» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
86 / 1139
»»

Mesar ::

In kako bodo to dejansko realizirali? Ko bo folk trgal ven te števce pa noter metal svoje kable. Jaz požrem števec če bo samo zato tam, da bom vozo po elektriko ki jo imam doma nekam v 3 pm. Drugače pa je elektrika elektrika, ne da se je obarvat.
Your turn to burn!

Lonsarg ::

Policaj te vstavi pa lahko preveri barvo dizla. Lahko te bo tudi ustavil, da preveri kaj si ti šaril po avtu, efekt isti.
Ampak saj se strinjem z Warped, najverjetneje bodo šli na prevožene kilometre, bodisi pavšal, bodisi bojo uporabili elektronsko cestninjenje.

Torej bencinarji bodo dvakrat obdavčeni, zelo dvomim da bi sploh kaka Slovenija znižala trošarine na bencin, samo zato, ker zdaj več pobere z cestninjenjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

WarpedGone ::

Tako kot iz kamijonov trgajo ven tahografe?
Elektrike se pofarbat ne da, komot se pa štekarje nardi tolk pametne da mu moraš povedat kdo si. In si že premagan.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mesar ::

Ja sam pri nafti oziroma kurilcu nimaš kaj za mutit, tu pa se vedno najde kak bučko ki vrže žičko sem in tja pa se že dogajajo čudeži. Policaji? Ja težki štromarji so...
Your turn to burn!

Okapi ::

Satelitsko cestninjene bo uvedeno precej prej, preden bodo postali električni avti res aktualni (recimo vsaj 10% vseh v prometu). Nobenih komplikacij z višjo ceno elektrike za avte ne bo treba.

Je pa čisto mogoče, da bodo električni števci enkrat v prihodnosti prepoznavali potrošnike in bo elektrika za pralni stroj in hladilnik s trojnim AAA cenejša od elektrike za manj varčne naprave, ali bolj luksuzne, recimo hi-fi ojačevalnike nad 100 vatov.;)

O.

RejZoR ::

In folk kar misli, da bo štrom potem tolk poceni kot je sedaj. Haha, optimisti. Zahteve za štrom so relativno majhne, ko pa bo 3/4 slovenije poleg domov vsak dan napajalo par sto tisoč avtomobilov pa bo to ogromna obremenitev za omrežje in bojo veselo obrnili ploščo. In ker ne bo druge izbire se bojo spet lahko veselo preseraval z raznimi iz riti potegnjenimi davki, trošarinami, omejitvami itd itd.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Mesar ::

Bomo pa veternice postavli pa vodne elektrarne na vsak potok, pa boš doma mel free elektriko.
Your turn to burn!

gzibret ::

Ne vem, sicer je verjetno že kdo omenil, ampak če bi imelo električne avtomobile več ljudi, bi lahko brez problema uskladiščili nočne presežke elektrike in tako zmanjšali škodljive človekove vplive na okolje, pa še prihranili bi.
Vse je za neki dobr!

energetik ::

Nočnih presežkov elektrike NI, ker bi sicer EE sistem razpadel. Proizvodnja mora biti v nulo poravnana z porabo+izgubami+izvozom v tujino, sicer gre omrežna frekvenca gor/dol. Če se anomalija hitro ne izravna, imamo blackout.
Če še ne veste, obstaja regulacija frekvence, ki deluje na vodilnike, ventile turbin. Ob večjih odstopanjih se zažene še kakšna elektrarna ozirom izda ukaz za izklop.

kreki ::

Sam imam doma otočno sončno elektrarno. Ali mi bodo zaračunali davek na sonce al kaj?????
Priklopljen na šštrom.

sidd ::

energetik, bomo pač elektrarne v pogonu ponoči enako kot čez dan. Prav isto se bo vse odvijalo. Je pa res, da bi v tem primeru definitivno rabili še kakšen blok JE, zraven teš-a 6. Ali pa zapremo talum in kakšne jesenice in štore, pa je dovoj štroma za vse in še za izvoz :)
Rejzor - štrom ne bo cenejši, zna pa se zgoditi da bo cenejši kot naftni derivati.
no idea for signature
signed
I

Gregor P ::

