» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
914 / 1181
»»

redtech ::

Suvor_xy je izjavil:

Renault ponuja novega električnega Twinga za 11 jurjev, skupaj z 10 tisoč km polnjenja in novimi gumami gratis, kar je cca enaka cena po subvenciji kot za bencinski model, s tem da se lahko voziš za 1,3 EUR na 100 km :)

https://www.facebook.com/13181953021718...


Najbolj pomemben podatek pa skrit očem, kapaciteta baterije?

hojnikb ::

21,3kWh. Pa to je osnovni model, ki nima niti klime, niti radia, pa manualne šipe spredaj in nepobarvani odbijaci... Sepravi še slabše opremljen k sandero.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

DamijanD ::

Zanimivo, da to naredi na trgu kjer je konkurenca poceni EVjev največja...

bambam20 ::

hojnikb je izjavil:

21,3kWh. Pa to je osnovni model, ki nima niti klime, niti radia, pa manualne šipe spredaj in nepobarvani odbijaci... Sepravi še slabše opremljen k sandero.


Kitajci niso izbirčni, saj živijo v komunizmu.

hojnikb ::

govorim za twingota, ki se prodaja pri nas.
#brezpodpisa

roCkY ::

Očitno ocenjujejo, da je trg za to oz. način za državni denar dobit dokler se deli.

Suvor_xy ::

hojnikb je izjavil:

21,3kWh. Pa to je osnovni model, ki nima niti klime, niti radia, pa manualne šipe spredaj in nepobarvani odbijaci... Sepravi še slabše opremljen k sandero.


Polno opremljen Twingo ki ima klimo, radijo in avtomatske šipe je morda kakakšega jurja dražji, kar je zanemarljivo glede na to da tega jurja notri prineseš že v dobre pol leta na račun goriva. Potem pa vsako leto od 1,5 do 2 jurja prihranka glede na bencinskega Twingota. Je pa bil Volkswagen E-up z skoraj 2x večjo baterijo za 12 do 13 jurjev boljši nakup, danes se ga žal ne da dobit več, tako da tudi tale električni Twingo ni slab glede na ceno in glede na to da ima tako manjne stroške lastništva.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Spock83 ::

Ne pozabit da se polni z 22kW močjo. To imaš kar hitro napolnjeno na javnih polnilnicah. Za DC je treba doplačat?

hojnikb ::

Suvor_xy je izjavil:

hojnikb je izjavil:

21,3kWh. Pa to je osnovni model, ki nima niti klime, niti radia, pa manualne šipe spredaj in nepobarvani odbijaci... Sepravi še slabše opremljen k sandero.


Polno opremljen Twingo ki ima klimo, radijo in avtomatske šipe je morda kakakšega jurja dražji, kar je zanemarljivo glede na to da tega jurja notri prineseš že v dobre pol leta na račun goriva. Potem pa vsako leto od 1,5 do 2 jurja prihranka glede na bencinskega Twingota. Je pa bil Volkswagen E-up z skoraj 2x večjo baterijo za 12 do 13 jurjev boljši nakup, danes se ga žal ne da dobit več, tako da tudi tale električni Twingo ni slab glede na ceno in glede na to da ima tako manjne stroške lastništva.

vsak bo videl headline za 11jurjev (čeprav bo treba skesirat 17) pa normalno opremljen model (da ima tut radio pa navigacijo!!) bo blizje 17-18k po subvenciji..
#brezpodpisa

J.McLane ::

Zakaj ugibaš, če imaš pa cenik javno objavljen:
https://cdn.group.renault.com/ren/si/ho...

