» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
875 / 1139
»»

J.McLane ::

MrStein je izjavil:

A ta graf je že bil omenjen?

Ve kdo, kaj točno vse štejejo v te stroške?



Slika je iz tega dokumenta: https://www.europarl.europa.eu/news/sl/...


Ne vem no, treba bi bilo pogledali podrobnosti tele študije, linkov nisem dobil, če jih ti lahko potem pametujemo dalje.

Če pa uporabim lastno znanje pa iz tega grafa vidim naslednje napake:
- proizvodnja za bencin in dizel je v zadnjih letih postala enako potratna, ker rafinereije želijo max dizla, ker ga evropejci toliko več pokurimo in ker iz dizla morajo naknadno še izločit žveplo, kar poveča CO2 pri proizvodnji
- iz grafa je razbrati da je tailpipe CO2 (rdeče) za dizla okrog 130g, za bencin pa manj, kar je čudno okrog 120g. CO2 lahko pretvoriš direkt v porabo, 130 za dizel pomeni 4,9 l/100 km, 120 za bencin pa pomeni 5,2 l/100 km. Se to komu zdi realno?
- Elektrika iz premoga je tudi močno odvisno od elektrarne, TEŠ 6 naj bi imel emisije 0,86 kg/MWh, stari bloki 1,2,3 pa 1,37 kg/MWh. Iz kateri tip elekrarne so uporabili v študiji?
- Rdeča črta za elektriko iz premoga je ca. 230 g CO2 na km. Če predpostavimo elektriko iz TEŠ6 je potem predvideno da EV pokuri 27 kWh/100 km, če pa najbolj stare elekrarne na premog pa naj bi za tak CO2 pokuril 17 kWh/100 km.

Te študije so lahko čisto pravilne ampak kot sem napisal vhodne podatke lahko izbereš na tak način da dobiš potem končno sliko tako kot jo hoče vsak sam predstaviti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

roCkY ::

reeves ::

J.McLane je izjavil:


- proizvodnja za bencin in dizel je v zadnjih letih postala enako potratna, ker rafinereije želijo max dizla, ker ga evropejci toliko več pokurimo in ker iz dizla morajo naknadno še izločit žveplo, kar poveča CO2 pri proizvodnji

Vir?
Ker tukaj ni videti kakšnih sprememb.

J.McLane je izjavil:

- iz grafa je razbrati da je tailpipe CO2 (rdeče) za dizla okrog 130g, za bencin pa manj, kar je čudno okrog 120g. CO2 lahko pretvoriš direkt v porabo, 130 za dizel pomeni 4,9 l/100 km, 120 za bencin pa pomeni 5,2 l/100 km. Se to komu zdi realno?

Bencinar ima večjo porabo in manjše izpuste. A ni to nekaj normalnega?

J.McLane je izjavil:

- Elektrika iz premoga je tudi močno odvisno od elektrarne, TEŠ 6 naj bi imel emisije 0,86 kg/MWh, stari bloki 1,2,3 pa 1,37 kg/MWh. Iz kateri tip elekrarne so uporabili v študiji?
- Rdeča črta za elektriko iz premoga je ca. 230 g CO2 na km. Če predpostavimo elektriko iz TEŠ6 je potem predvideno da EV pokuri 27 kWh/100 km, če pa najbolj stare elekrarne na premog pa naj bi za tak CO2 pokuril 17 kWh/100 km.

Te študije so lahko čisto pravilne ampak kot sem napisal vhodne podatke lahko izbereš na tak način da dobiš potem končno sliko tako kot jo hoče vsak sam predstaviti.

Zato pa piše "povprečje" in "okvirno". Ni točno, ne bo pa razlika imela velikega vpliva na končen rezultat. Drugače študije sploh ne objaviš. No, upam, da so tako razmišljali.

Fascinantna se mi zdi tale izjava v članku:
Proizvodnja in odlaganje električnih vozil je v primerjavi z avtomobili z motorji na notranje izgorevanje predvsem zaradi baterij bolj škodljiva za okolje. Količina izpustov ob uporabi električnih vozil pa je močno odvisna od načina pridobivanja električne energije.


