» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
803 / 1139
»»

J.McLane ::

Ne gre za moč, ampak za samo kultiviranost toplotnega stroja, fizika pač. Jah ni pomembno, se človek sprijazni s tem.

Ampak vseeno še kako velja tole kar je rekel Jason v tistem filmčku o Model 3:
"The world is full of little inconveniences that people profit off of".
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Nikec3 ::

Daimler's works council chief Michael Brecht told Manager Magazin that one of the reasons the company is struggling to meet battery demand is because Tesla bought Grohmann Engineering, a battery automation specialist hired by Mercedes-Benz to build up its own battery manufacturing capacity.

LOLZ, tile švabi so še bolj nesposobni kot sem si mislil. Že na firmi sem na točki, ko veliko raje sodelujem s kitajskimi dobavitelji kot z nemškimi "langsam un sicher" cincarji.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Logično, da v neki daljni prihodnosti hibridov najbrž ne bo več smiselno proizvajati, ker bomo morda celo imeli neko alternativo; ampak danes pa, če res hočeš narediti hiter in poceni korak najprej za okolje in manjšo porabo/izpuste, je praktično hibrid edina prava izbira.

No, seveda če pri tem malo zamižimo, da je dejansko edina prava izbira, da si sploh ne lastiš osebnega vozila.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Kaj govoris? Golf GTI je odlicen commuter oz. daily.

Šala dneva.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Et tut, Audi?

Batterijproblemen kosten jobs bij Audi Brussel

Audi wanted to build 77,000 e-Tron 50, 55 and Sportbacks in Brüssel this year. But because of battery shortages they cut the production with 4,100 to 5,700 EVs in the first quarter of 2020.
They get their batteries from LG.
Source in dutch: Batterijproblemen kosten jobs bij Audi Brussel


Bo že božiček prnesu baterije, neč bat ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Urbano#Desno ::

WarpedGone je izjavil:



Bo že božiček prnesu baterije, neč bat ...


Dedek mraz pa energijo in omrežje.. ,nč bat..:D

Utk ::

Zanimivo bo čez pol leta ko se bojo morali odločit ali baterijo vgradit v audija za 80 jurjev ali v id3 za 40...

DamijanD ::

Ampak to je dejansko fail dobavitelja. (LG in Panasonic (in ostali) bi morali graditi nove tovarne, da se pripravijo na povečano povpraševanje)

W1: Vem, da Tesla sama dela baterije. Ampak a ima tudi sama rudnike železa, aluminija, nafte (za plastiko)? Če T ne bi dobila materiala za izdelavo šasije, bi bil to fail Tesle ali ne? Pač dejstvo je, da nobena firma ne proizvaja kompleksnih izdelkov od rude pa do končnega uporabnika.

Zanimivo pa da cena litija pada v svetu - je pa res, da ni to edini element...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

Mikrohard ::

Utk je izjavil:

Zanimivo bo čez pol leta ko se bojo morali odločit ali baterijo vgradit v audija za 80 jurjev ali v id3 za 40...

Baterije že sedaj vgrajujejo v ID.3 (saj W1 tako rad kaze polna parkirisca defektnih Volkswagnov).

roCkY ::

Baterije so not?
Torej teh avtov, ki bodo imeli 6 mesecev+ prazne/nevzdrževane baterije v zimskih razmerah sploh ni za prevzet.

Gregor P ::

Nobenega od vseh teh EV ni za prevzet, razen kakšnega Hyundaia in Porscheja Taycana mogoče, ker so vse to še preveč beta vozila.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

roCkY je izjavil:

Baterije so not?
Torej teh avtov, ki bodo imeli 6 mesecev+ prazne/nevzdrževane baterije v zimskih razmerah sploh ni za prevzet.

Ja, sej ne veš ali je huje da so baterije not ali da niso. Pol leta držat na lageru avte, ki jih vsi hočejo, je norost v vsakem primeru.

mikhaair ::

Ampak takšen je bil plan. Lol.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Pol leta držat na lageru avte, ki jih vsi hočejo, je norost v vsakem primeru.

Ali kje morebiti piše, da so že do konca narejeni in jih proizvajalec iz hudobije ne pošlje kupcem?

Utk ::

Sej je jasno, da niso do konca narejeni. Ampak zakaj so napol narejeni in kater revež bo dal 40 jurjev za njih. Teslina kvaliteta bo še dobra proti tej...

jernejl ::

roCkY je izjavil:

Baterije so not?
Torej teh avtov, ki bodo imeli 6 mesecev+ prazne/nevzdrževane baterije v zimskih razmerah sploh ni za prevzet.

