» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
870 / 874
»»

m0LN4r ::

J.McLane je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

To že, ampak ali na semaforju dejansko redno speljuješ tako da kuriš sklopko in se naprezaš z optimalnim šaltanjem? Ziher ne
Skoraj vedno, kok gre. To dela pr 1.6 Polotu DSG povsem dobro, salta glih sele pri 50. Saj pr elektro je enako vprasanje, ali bos skos pohodil plin, ker ce ga ne potem itak nimas nic od tega. Pa kot je tip v reviweu rekel, kdor bo tega malcka teral po mestu, naj ne sanja o reklamiranem dosegu.

Motor ima 83 KM pri temle. Če ga boš primerjal z katerimkoli ICE avtom ki ima 83 KM bo ta električni dosti hitrejši.
Jaz bi pa temu rekel, malo hitrejsi.
Tole na posnetku ima 3 sekunde samo od 0-50 km/h
Jaz sem prestel slabe 4 sekunde 8-O no sicer pa 4 al 3,5, same shit ane. Pravim da tak potegne nas Polo z 90KM, tako da ni nic posebnega glih. Pa max. 130 je ze velik kompromis, ce se tle vozi po regionalki 110, kaj sele koga prehitet.

Jaz samo pravim, da je to dober avto za mesto, ampak argumenti kot pospesek pa to, so boljkone brezveze. Saj se gre prakticno za malo konzervo ne pa karavana ali Polota velikosti Golf 4.


Evo sem zate direkt poiskal tvojega 1.6 TDI DSG Pola:


Polo z več konji na papirju (7 KM) in nižjo maso potrebuje 0-60 kmh pol sekunde dlje. Da ne omenjam da do 60 kmh mora šaltat že v 3. prestavo pri čemer dobiš v rit 3 vmesne pojemke in pospeške, kar izpade kot agresivna vožnja in tega ziher ne počneš na dnevni ravni. Pri električnem je pa samo vušššš, čisto zvezno in enakomerno.

Lahko pa poisces video z DSGjem v katerem se hitreje potegne in menja avtomatika v 2. sele pri 50 in to tako.
Anyway pa pol sekunde ni nobena superiornost. Saj kot pravite itak ne rabis pospeska, tako da zakaj potem izpostavljati pospeske podhranjenga elektricarja nevem.

Sicer pa debata okoli tega itak ni fer, saj elektricar velikosti Polota stane 2x vec.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

J.McLane ::

Ta video je z DSGjem.

Zapletaš se, sedaj je pa problem cena. V glavnem speljevanje je superiorno v EV pa ne zaradi številke ampak zaradi uglajenosti in preprostosti. Kdo je za to pripravljen plačat je pa že drugo vprašanje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

IL_DIAVOLO ::

Koga briga preprostost, ce pa je 100x bolj zapleten menjalnik enako zanesljiv in to z minimalnim vzdrževanjem oz. v primeru rocnega menjalnika- ničelnim.

Srsly what is the point?

m0LN4r ::

Ja ker EV bos vozil najmanj do 500.000km in 20 let ane, preden ga zamenjas. Kje so tisti casi, ko si kupil avto pri 18ih in ga prodal pri 72.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

hojnikb ::

>Koga briga preprostost, ce pa je 100x bolj zapleten menjalnik enako zanesljiv in to z minimalnim vzdrževanjem oz. v primeru rocnega menjalnika- ničelnim.


*ahem* DSG z suho sklopko *ahem*
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

J.McLane ::

Kaj me briga zapletenost in vzdrževanje, če pa avto ne vleče zvezno brez vmesnih pojemkov in pospeškov. Niti nima takega odziva pri speljevanju kot EV in moram že sekundo prej vedeti, da se bom vključil v strnjeno kolono kjer je ravno pravšnja luknja za not skočit.

Saj človek se vsega navadi tudi neodzivnega gas pedala, ampak ko enkrat vidiš da tega ni treba, ne bo nobeden več šel nazaj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zheegec ::

Volkswagnova rast prodaje EV vozil v zahodni Evropi precej pod načrti v aprilu, cca 32k vozil.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Mikrohard ::

Mislim, da bo letos vsak proizvajalec pod načrti.

