» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
878 / 1139
»»

m0LN4r ::

Grow up.
You are old.

Sicer pa ce ze, reces to. Je imela starejsa sodelavka 60 let, E-Upa za 1 mesec in ker je infrastruktura polnenja in njeno druzabno zivljenje razvejano v razlicne smeri, ne samo A in B je pac rekla, da je brezveze in si kupla normaln avto.

Pac za EV, rabis dolocene idealne pogoje, da funkcionira tako idealno, kot se to oglasuje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

Že stotič v tej temi ti je bilo rečeno ne sodi drugih po sebi. Tule gor opletaš z jezikom non stop eno in isto, pomembno da se ti v Njemačkoj voziš s Polo TDI, to ti je pa res vrhunec udobja.

Lahko samo še napišem "don't feed the troll", upam da se bom nadaljnjega komentiranja tvojih prispevkov znal zadržat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

BigWhale je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj mislis, da bom cel dopust v grciji razmišljal, kje bom filal al kaj? Good lord.


Zakaj bi pa na dopustu v Grciji moral o tem razmisljat? Ce moras polniti, ko gres z dopusta lahko to naredis prakticno na vsakem letaliscu ali pa na prvi crpalki na avtocesti. Ce si pa doma v Lendavi, se pa na Voklem ustavis za 20 minut, na poti tja in resis problem. Al pa letis iz Zagreba, ki ti je blizje. :)

Nekaj vec je planiranja, ni pa to tak mentalni napor, kot si ga predstavljate. Res ni. :>
Ni fora v tem kaksen napor je, ampak ce ze dam nekam denar, tega ne rabim v zameno.

Se enkrat, predstavljajte si ICE z 20 Literskim tankom, pa da moras z aplikacijo iskati polnilnice na poti, pa racunati na cas/km pri polnenju. "Aja zdaj pa moram tja, za X minut, ker drugace ne pridem tja in tja"

V bistvu je to dodaten stres, za katerega se mastno placas.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

hojnikb ::

ICE z 20 literskim keslom sploh ni problem, maš v kuferamu še 2x20 litrov in si rešen :)
#brezpodpisa

lejko0 ::

Ja, električni avto pač še ni prava in racionalna stvar za večino ljudi. Noben pa ne dvomi, da to enkrat bo. Že od odprtja teme smo daleč prišli.

m0LN4r ::

J.McLane je izjavil:

Že stotič v tej temi ti je bilo rečeno ne sodi drugih po sebi. Tule gor opletaš z jezikom non stop eno in isto, pomembno da se ti v Njemačkoj voziš s Polo TDI, to ti je pa res vrhunec udobja.

Lahko samo še napišem "don't feed the troll", upam da se bom nadaljnjega komentiranja tvojih prispevkov znal zadržat.
Kaj tocno je tvoj problem? Slucajno prodajas EVje?
Dokler ne bo pred vsakim blokom parkplac za vsakega in vticnica, je to en velik drek.
Noben pa ne bo jedel 20 minut sendvica nonstop, ko hoce nekam it oz. dva sendvica, ce hoce iti malo dlje.
Vzami ti Roznata EV ocala dol za sekundo pa se malo zadrzi, ker ti samo vidis eno in isto, ne vidis pa celotne slike, da je EV zaenkrat samo nisna zadeva za eno majhno skupinico ljudi, ki kvazi izpolnjujejo zahteve uporabe EVja. Pac bedarija at its finest.

PS: Se popravljam, ce se pa prilagajas EVju in za to se placujes si pa itak trotl.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

a_borlak ::

Kvinta je izjavil:

Dokler se jaz iz Kopra v Maribor ne morem prpelat v enem kosu je to vse skup srednjeveška žalost oz, vrjetno se lahko prpelješ če voziš 60 na uro :))


Z Peugeotom Ion se pripelješ iz Kopra do Maribora hitreje, kot z vlakom z vsemi vmesnimi polnenji ...

J.McLane je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Če je kdo vzel v najem letost januarja Zoe za 130EUR na mesec je naredil posel leta, tudi če za gorivo porabi mesečno manj. Če upoštevaš padec vrednosti avta v dveh letih si si prihranil tisoč in več evrov na letni ravni brez težav. Upam, da bodo še takšne akcije, čeprav dvomim ...


