» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
871 / 875
»»

Spock83 ::

Pavle91 je izjavil:

Pa še kaj? DMV na električne je koliko pri nas? 0,5%? Pa sej nima veze, dejstvo je, da je mogoče za 33 jurjev takšen avto še mogoče konkurenčen (že to verjetno le za resnične elektro nadušence) za 36 po subvenciji pa res ne vem kdo bo tole kupu. Avto je velik mal čez 4 metre...

Kolk te je pa Tesla prišla tutifruti po subvenciji (si še dobil 7,5K?)?


Ja 0,5%
Saj pravim. Trg ima svoje zakonitosti. Saj tudi gorenje kupiš ceneje v Avstriji kot v Sloveniji. Je pa vse stvar posameznika ter njegova izbira kaj bo kupi lin kaj ne.
Še čakam za subvencijo, ker v času korone niso vročali dokumentov.

codeMonkey ::

mertseger je izjavil:

kow je izjavil:

Nemci se mal blamirajo s Taycanom, ki je drag avto (a ni 50k drazji kot S?). Tesla jih medtem sesuva v rangu 50k evrov (model 3, sedaj pa se Y). Bomo videli, kaksne kolicine ID3 bo VW sposoben izdelati ter ce bo lahko drzal korak pri software-u. Smo pa lahko veseli, da so se Nemci v zadnjih 2 letih koncno zbudili in se je tekma zacela.


Taycan S stane 190K, Tesla S pa 105k. Bolj realna bi bila primerjava Taycan S in tesla Roadster ki bo ranga 210kEUR pa tudi letnika bosta bolj skupaj kot tu kjer je skoraj desetletje razlike.


Bolj realna? Se strinjam da Model S ni cisto v rangu Taycana, ampak Roadster je pa cisto druga stvar.

Zgodovina sprememb…

Makita ::

Valvoline je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Sem bral tam na EV SVET, da enemu, ki ma Model 3 nekaj šumi oz prasketa pri večjih hitrostih - naj bi bil kak del na karoseriji ki potem vrtinči zrak in povzroča hrup. Mislim da pri 170kmh, včasih tudi manj. Težko določljivo baje. In ga skrbi kje se bo lahko v Gradcu, kjer majo servis lahko fural tako hitro.:P Enega je motil razmak pri pokrovu za priklop elektrike ipd

Pomoje moraš imeti jeklene živce kot delavec na servisu s Teslami, ker kralji mislijo, da so kupili Maybacha za 300 jurjev :D

Subvencioniran izkoriscevalski scum :V
V znak protesta za idiotsko subvencioniranje, spet tankam cvicek po 65c.
:D


On ni noben izkoriščevalski scum in nič ni idiotsko subvencioniranje ampak je zelo smiselno in koristno. Prvič dajmo razčistiti, za 50K vreden EV da država enako veliko subvencijo kot pa za nek poceni EV. Državo bi več stalo če bi človek kupil bencinarja ali diesla, ker bi dala več za zdravstveno blagajano (infakt, kap, rak, ipd.) in znižal se bi ji BDP (bruto domači proizvod). Če je vsak človek zaradi nečistega zraka samo 0,1 % manj produktiven v službi to nanese destine miljonov evrov denarja na ravni cele države, ki ga država ne bo zaslužila, ker je zrak onesnažen. Da ne govorimo o tem da je tudi splošno pučutje slabše. Državi se bolj splača dat subvencijo za električnega, kot pa da bi človek kupil bencinarja/diesla in se ji zniža BDP, da veliko več za zdravljenje raka, infarktov, kapi (zaradi onesnaženega zraka) in še dodatno plačuje emisijske kupone evropski uniji zaradi preseganja izpustov. Sicer pa se bo itak subvencije čez ene 5-8 let ukinilo. Sicer pa kar tankaj cviček (kurilno olje), ko te bodo ustavili ta zeleni (cariniki) boš od kazni veselo vriskal!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

Makita ::

Gregor P je izjavil:

Makita je izjavil:

... le da jo je le Porsche Taycan sposoben ponoviti vedno znova8-)


To ni res. Pri normalni vožnji, kjer ne štartaš pa ga teraš do 200 na uro
... kaj a samo do 200 km na uro gre?!? Očitno jih Porsche tudi pri tem poseka na celi črti. Večkrat zaporedoma8-)



NEE! Pa kje sem reku da gre samo 200 km?! Očitno si nepismen. Kaj števc kaže nima veze, ker števci lažejo (pa saj to menda veš).

