» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
748 / 1137
»»

TheBlueOne ::

kow je izjavil:

Kvaliteto je (spet relativno) enostavno doseci, ce se produkt pocasi in predvidljivo spreminja. Pac popravljas greske in glancas produkt.
Logicno bi bilo, da bo model 3 v GF3 veliko bolj kvalitetno izdelan kot prvi modeli 3 v ZDA.


Ni nujno, lahko je slabse. Kakovost praviloma narekuje frekventnost kontrol in popravkov. Kot prvo kar marsikdo ne razume linij ne delajo podjetja sama ampak se zadeve outsoursa. Podjetja potem linije prevzamejo in to je to. Recimo prvo podjetje za katerega sem delal je bilo prisotno prakticno povsod, pa je bil mali igralec. Cel VW koncern, BMW, Mercedes, Magna, prej menda tudi Renault...

Recimo Nemci, ki so zelo obcutljivi na kakovost, posebej kjer sem bil prisoten v izdelavi karoserij nonstop pregleduje, ce so vsi vari tocno na mestu, ce so kakovostni itn. Francozi menda vsaj vcasih nekoliko manj.

Za nadzor kakovosti potrebujes ljudi in pavze v proizvodnji, oboje je draga masa. Tukaj so ponovno problem kadri, kjer ce tezko najdes kadre za 10% povecanje kako je sele, ko je volumen velik in povecanje podvojitev.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

vsaj tako poročajo mediji.

:D

... saj ta poročanja so splošno znana in to priznavajo tudi v Tesli. Ti veš najbrž še več o tem kot mi ostali, ker kot delničar verjetno bolj podrobno spremljaš to.

In the rush to ramp up Model 3 production, Tesla has faced growing issues with vehicle quality. Some customers have complained that cars arrived with scratches, loose parts and other manufacturing defects.

Mike Ramsey, an auto analyst at Gartner, said he surmised that Tesla, in some cases, was simply gathering cars together before shipping them to customers, or bringing cars with defects together to repair them before delivery.

Employees in the open-air GA4 “tent,” which is not fully automated, tell CNBC they were pressured to take shortcuts to hit goals — reducing vehicle testing for water leaks and using electrical tape on plastic housings to make quick fixes during Model 3 assembly.

Tesla has lost a major $5 million order of 85 Model 3 vehicles from a rental company over problems with service and quality of previously delivered cars.

The bigger picture: Continued quality and service issues will cause some customers in Europe to turn to traditional automakers, which have pedigrees of quality and more established service centers, to meet their electric vehicle (EV) needs.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

TheBlueOne je izjavil:

In kaj imas v mislih, ko reces VW? Koncern ali samo znamko?


Dobro vprasanje:

The ID3, due by the second quarter of 2020, is the first of at least 70 electric cars in VW's pipeline. It will begin rolling off German assembly lines in November, and in 2020 two factories in China will start production, allowing VW to build more cars annually than Tesla has sold in its entire history.

By 2022, the company expects to have eight facilities around the globe making battery-powered vehicles, from the ID3 to vans to Porsche's four-door Taycan.


https://europe.autonews.com/automakers/...

Vazelin ::

No, nekaj časa nazaj je bila debata o na videz ceneni notranjosti ID3. Notranjost Golf 8 je za dva nivoja bolj privlačna in že na videz bolj kakovostna. Kot sem domneval par mesecev nazaj so električarju uturili neko levo varianto, medtem ko za kralja ostaja prava notranjost. Toliko, da si ne hodijo v zelje :P
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Emobi ::

Dinozavri bodo vsekakor hoteli zastarelo tehnologijo čim dalj časa prodajati, pač dokler jim bo to politika dopuščala, saj so dobički v prvem planu, ne pa zdravje ljudi in ekologija.

Zato VW za ICE golfa namenja boljše materiale, pa seveda da ID3 ne bi bil predrag, njemu namenja slabše materiale.
Ta strategija pa se v skandinavskih državah ne bo obnesla, saj je tam okoljska zavest najvišja in golf ne bo mogel parirati električarju, kljub boljši notranjosti.
Pri nas na Balkanu pa je žal drugače.

Poleg politike so kupci najbolj pomemben faktor, kaj se bo prodajalo.