Se ne strinjam zato:
- ker je sam avto tudi z najemom baterije še vedno drag
- ker ti Renault pogojuje kako moraš zavarovotai cel avto, če želiš ločeno zavarovati samo baterijo ti pa opalijo neživljenjski znesek.
- ker po končani dobi najema, baterija ni tvoja, ostane ti samo da podaljšaš najem ali pa odkupiš baterijo. Plačuješ 3 leta po 89 EUR in potem ti ponudijo odkup 6.930 EUR (skupaj torej 10.134 EUR)
- ker 5 let star avto brez baterije težko prodaš, oz. ga prodaš pod ceno.


Dajva še enkrat - Renault je imel najem avta baterijo za 130€ na mesec. Celega avta, z baterijo vred. Nakup takega avta bre baterije in ob upoteštevani subvenciji je bil takrat okoli 14k€. Čez dve leti je ta avto vreden max 10k€, se pravi si pušnil 4k napram 3k, če si ga najel. Zame je to še vedno računanica, ker ostalo te stane enako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: a_borlak ()

energetik ::

m0LN4r je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Že stotič v tej temi ti je bilo rečeno ne sodi drugih po sebi. Tule gor opletaš z jezikom non stop eno in isto, pomembno da se ti v Njemačkoj voziš s Polo TDI, to ti je pa res vrhunec udobja.

Lahko samo še napišem "don't feed the troll", upam da se bom nadaljnjega komentiranja tvojih prispevkov znal zadržat.
Kaj tocno je tvoj problem? Slucajno prodajas EVje?
Dokler ne bo pred vsakim blokom parkplac za vsakega in vticnica, je to en velik drek.
Noben pa ne bo jedel 20 minut sendvica nonstop, ko hoce nekam it oz. dva sendvica, ce hoce iti malo dlje.
Vzami ti Roznata EV ocala dol za sekundo pa se malo zadrzi, ker ti samo vidis eno in isto, ne vidis pa celotne slike, da je EV zaenkrat samo nisna zadeva za eno majhno skupinico ljudi, ki kvazi izpolnjujejo zahteve uporabe EVja. Pac bedarija at its finest.

PS: Se popravljam, ce se pa prilagajas EVju in za to se placujes si pa itak trotl.
Kaj pa je tvoj problem? Vsak si lahko prebere specifikacije in preračuna/pretehta, ali je EV za njega ali ne. Tako preprosto je to. Zate pač EV ni, za tiste, ki pa med ležanjem na plaži v Kopru ne skočimo na krof na Trojane pač mogoče je.

m0LN4r ::

Smisel debatiranja ni samo reklamiranje. Reklamiranje prednosti, ampak tudi slabosti. No nevem, meni je vedno koristno, ce v kaksni temi vidim zadeve tudi iz druge perspektive.
No, ampak ce se hoce tu reklamirati nekaj, zaradi mene se naj reklamira, ce ma kaj od tega.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

hruske ::

m0LN4r je izjavil:

Kaj tocno je tvoj problem? Slucajno prodajas EVje?
Dokler ne bo pred vsakim blokom parkplac za vsakega in vticnica, je to en velik drek.
Noben pa ne bo jedel 20 minut sendvica nonstop, ko hoce nekam it oz. dva sendvica, ce hoce iti malo dlje.
Vzami ti Roznata EV ocala dol za sekundo pa se malo zadrzi, ker ti samo vidis eno in isto, ne vidis pa celotne slike, da je EV zaenkrat samo nisna zadeva za eno majhno skupinico ljudi, ki kvazi izpolnjujejo zahteve uporabe EVja. Pac bedarija at its finest.

PS: Se popravljam, ce se pa prilagajas EVju in za to se placujes si pa itak trotl.


Tudi če bi prodajal EV-je ...

Dokler ne bo pred vsakim blokom polnilca, bojo pač na vsaki črpalki. Ko bojo na vseh črpalkah, bojo ljudje počasi ugotovili, da je bolj smiselno, da so pred vsako štacuno, barom in pošto, kjer greš po opravkih in se ti v pol ure hitrega polnjenja avto napolni za cel teden mestne vožnje.