Porsche Taycan Turbo S ima maksimalno hitrost 162 milj/uro, kar je 259,2 km /h = manj kot 260 km na uro.

Tesla model 3 performance gre pa 261 km/h. TESLA GRE HITREJŠ.

Poleg tega da gre Tesla hitrejš, ima še več dosega in je 3x cenejša od Tayana Turbo S. Tesla je skoraj 100.000 EUR cenejša. . ;)

Definitivno se bolj splača kupiti Teslo.

Vir:

https://ev-database.org/car/1139/Tesla-...

https://ev-database.uk/car/1116/Porsche...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

Makita ::

Loh pa vzameš Teslo model S performance namesto Taycana Turbo S, ima močnejši motor, boljši pospešek, 20 % večji izkoristek, večji pritljažnik, vse to za 50 jurjev ceneje.

Definitivno se Tesla bolj splača.

https://ev-database.uk/car/1207/Tesla-M...

https://ev-database.uk/car/1116/Porsche...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

Pavle91 ::

Snežko,Makita, Warpi ti si en mal čuden škric s temle bolj splača...maš cel kup american made bencinarjev, ki imajo močnejši motor, večji prtljažnik pa dost nižjo ceno od panamere recimo, pa noben ne nabija kako se bolj splačajo...

Vazelin ::

Roko na srce ni Porsche nič posebnega v primerjavi s Teslo S (če odštejemo seveda materiale in izdelavo).
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Makita ::

Pavle91 je izjavil:

Snežko,Makita, Warpi ti si en mal čuden škric s temle bolj splača...maš cel kup american made bencinarjev, ki imajo močnejši motor, večji prtljažnik pa dost nižjo ceno od panamere recimo, pa noben ne nabija kako se bolj splačajo...


Ne, čuden škric jaz nisem. Morda si samo projeciral svoje lastnosti (projekcija, psihologija 3.letnik). Ja sej ni noben reku da morš Panamero vzet. Vzemi Tesla model S performance ane. Je dosti boljši avto za 50 jurjev cenejš in vse specifikacije ma boljše. Ali pa vzem Teslo model 3 perfomrance za 100.000 jurjev cenejš ima več dosega, veliko boljšo izkoristek, podoben pospešek, podobno močan motor. Al pa model S performance če bi se ti gre, amapak pač dejstvo je da se ti Taycan pač ne splača v primerjavi z Teslo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

codeMonkey ::

Vazelin je izjavil:

Roko na srce ni Porsche nič posebnega v primerjavi s Teslo S (če odštejemo seveda materiale in izdelavo).


In zanemarimo vse feedbacke in obcutke, ki naj bi jih sporten avto dal vozniku (1:35):


"Porsche has pulled every
engineering trick in the book
to make sure the Taycan is also
like no other electric car
through the corners.

It's got rear-wheel steering,
it's got torque vectoring,
it's got electromechanical roll
stabilisation.
The upshot is, it goes
like a Porsche round a track!"

Zgodovina sprememb…

Pavle91 ::

Makita je izjavil:

Pavle91 je izjavil:

Snežko,Makita, Warpi ti si en mal čuden škric s temle bolj splača...maš cel kup american made bencinarjev, ki imajo močnejši motor, večji prtljažnik pa dost nižjo ceno od panamere recimo, pa noben ne nabija kako se bolj splačajo...


