» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
908 / 1138
»»

Okapi ::

Citiraj eno stvar, kjer sem se zmotil.

In jasno, da niso meseci problem. Razen v omejenih in strogo nadzorovanih razmerah robotaksijev na cestah ne bo še desetletja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

DamijanD ::

kow ::

Okapi je izjavil:

Citiraj eno stvar, kjer sem se zmotil.

In jasno, da niso meseci problem. Razen v omejenih in strogo nadzorovanih razmerah robotaksijev na cestah ne bo še desetletja.


Pogumna trditev. Okapi, nisem vedel da si tak vernik (v smislu, da verjames, da so cloveski mozgani nekaj magicnega/nedoumljivega...).
Ljudje res presenecajo vcasih.

mn ::

kow je izjavil:

Okapi je izjavil:

Citiraj eno stvar, kjer sem se zmotil.

In jasno, da niso meseci problem. Razen v omejenih in strogo nadzorovanih razmerah robotaksijev na cestah ne bo še desetletja.


Pogumna trditev. Okapi, nisem vedel da si tak vernik (v smislu, da verjames, da so cloveski mozgani nekaj magicnega/nedoumljivega...).
Ljudje res presenecajo vcasih.


So pa daleč od tega, da bi bili raziskani. Tukaj je še ogromno neznank.

Poleg tega imajo tudi trenutne metode umetne inteligence še precejšnje omejitve. Ni treba biti vernik, da prepoznaš da smo še zelo daleč da bi naredili stroj, ki je sposoben tega kar so človeški možgani.

Pa tudi če niso magični.

Konec koncev tudi zgodovina FSD od Tesle temu pritrjuje. Že pri v1 je Musk twital da je samostojna vožnja praktično rešen problem in da ne bo treba novega hardware-a. Pa je vseeno sledilo par verzij hardware-a in rewriteov.

Gregor P ::

... in da tudi sedanji HW v Teslah tudi pod razno ne bo nikoli omogočal tega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Kot prvic, Okapi ali ti, tako kot jaz: nimata pojma o nevronskih mrezah in umetni inteligenci, pa vseeno govorita, da smo desetletja dalec.
V resnici ne vemo kako dalec smo. Moras biti kar vernik, da si tako preprican, da smo desetletja dalec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

BigWhale ::

kow je izjavil:

Pogumna trditev. Okapi, nisem vedel da si tak vernik (v smislu, da verjames, da so cloveski mozgani nekaj magicnega/nedoumljivega...).
Ljudje res presenecajo vcasih.


Jaz se sicer z Okapijem ne strinjam v casovni oceni (bolj zarad tega, ker sem optimist, pa bi se rad vozil v robotaxiju). :D

Ampak mozgani so vsaj zaenkrat se nekaj precej nedoumljivega. V resnici se nam samo mal sanja kako delajo, da bi pa vedl kako recimo shranjujejo informacije in kje so sprogramirane stvari, ki jih delamo podzavestno, pa pojma nimamo in se nam tud sanja ne.

A bomo problem samostojne voznje resili s simulacijo mozganov oziroma z nevronskimi mrezami? Mogoce, ampak dokler avto ne bo znal obvoziti balkansko oznacenega dela na cesti in se umakniti zastoju kar po plocniku in kolesarski stezi, ali pa prevoziti
makedamske poti tko, da vsi senzorji cvilijo, in z enim kolesom po sredini, da avto ne nasede, bodo robotaxiji uporabni samo v vnaprej predvidenih obmocjih in nadzorovanem okolju. A bo robotaxi znal obrnit sredi Celovske preko prehoda za pesce al bo stal se tri ure zaradi prevrnjene cisterne? :)

Situacij, ki jih robotaxiji se lep cas ne bodo pokrili je na milijone. A ze znajo locit pesca od reklame na zadnjem delu avtobusa? :)

Avtomobilov brez volanov se nekaj casa ne bo v mnozicni uporabi in v vsakdanjem prometu.

kow ::

Gregor P je izjavil:

... in da tudi sedanji HW v Teslah tudi pod razno ne bo nikoli omogočal tega.


Lahko razlozis zakaj? Pricakujem seveda utemeljitev na podlagi fizikalnih zakonov ali informacijske teorije oz. racunalniske znanosti.