Na te cene je 2k € popusta in 6k € subvencije, bolj kot ne polno opremljen (navi, kovinska barva) pride manj kot 15k €
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hojnikb ::

je popust tut na custom konfiguracijo, al samo tiste base modele iz zaloge, to je sedaj vprašanje...
#brezpodpisa

Utk ::

Dude, 3 različne opreme imaš. Karkoli delajo, imajo tudi na zalogi. Ali nimajo pa nič. Tako da razlike v popustu najbrž ni.

m0LN4r ::

ID.3 se je tu kr prijel, kjer sm jst v D. Vsak teden srecam novega na poti v mesto in v mestu. Glede na to, da je mesto manjse od MB, sem res presenecen. Beli in crni zgledata najbl elegantn, tista neka druga barva je mal weird.
Pa se eno elektro tankstello so odprl na novo pri AC, ca. 70-80 centov filanje pri Shell, samo postaje so od tesle kokr sm videl.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Dude, 3 različne opreme imaš. Karkoli delajo, imajo tudi na zalogi. Ali nimajo pa nič. Tako da razlike v popustu najbrž ni.

hja, sej več kakšne fore imajo ti proizvajalci. Imaš kao popust, prideš v salon po nek decked out konfig, rečejo "no no no, tu pa ni popusta, samo popust iz zaloge" ali kaj takega. Zato če ni kaj posebi v ceniku napisan, je vseskup k.
Met pa danes avto z nepobarvanimi odbijači, brez radia in klime (dejansko ima od omreme samo tist, kar je resn obvezn) je pa mal tko... Verjetno jih pr nas neboji kj velik prodal.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Gregor P ::

Kaj hočeš še več za npr. drugi avto? Ta Dacia bo prodajni hit, če bo seveda na koncu res cena takšna.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

hojnikb je izjavil:

Utk je izjavil:

Dude, 3 različne opreme imaš. Karkoli delajo, imajo tudi na zalogi. Ali nimajo pa nič. Tako da razlike v popustu najbrž ni.

hja, sej več kakšne fore imajo ti proizvajalci. Imaš kao popust, prideš v salon po nek decked out konfig, rečejo "no no no, tu pa ni popusta, samo popust iz zaloge" ali kaj takega. Zato če ni kaj posebi v ceniku napisan, je vseskup k.
Met pa danes avto z nepobarvanimi odbijači, brez radia in klime (dejansko ima od omreme samo tist, kar je resn obvezn) je pa mal tko... Verjetno jih pr nas neboji kj velik prodal.


Ne vem zakaj moraš ugibat in izgubljat čas s pisanjem tu po forumu, evo še en link z dejanskimi ponudbami, pa zavrti telefon in vprašaj. Oglašujejo Intens opremo za 14k €.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

mikhaair ::

Barva odbijača je nekje na predzadnjem mestu pomembnosti. Klima, okna ok, pomembno. Kaj pa asistenci sistemi? To se je potrebno vprašat.
Sicer pa je takšen avtomobilček rešitev za mesta, gospe in starejše s težavami s prestavljanjem, upam da jih bodo hitro stancali in prodali.

Wrop ::

Če prav vidim, je Renault skenslal najem baterije (razen Twizy)? Se zadeva ni tako obnesla?

Gregor P ::

... sploh si ne predstavljam, kako naj bi se to lahko obneslo (razen morda s kakšno prisilo)?!?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mn ::

Wrop je izjavil:

Če prav vidim, je Renault skenslal najem baterije (razen Twizy)? Se zadeva ni tako obnesla?


Tisto kar je bilo na voljo pred časom je bilo noro drago. Ne spominjam se točnih številk, ampak vem da si lahko za ceno najema baterije nabavil več goriva kot si smel narediti kilometrov s tisto baterijo. Enostavno je bilo predrago.

Wrop ::

Sem še malo pogledal na avto.net. Tam imajo še vedno možnost najema. 7500km/leto za 74 €/mesec. Če se prav spomnim, je bilo pri 20.000+ za cca 120 €/mesec. Cejeje, če kupiš bencinarja.
Kar nekaj se jih prodaja. Pa so nekateri pravili, da v 15 letih ful prišparaš.