Tak slog res ni najcenejši, se pa danes že da tako živet in hkrati biti mobilen, če ti je vrednota, da ne kuriš dinozavrov. Če hočeš hkrati še šparat, potem je seveda res, da je bolje kabel v lastno vtičnico, kar je najlažje, če živiš v lastni hiši.

Debata pa ni govor o dreku, bedarijah, raznih rožnatih očalih - to je izražanje tvojih vrednot. Sam jih sicer nisi eksplicitno razkril, ampak jaz sem te razumel, da ti je pomembna "svoboda" v smislu, da se lahko kadarkoli vsedeš v avto in greš na dolge razdalje brez da bi moral kje dolgo stati. Kar je povsem OK. Ne pomeni pa, da je to vrednota za vse, in nadvse trotlasto bi bilo to posploševati.
Rad imam tole državico. <3

IL_DIAVOLO ::

Amen

LeQuack ::

Pri Nemcih proizvajalci na veliko služijo z rezervnimi deli tako da jim gredo električni avto zelo v zelje. Res pa je da najbrž jih ne bo problem narest električnega Golfa ki se skoz kvari in milijon nepotrebnih rezervnih delov.
Quack !

J.McLane ::

EV je težji, tako da čisto mogoče da bodo hitro imeli izgovor zakaj razne roke ali kaj na vzmetenju crkuje prej :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

pegasus ::

To da so težji je dizajn feler. EV je lahko, pravzaprav mora biti, veliko lažji od ICE. Dokler industriji to ne potegne, bom ponudbo smatral kot polizdelke.

LeQuack ::

pegasus je izjavil:

To da so težji je dizajn feler. EV je lahko, pravzaprav mora biti, veliko lažji od ICE. Dokler industriji to ne potegne, bom ponudbo smatral kot polizdelke.


A hočeš rečt da 1,5 tone težek bencinar je lahek? Glede na to da večinoma tak avto prevaža eno 80kg osebo je prevažanje dodatnih 1.420 kg največja potrata energije možno.
Quack !

hojnikb ::

Dokler bojo varnostni standardi taksni kot so, avti kaj velik lazji nebojo vec brez eksoticnih materialov.
Lahko pa ukinemo vse varnostne standarde in bojo avtomobili takoj par 100kg lazji. Sam ne jokat potem, k bo avto en velik zmazek brez zivega voznika pr 40kmh crashu.

Ce ne verjamte, si kr poglejte indijske in latin america ncap teste in zram se evropski ekvivalent istega avta.
Lahko pa seveda zivimo v utopiji od pegasusa in se vsi vozimo v aerodinamicnih jajckah pr 20-30kmh.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

pegasus ::

Seveda, ker so hitrosti danes prevelike. Omejit top speed na 20m/s in vse ostalo se bo zložilo ko domine, poraba energije za transport pa bo šla dol na vsaj eno petino današnje.

hojnikb ::

Potem bo tudi treba omejit hitrost letalstvo in pomorstvo na to hitrost, da bo pravi efekt :)

Beter yet, prepovejmo vse "prevoze" ki niso nujni.To pomen dirke, cruisanje za brez veze, modelarski avioni, droni itd :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

hruske ::

Saj pomorski tovorni promet že zdaj ni kaj bistveno hitrejši od 30kmh. Wikipedia pravi da tipično 30-45kmh.
Rad imam tole državico. <3

hruske ::

Nizozemska ima omejitev na avtocesti podnevi 100kmh. Glede na to da pri višjih hitrostih poraba hitro narašča prav zaradi upora, je to povsem smiseln ukrep.
Rad imam tole državico. <3

IL_DIAVOLO ::

Pa ugasnit klimo in odpret sipo za manjso porabo kajne? Eni ga ze orng biksate s to vaso porabo in racionalnostjo.

jernejl ::

pegasus je izjavil:

Seveda, ker so hitrosti danes prevelike. Omejit top speed na 20m/s.

Neumnost. Čemu bi omejevali hitrost zdravniku, ki gre pregledat betežnega starca?
Dajmo raje prepovedat vse nenujne transporte. V službo (če se dela ne da opravljati na daljavo), na dializo ali k zdravniku lahko greš, če ni preblizu tvojega doma in se ne da priti peš. Komercialni (tovor) in interventni prevozi so tudi v redu.