Makita ::

Polo z več konji na papirju (7 KM) in nižjo maso potrebuje 0-60 kmh pol sekunde dlje. Da ne omenjam da do 60 kmh mora šaltat že v 3. prestavo pri čemer dobiš v rit 3 vmesne pojemke in pospeške, kar izpade kot agresivna vožnja in tega ziher ne počneš na dnevni ravni. Pri električnem je pa samo vušššš, čisto zvezno in enakomerno.


Dejstvo je da imajo električni superiorno karakteristiko pospeškov, če pa je v konkretnem primeru prisotno softwersko bremzanje pospeškov pri EV, pa to še vedno ne spremeni dejstva da imajo električni motorji superirno karakteristiko torque-RPM in power-RPM v primerjavi z ICE avtom.

Plus še vedno velja tole:

Ljudje ne razumejo da ima citigo 12s do 100 vsak trenutek na razpolago.
99,9% ljudi vsakodnevno vozi z 20-30s do 100. noben konstantno vedno vsakokrat ne tišči avta do konca da koristi 10s do 100... je preveč dinamično to.... in z 12s do 100 si v mestu divjak!

Zheegec je izjavil:

Volkswagnova rast prodaje EV vozil v zahodni Evropi precej pod načrti v aprilu, cca 32k vozil.



Pod kakšnimi načrti, kolk so bli pa načrti?

Tist siv graf je za hibride, ne kolk je blo načrtovane prodaje če to misliš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

Gregor P ::

Makita je izjavil:

Polo z več konji na papirju (7 KM) in nižjo maso potrebuje 0-60 kmh pol sekunde dlje. Da ne omenjam da do 60 kmh mora šaltat že v 3. prestavo pri čemer dobiš v rit 3 vmesne pojemke in pospeške, kar izpade kot agresivna vožnja in tega ziher ne počneš na dnevni ravni. Pri električnem je pa samo vušššš, čisto zvezno in enakomerno.


Dejstvo je da imajo električni superiorno karakteristiko pospeškov
... le da jo je le Porsche Taycan sposoben ponoviti vedno znova8-)
Fully Charged’s Jonny Smith was given a unique opportunity to test the Porsche Taycan’s performance consistency, and was able to confirm its ability to handle repeated acceleration runs without running into thermal limits.




Porsche Taycan Defeats Tesla Model S In Acceleration, Handling, And Build Quality In German Comparison Test

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

K0l1br1 ::

Res prepričljivo. Neke performanse se poriva naprej, dejansko pa bi 3/4 folka imelo EV za normalno vožnjo, kjer, guess what, pospešek in podobne bedarije ne odtehtajo bistveno.

Gregor P ::

Itak, ampak za ene so pomembni pač samo pospeški:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Res šokantno, da je v nemške testu zmagal porsche. Če bi blo tesla vs e-up, si bi tudi upal napovedat zmagovalca, samo druge stvari bi upoštevali...

Makita ::

Za e-up sem nasel, da gre do 12.000RMP, do 15.000 naceloma ne bi smel biti nek problem.


Ja pol bi se dal E-upa navit da bi šel namesto 130 max, 162 km max 8-) ni švoh. Pa že 130 km/h je v resnic zadost za tak avto.

(15/12) x 130 = 162,5 km

b3D_950 ::

Makita je izjavil:

Za e-up sem nasel, da gre do 12.000RMP, do 15.000 naceloma ne bi smel biti nek problem.


Ja pol bi se dal E-upa navit da bi šel namesto 130 max, 162 km max 8-) ni švoh. Pa že 130 km/h je v resnic zadost za tak avto.

(15/12) x 130 = 162,5 km

Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
&#35946;&#24555;&#12377;&#12366;

kow ::

Nemci se mal blamirajo s Taycanom, ki je drag avto (a ni 50k drazji kot S?). Tesla jih medtem sesuva v rangu 50k evrov (model 3, sedaj pa se Y). Bomo videli, kaksne kolicine ID3 bo VW sposoben izdelati ter ce bo lahko drzal korak pri software-u. Smo pa lahko veseli, da so se Nemci v zadnjih 2 letih koncno zbudili in se je tekma zacela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Realnost je pa najbrž ta, da bi vsi rajši kupili Porscheja kot Teslo, če bi le imeli denar 8-)

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Jasno, da bi vsi hoteli drazji (in boljsi) avto. Poanta je, da nista iz istega cenovnega razreda, zato je primerjava nesmiselna.