Zna se tudi zgoditi, da bo elektrika tako draga, da bomo imeli doma kar električne generatorje na nafto, poleg nekaj ta hudih bencinarjev v garaži, ker si ne bomo mogli privoščiti električnih avtomobilov oz. ne bomo imeli denarja za elektriko:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

sidd je izjavil:

energetik, bomo pač elektrarne v pogonu ponoči enako kot čez dan. Prav isto se bo vse odvijalo.
Ne bomo mogli, ker večina HE ima zvečer izpraznjene dnevne akumulacije in morajo stati ponoči, da se voda spet nacurlja. Za TE bi bilo pa boljše, to pa ja. NEK pa itak dela že zdaj na polno 24/7, prav tako TET. Tako da nekega hudega viška proizvodnje niti ni na zalogi za ponoči. Kakšnih 200-300MW max recimo, iz Šoštanja pa kakšnih mlinčkov na rekah. Laufat Brestanico na plin za filat električne avte je pa _drago_.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

gzibret ::

Energetik, če je to res, kar govoriš, potem je govorit, da se bodo el. avti filali ponoči, res nesmisel. Škoda.

Torej je zadeva o velikih presežkih elektrike ponoči mit?
Vse je za neki dobr!

energetik ::

Ja ogromnih potencialnih presežkov že ni. TEŠ 4 in 5 delata med tednom ponoči tam nekje okoli 2/3 moči. TE-TOL je bolj kot ne "mlinček", poleg tega še omejen s proizvodnjo toplote. TEB kot sem rekel je draga (plin) in večinoma stoji.
Kakor sem pa seznanjen, morajo Dravske ponoči večinoma stati, da lahko potem v konici delajo na polno, sicer bi presegli omejitve bazenov. Prav tako Soške.
Razen seveda, če uporabimo za filat elekto avte poceni nočno energijo iz uvoza, ki pa verjetno tudi ne bo več poceni, če bodo tudi v tujini filali avtočke.
Mislim, da za množičen prehod na električne avtočke rabimo še kakšno nuklearko. Al pa TEŠ7 :)

Okapi ::

Množičnega prehoda itak ne bo. Težko si predstavljam že, da bi vsako leto električni avtomobili zamenjali 1% vseh vozil. Čez 20 let sigurno še ne bo 20% električnih avtov na cestah.

O.

RejZoR ::

S ceno kot jo imajo sedaj sigurno ne. Kdo pa je tolk mahnjen, da bo dal 25k za nek grd jajček z dometom 100km in po 5 letih moral še menjat akumulatorje za 1/2 oz 1/3 cene avta? Prišparaš na gorivu ja, ampak je pa začetna investicija prav absurdna napram cheap mestnim malčkom, ki za pol manj denarja ponujajo isto.
Za 15k pa dobiš ogromno goriva in rednih servisov, ki se ti razvlečejo na daljši rok in ne instantno zaradi nakupa avta.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

jype ::

Kupš plug-in Priusa, pa se po mestu voziš na štrom, po avtocesti pa na plin.

Okapi ::

Samo dokler je bencin še razmeroma poceni, in ni nobenih davkov na onesnaževanje mestnega zraka, še vedno ni računice.

O.

Gregor P ::

Definitivno se ne splača dati za nek avto 15.000 evrov več samo zato ker je na pol električen. In tudi ni videti, da bi tisti, ki dejansko dajejo denar za to, tako strašansko pospešili razvoj te tehnologije, da bi v neki bližnji prihodnosti začeli masivno serijsko proizvajati takšna e-vozila.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Seveda ni računice.

Mercedes ma eno super reklamo, v kateri kamera kakosežereče panningu mimo avtomobila, preko katerega se izpisuje kaj vse je bilo narejeno na tistem delu, da se okolje čim manj obremenjuje, tako med proizvodnjo kot med uporabo vozila...

Potem pa en čiča reče, da za okolje itak ne moreš narediti preveč in se iz garaže odpelje s kolesom.

Mipe ::

Hja, 100% električne avtomobile bomo imeli takrat, ko bo zmanjkalo nafte, plina ter bo zaradi bioplinskih kultur razsajala lakota.

Gregor P ::

To bo šele onesnaževanje okolja, da bomo sploh lahko proizvedli toliko električne energije, in metali vse te okolju neprijazne baterije proč:8)

Po mojem je boljše, da v tem času razvijejo rajši kakšne boljše manjše mobilne čistilne naprave, ki bi jih vgradili v vsako vozilo; razen če bodo tudi te stale po 15.000 evrov na vozilo;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Matev ::

To bo šele onesnaževanje okolja, da bomo sploh lahko proizvedli toliko električne energije, in metali vse te okolju neprijazne baterije proč


motiš se

proivodnja elektrike manj onesnažuje okolje kot črpanje, transport, rafiniranje in kurjenje nafte oziroma njenih derivatov v vsakem avtu posebej

nekikr ::

Najbrž imaš v mislih transport nekaj milijonov ton indonezijskega premoga do TEŠ 6 kajne ;)

Matev ::

Najbrž imaš v mislih transport nekaj milijonov ton indonezijskega premoga do TEŠ 6 kajne ;)


tudi elektrika iz termoelektrarn je okolju bolj prijazna kot kurjenje nafte v vsakem vozilu posebej

nekikr ::

Odvisno od tega koliko nazaj greš gledati kako se določen tip elektrike pridobiva. Če gledaš Krško potem sigurno, če gledaš kurjenje indonezijskega premoga v TEŠ potem pa ne vem če je res toliko bolje (gledano celotno, ne samo emisije iz dimnika).