Imeli bomo torej na izbiro: slabša notranjost z večjo enostavnostjo rokovanja, z boljšimi voznimi lastnostmi, večjo varnostjo, manj hrupa in manj slabega zraka ali pa boljša notranjost s strupenimi plini in delci ter višjimi stroški lastništva.

J.McLane ::

Da so proizvajalci pri ICE izgubili kompas se vidi v številu različic, ki jih ponuja novi Golf, naštel sem 25 različic motorjev in menjalnikov.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

Imeli bomo torej na izbiro: slabša notranjost z večjo enostavnostjo rokovanja, z boljšimi voznimi lastnostmi, večjo varnostjo, manj hrupa in manj slabega zraka ali pa boljša notranjost s strupenimi plini in delci ter višjimi stroški lastništva.


Al pa ce bi nehal tko dramatizirat vsi skupi? :)

Jasno, da pri EVjih sparajo, ker so ze v startu tolk drazji. Ce bi bil ID3 deset jurjev drazji bi se pa spet vsi za glavo drzal. Nehajte se obnasat, kot da ne veste kako delujeta industrija in potrosnistvo in kaj je kapitalizem. :)

codeMonkey ::

Emobi je izjavil:

Dinozavri bodo vsekakor hoteli zastarelo tehnologijo čim dalj časa prodajati, pač dokler jim bo to politika dopuščala, saj so dobički v prvem planu, ne pa zdravje ljudi in ekologija.

Zato VW za ICE golfa namenja boljše materiale, pa seveda da ID3 ne bi bil predrag, njemu namenja slabše materiale.
Ta strategija pa se v skandinavskih državah ne bo obnesla, saj je tam okoljska zavest najvišja in golf ne bo mogel parirati električarju, kljub boljši notranjosti.
Pri nas na Balkanu pa je žal drugače.


Ni potrebno prevec filozofirati. Elektricni pogon je se vedno drag, zato pac zmanjka drugje. Proizvodnja ICE je precej optimizirana.

Emobi ::

J.McLane je izjavil:

Da so proizvajalci pri ICE izgubili kompas se vidi v številu različic, ki jih ponuja novi Golf, naštel sem 25 različic motorjev in menjalnikov.

To bo dodaten argument naših prodajalcev, ki so zelo konzervativni: pri golfu imate 25 različic, pri ID3 pa samo tri, pa dražji je, pa čakalna doba je večja...

VaeVictis ::

Prvo čestitke Tesli za dobiček, če bo naslednje četertletje tudi dobiček bomo pa še videli..

Drugo id3 je po eni strani testni avtomobil za VW, tako kot je i3 za BWM ali e-tron za Audi, Taycan za Porsche itd., veliki testirajo materijale, motor, baterije, platformo, servis, prodajno mrežo, ...

In zato so ti avtomobili "over-engineeered" in posledično tudi dragi in so morali pri določenih zadevah enostavno šparati, da nimajo izgub z vsakim prodanim vozilom.

Plus, ker imajo določen renome, si ne morejo privoščiti vseh pomanjkljivosti, katere si Tesla lahko in katere jim fani Tesle zaenkrat na veliko še odpuščajo.

Naslednja generacije, ki bodo prišle ven, bodo veliko boljše in tudi cenejše in bodo morda počasi res prava stvar.

Ta generacija enostavno še ni, pa lahko damo v to generacijo vsa EV vozila (od i3 do Model 3).

Okapi ::

Emobi je izjavil:

Dinozavri bodo vsekakor hoteli zastarelo tehnologijo čim dalj časa prodajati, pač dokler jim bo to politika dopuščala, saj so dobički v prvem planu, ne pa zdravje ljudi in ekologija.
To preprosto ni res. "Zdravje ljudi in ekologija" ni v prvem planu kupcev, ki kupujejo cenejše avte. Kupec, uporabnik avta, je tisti, ki mu je "dobiček", se pravi prihranek, pomembnejši.

VaeVictis ::

Okapi je izjavil:

Emobi je izjavil:

Dinozavri bodo vsekakor hoteli zastarelo tehnologijo čim dalj časa prodajati, pač dokler jim bo to politika dopuščala, saj so dobički v prvem planu, ne pa zdravje ljudi in ekologija.
To preprosto ni res. "Zdravje ljudi in ekologija" ni v prvem planu kupcev, ki kupujejo cenejše avte. Kupec, uporabnik avta, je tisti, ki mu je "dobiček", se pravi prihranek, pomembnejši.