In potem imamo neke kvazi inženirje (v bistvu je samo en) na forumu, ki trdijo, da so el. skiroji bolj eko celo od hoje. In hkrati ne vedo, da se vpliv na okolje ne meri v kWh.

J.McLane ::

reeves je izjavil:

J.McLane je izjavil:


- proizvodnja za bencin in dizel je v zadnjih letih postala enako potratna, ker rafinereije želijo max dizla, ker ga evropejci toliko več pokurimo in ker iz dizla morajo naknadno še izločit žveplo, kar poveča CO2 pri proizvodnji

Vir?
Ker tukaj ni videti kakšnih sprememb.

Iz grafa je videti kot, da se za proizvodnjo bencina pokuri nekje 80% več energije kot za dizel, to seveda ni res:
https://www.sciencedirect.com/science/a...
Kar si ti linkal nima nobene veze z razliko o učinkovitosti proizveodnje dizla in bencina.

reeves je izjavil:


J.McLane je izjavil:

- iz grafa je razbrati da je tailpipe CO2 (rdeče) za dizla okrog 130g, za bencin pa manj, kar je čudno okrog 120g. CO2 lahko pretvoriš direkt v porabo, 130 za dizel pomeni 4,9 l/100 km, 120 za bencin pa pomeni 5,2 l/100 km. Se to komu zdi realno?

Bencinar ima večjo porabo in manjše izpuste. A ni to nekaj normalnega?

Izpostaviti sem želel, da je poraba obeh primerov razmeroma nizka ~5 l/100 km. Realnost je bolj pri 6,5-7,5 l/100 km Ampak OK pač recimo da primerjamo porabo po navedbah proizvajalcev, ampak potem pa pridemo do porabe ektričarja (17-27 kWh/100km) pa to pravilo očitno ne drži več??

reeves je izjavil:


J.McLane je izjavil:

- Elektrika iz premoga je tudi močno odvisno od elektrarne, TEŠ 6 naj bi imel emisije 0,86 kg/MWh, stari bloki 1,2,3 pa 1,37 kg/MWh. Iz kateri tip elekrarne so uporabili v študiji?
- Rdeča črta za elektriko iz premoga je ca. 230 g CO2 na km. Če predpostavimo elektriko iz TEŠ6 je potem predvideno da EV pokuri 27 kWh/100 km, če pa najbolj stare elekrarne na premog pa naj bi za tak CO2 pokuril 17 kWh/100 km.

Te študije so lahko čisto pravilne ampak kot sem napisal vhodne podatke lahko izbereš na tak način da dobiš potem končno sliko tako kot jo hoče vsak sam predstaviti.

Zato pa piše "povprečje" in "okvirno". Ni točno, ne bo pa razlika imela velikega vpliva na končen rezultat. Drugače študije sploh ne objaviš. No, upam, da so tako razmišljali.


Meni se razlika glede na tip elektrarne na premog zdi kar velika (0,86 vs. 1,37 kg CO2/MWh), star tip elektrarne pomeni 60% večji CO2 izpuh za EV.

reeves je izjavil:


Fascinantna se mi zdi tale izjava v članku:
Proizvodnja in odlaganje električnih vozil je v primerjavi z avtomobili z motorji na notranje izgorevanje predvsem zaradi baterij bolj škodljiva za okolje. Količina izpustov ob uporabi električnih vozil pa je močno odvisna od načina pridobivanja električne energije.


In potem imamo neke kvazi inženirje (v bistvu je samo en) na forumu, ki trdijo, da so el. skiroji bolj eko celo od hoje. In hkrati ne vedo, da se vpliv na okolje ne meri v kWh.


Se ti zdi da avtomobile ob koncu uporabe zapeljemo v jamo in zasujemo???? Glede na to da proizvajalci zadnjih generacij EV garantirajo milion km, to pomeni da bo baterija imela po koncu uporabe v avtu še second-life v energy storage, potem se jih bo recikliralo, smo v tej temi že dali to skozi. JAsno danes taki obrati niso ravno množični, ker tudi ni množične mase baterij ki bi crkovale. Za lep krog reciklaže moraš zato gledat baterije ki so na cesti že 20 let, npr. v Toyotinih hibridih (sem tudi že linkal kako in kaj).

