» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
876 / 1133
»»

IL_DIAVOLO ::

J.McLane je izjavil:

Cene v Slo so:
ID.3 1ST: 39.141 €
ID.3 1ST Plus: 44.998 €
ID.3 1ST Max: 50.858 €


Dafuq? Precenjeno za 20k.

Utk ::

Tvoj c5 za 5 jurjev je precenjen za 6 jurjev...
Poglejte si cenike, golf dizel avtomatik je čez 30 jurjev. TO je precenjeno...
Cene so take, da bojo zlahka vse razprodali, golfa dizla za 30 jurjev pa lahko kupi samo bedak. Brez popustov bo slaba prodaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Ne skrbi za prodajo VW. Nikoli nisem gledal VW, pa so mi ga skoraj prodali, ko sem bil enkrat za hec v salonu.

Ni dolgo trajalo, so me klicali, da so prijavili testno, kar bi morda celo vzel ampak sva ze imela drugega.

Popust, dodatni popust, dodatno jamstvo, brezobrestno financiranje itn. Se mi pa smili tisti, ki res gre v salon in vzame Golf dizla s 150 konji za 30k€+.

Mikrohard ::

V primerjavi z Golfom je ID.3 res ene 10k€ "precenjen". Ampak trenutno imajo električarji pač takšne cene... žal. Je pa tudi Golf v primerjavi s prejšnjimi generacijami postal drag (oz. precenjen). Mogoče bo korona kriza malo normalizirala cene (kot npr. v Nemčiji z nižjim DDV-jem in subvencijami). Pri nas se nakup ne izplača... pogojno še "osnovni" 1st, ampak ga iz principa ne bi vzel, ker so kamero (ki stane ~50€) namerno prestavili 5k€ dražji model.

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Tvoj c5 za 5 jurjev je precenjen za 6 jurjev...
Poglejte si cenike, golf dizel avtomatik je čez 30 jurjev. TO je precenjeno...
Cene so take, da bojo zlahka vse razprodali, golfa dizla za 30 jurjev pa lahko kupi samo bedak. Brez popustov bo slaba prodaja.


Hehe, jaz sem zadovoljen :)

Utk ::

V primerjavi z Golfom je ID.3 res ene 10k€ "precenjen".

Kako zaboga, če je pa z isto opremo in zmogljivostjo praktično cenejši??

IL_DIAVOLO je izjavil:


Hehe, jaz sem zadovoljen :)

Sej z golfom 4 si bil tudi. Dokler več nisi bil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Sam bi se ta čas držal hibridov dokler se "na trgu" me zmenijo, kako naprej 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

IL_DIAVOLO ::

Saj, vozim avte dokler grejo, ko je zadeva iztrosena do te mere da se ne splaca vzdrževat, nisem vec zadovoljen in kupim drugega :)

m0LN4r ::

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mikrohard ::

Utk je izjavil:

V primerjavi z Golfom je ID.3 res ene 10kEUR "precenjen".

Kako zaboga, če je pa z isto opremo in zmogljivostjo praktično cenejši??


Se vidi, da še nisi sedel v ID.3. Avto je v primerjavi z Golfom "cenen".

Sicer pa... Golfa 8 z enako opremo kot jo ima ID.3 Plus (za 45kEUR) dobiš za ~30kEUR. Ja... ID.3 je malo bolj poskočen, Golf ima pa višjo kočno hitrost in večji doseg. Pač... ni vse črno/belo.

Če so lahko dobro opremljenega e-Golfa prodajali za dobro ceno (pa so pri Volkswagnu sami priznali, da bo izdelava ID.3 cenejša od e-Golfa), potem bi tudi ID.3 lahko bil cenejši.

Če mi prodajo ID.3 Max za 40kEUR (pred odbito subvencijo), ga takoj kupim. Za 50kEUR je pač precenjen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Utk ::

Pri 1st edition ne vidim nič bistvenega kar bi mu manjkalo proti golfu za 30, najbrž je kakšna stvar, ima pa tudi kaj več.
Zakaj gledaš plus, sej golf (style) tudi nima serijsko rikverc kamere, matričnih žarometov, 19 col gum itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Smo videli tisto jugoslovansko revscino. Malo spominja na plastičnega seata.