BigWhale je izjavil:


Ampak mozgani so vsaj zaenkrat se nekaj precej nedoumljivega. V resnici se nam samo mal sanja kako delajo, da bi pa vedl kako recimo shranjujejo informacije in kje so sprogramirane stvari, ki jih delamo podzavestno, pa pojma nimamo in se nam tud sanja ne.


Kaj ima to veze z racunalniskim vidom? Menda ne mislis, da za voznjo potrebujes vse funkcije cloveskih mozganov? Otroci vozijo karting pri koliko letih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mn ::

kow je izjavil:

Kot prvic, Okapi ali ti, tako kot jaz: nimata pojma o nevronskih mrezah in umetni inteligenci, pa vseeno govorita, da smo desetletja dalec.
V resnici ne vemo kako dalec smo. Moras biti kar vernik, da si tako preprican, da smo desetletja dalec.


Ne vera, educated guess na podlagi preteklih izkušenj in prebranega v resnih poljudnoznanstvenih revijah. Če se motim, toliko bolje zame in večino ostalih.

Verniki so po moje kvečjemu tisti iz cerkve sv. Muska.

Ampak kakorkoli, kar Tesla zares dela je IMHO v dobro vseh nas, kar pa Musk twita je pa bolj pesek v oči in grajenje gradov v oblakih. Ampak če pomaga dejanskemu napredku, go for it.

kow ::

mn je izjavil:


Ne vera, educated guess na podlagi preteklih izkušenj in prebranega v resnih poljudnoznanstvenih revijah. Če se motim, toliko bolje zame in večino ostalih.


To, da "educated guess" jemljes resno pri stvareh, kjer nam pretekle izkusnje bolj malo pomagajo, mi da veliko vedeti. Podobno si mislim o branju poljudno"znanstvenih" revij.
Kaj so te revije rekle o racunalniskem igranju Go-ja pred letom 2015?

mn ::

kow je izjavil:

mn je izjavil:


Ne vera, educated guess na podlagi preteklih izkušenj in prebranega v resnih poljudnoznanstvenih revijah. Če se motim, toliko bolje zame in večino ostalih.


To, da "educated guess" jemljes resno pri stvareh, kjer nam pretekle izkusnje bolj malo pomagajo, mi da veliko vedeti. Podobno si mislim o branju poljudno"znanstvenih" revij.
Kaj so te revije rekle o racunalniskem igranju Go-ja pred letom 2015?


OK, bom obrnil nate. Predloži dokaz, da popolnoma avtonomna vožnja z obstoječo strojno opremo JE možna?

Varna vožnja v prometu je izjemno zahteven problem, in to če definiraš varno vožnjo kot nekaj kar je vsaj tako varno kot povprečen voznik. Javnost bo od strojev verjetno zahtevala bistveno večjo varnost, čeprav menim da je to neumnost.

In tukaj smo obravnavali samo tehnologijo, kje so še vse pravne ovire, regulacijske, ... Par desetletij je verjetno res realistični scenarij.

kow ::

mn je izjavil:


OK, bom obrnil nate. Predloži dokaz, da popolnoma avtonomna vožnja z obstoječo strojno opremo JE možna?


Jaz nisem postavil taksno trditev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mikhaair ::

Bomo pač promet prilagodili robotaxijem. Tako kot trolejbusem, tramvajem in podobnim.
Zakaj ne bi npr. New York dal prednost robotaxijem. Uvedel nove znake, lažje čitljive za računalniški vid, mogoče dodatne signale za pozicioniranje. Če bi želeli, je prihodnjost že tukaj. Saj premikanje v mestu, kjer bi bili le robotaxiji je izvedljivo danes.

mn ::

mikhaair je izjavil:

Bomo pač promet prilagodili robotaxijem. Tako kot trolejbusem, tramvajem in podobnim.
Zakaj ne bi npr. New York dal prednost robotaxijem. Uvedel nove znake, lažje čitljive za računalniški vid, mogoče dodatne signale za pozicioniranje. Če bi želeli, je prihodnjost že tukaj. Saj premikanje v mestu, kjer bi bili le robotaxiji je izvedljivo danes.


Največji problem so po moje pešci, kolesarji, padla drevesa, žoge ki priletijo pred avto, ...

kow ::

Verjetno je del problema te debate, da ni jasne definicije, kaj pomeni popolnoma avtonomna voznja.
Ce to pomeni, da se bo avto oz. robo taxi znasel v vsaki situaciji, potem se strinjam. Se povprecno inteligenten clovek se vcasih tezko znajde v kaksnem zamasku, ozki ulici ipd.
To sicer ni direktno povezano z zmoznostjo varne voznje in da resis ta problem rabis ze skoraj splosno umetno inteligenco.