Nizke temperature so v resnici najboljše za shrambo litijevih baterij, če jih je že treba hraniti.

Utk je izjavil:

Sej je jasno, da niso do konca narejeni. Ampak zakaj so napol narejeni in kater revež bo dal 40 jurjev za njih. Teslina kvaliteta bo še dobra proti tej...

V nekem trenutku morajo biti na pol narejeni. Zakaj so jih naredili toliko prej, če jim nekaj (SW?) manjka, pa ne vem. Verjetno so ocenili, da bodo tisti manjkajoči del vgradili precej hitreje kot izdelajo cel avto, pa se ne splača zaradi tega čakati s celo proizvodnjo.
W1 bi recimo raje imel celo tovarno pol leta zaprto, dokler ne bi dobil še zadnjega sestavnega dela, recimo plastičnih kapic ventilčkov za pnevmatike, namesto da bi avte štancal vnaprej in na koncu zgolj še privil zadnji sestavni del.

m0LN4r ::

Tiste tesle, ki stojijo pa stojijo zakaj?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Nizke temperature so v resnici najboljše za shrambo litijevih baterij, če jih je že treba hraniti.

Ja, sploh če se do konca samoizpraznijo.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Nizke temperature so v resnici najboljše za shrambo litijevih baterij, če jih je že treba hraniti.

Ja, sploh če se do konca samoizpraznijo.

Tudi samopraznjenje je pri nizkih temperaturah manjše.
Verjetno nič kaj slabše, kot če poleti, ko je bolj toplo, naročiš Teslo, kjer traja kakšna dva meseca od tovarne do trenutka, ko urediš vse papirje in se lahko z njo začneš vozit.

Utk ::

Brez skrbi, ti avti bojo tudi čez poletje točno tam kjer so.

kow ::

jernejl je izjavil:


Nizke temperature so v resnici najboljše za shrambo litijevih baterij, če jih je že treba hraniti.


Ja. Samo ne smejo biti prazne.

WarpedGone ::

id.3
Včeraj info s pooblaščenca, da so že dobili prve uradne informacije, da bodo dobave pred naročenih 1st edition šele jeseni 2020 (in ne poleti, kot je bilo sprva napovedano)...
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Več jih bodo dobavili letos nižjo bodo imeli CO2 povprečje v izhodišnem letu...

b3D_950 ::

Over the next 100 to 200 years, carbon dioxide concentrations in the Earth's atmosphere will head towards values not seen since the Triassic period, 200 million years ago.:O
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

WarpedGone ::

"I do have first hand information that LG Chem right now cannot or does not want to deliver to some Automakers.
Demand may or may not be weak the net result is the same."


It's the batteries stupid!
Zbogom in hvala za vse ribe

ziga1990 ::

baterije so eden od razlogov, da Toyota za enkrat še ne izdeluje EV vozil za globalni trg, ker pri Toyoti imajo opcijo 28000 EV vozil ali 1.5mil hibridov na leto in pri Toyoti menijo, da se hibridi bolj splačajo v tem primeru
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WarpedGone ::

Yup, it's the batteris, stupid!
Hec/žalost/trik je le, da se baterije ne zgodijo same od sebe, je potrebno zagonit shitload denarja in časa in znanja in švica.

Zanašanje na druge še nikoli ni bil ključ do uspeha.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

s1m0n ::

Hec/žalost/trik je le, da se baterije ne zgodijo same od sebe, je potrebno zagonit shitload denarja in časa in znanja in švica.


Ne rabiš nobenega znanja in švica... Rabiš samo denar za privabit ljudi, ki se na to spoznajo.

m0LN4r ::

WarpedGone je izjavil:

id.3
Včeraj info s pooblaščenca, da so že dobili prve uradne informacije, da bodo dobave pred naročenih 1st edition šele jeseni 2020 (in ne poleti, kot je bilo sprva napovedano)...
Kokr sm jst slisu od nepooblascenca, jih bodo se pred tem dobili Francozi.

Decki kaksen je pa plan za baterije?
Danes imamo nekaj 10.000EVjev na cesti, kaksen bo vpliv na okolje pri proizvodnji in odpadu, ko bo ta stevilka narasla na 10.000.000 npr.???