Niti kupcev, niti prodajalcev!

Kdor trdi drugače, je pa navaden lažnivec!

Emobi ::

Tudi to drži, se strinjam.
Tisti dobiček pa je v bistvu obratno, izguba, pač zaradi visoke subvencije in ugodnega kredita.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

Da so proizvajalci pri ICE izgubili kompas se vidi v številu različic, ki jih ponuja novi Golf, naštel sem 25 različic motorjev in menjalnikov.

... všeč mi je, da ponujajo hibridno rešitev.:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

... ki zgleda enaka kot dosedanja (starejši 1.4 TSI in 6 st. DSG), samo malo večja baterija je notri. Kar pomeni, da ko si ob EV range je to bolj zastareli hibrid.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Aha to potem ni tako rešeno kot pri navadnem Toyotem hibridu (ne priključnem), ko hkrati delata oba motorja oz. delujeta kot eno (in se to pozna predvsem pri povprečni porabi goriva ne toliko pri tistih nekaj km vožnje kot EV)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::

Ne poznam točno kako deluje, nekaj prednosti sigurno ima tudi v hibridni vožnji, ampak če gledaš po spritmonitorju povprečen voznik kljub EV dosegu dosega zgolj 3,8 l/100 km.

Sistem ni daleč od tiste v Jetti hybrid, ki je bila na voljo bolj kot ne samo v US, EPA rated je bila 44 MPG (5,3 l/100 km).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

A se je kdo vprašal na kak način točno se bo zgodilo, da bodo 'stari veliki' ujeli Teslo?

Zaenkrat niso uspeli še niti izenačit z letom 2012, so bol al manj na nivoju Roadsterja iz 2008. ICE zasnova+predelave, nekaj lastnih EV komponent, kupljeno kar se da, filanje kjer pač pride.

Medtem ko Tesla pospešuje ful gas. Kitajski Model 3 se že prodaja, dobave januar:

Zbogom in hvala za vse ribe

ziga1990 ::

^^ saj ni vprašanje kdaj bojo oni ujeli teslo ampak obratno naprimer Tesla še ni ujela Toyote
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

pegasus ::

In lightyear.one ter Aptera sta desetletja pred vsemi :))

Nesmiselno izhodišče, nesmiselni zaključki. Preveč metrik, da bi vse metal v en koš.

WarpedGone ::

P.S. no Freiburg for me this time around .. bolezen
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

A se je kdo vprašal na kak način točno se bo zgodilo, da bodo 'stari veliki' ujeli Teslo?


Ujeli? Pri cem? Pri prodaji avtomobilov? Prodajo jih vec kot Tesla. Pri prodaji EVjev? Mogoce nikol. Mogoce bodo prej propadli, mogoce bo prej propadla Tesla. V nobenem primeru ne bo nobene katastrofe. Tle vas je pescica, ki ste tako investirani v Teslo in uspeh Tesle. Eni pa navijamo za EVje na splosno in nam dol visi kdo ga nardi in kolk pred ali pa za konkurenco je.

V nobenem primeru nocemo ene znamke, ki prevladuje on obvladuje trg. Sej smo v kapitalizmu, a ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

DarkSite ::

Ujeli --> v specifikacijah

nekikr ::

Večina ljudi ne kupuje specifikacij ampak skupek vsega.

WarpedGone ::

V nobenem primeru nocemo ene znamke, ki prevladuje on obvladuje trg.

Ne nočemo. Ampak pljuvanje po firmi, ki je očitno 10 let v prednosti in ujčkanje/tolaženje "konkurence" bo pomagalo točno kako?

Zanašanje, da bo dovolj veliko folka si reklo "kupu bom A ki je sicer dražji in slabši, samo zato da firma B ne bo preveč močna", je smešno.

Dogaja se točno to, kar praviš da nočeš - dogaja se rojstvo novega monopola proti kateremu bo Rockefeler izpred +100 let otročje majhen.

