglašanje motorja:D

Skratka, če kupiš električen BMW, boš moral še bencinski motor met namest ipoda?

WarpedOne ::

pipi:
Ko govorimo o višini težišča, kako visoko je ta za Tesle (Roadster ali Model S)?

Model S: 16 col.
En superduper Nissan ga ma 18, serijski Ferrariji več.
Piše v enem izmed zgoraj linkanem testu. Seveda ne jalopnikovem.

For instance, the Subaru BRZ, equipped with a low-mounted boxer engine, is hailed for its 18-inch center of gravity, which bests those of Ferraris and Porsches. The Model S has a center of gravity just 16 inches high, and around a corner there's barely any sense of body roll — just the purest expression of curvilinear motion since the electricity car of "Automan."

Številke za BMWje ne najdem sploh, vse kar si upajo napisat je, da je tolk pa tolk nižji zarad takšne pa takšne strehe. IMHO je varna ocena da je nad 25col.

No če bi imel 80-100k (nekje ena Tesle/M3), zakaj bi hoteli izbrat Teslo?

Proof is in the puding.
M6 si že peljal, konec leta/začetek naslednjega leta se začne prodaja tudi v evropi. Skoči mal čez mejo v švico, nemčijo in pojdi na testno vožnjo.
Vse ostale besede so odveč.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

PIPI ::

WarpedOne je izjavil:

pipi:
Ko govorimo o višini težišča, kako visoko je ta za Tesle (Roadster ali Model S)?

Model S: 16 col.
En superduper Nissan ga ma 18, serijski Ferrariji več.
Piše v enem izmed zgoraj linkanem testu. Seveda ne jalopnikovem.

For instance, the Subaru BRZ, equipped with a low-mounted boxer engine, is hailed for its 18-inch center of gravity, which bests those of Ferraris and Porsches. The Model S has a center of gravity just 16 inches high, and around a corner there's barely any sense of body roll — just the purest expression of curvilinear motion since the electricity car of "Automan."

Številke za BMWje ne najdem sploh, vse kar si upajo napisat je, da je tolk pa tolk nižji zarad takšne pa takšne strehe. IMHO je varna ocena da je nad 25col.

No če bi imel 80-100k (nekje ena Tesle/M3), zakaj bi hoteli izbrat Teslo?

Proof is in the puding.
M6 si že peljal, konec leta/začetek naslednjega leta se začne prodaja tudi v evropi. Skoči mal čez mejo v švico, nemčijo in pojdi na testno vožnjo.
Vse ostale besede so odveč.

Kater superduper nissan? Sicer ti je pa lepo Tribes povedal, Tesla je po kilaži krava, sploh v primerjavi z BRZ-jem (zadeva ima nekih 1300 kg). Nič nagibanja pa verjemi da Tesla nima zaradi nizkega težišča ampak zaradi adaptivenga podvozja. Brez skrbi. To gre v 100 % zahvala računalnikom.

Ja, bo lahko peljal. In bo razočaran. Trust me.

WarpedOne ::

ZaHebu, ni nissan, je Subaru BRZ. Huda razlika.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

PIPI ::

Razlika je v bistvu res precejšna. Ampak okej. Zate itak vemo, da je vse isto sranje, če ni Tesla. Čeprav če bi kdo kaj kiksnil v zvezi s Teslo je pa v jok pa na drevo ;)

WarpedOne ::

Tebi naj bi zaupal? Kr tkole čez palec? Osebna pričanja niso vredna nič, ti si pa nek tak hud znalec da kr čez prst oceniš da je zanič? In ti moramo kr verjet?

Nisem uspel zasledit še niti enega razočaranja nad vožnjo. Pa je tega precej - ne samo tisti testi nad katerimi z jalopnikom tako naglas jočeta ampak testne vožnje končnih kupcev po celi ameriki: Get Amped Model S tour
North American Reservation Holders are invited to test drive Model S this summer. In just 45 days, we'll complete over 5,000 test drives! If you're a Reservation Holder, expect an email invitation a few weeks before each event. Invitations will be prioritized by Reservation Sequence Number.

