» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
75 / 1284
»»

WarpedGone ::

Pravi groba teorija, ki ignorira dinamiko sesanja in izpuha.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

WarpedGone je izjavil:

V tem, da je v celotnem sistemu samo en res "mehanski del" -> dejanski stik med podlago in pnevmatiko. Komplet kontrola dogajanja je softverska.
Takoj ko se dodatkneš bremz si vpeljal še en mehanski del nad katerim imaš le zelo grobo kontrolo in posledično nižji maksimum performans.
Povečevanje/zniževanje moči je sunkovito in časovno zamaknjeno.


Čakaj. Saj ma tesla tudi bremze, zakaj misliš, da jih avtomatika ne uporablja za traction control?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Jih tudi, kadar samo z motorjem ne doseže željenega (reševanje zdrsa, ko se že zgodi).
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Pa nič. - končni efekt je popolnoma enak
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

TribesMan ::

A ma tesla kakšno špero?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Jst ::

Da ne bi odpiral nove teme bi vprašal tule.

Jaz se na mašine na notranje izgorevanje spoznam toliko, kot povprečen zidar na računalnik (najde tipko za vklop; meni pa avto pove kaj mu ni všeč in gre na servis).

Vprašanje: V Filmih Fast & Furious uporabljajo NOS, torej N2O. A v zadnjem filmu, ki igra Vin Diesel je en avto na "nitrometan." (Prevod iz org. DVDja.)

Mi lahko kdo razloži kaj je prednost nitrometana, če so sploh prav prevedli?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

energetik ::

Pyr0Beast ::

Nitrometan je po domače povedano šibki eksploziv :)

Gori tudi z manj zraka ali celo brez, če so temperature dovolj visoke - zato se ga uporablja.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

gensi ::

Očitno se obeta tudi hitro polnjenje baterij: http://green.autoblog.com/2011/03/23/ne...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gensi ()

WarpedGone ::

Še en ki nima treh čistih...
Baterije se lahko "hitro" napolnejo že danes. Če imaš seveda dovolj debel kabel vse do dovolj močne elektrarne.

50 kWh v 2 minutah je ... wait for it ... še malo ... 1,5 MW. Dodaj še nekaj izgub in gretja pa prideš do vsaj 2 MW. Pri 10.000 V je to 200 A. Takih kablov NE držiš v roki.

Polnjenje v kaki uri je največ česar si lahko obetamo v praksi. Na zato določenih mestih za vsaj 2x ceno polnjenja doma.
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

Ja, ampak tega folk (in novinarji) pač ne more doumet. Pravijo da mora iti razvoj samo še malo naprej, pa bomo lahko tak avto nafilali v parih minutah čez kabel polnilca mobilca. ;((
Enostavno ne morejo doumeti, da je fizika neizprosna in eksaktna, ter da ne more nekaj delovati samo zato, ker si dovolj močno želiš...

gensi ::

WarpedGone je izjavil:

Še en ki nima treh čistih...
Baterije se lahko "hitro" napolnejo že danes. Če imaš seveda dovolj debel kabel vse do dovolj močne elektrarne.

50 kWh v 2 minutah je ... wait for it ... še malo ... 1,5 MW. Dodaj še nekaj izgub in gretja pa prideš do vsaj 2 MW. Pri 10.000 V je to 200 A. Takih kablov NE držiš v roki.

Polnjenje v kaki uri je največ česar si lahko obetamo v praksi. Na zato določenih mestih za vsaj 2x ceno polnjenja doma.


W1, prosim bodi korekten!
Niti slučajno nisem mislil, da je mogoče "minutno" polnjenje. Tema je bila že velikokrat predebatirana. Je pa spodbudno, da je napredek tudi v smeri hitrega polnjenja.

WarpedGone ::

Oprosti, moja toleranca do enih in istih kravjekov se vztrajno manjša...

Napredek v smeri hitrega polnjenja bo imel obliko močne polnilne postaje - ranga 50 kW in polnilnega priključka na avtomobilu, ki takšno moč tudi prebavi.
Taka reč nafila že obstoječe baterije v današnjih električnih avtomobilih v eni uri iz praktično praznega na praktično polnega (kar so itak redke situacije).

Baterije primerne za hitro polnjenje že obstajajo, infrastruktura pa ne in še dolgo ne bo. Pa še ko obstajala, bo bo precej redka, ker bo praktična potreba po temu redka. Večina ljudi bo baterije filalo ponoči doma in bistveno ceneje.