Motion ::

Najem se predvsem obnese za firme kjer se dela ogromne količine kilometrov. Tast na pošti pravi da kar forsirajo zamenjavo starih z novimi elekričnimi vozili.

kow ::

Gregor P je izjavil:

Kaj hočeš še več za npr. drugi avto? Ta Dacia bo prodajni hit, če bo seveda na koncu res cena takšna.

Brez zamere, ampak zopet pises bedarije. Dacia ne more biti prodajnih hit, ker ni planirana dovolj velika proizvodnja. Vsaj v letu 2021.

Korporativna propaganda/marketing is helluva drug.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

Primer prodajnega hita:

https://pushevs.com/2020/12/01/wuling-h...
33k avtomobilov v 1 mesecu.

Gregor P ::

Se strinjam, da je količina tudi bistvena ... vsekakor pa bi jaz rajši kupil Dacio kot tole zgoraj (ko ne bi kupil v nobenem primeru);)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mn ::

Motion je izjavil:

Najem se predvsem obnese za firme kjer se dela ogromne količine kilometrov. Tast na pošti pravi da kar forsirajo zamenjavo starih z novimi elekričnimi vozili.


V tem Renojevem primeru je bil vsaj na začetku problem, ker si bil omejen na 7500 km na leto.

Recimo za Pošto je po moje elektrika idealna. Predvidljivo število dnevnih kilometrov, nikoli zelo veliko (s tem mislim 300km v kosu), ampak ker se jih dela vsak dan, se jih čez leto veliko nabere. Poleg tega se od hiše do hiše avto veliko ustavlja in teče v prostem teku ko se predaja pakete.

Suvor_xy ::

Wrop je izjavil:

Sem še malo pogledal na avto.net. Tam imajo še vedno možnost najema. 7500km/leto za 74 EUR/mesec. Če se prav spomnim, je bilo pri 20.000+ za cca 120 EUR/mesec. Cejeje, če kupiš bencinarja.
Kar nekaj se jih prodaja. Pa so nekateri pravili, da v 15 letih ful prišparaš.


Sej dejansko ful prišpraraš od 20 do 40 jurjev v 20 letih, seveda ne z najemom baterije, ampak tako da imaš električni avto brez najema baterije, noben ni rekel da se najem splača.

Gregor P je izjavil:

Se strinjam, da je količina tudi bistvena ... vsekakor pa bi jaz rajši kupil Dacio kot tole zgoraj (ko ne bi kupil v nobenem primeru);)


Pozabljaš da je tole 3x cenejše od Dacie. Glede na ceno se mi zdi tole dober nakup, primerno namenu seveda.
Mn: saj tudi 300 km v kosu za veliko število električnih ni problem, imajo dosega po 400 do 500 km nekateri modeli. hack..clo 1000 km ali več v kosu ni problem, če gledaš realno, kar so javne polnilnice pogoste, polnjenje pa je relativno hitro. Glede na Bjornove teste traja 1000 km v kosu z električnim in bencinskim približno enako časa. No pa sej, tako ali tako je ta debata brezveze, ker 1000 km vsakodnevno nihče ne dela.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Suvor_xy ::

Za dolga potovanja pride prav tale spletna stran, tam izbereš model električnega avta in začetno in končno lokacijo in ti vse napiše, pa upošteva čisto vse, tudi naklon klancev in vse. Sem se malo igral in pri običajnih relacijah kjer grem na počitnice ni praktično nobene razlike.

https://abetterrouteplanner.com/

Recimo od Ljubljane do Splita rabiš samo 14 minut polnjenja (tud zdej smo se z bencinarjem zmeraj enkrat vmes do splita ustavl za neke 20 minut, tako da razlike v bistvu ni :D )

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

m0LN4r ::

Ni vazn kaj je, sam da je elektricn.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mertseger ::

bambam20 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

21,3kWh. Pa to je osnovni model, ki nima niti klime, niti radia, pa manualne šipe spredaj in nepobarvani odbijaci... Sepravi še slabše opremljen k sandero.