Ne, čuden škric jaz nisem. Morda si samo projeciral svoje lastnosti (projekcija, psihologija 3.letnik). Ja sej ni noben reku da morš Panamero vzet. Vzemi Tesla model S performance ane. Je dosti boljši avto za 50 jurjev cenejš in vse specifikacije ma boljše. Ali pa vzem Teslo model 3 perfomrance za 100.000 jurjev cenejš ima več dosega, veliko boljšo izkoristek, podoben pospešek, podobno močan motor. Al pa model S performance če bi se ti gre, amapak pač dejstvo je da se ti Taycan pač ne splača v primerjavi z Teslo.


Tudi funkcionalno pismen nisi, ne glede na psihologijo v tretjem letniku. Tesla S se ravno toliko bolj splača od Taycana kot se recimo Dodge Chalenger za 40k usd bolj splača od Porschea Panamere. Ma močnej motor pa večji prtljažnik, pa cenej je. To je pa pri tebi vse kar nekaj velja.

b3D_950 ::

Taycan = 0.75*Rimac Automobili?:P
Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
豪快すぎ

codeMonkey ::

b3D_950 je izjavil:

Taycan = 0.75*Rimac Automobili?:P


Nope. Cez nekaj let pa mogoce res.

How did you change minds at Porsche?

They gave us a challenge at the beginning: "This is a new car that we are developing. Make it better. You have three months." Basically, they gave us an impossible task.

Was that car the Taycan?
No. I can't say what it was. However, we managed to surprise them with the timing and the performance of what we did. We are not necessarily better than them, we are different. We are helping each other. It is such a huge challenge to transition from combustion to hybrid and electric because there is so much to do. They can't do it on their own. They will take any help they can get. Also, we are focused on pushing the limits of performance. They are a premium brand, but they are still more focused on cost effectiveness and other areas like that.


Rimac rabi Porsche, da se dobro pozicionira kot Tier 1 dobavitelj:

We hope they will help us go from being this little company specializing in technology, prototyping and small-volume manufacturing to a serious manufacturer of components. A Tier 1 supplier, basically.


https://europe.autonews.com/automakers/...

Rimac rabi se nekaj casa skratka.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Prvi skupen projekt bo imel vsaj zadaj po dva locena motorja, kot Tesla Roadster. Mogoce bodo naredili celo kak hipersportnik s stirimi motorji, ampak nekako dvomim, da bi sli v to na prvo.

Makita ::

Pavle91 je izjavil:

Makita je izjavil:

Pavle91 je izjavil:

Snežko,Makita, Warpi ti si en mal čuden škric s temle bolj splača...maš cel kup american made bencinarjev, ki imajo močnejši motor, večji prtljažnik pa dost nižjo ceno od panamere recimo, pa noben ne nabija kako se bolj splačajo...


Ne, čuden škric jaz nisem. Morda si samo projeciral svoje lastnosti (projekcija, psihologija 3.letnik). Ja sej ni noben reku da morš Panamero vzet. Vzemi Tesla model S performance ane. Je dosti boljši avto za 50 jurjev cenejš in vse specifikacije ma boljše. Ali pa vzem Teslo model 3 perfomrance za 100.000 jurjev cenejš ima več dosega, veliko boljšo izkoristek, podoben pospešek, podobno močan motor. Al pa model S performance če bi se ti gre, amapak pač dejstvo je da se ti Taycan pač ne splača v primerjavi z Teslo.


Tudi funkcionalno pismen nisi, ne glede na psihologijo v tretjem letniku. Tesla S se ravno toliko bolj splača od Taycana kot se recimo Dodge Chalenger za 40k usd bolj splača od Porschea Panamere. Ma močnej motor pa večji prtljažnik, pa cenej je. To je pa pri tebi vse kar nekaj velja.


Pismen sem, ti si prej dokazal da nisi. Ja prav, to ne dokazuje nič. Če so eni ljudje čez les da kupujejo neracuonalno drage avte, ki so SLABŠI je to njihov problem, so že blesavi. Tebi pa ni treba bit blesav.

codeMonkey je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Roko na srce ni Porsche nič posebnega v primerjavi s Teslo S (če odštejemo seveda materiale in izdelavo).