Minutno polnjenje bo imelo obliko izposoje in zamenjave prazne baterije s polno na pooblaščemen servisu za tvojo znamko avtomobila. To boš čez par dni pripeljal nazaj in jo zamenjal nazaj s svojo al pa si izposodil drugo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::

za internet so tudi govorili da več kot 56 kilo baudov po telefonskih linijah ne bo šlo nikoli

zaradi fizičnih omejitev

pa poglejte kje smo danes...

nekaj 100x hitreje ima že vsak mulc

bo prišel tudi dan ko bo moč napolniti avto v parih minutah
rešitev bi bila v vmesni postaji - imaš eno zadevco ki se ti polni ko se pač polni - podnevi ali ponoči
in ko potrebuješ elektriko, priklopiš kabel nanjo in pretočiš elektriko v svoj avtomobil

energetik ::

Vmesni akumulator, za še večje izgube? Kaj misliš imeti še za 5-10kEUR baterij v garaži samo zaradi tega? Ali pa kar črpalno HE. :D

Matev ::

Vmesni akumulator, za še večje izgube?


ehhh

će kdo rabi bo pač imel ... ali boš pa takšno storitev dobil na električni črpalki ...

tam jim bo pa v interesu imeti to zadevco

Jst ::

Ravno včeraj sem šel na Petrol po plinsko bombo. Ne vem, zakaj ne bi naredili zadeve modularne. Tako kot so se proizvajalci zmenili, da bo luknja za filanje bencina takšna, bi se lahko za zamenjavo barterij. Prideš na "črpalko," avtomatizirana naprava vzame obstoječe module, zmeri, koliko so polni, da noter polne, razliko od prejšnjih pa plačaš. Idealno, hitro, enostavno in standardno.

Verjetno ste to že predebatirali v tej temi. Vaši zaključki?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

nekikr ::

50% za, 50% proti.

Matev ::

Prideš na "črpalko," avtomatizirana naprava vzame obstoječe module,


in modul za Teslo bo enak kot za čbelco?

nekikr ::

5 strani nazaj smo govorili o standardiziranih merah.

WarpedGone ::

Če folk nebi šprical fizike v osnovni šoli bi bil svet precej drugačen ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Jst ::

W1: Na koga tole leti?

ps: Kakšni argumenti za "mojo" (trenutno spomnjeno) idejo proti?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

WarpedGone ::

Leti na splošen nivo komentarjev "novincev" v tej temi.

Glede tvoje ideje: kateri avtomobili imajo enako obliko tanka? Pa enak volumen?

Nov Tesla Model S bo imel "izmenljivo" baterijo. To pomeni, da se bo lahko 500 - 600 kilogramski modul na dnu avtomobila odšraufal stran in relativno hitro našraufal nazaj drug modul. Ta modul bo širok točn tolk kot cel avtomobil, dolg pa tolk kot je medosna razdalja. Pasal bo pa točno samo v Model S in nikamor drugam. Že njegov naslednik bo zelo verjetno imel drugačne dimenzije te baterije.

Problem je, da s tvojim predologm ciljaš na najmanjši skupni imenovalec. Že prilagojene baterije imajo mizeren doseg, taka izmenljiva bi bila pa še vsaj pol slabša.

Sploh pa o standardizaciji začneš razmišljat, ko je tehnologija stabilna, uporabljanost pa zelo razširjenja. Pravzaprav v takšnem okolju pride do standardizacije avtomatsko, brez da bi kej posebej študiral o njej - kar je najbolš na trgu, se najbolj uporablja in najbolj dostopno in cena zaradi množičnosti nekaj pade.

Električni avto ne tanka elektrike, zato je treba najprej nehat o elektriki študirat kot o bencinu. Pumpe niso dobra stvar ampak nujno zlo.

Če bi ti doma iz pipe curljal bencin, bi še vedno hodil tankat na pumpe?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Že prilagojene baterije imajo mizeren doseg, taka izmenljiva bi bila pa še vsaj pol slabša.
Zakaj že? A ni notri en kup malih celic?

Če bi ti doma iz pipe curljal bencin, bi še vedno hodil tankat na pumpe?
Če bi imel avto domet 100 km, bi. Kako misliš drugače z avtom na morje priti?

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

jype ::

Okapi> Če bi imel avto domet 100 km, bi. Kako misliš drugače z avtom na morje priti?

V električnem primeru precej enostavno: tko da not daš en mali dizl ali bencinski agregat.

Pyr0Beast ::


Če bi ti doma iz pipe curljal bencin, bi še vedno hodil tankat na pumpe?

Verjetno bi.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Zakaj že? A ni notri en kup malih celic?