Inženirjev je na tem forumu mnogo več kot si ti domišljaš, s to titulo se pač hvali samo eden.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

DamijanD ::

Je že kdo kaj gledal Xpeng G3 - baje pridejo tudi v EU letos in cena naj bi bila kar konkurenčna...

lufthammer ::

Priznam, meni te klade od avtomobilov sploh ne potegnejo.

a_borlak ::

Xpenga gledal le teste, me pa zanimajo EU cene.

hruske ::

Mimogrede, v Rusiji je ta moment v teku ekološka katastrofa, kjer se je zaradi taljenja permafrosta ... prevrnil rezervoar za nafto.

Če se je prevrnil rezervoar, kako stabilna je zares dobava nafte iz Rusije? Kdaj bojo začeli pokat naftovodi in plinovodi?

Rusija namreč proizvaja 12% do 13% (približno osmino) svetovne proizvodnje nafte.
Rad imam tole državico. <3

hojnikb ::

holy shit, chiptuning za model3
https://shop.electrifiedgarage.com/prod...

faking +150HP za dual motor.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

pegasus ::

Bolj slab software hack, ki ga tesla lahko zazna in ti potem več ne posodablja avta? Kdo bi to hotel ...

hojnikb ::

za drag race nerabiš updejtov :) Je pa 150hp kr lep gain za standardn avto. Moznost izbire nikol ni slaba stvar.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

Ni vsak mehanik s polovico odstranjenih delov in s čipiranim motorjem.

fikus_ ::

In kako dolgo lahko uporabljaš teh +150 hp? 30 sekund, 1 min?

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ni vsak mehanik s polovico odstranjenih delov in s čipiranim motorjem.

What?8-O
#brezpodpisa

DamijanD ::

Zakaj sploh? A je katera tesla dejansko prešvoh?

m0LN4r ::

Ej samo to je skregano med sabo, kupis drago teslo, da sparas na gorivu, ker je presneto drag avto, pol pa drag rejsas na elektriko, pa delas predelave, da se slisi kot petrol avto. Just let it be, pa furaj ECO mode, da cimprej dobis not razliko, ker ne glede na predelave za teslo se ne obracajo zenske glave.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

Ali pa to da kupis 200 konjski dizel in se cruzas 100 km/h na voznem pasu.

b3D_950 ::

Glede na količino/gostoto prometa bi lahko imeli 50 konjske fičkote.

dopoldne so penzionisti in šleparji z max avg. speed 50kmh.
popoldne pa vsi iz službe v kolonah z max avg. speed 30kmh.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b3D_950 ()

m0LN4r ::

Za te hitrosti, so krive ceste, ce bi bile sirse, bolj ravne z asfaltiranimi bankinami in v breg z dodatnim pasom za "pocasnejsa" vozila, bi bil promet 3x hitrejsi.

Si se ze vozil kdaj na kaksni novejsi "Bundesstraße" ? Prakticno je prometni tok v dolocenih odsekih primerljiv z tokom na nasih "avtocestah"
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sloxl8 ::

Aja, zato na nemških cestah ob konicah nastajajo po 20 in več kilometrski zastoji.

m0LN4r ::

V pet letih sem bil 2x v taksnem zastoju, enkrat ker so obnavljali sticisce B299, drugi pa zaradi prevrnjenega tovornjaka. Tako da nevem o kaksnih rednih zastojih govoris. Promet je tle hitrejsi in prometni tok pozre konkretno vecje stevilo vozil.

Hipoteticno ce bi ti poslal enako kolicino vozil, ki se tle prepelje med Nürnberg - München ali Passau München ali Stuttgart - Frankfurt na AC med Mariborom in Koprom, bi se prakticno zastopala cela slovenska avtocesta, kaj sele kaka ovinkasta regionalka skozi vukojebine, brez tretjega pasa za kamione in asfaltiranih bankin.