Kitajci niso izbirčni, saj živijo v komunizmu.


Ne vem zakaj bi usranega renoja kupoval če ima za isto ceno na kitajskem tole

Suvor_xy ::

mertseger je izjavil:

bambam20 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

21,3kWh. Pa to je osnovni model, ki nima niti klime, niti radia, pa manualne šipe spredaj in nepobarvani odbijaci... Sepravi še slabše opremljen k sandero.


Kitajci niso izbirčni, saj živijo v komunizmu.


Ne vem zakaj bi usranega renoja kupoval če ima za isto ceno na kitajskem tole


Kva? A res al kaj? Če tole pride 11 jurjev po je to najboljši deal ever, hands down. Sam pomoje je tole več. Sicer pa kitajci so kr pojačal zadeve kar se tiče EV-jev, bodo vsekakor dober igralec na trgu.

Ps: Sem pogledal: Xpeng G3 iz posnetka baje pride 24 jurjev po subvenciji, to je cca dvojna cena od Renaulta o katerem je bilo govora (res pa da je tudi avto boljši).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

sirotka ::

Tega ni in baje ne bo v EU? Če ga kdaj pripeljejo - po ceni 22k €, ga takoj vzamem.

Gregor P ::

Na koncu pač pridemo do tega, da je cena ključni faktor pri nakupu EV, vsaj za mase. In da ljudje le niso toliko neumni, da bi množično preplačevali za ta vozila.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Suvor_xy ::

sirotka je izjavil:

Tega ni in baje ne bo v EU? Če ga kdaj pripeljejo - po ceni 22k EUR, ga takoj vzamem.


To je ŽE v Evropi, na Norveškem so začeli uvoz, kmalu pride tudi v druge države. Ali pa lahko kupiš MG5 električnega karavana za 21 jurjev po subvenciji, je tudi že v Evropi.

https://mg.co.uk/mg5-ev/

https://www.futurecar.com/4170/Chinas-E...

Gregor P je izjavil:

Na koncu pač pridemo do tega, da je cena ključni faktor pri nakupu EV, vsaj za mase. In da ljudje le niso toliko neumni, da bi množično preplačevali za ta vozila.


Nič ne preplačaš: Pri določenih modeli je cena v trgovini enaka kot pa za dizelsko različico. Pri določenih drugih je pa par dražja, vendar ljudje morajo razumeti da so stroški lastnišva na dolgi rok za EV-ja 2 do 3 krat nižji kot za bencinarja ali dizla.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Gregor P ::

... so že lepo razložili na tem forumu, da si večina žal ne more privoščiti, da bi si lahko v štartu kupila te "nižje stroške lastništva na dolgi rok".

Zato se bo Dacia za 10.000 prodajala kot žemljice, Dacia za 20.000 pa pač ne.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Suvor_xy ::

Gregor P: Pa saj določeni EV-ji stanejo tudi samo 4 jurje(link maš zgoraj), ali pa recimo Renault Twingo električni dobiš za 11 jurjev, obstaja tudi skoraj brezobrestni kredit ekološkega sklada, kjer imajo ljudje obrok kredita+ceno elektrike nižjo kot pa bencin+servise danes. Sicer pa kolikor vem je povprečna cena prodanih avtomobilov več kot 20 jurjev, kar pomeni da tvoj argument ne zdrži in marsikdo kupi bencinarja za isti denar kot bi lahko kupil primerljivega EV-ja. Fora je da večina ljudi ne ve da je vožnja z Ev-jem tako poceni, tukaj je treba narediti veliko na izobraževanju in osveščanju.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Gregor P ::

Morajo pa že izpolnjevati vsaj neke minimalne EU varnostne standarde.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Suvor_xy ::

Gregor P je izjavil:

Morajo pa že izpolnjevati vsaj neke minimalne EU varnostne standarde.