Zgodovina sprememb…

Mikrohard ::

Utk je izjavil:

Pri 1st edition ne vidim nič bistvenega kar bi mu manjkalo proti golfu za 30, najbrž je kakšna stvar, ima pa tudi kaj več.
Zakaj gledaš plus, sej golf (style) tudi nima serijsko rikverc kamere, matričnih žarometov, 19 col gum itd.

Gledam Plus, ker sem našel "podobnega" Golfa (matrix LED, rikverc kamera, itd) za dobrih 30kEUR na avto.netu. Pa vsi vemo, da se da na te cene dobiti še kak popust. Pri ID.3 1st me pa moti, da niso dali kamere v "osnovni" model, če so se pa hvalili, da bodo vse verzije 1st "bogato" opremljene. Tako pa že iz lune vidiš, da hočejo na ta način ljudi prepričati, da bi vzeli 5kEUR dražji paket opreme.

PS: Nimam nič proti ID.3 na splošno. Avto mi je še vedno simpatičen. Moti me pa, kako se je Volkswagen lotil prodaje. Jaz 1st editiona gotovo ne bom vzel (razen, če bodo še kakšni dodatni popusti, ki uradno niso omenjeni).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Utk ::

Se je treba odločit ali primerjaš cenik ali avto.net. Ko pride id3 na avto.net, bo tudi lahko še kaj cenejši. Če ne bo, bo samo pomenilo, da so razprodali vse po višji (redni) ceni. Pri golfu jim to sigurno ne bo uspelo, zato pa popust.

Mikrohard ::

Upam, da se tvoja napoved uresniči. Ampak zaenkrat praktično vse EV-je proizvajajo v takih butičnih številkah, da so popusti redkost. Izjema so le kakšna testna vozila in akcije konec prejšnjega leta, da so si zmanjšali izpuste prodanih vozil. Korona je imela minimalen vpliv na cene EV-jev. Pri navadnih si dobil pa lepe popuste.

Utk ::

Glede na napovedano proizvodnjo popusta na id3 še lep čas ne bo, ampak slej ko prej pa bo. Razen če bojo hoteli nalašč ustvarit dolgo čakalno vrsto. Teh 100 do 200,000 letno lahko razprodajo mimogrede. Če primerjamo to s številkami golfa, pa sploh več niso tako nizke...

m0LN4r ::

V primerjavi z golfom edino pozabljas, da odvisno sicer od kilometrine, lahko privarcujes plusminus 1000eur pri gorivu.
V drzavah kot je nemcija, kjer placas cestnino/davek glede na CO2, pa imas se to 10 let gratis.

V ceno EVja je pac vsteto se sparanje na elektriko in udobje pri voznji, ki ga dizelas oz. bencinar v tej meri nima.
Mene edino najbolj odvraca tist limit 160kmh, ker to je minimalna hitrost, ko grem na Avtocesto tukaj.

Je pa seveda en kup ljudi, ki jim bo to super. Predvsem malo starejsi, ki se ze zdaj jajcajo naokoli.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

redtech ::

Nevem kje dobijo Teslo 3 za 29k, mobile.de so 40k+ 5-10k prevoženih

Mikrohard ::

Kje si ti videl, da je to cena za Teslo 3? To je cena za ID.3 1st z odbitimi subvencijami v Nemčiji. Nova Tesla 3 SR+ z znižanim DDV-jem in odbitimi subvencijami stane 37k€.

pegasus ::

Nizozemci so pridni:

m0LN4r ::

29.406,72 / 35.255,46 / 39.154,62 bei 16% abzügl. Herstelleranteil und BAFA 6.100

35.506,72 / 41.355,46 / 45.254,62 bei 16% abzügl. Herstelleranteil

38.986,72 / 44.835,46 / 48.734,62 bei 16% Listenpreis

39.995,00 / 45.995,00 / 49.995,00 bei 19% Listenpreis

Line 1 / Plus / Max
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mikrohard ::

V Sloveniji je žal dražje...

Brez subvencije:
ID.3 1ST: 39.141 €
ID.3 1ST Plus: 44.998 €
ID.3 1ST Max: 50.858 €

Z odbito subvencijo:
ID.3 1ST: 33.141 €
ID.3 1ST Plus: 38.998 €
ID.3 1ST Max: 44.858 €

Poleg tega ima nemški Max še toplotno črpalko, slovenski pa ne.

m0LN4r ::

To je verjetno zarad visjega davka in transporta na jug
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Vasili ::

SolarPower Europe Solar Mobility report

TheBlueOne ::

Kar se tice udobja se tezko strinjam. EVji, ki sem jih imel moznost videti so bili po opremi in kakovosti materialov dalec za ICEji za podobno ceno. Praviloma dobis vecji in boljse opremeljen ICE za isto ceno ze brez da upostevas, da je market iz druge roke pri ICEjih morda vecji kot za nove.

m0LN4r ::

Ja to itak, EVji v nizjem cenovnem rangu so plastik fantastik. Treba je nekje sparat, da lahko baterijo not tlacijo, pa potem seveda pustit malo lufta za naslednjo generacijo.

