» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
1
...
808 809
810
811 812
...
815

hojnikb ::

Ne se spraševat kako hudiča je to možno, ne si ponavljat balon, balon, balon,

Kolk dnarja si upaš vržit na mizu, da bo TSLA do konca leta prišla na 1500$ in med letom nebo dipnala pod 700$?
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

J.McLane ::

"The Market Can Remain Irrational Longer Than You Can Remain Solvent"

Točno to vidimo na primeru TSLA v živo, tisti ki so želeli zaslužit na zgodbi propada Tesle torej so shortali, so zelo močno opekli. Kje bo cena obstala v prihodnje pa lahko samo rečem, pripravite kokice.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedOne ::

Kolk dnarja si upaš vržit na mizu, da bo TSLA do konca leta prišla na 1500$ in med letom nebo dipnala pod 700$?


Trenutno mam 0 potreb po takšnih stavah, dip na $700 pa je še vedno +$$$$$$$$.
Kdorkoli s par % poznavanja zadev danes napoveduje le, da ne ve kam bo stvar šla.
Buy and go away.

je bo cena obstala v prihodnje pa lahko samo rečem, pripravite kokice.

Ob klasičnem short squeeze po poku in pokritju, gre cena nazaj dol.
Baje shorterji še ne pokrivajo svoje pozicije, rast se dogaja zaradi navala drugih kupcev. Ti pa ne kupujejo pri 800 z namenom prodaje nižje.
1+1
Are you not tired of being wrong again and again?

Gregor P ::

... saj pri BTC tudi ne>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

Ja, BTC&Co je lep prikazatelj tega, kako grdo lahko hitro rastoci baloncek pokne. Ali housing crash. Ali dotcom bubble crash.... Vsako dekado se dogaja podobna zgodba, naivnih ovc pa vsakic vec.

Ce kdo realno misli, da TSLA lahko raste s taksim tempom samo se navzgor (navidez nobenga stropa), well... Good luck>:D
Moje realno predvidevanje je kvecjemo to, da ko se tale baloncek ohladi, bo TSLA spet nekaj casa okol 300-400$.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

WarpedOne ::

Zakaj točno bi to blo 'realno predvidevanje'
Ker si že vidu cifro 900?
Namreč, dokler je nisi vidu, se ti je zdelo realno okrog 50 ... itak da bo stvar še opletala ampak okrog daljših številk.
Are you not tired of being wrong again and again?

hojnikb ::

Lets wait and see.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Gregor P ::

Ko smo že pri temi, BTC-ju se sedaj dogaja Kitajska, in dejansko se tudi veliko zahodnim podjetjem dogaja Kitajska, ker so jim tja lastnoročno izvozili praktično ves "know-how" in isto je sedaj naredila tudi Tesla. Vi pričakujete milijarde, jaz pa poceni kopije "Tesel".8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedOne ::

Hočeš rečt poceni kopije s +1000km dosega in 2,2s 0-60?
Kako zelo bi kaj takega bolelo teslo in kolk zelo bi to bolelo Toyto, Hondo, mercedes, volksvagen, ...?

Kako ljudi nič ne izuči ...
Are you not tired of being wrong again and again?

Gregor P ::

... dejansko, kako velikih podjetji prav nič ne izuči, ampak takle mamo ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedOne ::

"To argue that legacy OEMS (car companies) will 'just catch up' when they launch their own EVs now seems terribly naive, given battery ranges half of Tesla, and passive orgo cultures that devote their efforts to selling gas-powered combustion engines through TV & print ads and dealer promotions."
Are you not tired of being wrong again and again?

Nikec3 ::

https://www.google.com/search?q=tsla&oq.....69i57j0l7.711j1j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

@Warpi, čestitke za penzijo! Upam, da boš vsaj malo ne-evforičen in boš del svojega portfelja prodal, ter že danes zaužil malo nagrade za 14-letno spremljanje razvoja EV-jev in Tesle.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hojnikb ::

tole ni penzija, tole je polog za cybertruck >;)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

WarpedOne ::

Hvala.
Kar sm naredu jaz, bi lahko kdorkoli drug tudi.
Nič ni skrito.
Are you not tired of being wrong again and again?