Aja, zato na nemških cestah ob konicah nastajajo po 20 in več kilometrski zastoji.
Se zgodi slucajno kak zastoj ja. Tako kot nazadnje nesreca v Slov. Bistrici, ki je prakticno onesposobila celoten promet med Mariborom in Celjem, ker polek AC niti stara cesta ni sfolgala pozirati prometa. Kolona je pa bila tudi nekaj kilometerska.

Ampak najprej moras razumeti, da se tle v eni uri na taki cesti prepelje veliko vec vozil, kot med Celjem in Krskem, kjer se prakticno celo pot peljes v koloni, razen ce si kamikaza.

Ce bi bila MB ali LJ, vsaj malo vecje mesto, ceste vec dnevnih migracij ne bi pozirale. Ze zdaj so problemi, pa je kaj LJ nima niti 300k prebivalcev, MB pa niti 100k, ko ce LJ zraste na 500K MB pa na 200K bos vsak dan v zastoju oz. prakticno jaz sem nonstop, ko pridem dol v kaksnem zastoju v bilokatero mesto se peljem med delovniki. Tle se to dogaja samo tu pa tam.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

sloxl8 ::

Rešitev za zastoje pri nas niso širše avtoceste, ampak decentralizacija, kar se je pokazalo ravno v času korone.

- Dokler so ljudje delali od doma ali bili na čakanju, je bil promet v okolici LJ povsem znosen - celo 130kmh so se zjutraj premikala vozila. Ko so se omejitve sprostile (sploh v zadnjem tednu), je podobno kot pred korono.
- Dokler je študentarija študirala od doma in jih firme niso potrebovale za študentsko delo, je bil promet OK. Sedaj, ko so izpiti, verjamem, da je marsikdo tudi spet na delu, je promet slabši kot pred korono.

Ergo, namesto v AC, kjer bodo itak služili samo gradbeniki s preplačanimi projekti in DARS s provizijami, dajmo podjetjem subvencije, da se preselijo v Maribor, Celje, NM in še kam ali pa tam na novo postavijo ali oživijo proizvodnjo. In, namesto investicij v AC, v univerzitetnih mestih zgradimo dovolj brezplačnih stanovanjskih kapacitet, da študentarija ne bo dnevno migrirala.

Nisem delal izračuna, ampak z 1,5mrd se bo dalo precej od zgornjega pokriti.

hruske ::

Centralizacija je problem, ki so ga vlade od krize 2008 povsem ignorirale.

Primer: Banka Celje in Abanka se združita, v Celju se zaprejo pisarne, zaposleni pa so razporejeni v Ljubljano.
Primer B: Hisense sedež podjetja preseli iz Velenja v Ljubljano.
Še veliko več jih je in to se pozna.
Rad imam tole državico. <3

m0LN4r ::

ID.3 naj bi prisel septembra, updejti 2021. Movers Club prednarocnikov, se bo lahko vozilo 3 mesce zastonj na lizing.
Ravnotako bodo vozniki prvih modelov lahko polnili svoja vozila eno leto zastonj. In nemcija je prejsnji teden podvojila subvecijo za elektro vozila iz 3000 na 6000eur. Pri menjavi staro za novo pa se dobi se umweltbonus v visini od 1000-5000eur odvisno od voza, ki ga das not.

https://www.computerbase.de/2020-06/vw-...