In namesto da bi se potencialno konkurenco zbutalo, da potegne svoje glave iz riti in naredi nekaj kar bo vsaj iz avijona konkurenčno, ste sposobni samo še bol lastno glavo tiščat v lastno rit ... oz. aktivno ne videt očitnega.
Zbogom in hvala za vse ribe

borisk ::

J.McLane je izjavil:

Da so proizvajalci pri ICE izgubili kompas se vidi v številu različic, ki jih ponuja novi Golf, naštel sem 25 različic motorjev in menjalnikov.


najbolj bistvena zadeva pri golfu osem je CAR2X, komunikacija z vozili in prometno signalizacijo itd... Končno se je nekaj premaknilo za področju, ki lahko zelo hitro izboljša prometno varnost. vsi navalite na spekse ko svinja na bučo, zgrešite pa bistveno...
sam sem anti golf in anti vw ampak mi je notranjost osemke všeč, tudi bolj kot od ID3 (ki res ni biser)

Car2X communication means the Golf is the first Volkswagen to exchange information relevant to the traffic situation with other vehicles and the traffic infrastructure in the vicinity within a radius of up to 800 meters. This information is exchanged within milliseconds.

With the application of a harmonized Car2X standard (Wi-Fi p/ITS G5) within the European Union (EU) that is valid for all manufacturers, it is possible to transfer information between vehicles of all brands as well as the infrastructure within all EU member states. In this process, this “common language” is a crucial requirement to cut the number of road traffic accidents throughout all countries.

With Car2X, drivers are notified and warned of local, hazardous areas. The following scenarios are registered: accidents, broken down vehicles, tail ends of traffic jams, roadworks, emergency braking and emergency service vehicles.

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

V nobenem primeru nocemo ene znamke, ki prevladuje on obvladuje trg.

Ne nočemo. Ampak pljuvanje po firmi, ki je očitno 10 let v prednosti in ujčkanje/tolaženje "konkurence" bo pomagalo točno kako?

Večinoma ti kritiko Fanboyizma razumeš kot "pluvanje po firmi". Širnim množicam na S-T dejansko dol binglja, a bo Tesla čez 5 let še z nami ali ne, a bo vodila področje ali capljala zadaj. Zgražamo se predvsem nad malikovanjem Muska in njegovim spornim praksam. Da bi mu pa uspelo - to mu pa (vsaj jaz osebno) čist privoščim. Pa tudi vam, da vam delnice zrastejo.

A to ne spremeni dejstva, da ste nekateri tule taki malikovalci Muska, da postajate neprebavljivo sarkastični in popadljivi, ko kdo kritizira sporne prakse tega človeka. Pa sploh ni važno, če v istem stavku dodamo tudi disclaimer, da mu priznavamo vse zasluge, da se je področje EV premaknilo in da je denimo tudi v vesoljskem programu naredil velikanski skok naprej (pri Hyperloopu pa še vedno prodaja samo zrak).

Samo počakajmo par minut - bo takoj priletelo po meni čisto nekaj drugega, kot tule razlagam. Najbrž bom neprivoščljiv bedak, ki nič ne razume in se nič noče naučit.
- Hoc est qui sumus -

ziga1990 ::

^^Dobra, sicer kaj je sploh Tesla razen hypa prinesla na trg?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

V nobenem primeru nocemo ene znamke, ki prevladuje on obvladuje trg.

Ne nočemo. Ampak pljuvanje po firmi, ki je očitno 10 let v prednosti in ujčkanje/tolaženje "konkurence" bo pomagalo točno kako?


No ja, VW bo menda ze za ID3 baterije dobival pod 100USD/KWh, vse ostalo okoli pogonskega sklopa pa niti ni kaksen poseben hightec. Bosch ti naredi prakticko kar ostane enako ali boljse.

Sicer je argument, da Tesla dela svoje baterije in ima vec nadzora, ampak po drugi strani velikani bolj malo delajo sami. Dandanes ze karoserij pogosto ne delajo sami, niti avta vec ne vedno sestavijo sami. Recimo imas Magno, ki jih sestavlja zanje.

Pac prvi od VW koncerna (Taycan) je postavil nove mejnike za sportni avto. ID3 bo verjetno nov mejnik v cenovno dostopnem segmentu, ostalo pa bo prislo, ko se bo bolj izplacalo.

Jaz ne bi podcenjeval Tesle, me je recimo presenetila s profitom, ampak se manj pa bi podcenjeval koncern kakor VW. MEB platforma in VW nacin proizvodnje je kar resna groznja. Ce zadev se ni na trgu, dalec ne pomeni, da ne bodo prisle pravi cas, kar pa za VW pomeni takrat, ko se bodo rentirale in nic prej. VW je dal na stran 33 bilionov USD do 2023. Za Teslo je bilo US$29.740 billion (2018) Total assets. Kjer VW ze ima vse kar pri Tesli sepa.