Za vse ostalo pa se nimaš kaj prevažati naokrog. Za kavo ni treba iti v kafič in za kosilo v gostilno, za kremšnito in sprehod ne na Bled, za kopanje v vodi ne na morje, za ogled filmov ne v kino, za nakupovanje ne v trgovino, za ogled umetnosti ne v galerijo in gledališče. Vse to se da pripraviti/početi doma ali okrog doma ali na daljavo.
Na daljavo se da urediti tudi stike s sorodniki in prijatelji, nobene potrebe ni, da bi se moral peljati z avtom samo zato, da bi fizično obiskal nekoga, ki živi predaleč, da bi lahko tja odšel peš.

Vse hobije, ki porabljajo električno energijo (ali druga goriva), pa je nujno treba prepovedati. Denimo igranje računalniških igric, alpsko smučanje in letenje z letalskimi modeli ali droni. Namesto tega se lahko igrajo namizne igre, lahko se teče na smučeh in lahko se spušča zmaje.

LeQuack ::

Tudi za izdelavo namiznih iger, smuči in zmajev se porablja nepotrebna energija, ki je dragocena. Izdelavo stvari je potrebno omejiti samo na najnujnejše stvari.
Quack !

jernejl ::

Vsekakor, vsekakor, ampak to bi jaz izvedel v drugem koraku. Tako spremembe ne bi bile drastične in preveč občutne.

Pozabil sem še dodati, da bi nujno morali zakonsko omejiti največjo moč zvočnikov pri radijskih in TV sprejemnikih. Toliko, kot je potrebno, da normalen človek sliši poročila. Za tiste, ki slabše slišijo, bi bila z zdravniškim potrdilom omejitev nekoliko ohlapnejša.

hojnikb ::

V resnici je edina rešitev odstranitev človeške rase. To bi rešl vse težave z energijo in osnaževanjem >:D
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Eh zakaj se tu ustaviti, pejmo nazaj v srednji vek in hodimo pes z 10kmh hitre hoje. Pocasi se dalec pride.

PS: Sele kok nepotrebne energije se ustvari, da lahko take bedarije pisete tukaj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Machete ::

Se dela kaj na nadgradnji zavornih konceptov (čeljust-disk)? Ker ko gledam carwow so zavrone poti EVjev malce prehude. Večinoma kak avto ali celo več dolžine daljše, zaradi teže seveda.
Ali se čaka na lažje baterije? Ker par metrov je lahko razlika med hudo nesrečo in izidom brez hujših posledic.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

BT52 ::

Machete je izjavil:

Se dela kaj na nadgradnji zavornih konceptov (čeljust-disk)? Ker ko gledam carwow so zavrone poti EVjev malce prehude. Večinoma kak avto ali celo več dolžine daljše, zaradi teže seveda.
Ali se čaka na lažje baterije? Ker par metrov je lahko razlika med hudo nesrečo in izidom brez hujših posledic.


Fizike se da pretentat. Mogoče boljše gume samo kaj ko eni kupijo bimmerja vozijo pa se z Sava ali drugimi čunga lunga gumami. :D

BT52 je izjavil:

Machete je izjavil:

Se dela kaj na nadgradnji zavornih konceptov (čeljust-disk)? Ker ko gledam carwow so zavrone poti EVjev malce prehude. Večinoma kak avto ali celo več dolžine daljše, zaradi teže seveda.
Ali se čaka na lažje baterije? Ker par metrov je lahko razlika med hudo nesrečo in izidom brez hujših posledic.


Fizike se da pretentat. Mogoče boljše gume samo kaj ko eni kupijo bimmerja vozijo pa se z Sava ali drugimi čunga lunga gumami. :D


Idealno bi bilo, da do nesreče ne pride. Na primer predikcijski varnostni sistemi v roju in avtonomija, ki lahko kolektivno prepreči nesreče. Samo kaj ko je tole utopija. Vse drugo pa pač obliž na rane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BigWhale ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz ko obiscem kolege, grem v MB, MS, CE, BR, skratka vseskup 500km gor dol, pa mi na kraj pameti ne pade, da bi razmisljal o tem kje bom parkiral in kje bom polnil.