In zanemarimo vse feedbacke in obcutke, ki naj bi jih sporten avto dal vozniku (1:35):


"Porsche has pulled every
engineering trick in the book
to make sure the Taycan is also
like no other electric car
through the corners.

It's got rear-wheel steering,
it's got torque vectoring,
it's got electromechanical roll
stabilisation.
The upshot is, it goes
like a Porsche round a track!"


En plačan rewiew ne dokazuje ničesar in ni vreden počenega groša. Občutki pa so placebo efekt. Ti bom jaz povedal da tesla stane 200 jurjev in kar naenkrat bo to najboljši avto na planetu ever existed ;)

Kar je pa dejansko nepojemljivo neumno je pa to, da nekdo kupi novega bencinarja za 45 k, ko bi lahko dobil za isto ceno Teslo, ki je boljši avto, močnej motor, boljši navor, boljši pospeški, boljš vse, še vožnja je 5-7x cenejša. Ampak ne, un vzame novega bencinarja? ČEMU? Bi še zastopu ljudi ki se vozjo v bencinskih kripah pod 4 jurje, ampak da gre pa nekdo kupit novega bencinarja za 50 k, to je pa nepojemljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

codeMonkey ::

Govori clovek, ki sanja o Twiziju. Izbris, ker je vsem jasno, da nisi nobena referenca in so s tem tovrstni prispevki totalno brez vrednosti.

Makita ::

codeMonkey je izjavil:

Govori clovek, ki sanja o Twiziju. Izbris, ker je vsem jasno, da nisi nobena referenca in so s tem tovrstni prispevki totalno brez vrednosti.


Slab, neumnen in neargumentiran poskus deskreditacije. En plačan rewiew ne dokazuje ničesar in ni vreden počenega groša. Občutki pa so placebo efekt. Ti bom jaz povedal da Tesla stane 200 jurjev in kar naenkrat bo to najboljši avto na planetu ever existed ;) To je tako kot ljudje mnogo boljše ocenijo vino, ki jo jih nasrali da stane ful velik, kokr pa unga ta pocen, v bistvu je pa oboje isto sranje največji cheap shit iz Mercatorja. Placebo effekt, google it ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

codeMonkey ::

https://fastestlaps.com/tracks/top-gear...

Dobro deluje ta placebo efekt na case krogov. Stiri sekunde dobro :)

Makita ::

codeMonkey je izjavil:

https://fastestlaps.com/tracks/top-gear...

Dobro deluje ta placebo efekt na case krogov. Stiri sekunde dobro :)


O res a 4 sekunde je kao velik? to je komi 5 %. Sicer pa kot da se gre vsak dirkanje v krogih po dirkališču. V praksi vsaka Tesla pusti vzadaj bencinarje ko se speljuje na semaforju ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

codeMonkey ::

V praksi tudi jaz Teslo prehitim s svojo specialko :)

Makita ::

Sevada je ne če štartata oba dva hkrati na semaforju.

Najmanj učikovit avto je Porsche Taycan.

Porsche Made The Least Efficient Electric Car

codeMonkey ::

Nihce ni se omenil:
https://www.greencarreports.com/news/11...

Lordstown Motors hasn't revealed many details of its Endurance electric pickup truck, but the company did say earlier this year that the truck will use in-wheel motors. Now we know exactly which motor Lordstown will use.

They'll be licensed from Slovenian company Elaphe, and built at Lordstown's Ohio factory.

lufthammer ::

(če odštejemo seveda materiale in izdelavo)

Ha, ha sej si skoraj vse odštel!

....Teslo, ki je boljši avto, močnej motor, boljši navor, boljši pospeški, boljš vse, še vožnja je 5-7x cenejša.

Moj par jurjev vreden avto (ker je že 10 let star) dela v enem kosu 1000 km, se ustavim za 5 min in je pripravljen za novih 1000 km. Udobja pri vsej možni opremi ne odtehta noben pospešek in niti končna 260, kar je 20 več od mojega. Gorivo je po evro, če imam za avto, bom imel še za gorivo.