Tri konfiguracije in cene bodo fiksne:
Der ID.3 1st mit Basisausstattung (unter 40.000 Euro) umfasst Navigationssystem, ein DAB+ Digitalradio, eine Klimaanlage ,,Air Care Climatronic" mit 2-Zonen-Temperaturregelung, Sitz- und Lenkradheizung, Armlehnen vorn, schnelles Laden mit 100 kW Gleichstrom (DC) bzw. 11 kW Wechselstrom (AC) sowie 18-Zoll-Leichtmetallräder. Light Assist, natürliche Sprachbedienung und ID.light im Interieur und vieles mehr sind serienmäßig an Bord.
Der ID.3 1st Plus (unter 46.000 Euro) verfügt zusätzlich über eine Rückfahrkamera und das schlüssellose Zugangssystem ,,Keyless Advanced". Im Innenraum hat der ID.3 1st Plus außerdem eine Mittelkonsole, die mit zwei zusätzlichen USB-C-Anschlüssen hinten ausgestattet ist. Außen gehören getönte Scheiben, das Exterieur-Style-Paket in Silber, LED-Matrix-Scheinwerfer, LED Rückleuchten mit dynamischer Wischfunktion und 19-Zoll-Leichtmetallräder zum Ausstattungsumfang.
Der ID.3 1st Max (unter 50.000 Euro) bietet zusätzlich das Augmented-Reality-Head-up-Display (AR), zwei zusätzliche Lautsprecher, ein großes Panoramadach und 20-Zoll-Leichtmetallräder. Hinzu kommen der Fahrassistent ,,Travel Assist" inklusive Spurwechselassistent ,,Side Assist" und ,,Emergency Assist" sowie die Telefonschnittstelle ,,Comfort" mit induktivem Laden. Abgerundet wird der ID.3 1st Max durch komfortable Sitze inkl. elektrischer Einstellung der Vordersitze mit Massagefunktion.


3,4 sekunde do 60km/h

Na nemskem slo-techu: https://www.computerbase.de/forum/threa... niso navduseni nad tem BETA testom od vozila.

Jaz sem svojo rezervacijo prekinil, ker ne mislim vzet polizdelka. Bom se rajsi 10 let uzival v motorju na izgorevanje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

kow ::

Najvecja neumonost je siriti ceste. Povecan pretok prometa naj resuje software, ne pa vec poasfaltiranih povrsin. Sirjenje cest je za cajtom.

IL_DIAVOLO ::

Infrastruktura je vredu, samo omejitev hitrosti je prevec fiksen. Dars mora nekaj storiti na tem področju, da upočasni promet v prometnih konicah.

110-120 je cisto dovolj.

mertseger ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Infrastruktura je vredu, samo omejitev hitrosti je prevec fiksen. Dars mora nekaj storiti na tem področju, da upočasni promet v prometnih konicah.

110-120 je cisto dovolj.


100 bi bilo čisto dovolj kot vozijo tovornjakarji. Tako bi se oba pasova peljala veš čas konstantno, sedaj pa drugi hoče 130+ pa zaradi tega vsi stojijo.

m0LN4r ::

Samo 130+ ? To se peljes pozimi, ko se motor ni ogret.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

bf4ed ::

Jaz sem svojo rezervacijo prekinil, ker ne mislim vzet polizdelka. Bom se rajsi 10 let uzival v motorju na izgorevanje.


Zakaj?
Saj bi dobil update do konca letošnjega leta. Itak so pa samo dve stvari ki niso v funkciji. HUD in app za mobilni telefon.

a_borlak ::

Tudi obljubljena cena pod 30.000€ je očitno marketinška poteza, ker jo dosežeš šele z vsemi novimi spodbudami. Čeprav, obliko so pa uspeli narediti všečno, vsaj meni.

krucymucy ::

Te "1st" verzije so malo drazje, vec opreme ...
Pocakaj na "trendline" ali "comfortline" ekvivalent.

karafeka ::

m0LN4r je izjavil:

Pri menjavi staro za novo pa se dobi se umweltbonus v visini od 1000-5000eur odvisno od voza, ki ga das not.

Lahko daš več informacij o tem?
Kolikor vem, trenutno noben proizvajalec tega več ne ponuja, je bilo pa aktualno v prejšnjih letih, pa še to samo če si živel v enem izmed večjih mest. Bi pa bilo lepo:).

Za e-avte imajo v Nemčiji subvencijo od države 3000 in od proizvajalca 3000. S 1.7. se dvigne državna na 6000 + ddv se jim zniža za 3%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

ziga1990 ::

a_borlak je izjavil:

Tudi obljubljena cena pod 30.000€ je očitno marketinška poteza, ker jo dosežeš šele z vsemi novimi spodbudami. Čeprav, obliko so pa uspeli narediti všečno, vsaj meni.


niti ne ID.3 ki bo pod 30k€ je ID.3 z najmanjšo baterijo in osnovno opremo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

m0LN4r ::

1. Nemcija bo s 1. julijem spustila DDV iz 19% na 16%, folk bo navalil na avte vseh oblik ze samo zaradi tega, ker si s temi 3% manj DDVja lahko potem vsak pokrije obresti financiranja bilokaterega vozila. Recimo VW ima 1,99% tako da se 1% ostane lufta, ce pa kupis avto ranga 40k na CASH pa 3% tudi ni zanemarljivih.