Pet ur se vozis, zato da prezivis potem prezivis po nekaj ur s kolegi? Jaz na sreco malo bolj cenim svoj cas. :)

m0LN4r je izjavil:


Ajd ce si doma, na svojem imas svojo bajto in svojo vticnico, pa si bolj nespontan clovek, se to lahko gres zelo lepo.


Sorry, sam spontanost se ne meri po tem, da se ti kurac dvigne in se peljes z Lendave na Bled na Kremsnito. Mislim, lahko se ti, ce si devetnajst letnik, k mu je fotr ravnokar kupil avto. :>

m0LN4r je izjavil:


Veliko ljudi pa zivi v najemu, v bloku, kjer sploh nima nobenih moznosti za npr. parkirati blizu stanovanja, kaj sele polniti. Vecina je na tej strani.


Sej smo ti ze povedal, da EV ni zate. Zakaj nam zdaj se razlagas tvoj zivljenski stil, ce nam dol visi za tvoje izlete? :) Vozi fauve dizla se naprej pa je. Sej ti noben ne pravi, da ga ne smes. Nekaterim pa EV cist ustreza, kljub nasi spontanosti, ki vecinoma vkljucuje bolj zabavna reci, kot pet urno cijazenje za tri cevape s kolegi. :>

m0LN4r je izjavil:

Polnilnica pa je na totalno drugem koncu mesta, v obratni smeri kjer dela, pa se presneto drago je filanje. Tak, da odpade in tako je prakticno v celi ulici ne samo v tem starem bloku.


Ja EV infrastruktura je se precej shitty marsikje ampak hej, vcasih so bencin kupovali v lekarnah.

m0LN4r je izjavil:


Noben pa ne bo jedel 20 minut sendvica nonstop, ko hoce nekam it oz. dva sendvica, ce hoce iti malo dlje.


Joj dej nehaj no. Fucking Leafa imam z bednimi 200km dosega, pa sem zlo mal sendvicev pojedel zarad avta. Resno. Nehaj na pamet nakladat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

EV je težji, tako da čisto mogoče da bodo hitro imeli izgovor zakaj razne roke ali kaj na vzmetenju crkuje prej :))


Meh, Leaf je za manj kot 100kg tezji od Golfa 8. :> E-golf je pa 200kg tezji... To je brez veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

ziga1990 ::

^^ to je zanimivo Hyundai Ioniq 28kw ima težo samo 1435kg in tu nemoreš reči, da je pretežek
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Če bi imel dvakrat večjo baterijo, kar se bi spodobilo, bi bil na 1600.

ziga1990 ::

Novi Ioniq ima 36kw baterijo in tehta 1600kg samo zanimivo na 1000km testu je pa Ioniq 28kw hitrejši za 2 uri od Ioniq 36kw torej večja baterija ni vedno boljša opcija
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Kar je pod 40kwh, je bolj bogo.

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kar je pod 40kwh, je bolj bogo.


ni če je poraba dovolj nizka
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

In kako prideš do nizje porabe, razn da 40kWH baterijo strapneš na skiro al pa skuter?
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Potem pa ne veš? Poglej na vozni pas za kamionom.

bf4ed ::

TheBlueOne je izjavil:

Zakaj potrebujete toliko dosega? Jaz ne bi dal ne vem koliko k€ vec zato, da se lahko "komaj" neprekinjeno peljem enkrat ne leto na dopust.


Zato ker za vikend delam 2x 300km. Plus pot v službo in nazaj je 40km.
Torej v petek rabim 350km dosega. In če grem na AC se ne ustavljam ko se iz tujine peljem domov.

Eni rabimo najmanj 400km dosega, drugi pač ne. In če ti ne rabiš si pač kupiš kaj potrebuješ.
Ko sem še v slo delal (2008) in mel do službe dnevno 15km sem hotel sam predelat nekega puntoja na ev. Meni bi folgalo dnevni domet 20km. Zdaj je pa situacija drugačna.

m0LN4r ::

hojnikb je izjavil:

In kako prideš do nizje porabe, razn da 40kWH baterijo strapneš na skiro al pa skuter?