Rabis samo dovolj avtonomni taxi, da se financno splaca. Pa cetudi v nenavadnih situacijah posredujejo operaterji. Ali pa imas na zacetku omejitve, kje lahko izstopijo/vstopijo potniki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

kow je izjavil:

Gregor P je izjavil:

... in da tudi sedanji HW v Teslah tudi pod razno ne bo nikoli omogočal tega.


Lahko razlozis zakaj? Pricakujem seveda utemeljitev na podlagi fizikalnih zakonov ali informacijske teorije oz. racunalniske znanosti.
... saj sam omenjaš nevronske mreže in UI, kako si ti to predstavljaš s to strojno opremo?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

mn je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Bomo pač promet prilagodili robotaxijem. Tako kot trolejbusem, tramvajem in podobnim.
Zakaj ne bi npr. New York dal prednost robotaxijem. Uvedel nove znake, lažje čitljive za računalniški vid, mogoče dodatne signale za pozicioniranje. Če bi želeli, je prihodnjost že tukaj. Saj premikanje v mestu, kjer bi bili le robotaxiji je izvedljivo danes.


Največji problem so po moje pešci, kolesarji, padla drevesa, žoge ki priletijo pred avto, ...


Zanimivo da so se vsi ti akterji lahko prilaogidili vlakom in vlak ni nič kriv, če koga zbije. Podobno bi lahko naredili določene cestne odseke kjer bi bila avtonomna vožnja že danes mogoča, "balkanskega" gradbišča tam nebi smeli narediti, infrastruktura bi bila točno določena in nedvoumna...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Gregor P je izjavil:

kow je izjavil:

Gregor P je izjavil:

... in da tudi sedanji HW v Teslah tudi pod razno ne bo nikoli omogočal tega.


Lahko razlozis zakaj? Pricakujem seveda utemeljitev na podlagi fizikalnih zakonov ali informacijske teorije oz. racunalniske znanosti.
... saj sam omenjaš nevronske mreže in UI, kako si ti to predstavljaš s to strojno opremo?


Ti si postavil trditev, ne jaz. Ne obracaj zdaj.

Gregor P ::

Definitivno si ti komentiral pred menoj ;)

In kaj ne drži pri moji trditvi, da ta strojna oprema po svojih specifikacijah ni zmožna poganjati (še nerazvitih in tako neobstoječih) naprednih programov osnovanih na nevronskih mrežah v navezavi z UI, ki naj bi omogočala povsem samodejno vožnjo?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Nisem strokovnjak za HW. Prosim te za bilo kaksen konkretni podatek. Zaenkrat kaze, da nimas pojma, ker se izvijas ven z "naprednimi" programi, kar itak nic ne pomeni.
Katera specifikacija teoreticno ne omogoca poganjati "programov" osnovanih na nevronskih mrezah?

Racunalnika na katerem piseva je to zmozen. Seveda neucinkovito.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Okapi ::

BigWhale je izjavil:



Jaz se sicer z Okapijem ne strinjam v casovni oceni (bolj zarad tega, ker sem optimist, pa bi se rad vozil v robotaxiju). :D
...
A bo robotaxi znal obrnit sredi Celovske preko prehoda za pesce al bo stal se tri ure zaradi prevrnjene cisterne? :)

Situacij, ki jih robotaxiji se lep cas ne bodo pokrili je na milijone. A ze znajo locit pesca od reklame na zadnjem delu avtobusa? :)

Avtomobilov brez volanov se nekaj casa ne bo v mnozicni uporabi in v vsakdanjem prometu.
Jaz sem takoj jutri (danes so banke že zaprte) pripravljen plačati 100k evrov samo za računalniški program, ki bi imel vozniški izpit (za avto pa še dodatno, kolikor pač stane).

Človeški ekvivalent tega sta 2-3 ljudje (vozniki) na minimalcu, se pravi recimo 3000 evrov bruto na mesec. 36.000 na leto. 100k za program z vozniškim izpitom se amortizira v treh letih, potem robot brezplačno dela zate.

