Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
hojnikb ::
In kdo je karkoli pisal o edinem avto v gospodinjstvu? Taksen avto je lahko kot 2 ali 3tji avto, ce sta v familiji 2, ki hodta na siht.
#brezpodpisa
Mike_Rotch ::
In kdo je karkoli pisal o edinem avto v gospodinjstvu? Taksen avto je lahko kot 2 ali 3tji avto, ce sta v familiji 2, ki hodta na siht.
Ravno o tem govorim. Če imaš doma resen avto, tega jajca ne rabiš. V službo greš s kolesom, javnim prevozom ali peš. Po tedenskih nakupih in na dopust z avtom, ki ga imaš doma.
kow ::
BigWhale ::
Znotraj AC obroca v Ljubljani bi moral dovoliti samo taksne jacke... :>
Potem moras prepovedati tudi tovornjake in avtobuse. Nice try, ne bo slo.
Zakaj pa? Tovornjaki in avtobusi so manjsina. Avtobuse lahko furas na plin in tudi na elektriko in ce tistih 150.000 avtomobilov, ki se vozijo po Ljubljani in tistih 150.000, ki se jih vsak dan pripelje v Ljubljano zmanjas, bo vsem lepse.
kow ::
Ker mene ne bos spravil na cesto v tistih jajckih, ce vozijo zraven tudi tovornjaki, kombiji ipd. Avtobusi so se ok, ker vozijo potnike in so predvidljivi/pocasni.
hojnikb ::
Mike_Rotch je izjavil:
In kdo je karkoli pisal o edinem avto v gospodinjstvu? Taksen avto je lahko kot 2 ali 3tji avto, ce sta v familiji 2, ki hodta na siht.
Ravno o tem govorim. Če imaš doma resen avto, tega jajca ne rabiš. V službo greš s kolesom, javnim prevozom ali peš. Po tedenskih nakupih in na dopust z avtom, ki ga imaš doma.
Če je to familija z dvema aktivnima, potem rabiš 2 avta, ker se en pač nebo vozu na šiht z kolesom pozimi ali dežju. In ob enem resnem avtu, ki je lahk vza vse imaš kamot še en tak električni jajček, ki je samo kot commuter, grocery picker itd.
#brezpodpisa
J.McLane ::
Za 2. avto za kratke razdalje danes že obstaja zelo elegantna, poceni rešitev, reče se mu rabljen EV (recimo 5 let star), tudi če ima samo 24 kWh baterijo z 80% SOH. Ne rabiš kasko zavarovati, tudi za rabljenega lahko vzameš kredit Eko sklada, s subvencijo se ti pa ni treba ubadati.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
hbgqzR ::
Že kakšna bolj konkretna mnenja o vw id.4 ali eaudi q4? Čisto hipotetično vprašanje, a kakšne gotovinske popuste dajejo na te e-avte?
pegasus ::
Kakšni popusti? Te lahko pričakuješ šele, ko bo proizvodnja EVjev presegla povpraševanje in se bodo morali ukvarjati s tem, kako se znebiti neprodanih zalog, prej ne.
a_borlak ::
Počakat vsaj pol leta, prej ne bo nič pametnega. Zdaj bodo poizkusili izkoristiti tiste, ki bi res radi bili prvi, potem pa naprej ... je pa res, da ima Tesla pri nas zadnje četrtletje noro prodajo v primerjavi z ostalimi, čeprav dvomim, da bo to kaj pomagalo pri zniževanju cen. Smo vseeno premajhen trg.
RoccoC ::
Tesla dviguje cene, en mesec nazaj so 3 podražili za jurja. Glede gotovinskih popustov je pa za vse avte bolj ubogo sedaj. Dajo ti popust pri financiranju pa radi ja.
kow ::
Teslino prilagajanje cen je samo bolj vidno kot pri ostalih proizvajalcih, ker pac prodajajo direktno... Zdaj, ko Biden tala denar, bo povprasevanje v ZDA se toliko vecje. Na kitajskem pa je tudi dovolj povprasevanja.
RoccoC ::
Ne vem kaj je bolj vidno, praktično vse firme imajo konfiguratorje s cenami ali pa cenike na netu. Prilagajajo pa lahko popuste, to pa ja. Tesla popustov nima, ker tudi nima prodajnih avtohiš.