Upostevas EV manual za ekonomsko voznjo in EV lifestyle. Vozis se na izlete od vticnice do vticnice. Ce pa kolegi pri bloku nimajo polnilnice pa niso vredni obiska. Simple.

Kolko polnilnic bi rabili, da bi se npr. vsi na EV vozili, ki zivijo samo (si izmislim primer) na Maistrovi ulici ali Gosposvetski v MB. Kaj sele kaksni Metelkovi, Cesti zmage. Kaj na ulice nasopamo na tisoce polnilnic, seveda zastonj ane, da bodo vsi zvecer filali?
Niti parkirnih prostorov ni dovolj, kaj sele utopija o "vsak polni doma" predvsem v zgoscenih delih mest.
Sorry BigWhale, ampak tvoj Leaf lifestyle v teh miljonih od primerov (ne mojega) sploh ni mozno realizirati.

Teoreticno je vse mozno, prakticno pa se to ne bo zgodilo. Za krpati lukenj ni denarja, kaj sele za miljon polnilnic.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Jaz ne bi dal ne vem koliko kEUR vec zato, da se lahko "komaj" neprekinjeno peljem enkrat ne leto na dopust.
Neprekinjeno, neprekinjeno... doseg se nabere tudi, ce se vmes ustavljas, kjer nimas moznosti polnenja, volje ali casa. Kaj tu ni razumljivo? Se vedno vztrajas pri tem, da ni problema, saj se _vsi_ vozimo izkljucno od polnilnice do polnilnice, kamorkoli gremo, ko gremo.
Ti ne razumes, da ce npr. grem zdaj na vikend izlet v avstrijske alpe (samo primer nekaj tisoc ljudi, ki to dejansko delajo za vikend), jih ne zanima, kje bodo polnili, kako dolgo bodo polnili, ali bo dokler prispejo na parkplac gori na hribu, fraj vticnica itn.

Evo konkreten primer, gres zdaj na Chiemsee (tradicionalna vikend sprostitev za tisoce ljudi).
- Okoli jezera je 10 polnilnic, nekaj od teh na placljivem parkplacu
- St. obiskovalcev pa je med 1000-2000 na vikend.

Resitev je, da zgradijo se vsaj 1000 polnilnic okoli jezera. Pa to je samo en primer.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mikhaair ::

Rešitev je, da se prepove ICE v določenih zonah. Ne le mesta. Tudi ob npr. jezerih, nacionalnih parkih, itd.

Tisti ki gre v hribe, bo iz točke izhodišča ture proti domu vsaj na začetku podaljševal doseg.

SambaShare ::

mikhaair je izjavil:

Rešitev je, da se prepove ICE v določenih zonah. Ne le mesta. Tudi ob npr. jezerih, nacionalnih parkih, itd.

Tisti ki gre v hribe, bo iz točke izhodišča ture proti domu vsaj na začetku podaljševal doseg.


Dobra rešitev. Kot tole:


Daj malo resnosti prosim.

J.McLane ::

hojnikb je izjavil:

In kako prideš do nizje porabe, razn da 40kWH baterijo strapneš na skiro al pa skuter?


Prius na 15 col vs. Corolla TS Trek je razlike v porabi 20%, isti pogonski sklop.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

m0LN4r je izjavil:

Sorry BigWhale, ampak tvoj Leaf lifestyle v teh miljonih od primerov (ne mojega) sploh ni mozno realizirati.
Teoreticno je vse mozno, prakticno pa se to ne bo zgodilo. Za krpati lukenj ni denarja, kaj sele za miljon polnilnic.


A se kr nabijas al kaj? Ja, na svetu je na milijone ljudi, ki ne morejo uporabljati EVjev zaradi taksnih in drugacnih zadrzkov. Vemo in slisali smo te ze prvic, eni to tud sami takoj povemo, ce kdo vprasam, ampak ti si pa k fucking pokvarjena plosca.

m0LN4r je izjavil:

Ti ne razumes, da ce npr. grem zdaj na vikend izlet v avstrijske alpe (samo primer nekaj tisoc ljudi, ki to dejansko delajo za vikend)


Glede na to kolk imas za povedat tle na forumu, mam jest obcutek, da se itak nikol nikamor ne peljes. Kup si EV, ker ti bo zadoscal.