Električni Renault Twingo za dobre 11 jurjev jih. https://www.facebook.com/13181953021718...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Gregor P ::

Suvor_xy je izjavil:

kar pomeni da tvoj argument ne zdrži in marsikdo kupi bencinarja za isti denar kot bi lahko kupil primerljivega EV-ja.

Vsaj do nedavnega je bilo tako, da je EV bil za 10k dražji od podobnega bencinarja. Zdaj, če se je to medtem spremenilo, super.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Suvor_xy ::

Te tvoje imformacije so že zelo stare, danes več ne držijo. Že leta 2016 se je dalo dobiti Volkswagen E-up za 13 jurjev. Sicer pa tudi pred letom 2016 se je ravno tako dalo dobit skoraj brezobrestni kredit eko sklada, tako da si na mesec potem plačeval manj kot prej za bencin in servise (tudi če je bil EV sam dražji kot bi bil bencinar).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

HulkHogan ::

Samo če polniš doma na navadni električni napeljavi je zjutraj komaj dovolj za na šiht?
Za razliko od jugota še zadnjih šip ne moreš greti ko se ustavi in te še v roke zebe ko porivaš.

Suvor_xy ::

HulkHogan je izjavil:

Samo če polniš doma na navadni električni napeljavi je zjutraj komaj dovolj za na šiht?
Za razliko od jugota še zadnjih šip ne moreš greti ko se ustavi in te še v roke zebe ko porivaš.


Nimaš prav, pri 7 kW, kar je moč enega indukcijskega gospodinjskega štedilnika, se ti čez noč nafila za 70 kWh, kar je za 500 km dosega, tako da tudi če vsak dan hodiš na šiht iz Murske sobote v Koper, je še vedno več kot zadost. Pa koliko ste stari da take zgrešene argumente in mite vlečete iz riti? Ko v vrtcu.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

HulkHogan ::

Suvor_xy je izjavil:

HulkHogan je izjavil:

Samo če polniš doma na navadni električni napeljavi je zjutraj komaj dovolj za na šiht?
Za razliko od jugota še zadnjih šip ne moreš greti ko se ustavi in te še v roke zebe ko porivaš.


Nimaš prav, pri 7 kW, kar je moč enega indukcijskega gospodinjskega štedilnika, se ti čez noč nafila za 70 kWh, kar je za 500 km dosega, tako da tudi če vsak dan hodiš na šiht iz Murske sobote v Koper, je še vedno več kot zadost. Pa koliko ste stari da take zgrešene argumente in mite vlečete iz riti? Ko v vrtcu.


Ja, s 15m podaljškom skozi okno bom filal na 7kw. Že 1kw kalorifer fino ogreje kabel. Toliko o vrtcu.

Spock83 ::

Ena faza doma je 16A na vtičnici. Tko dejansko je to tam dobrih 3kW. V realnosti je še 10-15% izgub. Pa da rečem, da to ni priporočljivo, razen če imaš novo žico in primerno vtičnico.

J.McLane ::

Na 10A na navadni šuko vtičnici ti v 8 urah napolne ~16 kWh kar je nadpovprečno kolikor folk povprečen potrebuje za v službo. Če se voziš 50+ km v eno smer v službo potem jasno moraš dokupit še neko domačo polnilnico, po možnosti tako pametno, ki se prilagaja glede na odjem ostalih porabnikov. To te pa pride okrog jurja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Suvor_xy ::

HulkHogan je izjavil:

Suvor_xy je izjavil:

HulkHogan je izjavil:

Samo če polniš doma na navadni električni napeljavi je zjutraj komaj dovolj za na šiht?
Za razliko od jugota še zadnjih šip ne moreš greti ko se ustavi in te še v roke zebe ko porivaš.