WarpedGone ::

Imagodei:
Ti imaš za nalogo najprej skritizirat svojo lastno butasto hinavščino.
Kar je žal zate neivedljivo.
Zato boš znova in znova ponavljal to isto butasto hinavščino še naprej.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: borisk ()

imagodei ::

As predicted ... Nekaj čisto brez veze ga je zmotilo.
- Hoc est qui sumus -

ziga1990 ::

You can glorify Tesla 3 all you want yet it still gets beaten by Prius
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

V nobenem primeru nocemo ene znamke, ki prevladuje on obvladuje trg.

Ne nočemo. Ampak pljuvanje po firmi, ki je očitno 10 let v prednosti in ujčkanje/tolaženje "konkurence" bo pomagalo točno kako?
To bi moral pa ti odgovoriti, saj si ti tisti, ki najbolj pljuva po firmah, ki so v očitni prednosti, ter ujčka firmo, ki to ni.

WarpedGone ::

SloTech.com
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

imagodei ::

Ja, saj vemo... če vsi na avtocesti vozijo v napačno smer... imaš ti še vedno prav in so vsi ostali butlji...

Nerazumljeni boemTM...
- Hoc est qui sumus -

Gone ::

Mu morate pa vsi priznati vztrajnost (čeprav znak norosti je prav to da ponavljaš isto stvar v nedogled in pričakuješ drugačen rezultat...) : Že 13 let + bluzi isto stvar in ga nič ne moti da električni avtomobili še vedno niso prava stvar...

ziga1990 ::

^^ saj tudi ima prav
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Gone ::

Za "plebiscitarno" večino še vedno nima prav - to potrjujejo prodajne številke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gone ()

WarpedGone ::

Ja, saj vemo... če vsi na avtocesti vozijo v napačno smer... imaš ti še vedno prav in so vsi ostali butlji...
Nerazumljeni boemTM...

Ne eno ne drugo ampak se vprašaš kaj je sploh prava smer vožnje, kdo ga res serje in kaj je možno narest oz. kako preprečt neizbežno.

In kaj postaja neizbežno?



Na sliki so le vrstice za avtomobile, manjka še podobna slika ta BatteryStorage in solarne strehe in ...
Zbogom in hvala za vse ribe

imagodei ::

Ne vem, kaj mi očitaš. Res ne.
- Hoc est qui sumus -

BigWhale ::

ziga1990 je izjavil:

^^Dobra, sicer kaj je sploh Tesla razen hypa prinesla na trg?


Prinesla je elektricne avtomobile, ki so uporabni tudi za malo daljsa potovanja, prinesla je super charger network, prinesla je osebne avtomobile s precej dobrimi voznimi karakteristikami v svojem razredu. Model S je sicer premium avto za 100 jurjev, Model 3 je pa cenovno ze bolj dostopen in to se vidi tudi po prodajnih stevilkah. Tega Tesli nikakor ne moremo ocitati in spodbijati.

Na zalost/sreco pa to ni vse. Vsekakor so na trgu novinci in se se marsikje ucijo in se bodo ucili se nekaj casa. Musk je to v eni tocki tudi sam priznal, takrat, ko so metali robote ven iz tovarne in postavljali sotore. Tudi njihove marketinske prakse so marsikdaj vprasljive in je to nekaj kar je tezko spregledati, coast to coast self driving se kar cakamo obljubljena je pa ze flota milijon samovozecih avtomobilov do konca 2020 al do kdaj ze. Trenutno pa Model 3 v smart summon mode zapelje direktno na cesto, ce mu dovolis in na YT imas video, kjer se ljudje veselijo, ker je avto sam odpeljal krizisce v levo. To je se dalec od 'full self driving', ki je bil obljubljen.

Glavna tezava so pa ljudje, ki za vsako ceno in brez kancka premisleka zagovarjajo svojega paradnega konja. WarpedOne je lep primer, ko se je tako sirokoustil s tem kdaj bo dobil avto in zmerjal druge, ker nihce ni sel staviti z njim, na koncu je pa izginil iz foruma za nekaj mesecev in po Tesla forumih jokal kako grdo dela Tesla s strankami. Nakar pride zmagoslavno nazaj in kot sredjesolec na maturantskem plesu na prstu vrti kljuce od avtomobila. Vrtec.