Ti nič ne pomaga, če so celice povezane v velike module.
Menda ne misliš menjat 8000 celic eno po eno?

Če bi imel avto domet 100 km, bi. Kako misliš drugače z avtom na morje priti?

Tako da za tist vikend najameš dizl karavana.
Al ti tudi z jugecom njivo orješ?

Verjetno bi.

Troll.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Čakaj. A ti resno misliš, da bi celotno infrastrukturo lahko sfural izključno preko domačih priključkov ?

No go. Greš v avstrijo (če do tam sploh prideš) in kje boš parkiral avto? V sosedovi garaži, čez okno pa štrik s kablom ?

Taka domača pipica lahko zadostuje kvečjemu za povprečne dnevne potrebe.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Okapi ::

Ti nič ne pomaga, če so celice povezane v velike module.
Ampak ti moduli so lahko poljubnih oblik, pa to ne bo vplivalo na zmogljivost, niti na ceno. Modul, oblikovan tako, da ga je mogoče hitro zamenjati, je enako zmogljiv (pri enakem številu celic), kot modul, ki ga ni mogoče zamenjati. Ti si rekel, da bi bil izmenljiv akumulator pol slabši od prilagojenega, mene pa zanima, zakaj.

O.

WarpedGone ::

Režija. Premisli česa vse fiksna baterija ne potrebuje in zato nima. Masa, volumen, cena vsega tega.

No go. Greš v avstrijo (če do tam sploh prideš) in kje boš parkiral avto? V sosedovi garaži, čez okno pa štrik s kablom ?


Električni avto ni za vsakega. Če delaš kdaj tut po 500+ km dnevno, si boš nabavu dizla. Sej menda ja znaš študirat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Fiksna baterija ima kvečjemu manj priključkov. Balanserje pa v vsakem primeru rabiš.

In kaj ti potem brani, da namesto ene baterije notri flikneš mikroagregat ?

Sploh pa o standardizaciji začneš razmišljat, ko je tehnologija stabilna, uporabljanost pa zelo razširjenja. Pravzaprav v takšnem okolju pride do standardizacije avtomatsko, brez da bi kej posebej študiral o njej - kar je najbolš na trgu, se najbolj uporablja in najbolj dostopno in cena zaradi množičnosti nekaj pade.

Poglej telefone, kako so razširjeni in kaj je potrebno narediti da se zmenijo okoli enega jeb* konektorja.

Standarde se ma za delat v naprej.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Matev je izjavil:

za internet so tudi govorili da več kot 56 kilo baudov po telefonskih linijah ne bo šlo nikoli

zaradi fizičnih omejitev

pa poglejte kje smo danes...

nekaj 100x hitreje ima že vsak mulc

bo prišel tudi dan ko bo moč napolniti avto v parih minutah
rešitev bi bila v vmesni postaji - imaš eno zadevco ki se ti polni ko se pač polni - podnevi ali ponoči
in ko potrebuješ elektriko, priklopiš kabel nanjo in pretočiš elektriko v svoj avtomobil


Saj več kot 56k res ne moreš iti na zvočnih frekvencah. *dsl pa so pogruntali da se da spraviti v MHz območje.

Ozadje ni čisto nič drugače :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

Saj več kot 56k res ne moreš iti na zvočnih frekvencah. *dsl pa so pogruntali da se da spraviti v MHz območje.


in point je da se da hitreje kot 56k

in to bo prej ali slej tudi pri baterijah

čez par let ti garantiram da se boš smejal razmišljanju ki ga imajo nekateri tu ki trdijo da električni avtomobili nikoli ne bodo mogli zadostiti normalnim potrebam normalnega človeka

gumby ::

Matev je izjavil:

normalnim potrebam normalnega človeka

In to je... kaj točno?
my brain hurts

Matev ::

tisto kar ustreza 80-90% populacije

In to je... kaj točno?


njive pač tudi čez par let ne boš mogel zorati z elektično čbelco

če si si to želel

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

WarpedGone ::

Standarde se ma za delat v naprej.

In takoj v štartu praktično prepoveš napredek/izboljšave.
Čudovit strel v nogo oz. čista sabotaža.
Kot da so obstoječi sistemi be all/end all zadeve in sprememb ne bo več. Polnilni konektor se je standardiziral. To je vse kar je nujno potrebno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::


in point je da se da hitreje kot 56k

Saj se je že takrat dalo hitreje kot 56k (Hint; LAN)

Samo svetlobne hitrosti pa žal ne boš presegal.



In takoj v štartu praktično prepoveš napredek/izboljšave.
Čudovit strel v nogo oz. čista sabotaža.
Kot da so obstoječi sistemi be all/end all zadeve in sprememb ne bo več. Polnilni konektor se je standardiziral. To je vse kar je nujno potrebno.

