» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
949 / 1184
»»

Mikrohard ::

Vsi vemo, da Tesla proda več avtov proti koncu kvartala... klasični proizvajalci pa več proti koncu leta. V grobem pa ne spremeni dejstva, da bo VW grupa letos v Nemčiji (in verjetno tudi Evropi) prodala več EV-jev od Tesle. Saj zdrava pamet pove, da bo več avtov prodala tista firma, ki bo ljudem ponudila več izbire.

Sicer pa res ne razumem, kaj je tvoj cilj... navijaš, da bi VW crknil? Verjameš, da bo čez 20 let samo še Tesla in nič drugega? Bodi realen... vsi si bodo izborili svoj tržni delež. Sicer pa za primerjavo poglej na trg pametnih telefonov... če primerjaš Teslo z Applom... iPhone je vsako leto najbolj prodajan model (in za mnoge tudi najbolj tehnično dovršen... tako da lepa analogija s Teslo). Še vedno pa ima Android veliko večji globalni tržni delež... ker je pač toliko več izbire v različnih cenovnih rangih. In točno to se bo zgodilo z EV-ji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Kripto mesi ::

Rit ga pece, ker ni njegove ljubljene toyote na seznamu, cez vw pa ima veliko za povedati.

Utk ::

10 let poslušamo kako imajo veliki vse v predalu že narejeno. Samo ven vzamejo in bo tesla preteklost. Zdaj pa vw da ven vse kar ima, kompakta in kompaktnega suva, pa bo še na domačem trgu prodal komaj kaj več, če sploh, kot tesla. Jaz ne navijam da vw propade, to delate vi, ki pravite, da je vse v redu. Jaz navijam, da se vw in ostali zresnijo, zganejo, in resno začnejo prodajat električne avte.
Normalno da bo tesli padel tržni delež z več konkurence. Ampak to da je tesla iphone, ostali pa androidi, je katastrofa za nemško industrijo. Nemci ne morejo preživet, če niso najboljši. Zakaj bi preplačal mercedesa za 20 ali 50 jurjev, če pa ni najboljši? Nemci krvavo potrebujejo ta ekstra dobiček. Mercedes proda ogromno A, B, C klase, ampak denar je pa v višjih klasah. Avtov za 100 jurjev ne moreš prodajat, če niso najboljši. Poglejte francoze, oni ne morejo prodat avta za več kot nekih 30 do 35 jurjev. Vi očitno hočete, da še nemci postanejo to. In potem sem jaz tisti, ki navija, da vw propade...ne, vi ste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Saj zdrava pamet pove, da bo več avtov prodala tista firma, ki bo ljudem ponudila več izbire.


Napačno.

J.McLane ::

Se strinjam, že v navadni trgovini je problem, če imaš na polici 10 variant podobnega izdelka, kupec postane zmeden in velikokrat se zgodi, da ne kupi nič.

Podoben problem je pri avtih, sploh VAG grupa, imaš tri znamke (VW, Seat, Škoda), ki ponujajo enako tehniko v malo drugačnih karoserijah, potem imajo pa še te tri znamke tri do štiri velikosti kombilimuzin in tri do štiri velikosti SUV-jev. Da to ni dovolj se potem še premium znamka v tem koncernu loti izdelka na isti tehniki in še ta sproducira A1 do A8 in Q1 do Q8. Hvala bogu bodo pri EV različicah bolj kot ne samo ene tri variante pogona vsakega modela, ker pri ICE si imel najmanj 15 kombinacij motorja in menjalnika za VSAK model.

Sicer se strinjam da je avto marsikomu modni dodatek, ampak kot modni dodatek, lahko delaš marsikaj na enem in istem modelu avta, ni ti zato treba narediti čisto drugačen avto.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

RoccoC ::

;), gostilniško, forumsko, UTKjevsko je to res velik problem ja. Nekak dejansko pa ni. VW Group je v pandemskem letu 2020 še zmeraj naredil profit 10,6 milijard €.

https://www.automotiveworld.com/news-re...

Medtem pa oh in sploh Tesla še zmeraj tolče izgubo brez prodajanja emisijskih kuponov...

Utk ::

To je pomembno za delničarje, za ostali folk pa niti ne.