Matev ::

potem pa ne vem


ja no
tu se strinjam s teboj

sicer pa vse skupaj je brezveze - ker ko bo bencin po 3 eure
ali ga pa sploh ne bo ...

nekikr ::

Ampak spet se nekaj pozablja pri tem utopičnem razmišljanju. Indonezijski premog bo predrag, če ga bodo vsi kurili za elektriko, vodnih rezerv ni ravno neomejeno (po neki kritični točki je vsako nadaljnje izrabljanje zelo drago), urana/plutonija/torija...tudi nimamo v nekih velikih količinah. Dolgoročno (pa ne mislim 5 let) je vprašanje kako se bo stanje spreminjalo in kakšne prepreke se bodo pojavile tudi pri generiranju električne energije glede dobave energentov za njeno pridobivanje.

Matev ::

urana/plutonija/torija...tudi nimamo v nekih velikih količinah

imamo - v morju ga je za mnogo stoletij
tudi opcija fuzijske elektrarne je vedno bolj realna

vodnih rezerv ni ravno neomejeno

niti ni potrebno da jih je omejeno
jih je pa še dosti v rezervi - recimo na spodnji savi bi lahko zgradili niz elektrarn

Dolgoročno (pa ne mislim 5 let) je vprašanje kako se bo stanje spreminjalo in kakšne prepreke se bodo pojavile tudi pri generiranju električne energije glede dobave energentov za njeno pridobivanje.

tu imaš prav
nafta bo zelo vprašljiva

razen če si mislil da bo sonca, vode, vetra ali pa urana zmanjkalo

Okapi ::

tudi opcija fuzijske elektrarne je vedno bolj realna
Če za hip pozabimo na signore Rossija se afaik na tem področju v zadnjih 20 letih ni kaj prida premaknilo, realno gledano. Sedaj obljubljajo (oziroma si optimistično obetajo) približno enako, kot so pred 20 leti.

Drugače pa nafte je še kar precej, premoga pa sploh. Prej kot fuzijske elektrarne bodo začeli biogorivo začeli delati iz gensko spremenjenih evkaliptusov in drugih hitro rastočih dreves. Itak pa bi bili dovolj še dve srednjeveliki klasični jedrski elektrarni in je Slovenija preskrbljena z vso elektriko tudi za avte in ogrevanje. Ali še pet novih in se lahko začnemo tudi komplet na elektriko ogrevati, namesto na premog in nafto.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Matev ::

fuzija je zastala ker ni bilo interesa raziskovati v tej smeri

če bo interes lahko zadevo močno pospešijo

sicer sedaj poteka gradnja prve testne elektrarne

TribesMan ::

A jedrskega goriva je pa neskončno mnogo in ga ne bo nikoli zmanjkalo?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

jype ::

TribesMan> A jedrskega goriva je pa neskončno mnogo in ga ne bo nikoli zmanjkalo?

Tako je.

dzinks63 ::

vodnih rezerv ni ravno neomejeno


Pravzaprav jih je, desalinizacijo že sedaj uporablja kar nekaj držav, v prihodnje jo bo še več.

jest10 ::

dzinks63 je izjavil:

vodnih rezerv ni ravno neomejeno


Pravzaprav jih je, desalinizacijo že sedaj uporablja kar nekaj držav, v prihodnje jo bo še več.


Verjetno misli uporabne vode za elektrarne

Mesar ::

Le teh je pa še več!!!
Your turn to burn!

nekikr ::

razen če si mislil da bo sonca, vode, vetra ali pa urana zmanjkalo

Imaš prav. Pokrijmo celo slovenijo z vetrnicami in sončnimi paneli, da bomo dobili 10% potrebne energije, ko bomo enkrat z njo polnili avte (pa vedno požrešnejšo tehnologijo). Konec koncev je redkih kovin za njihovo izdelavo neomejeno (samo bog ne daj, da kitajska reče stop izvozu). Nabiranje radioaktivnih materialov iz vode je pa tako rentabilna in trivialna zadeva, da se je že sedaj poslužujejo vsi.
Ne razumeš ravno najbolje, kaj bi rad izpostavil kajne?

jest10 ::

Mesar je izjavil:

Le teh je pa še več!!!