Bolje kot da imamo za vsak drE* novo vtičnico in napredek imaš, pa ga kmalu popolnoma ubiješ, ker nisi naredil nič, saj je aplikacija tehnologije - neuporabna.

USB je backwards compatible že od USB1.1, pa je že 3 verzija zunaj. Poglej IDE kable, pa RJ45.

Nujno potrebno je še marsikaj več, ker konec koncev, igračkanje proizvajalcev s standardi boš plačal izključno ti.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Igračkanje s standardi lahko vsaj plačam in dobim nekaj boljšega kot pa zapoveduje The Standard.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Kaj boljšega pa dobiš z nešteto novimi vtičnicami in krmilniki ?

ATX plata je še danes standard. Očitno zadeva le ni bila tako slabo zasnovana.

ATX (Advanced Technology Extended) is a motherboard form factor specification developed by Intel in 1995 to improve on previous de facto standards like the AT form factor. It was the first big change in computer case, motherboard, and power supply design in many years, improving standardization and interchangeability of parts.


The official specifications were released by Intel in 1995, and have been revised numerous times since, the most recent being version 2.3, released in 2007.


Older Dell computers, particularly those from the Pentium II and III lines, are notable for using proprietary power wiring on their power supplies and motherboards. While the motherboard connectors appear to be standard ATX, and will actually fit a standard power supply, they are not compatible. Not only have wires been switched from one location to another, but the number of wires for a given voltage have been changed. Thus, the pins cannot simply be rearranged.[2]

The change affects not only 20-pin ATX connectors, but also auxiliary 6-pin connectors. Modern Dell systems might use standard ATX connectors.[3] Dell PC owners should be careful when attempting to mix non-Dell motherboards and power supplies, as it can cause damage to the power supply or other components. If the power supply color coding on the wiring does not match ATX standards, then it is probably proprietary. Wiring diagrams for Dell systems are usually available on Dell's support page.


Uživaj v igračkanju s standardi.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Matev ::


Samo svetlobne hitrosti pa žal ne boš presegal.


kdo jo sploh želi preseči

itak če se ji zadosti približaš ti gre čas počasneje in lahko prepotuješ na drugostran galaksije v nekaj tvojih letih

ergo navidezno ... "hitreje" kot svetloba

Pyr0Beast ::

Ježš no, kakšne bedarije trosite.

Signali rabijo čas da nekam prepotujejo in mimo tega ne moreš. _NIKAKOR_

Enako kakor se rabi riž v piskru skuhati. Traja dobrih 15 minut še potem ko je voda vrela in mimo tega ne gre.

Enako je z baterijami. Filanje v manj kot 1 uri ni racionalno. Da se zadeve naresti, brez skrbi, tako kot se da riž kuhat v ekonom lonec.
Je pa to čisto kurjenje baterij. 15 minutni polnilci obstajajo že danes, baterije pa če trajajo 200 ciklov so že dobre.
Najhitrejše filanje litija je tam 2h, neglede na kapaciteto.
V eni uri, neglede na vaše želje, se doseže max. 80% kapacitete.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

Enako kakor se rabi riž v piskru skuhati. Traja dobrih 15 minut še potem ko je voda vrela in mimo tega ne gre.


15 minut ?

jaz ga ponavadi skuham v 20 minutah

lahko pa tudi tak riž kupiš ki se skuha v 3 minutah
ali pa poje kar surov

moraš misliti: out of the box

gensi ::

Verjetno bo Lotusov "komplet": http://www.autoblog.com/2009/09/07/let-...
(veza: http://green.autoblog.com/2011/03/25/lo... )
precej pripomogel k hitrejšemu uveljavljanju električnih avtov.
Morda bi v majhnih vozilih zadoščal tudi manjši motor.

Po mojem mnenju bi moralo 100km električnega dosega + generator zadoščati za veliko, veliko večino potreb (gledano z vidika namene uporabe avtomobila - upoštevaje sedanje stanje cen in kapacitet baterij - diesel motorji bodo še nekaj časa za "dolgoprogaše", bencinski pa za "športnike").