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Gambino ::

Tesla je postal vodilni proizvajalec električnih avtomobilov na svetu.

Nemška avtomobilska industrija pri elektromobilnosti zaostaja, prehitevajo jo tudi kitajski proizvajalci.

Tesla dve do tri leta pred drugimi proizvajalci.

LINK
Deaan !!!

Nikec3 ::

Švabi pa veselo forsirajo plug-ine:
https://avto.finance.si/8957626/Radikal...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Priključni hibridi bi v teoriji morda lahko bili dobri, ampak v praksi takšnega še ni, sploh pa ne nemškega. Morda ga nikoli niti ne bo, če bo, bo pa toyotin. Nobene škode, če jih prepovejo skupaj z drugimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

@Gambino
Zakaj linkate slovenske novice? Saj razumete, da slo novinarji berejo iste tuje vire kot mi? Morda celo to temo?

Kolikor sem nasel na netu, je ta glavni strucko v EU:
https://twitter.com/auto_schmidt

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

jype ::

kow je izjavil:

Kolikor sem nasel na netu, je ta glavni strucko v EU:
Ni videti kot stručko.

Utk ::

kow je izjavil:


Kolikor sem nasel na netu, je ta glavni strucko v EU:
https://twitter.com/auto_schmidt

Preveč se ukvarja s co2 targets. To je kratkoročni problem, ki ga plugini lahko kratkoročno rešijo, ampak slej ko prej bojo ljudje in vlade videli, da je ta cesar gol, in potem bo spet jok, da so šle milijarde v napačno smer, 8 let starih pluginov pa nihče ne bo hotel za normalen denar.

alanob ::

Utk je izjavil:

Priključni hibridi bi v teoriji morda lahko bili dobri, ampak v praksi takšnega še ni, sploh pa ne nemškega. Morda ga nikoli niti ne bo, če bo, bo pa toyotin. Nobene škode, če jih prepovejo skupaj z drugimi.


Kot sem že rekel, Renault. Kar so naredili, je vsaj na papirju odlična zadeva, meni se zdi boljša rešitev, kot Toyotina.

Utk ::

In to veš kako? Koliko je manjši prtljažnik zarad baterije, kakšna je poraba ko zmanjka baterije? Že na teh dveh simpl "testih" pogrnejo vsi plugini do zdaj. Razen toyotin, ki je pa enostavno predrag. No, pri prtljažniku tudi toyota pogrne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Renaultova rešitev hibrida ni nič drugega kot na pol poti do Toyotine rešitve. Še vedno se niso odpovedali stopenjskemu menjalniku, ki nima kaj početi v sodobnem avtu, samo folk ga je navajen, konzervativni Evropejci pa ne upajo ponudit nič kar bi bilo izven navade uporabnika.

Tesla ima jajca narediti nekaj čisto drugače, jasno to v začetku veliko ljudem zgleda kot polizdelek, ampak ko tako zadevo izpiliš, te težko kdo še dohiti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ja, in nazadnje je treba pogledat še ceno. Spodobno opremljen captur bencinar s 150 konji je že zdaj 28 jurjev po ceniku. Priključni hibrid s 160 konji mora bit obvezno še par jurjev dražji...

ziga1990 ::

samo kako pa Renaultov priključni hibrid deluje sprazni baterijo in gre potem samo na ICE?


brez zamere samo raje kupim priključnega hibrida/navadnega hibrida od znamke ki to tehnologijo razvija in masovno uporablja že 20let+
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Tema o hibridh je tule:
https://slo-tech.com/forum/t712658/849

Dajmo tam dalje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Utk je izjavil:

kow je izjavil:


Kolikor sem nasel na netu, je ta glavni strucko v EU:
https://twitter.com/auto_schmidt

Preveč se ukvarja s co2 targets. To je kratkoročni problem, ki ga plugini lahko kratkoročno rešijo, ampak slej ko prej bojo ljudje in vlade videli, da je ta cesar gol, in potem bo spet jok, da so šle milijarde v napačno smer, 8 let starih pluginov pa nihče ne bo hotel za normalen denar.