Gregor P ::

EV-ji so tako ali tako še predragi za kakršnokoli smiselno primerjavo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Gregor P je izjavil:

EV-ji so tako ali tako še predragi za kakršnokoli smiselno primerjavo.


Pa ni nujno res, ce se ne motim primerljiva Panamera stane podobno kot Taycan. :)

Zgodovina sprememb…

Makita ::

... le da jo je le Porsche Taycan sposoben ponoviti vedno znova8-)


To ni res. Pri normalni vožnji, kjer ne štartaš pa ga teraš do 200 na uro, je v vsakdanjem življenje je performance možno ponoviti kolikorat hočeš pri vsakem električnem če ima le hlajenje baterije (večina ima.).

Sicer pa poglej tole, tud pri Tesli lahko ponavljaš kolikorat hočeš tud če ga teraš zmeraj iz štarta do 200 km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

J.McLane ::

Kaj je pa sedaj spet med Teslo in Panasonicom, pred časom sem dobil občutek, da se Tesla želi znebiti Panasonica in da Panasonicu tudi ni čisto všeč to v kar so šli pri GF?

Kaj se je sedaj spremenilo? So se odnosi med njima sprememnili ali gre samo za dokončanje tistega kar sta začela in Panasonic nima nekega mesta v dolgoročnejši Teslini strategiji?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Vazelin ::

Sem bral tam na EV SVET, da enemu, ki ma Model 3 nekaj šumi oz prasketa pri večjih hitrostih - naj bi bil kak del na karoseriji ki potem vrtinči zrak in povzroča hrup. Mislim da pri 170kmh, včasih tudi manj. Težko določljivo baje. In ga skrbi kje se bo lahko v Gradcu, kjer majo servis lahko fural tako hitro.:P Enega je motil razmak pri pokrovu za priklop elektrike ipd

Pomoje moraš imeti jeklene živce kot delavec na servisu s Teslami, ker kralji mislijo, da so kupili Maybacha za 300 jurjev :D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

pero50 ::

Ne, ljudje zgolj pričakujejo isto kvaliteto izdelave kot pri cliotu za 10 jurjov.

Vazelin ::

Aja pa baje so gumasti prepražniki pri Tesli 150eur:)) Baje ti jih kar dajo in potem Musk pošlje račun na dom naknadno :D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

codeMonkey ::

Valvoline ::

Vazelin je izjavil:

Sem bral tam na EV SVET, da enemu, ki ma Model 3 nekaj šumi oz prasketa pri večjih hitrostih - naj bi bil kak del na karoseriji ki potem vrtinči zrak in povzroča hrup. Mislim da pri 170kmh, včasih tudi manj. Težko določljivo baje. In ga skrbi kje se bo lahko v Gradcu, kjer majo servis lahko fural tako hitro.:P Enega je motil razmak pri pokrovu za priklop elektrike ipd

Pomoje moraš imeti jeklene živce kot delavec na servisu s Teslami, ker kralji mislijo, da so kupili Maybacha za 300 jurjev :D

Subvencioniran izkoriscevalski scum :V
V znak protesta za idiotsko subvencioniranje, spet tankam cvicek po 65c.
:D

Gregor P ::

Makita je izjavil:

... le da jo je le Porsche Taycan sposoben ponoviti vedno znova8-)


To ni res. Pri normalni vožnji, kjer ne štartaš pa ga teraš do 200 na uro
... kaj a samo do 200 km na uro gre?!? Očitno jih Porsche tudi pri tem poseka na celi črti. Večkrat zaporedoma8-)

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Vazelin ::

Tesla S na trgu ene 8 let al kolko. In potem Porsche letnik 2019 je boljši:D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one.