Drugače pa, vsakokrat, ko se v konici vozim po Zaloški proti mestu, se sprašujem, kako bi se robotu uspelo vključevati z malih stranskih ulic, ker moraš vedno malo izsiljevati, da te kdo spusti predse.

Ljudje si ob poslušanju Muskovih pravljic sploh ne znajo predstavljati, kako ogromen je preskok od asistenčnega sistema, ki navidezno vozi sam, a mora vseeno voznik ves čas paziti na dogajanje, da ne rečem, da mora imeti roke na volanu, do računalniškega programa, ki skupaj z ustrezno strojno opremo dobi vozniški izpit in lahko dejansko sam vozi avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

kow ::

Ne vem zakaj mislis, da ljudje jemljejo oz. jemljemo Muska dobesedno. Najlazje je biti skeptik - ne zahteva nobene domisljije.
Nasmejal si me tudi z zaprtimi bankami. Po tvoji logiki so popolnoma neuporabne. Po vec stoletjih "razvoja", ne nudijo osnovne usluge. Ker ni vec delovnega casa, lol.

Se enkrat, avti bodo prej ali slej vozili dovolj dobro, da se bo nasel trg (sprva majhen), da bodo lahko generirali dohodek. Potem pa se bo trg siril.
Tvoj problem sem ze resil. Sprva bodo vozili samo ponoci in ustavljali samo na avtobusnih postajah. Reseno.

MrStein ::

BigWhale je izjavil:


Situacij, ki jih robotaxiji se lep cas ne bodo pokrili je na milijone. A ze znajo locit pesca od reklame na zadnjem delu avtobusa? :)

To je bistvu bolj problem za človeka kot stroj, ker stroj ima LIDAR (in druge tehnologije) in dobro "ve", da je zadnji del avtobusa ravna plošča, človek pa vidi le sliko pešca.

Okapi je izjavil:


Drugače pa, vsakokrat, ko se v konici vozim po Zaloški proti mestu, se sprašujem, kako bi se robotu uspelo vključevati z malih stranskih ulic, ker moraš vedno malo izsiljevati, da te kdo spusti predse.

In? Je to težko "sprogramirati"?
Ali misliš, da to finto poznaš samo ti, programerji v Tesli pa ne?

kow je izjavil:

Okapi je izjavil:

Citiraj eno stvar, kjer sem se zmotil.

In jasno, da niso meseci problem. Razen v omejenih in strogo nadzorovanih razmerah robotaksijev na cestah ne bo še desetletja.


Pogumna trditev. Okapi, nisem vedel da si tak vernik (v smislu, da verjames, da so cloveski mozgani nekaj magicnega/nedoumljivega...).
Ljudje res presenecajo vcasih.

Pred nekje 10 leti je en "znalec" na forumu zatrdil, da stroji ne bodo prepoznali človeškega obraza na živi sliki. 2 leti pozneje je to znal že vsak fotoaparat za 60 EUR.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

BigWhale ::

kow je izjavil:

Menda ne mislis, da za voznjo potrebujes vse funkcije cloveskih mozganov?


Kje si pa to prebral? Saj tega ni nihce tukaj trdil.

Je pa res to, da ne vemo ali bo samo racunalniski vid dovolj za voznjo. Zaenkrat _vemo_, da ne bo dovolj.

DamijanD ::

MrStein je izjavil:


Okapi je izjavil:


Drugače pa, vsakokrat, ko se v konici vozim po Zaloški proti mestu, se sprašujem, kako bi se robotu uspelo vključevati z malih stranskih ulic, ker moraš vedno malo izsiljevati, da te kdo spusti predse.

In? Je to težko "sprogramirati"?


V bistvu glede na izkušnje z waymoti bi rekel, da ja...

TribesMan ::

Zanimiva debata o avtonomni vožnji...

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Okapi ::

kow je izjavil:

Ne vem zakaj mislis, da ljudje jemljejo oz. jemljemo Muska dobesedno. Najlazje je biti skeptik - ne zahteva nobene domisljije.
Nasmejal si me tudi z zaprtimi bankami. Po tvoji logiki so popolnoma neuporabne. Po vec stoletjih "razvoja", ne nudijo osnovne usluge. Ker ni vec delovnega casa, lol.

V resnici verniki ne rabite nobene domišljije. Če hočeš biti skeptik, jo moraš imeti veliko.