Stvar se je začela 23. junija ie. pred tremi dnevi, odzivi in posnetki ljudi so že na netu. Če najdeš kakšnega kritičnega, ki je tudi dejansko sedel v vozilu, mi ga prosim pokaži.

Or shut up in svoj FUD prihrani zase. Nekater imajo vsaj kej konkretnega za povedat, nekater ste pa očitno *****.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

PIPI ::

WarpedOne je izjavil:

Tebi naj bi zaupal? Kr tkole čez palec? Osebna pričanja niso vredna nič, ti si pa nek tak hud znalec da kr čez prst oceniš da je zanič? In ti moramo kr verjet?

Na kaj leti tole? o_O

WarpedOne ::

pipi:
Ja, bo lahko peljal. In bo razočaran. Trust me.


Net je poln pozitivnih izkušenj, ti si pa prepričan da bo razočaran. Precej šibke noge ma tole.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

pegasus ::

WarpedOne je izjavil:

Net je poln pozitivnih izkušenj

Po treh dneh, vsekakor. To je že skor tko kot apple marketing, tu se moram s PIPIjem strinjat. Danes pač sales laufa na hype, če je pa avto tako dober, da si bo zaslužil mesto med legendami, bomo videli čez 3-5 let, prej nikakor ne.

Je pa res da ne potrebujemo vsi legendarnih avtov ;)

Jaz recimo že šparam za naslednji avto, ki bo 100% elektro, ker mi je to pač osebno bolj pomembno kot subarujev zanesljiv 4wd. Kdaj bom pa našparal, je pa druga zgodba ... no, vsaj ponudba bo do takrat pestrejša ;)

WarpedOne ::

Po treh dneh, vsekakor.

Ni baš en vzorec je pa vseeno precej pozitivnih : nič negativnih.
Ni ravno osnova za kredibilno trditev tipa "razočaran boš, trust me".
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

pegasus ::

WarpedOne je izjavil:

Ni baš en vzorec je pa vseeno precej pozitivnih : nič negativnih.

Ja, tko kt pri applu. Pa vsi vemo, koliko kasnejših pritožb so fasali zaradi raznih neumnosti, ki so se izkazale šele po nekem času uporabe ...

Močno upam, da se Tesli zadeva izzide tudi na dolgi rok, ampak realno gledano prvi trije dnevi niso nikakršen pokazatelj tega.

WarpedOne ::

Tle ni govor o kvaliteti, kvarljivosti itd ampak obnašanju avtomobila na cesti.
To občutiš v prvi minuti ko se usedeš za volan. Več različnih scenarijev daš skozi, bol "popolno" sliko maš ampak tut v 10 minutah dobiš zelo doboro sliko česa je avto sposoben in kakšne probleme ma na običajnih površinah.

Ko greš kupovat avtomobil in greš na testno vožnjo ta ne traja 2 dni al pa pet mesecev ampak kvečjemu pol ure ali manj. In ti je jasno vse, kar ti mora bit jasno.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

M-XXXX ::

jype je izjavil:

M-XXXX> Hm, pri motorjih kot so M3, M5/M6 se vozi z izklopljenim radijem, oziroma vsaj jaz nisem našel v M6 boljše muzike kot oglašanje motorja:D

Skratka, če kupiš električen BMW, boš moral še bencinski motor met namest ipoda?

Pes je taco molil v: če imaš konkretno V8/V10 mašino ne rabiš radija, drugače pa ga je kar dobro imeti, da ti nekaj igra med vožnjo:P

jype ::

Vem, ja. Eni radi poslušate pralne stroje, drugi pa kupimo take, ki so tiho.

-valvoline- ::



DOK-ING XD @ Wikipedia

Kapo dol Hrvatom.
xD

Zgodovina sprememb…

PIPI ::

WarpedOne je izjavil:

pipi:
Ja, bo lahko peljal. In bo razočaran. Trust me.


Net je poln pozitivnih izkušenj, ti si pa prepričan da bo razočaran. Precej šibke noge ma tole.

Tamle govori, da v M3/M5/M6 ne potrebuješ radia, ker ga zlahka nadomesti zvok motorja? RESNO misliš, da je ciljna skupina za Teslo? Pa resno misliš, da bo 50% testov negativnih, ko pa testirajo samo tebi podobni entuzijasti?

