Prijavi se z GoogleID

» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 769 770 771 772 773 ... 775

jernejl ::

Emobi je izjavil:

Če je zdaj ponoči 800 MW več kot porabimo in februarja 500 MW več, potem je povprečje kakšnih 600-700 MW. Ne gre samo za en dan.
Ah daj no, preden pišeš neumnosti si vsaj poglej podatke, saj ni tako težko. Od tam, kjer si potegnil teh svojih 800 MW, si lahko izvoziš tabelo za celo leto, pa tam poglej, koliko imamo dejansko presežka. Naj ti pomagam: nič.

Če odštejemo še polovico proizvodnje NEK, ki pripada Hrvaški, potem pa moramo ugotoviti, da smo neto uvozniki električne energije.
Tudi ponoči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Mikrohard ::

Mislim, da je bilo bistvo debate, ali bi omrežje to zdržalo ali ne. In če zdrži čez dan, bi zdržalo tudi čez noč. Ali se mora elektrika za to uvoziti ali ne, trenutno ni tako bistveno. Delež EV-jev ne bo poskočil čez noč... v naslednjih 20-30 let se lahko pa tudi pri proizvodnji elektrike še kaj naredi.

IL_DIAVOLO ::

Nima veze, infrastruktura se bo postopoma ojacala, ko bo cas za to.

To so samo izgovori fosilcev. V resnici ni nobenih omejitev za EV, razen omejitev v glavah posameznikov ;)

Zgodovina sprememb…

Konlov ::

Koliko elektrike doma bi moral več plačati za 15000km letno. Tale golf za 20K, pa še avtomatik kar vabi...
Koliko mislim za:
1. počasno polnenje na dosedanji štrom (verjetno rabiš samo podaljšek :D)
2. upgrade na 32A varovalke + polnilna postaja + 15000km letno

gile ::

Konlov, to bi tudi mene zanimalo. Ampak se bojim, da si prepozen. Pred par dnevi so jih imeli od kvote 120 e-golfov za slovenijo, samo še enih par v kopru... preveri čimprej...

roCkY ::

Emobi je izjavil:

jernejl je izjavil:

Emobi je izjavil:

Tvoja logika je napačna. Namreč, če je sedaj ponoči 800 MW viška

Tvoja logika je napačna. Če je en dan v letu toliko viška, še ne pomeni, da je vsaj povprečje celega leta enako. Nadaljevanja sploh ni smiselno brati.


Če je zdaj ponoči 800 MW več kot porabimo in februarja 500 MW več, potem je povprečje kakšnih 600-700 MW. Ne gre samo za en dan. V vsakem primeru pa je ponoči poraba manjša čez celo leto in to EV-ji lahko izkoristijo.

roCkY:
Aja nisem vedel da je vode v SLO za celo leto noč in dan dovolj in lahko izklopimo termo. !! Poglej si trenutno DE 9% da veter termo 53 in to v nedeljo, ko imajo zelo malo prorabi v primerjavi z delovnikom...

Ne, za dnevno porabo elektrike vode ni dovolj. Termo pa ni mogoče podnevi prižigati in ponoči ugašati. A ti bi podnevi termo prižigal, ponoči pa ugašal?
Nemčija ima vse boljšo strukturo proizvedene elktrike in prej ali slej bodo termo ugasnile... tako kot pri nas.

Kaj za boga pa nemci sedaj počnejo? Od Fukušime naprej. Točno to. Ko jim piha termo premog zmanjšajo na minimum in iščejo, če kdo plača elektriko iz wind turbin. Ko jim ne piha plačajo kar kdo hoče in na polno kurijo premog.

Ja naj bi se nekrat nehalo s tem. Amppak trenutno še ni videti realne opcije za to. Če pa bo del populacije, ki je pripravljen to plačat v EU zmagal pa se bojim, da bo dolgoročno EU zelo slabo speljala svojo bodočo integiteto na planetu. Ja okolje je pomembno ampak it iz ene skrajnosti v drugo se žal ne bo izšlo. Treba jo bo nekje okoli sredine teoretičnih in tehnoloških opcij ubrati v prihodnost.

b3D_950 ::

~17kWh za 100km. Domet je pa ~150km za 20k€? Boljš da počakaš na kaj boljšega.

https://ev-database.org/car/1087/Volksw...
< blendernation.com > /////R52600X/B450/2xGTX1070TI/16GB3000////