Tako je. CO2 targets so kratkorocno glavni razlog za razumevanja modelov prodaje velikih proizvajalcev (minus Tesla). Ce ne preberes regulativ, ne mores razumeti zakaj je VW proizvodnja, recimo e-up, taksna kot je. Zakaj toliko hibridnih modelov itd.

Tip pac to studira.

TheBlueOne ::

Brendom je vazno, da prodajajo mase novih vozil, ce ohranijo vrednost je super, ni pa prioriteta. Pac prilagodijo se predpisom, ki jih soustvarjajo. Mase potrebujejo avte, resitev pa ni elektro, ker je predrag, tako da drzave tega ne morejo forsirat. Hitro ne bi bilo vec subvencij. Politicno ne prezivi nihce, ce so naenkrat vozila 30kEUR++. Morda lahko druzino tlacis v UPa za kaksne 20kEUR+, ampak bi to cutili na konfortu.

Ce je res kar pravite tesla obozevalci okoli baterij, pa tako ali tako ni realno elektrificirati na hitro.

Zgodovina sprememb…

Gavran ::

janipapillon je izjavil:

Gavran je izjavil:

WarpedOne je izjavil:

Leta 2020 se najdejo osebki, za katere vzhajanje in zahajanje sonca ni predvidljivo...


Edino kar je pri se predvidljivo je nocna proizvodnja, ker podnevi ne mores predvideti 10minutne oblacnosti...

Verejtno bi ti bila čist nesprejemljiva ponudba:
- opravljal boš isto delo kot sedaj. Isti pogoji. Vse isto.
- Ne morem ti jamčit, da te bom čisto vsak mesec plačal več, kot dobiš sedaj.
- Na letni ravni pa ti garantiram 20% več.

Čist nesprejemljivo! Kajneda?


Dokler je treba poloznice placevati vsak mesec je ponudba nesprejemljiva razen ce dobim placilo vnaprej, da bom lahko prezivel neznano stevilo mesecev, ko ne bo place oziroma bo prenizka za kritje mesecnih stroskov.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Gavran ::

WarpedOne je izjavil:

Povsem predvidljiv je tudi tvoj odziv na tem forumu.
Eno in isto zabito nabijanje znova in znova.


Povsem predvidljiv je tudi tvoj odziv na tem forumu. Eno in isto zabito nabijanje znova in znova, ko pa ni argumentov, pa gremo na osebni nivo.

Hvala.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

WarpedOne ::

@gavran:
Še vedno čakam tvoje pojasnilo zakaj bi polnilnice za šleparje podpiral s powerwall.

Ti mal višje:
Tesla Powerwall2 ima kapaciteto 13,5kWh, rabis jih torej 1600000 (en milijon seststo tisoc).


Ampak namesto pojasnila, se užaljeno usajaš.
GTFO.
Are you not tired of being wrong again and again?

Gavran ::

Je napisano, ce ne razumes, imas problem.

GTFO.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

WarpedOne ::

Pojasnil si, zakaj bi Powerwall2, ki so namenjeni gospodinjstvom, uporabljal za podporo pri filanju šleparjev?
Nisi.

Poleg tega da si zblojen, še direkt lažeš.
Eno paše z drugim...
Are you not tired of being wrong again and again?

TheBlueOne ::

Sicer pa kaj ti koristi Powerwall, ce ni kapacitete? Ne vem, ce je se tako, ampak za 14kWh je bilo okrog 10.000EUR. Baby Tesla, M3 ima kapaciteto vsaj 54kWh za 400km. Ne vem, kaksna je ucinkovitost prenosa energije, tako da tudi, ce racunas 100% ucinkovitost ti avto napolni za max dobre 100km, realno verjetno bolj 90km.