Gregor P ::

Ti ne razumeš, noben drug ne za delat in nikoli ne bo znal delat EV-jev kot Tesla; tako da je samo vprašanje časa, ko bo naslednji Teslin model z lahkoto premagal Porscheja, ki je sedaj prvič spacal skup en EV.:P

Pustimo sedaj zgodovino ... 8-)

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::

Pri električnem avtu ni samo ena metrika s katero moraš premagat Teslo.

Če že je na koncu pomembna metrika, ki kaj šteje prodaja in profit. Tu pa Tesli ostali zaenkrat samo sledijo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

codeMonkey ::

J.McLane je izjavil:

Pri električnem avtu ni samo ena metrika s katero moraš premagat Teslo.

Če že je na koncu pomembna metrika, ki kaj šteje prodaja in profit. Tu pa Tesli ostali zaenkrat samo sledijo.


Profit?

kow ::

Naceloma so blizu 0, kar je pri taki rasti prihodkov zelo dober rezultat.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Naceloma so blizu 0, kar je pri taki rasti prihodkov zelo dober rezultat.


Mogoce, ampak pumpanje delnice ima tudi nekaj s tem: https://techcrunch.com/2020/02/13/tesla...

Dalec od tega, da bi bil strokovnjak kar se financ tice, ampak v takih razmerah soditi o profitabilnosti, in to brez podrobnega vpogleda v finance, je IMHO zelo delikatno.

TheBlueOne ::

Zadnje, kar me je presenetilo od Tesle in njihovih financ je, da so se za denar bili deloma pripravljeni odreci cilju elektrifikacije sveta. V mislih imam, ko so sli v partnerstvo z FCA, da FCAju ni bilo treba placati kazni v EU zaradi previsokih izpustov.

Tako, da je kar nekaj kreativnih financnih resitev na strani Tesle in dosti dobrega marketinga okoli zelenosti.

codeMonkey ::

No, no... Resili so Alfa Romeo. Ne razmisljaj prevec v to smer :)

TheBlueOne ::

Ok resili Alfo ampak statisticno pomagali FCA. Kakorkoli obrnes, lahko FCA dela bolj "umazane" avte. :D

Gregor P ::

Dobro to mislim, da smo že obdelali, da so pri Tesli okoljevarstveni vidiki bolj sekundarnega pomena. Ampak saj tudi če so, Musk se je pač poslovno odzval na potrebe trga oz. politike, da si želijo več EV, ne pa da bo čustveno navezan na to idejo. In če bi nekega dne rekli, da EV-ji (v sedanjih inačicah) pač niso to, bodo pa delali kaj drugega profitno-pionirskega. Musku je predvsem pomembno, da je kapitalsko prvi v nečem (v smislu, da ujame pravi moment v času, ko se lahko zasluži veliko denarja, ne da je prvi s svojo tehnologijo in potem vmes propade, ko ta pravi profit delajo šele drugi kakšno desetletje kasneje - EV in rakete poznamo že od prej).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

TheBlueOne ::

Vem ja. Tip je neverjeten iz stalisca kako fura finance in kako fura marketisko agendo. Neverejten fanbase, tu sem pricakoval, da bo malo zaskripalo zaradi tega deala, posebej, ker zadevo lahko razumes kot kontraproduktivno globalnem cilju elektrifikacije.

Tesli sledim ravno zato, ker me fascinira kaj dela Musk in kako narediti dober fanbase. Avti mi niso pretirano vsec.

J.McLane ::

Pa saj subvencije in razne okoljske olajšave so na voljo vsem, zakaj je potem FCA šla plačat 2 miliardi Tesli, če bi pa s tem denarjem lahko naredili celoten R&D in bi štancali čisto dovolj EVjev?

Gross profit margin je Tesla imela vedno v plusu. Denar zapravljajo in se pufajo na drugih področjih, ali upravičeno ali ne je pa debata za delničarje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

mertseger ::

kow je izjavil:

Nemci se mal blamirajo s Taycanom, ki je drag avto (a ni 50k drazji kot S?). Tesla jih medtem sesuva v rangu 50k evrov (model 3, sedaj pa se Y). Bomo videli, kaksne kolicine ID3 bo VW sposoben izdelati ter ce bo lahko drzal korak pri software-u. Smo pa lahko veseli, da so se Nemci v zadnjih 2 letih koncno zbudili in se je tekma zacela.


