» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
76 / 1284
»»

dzinks63 ::

Audi še naprej razvija R8 E-Tron. Na ceste bi naj zapeljal 2013.


The R8 E-tron is powered by four motors – two on the front and two in the rear axles that each connect to their respective wheel by the use of a small shaft. By using the four motor setup this R8 delivers 313 hp and 4,500 Nm (3,319 lb-ft) of torque. It is capable of accelerating from 0 to 62 mph in 4.8 seconds.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

gzibret ::

Brisana offtopic debata o avtih na vodo in o transsibirski železnici. Tema je o električnih avtomobilih.
Vse je za neki dobr!

WarpedGone ::

Hej, kaj pa se dogaja z elektromotorji direkt na kolesu, kej novosti?

Ne, nobene revolucije in tut ne kaže da bi se zgodila.
Redno jih uporabljajo na prototipih kjer je važno, da je zadeva čimbolj Cool™, in to je to.

Ko celoten pogonski sklop zasede ravno prostor med obema zadnjima obesama, ni več kakega resnega dodatnega prostorskega profita ob umiku motorjev v felge:

Tesla Model S motor


Model S zadnja prema



Ostane le še dodaten profit boljše porazdelitve moči med kolesa. En takle pogonski sklop še na sprednji osi požanje še večino tega neobranega profita. To naj bi bilo namenjeno za "Model S Sport" o katerem se govori, da pride kako leto kasneje (konec 2013), in za Model X, ki naj bi bil mildcrossover baziran na S (nekaj takega kot Audi Allroad, Octavia Scout ipd).
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

energetik ::

EM v kolesih bodo po mojem smiselni le za kakšne hude terence, kjer bo zahtevan nadzor nad vsakim kolesom posebaj. Za običajna vozila je rešitev z zgornjih slik super.

Okapi ::

AFAIK je glavni problem motorjev v kolesih prav to, kar pride najbolj do izraza ravno pri terencih - tresljaji. Tako da ravno pri terencih pridejo najmanj v poštev.

O.

TESKAn ::

Kolo v motorju imaš v mestni gajbici, ki jo uporabljaš do trgovine in nazaj. Za to je dosti 2x4 kW, kar dobiš danes od kitajcev za drobiž.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

dzinks63 ::

So pa tudi druge ideje, kot npr.: Ryno Elektro Scooter


Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

AFAIK je glavni problem motorjev v kolesih prav to, kar pride najbolj do izraza ravno pri terencih - tresljaji. Tako da ravno pri terencih pridejo najmanj v poštev.

Je neki na tem ampak ravno pri terencih to ni tako velik problem zaradi tipično nizkih hitrosti teh zadev. Tresljaji so bolj nizkofrekvenčni rukarji z relativno nizkimi pospeški.

Ležaji bistveno bolj nahebejo pri tiščanju po AC, čeprav maš občutek da mirno letiš. Poleg tega majo terenci tipično visoko presečne gume, ki precej ublažijo sunke, na kakem osebnem vozilu maš pa gor 35 al pa 45 gume, ki ne zadušijo praktično ničesar in gre vse preko ležaja na amortizer/vzmet.

Česa točno so sposobni in-wheel (oz. per-wheel elektro) motorji je dobro zdemonstrirano na OffRoad izvedbi Segway-a. Pa še za to ni nujno, da je motor res v sami felgi, pač za vsako kolo svoj motor in polos.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Nevem kaj je tako slabega na poloseh, da bi bilo treba sploh razmišljati o in-wheel motorjih.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Pyr0Beast ::

PR&Marketing - Creating stupid demands
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

jype ::

TribesMan> Nevem kaj je tako slabega na poloseh, da bi bilo treba sploh razmišljati o in-wheel motorjih.

Če kolo morebiti odpade, se ne more samo pripeljat nazaj domov.

WarpedGone ::

Nevem kaj je tako slabega na poloseh, da bi bilo treba sploh razmišljati o in-wheel motorjih.