RoccoC ::

LOOOL, newsflash: podjetja delajo za profit, ta profit je pomemben za delničarje, zaposlene, okolje, skozi davke za državo. Nekak ne delajo za to da bi jih nakladači hvalili po forumih...

J.McLane ::

No, en velik smisel teh firm so izdelki, ki jih potem lahko kupimo, vsaj za večino je tako.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Zdaj pa vw da ven vse kar ima, kompakta in kompaktnega suva

Am, Taycan? e-tron GT?

RoccoC ::

J.McLane je izjavil:

No, en velik smisel teh firm so izdelki, ki jih potem lahko kupimo, vsaj za večino je tako.


No to je pa ena nova ekonomska teorija...;)

Utk ::

RoccoC je izjavil:

J.McLane je izjavil:

No, en velik smisel teh firm so izdelki, ki jih potem lahko kupimo, vsaj za večino je tako.


No to je pa ena nova ekonomska teorija...;)

Ni, samo ti ne razumeš, da je nekaterim vseeno ali ma VW 5 ali 20 milijard dobička, ampak je pomembno samo kakšne avte dela.

krucymucy je izjavil:

Utk je izjavil:

Zdaj pa vw da ven vse kar ima, kompakta in kompaktnega suva

Am, Taycan? e-tron GT?

S taycanom bo prehitel teslo v prodaji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RoccoC ::

Da bi prišel forumskemu norčku UTK do možgan je tako iluzorno pričakovati... VW očitno dela takšne avte, ki jih ljudje kupujejo in želijo. Ampak ja, VW bolje da zapre tovarne (jebeš poslovanje) forumski norček UTK pravi, da delajo zanič avtomobile.

kow ::

Tudi Nokia je delala telefone, ki so jih ljudje zeleli. Mislim, da je to poanta.

RoccoC ::

Ta poanta vsaj kar se VW tiče ni na mestu. Če kaj je VW šel prehitro all-in EV. EV trg (kar ljudje kupujejo) je še vedno zanimiv predvsem za dražji, hipsterski segment trga. Na trgu kjer kraljuje VW, (vsakodnevna uporaba, ne pa 2sec v ravni črti, fart mode, ipad...) se ljudje še vedno raje odločajo za benz.

kow ::

Stevilke kazejo drugace. Trzni delez EV je nekaj odstotkov. V visjih razredih pa precej vecji. Ce/ko bos dobil model Y v evropi za 40k evrov, bo velik problem prodati ICE avto za 30 ali 35k evrov. Kot vsak proizvajalec, ima tudi VW marze neenakomerno porazporejene. Mislim, da so se pozno odzvali. Je pa res, da so sli zadnji 2 leti v popolno EV marketing ofenzivo, kar je pametno. Problem je, ce bodo sledili tehnolosko.

J.McLane ::

VWju ni kaj dosti očitat, jih je dieselgate streznil, sicer bi še bolj zaspali. MEB plaforma je dobra stvar, ampak kot sem napisal izgubljajo se v teh tisoč in eni različici avta, zaenkrat pri EV sicer še ne, ampak kaže na to da bodo spet šli v to smer.

Bolj me skrbi kakšen BMW ali MB, ta dva nimata spodaj neke masovne poceni platforme, ki bi jo lahko štancala in gor natikala različne karoserije. Opel, FCA, PSA... so se združili, ampak še vedno imajo pred sabo kar nekaj izzivov da bodo preživeli.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

RoccoC ::

kow je izjavil:

Stevilke kazejo drugace. Trzni delez EV je nekaj odstotkov. V visjih razredih pa precej vecji.


No, prvi stavek in druga dva sta v neskladju. Številke kažejo točno to kar sem napisal.

Mike_Rotch ::

LOOOL, newsflash: podjetja delajo za profit, ta profit je pomemben za delničarje, zaposlene, okolje, skozi davke za državo. Nekak ne delajo za to da bi jih nakladači hvalili po forumih...