Sej vem, zdej bo prisel sem napisat, da Model 3 nima kljuca in da je kljuc koncept dinozavrov. Pa zraven bo verjetno se ene par ljudi ozmerjal, da so neumni, potem bo pa v temo nalimal se en 'reaction video' kako je nekdo vesel svoje nove Tesle. :)

In vseh teh silnih deset let prednosti se hitro zmanjsuje. Model S je od prve izvedbe do danes se vedno prakticno enak, dozivel je nekaj manjsih upgrade-ov. Tistim, k so kupili HW 2.0 za avtopilota so leta 2016 obljubili full self driving. Zdaj bodo vsem morali menjat hardware, kaj bodo pa dobili in kdaj bo full self driving pa se nihce ne ve. OTA nadgradnje, ki jih tak hvalijo so v glavne prinesle bolj PR malenkosti. Ja, ja, Netflix je neki blazno naprednega in pomembnega. Medtem pa skoraj ni vec firme, ki ne bi razvijala avtopilota in ostalih asistencnih sistemov in marsikateri jih ze ponujajo, so bolj ali manj uporabni, ce bo pa Tesla prva naredila samovozec avto in ce bo to zmaga za njih bomo pa se videli.

Avto industrija se je zacela premikati in se premika, a se premika prepocasi, bomo pa se videli. Preden se dinozaver obrne sicer traja ampak, ko dobi inercijo pa se ne ustavi vec tako hitro, tudi ce drvi proti prepadu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WarpedGone ::

Glavna tezava so pa ljudje, ki za vsako ceno in brez kancka premisleka zagovarjajo svojega paradnega konja. WarpedOne je lep primer, ko se je tako sirokoustil s tem kdaj bo dobil avto in zmerjal druge, ker nihce ni sel staviti z njim, na koncu je pa izginil iz foruma za nekaj mesecev in po Tesla forumih jokal kako grdo dela Tesla s strankami. Nakar pride zmagoslavno nazaj in kot sredjesolec na maturantskem plesu na prstu vrti kljuce od avtomobila. Vrtec.

Glavna težava je (tudi tvoja) nepismenost.
Ne ločiš informacije od nabijanja.
Ne ločiš avta pred bajto od slikce na internetu.

In vseh teh silnih deset let prednosti se hitro zmanjsuje.


Kaj češ s takim folkom?
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Gone je izjavil:

Za "plebiscitarno" večino še vedno nima prav
Demokracija je tiranija večine in večina je po definiciji butasta. Welcome to the real world.

kow ::

Eden od problemov je tudi 'false narrative'. Tesli se trzni delez povecuje, percepcija je drugacna. Da jo tekmeci dohajajo. Stevilke tega, vsaj zaenkrat, ne potrjujejo.

WarpedGone ::

Mogoče je pa dohajanje to, da namesto da se ti smejijo, poskušajo počet stvari tako, ki si jih ti pred 10 leti?

Podobna blodnja, kot tisto, da me mrzu radiator ogreva, ker od njega prejemam tut nekaj IR sevanja ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Tesla še vedno ni avto, ki bi ga lahko priporočal povprečnemu potrošniku za nadomestilo klasičnega vozila, tudi če ima denar; je preprosto preveč rizičen nakup (v Sloveniji). Tudi konkurenčnih e-vozil ne bi ravno še priporočal. Morda manjše EV res kot le kot dodatno vozilo ipd. Tako da čez kakšnih 10 let, ko bo morda končno večja izbira, je vprašanje, kaj bomo sploh takrat izbirali?:|

Vsekakor pa, če ima kdo posebno željo kupiti EV, ker se mu to zdi pač "cool", zakaj pa ne?! Samo to se potem povsem oddaljimo od teme tega foruma t.t. "Zakaj so električni avtomobili prava stvar":)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Vsi tvoji pomisleki bodo irrelevantni, ko bo postalo ocitno, da je cena kilometra nizja. Danes se ni. Bo pa kmalu. Prej kot v 10 letih.
Nihce ne bo vec pic razvazal v ICE avtomobilu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

IL_DIAVOLO ::

WarpedGone ::

sam 304 pa naj bi to bla zverina?
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Važno da je 3,55 do 100. Pol pa celo pot 80.
««
748 / 1137
»»