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gensi ()

energetik ::

Zakaj bi nabavljal avto za 30kEUR+ z baterijo in ICE generatorjem, če pa lahko zdaj takoj kupim avto za 500EUR z 80kW, natankam bencin za 50EUR in se peljem vsaj 600km daleč z enim tankom. Natanko kaj "prišparam" pri nakupu hibrida, ki je drag ko žafran? Pa če se 10 let vozim s starim bencinarjem bom še vedno močno v finančnem plusu. Ob tem, da nisem kupil nov avto in sem prišparal še energijo za izdelavo novega.
Kot sem že rekel - dokler ne dobim hibrida v velikosti Cee'da za 12kEUR, ga naj kar imajo. Oz. čisto elektičnega dvoseda za vožnjo po mestu za ~2-3kEUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

WarpedGone ::

Natanko tako.

Električni pogon mora avtomobilu dodat vrednost, katere ICE pogon ne zmore. Samo "zelenost" je premalo/nima smisla. Onaniranje na nizko ceno elektrike je tut precej prozorno.

Tesla Roadster na primer ponuja pospešek 3.9s do 100, školko iz karbonskih vlaken in še kaj. Model S bo ponujal udobje, športnost in tišino. Pa 7 sedežev in še prtljažnik.

Kaj ponuja Prius? Kaj ponujajo Nissan Leaf, MiEV, C-0, poleg "zelenosti"?

Za EVje je glavni adut možnost tankanja kateregakoli energenta. Ljudje tega še niso sposobni resno dojet a bo z razmahom mikrokogeneracij (ogrevaš hišo in hkrati kuhaš štrom za svoj EV iz kurilca, drv, premoga, plina, vetra, sonca, ...) bodo dobili dodaten smisel.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

energetik> Natanko kaj "prišparam" pri nakupu hibrida, ki je drag ko žafran?

Prišparaš? Kako lahko z nakupom avtomobila karkoli šparaš?

Jaz grem za 30 evrov na vlak in se peljem več kot 600km!

Hibrid je prima zato ker je učinkovitejši in tako kot nekateri kupijo staro hondo zato, ker se "bolje drži ceste, ker ima spredaj in zadaj double wishbone suspension", tako nekateri kupijo priusa ali insighta, ker "porabi manj bencina, je tišji in udobnejši". Never underestimate the power of the warm, fuzzy feeling.

Da je bolj ekološki seveda sploh ne drži, vsaj dokler ne zrihtajo takega, ki bo vozil na litijeve baterije, zagotovo se pa optimizacija pozna na kvaliteti zraka v mestih.

V večini japonskih mestnih središč so osebna vozila z dizelskimi motorji prepovedana in po prepovedi se je kvaliteta zraka izmerljivo popravila, sodobni hibridi pa porabijo približno toliko bencina, kot sodobni dizli nafte, in imajo tudi primerljivo ceno za svoj razred.

TribesMan ::

Jaz grem za 30 evrov na vlak in se peljem več kot 600km!


Aja? :D ICS od maribora do kopra stane 23EUR, pa je to komaj dobrih 200km...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

gensi ::

WarpedGone je izjavil:

Natanko tako.

Električni pogon mora avtomobilu dodat vrednost, katere ICE pogon ne zmore. Samo "zelenost" je premalo/nima smisla. Onaniranje na nizko ceno elektrike je tut precej prozorno.

.....

Za EVje je glavni adut možnost tankanja kateregakoli energenta. Ljudje tega še niso sposobni resno dojet a bo z razmahom mikrokogeneracij (ogrevaš hišo in hkrati kuhaš štrom za svoj EV iz kurilca, drv, premoga, plina, vetra, sonca, ...) bodo dobili dodaten smisel.


Načeloma se strinjam. Zakaj (zaenkrat samo načeloma)? Zato, ker je v majhnih mikrokogeneracijah draga izvedba na enoto pridobljene energije.
Slovenija ima glede na svojo površino in poraščenost velike kapacitete biomase. Veliko več truda in denarja bi morali vložiti v nekaj večje sisteme mikrokogeneracij ter tako ogrevati naselja, pridobivati energijo. Morda meji na norost, da v krajih, kjer je zares veliko lesa, gradijo plinovode (namesto toplovode).

Mnenja sem tudi, da bi morali zakonodajo prilagoditi na način, da bi poenostavljali izkoriščanje naravnih virov.
Če ima kdo veselje in možnost postavljati vetrnice, MHE oz. druge "naprave" bi moral to storiti bistveno lažje (ob izpolnitvi vnaprej znanih zakonskih pogojev).

Glavna prednost EV morda ne bo zgolj v nizki porabi (kar gledano od vira do porabnika ne drži čisto natančno), temveč v večji samozadostnosti države. Ob pravilni izkoriščenosti virov pa tudi v manjšem onesnaževanju.

guest #44 ::

Hej, kaj pa se dogaja z elektromotorji direkt na kolesu, kej novosti?
««
75 / 1284
»»