No, kje? V Sloveniji imamo še vodne rezerve za okoli 400MW ozeroma malenkost več, če se gremo zafrkavat še s potočki. Samo to pomeni "štenge" na komplet Savi, Soči, Muri, Idrici. Drava je pa itak že popolnoma izkoriščena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

energetik ::

Ja to pomeni začetek naslednje akumulacije takoj za iztokom iz prejšnjega jeza. Praktično ne bi več imeli rek, ampak počasi premikajoča se jezera. Ne vem, če si to želimo v zameno za tistih par 100MW.

Matev ::

Pokrijmo celo slovenijo z vetrnicami in sončnimi paneli, da bomo dobili 10% potrebne energije,


jao

a pa ti sploh veš kaj pišeš?

Zvezdica27 ::

lp,

sem kajakaš...

kdor pravi da je vodna energija, torej hidroelektrarne zelena energija je zame navaden idiot. Uničili si bomo vse reke, da bomo lahko furali avte.

Mene je groza kaj delajo, kaj hočejo z Muro in Sočo... Ali pa s Savo, kjer je najlepša (okoli Trbovelj).

Sram nas je lahko.

Jaz sem za jedrsko, fuzijo, morje... Ker ...

katastrofa...

zz

WarpedGone ::

Uničili si bomo vse reke, da bomo lahko furali avte.

Ne, uničili si bomo reke, ker nucamo štrom.

10-letni povprečni letni porast porabe električne energije je cca 3% letno. Brez enega električnega avtomobila. To varira skupaj z gospodarsko rastjo/recesijo a povprečje je takšno. Če te 3% preračunaš v konkretne GWh in realno oceniš kolk električnih avtomobilov bo več na cesti vsako leto, vidiš, da se dodatna poraba GWh za polnjenje teh novih EV-jev skrije v šumu - še vedno bo porast v bistvu enak kot brez EVjev - cca 3% letno.

Nove elektrarne nucamo z ali brez električnih avtomobilov. Natanko enako mnogo in natanko enako močne nove elektrarne.
Zbogom in hvala za vse ribe

celada ::

JE je pretty much edina dolgoročna opcija.

dzinks63 ::

Še nekaj dni in bo v Ženevi predstavljen Renault Zoe v serijski obliki. V njem bo polno inovacij, najzanimivejša bo cena, saj se špekulira o enaki ceni kot za dizelski model.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Phil ::

dzinks63 je izjavil:

Še nekaj dni in bo v Ženevi predstavljen Renault Zoe v serijski obliki. V njem bo polno inovacij, najzanimivejša bo cena, saj se špekulira o enaki ceni kot za dizelski model.



The Zoe will be offered at a price around € 15,000 (certainly after government grant and battery rental excluded). Mnja :8).

TribesMan ::

Keep on dreaming...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

guest #44 ::

A da vam pod nogami leži neizmerna količina energije pa vsi pozabljate? If you ask me bo to mnogo prej kot fuzija, le protipotresno bomo morali začet gradit.

guest #44 ::

Resource size: The report calculated the United States total EGS resources from 3-10 km of depth to be over 13,000 zettajoules, of which over 200 ZJ would be extractable, with the potential to increase this to over 2,000 ZJ with technology improvements -- sufficient to provide all the world's current energy needs for several millennia.[37] The report found that total geothermal resources, including hydrothermal and geo-pressured resources, to equal 14,000 ZJ -- or roughly 140,000 times the total U.S. annual primary energy use in 2005.


To, plus povečanje učinkovitosti in imamo noro visoko ekonomsko rast za vsaj naslednjih 200 let. Po tem pa itak bomo živeli na PCjih in ne bo nobene portebe po avtomobilih.

I'm betting my money on this.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

guest #44 je izjavil:

A da vam pod nogami leži neizmerna količina energije pa vsi pozabljate? If you ask me bo to mnogo prej kot fuzija, le protipotresno bomo morali začet gradit.
To imaš prav. Pod nami je ogromen jedrski reaktor, samo vrtati moramo dovolj globoko.
Nekje pa še to ne (Islandija...). Elektrika na pol zastonj, ogrevajo celo pločnike v Reykjaviku in del morja za kopanje. Okna majo kljub hladnemu podnebju enojne, brez tesnil. Itak bi šla energija drgač brez veze v luft.
««
86 / 1139
»»