2. Druga stvar je VW Wechselprämie (staro/novo): https://www.meinauto.de/lp-vw-wechselpr... to se dobi se vedno, cisto brez problema. Recimo moj oce tega pri Porsche Slovenija ni dobil, ker kao je neki proizvajalec mutil, da to gre samo ce avto kupis direkt pri VW. No nevem. Meni so en teden nazaj za polota ponujali se 2500.- dodatnega popusta pri menjavi za golfa.

3. Umwelbonus se bo v DE z julijem podvojil https://www.carwow.de/ratgeber/elektroa... sicer tu pise, da je moznih 9000eur, ampak prave subvencije je 3000x2 tistih dodatnih 3000 pa kokr je meni razlagal je ze upostevana prämija staro za novo, ki jo dobis pri VW.

4. Meni se zdi, da bo folk poleti v Nemciji navalil na avte, ker kolko poslusam Radio je trenutna prodaja sla dol za 50-60% zaradi corone, folk pa je cakal na te drzavne ukrepe.
Torej tudi E-up ima priloznost, 6000eur prämije, 3% nizji davek. Za povprecnega studenta je to potem tukaj avto za 270eur/mesec x 4 leta + elektrika in to je to. 300eur zmecejo ven, ko grejo enkrat za vikend ven.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

karafeka ::

Dvomim, da se bo znižanje davka poznalo kaj na cenah. To je bolj ukrep za proizvajalce, da si "opomorejo".

Glede VW Wechselprämie, na tvojem linku ti v rdečem okvirju piše, da je to bilo na voljo samo do 30.4.2019. In tudi drugi proizvajalci tega več nimajo. Popuste pač lahko dobiš tudi brez tega.

Drugače je pa tule uradno glede subvencij:
https://www.bafa.de/SharedDocs/Kurzmeld...
Po novem je 9000 za eavte, 3000 ti odšteje že trgovec, za 6000 moraš pa dat zahtevek na bafo, da ti jih vrnejo. (bafa je nemški urad za energijo, ekonomijo, izvoz itd). Veliko oglasov na autoscout-u ima to seveda že sedaj vključeno. Na linku je subencija za e-avte in hibride.

J.McLane ::

Vse je odvisno od ponudbe in povpraševanja, če država ponudi subvencijo, potem jasno proizvajalec proizvede več vozil, ker bo dobil več kupcev če bo cena subvencionirana. Če se pa proizvajalec odloči za butično proizvodnjo pa ceno lahko drži višje in bo vseeno vse prodal.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Dvomim, da se bo znižanje davka poznalo kaj na cenah.
Ne rabis dvomit, preverjeno se pozna. Nekateri dilerji ze zbirajo prednarocila. Jaz sem klical glede tega ze en teden nazaj, so rekl ni problem.

In tudi drugi proizvajalci tega več nimajo. Popuste pač lahko dobiš tudi brez tega.
Dobis, preverjeno. Bil tam, dobil.

Po novem je 9000 za eavte, 3000 ti odšteje že trgovec, za 6000 moraš pa dat zahtevek na bafo, da ti jih vrnejo. (bafa je nemški urad za energijo, ekonomijo, izvoz itd). Veliko oglasov na autoscout-u ima to seveda že sedaj vključeno. Na linku je subencija za e-avte in hibride.
Ce narocis avto ja, ce pa kupis avto iz zaloge, ki ima "tageszulassung" je ta cena, ki jo vidis koncna, ker ima avto "tageszulassung" je prodajalec ze izkoristil vse bonuse, saj avto ni "nov" ampak je bil ze 1. prijavljen.
To delajo nekateri dilerji, npr. AVP Autoland, da narocijo sami 50 komadov, da jih imajo na zalogi za kupce, ki rabijo avto takoj in nocejo po 10 mescev cakat, zato da je cena atraktivna pa mora imeti avto "tageszulassung" oz. biti enkrat prijavljen, v tem primeru je AVP tisti, ki uveljavlja to subvencijo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