J.McLane ::
In sedaj si napisal točen razlog zakaj Tesla to mora delati, drugim pa ni treba, ker imajo skrito v popustu za katerega moraš osebno v salon in vprašat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
hojnikb ::
Za 2. avto za kratke razdalje danes že obstaja zelo elegantna, poceni rešitev, reče se mu rabljen EV (recimo 5 let star), tudi če ima samo 24 kWh baterijo z 80% SOH. Ne rabiš kasko zavarovati, tudi za rabljenega lahko vzameš kredit Eko sklada, s subvencijo se ti pa ni treba ubadati.
hja, ni pa nov. In vsi vemo kako je lahko z rabljenimi avti, sploh v 03 regiji.
#brezpodpisa
msms ::
Evo test Dacia Spring. Kljub temu, da ima samo 45HP bi znal bit dober za mestno vožnjo ali kot drugi avto. Pa tudi pospešek od 0-50 je solifnih 5s. Do 100 je pa nalašč omejeno in rabi 20s.
Če bo naslednjik močnejši in bo imel več dosega so na pravi poti, da naredijo soliden EV za male pare. Več tukaj:
Če bo naslednjik močnejši in bo imel več dosega so na pravi poti, da naredijo soliden EV za male pare. Več tukaj:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: msms ()
redtech ::
Milenijci z otroki potrebujejo karavana, EV karavana pa nikjer na spregled (30k).
Našel sem edino VOLVO V60 D6 AWD (Dizel Plug-in Hybrid), naredi 35 EV kilometrov do 100km/h, bolj kompliciranega stroja si ne moreš izamislit..?
Drugače pa sami miniji in saloon vagni za 80k+.
Našel sem edino VOLVO V60 D6 AWD (Dizel Plug-in Hybrid), naredi 35 EV kilometrov do 100km/h, bolj kompliciranega stroja si ne moreš izamislit..?
Drugače pa sami miniji in saloon vagni za 80k+.
europenian ::
Da vam ukradem eno uro vikenda:
To bo zanimivo rabljeno za 10 jurjev, vec ne dam za dva plasticna sedeza z baterijo. Zlatarske cena za elektricno jajco, brez kakrsne koli opreme. 30-40 jurjev? Pa to moras bit malo mahnjen na elektriko, drugace za 30-40k dobis vsaj konkreten avto za 4 osebe.
europenian ::
Range Options & Base Price + Import + Davek + Carina
32.000Eur - 400km
Kak nateg, 30+ jurjev za dva sedeza volan in baterijo. Potratne dimenzije sirine in dolzine... Skratka DOA produkt.
Se E-Up ima vec od notranjosti, boljse zvocnike itn.
32.000Eur - 400km
Kak nateg, 30+ jurjev za dva sedeza volan in baterijo. Potratne dimenzije sirine in dolzine... Skratka DOA produkt.
Se E-Up ima vec od notranjosti, boljse zvocnike itn.
europenian ::
To se splaca importirat:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
europenian ::
Po mojih informacijah opravi avtohisa prvo registracijo, pobere vse popuste od proizvajalca in subvencijo od drzave "tageszulassung" pol pa ti kupis za koncno ceno in se naredi prepis, ker pa se naroca tudi vecja kolicina hkrati so pri proizvajalcu mozni vecji popusti.
hojnikb ::
europenian je izjavil:
Po mojih informacijah opravi avtohisa prvo registracijo, pobere vse popuste od proizvajalca in subvencijo od drzave "tageszulassung" pol pa ti kupis za koncno ceno in se naredi prepis, ker pa se naroca tudi vecja kolicina hkrati so pri proizvajalcu mozni vecji popusti.
In lahko za tak avto pr nas uveljavlas se 4,5k subvencije?
#brezpodpisa
europenian ::
Za import? Nevem. Pomojem ne, ker si teoreticno 2. lastnik. Bi trebalo vprasati pristojne.europenian je izjavil:
Po mojih informacijah opravi avtohisa prvo registracijo, pobere vse popuste od proizvajalca in subvencijo od drzave "tageszulassung" pol pa ti kupis za koncno ceno in se naredi prepis, ker pa se naroca tudi vecja kolicina hkrati so pri proizvajalcu mozni vecji popusti.