In naj ti zaupam - ti si tule tisti, ki mu logika ne deluje. Ker iz dejstva, da banke ponoči ne delajo, izpelješ sklep, da sem napisal, da so "popolnoma neuporabne".

Moj namen je sicer res bil nasmejati s tistim, kar sem napisal v oklepaju, na žalost pa ti tega nisi razumel in si se smejal napačnemu.

bf4ed ::



Imam občutek da vozi lepše od tesle...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bf4ed ()

a_borlak ::

ID3 res ni Tesla, ampak kljub temu lepo prepoznava prometne znake in omejitve, po potrebi dodatno zavira v preostrih obvinkih, itd, ampak zadeva po nekem čudežu ne zna zaključiti, kdaj je konec omejitve in potem praktično do naslednjega naselja javlja, da je recimo omejitev 60, ker je bila pred enim križiščem. Skratka, ja, bo zadeva zanimiva čez par let in znotraj točno določenega dela, kjer se bo izvajala avtonomna vožnja.

J.McLane ::

Kriva je naša dvoumna infrastruktura, moraš biti že kar znanstvenik, da veš katero križišče ti razveljavi omejitev. Ne vem kje je fora ali šparajo z znaki in zato pri nas praktično ne vidiš znaka za konec omejitve hitrosti.

bf4ed je izjavil:



Imam občutek da vozi lepše od tesle...


A to je kakšna šala ali si samo slep? Po podeželjski cesti zna peljat vsak, ko pa pride do prvega križišča pa lepo zavije voznik sam, pri FSD beta vse to dela avto sam.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

To v kiji je mobitel namontiran pod ogledalo, in priklopljen na obd. S tem ta reč vozi. Za to kar je, dela super, ampak ne moreš primerjat s teslo.

BigWhale ::

TribesMan je izjavil:

Zanimiva debata o avtonomni vožnji...



Hotz tukaj pove kar veliko zanimivih stvari o avtonomni voznji in o pristopu, ki so se ga lotili pri Comma.AI in kako se razlikuje od Teslinega pristopa. Pove tudi, da on pricakuje self-driving ob koncu desetletja.

Podcast je lepo opremljen z oznakami, da ni treba celotne zadeve poslusati. :)

PS: Se ena zanimivost, Comma.AI dela precej na 'driver monitoring', in se sistem izklopi, ce voznik ni dovolj pozoren na cesto. V povezavi s preiskavo te ne srece, se zdi driver monitoring kar smiselen. Hotz je rekel, da stavi $10.000, da bo Tesla implementirala tudi driver monitoring.

https://twitter.com/TubeTimeUS/status/1...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

Kriva je naša dvoumna infrastruktura, moraš biti že kar znanstvenik, da veš katero križišče ti razveljavi omejitev. Ne vem kje je fora ali šparajo z znaki in zato pri nas praktično ne vidiš znaka za konec omejitve hitrosti.


Vsako krizisce postavi omejitev na default za tisto cesto, mar ne?

lufthammer ::

Znotraj naselja z omejitvijo 50 imaš cono 30, ki velja do znaka za konec cone, ne glede na število vmesnih križišč, običajo velja tudi levo in desno v križišču. Skratka, omejitev v coni se ne konča s križiščem. Imaš pa npr. na Celovški 70, na kar te opozarjajo znaki za vsakim križiščem posebej. Ena taka nedoslednost, ki prinaša denar...

Utk ::

Da po križišču ne velja več prejšna omejitev velja samo v Sloveniji in na Hrvaškem. V splošnem ni tako.

DamijanD ::

Cona 30 ni isto kot omejitev hitrosti - zato so različni znaki in tudi veljavnost je različna. Ampak to je offtopic. Utk to pa nisem vedel - koristna informacija.

MrStein ::

Utk je izjavil:

Da po križišču ne velja več prejšna omejitev velja samo v Sloveniji in na Hrvaškem. V splošnem ni tako.

Še ponekod je tako.
Drugje pa velja do znaka za preklic. (recimo Avstrija)

Bonus točke, če kdo najde spisek kje je kako.

Tu imajo malo malo debato o tem: In which countries are speed limit signs only valid until the next junction (stackexchange)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

BigWhale ::

lufthammer je izjavil:

Znotraj naselja z omejitvijo 50 imaš cono 30, ki velja do znaka za konec cone, ne glede na število vmesnih križišč, običajo velja tudi levo in desno v križišču. Skratka, omejitev v coni se ne konča s križiščem. Imaš pa npr. na Celovški 70, na kar te opozarjajo znaki za vsakim križiščem posebej. Ena taka nedoslednost, ki prinaša denar...