To je sicer res. Ampak določeni ljudje znajo pogledati tudi malo dlje od lastnega nosu in planirati za več kot 1 leto naprej. Amazonu je trajalo cac. 10 let, da so začeli delati konkreten dobiček, danes ustvarijo 2x do 3x več dobička kot VW in rastejo bistveno hitreje.

kow ::

Poanta je da se bodo v prihodnjih letih trzni delez EV poveceval tudi pri avtih 30-40k evrov, kjer je sedaj majhen. Prej se pripravis, lazje bos prezivel.

Utk ::

BEV imajo 8% v Evropi in rastejo za popizdit, kmalu bojo prehiteli dizle. Skupaj s PHEV so pa najbrž že tam nekje.

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Problem s čipi imajo tisti, ki so odpovedali naročila. Je VW odpovedal naročila za id3? Res pametno...
Matematika ti ni močneja stran, a.


Ni tako enostavno. Pa tudi mislis, da nima ID.3 cisto nobene skupne komponente s preostalimi vozili (vkljucno z vozili drugih znamk, saj je Tier 1 dobavitelj tisti, ki razvije dolocen ECU in ga po podobnem receptu ponuja tudi drugim). Niti ven ne prihaja kaj vse se dogaja - nekateri dobavitelji komponent so zaradi situacije zaceli nenormalno izsiljevati, zaradi enega takega ustavljam projekt in gre pol leta razvoja v kos.

Zgodovina sprememb…

mertseger ::

Mikrohard je izjavil:

Probleme s čipi imajo vsi... https://www.n-tv.de/wirtschaft/Insider-...

Matematika je pa čisto preprosta... VW grupa je maja v Nemčiji prodala 3x več EV-jev od Tesle... in ta razlika bo z novimi modeli iz leta v leto večja.



Ta razlika bo iz leta v leto večja....v Nemčiji. Če pogledaš globalno je pa rezultat popolnoma drugačen. Kaj če bi namesto Nemčije vzeli zgrnjo Kungoto kjer je Francelj kupil Id3 in je edini na vasi. Veš kakšno prednost ima VW šele tam.
Gledati moraš globalno in za prvo polovico leta 21 ima Tesla 184k prodanih, VW pa 63k, vmes so pa še Kitajci z 125k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mertseger ()

Utk ::

codeMonkey je izjavil:

Utk je izjavil:

Problem s čipi imajo tisti, ki so odpovedali naročila. Je VW odpovedal naročila za id3? Res pametno...
Matematika ti ni močneja stran, a.


Ni tako enostavno. Pa tudi mislis, da nima ID.3 cisto nobene skupne komponente s preostalimi vozili (vkljucno z vozili drugih znamk, saj je Tier 1 dobavitelj tisti, ki razvije dolocen ECU in ga po podobnem receptu ponuja tudi drugim). Niti ven ne prihaja kaj vse se dogaja - nekateri dobavitelji komponent so zaradi situacije zaceli nenormalno izsiljevati, zaradi enega takega ustavljam projekt in gre pol leta razvoja v kos.

Kdo je med VW in dobavitelji mojster izsiljevanja je že zdavnaj prišlo ven. Zdaj ko je prilika se odkrižat izsiljevalcev, nekateri to z veseljem naredijo...

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Kdo je med VW in dobavitelji mojster izsiljevanja je že zdavnaj prišlo ven. Zdaj ko je prilika se odkrižat izsiljevalcev, nekateri to z veseljem naredijo...


Defitivno OEMi niso enostavni kar se tega tice, ampak vsaj v primeru o katerem jaz govorim, je odziv izven vseh normalnih mej. In kakor je bilo predstavljeno, se je ubral enak pristop pri vseh panogah, ne le v avtomobilski.

Mikrohard ::

Utk je izjavil:

Ampak to da je tesla iphone, ostali pa androidi, je katastrofa za nemško industrijo. Nemci ne morejo preživet, če niso najboljši.


Kje pa piše, da je iPhone trenutno najboljši? Bili so najboljši v preteklosti. Še sedaj so najboljši v določenih segmentih... nikakor pa niso več splošno najboljši. Dobiš pri konkurenci tudi dražje in tehnično bolj dovršene stvari. In isto se bo zgodilo v avto industriji... prednosti Tesle na področju EV-jev bodo iz leta v leto manjše... in prednosti ostalih proizvajalcev na drugih področjih bodo iz leta v leto manjše. Čez 20 let bo Tesla pač samo en proizvajalec izmed mnogih. Kakšen bodo imeli tržni delež, bo pa odvisno od njihove ponudbe... če bodo cenovno ostali v "višjem srednjem in premium" razredu, ne bo ravno visok.