WarpedOne je izjavil:

Tle ni govor o kvaliteti, kvarljivosti itd ampak obnašanju avtomobila na cesti.
To občutiš v prvi minuti ko se usedeš za volan. Več različnih scenarijev daš skozi, bol "popolno" sliko maš ampak tut v 10 minutah dobiš zelo doboro sliko česa je avto sposoben in kakšne probleme ma na običajnih površinah.

Ko greš kupovat avtomobil in greš na testno vožnjo ta ne traja 2 dni al pa pet mesecev ampak kvečjemu pol ure ali manj. In ti je jasno vse, kar ti mora bit jasno.

V pol ure testne vožnje ti ni jasno NIČ. Res NIČ. Kot sem že rekel v tej temi, avto, glede handlinga, spoznaš v pol leta ali pa letu, odvisno kako se voziš. V tiste pol ure testne vožnje moraš biti RES pozoren na vse potencialne probleme, pa še to je težko, ker je pač zadeva nova. In shiny. In to ti prelahko pobere pozornost.

M-XXXX je izjavil:

jype je izjavil:

M-XXXX> Hm, pri motorjih kot so M3, M5/M6 se vozi z izklopljenim radijem, oziroma vsaj jaz nisem našel v M6 boljše muzike kot oglašanje motorja:D

Skratka, če kupiš električen BMW, boš moral še bencinski motor met namest ipoda?

Pes je taco molil v: če imaš konkretno V8/V10 mašino ne rabiš radija, drugače pa ga je kar dobro imeti, da ti nekaj igra med vožnjo:P

Ma, pri zvoku F10 M5 itak potrebuješ radio za predvajanje zvoka motorja. Pa pustimo ob strani, kakšen fail od zvoka je ta avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

jype ::

PIPI> Pa resno misliš, da bo 50% testov negativnih, ko pa testirajo samo tebi podobni entuzijasti?

V čem je torej problem?

PIPI ::

Da so zaslepljeni s shiny novimi stvarmi in so bistveno bolj prizanesljivi do napak? Sej vsi to počnemo. Povsod. Na stvareh, ki so nam všeč, spregledamo napake. Zavestno ali podzavestno. Potem pa te napake udarijo ven čez nekaj časa.

dzinks63 ::

Tudi BMW je dobil limuzinskega hibrida. Elektrika je "in" v vseh variantah, nekje je potrebno začeti nabirati izkušnje in BMW se je odločil bolj na sigurno, le kot nek dodatek z malo baterijo, za par km, oziroma bolj za power boost takrat ko rabiš več moči. Zadeva je še najbolj podobna kersu, kateri zavorno energijo shrani v baterijo. Kaj kmalu pa lahko tudi pri BMW pričakujemo njihove i-modele.

PIPI ::

A resno še nisi slišal za ActiveHybrid 7 pa X6? :) Tale petka je vse prej kot nova. Pa tut pretirano dober hibrid ni. Sicer pa, med drugim je BMW imel tudi Hydrogen 7, itak bo pa taprav push v eko tehnologije predstavljala serija i.

Daedalus ::

Pes je taco molil v: če imaš konkretno V8/V10 mašino ne rabiš radija, drugače pa ga je kar dobro imeti, da ti nekaj igra med vožnjo


Od pretiranega tuljenja motorja imaš sam dober glavobol. Kaj več pa niti ne.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedOne ::

Tamle govori, da v M3/M5/M6 ne potrebuješ radia, ker ga zlahka nadomesti zvok motorja?

Zvok motorja je več kot le ropot. In če je zraven še vse tisto, kar zvok motorja običajno poudarja, odsotnost ropota oz. njegova drugačna oblika ni nek poseben problem. Electric whine ni tišina, spominja na reaktivnega lovca.

V čem je torej problem?

Da avta niso 'testiral' tisti, ki ne marajo elektrike in so proti takšnih rešitvam. Teb res ni nič jasno ;)
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?
strani: 1 ... 102 103 104 105 106 ... 248