Pa smo tam...

codeMonkey ::

Makita je izjavil:

Sevada je ne če štartata oba dva hkrati na semaforju.

Najmanj učikovit avto je Porsche Taycan.

Porsche Made The Least Efficient Electric Car



Fajn video. A si 4. tocki dobro sledil? Obcutki in placebo efekti pa to...

pegasus ::

codeMonkey je izjavil:

Nihce ni se omenil:
https://www.greencarreports.com/news/11...
Jep, Elaphe se lepo pozicionira v novi realnosti avto industrije. Kapo dol, izgleda da so zadeli timing.

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Nihce ni se omenil:
https://www.greencarreports.com/news/11...
Jep, Elaphe se lepo pozicionira v novi realnosti avto industrije. Kapo dol, izgleda da so zadeli timing.


+1

Bi pa se raje videl nekaj podobnega kot je uspelo Rimcu. Tole in Aptera niso ravno uveljavljene zadeve, kot je Porsche npr. Startupi pac. Je pa verjetno samo vprasanje casa za Elaphe. Pa tudi vse ni javno.

Zgodovina sprememb…

K0l1br1 ::

Makita je izjavil:

Prvič dajmo razčistiti, za 50K vreden EV da država enako veliko subvencijo kot pa za nek poceni EV. Državo bi več stalo če bi človek kupil bencinarja ali diesla, ker bi dala več za zdravstveno blagajano (infakt, kap, rak, ipd.) in znižal se bi ji BDP (bruto domači proizvod).
Ko berem take pavšalne bedarije, kar podvomim v smiselnost nakupa EV-ja. Ker če so razlogi gostilniške narave, potem kar naj jih kar imajo. Dejstvo je, da so kljub subvenciji ob nakupu dražji od ICE in zaenkrat je treba kar pošteno prirejeno matematiko, da so kao cenovno ugodnejši, pa še to ob takih predpostavkah, kot ICE-ja ne bi nikoli kupil.
Če se že gremo že neargumentirano debato, naj bo vsaj poštena!
Še vedno sem jaz z mojim icetom bistveno bolj učinkovit, kot če grem po EC-a, ki ga bom moral čez 200 km pol ure tankat. Kot da 8 ur dela in 1 uro vožnje na dan ni dovolj.

Tole.

lufthammer je izjavil:

(če odštejemo seveda materiale in izdelavo)

Ha, ha sej si skoraj vse odštel!

....Teslo, ki je boljši avto, močnej motor, boljši navor, boljši pospeški, boljš vse, še vožnja je 5-7x cenejša.

Moj par jurjev vreden avto (ker je že 10 let star) dela v enem kosu 1000 km, se ustavim za 5 min in je pripravljen za novih 1000 km. Udobja pri vsej možni opremi ne odtehta noben pospešek in niti končna 260, kar je 20 več od mojega. Gorivo je po evro, če imam za avto, bom imel še za gorivo.

Pa smo tam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Makita ::

K0l1br1 je izjavil:

Makita je izjavil:

Prvič dajmo razčistiti, za 50K vreden EV da država enako veliko subvencijo kot pa za nek poceni EV. Državo bi več stalo če bi človek kupil bencinarja ali diesla, ker bi dala več za zdravstveno blagajano (infakt, kap, rak, ipd.) in znižal se bi ji BDP (bruto domači proizvod).
Ko berem take pavšalne bedarije, kar podvomim v smiselnost nakupa EV-ja. Ker če so razlogi gostilniške narave, potem kar naj jih kar imajo. Dejstvo je, da so kljub subvenciji ob nakupu dražji od ICE in zaenkrat je treba kar pošteno prirejeno matematiko, da so kao cenovno ugodnejši, pa še to ob takih predpostavkah, kot ICE-ja ne bi nikoli kupil.
Če se že gremo že neargumentirano debato, naj bo vsaj poštena!
Še vedno sem jaz z mojim icetom bistveno bolj učinkovit, kot če grem po EC-a, ki ga bom moral čez 200 km pol ure tankat. Kot da 8 ur dela in 1 uro vožnje na dan ni dovolj.