Taycan S stane 190K, Tesla S pa 105k. Bolj realna bi bila primerjava Taycan S in tesla Roadster ki bo ranga 210k€ pa tudi letnika bosta bolj skupaj kot tu kjer je skoraj desetletje razlike.

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:

Pa saj subvencije in razne okoljske olajšave so na voljo vsem, zakaj je potem FCA šla plačat 2 miliardi Tesli, če bi pa s tem denarjem lahko naredili celoten R&D in bi štancali čisto dovolj EVjev?



Kje si nasel stevilko?

J.McLane ::

J.McLane je izjavil:

Kaj je pa sedaj spet med Teslo in Panasonicom, pred časom sem dobil občutek, da se Tesla želi znebiti Panasonica in da Panasonicu tudi ni čisto všeč to v kar so šli pri GF?

Kaj se je sedaj spremenilo? So se odnosi med njima sprememnili ali gre samo za dokončanje tistega kar sta začela in Panasonic nima nekega mesta v dolgoročnejši Teslini strategiji?


Še ena povezava mi je zanimiva, Lexus v UX 300e uporablja Panasonicove celice.
Garancijo bodo dali na milijon km.

Tesla že nekaj časa uporablja frazo "milion miles battery", so vse te celice v resnici zrasle na Panasonicovem travniku?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

mertseger je izjavil:

Bolj realna bi bila primerjava ... tesla Roadster ki bo ranga 210kEUR ...
... na to bomo pa morali še malo počakati

Shocker: Tesla Roadster Has Been Delayed, Says Elon Musk

If all goes according to this latest plan, we may not see the Tesla Roadster until 2022.


J.McLane je izjavil:

Tesla že nekaj časa uporablja frazo "milion miles battery", so vse te celice v resnici zrasle na Panasonicovem travniku?
... lahko da imajo kakšno pogodbeno klavzulo, da so morali počakati nekaj let ali kaj podobnega preden lahko tržijo enako tehnologijo naprej.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Pavle91 ::

Kia Soul: https://siol.net/avtomoto/novice/novo-v...

men je prov simpatičen avto. Sam 45/42K€ in to kao po popustu je pa mal prehuda za tak avtek...Na Norveškem je pa list cena 33K za tega ki je pri nas 42K... https://www.bos.no/personbil/kia/e-soul...

Je čist očitno da uvozniki nastavijo ceno glede na subvencijo s temi subvencijami profitirajo samo proizvajalci/uvozniki. Brez subvencij bi bile končne cene povsem enake.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pavle91 ()

Spock83 ::

Na norveškem nimajo davka na e-avto.

Pavle91 ::

Nimajo VAT? Pol bi bila nekje končna cena z davkom enaka (norge vat je 25%). Vseeno je pa osnovna cena brez davka nižja kot pri nas. Nonsens...

Spock83 ::

Hja gor je večji trg, celo največji in je nekaj izbire. VAT nimajo pa še kaj.

Meni je tudi dal ceno 50k za Kono 2020 pri nas. Pa še tko mi je prodajalec vzvišeno rekel, če imaš denar greva takoj narediti pogodbo. Pa sem se samo zahvalil za ponudbo (drugje po Sloveniji je bila ista zadeva za 3-4k cenejša).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Pavle91 ::

Pa še kaj? DMV na električne je koliko pri nas? 0,5%? Pa sej nima veze, dejstvo je, da je mogoče za 33 jurjev takšen avto še mogoče konkurenčen (že to verjetno le za resnične elektro nadušence) za 36 po subvenciji pa res ne vem kdo bo tole kupu. Avto je velik mal čez 4 metre...

Kolk te je pa Tesla prišla tutifruti po subvenciji (si še dobil 7,5K?)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pavle91 ()

vostok_1 ::

https://edition.cnn.com/2020/05/18/tech...
Iz oddelka predlogov novic.

Musk je zgleda malo preveč kritiziral svoje sponzorje, pa sedaj so mu spisali članek kot opozorilo, da "get back in line boy".
There will be chutes!
Fun times ahead.
It came from the lab.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()
««
870 / 874
»»