A ze imamo v sloveniji zbiralisce odpadkov, ki v takem primeru prevzame uniceno tonsko baterijo?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Okapi ::

Ravno pred par dnevi sem bil na sestanku, kjer je bil tudi nekdo z ministrstva za okolje, in je beseda nanesla tudi na to. Načeloma je zadeva preprosta - proizvajalec mora bodisi sam poskrbeti, ali pa plačati vse stroške za obdelavo baterije, ko se ta enkrat uradno spremeni v odpadek.

Temu se reče razširjena odgovornost proizvajalca.
Pri določenih odpadnih tokovih, ki predstavljajo občuten delež odpadkov iz gospodinjstev, je tisti, ki daje proizvod na trg odgovoren tudi za odpadni proizvod potem, ko ga je potrošnik zavrgel. Ta pristop se imenuje razširjena (podaljšana) odgovornost proizvajalca, ki se je sprva uveljavila na področju embalaže in odpadne embalaže in se na ravni EU nato vzpostavila še na področju vozil (ELV direktiva 2000/53/EC), električne in elektronske opreme (WEEE direktiva 2012/19/EU) ter pri baterijah in akumulatorjih (direktiva 2006/66/EC).


V praksi pa je vse skupaj še bolj ali manj neznanka. Kdo bo zbiral baterije, kaj se bo z njimi počelo... Nihče točno ne ve, koliko bo to stalo, in teoretično lahko povsem podre računico proizvajalcem avtov, ki bi morali ta strošek vključit v ceno avta.

m0LN4r ::

Ja zgoraj sem linkal dva primera iz prakse. Tesla se ne javi, se po par mescih ne.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WarpedGone ::

:)

Mekom k*rc* svaka dlaka smeta.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

LuiIII ::

Glede na to da je za uvedbo EV relevanten predvsem eko vidik, menim, da je še kako pomembno kaj se zgodi z baterijami ko so izrabljene. Me zanima kaj se lahko in koliko reciklira? Za nekoga bo to gotovo dobra poslovna priložnost. Danes so baterije iz EV bolj ali manj problem samo zaradi nesreč, a čez 5 let bo potrebno že imeti neko rešitev.

krucymucy ::

Reciklira se jih. Ne ravno v vsaki vasi kot bakrene kable sicer.

m0LN4r je izjavil:

Ja zgoraj sem linkal dva primera iz prakse. Tesla se ne javi, se po par mescih ne.

A tudi ko se ti pokvari pralni stroj klices proizvajalca da prevzame?

b3D_950 ::

iz dežja pod kap.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

WarpedGone ::

Danes so baterije iz EV bolj ali manj problem samo zaradi nesreč, a čez 5 let bo potrebno že imeti neko rešitev.


Danes je obseg tega problema tako velik, da na ebayu zanj dobiš nekaj jurjev.
Ko bo obseg problema večji, bo tudio biznis odkupa in reciklaže, večji.,

Ampak Slotech inteligenzza to raje fura na odpad in vije roke zarad ekologije.
In utruja, kako boš čez 10 let mogu plačat več deset jurjev za novo baterijo.
In hkrati pridiga, kako se dizl bol splača.

V sosednji temi pa se ista inteligenzza zgraža nad psevdoznanostjo pri 5G.
Pa je ta inteligenzza jedro problema.

Kaj ko bi začeli svet popravljat pri sebi?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

krucymucy je izjavil:

Reciklira se jih. Ne ravno v vsaki vasi kot bakrene kable sicer.

m0LN4r je izjavil:

Ja zgoraj sem linkal dva primera iz prakse. Tesla se ne javi, se po par mescih ne.

A tudi ko se ti pokvari pralni stroj klices proizvajalca da prevzame?
Za pralne stroje se natanko ve, kakšen je postopek. Bodisi počakaš na kosovni odvoz, ali ga sam odpelješ do komunalnega podjetja, ki ga mora brezplačno prevzeti (ker je za to plačan).

V praksi je sicer nekaj problemov, ker za zdaj vsi proizvajalci niso zavezani k razširjeni odgovornosti, samo večji. In se potem zgodi, da je odpadkov več, kot je plačanega njihovega prevzemanja, in jih koncesionarji, ki so zadolženi za te odpadke, nočejo prevzeti (od komunalnih podjetij), ko enkrat dosežejo kvoto, za katero so plačani. In se potem odpadki, ki jih nihče noče prevzeti, kopičijo pri komunalnih podjetjih. Na deponijo pa ti odpadki ne smejo.

fikus_ ::

Da ne bo tako kot z odpadno plastiko, ali pa muljem iz čistilnih naprav.