Konlov ::

Tisti malo bolje bo up to 30K€.
Zato me zanima, kakšen je strošek po točki 1 in 2 dva posta nazaj...

roCkY ::

Konlov je izjavil:

Koliko elektrike doma bi moral več plačati za 15000km letno. Tale golf za 20K, pa še avtomatik kar vabi...
Koliko mislim za:
1. počasno polnenje na dosedanji štrom (verjetno rabiš samo podaljšek :D)
2. upgrade na 32A varovalke + polnilna postaja + 15000km letno

Tale golf za ta denar je zanimiva opcija vsekakor. Ampak boš čez 5 let še zadovoljen z njim. Doseg je relativno majhen že za današnje pojme.
Mimgrede mal si poglej kaj recimo Bjorn pravi o njem.
Ravno včeraj je peljal 1000km test. Mal pogledam te njegove live sem in tja v ozadju, ker se mimgrede kaj zve. Porabil je 15h in 15 min za 1000km. S Teslo 3 je bil najhitreje par minut pod 10h.
V premislek, kje je ta avto v trenutnem momentu ob dejstvu, da so cene trenutno še precej napihnjene. Če bo enkrat dejanskio zašpilala konkurenčna proizvodnja baterij in ostalega bodo cene padle več kot je trenutno subvencij seveda ob predpostavki da vlade ne bodo takoj planile zadev obdavčit na nivo kot so trenutno ICE.

b3D_950 ::

17kWh*(15000km/12)/100km=212,5kWh na mesec

https://www.pocenielektrika.si/za-dom/v...



2-3€/100km
< blendernation.com > /////R52600X/B450/2xGTX1070TI/16GB3000////

Konlov ::

Torej za 15000km, poraba avta je 8l/100km ja gorivo vs elektrika 1500€ vs 450€. Tu so verjetno upoštevane 25A hišne varovalke, ne pa 32A?

b3D_950 ::

Za 25A. Obračunske moči so navedene tukaj:
https://www.elektro-ljubljana.si/pogost...

ampak tist izračun moraš pravilno gledat. Pomoje boš najboljši približek dobil, če vzameš trenutni račun za elektriko in izračunaš koliko pride kWh, in potem preračunaš, če daš zraven še 200kWh.
< blendernation.com > /////R52600X/B450/2xGTX1070TI/16GB3000////

alanob ::

e-Golf je ob upoštevani tehnologiji super, čeprav za malo več denarja dobiš e-Corso s krepko večo baterijo. Ok, manjši prtljažnik, ampak ostale stvari pa so. Peugeot e-208 bo tudi imel podobno ceno, skratka izbira se veča.

IL_DIAVOLO ::

Ne ga srat no. E-golf je nek simbolicni primerek EV-ja, tolko da pac je. Id.3 je ta pravi EV.

kow ::

ID3 se ne obstaja ;) Zalost od e-golfa pa je na razprodaji. E-golf trenutno mocno zmaga.

alanob ::

Tako nekako. ID3 je še vedno nekje v oblakih, e-Golf pa je naprodaj v temu trenutku. In dobiš ga čez dva meseca.

J.McLane ::

b3D_950 je izjavil:

17kWh*(15000km/12)/100km=212,5kWh na mesec

https://www.pocenielektrika.si/za-dom/v...



2-3€/100km


Ta izračun velja le, če greš za svoj elektro avto naredit ekstra električni priključek. Če polneš na obstoječem gospodinjskem priključku, boš pa tistih fiksnih ~15 eur, ki niso odvisni od porabe plačal v vsakem primeru in jih plačuješ že danes brez elektro avta.

Tvoj izračun torej ne velja za vse primere, saj več kot porabiš nižja bo preračunana cena na kWh. Če polneš na obstoječem priključku potem plačaš v tem zgornjem primeru ravno pol manj kot si naračunal. Jasno, je pa druga stvar, če zaradi EV greš povečat priključno moč, ampak za 40 km na dan kolikor si dal zgornji izračun, lahko polneš na navadni schuko vtičnici na 10A ponoči, za to pa ne potrebuješ take moči kot si računal.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

IL_DIAVOLO ::

In leto ali dve zatem bojo prisli ven zmogljivejsi EV-ji, ti pa se bos tolkel po glavi, da moras naslednjih xy let odplačevati sajtrgo, ki se trudi biti EV.