No, cone so posebaj oznacene in bi morala biti vsa krizisca oznacena dovolj jasno, da bi se videlo kdaj zapeljes v cono. Prav tako so posebaj oznacena naselja v katerih velja splosna omejitev hitrosti. Ampak se vedno drzi, da krizisce postavi omejitev na default, ki tam velja. Lahko je pa predpisan na vec razlicnih nacinov. Ne gre za nedoslednost.

A avtomobili, ki prepoznavajo prometne znake znajo pravilno delati po teh drzavah, kjer krizisca razveljavijo omejitev?

jernejl ::

Tudi to, kdaj je kakšna stvar sploh križišče, v praksi ni vedno čisto lepo razvidno.
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...

Utk ::


A avtomobili, ki prepoznavajo prometne znake znajo pravilno delati po teh drzavah, kjer krizisca razveljavijo omejitev?

Ne. Čeprav se bo kdo oglasil da njegov pa dela tako, ampak ni res, če spremeni omejitev po križišču, pride to iz navigacije, ne pa iz branja znakov.

jernejl je izjavil:

Tudi to, kdaj je kakšna stvar sploh križišče, v praksi ni vedno čisto lepo razvidno.
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...

Itak, ta predpis je neumen. Pri tolkih brezveznih znakih šparajo tam, kjer res ne bi treba. Enkrat sem celo videl znak za omejitev, spodaj pa 358m, ali nekaj takega. Mislim wtf. A na meter natančno naj zdaj merim to al kaj. Je tako težko tam postavit novo omejitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

Se en dober thread o Teslinem FSD in nekaj komentarjev okrog voznje in uporabe.

https://twitter.com/olivercameron/statu...

RockyS ::

Fiat 500 20kEUR. Pa kje ti živijo...

https://www.motor1.com/news/450291/fiat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RockyS ()

Utk ::

In September 2020, for the first time in European history, registrations for electrified vehicles overtook diesel


https://www.jato.com/in-september-2020-...

Dizel je kaput.

MrStein ::

To vključuje tudi hibride. Mogoče celo mild hibride. Kar so dandanes skoraj vsi.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

VaeVictis ::

BTW, še nekaj glede te FSD vožnje.

Trenutno prenavljajo Tržaško cesto v Ljubljani, me prav zanima, kako bi en FSD tu vozil oz. se vključeval na Tržaško cesto.

Pa še malce kaj ljudje pravijo.

Tesla Autopilot 'a distant second' to GM's Super Cruise in hands-free test: Consumer Reports


Ha, ha, ha, ...

Tesla brings back radio (yes, radio!) for $500 with infotainment retrofit
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

dild0idis ::

Fakin scammerji.

Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Utk ::

MrStein je izjavil:

To vključuje tudi hibride. Mogoče celo mild hibride. Kar so dandanes skoraj vsi.

Ja, tudi mild hibride, ampak pol tega so pravi EV. In važno je to, da se rešimo dizla. Pol bo šlo vse na bolje.

MrStein ::

Ja, cedila se bosta med in mleko. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

J.McLane ::

VaeVictis je izjavil:


Pa še malce kaj ljudje pravijo.

Tesla Autopilot 'a distant second' to GM's Super Cruise in hands-free test: Consumer Reports


To ne pravijo ljudje ampak je bil test Consumer Reports, evo ti vir (da ne bo samo Reuters povzetek):
https://www.consumerreports.org/car-saf...

ADAS sisteme so ocenjevali na 4 področjih:
- Capabilities and Performance
- Keeping the Driver Engaged
- Ease of Use
- Clear When Safe to Use

Ugani pri katerih kriterijih je bila Tesla prva in pri katerih je pogrnila. "Rešitve" imaš v mojem linku lepo v tabelci.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Motion ::

Utk je izjavil:

MrStein je izjavil:

To vključuje tudi hibride. Mogoče celo mild hibride. Kar so dandanes skoraj vsi.

Ja, tudi mild hibride, ampak pol tega so pravi EV. In važno je to, da se rešimo dizla. Pol bo šlo vse na bolje.

Ja ker to je bistvo problema 👍👍
/S
««
908 / 1138
»»