In lahko za tak avto pr nas uveljavlas se 4,5k subvencije?
redtech https://mg.co.uk/mg5-ev/Marija mati bozja:
Tolk dnara pol pa tak budget izdelava, kot pred 30 leti. Pol se zamisli, kje drugje so vse na tak nacin sparali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()
a_borlak ::
Za testno vozilo dobiš še subvencijo, verjetno tudi iz uvoza. Kako je pa z nemško subvencijo in izvozom, pa ne vem. Sem skoraj siguren, da tudi če avohiša kupi in povere subvencijo, da ga ne sme prodati izven države vsaj nek določen čas. Je pa cena 23k za ID3 hudo mamljiva.
hojnikb ::
ce na to dodas se 4,5k nase subvencije je to 18,5k, kar je precj precej mamljivo.
#brezpodpisa
RoccoC ::
Kupim za 20, evo enemu prilike za lahkih 1,5k.
P.s.: ponudbe na zs ;)
P.s.: ponudbe na zs ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: RoccoC ()
jernejl ::
Kolikor vem, mora biti avto v nemčiji registriran vsaj 6 mesecev. https://www.bafa.de/DE/Energie/Energiee...
Pri nas pa dobiš subvencijo, če je avto star manj kot 6 mesecev.
Pri nas pa dobiš subvencijo, če je avto star manj kot 6 mesecev.
europenian ::
Vseeno se mi zdi, da kupiti in uvoziti na tak nacin je se vedno zlo poceni, ker so popusti in subvencije visje, kot tukaj.
Mozno pa tudi, da tele avtohise poznajo se kak trik.
Vcasih vidim oglase kjer pise import fahrzeug in so cene brutalno nizke, me niti ne zanima kako, ampak zadeva mora nekako funkcionirati v sivi coni, ce ima potem ta prodajalec skoraj 5 zvezdic in vec pozitivnih ocen, kot kak drug z visjo ceno, je ocitno zadeva dokaj legit. Edino kar lahko negativnega preberes o tem, je ko to kaksnim drugim lokalnim avto prodajalcem to gre v nos.
Sem pa ene 6 dni nazaj se en video videl, ki je govoril o tem, da naj bi ID.2 bil "polo" ID.1 pa nekega dne novi "e-up" in stem so potem pokrili celoten star segment.
Cena id.2 z popusti bi bila med 15-20k odvisno od opreme in id.1 pa med 10-15k.
Mozno pa tudi, da tele avtohise poznajo se kak trik.
Vcasih vidim oglase kjer pise import fahrzeug in so cene brutalno nizke, me niti ne zanima kako, ampak zadeva mora nekako funkcionirati v sivi coni, ce ima potem ta prodajalec skoraj 5 zvezdic in vec pozitivnih ocen, kot kak drug z visjo ceno, je ocitno zadeva dokaj legit. Edino kar lahko negativnega preberes o tem, je ko to kaksnim drugim lokalnim avto prodajalcem to gre v nos.
Sem pa ene 6 dni nazaj se en video videl, ki je govoril o tem, da naj bi ID.2 bil "polo" ID.1 pa nekega dne novi "e-up" in stem so potem pokrili celoten star segment.
Cena id.2 z popusti bi bila med 15-20k odvisno od opreme in id.1 pa med 10-15k.
a_borlak ::
Kakorkoli obračaš cene, če dobiš nov ID3 v Slovenijo za 24k (ok, verjetno okoli 26k zaradi višjega DDVja in prevoznih stroškov) je to še vedno hudo dobra cena za čisto spodoben avto.
roCkY ::
26k dobra cena za "golf" klaso? Jao kam smo prišli. Tona "pleha", nekaj plastike in tona baterij, ki so bile do nedavna smatrane in obravnavane kot en najbolj nevarnih odpadkov.
a_borlak ::
Zdaj si naštel dve toni, ki jih avto nima. Baterij ima za okoli 300kg. Poleg tega, če greš gledat ceno navadnega Golfa, si hitro preko 20k. 6k razlike pa pri elektriki prihraniš zelo hitro. Da o tem, da ne plačuješ cestnine, imaš nižje stroške servisa niti ne govorim. Recimo 3 leta in si na istem, kot pri navadnemu Golfu.