Nič slabega, le in-wheel je v principu končno stanje minimizacije/poenostavitve pogona.
Naspram motorju in polosi profitiraš še nekaj litrov prostora. Če seveda maš dovolj lahek, robusten in močan motor, da si to lahko privoščiš.
Zbogom in hvala za vse ribe

jest10 ::

Fantje, pozabite na polnenje:P Problem je rešen.
Genij v tej temi je pogruntal, kako narediti, da ni potrebno nikoli več polniti. Samo nekako noče povedati, kako stvar deluje:| Se boji, da bo kdo kopiral. Ampak so mu kao na IJS pregledali načrte in potrdili, da deluje.:D

Nikec3 ::

jest10 je izjavil:

Fantje, pozabite na polnenje:P Problem je rešen.
Genij v tej temi je pogruntal, kako narediti, da ni potrebno nikoli več polniti. Samo nekako noče povedati, kako stvar deluje:| Se boji, da bo kdo kopiral. Ampak so mu kao na IJS pregledali načrte in potrdili, da deluje.:D


Ta človek je toliko pred nami, da tudi če bi nam razložil nebi razumeli :))8-)

jype ::

To je pa kul. Če zrihta črno škatlco z dvema terminaloma, med katerima je ves čas neka uporabna napetost, svečano obljubljam, da ne bom nikoli pogledal vanjo!

Pyr0Beast ::

Tip je ponovno izumil kristalni radio ? :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

Ampak so mu kao na IJS pregledali načrte


poudarek je na "kao"

jest10 ::

Ni problema, perpetuum zadeva nam bo kmalu predstavljena, jo bo kao Pipistrel vgradil v svoja letala

guest #44 ::

Danes je Peugeot v Kopru predstavili po mojih podatkih prvi električni avtomobil za komercialno rabo v Sloveniji.

http://www.peugeot.si/


Kot se dandanes spodobi za električne avtomobile je tudi iOn neuporabna zadeva zaradi cene, ki je do 4x večja od konkurenčnega avtomobila na notranjo izgorevanje.

Zheegec ::

Ah, bo pa za 30k€ subvencij pa bo ane. Subvencije pa itak iz zraka dobiš... Tako, kot elektriko :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

RollsRoyce kapira foro.

Rolls-Royce 102 EX



RR: 120 milj z 71 kWh
Tesla: 240 milj z 55 kWh
Lep prikaz, kaj pomeni masa vozila.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Pyr0Beast ::

It's a brick with wheels.

The 102EX's gargantuan battery pack, which consists of 96 lithium-ion pouch cells, is the largest yet fit to a passenger car. The 71-kilowatt-hour battery pack feeds the two 145-kW motors that reside on the rear axle.


Sem to jaz prav zračunal ? 176Ah na celico ? Jaz bi tudi .... :/

(Dva motorja, zanimivo)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Kaj si to hotu zračunat?
Dva motorja zarad principa - čimmanj mehaničnih delov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Koliko ima ena celica Ah. Zanimivo da je taka visoka cifra. Blizu 200Ah na komad.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Hja, nič fejst posebnega za te velike formate celic, 200Ah cegli so priljubljena izbira za DIY konverzije. Se ni treba zezat z vzporednimi vezavami, lepo eno za drugo in "gas".
Zbogom in hvala za vse ribe

gensi ::

Morda pa elektro avti le ne bodo zelo dolgo držali visokih cen: http://green.autoblog.com/2011/04/21/ne...
Po prihodu Tesla S se cene morda spustijo še nižje.
Ko bi le v EU sledili US...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gensi ()

Zheegec ::

Ko bi le v EU sledili US...

S subvencijami? Saj jim, na žalost. Zato, da imajo lahko ljudje takšno igračko za četrti avto in se naokoli važijo, kako so "zeleni".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

gensi ::

Zheegec je izjavil:

Ko bi le v EU sledili US...

S subvencijami? Saj jim, na žalost. Zato, da imajo lahko ljudje takšno igračko za četrti avto in se naokoli važijo, kako so "zeleni".


Subvencija gor, subvencija dol, preračunaj ceno iz $. Tudi brez subvencije je cena veliko nižja kot v Sloveniji.

dzinks63 ::

Ni kaj, duh je ušel iz steklenice in električnih zamisli avtomobilov je vse več. Tudi na daljnem vzhodu nočejo zaostajati, hočejo biti celo pri vrhu. Takšen poizkus je tudi Luxgen Neora EV Sports Sedan iz Taiwana. Sodoben avtomobil izjemnih zmogljivosti.


Yulon Motor, Taiwan’s largest automobiles maker, has released its concept of all-electric Luxgen Neora EV Sports Sedan car at the recent 2011 Shanghai Auto Show. This front wheel drive Luxgen car runs a 180-kilowatt (241 horsepower) electric induction motor, and uses a 48 kilowatt per hour lithium-ion battery that requires just an hour for an 80 percent recharge.