Kaj to je bolj za kaksen vikend, kjer ogrevanje ni na elektriko?

Nasel na Teslini strani: We recommend at least 2 Powerwalls if you plan to use Powerwall to charge your electric vehicle.4


Uf... Brez kuhanja, gretja, hlajenja, kar so pravi porabniki bi pri meni drzala slab dan.
https://www.tesla.com/support/powerwall...

Torej tri do stiri, ce imas avto na elektriko, potem kupis avto na elektriko, potem paneli, infrastruktura ... To ni poceni.

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Beggars can't be choosers.
Če si revež tvoj problem ni avto na štrom al na bencin, tvoj problem je da si revež.

Stop being one.
Are you not tired of being wrong again and again?

TheBlueOne ::

Lol, ce znas zasluzit, znas poracunati kaj se izplaca. Kaj ti imas orgazem, ce elektriko dobis iz nekega drugega vira?

Bi rad videl izracun, kako se povrne taka investicija. Glede na to, da tu verjetno ni brezobrestnih kreditov in subvencij je to verjetno strel v koleno.

Zgodovina sprememb…

Master_Yoda ::

WarpedOne je izjavil:

Beggars can't be choosers.
Če si revež tvoj problem ni avto na štrom al na bencin, tvoj problem je da si revež.

Stop being one.


Rece nekdo ki je dobil subvencijo za nakup elektricnega avtomobila od denarja pobranega revezem :)).

P.S. Ce ni bilo subvencije vzamem odgovor nazaj.
Dovie'andi se tovya sagain.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Malo poracunal, recimo, da ni za avto, tako, da potrebujes ca. dva powerwala in elektrarno. Je 20.000€ za powewall in vsaj 10.000€ za elektrarno in montazo. Midva imava vse na elektriko in je racun ca 50€ na mesec. Torej 50 let, da se povrne investicija. :) Ce ni popravil.

Realno bos powerwall verjetno menjal trikrat, ampak recimo, da je alien tehnologija in ga enkrat cez 25 let in recimo, da staneta dva samo se 5000€. In imas povracilo investicije slabe 60 let.

Seveda so tudi napeljave revolucionarne, kakor tudi paneli itn. in vse zdrzi 60 let+++.

mikhaair ::

Kaj pa če odstejes priklop elektrike na parcelo? Torej novogradnja, sončna elektrarna+baterije proti priklop na omrežje?

TheBlueOne ::

-2200EUR v mojem primeru. Minimalna razlika. Sem drugace stel ostalo dosti poceni, elektrarna + infrastruktura.

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

Plus letna naročnina :)

TheBlueOne ::

To je v ca. 50EUR. TC in varcne hise so kar skromne pri porabi.

Zgodovina sprememb…

telexdell ::

TheBlueOne je izjavil:

Malo poracunal, recimo, da ni za avto, tako, da potrebujes ca. dva powerwala in elektrarno. Je 20.000€ za powewall in vsaj 10.000€ za elektrarno in montazo. Midva imava vse na elektriko in je racun ca 50€ na mesec. Torej 50 let, da se povrne investicija. :) Ce ni popravil.

Realno bos powerwall verjetno menjal trikrat, ampak recimo, da je alien tehnologija in ga enkrat cez 25 let in recimo, da staneta dva samo se 5000€. In imas povracilo investicije slabe 60 let.

Seveda so tudi napeljave revolucionarne, kakor tudi paneli itn. in vse zdrzi 60 let+++.

Papir zares prenese vsako neumnost.
Če mesečno plačaš za elektriko 50 € to pomeni da porabiš tam 350 kWh elektrike ali 4200 kWh/leto. 1 kWp SE proizvede tam 1200 kWh/letno torej potrebuješ tam 3,5 kWp možno SE, katere te pride nekje 4500 in ne 10 k€. Dnevno povprečno porabiš 10,5 kWh elektrike. Ker tudi kuhaš na elektriko jo večino porabiš preko dneva. Pol bi pa za nočno porabo tam 2..3 kWh namontiral dva powerwalla s kapaciteto 25 kWh?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

TheBlueOne ::

Tako sem poklikal na Teslini strani. Brez TC, torej ogravanja in kuhanja ni bilo za en dan. Tus samo 10 min, dva toasta, vsega premalo...