Utk ::

Med teslo in nemci je lahko samo en zmagovalec. Tesla izgubi smisel, če ni najboljša, enako (premium) nemci. Ni nujno, da zato drugi bankrotira, bo pa utonil v povprečje.

Mikrohard ::

mertseger je izjavil:

Ta razlika bo iz leta v leto večja....v Nemčiji. Če pogledaš globalno je pa rezultat popolnoma drugačen. Kaj če bi namesto Nemčije vzeli zgrnjo Kungoto kjer je Francelj kupil Id3 in je edini na vasi. Veš kakšno prednost ima VW šele tam.
Gledati moraš globalno in za prvo polovico leta 21 ima Tesla 184k prodanih, VW pa 63k, vmes so pa še Kitajci z 125k.

In kaj misliš, da se bo globalno zgodilo, ko (če) bodo EV-ji začeli masovno zajedat v prodajo ICE avtov? Da bo Tesla v prihodnosti prodala več kot polovico vseh avtov? Zresnite se... EV trg je globalno še vedno izredno majhen. Letos napovedujejo, da se bo globalno prodalo čez 80mio avtov... par 100k EV-jev je tukaj samo statistična anomalija. Najbolj reprezentativne številke so na Norveškem, kjer je trg EV-jev najbolj zrel. Številke za maj lahko najdeš tukaj: https://cleantechnica.com/2021/06/02/no... Če želiš, lahko poiščeš in sešteješ tudi vse prejšnje mesece... Tesla niti približno nima največjega tržega deleža pri novo prodanih EV-jih.

kow ::

Ce prodajo 10% vseh avtomobilov, bodo vecji po prihodkih/profitih kot sta danes Toyota ali VW. Ker so prisotni v visjih razredih.
Itak pa se bo prava bitka odvila v programski opremi.

Tesla ima najvecji delez pri novo prodanih EV-jih. Globalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mikrohard ::

Utk je izjavil:

Med teslo in nemci je lahko samo en zmagovalec. Tesla izgubi smisel, če ni najboljša, enako (premium) nemci. Ni nujno, da zato drugi bankrotira, bo pa utonil v povprečje.

A je res tako nepredstavljivo, da so eni boljši na enem področuju, drugi pa na drugem? Nihče ne oporeka, da ima Tesla trenutno prednost v softwareu in supercharger infrastrukturi. Ampak Taycan in e-Tron GT sta pa kar se lege na cesti in same vožnje tiče boljša avta (ni vse v številkah).

kow ::

Tesla nima avtomobila tipa Taycan.

codeMonkey ::

Niti tipa MB EQS ne. Govorimo pa o premium vozilih.

Utk ::

Mikrohard je izjavil:

Utk je izjavil:

Med teslo in nemci je lahko samo en zmagovalec. Tesla izgubi smisel, če ni najboljša, enako (premium) nemci. Ni nujno, da zato drugi bankrotira, bo pa utonil v povprečje.

A je res tako nepredstavljivo, da so eni boljši na enem področuju, drugi pa na drugem? Nihče ne oporeka, da ima Tesla trenutno prednost v softwareu in supercharger infrastrukturi. Ampak Taycan in e-Tron GT sta pa kar se lege na cesti in same vožnje tiče boljša avta (ni vse v številkah).

Renault master bo tudi zmeraj imel več prostora od modela 3. Pa zato reno ni nič posebnega.
In ja, sem za trenutek pomislil tudi na to, da bi bil vsak na svojem področju najboljši. Ampak avti za rajo so v resnici danes praktično izenačeni. Pri nekaterih to pomeni, da bojo šli gor z ugledom, pri drugih pa dol.