Tole.

lufthammer je izjavil:

(če odštejemo seveda materiale in izdelavo)

Ha, ha sej si skoraj vse odštel!

....Teslo, ki je boljši avto, močnej motor, boljši navor, boljši pospeški, boljš vse, še vožnja je 5-7x cenejša.

Moj par jurjev vreden avto (ker je že 10 let star) dela v enem kosu 1000 km, se ustavim za 5 min in je pripravljen za novih 1000 km. Udobja pri vsej možni opremi ne odtehta noben pospešek in niti končna 260, kar je 20 več od mojega. Gorivo je po evro, če imam za avto, bom imel še za gorivo.

Pa smo tam...


Niso bedarije ampak je resnica. Smiselnost nakupa EV-ja je pa v boljšem performancu tudi med drugim in 5-7x manjšemu strošku za gorivo. EV se finančno splača na dolgi rok PO ČISTO REALNIH POSTAVKAH. NI res kar si napisal! NI reba nobene prirejene matematike in čudnih postavk. Navadna matematika in navadne postavke. E-up je dražji od primerljivega Cliota za 3 jurje. Pri povprečni razdalji kolikor jo naredi povprečni voznik na leto (15k), se ti višji strošek za gorivo povrne samo v treh letih. Preden blekneš kaj pa za 10k na leto, izračunaj sam ;) Hint: takrat je pa 4,5 leta. Avto maš pa lahko po 20 let če hočeš. Uglavnem po cca treh letih se povrne razlika v nabavni ceni pri povprečni kilometrini. Debata je argumentirana z moje strani.

Tvoj avto naredi razdaljo 1000 km mogoče v času 9 ur, če ne boš imel nobenega počitka vmes. Ker pa je takšna vožnja po 9 ur skupaj nevarna zate in za druge udeležence v prometu in prokleto neudobna, boš seveda delal postanke in boš prišel ravno tako na 10 ur. Električni jo pa naredi v času 10 ur. (googlaj 1000 kilometer challenge tesla model 3 Bjorn Nyland). Glede na to da se na tako razdaljo odpravljaš enkrat na leto, to nima nobene veze ta ena ura razlike (še to samo pod pogojem da se ne bi nič ustavljal kar kdorkoli je že kdaj se peljal po 9 ur hkrati lahko pove, da je prokleto neudobno in nevarno). Tesle po avtocesti naredijo po 350 km, ne pa 200 kot zmotno navajaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

Valvoline ::

LOOOOL. Hahaha...:))
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Drgac pa mal nasedes na lezec policaj, bye bye 50k+...
:))

Valvoline ::

Pa glej kaj pise spodaj, ce ga ne popravijo teslini zlatarji papa internet,navigacija ter dostop do supercargerje . hahahaha.... You have been tesla*d...
:D
Je pa lastnik ziher drzavni parazit dnevni migrant v zabarsiti, 90kkm v 2 letih.

lufthammer ::

Le zakaj ne gre popravljat? Baterijo mu pa Makita zlota še močnejšo...

lufthammer ::

novaa je izjavil:

...
evo prvo polnjenje za mano:


Sem prav prebral - dobre tri ure?
Iz Ljubljane v Mursko, hočeš čez pol ure nazaj, pa ne gre?

Naj kar bo zastonj, moja ura pač ni zastonj, kaj šele začeta četrta...

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Valvoline je izjavil:

LOOOOL. Hahaha...:))
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Drgac pa mal nasedes na lezec policaj, bye bye 50k+...
:))

Vedno, ko sem omenil drag servis je Warpi omenil kasko zavarovanje, a tukaj pa to ne šlo? Skoraj ne verjamem, da če daš 70k+ za avto, da ne bi imel še za kasko...

Utk ::

Hja, pod nekimi pogoji tudi kasko ne velja...
Kako mu je "ležeči policaj" razbil šipo pa tudi ne razumem zlepa.

fikus_ ::

30k€ hoče za avto + ~30k€ za popravilo (od tega baterija 20k€), . . . Potem je že bolje, da kupiš novega ali nepoškodovanega rabljenega.