Dej nam razlozi, a bencin se vedno kupujes v lekarni? Ker to, da mors bencin kupovat v lekarni dela avtomobile z bencinskim motorjem totalno neuporabne! Gres k stricu v 59km oddaljeno vas in ker tam ni lekarne, si fucked! Ne mors nazaj. VSAK pameten clovek gre k stricu s konji, trava je dobesedno povsod in medtem k ti uzivas pri stricu se konji SAMI najejo in gres lahko zvecer nazaj. Ne rabis iskat lekarne!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

m0LN4r ::

Seveda, ampak se vedno velja dokler bo en avto 20 minut stal na polnilnici za Y dosega, se v istem casu natanka vsaj 5 avtov za 2xY dosega.
pokvarjena plosca.
Ves kaj je pokvarjena plosca? Tole:
Tle 5? STjevcev fura EV lifestyle, ponavljate eno in isto, da ga lahko vsi, samo to in to in to je treba, tako in tako delat.
Sej ce bi imel nekako prav glede dosega, bi imeli avti 15-20 Litrske tanke, saj kdo pa rabi tolko dosega ane. Zakaj se sploh proizvajalci mucijo visati doseg, ce ga noben ne rabi.
Glede na to kolk imas za povedat tle na forumu, mam jest obcutek, da se itak nikol nikamor ne peljes.
To se dogaja, ko mi ostane 3x 20 minut viska :O
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

hojnikb ::

Dej nam razlozi, a bencin se vedno kupujes v lekarni? Ker to, da mors bencin kupovat v lekarni dela avtomobile z bencinskim motorjem totalno neuporabne! Gres k stricu v 59km oddaljeno vas in ker tam ni lekarne, si fucked! Ne mors nazaj. VSAK pameten clovek gre k stricu s konji, trava je dobesedno povsod in medtem k ti uzivas pri stricu se konji SAMI najejo in gres lahko zvecer nazaj. Ne rabis iskat lekarne!

dost bedna primerjava, ker doseg fosilca enostavno povecas z kantico bencina, v evja pa v kuferam nebos dal par 100kg tezko baterijo :)
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Edini EV, ki je vreden svojega denarja, je imo leaf tekna 40kwh. Poraba 15-17kwh, to bi imel. Je dovolj časa na trgu, imajo masovno proizvodnjo, imajo izpiljeno tehnologijo, je prostoren, tako da ja. Če pade cena čez 2 ali 3 leta na 15k, jaz bi ga vzel. Polniš v začetku in konec tedna, magari na hitri polnilnici, to je kul.

2016 je grd, kot prius, ampak 2018 facelift pa ima lepe linije.

hojnikb ::

ne, edin ev vredn svojga denarja za slo standard je e-up/citigo/mii electric. Za 12-13k po odsteti subvenciji dobis ravno uporaben ev za po mestu in mogoce se mal ven. Pa je dovolj pocen, da si ga marsikater slovenc lahko privosci kot drug avto. Vse ostalo ta trenutek je brezveze. Ali predrago za nas standard ali pa neuporabno kot prvi avto. Tu in tam je pac kaksna nisa kot je warpy pa kit.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Edini EV, ki je vreden svojega denarja, je imo leaf tekna 40kwh. Poraba 15-17kwh, to bi imel. Je dovolj časa na trgu, imajo masovno proizvodnjo, imajo izpiljeno tehnologijo, je prostoren, tako da ja. Če pade cena čez 2 ali 3 leta na 15k, jaz bi ga vzel. Polniš v začetku in konec tedna, magari na hitri polnilnici, to je kul.

2016 je grd, kot prius, ampak 2018 facelift pa ima lepe linije.

ta drekec mas se vedno zracno hlajeno baterijo, ki degradira hitrej k banana na soncu?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

To je edina problematika leafa ja, čeprav ne vem kako je v praksi.

ziga1990 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

To je edina problematika leafa ja, čeprav ne vem kako je v praksi.


v praksi je da je Leaf slab celo ko ga je Bjorn testiral in tekmoval z eGolfom kateri isto ni hlajen so na testu gljufali malo, da so lahko rekli da je Leaf boljši
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
««
878 / 1139
»»