Mikrohard ::

Praktično izenačeni še ne pomeni, da so enaki. Zame recimo Tesla trenutno v ponudbi nima avta, ki bi ga lahko parkiral v garažo. Tesla 3 je predolga, ID.3 in Kono lahko pa brez težav spravim v garažo... in to je samo en primer, zakaj je raznolika ponudba pomembna... en ima take želje in zahteve, drug pa drugačne. Nekdo želi Android Auto ali Carplay, tretji želi smart summon, četrti želi HUD display, peti matrix luči, itd itd. Upam, da razumete, kaj želim povedat. Ni perfektnega avta... vsak zase najbolj ve, katere stvari so mu pomembne in se nato odloči, kaj bo kupil.

Utk ::

Sej bo tudi tesla naredila še nove različne modele. Ne more pa vseh naenkrat. Ja, vsi so si podobni do enaki, vseeno pa se ve (približno) kdo vodi in kdo sledi. In tisti, ki vodijo, si na ta račun lahko zaračunajo par jurjev višje cene. Tu je pa skoraj ves denar. Štancanje poceni avtov ne zanima več nikogar. Še dacia gre vse višje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Mikrohard je izjavil:

vsak zase najbolj ve, katere stvari so mu pomembne in se nato odloči, kaj bo kupil.


Večina folka samo misli, da ve kaj hoče, pravi preboj se zgodi ko ti proizvajalec ponudi nekaj kar sploh nisi vedel, da hočeš imeti :)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Truga ::

cepec. pravi preboj se zgodi ko ti prodajalec proda nekaj cesar ne rabis :P

Utk ::

Ja, recimo SUV...

RedDrake ::

Ali pa kar avto per se, za 95% trenutnih lastnikov.

Mike_Rotch ::

Utk je izjavil:

Ja, recimo SUV...


SUV je daleč najbolj uporabna oblika avtomobila.

Aston_11 ::

Mike_Rotch je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, recimo SUV...


SUV je daleč najbolj uporabna oblika avtomobila.

Ki jo 95% časa ne rabiš.

Mike_Rotch ::

Rabiš je res ne, rabiš vodo pa zrak. Pride pa prav večino časa.

IL_DIAVOLO ::

Suv rabijo starejsi občani, to je res.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

Mike_Rotch je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, recimo SUV...


SUV je daleč najbolj uporabna oblika avtomobila.

**khm** karavan **khm**
#brezpodpisa

Gregor P ::

Mene SUV motijo predvsem zato, ker zaradi njih več nič ne vidim na cesti, skratka so zmanjšali prometno varnost.;(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Kebo ::

Da ne rečemo, da so totalna potrata goriva in surovin. 2 toni pleha, zato da se folk prevaža na šiht pa nazaj 95% časa.

hojnikb ::

Kebo je izjavil:

Da ne rečemo, da so totalna potrata goriva in surovin. 2 toni pleha, zato da se folk prevaža na šiht pa nazaj 95% časa.

isti task bi lahko nardil z 12kil tezkim skirojem in ponuco 100x manj energije.
#brezpodpisa

Mike_Rotch ::

Kebo je izjavil:

Da ne rečemo, da so totalna potrata goriva in surovin. 2 toni pleha, zato da se folk prevaža na šiht pa nazaj 95% časa.


Spet neke predpostavke in posploševanja.

1. Teh "95% časa" si potegnil iz riti. Mogoče za koga velja, ampak ljudje načeloma počnemo še kaj drugega kot hodimo na šiht.

2. Potrata surovin so neuporabni avtomobili. Veliko bolj smiselno je imeti en avto, ki pokrije vse potrebe kot imeti 2 avtomobila, ker s tisto kitajsko jajčko čez vikend ne moreš na izlet.

hojnikb ::

na izlet si lahko avto sposodis, sploh ker verjetno ne gres cisto vsak vikend. Bam, veliko boljsa izkoriscenost avtov in manj le teh.
#brezpodpisa

Mike_Rotch ::

Tedenska izposoja avtomobila ni resna opcija. Veliko ljudi nima ravno rent-a-carov pred hišo. Voziti se nekam 20, 30km stran vsak teden, da si izposodiš avto ni smiselno. Poleg tega je izposoja draga. Na sixt.si gledam, da me Passat karavan z zavarovanjem pride cca. 250 eur od petka do nedelje. 7000-8000 eur na leto za izposojo? Kaj pa vem.

A ni bolj enostavno kupiti normalen avto, ki te pripelje kamor želiš?
««
949 / 1184
»»