Prava cena je, če ga komu proda za 1 €.

pero50 ::

Povozil je signalno ureditev. To ni ležeč policaj.
Verjetno je cena popravil precej večji minus za večino uporabnikov, kot pa doseg in čas polnjenja.

Utk ::

Povozil my ass, zaletel se je v nekaj konkretnega, samo lepše se bere, če je samo nekaj povozil.

mikhaair ::

Bi rekel da je povozil kakšno tablo pri zožanju. Ali več. Rdeče beli del pa razbil steklo.

Gregor P ::

Makita je izjavil:

Smiselnost nakupa EV-ja je pa v boljšem performancu tudi med drugim in 5-7x manjšemu strošku za gorivo.
Meni je danes za potrošnika še vedno bolj smiselno, da si umisli kakšnega hibrida, morda kar priključnega. Pri navadnem hibridu je na grobo tako, da s povprečno porabo narediš 750 km s 45 L tankom, prej si ga pa s 65 L (tam ranga 1.6-1.8 bencinskih motorjev). In pri tem se praktično ne rabiš odrekati nobenemu ugodju, nikjer ti ni treba čakati po pol ure ali več ipd. Če pa voziš "varčno" so pa rezultati še boljši, torej pod 6 L/100km, tudi pod 5 L (ampak tu si potem res pozoren na porabo! Vsaka malenkost šteje).

Najbrž je s priključnim hibridom rezultat še toliko boljši, sploh če se voziš večinoma po mestu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

DamijanD je izjavil:

Valvoline je izjavil:

LOOOOL. Hahaha...:))
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Drgac pa mal nasedes na lezec policaj, bye bye 50k+...
:))

Vedno, ko sem omenil drag servis je Warpi omenil kasko zavarovanje, a tukaj pa to ne šlo? Skoraj ne verjamem, da če daš 70k+ za avto, da ne bi imel še za kasko...


A za totalko si že slišal? Razbitino lahko sam prodajaš.

Sicer pa tudi pri klasičnem avtu ranga 30k € ja takale škoda takoj preko 10k €. Seveda imaš pa tam opcijo pod kozolcem kaj skupaj spacat in potem lepo nategnit kupca.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Makita je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

https://fastestlaps.com/tracks/top-gear...

Dobro deluje ta placebo efekt na case krogov. Stiri sekunde dobro :)


O res a 4 sekunde je kao velik? to je komi 5 %. Sicer pa kot da se gre vsak dirkanje v krogih po dirkališču. V praksi vsaka Tesla pusti vzadaj bencinarje ko se speljuje na semaforju ;)
Na tracku so 4 sekunde svetlobna leta.

Ariel Atom je glih ene 40k, to je zabavna igracka za male ovinke, medtem ko s teslo v ozkih ovinkih samo gume gulis.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

BoredMarvin ::

Makita je izjavil:

Sevada je ne če štartata oba dva hkrati na semaforju.

Najmanj učikovit avto je Porsche Taycan.

Porsche Made The Least Efficient Electric Car



Je precej učinkovit tam kjer porš mora bit učinkovit.

"The creation of downforce by passive devices can be achieved only at the cost of increased aerodynamic drag (or friction), and the optimum setup is almost always a compromise between the two."

Downforce @ Wikipedia

m0LN4r ::

Ja pa to je avto za zabavo, torej track, ovinki, ozki, siroki itn. ne pa Tesla k je v ovinkih kot omara.
Kok ma Testla cas na Nürburgring-Nordschleife ?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

m0LN4r ::

Pustmo zdej to, gremo na ljudske avte, torej:
ID.3 vs. rabljen Golf R, kaj bi kupili boljkone za zabavo?