Mike_Rotch ::
Mikrohard ::
26k dobra cena za "golf" klaso? Jao kam smo prišli. Tona "pleha", nekaj plastike in tona baterij, ki so bile do nedavna smatrane in obravnavane kot en najbolj nevarnih odpadkov.
Kam smo prišli? Poglej okoli sebe. Telefoni za 1k+€, laptopi za 2k+€, najvišje cene nepremičnin v zgodovini, vedno dražji avti (ne samo EV-ji), itd itd. Temu se reče inflacija (realna inflacija... ne tista brezvezna, ki jo naračunajo).
Mike_Rotch ::
pegasus ::
Haha, dobra ideja:
Kinetično energijo zraka, ki ga odrivajo vozila na avtocestah, se da ujeti z vertikalnimi turbinami okrog stebrov cestne razsvetljave. Obupno majhen izkoristek, a še vedno stotine MWh letno iz par kilometrov inštalacij. Odlična ilustracija, koliko zraka odrivajo današnje cigle na kolesih.
Kinetično energijo zraka, ki ga odrivajo vozila na avtocestah, se da ujeti z vertikalnimi turbinami okrog stebrov cestne razsvetljave. Obupno majhen izkoristek, a še vedno stotine MWh letno iz par kilometrov inštalacij. Odlična ilustracija, koliko zraka odrivajo današnje cigle na kolesih.
redtech ::
Haha, dobra ideja:
Kinetično energijo zraka, ki ga odrivajo vozila na avtocestah, se da ujeti z vertikalnimi turbinami okrog stebrov cestne razsvetljave. Obupno majhen izkoristek, a še vedno stotine MWh letno iz par kilometrov inštalacij. Odlična ilustracija, koliko zraka odrivajo današnje cigle na kolesih.
Ja ko bo avtocesta imela samo 1 pas :D
europenian ::
Mike_Rotch je izjavil:
V nekaterih drugih temat na slo-techu so bila omenjena podjetja, ki uvozijo taksne avtomobile. Uredijo vse papirje, pripeljejo, poslikajo, placas pa nekaj med 500 in 1000 evrov za vse.glej link zgoraj
Misliš tisti link iz mobile.de?
Kot je že nekdo napisal. Če ga kdo dobi po taki ceni, vzamem 2.
Tema je bila od nekoga, ki je uvazal avto v Slovenijo letos.
Če ga kdo dobi po taki ceni, vzamem 2.Verjetno bos moral vzeti telefon v roke in poklicati. Avte iz mobile.de se zadnje 5-6 let na veliko uvaza iz mobile.de, kot receno so direkt podjetja, ki se samo s tem ukvarjajo, da nabavijo avto cim ceneje gori in ga uvozijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()
bambam20 ::
Glede, da gre za osnovno verzijo ID3-ja s baterijo 45kwh , ki je šele nekaj dni v prednaročilih, bi bilo smotrno počakat na test, koliko ima dejanskega dometa.
Saj niste verjetno mislil, da boste dobili novega id3 s 58 kwh betarijo ali celo 77 kwh baterijo.
Saj niste verjetno mislil, da boste dobili novega id3 s 58 kwh betarijo ali celo 77 kwh baterijo.
a_borlak ::
Vem, da gre za 45kWh baterijo, a je vseeno večja, kot jo ima Nissan Leaf, ima tudi hitrejše AC polnenje od slednjega, pa še CSS2 ima namesto Chademo, ki se zagotovo poslavlja.
J.McLane ::
Leaf s 40 kWh baterijo in Pro-Pilotom te po odbiti Slo subvenciji baje stane 26k €
Koliko stane ID.3 s 45 kWh in podobno opremo?
Koliko stane ID.3 s 45 kWh in podobno opremo?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
recmajkemi ::
https://www.theverge.com/2021/4/18/2239...
Kako je s predpisi/priporočili glede polnilnic v garažah pod objektom oz samega parkiranja v zaprtih prostorih. Saj tak požar lahko ogrozi strukturno trdnost stavbe. Očitno je tak požar praktično nemogoče pogasiti.
Kako je s predpisi/priporočili glede polnilnic v garažah pod objektom oz samega parkiranja v zaprtih prostorih. Saj tak požar lahko ogrozi strukturno trdnost stavbe. Očitno je tak požar praktično nemogoče pogasiti.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377