Golf Highline + kak Style paket, pa se en kup opreme zraven, bo stal nekje enako, kot ID.3 z oskubljeno opremo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

TheBlueOne ::

Ce je galvni faktor udobje, potem bi jaz za ta denar Passata. Avtomatik, poraba recimo 5l OK oprema nov 27.000EUR.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Vasili je izjavil:

SolarPower Europe Solar Mobility report
Na hitro sem preletel tole in izgleda vredno branja. Hvala za link.

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Ce je galvni faktor udobje, potem bi jaz za ta denar Passata. Avtomatik, poraba recimo 5l OK oprema nov 27.000EUR.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Že ko vidim sliko z izklopljenimi zvočniki slišim "tktktktktktkt".

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Že ko vidim sliko z izklopljenimi zvočniki slišim "tktktktktktkt".


Pa ni hudega, verjetno se vedno manj hrupa, kot v EVjih za podoben denar, navsezadnje motorji niso vec najglasnejsi del, se skoraj bolj slisi cesta. Pa recimo, da o tem se lahko diskutiras, ne mores pa o tem, da v komfortu za salo sije EVje v cenovniem rangu.

J.McLane ::

Komfort je čist subjektivna ocena, že o uglajenosti DSG menjalnika bi se dalo debatirati. Za na AC pri 140 kmh se pa strinjam da ni bistven ropot motorja niti menjalnik, ampak kdo hudiča se pa vozi samo po AC, če pa večina trpi v zastojih na šiht?

Pa tale Passat je za tole ceno samo ob financiranju, kar pomeni da efektivno ga ne boš dobil za to ceno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Ne vem, ce je komfort zelo subjektiven. Si prej cudak, ce reces, da je najbolj vazno pri komfortu, da so pospeski kar se da linearni. Vecina komfort razume v smislu, da udobno sedis, da avto lepo pozira napakae na cesti, kar naredi predvsem medosna itn. Morda malo ekstremna primerjava; dvomim, da kdo zakljuci, da je e-UP bolj komforten kot S-Klasa, ker ima bolj linearni pospesek.

Meni se DSG ne zdi tako slab. Ce ga ne teras pretika prakticno brez cukanja, to pa je vecina uporabe. V zastojih pravtako se nisem imel tezav pa sem jih vozil kar nekaj, ker so sluzbeni iz VW skupine. Morate nekateri biti zelo zahtevni, da vas kaj moti.

In Passat je vec klas nad EVji za podobno ceno. Ce delas resne kilometre ne verjamem, da raje vzames kaksnega Leafa, samo iz principa, ker si totalni EV obozevalec.

Kar se tice financiranja, mi je Avstrijski VW dal predracun za finaciranje brez obresti. Sicer nisem vzel in ne vem za Slovenijo, ampak financiranje ne prinese neke grozne razlike.

Sem imel VWja kot student, potem nobenega vec, ker mi niso pretirano vsec, ampak so mi ga vseeno skoraj prodali, ko sem prestopil prag salona. Sigurno dodajo se bonboncek ali dva na tega Pasata, ko gres barantati.

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Kateri (ljudski) EVji imajo (ali pa so najavljeni) 4x4 pogon?

J.McLane ::

Definiraj "ljudski", ID.3 ima v nekaterih izvedenkah AWD.

@TheBlueOne, ne mi sedaj z nekim eUp in S klaso uletavat, medosna pa tudi niti približno merilo udobnosti (dokler ne greš v ekstreme). Oglas na a.net je lahko vse živo, zavajanje z nižjo ceno na račun dražjega financiranja nebi bilo prvič v Slo, taki prijemi so sicer tipični za Kio, ampak drugi niso izvzeti. V Nemčiji pa močno dvomim, da so ti ga ponujali za tako ceno z brezobrestnim financiranjem, zakaj si zamolčal to nemško ceno?