Nimaš prav, pri 7 kW, kar je moč enega indukcijskega gospodinjskega štedilnika, se ti čez noč nafila za 70 kWh, kar je za 500 km dosega, tako da tudi če vsak dan hodiš na šiht iz Murske sobote v Koper, je še vedno več kot zadost. Pa koliko ste stari da take zgrešene argumente in mite vlečete iz riti? Ko v vrtcu.


Ja, s 15m podaljškom skozi okno bom filal na 7kw. Že 1kw kalorifer fino ogreje kabel. Toliko o vrtcu.


Ja kdo ti je pa karkoli rekel o kakšnem podaljšku? Filal boš iz domače polnilnice ki jo lahko inštaliraš za dobre 500 EUR, to gre na navadno gospodinjsko napeljavo. Tudi iz navedne šuko vtičnice dobiš 3,8 kW (tudi podaljšek ki je zmožen za tako moč se da dobit, kar zapelji se kdaj v Bauhaus ali Obi), kar je 38 kWh čez noč, kar je zadosti za 250 km, povprečen Slovenec pa dnevno dela samo 41 km. Prek navadne gospodinjske vtičnece nafilaš 266 kWh na teden, kar je za 1750 km, medtem ko povprečen slovenec na teden naredi 6x manj: samo 287 km. Toliko o vrtcu. Vrtec velja zate, ne zame.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

sirotka ::

Suvor_xy je izjavil:

sirotka je izjavil:

Tega ni in baje ne bo v EU? Če ga kdaj pripeljejo - po ceni 22k EUR, ga takoj vzamem.


To je ŽE v Evropi, na Norveškem so začeli uvoz, kmalu pride tudi v druge države. Ali pa lahko kupiš MG5 električnega karavana za 21 jurjev po subvenciji, je tudi že v Evropi.

https://mg.co.uk/mg5-ev/

.


Top, ko sem nazadnje bral o tem avtomobilu, je bilo rečeno, da ne bo nič z uvozom na naš trg.

Tale MG5 mi je pa preveč staremu modelu passata podoben in tudi notranjost me ne prepriča. Xpeng po drugi strani mi je bolj zanimiv. Hvala za link.

Suvor_xy ::

J.McLane je izjavil:

Na 10A na navadni šuko vtičnici ti v 8 urah napolne ~16 kWh kar je nadpovprečno kolikor folk povprečen potrebuje za v službo. Če se voziš 50+ km v eno smer v službo potem jasno moraš dokupit še neko domačo polnilnico, po možnosti tako pametno, ki se prilagaja glede na odjem ostalih porabnikov. To te pa pride okrog jurja.


Drži. Na 16 A vtičnici (kar so običajne vtičnice v večini domov) pa napolniš 38 kWh v 10 urah (čez noč), kar je za 250 km, kar je 6x več kot naredi povprečni slovenec. Seveda je fino da daš še tistega slabega jurja za domačo polnilnico, vendar moj komentar se je navezoval na HulkHoganovo implicirano trditev da rabiš za polnjenje EV-ja kakšno special industrijsko napeljavo, kar pa ni res, običajna gospodinjska napeljava je zadosti.

Samo če polniš doma na navadni električni napeljavi

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Suvor_xy ::

Zdele mi je Youtube predlagal tale posnetek, moram rečt da zgleda zadeva še bolje kot na slikah, za 24k polno opremljen po subvenciji se mi zdi odličen:https://slo-tech.com/forum/t237521/p694...



Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: M-XXXX ()

m0LN4r ::

mertseger je izjavil:

bambam20 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

21,3kWh. Pa to je osnovni model, ki nima niti klime, niti radia, pa manualne šipe spredaj in nepobarvani odbijaci... Sepravi še slabše opremljen k sandero.


Kitajci niso izbirčni, saj živijo v komunizmu.


Ne vem zakaj bi usranega renoja kupoval če ima za isto ceno na kitajskem tole
Nekam velik ni, ce zravn stoji 1,5m kitajc in ima glavo nad streho avta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
««
914 / 1181
»»