The car is said to have a top speed of 155.3 miles per hour. It also claims of acceleration of 0-60 mph in less than 6.5 seconds. The automaker claims that the Neora (from NEO and ERA) has a range of up to 248.5 miles when it is fully charged. The above performance figures seem quite impressive if you take in to account that the car weighs around 1,600 kg.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

Meh, tale kocept je slabši od Tesla Model S, katerih alfa prototipi se že furajo po ameriki, drugo leto bo pri kupcih.

Stare mame (stari veliki proizvajalci) druzga kot konceptov ne znajo spacat skup.

Tesla (Roadster, Model S), Nissan (Leaf) in konec seznama/resnih. Žal.
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

and uses a 48 kilowatt per hour lithium-ion battery that requires just an hour for an 80 percent recharge.
kW/h? Spet nekdo ne ve o čem piše?
Kdo ima doma 38 kW priključek, da bo baterijo v 1h napolnil do 80%?

Novi in novi koncepti, in vedno isti problemi. Ne rabimo vesoljskih oblik karoserij ipd, ampak "le" baterije z vsaj 10x večjo gostoto energije, 3x100A priključke po domovih, garaže pred vsakim blokom in še eno nuklearko.. ;((

WarpedGone ::

No, tut ti si prebral tisto kar si hotu prebrat, da se lahko norca delaš, pisalo je pa nekaj drugega.

V članju je omenjeno "per hour" kar je strogo tehnično nesmisel ampak vsaj omenjena je ura, kar nekomu s tremi molekulami v glavi da vedet da gre za kapaciteto - 48kWh. Očitek, da se hitrega polnjenja ne moreš it doma je zopet podtikanje - članek tega ne trdi. Ta detajl glede priključka tiho zamolči in s tem morda tiho zavaja ampak vseeno domačega polnjenja v eni uri ne obljublja.

Na koncu pa še ti nabijaš, da rabimo baterije z 10x več kapacitete - katere bomo z obstoječimi priključki zato nujno polnili vsaj 10x dlje.
Ne vem zate, vendar jaz NE potrebujem avtomobila s 3500 km dosega z enim samim polnjenjem, niti avtomobila, ki bi teh 500 kWh nafilal v eni uri doma.

Nissan Leaf ima dosega IIRC okrog 100 milj oz. 170 km. Ne ker ne bi mogli vanj spravit več baterij ampak ker več baterij kupci nebi več plačali. Glavnega problema tako sploh nisi izpostavil, le zapletal si se v tehnične detajle, ki na koncu dneva sploh niso zares problem. Kapaciteta, hitrost polnjenja, moč priključkov, teža, občutljivost, življenska doba, ... to je vse v kategoriji "dovolj dobro, da je uporabno".

Pod črto obstaja samo en resen in dejanski problem - cena baterij. Ta reč pa bo nucala še nekaj časa, da se ustrezno pohendla.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Hahaha, Carlos Ghosn je faca:
One person from the audience asked him what do you say to the person in the pickup truck in middle America that wants a car that can go 300 miles every day? Without hesitation, he said, "I'm not concerned with these people. I can't build enough LEAFs as it is. I don't worry about convincing people that EV's are right for them. Enough people already know that, and I am catering to these people. I have 250,000 people that have already raised their hands and said they want a LEAF. Our biggest problem is not being able to build them fast enough."


In medtem ko smo na tej strani Alp še vedno sveto prepričani, da električni avtomobili enostavno niso mogoči, se kitajci že vozijo z električnimi taksiji:

Byd e6

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Pyr0Beast ::

Filajo niše in nič drugega. Zadeva pač ni main-stream in še lep čas ne bo.

Glede ohranitve kapacitete pa je to dvomljivo. Ni meritev pred in po, ampak mogoče samo okvirni doseg in nič več.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Ohranitev kapacitete je evidentni BS, opozarjam le na to, da se stvari uporabljajo.
Glede niš - je na sejmu tip hvalil nov BMW M6 coupe pa mu je en nazaj zabrusu: sej je lep in vse, ampak to je le majhna niša...

Mainstream ne obstaja, obstajajo le manjše in večje niše.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Kako ne obstaja ? Kaj pa dela revoz potem ?

Delajo tisto kar jim prinese največ profita.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

sidd ::

Glede in wheel tehnologije, ni treba na kitajsko:
klik.