Mikrohard ::

WarpedGone je izjavil:

Slotech inteligenzza

Tvoj problem je pa to, da vse, ki niso tvojega mnenja, mečeš v isti koš. Ne znaš se argumentirano pogovarjati. Če ti kaj ni všeč, zelo hitro začneš z žaljenjem in otroškim obnašanjem. V vseh teh letih, kar spremljam različne forume, nisem srečal veliko težakov tvojega kalibra.

nekikr ::

fikus_ je izjavil:

Da ne bo tako kot z odpadno plastiko, ali pa muljem iz čistilnih naprav.

Pa svečami pa....Seveda da bo točno enako. Nikogar namreč zares ne briga kaj bo z odpadki, edino kar šteje je potrošnja. Kar je čisto malo smešno, če naj bi bila edina večja prednost EV ekološki vidik. Ampak dobro, bomo rešili ko pridemo do tega problema. Se pravi, ko bodo deponije polne iztrošenih baterij in ko bo vsak dan kakšna zagorela. Takrat bomo pa odprli to vprašanje.

roCkY ::

Bodo pač skladiščene ena na pol hektarja kot je dandanes plastika. (rahlo vkopane)

DamijanD ::

nekikr: Največja ekološka prednost EVja je vpliv na zrak v mestu.

WarpedGone ::

mikrohard:
>> Tvoj problem je pa to, da vse, ki niso tvojega mnenja, mečeš v isti koš.

To da naj bi bil moj problem?
Kot prvo ne drži.
Kot drugo, tudi če bi držalo, to ni moj problem ampak kvečjemu problem tistega, katerega sm vrgu v napačn koš.
Čemur se da komot pomaga - nehaj opletat z mnenji ampak probi seštet 1 + 1.

Največji problem z mano imate ravno največji bluzatorji.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Pa se začenja klavarija:
https://www.bloomberg.com/news/articles...

Najprej voda in okoljevarstveniki, ko bo fabrika stala pa se bo lahko ubadal še s sindikati.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

m0LN4r ::

krucymucy je izjavil:

Reciklira se jih. Ne ravno v vsaki vasi kot bakrene kable sicer.

m0LN4r je izjavil:

Ja zgoraj sem linkal dva primera iz prakse. Tesla se ne javi, se po par mescih ne.

A tudi ko se ti pokvari pralni stroj klices proizvajalca da prevzame?
1. Imas kake izkusnje? Iz fore poklic na Zbirni center - Saubermacher Komunale MS, pa rec da imas EV i3 z ruknjeno baterijo, kam jim jo lahko pripeljes.

2. Ko se pokvari PS, kupim novega ga dostavijo in starega odpeljejo. Nobenega dela.

Ko se bo pac stevilo EVjev povecalo za 100x bo tudi nekajkrat vec karamboliranih EVjev, tu si ne rabimo zatiskati oci.

Ze zdaj imamo gore akumulatorjev, ki nobenga ne motijo.

 Dejstvo

Dejstvo

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

krucymucy ::

Tile akumulatorji cakajo predelavo.

Ko bo potreba bo tudi Saubermacher zrihtal tehnologijo za predelavo LIB.

Utk ::

V Nemčiji imate tako na kupu zunaj svinčene akumulatorje?

WarpedGone ::

Po eni strani naj bi bile baterije fuuuuul drage, po drugi strani pa naj verjamem, da bo ta reč ležala tm okrog in jo noben ne bo hotu pobrat?

1 + 1 = ?
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

DamijanD je izjavil:

nekikr: Največja ekološka prednost EVja je vpliv na zrak v mestu.

Potem pa to ni neka huda prednost. Mislim, ko grem zdaj zvečer ven ne voham dizlov, bencinarjev ali česarkoli takega. Voham pa gost dim, ki nastane pri kurjenju plastike, iverke in mokrih drv v slabih pečeh. Začuda se tu nič ne premika na bolje, ker to bi pa bil en hudo dober vpliv v mestu.

Utk ::

Ne vohaš tistega na kar si navajen, ne pa da tega ne bi bilo. Ja, EV ne bo rešil problema kurjenja plastike. Niti lakote v Afriki (no, to morda celo lahko bi). Gremo lahko zdaj naprej?
««
803 / 1139
»»