Vozi se teh nekaj let ICE-ja, potem pa po EV-ja, ko bo prisla vsaj 2. generacija, v kolikor bojo poporodne tezave. Drugace pa ze prej.

Zgodovina sprememb…

gile ::

@il diavolo
...in čez leto dve bo boljše, če počakaš še leto dve, ker bojo še boljši EVji na trgu...
Zdej je kar je. ID3 še ni, cena bo z odbito subvencijo krepko čez 30k, ker so s temi e-golfi že za 2020 izpolnili zahteve EU po EVjih. Zato bojo v štartu lahko nabili ceno ID3 čisto poljubno. E-corsa, Peugeot e208? Manjši od golfa, res pa z malo večjim dosegom. In bistveno dražji od trenutne golf akcije. Če imaš pa dnevno v službo in domov cca 120km, pa e-golf zadostuje. In bo še nekaj let. Alternativa? Hyundai, nissan s cenami čez 40k brez subvencije.
Sam dam na mesec cca 200€ za gorivo. Sodelavec mi je lepo rekel: vsak mesec, ko nimaš EVja, si ob 200€. Meni golf s trenutnim dosegom zadostuje in sem ga naročil...

Mikrohard ::

Tu se absolutno strinjam... e-Golf za 20kEUR je trenutno iz ekonomskega stališča top nakup. Tudi jaz bi samo na gorivu privarčeval cca. 2kEUR letno (čakanje se tu niti približno ne splača). Zaradi nizke cene je tudi izguba vrednosti nižja od drugih novih avtov. Če ti zadostuje slabih 200km dosega in te ne motijo ostale slabosti, je to res top izbira. Jaz osebno bom sicer raje počakal na ID.3 (pa čeprav že sedaj vem, da ekonomsko niti približno ne bo prišel blizu trenutni ponudbi e-golfa).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

alanob ::

Še eno stvar marsikdo pozablja, tudi stari električni avti, kot so recimo C-Zero in podobni bodo čez par let še vedno uporabni, ker na eni strani bo šla dol cena baterij, prav tako pa tudi teža, se pravi boš zamenjal baterije za nekaj tisočakov in vsaj za 30-50% izboljšal domet, če boš potreboval.

Konlov ::

Zna pa it, ko bo kritična meja presežena, elektrika "malo" gor...

hammock ::

Konlov je izjavil:

Zna pa it, ko bo kritična meja presežena, elektrika "malo" gor...

In se bodo fotovoltaika+baterije naenkrat splacali.

Cena energije je kakrsna je. kWh ura bencina in elektrike je tu-tu. Nevem kam cene ne morejo iti.

WarpedOne ::

Če se cena elektrike podvoji, bo še vedno pol ceneje kot z 'varčnim dizlom'.
Vse ostale prednosti elektropogona pa ostanejo nespremenjene.

Še en nothingburger ...
Do you know what you don't know?

kow ::

alanob je izjavil:

Še eno stvar marsikdo pozablja, tudi stari električni avti, kot so recimo C-Zero in podobni bodo čez par let še vedno uporabni, ker na eni strani bo šla dol cena baterij, prav tako pa tudi teža, se pravi boš zamenjal baterije za nekaj tisočakov in vsaj za 30-50% izboljšal domet, če boš potreboval.


Pozabljas, da ne menjas baterijo, ampak cel modul. Pri C-Zero bo mogoce se slo, ker je tako "primiteven", ampak pri resnih EV...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Konlov ::

WarpedOne je izjavil:

Če se cena elektrike podvoji, bo še vedno pol ceneje kot z 'varčnim dizlom'.
Vse ostale prednosti elektropogona pa ostanejo nespremenjene.

Še en nothingburger ...