Sicer pa je bolj praktično motor montirat kot pri tesli ter uporabiti polgredi (in ne polosi kot so nekateri tule omenjali). Nevzmetena masa mora biti na minimumu.
no idea for signature
signed
I

WarpedGone ::

Nominal power: 2 kW

Uporabno za bicikel.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Pri 5h kg niti ne

Skuter pa ja.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dzinks63 ::

Tudi pri Škodi pripravljajo električni avtomobil. Prva bo predelana Oktavia Combi, za začetek kot celovit paket Octavia Green E Line je kar posrečen.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

dzinks63 ::

Kako Nissan vabi kupce, pa ne da rabijo zato reklame? Vedno se je povdarjalo kako težko bo kupiti električni avtomobil, saj naj bi se prodajali kot vroče žemljice. A je že nova situacija na avtomobilskem električnem trgu?

Boeing ::

Vsak model dobi svojo reklamo. Koliko jo/jih rolajo v javnosti, če sploh, pa je druga stvar.

Tudi prius III ima par zelo dobrih kratkih spotov, pa jih praktično nikjer ne vidiš, ker se stvar prodaja sama od sebe.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

dzinks63 ::

Okoli elektrike postaja vse bolj resno. Sedaj še dirkalni vzpon z 240KM električnim motorjem na Pikes Peak in odrezal se je super, sploh na asfaltu.

June 26, 2011 Chip Yates piloted his homebuilt 240hp electric superbike to 14,110 feet setting the world record for electric motorcycles on Pikes Peak and placing 2nd in class. Chip was hampered by 2.6 agonizingly slow miles of dirt, a huge oil slick on the Bottomless Pit right hand sweeper, and many hairpins had dirt strewn across them. Next year the course is entirely paved and Chip will be going for a top-10 or better result!




Pyr0Beast ::

Konkurenca:
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dzinks63 ::

Rusi napadajo:







Ruski hibrid razprodan za 10 let vnaprej
Najbolj ekonomičen in cenovno dostopen hibrid na svetu, Ë-mobile Ë –Auto, je v prvem tednu predprodaje zabeležil več kot sto tisoč naročil.


Že prvi dan je bil rekorden, ko so zabeležili 51.188 prednaročil za ta ruski avto, katerega avtor je Mikhail Prokhorov, sicer znan ruski magnat. Proizvodnja Ë-mobile Ë –Auta se začne v sredini prihodnjega leta, na leto načrtujejo izdelati 10 tisoč primerkov, medtem ko cena zanj znaša med 12 in 15 tisoč dolarji.

Ë-mobile Ë –Auto potroši 3,5 –litra goriva na 100 km, njegova najvišja hitrost pa znaša 130 km/h.


Kaj šele bo, ko bodo Kitajci in ostali na polno zalaufali, skoraj si ne predstavljam cest in prometa na njih čez 10let.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Okapi ::

skoraj si ne predstavljam cest in prometa na njih čez 10let.
A se bojiš, da bo čez 10 let vsak vozil dva avta naenkrat?;)

O.

sidd ::

Malo e-trača o ev!

Tesla wins $100 million supply deal with Toyota for RAV4 EV

Nissan to make Leaf electric motor in Tennessee

Pa še info o cenah baterije: (kaj se tiče bosch-samsung naveze SB LiMotive)
Pričakuje se, da bo leta 2015 35kWh paket baterij ponujal do 200 km dosega, cena nekje 12250€ (samo baterije!)
Vira ne morem navesti, ker ga ne najdem na internetu.
Navaja se pa še naslednje:
Danes: 450€/kWh
2015: 350€/ kWh
2020: 250€/ kWh

Pa še kratko branje o povečanju kapacitet proizvodnje baterij:
SB LiMotive to double li-ion battery production in Korea; eyeing sites in Europe, U.S.
no idea for signature
signed
I

TESKAn ::

Včeraj je bil en tesla roadster parkiran pred lidlom v BTCju, KR registrska:). Luštna zadeva.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Temno rdeč. Kolkr jst vem, edini v sloveniji.
Če kdo pozna lastnika, bi se pripročal za testno vožnjo =:)
Zbogom in hvala za vse ribe

gensi ::

Verjetno imajo "mikro" avti z uvedbo elektrifikacije in rastočimi stroški energije veliko priložnost.
Le kdo ve kakšen bo main stream čez 10 let...
Morda se uveljavi nekaj takšnega: http://www.siol.net/avtomoto/predstavit...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gensi ()
««
76 / 1284
»»