Podatki, ki jih imam trenutno so:
ID.3 77kw ima 7,5s do 100 44kw pa 8s do 100, kar je slabse od Hyundai i30N, Golf GTI, Polo GTI, Audi S1 itn. pa se limit imas pri 160.
- Na adac.de pisejo, da bo zelo verjetno cena za normalno opremljen ID.3 z 77kw baterijo okoli 40.000eur: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...
Konkretno ceno bom verjetno izvedel cez 4 tedne.
Za Golf R pa ze imam ponudbo, letnik 2016, 4,9s do 100, cena 22k za skoraj vso mozno opremo.

Z avtom bi se delalo okoli 12.000km, slo 1-2x letno na kak Track v okolici.

Zdaj mi pa se lahko malce pomagate z izracunom kako dolgo bi moral voziti ID.3, da se mi razlika povrne.
Za podatke o porabi lahko vzamemo kr podatek iz spritmonitorja, to je 2200eur za bencin letno in 200eur za kfz steuer.
Elektrika tukaj pa je 30 centov, ce polnim doma, drugje je drazje. Pa ce bi ga mel, poraba tudi ne bi bila sanjsko nizka.
Torej k povprecni porabi normalnega soferja dodajmo ca. 20-30%. Jaz se vsak dan vsedem za volan z uzitkom in prehitim vsak dan vse kar se pelje na moji relaciji z manj kot 100.

V bistvu sem zelo nagnjen k ID.3 na dolgi rok, ampak se bi moral marsicemu odpovedati. Predvsem pa me najbolj moti limit pri 160 (zakaj), 160 je pri meni na AC vsak dan na stevcu in tudi obcasno na regionalki, ko pa sem dobre volje pa na AC sisnem avto kolko gre, torej ce je to ICE 200+ tempomat in sibaj.

Sprasujem cisto resno, seveda pa se obstaja opcija, da po 5 letih bo vec izbire EV in sele takrat se nabavi EV. Mogoce pa se bo dobilo pod 30k tudi kaj hitrejsega kot ID.3 in ne bo omejen na 160kmh. Sicer mocno dvomim, verjetno bo cena prej 3x visja, kot bi si zeleli.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Povozil my ass, zaletel se je v nekaj konkretnega, samo lepše se bere, če je samo nekaj povozil.

Jah na avtopilotu je bil.
Ce bi priletel v kaj "konkretnega" bi bil malo bolj poskodovan.

vostok_1 ::

2,4t avtomobil
Eco?

To lahko zrase zgolj na zelenici Gen X-ov.
There will be chutes!
Fun times ahead.
It came from the lab.

Mikrohard ::

@m0LN4r stroškovno primerjat 4 leta star avto z novim pač ni "fer"... ker je nakup rabljenega v vsakem primeru cenejši oz. bolj racionalen... kar se pa hitrosti na AC tiče, se pa zna zgoditi, da bo tudi v Nemčiji "kmalu" splošna omejitev 130.

Vazelin ::

Molnar: kup Golfa RS.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one.

J.McLane ::

m0LN4r je izjavil:


Sprasujem cisto resno, seveda pa se obstaja opcija, da po 5 letih bo vec izbire EV in sele takrat se nabavi EV. Mogoce pa se bo dobilo pod 30k tudi kaj hitrejsega kot ID.3 in ne bo omejen na 160kmh. Sicer mocno dvomim, verjetno bo cena prej 3x visja, kot bi si zeleli.


Ne, ti nisi resen. Si čisto resno spraševal že o 10 drugih primerih, kjer EV danes pač še ni najboljša opcija. Nobenega razloga pa ni da bi bilo jutri isto. Industrija pač mora dohiteti tehnologijo, ki se jo danes šele razvija.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Mikrohard je izjavil:

@m0LN4r stroškovno primerjat 4 leta star avto z novim pač ni "fer"... ker je nakup rabljenega v vsakem primeru cenejši oz. bolj racionalen... kar se pa hitrosti na AC tiče, se pa zna zgoditi, da bo tudi v Nemčiji "kmalu" splošna omejitev 130.
Vem, da ni fer, ampak to dvoje imam na izbiro. Omejiteve niso noben problem. Problem je da z ID.3jem pac ne mores tudi, ce bi hotel.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

a_borlak ::

ID3.
««
871 / 875
»»