Katere prednosti. Kakšna jedrska ali pa termoE in your naiberhood? Morda odpad akomulatorjev...
Ps. A solar chargerje so že montirali na štrehe? Silicij style...

alanob ::

Cel modul mislim. Če ostaneva pri C-Zero, ko pade pod 70%, je to še vedno okoli 10kWh, kar je za hišo dovolj, notri boš dal pa okoli 25kWh.

pero50 ::

V teoriji superchargeji štimajo, v praksi se pa lahko zgodi to:

Če ne bodo redno povečevali polnilnic, bo z vsakim prodanim avtom večja možnost za kaj takega...

roCkY ::

Seveda se bo čakalo saj se na bencinskih tudi. Sem se že nekajkrat na glas spraševal kako bo šel poletni turizem če EV prebijejo v desetih letih 50% recimo.
Že sedaj vse stoji, nato se bo moralo pa še vsakih 200 km nekje parkirat in stat 15-20 min. Resni EV.
Malo manj resni pa 40-50 min pavze na 120-150 km. Sedaj pa "poštej" koliko se v juliju ali avgustu,... po zahodni LJ obvoznici tranzita pelje.

IL_DIAVOLO ::

Nic hudega. V tem casu pac pogledas kaki film, dokler baterije ne zmanjka. Potem pa avto potiskas-telovadba.

"Time you enjoy, is not wasting"


Same prednosti :))

BigWhale ::

roCkY je izjavil:

Seveda se bo čakalo saj se na bencinskih tudi. Sem se že nekajkrat na glas spraševal kako bo šel poletni turizem če EV prebijejo v desetih letih 50% recimo.
Že sedaj vse stoji, nato se bo moralo pa še vsakih 200 km nekje parkirat in stat 15-20 min. Resni EV.
Malo manj resni pa 40-50 min pavze na 120-150 km. Sedaj pa "poštej" koliko se v juliju ali avgustu,... po zahodni LJ obvoznici tranzita pelje.


Z 'neresnimi EVji' oziroma s tistimi, ki niso narejeni za daljse voznje se pac ne bos spravil v juzno dalmacijo sredi viska sezone. Jaz sem si ogledal pot do Zadra in z Leafom je stvar v teoriji povsem izvedljiva, v praksi pa nisem preprican, ce si res zelim voznje do Zadra. Vse kar je vec kot 170% nazivne moci baterije, je ze pain.

jernejl ::

pero50 je izjavil:

V teoriji superchargeji štimajo, v praksi se pa lahko zgodi to:
Iz Teslinega zadnjega (Q3 2019) poročila lahko razberemo, da je Tesla v zadnjih 12 mesecih skoraj podvojila število avtov na cestah, medtem pa se je število supercharger priključkov povečalo zgolj za 32%. Če se tu ne bo kaj spremenilo, bo takih scenarijev vse več.

Emobi ::

J.McLane je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

17kWh*(15000km/12)/100km=212,5kWh na mesec

https://www.pocenielektrika.si/za-dom/v...



2-3EUR/100km


Ta izračun velja le, če greš za svoj elektro avto naredit ekstra električni priključek. Če polneš na obstoječem gospodinjskem priključku, boš pa tistih fiksnih ~15 eur, ki niso odvisni od porabe plačal v vsakem primeru in jih plačuješ že danes brez elektro avta.

Tvoj izračun torej ne velja za vse primere, saj več kot porabiš nižja bo preračunana cena na kWh. Če polneš na obstoječem priključku potem plačaš v tem zgornjem primeru ravno pol manj kot si naračunal. Jasno, je pa druga stvar, če zaradi EV greš povečat priključno moč, ampak za 40 km na dan kolikor si dal zgornji izračun, lahko polneš na navadni schuko vtičnici na 10A ponoči, za to pa ne potrebuješ take moči kot si računal.

Se strinjam z J.McLaneom.
Sam imam 3x20A - obračunska moč 7 kW pri Gen-i. Polnim na šuko vtičnici po nočni tarifi. Nočna tarifa me pride 9,888 centa, dnevna pa 14,564 centa z vsemi dajatvami in davkom. Torej me 100 km pride 1,7 EUR.

Delam 20 kkm/leto x 17 kWh/100km x 0,09888EUR = 336 EUR.
Če upoštevam še izgube, je to kakšnih 365 EUR na leto za 20.000 kilometrov oziroma evro na dan.

Konlov, za tvojih 15.000 km/leto potrebuješ okrog 250 EUR. Za to kilometrino ne potrebuješ polnilne postaje, še manj pa 32A.

Slovenija pa tudi ne potrebuje dodatne jedrske ali termo elektrarne za to, da bi napajala cel slovenski vozni park, če bi bil ta izključno iz EV-jev, saj bi za to potrebovali samo 18 % več energije kot sedaj.

Tako da, Konlov, ni ti treba omenjati dodatnih jedrskih ali termoelektrarn zaradi EV-jev.