Trenutna ponudba je pač močno okrnjena, če ti sede ti sede če ne pa pač ne. Leafa dobiš za manj kot 30k € (vprašaj BW) in Golfa TDI DSG dobiš za 30k €, vzmetenje (če je to merilo udobja) je tu kvečjemu na strani Nissana. Passatu pa trenutno ni nekega podobnega karoserijskega cenovnega konkurenta, pa pač kupi Passata če ti je to prioriteta.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

DamijanD ::

Ljudski: Kona, e208/2008, ID3, leaf, zoe - pač entry level
Nisem vedel, da bo ID3 AWD - fino

Gregor P ::

In za "pravega" kupca Tesle je to vseeno, ker vzame to v "zakup". Ni logike, da bi pa kar naenkrat delali dobre avtomobile brez predhodnega znanja. Problem je za vse ostale potrošnike, ki iluzorno pričakujejo, da bodo za ta denar kupili dobro sestavljeno vozilo najvišje kakovosti. Imeti Teslo ima pač svojo ceno in če bi hoteli, da je še kakovostno izdelana bi najbrž stala 250.000 dolarjev.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

To je tudi značilnost kupcev Maseratijev in Lamborghinijev. Hebiga, se pač kvarijo, človek se ne sme pretirano pritoževati, ker Lahi so umetniki, ne vrhunski mehaniki.>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

BigWhale ::

Ce morda koga zanima, prvi servis za Leafa MY2018 pride 71,73 EUR. Zamenjajo kabinski filter, preverijo nivoje vseh tekocin in tesnenje, preverijo zavore in vzmetenje, napetost baterije in akumulatorja.

DamijanD ::

A to je po enem letu ali po xx km ?

BigWhale ::

Po enem letu, kilometrov je pa nekaj cez 20.000. Ce ne bi bilo korone, bi verjetno naredil 30.000 in bi ze prej peljal na servis.

m0LN4r ::

Za polota je mali servis pri Porsche Ptuj nekje podobno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

Če kaj prov vem pri Leafu ta ekvivalent malega servisa pri VW kar preskočiš, ker VW ima na 15k km mali servis in na 30k km veliki. Leaf ima servis na 30k km.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

ker VW ima na 15k km mali servis i
Ze dolgo ne. Samo v dolocenih drzavah s slabsim gorivom.

Der Intervall-Service richtet sich nach flexibler Service-Intervall-Anzeige - spätestens nach 2 Jahren oder 30.000 km.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

matejm1994 ::

A je že bilo kje omenjeno?
 Citroen e-C4

Citroen e-C4


Citroen e-C4 (https://www.avtomobilizem.com/novice/ci...

Meni je všeč, kar mi je pa zanimivo, da ima pri enako veliki bateriji večji deklariran doseg od Peugeota ali Opla.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

No, za Leafa je 'veliki servis' okrog 100 EUR. :)

hojnikb ::

ne velik servis je, ko morš menjat baterijo. To pa nebo 100e :)

matejm1994 je izjavil:

A je že bilo kje omenjeno?
 Citroen e-C4

Citroen e-C4


Citroen e-C4 (https://www.avtomobilizem.com/novice/ci...

Meni je všeč, kar mi je pa zanimivo, da ima pri enako veliki bateriji večji deklariran doseg od Peugeota ali Opla.

150kmh top speed, 50kwh največja baterija. A to je kakšen joke iz 2015?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

bf4ed ::

Spet SUV 8-O

Ioniq z 70kW+ baterijo bi zmagal.

TheBlueOne ::

Zakaj potrebujete toliko dosega? Jaz ne bi dal ne vem koliko k€ vec zato, da se lahko "komaj" neprekinjeno peljem enkrat ne leto na dopust.

mikhaair ::

Za SI razmere je to predrago za drugi avto pri hiši. Za prvega pa domnevam ne bi zmogel opravljati pricakovanega. Do Krka prideš, Paga tudi?, itd. Split odpade. Dnevni smučarski izlet, ce na destinaciji ni polnilnice isto.
To je verjetno platforma za ICE in EV ista? Niso šli all-in elektrika?

m0LN4r ::

Kak je blo tisto, ko so sli iz Lendave v Koper z enim polnenjem, od kolko avtov je prislo kolko na cilj in s kaksnim casom?
Mislim, mal je bedno ane, da rabis 50k elektricarja, da prides z 130-140kmh zjutri do morja.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
««
876 / 1133
»»