PS: Lahko gres na mobile.de skoraj pri vecini E-Avtov v opisu ali cisto spodaj pise, da je subvencija bila ze uveljavljena, seveda ne velja to za avte po narocilu oz. ki si ga sam konfiguriras. Na mobile.de so to ze predkonfigurirana narocila.
Sem se sam zanimal za enga in mi je lepo povedal, narocili so tri razlicne, povedal mi je tudi koliko in katere se imajo na voljo. Ce bi vzel taksnega je cena taka in taka, brez subvencije avto dobim se letos, ker so jih narocili ze pol leta nazaj. Ce pa si ga hocem sam konfigurirat in narocit pa je drugace.

Enako bo za ID.3 First, nekateri dilerji so si sami rezervirali avto, da ga bodo lahko prodajali. Ni vseh 30.000 rezervacij od fizicnih oseb.
Sem bil pri VW Zentrum Landshut so mi sami povedali, da jih imajo nekaj narocenih. Tako da ce nimas rezervacije tudi ni problem. Bos dobil nekaj kosov tudi tako.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

b3D_950 ::

engine sound template za EVje
https://twitter.com/nos_6666/status/125...

:D
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

pegasus ::

Nov slovenski ljudski avto:

a_borlak ::

V EU bo takoj 20k€, tako da zna biti Dacia bolj konkurenčna.

m0LN4r ::

pegasus je izjavil:

Nov slovenski ljudski avto:
Takoj ko bos zenski spol preprical, da si naj ne kupujejo novih SUVjev za v mesto.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

https://avto.finance.si/8963145/BMW-in-...

Morda pa tesla ni tako neumna, da dela vse (kar je pomembno) sama. Nemški velikani tavajo levo in desno in ne vejo kaj bi. VW s fordom, ford kupuje hibridni pogon od toyote, ta dva nekaj med sabo, nič od tega pa ne bo trajalo tolk, da bi kaj nastalo. Kaj bo sploh še ford delal, če bo imel elektriko od VW, čeprav že VW kupuje baterije na trgu, hibridni pogon pa od toyote. Samo še tovornjaki mu ostanejo.

J.McLane ::

Pickupe bo delal za VW, novi Amarok bo v bistvu Ranger.

Ta sodelovanja so v resnici res tako, da pač neko stvar v celoti naredi eden drugo stvar pa v celoti drugi. To da bi dve firmi razvijali isto stvar skupaj je čisto mimo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Ja, za VW je to lahko pametno, ker se mu ne da ukvarjat s pick-upi od katerih nikoli ne bo imel več kot kak procent prodaje. Ne moreš pa kot proizvajalcev avtov prepustit drugemu razvoj _vsega_. Kaj boš pa potem sploh delal, kaj bo tvoja prednost. Ford gre k vragu, to je že jasno, za ostale bomo pa še videli.

m0LN4r ::

Na FB so pricurljale prve ponudbe za ID.3 na eni sem celo videl sliko o 29.000.- Z odstetimi vsemi popusti, nevem pa ali se je slo za First ali normalnega.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

ziga1990 ::

m0LN4r je izjavil:

Na FB so pricurljale prve ponudbe za ID.3 na eni sem celo videl sliko o 29.000.- Z odstetimi vsemi popusti, nevem pa ali se je slo za First ali normalnega.


imaš link?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Cene v Slo so:
ID.3 1ST: 39.141 €
ID.3 1ST Plus: 44.998 €
ID.3 1ST Max: 50.858 €
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Nemcia podobno:

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...

Menda bo model pod 30.000€ cez cas. Meni se zdi vse predrago. :)

+ID4 so pokazali Kitajci:

https://de.motor1.com/news/429325/vw-id...

Mikrohard ::

Saj če najcenejšemu ID.3 1st v Nemčiji odšteješ vse subvencije, prideš na dobrih 29k€.
««
875 / 1139
»»