EV baterije na odpadu so pa tudi fantazijske blodnje paranoikov in nepoznavalcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

MrNighthawk ::

No to pa je (mestni) avto za povprečnega človeka...
https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/p...

roCkY ::

BigWhale je izjavil:

roCkY je izjavil:

Seveda se bo čakalo saj se na bencinskih tudi. Sem se že nekajkrat na glas spraševal kako bo šel poletni turizem če EV prebijejo v desetih letih 50% recimo.
Že sedaj vse stoji, nato se bo moralo pa še vsakih 200 km nekje parkirat in stat 15-20 min. Resni EV.
Malo manj resni pa 40-50 min pavze na 120-150 km. Sedaj pa "poštej" koliko se v juliju ali avgustu,... po zahodni LJ obvoznici tranzita pelje.


Z 'neresnimi EVji' oziroma s tistimi, ki niso narejeni za daljse voznje se pac ne bos spravil v juzno dalmacijo sredi viska sezone. Jaz sem si ogledal pot do Zadra in z Leafom je stvar v teoriji povsem izvedljiva, v praksi pa nisem preprican, ce si res zelim voznje do Zadra. Vse kar je vec kot 170% nazivne moci baterije, je ze pain.

Nizozemci se bodo kmalu pripeljali na Jadran ali pač ne? Bodo šli drugam turizem uganjat? Dvomim, da le s Teslami. Drugo leto bo pomoje LJ supercharger kar obljuden. Letos sem videl največ 3 tesle na na njem. Pa še to le parkrat. Jim poleti vsak dan nekajkrat pomagam delat gužvo na LJ zahodni obvoznici tako, da sem kar redno pogledal tja.
Kolk je sploh kapaciteta tega superchargerja? Nazivna kapaciteta je verjetno še vedno deljena na 2 polnilni mesti. Torej si v "gužvici" takoj na pol. Lokalc bo pa itak izključen, če bo rabil na hitro za dofilat ne bo imel kje.

MrNighthawk je izjavil:

No to pa je (mestni) avto za povprečnega človeka...
https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/p...

Ja če ti hrbet pusti da se lahko zbašeš vanj in si malo manjši. Kot sem rekel je tole le za peš z daljincem zraven iti. Pa glede na debate s kolegi, znanci,... nisem tako osamljen primerek, ki to trdi. Pač segment, ki se ga bo nekaj prodalo. Nikakor pa ne vozilo prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roCkY ()

fikus_ ::

V bistvu takšni mestni malčki rešujejo veliko težav v mestih. Zaradi majhnosti lažje parkiranje, ne onesnažujejo okolja, . . . Zelo primerno vozilo za nekoga, ki se ne vozi po avtocesti, dela dnevno do npr. 50 km.

TheBlueOne ::

Zanimiv clanek na temo. Egolf se menda poslavlja.

https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/p...

roCkY ::

Bo treba začet promovirat saj celo poletje furam električno klimo in sem zato očitno zero emišen. Pa še pozimi jo bom, drva bodo pa v gozdu segnila. Še eno velko tablo "ZERO EMIŠEN" dam na bajto!

J.McLane ::

Ja itak se e-Golf poslavlja, saj pride ID.3

Vidim da so sedaj pri VAG na veliko začeli s plug-in hibrdi, na sistemu DSG in starega 1.4 TSI motorja. Prtljažnik je kompromis, Superb pa jim je na 100 km trasi pokuril 3,3 l/100 km + 11 kWh (13 kWh bruto), električni doseg 45 km.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrNighthawk ::

roCkY je izjavil:

Ja če ti hrbet pusti da se lahko zbašeš vanj in si malo manjši. Kot sem rekel je tole le za peš z daljincem zraven iti. Pa glede na debate s kolegi, znanci,... nisem tako osamljen primerek, ki to trdi. Pač segment, ki se ga bo nekaj prodalo. Nikakor pa ne vozilo prihodnosti.

V Smarta EV (za dve osebi) sem se brez težav vsedel in izstopil. Ampak, ga ne bi imel ker je samo za dve osebi. Citigo mi zgleda "konkretno" večji tako, da za mestno vožnjo se mi zdi ok. Tut za furo do obale bi bil. Res da nisi glih ful komot... ampak s Cliotom (letnik 2003) sem naredil pot cca 350 km in smo bili 4je (mogoče celo 5) not... pa noben ni prišel zlomljen ven :D V vsakem avtu boš po daljši vožnji rabil krajši sprehod. Clio ali pa Lexus

roCkY ::

Sem vozil clia od 2001 do 2006 in takrat mi je bil še OK. Sedaj je pač druga zgodba.