Racunaj, da pozimi velika vecina energije gre, ko ni sonca, ko prides domov. Kuhas, grejes, se tusiras itn. En powerwall bi verjetno pomenil, da je treba zelo pazit? Potem investiras, da moras ves cas gledati na porabo. Potem ze dva, drugace je bolj podobno revscini na koncu. Je prihranek bolj od tega, da ne mores nic poceti.

16h z pol premalo vsega, brez ogrevanja, brez kuhanja, brez orodij, hladno pranje, eko program za pranje posode, kar pri nama ne deluje najboljse, brez PCja za design, gaming. Ze samo moja se bp. tusira dvakratnik. :)

Zgodovina sprememb…

Spock83 ::

hojnikb je izjavil:

Ja, BTC&Co je lep prikazatelj tega, kako grdo lahko hitro rastoci baloncek pokne. Ali housing crash. Ali dotcom bubble crash.... Vsako dekado se dogaja podobna zgodba, naivnih ovc pa vsakic vec.

Ce kdo realno misli, da TSLA lahko raste s taksim tempom samo se navzgor (navidez nobenga stropa), well... Good luck>:D
Moje realno predvidevanje je kvecjemo to, da ko se tale baloncek ohladi, bo TSLA spet nekaj casa okol 300-400$.


Malo so pozabil da bitcoin ima imaginarno vrednost. Tesla pa dejansko ima produkte in je vodilni. Kar pomeni, da ima veliko potencialno rast.

Utk je izjavil:

In to veš kako? Koliko je manjši prtljažnik zarad baterije, kakšna je poraba ko zmanjka baterije? Že na teh dveh simpl "testih" pogrnejo vsi plugini do zdaj. Razen toyotin, ki je pa enostavno predrag. No, pri prtljažniku tudi toyota pogrne.


Glej na svoje potrebe. Jaz imam še trenutno Prius gen3 in je prostora več kot dovolj. (Imam še ženo, otroka in psa.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

MrNighthawk ::

WarpedOne je izjavil:

Beggars can't be choosers.
Če si revež tvoj problem ni avto na štrom al na bencin, tvoj problem je da si revež.

Stop being one.

:)) :)) :)) :))

Pa ti si resno prizadet.

WarpedOne ::

Jp, ful... pa še spolno bolezen mam ... BMK za tebi podobne pajace.
Are you not tired of being wrong again and again?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: tomaz- ()

m0LN4r ::

Anyway, ICE avto ki brni, daje vec zadovoljstva, saj smo ljudje zvocna bitja. Nima to veze z dinozavri, enostavno je pac tako, obrate je treba slisat, malo se mora trest, vsaka visja prestava je kot level up.
EV je pa cisto kul za druge stvari, kot da gres namesto na rock koncert raje v neslisno jamo meditirat. Zravn pa mal cvilijo elektromotorcki, kot mikserji.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

krucymucy ::

m0LN4r je izjavil:

Anyway, ICE avto ki brni, daje vec zadovoljstva, saj smo ljudje zvocna bitja. Nima to veze z dinozavri, enostavno je pac tako, obrate je treba slisat, malo se mora trest, vsaka visja prestava je kot level up.
EV je pa cisto kul za druge stvari, kot da gres namesto na rock koncert raje v neslisno jamo meditirat. Zravn pa mal cvilijo elektromotorcki, kot mikserji.

Ne pisi takih nesmislov ne. EV je skoraj v vsem boljsi od ICE.
Edini minusi trenutno so:
- teza
- domet
- cena
1
...
808 809
810
811 812
...
815