J.McLane ::

Ne vem no, nekateri pacienti se po 10km vozijo na električnem skiroju v dežju in snegu nekateri ste pa tako razvajeni da nebi preživeli 40 km v Citigo. Pa ponavadi ti malčki za voznika ponujajo vseeno dovolj prostora, ponavadi je problem zadnja klop.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

J.McLane je izjavil:

Ja itak se e-Golf poslavlja, saj pride ID.3

Vidim da so sedaj pri VAG na veliko začeli s plug-in hibrdi, na sistemu DSG in starega 1.4 TSI motorja. Prtljažnik je kompromis, Superb pa jim je na 100 km trasi pokuril 3,3 l/100 km + 11 kWh (13 kWh bruto), električni doseg 45 km.

Tu se vidi koliko VW (in ostali) zaostaja za toyoto. Pomeni, da ko zmanjka baterije, gre poraba na 6,5 litra. Neka corolla hibrid bi imela pa čez celo progo povprečje 5, morda še manj. Po 200 km bi toyota sigurno imela že nižjo porabo. Če se res ne voziš več kot 50 km na dan, je to še nekako, ampak zakaj potem rabiš superba. Če se voziš dlje, tudi če redkeje, je pa boljši navaden hibrid.
Tudi če zanemarimo ceno v štartu, ki za plugina sigurno ne bo nizka, pa manjši prtljažnik itd.

J.McLane ::

Superb bi bil bolj primerljiv Camry-ju. Z neko mero rezerve jo tole novinarsko prvo vožnjo vseeno za vzeti, tudi z 11 kWh so prevozili le 45 km. Pri tem sistemu predvsem bode v oči DSG in TSI motor, pojem zanesljivosti in nizkega vzdrževanja, NOT.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Invictus ::

Emobi je izjavil:


EV baterije na odpadu so pa tudi fantazijske blodnje paranoikov in nepoznavalcev.

In kje bodo pristale?

Do tell...

Gre se za precej resen problem kemiönih odpadkov.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BigWhale ::

Dejte mal dvignit nivo, pa nehajte s postavitami novih elektrarn in kaj rabimo, ce rabimo, ko rabimo. To se je vsaj sedemkrat premlelo tukaj.

J.McLane ::

Kako ste eni zaslepljeni, a normalen avto, ki v življenski dobi skuri 12.000 litrov dizla je pa kar OK. Pa ta dizel pride direkt iz zemlje v tank avta, aneda?

In sedaj je pa glavni problem tistih 5 kg litija in kobalta, ki ga je v 600 kg bateriji? Mislim kako pa svet preživi z 80 milijoni PB baterij letno, ki so v vsakem novem avtu? Kaj pa potem na vsakih 7 let ko vsak taka avto potrebuje novo? A to pa ni ekološka katastrofa? A PB baterije morda pristanejo na deponiji?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

zuzelka ::

J.McLane je izjavil:

Kako ste eni zaslepljeni


Ker ne sledimo politično/ekonomskemu planu ki so ga zastavili miljarderji za to da bojo imeli večje dobičke?

Bom vzel 120.000e kredita da si lahko kupim Teslo :))

J.McLane ::

Nihče ne pravi da moraš danes kupiti Teslo za 120k € (imaš VW e-up za 12k €), samo smer razvoja je jasna in čez nekaj let bodo električni cenejši od klasičnih, brez subvencij. Niso to to čudežna ekološka vozila, so pa bistveno manj obremenjujoča od klasičnih vozil.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedOne ::

Temu se reče FUD - Fear, Uncertainty, Doubt oz. po domače - manipulacija množic, ki so po definiciji neuke in nezmožne logične presoje slišanega. Sposobne so le napol ponavljat po principu raztrganga dohtarja.
Rezultat je trenutno stanje stvari.

Bom vzel 120.000e kredita da si lahko kupim Teslo

Ne boš, ker si kreditno nesposoben.
Do you know what you don't know?
strani: 1 ... 769 770 771 772 773 ... 775