» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
747 / 1139
»»

roCkY ::

Zadeva z EV je šla tako daleč, da morajo vsi nekaj pokazat. Nisem še nič brskal ampak pomoje Toyota in Panasonic nista daleč stran od Mazde. Se ne bojim, da nebi imeli accujev zagotovljenih.
So pa Japonci precej preračunljivi in bodo morda vztrajali na malih baterijah kar nekaj časa saj tako lahko naredijo 2*no količino vozil. V EU pa zna biti tudi dokaj podbno. Avti do 30-35k€ male baterije potem nič. Tisti za 2*no ceno 80-90kWh. Če seveda ne pride nek preboj pri baterijah, ki pa ga zaenkrat še ni videti.

WarpedGone ::

Pojutrišnjem je v planu prvi 'ornk' trip... Mb - Freiburg.
Zanašam se da abetterroutplanner.com ve kaj govori, ko pravi da me čaka:
- skupno 8,5 ur vožnje
- skupno 41 minut filanja (9, 15 in 16 minut)
- 813km, 20€ za štrom na SC

Gremo mimo bodenskega jezera - enak čas, manjša razdalja kot pa alternativa preko Stuttgarta. TeslaCam usposobljen, USB poln mp3jev.

V prihodnjih letih se mi obeta višja frekvenca podobno dolgih poti po centralni Evropi, bistveno je, da bo avto tega gladko sposobn.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

skupno 8,5 ur vožnje
To kar pozabi. Je dosegljivo edino mogoče če greš čez vikend ponoči, ko ni ne prometa ne kamionov. Meni gugl za Lj-Heidelberg redno ponuja 6h41min, kar realno znese 9-10h, rekord do sedaj pa imam 13.5h.

ziga1990 ::

roCkY je izjavil:

Zadeva z EV je šla tako daleč, da morajo vsi nekaj pokazat. Nisem še nič brskal ampak pomoje Toyota in Panasonic nista daleč stran od Mazde. Se ne bojim, da nebi imeli accujev zagotovljenih.
So pa Japonci precej preračunljivi in bodo morda vztrajali na malih baterijah kar nekaj časa saj tako lahko naredijo 2*no količino vozil. V EU pa zna biti tudi dokaj podbno. Avti do 30-35k€ male baterije potem nič. Tisti za 2*no ceno 80-90kWh. Če seveda ne pride nek preboj pri baterijah, ki pa ga zaenkrat še ni videti.


Glede Toyote in EV:
At the 2019 Geneva auto show, Gerald Killmann, Toyota's vice president of research and development for Europe, enlightened us as to why the automaker hasn't embraced EVs: battery production capacity. Now, Toyota isn't exactly limited in its battery production, although its capacity is significantly lower than that of, say, Tesla. It is how Toyota is allocating that production that matters. According to Killmann, Toyota is able to produce enough batteries for 28,000 electric vehicles each year—or for 1.5 million hybrid cars.

Per Toyota, selling 1.5 million hybrid cars reduces carbon emissions by a third more than selling 28,000 EVs. Put another way, the company is generating a more positive environmental impact by selling many times more gas-electric hybrid cars than it would by selling far fewer EVs (and therefore, far more fully gasoline- or diesel-powered vehicles), while also providing its customers more practical vehicles (because of no range or charging anxieties) at more affordable prices. There are only so many batteries to go around, after all.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WarpedGone ::

To kar pozabi. Je dosegljivo edino mogoče če greš čez vikend ponoči, ko ni ne prometa ne kamionov. Meni gugl za Lj-Heidelberg redno ponuja 6h41min, kar realno znese 9-10h, rekord do sedaj pa imam 13.5h.

Itak, se zavedamo ... še petek popoldan bo, vse na cesti... priporočajo AC ampak namenoma nočm, ker tam ko poči, stojiš par ur brez alternative. Na regionalkah je v saj v teoriji kaka alternativa kdaj.
Tudi googlov traffic se bo mel možnost izkazat, navigacija pa itak samodejno ponuja alternative če je na predvideni poti več kot 10 min.

Na ne/srečo ne opozarja, če kako cesto oz. križišče falim, v trenutku ponudi alternativno pot brez opozorila. Če ravno takrat ne gledaš na narisano črto, tega komot sploh opaziš ne.

Kakorkoli ... teorija bo postala realnost.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

hojnikb je izjavil:

pa se pesci (sploh tisti napol slepi) so te veseli, ker te slisijo.


To lahko iz prve roke potrdim. V sub 30kmh okolju je zadeva praktino neslišna, vse dokler te ne ovije okoli koles.
pri 50kmh je zvok zraka in koles že dovolj prisoten.

Obvezno bo dodat nek dovolj subtilen zvok pri teh nižjih hitrostih.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

IL_DIAVOLO ::

roCkY je izjavil:

Zadeva z EV je šla tako daleč, da morajo vsi nekaj pokazat. Nisem še nič brskal ampak pomoje Toyota in Panasonic nista daleč stran od Mazde. Se ne bojim, da nebi imeli accujev zagotovljenih.
So pa Japonci precej preračunljivi in bodo morda vztrajali na malih baterijah kar nekaj časa saj tako lahko naredijo 2*no količino vozil. V EU pa zna biti tudi dokaj podbno. Avti do 30-35k€ male baterije potem nič. Tisti za 2*no ceno 80-90kWh. Če seveda ne pride nek preboj pri baterijah, ki pa ga zaenkrat še ni videti.


Ne rabis takega rangea. 300km nekateri delamo tedensko ali pa se to ne.

BigWhale ::

roCkY je izjavil:

Domet ni zelo kritičen. V praksi je kritično polnenje km/h. Kdor kupi EV se je pač odločil, da bo nekaj svojega časa "kampiral" ob DC polnilcu. Da bi vedno filal doma ni opcija. Enostavno ne bo zadosti 90-100kWh baterij v naslednji dekadi. Eni grejo celo na 35kWh; recimo Mazda. Sigurno ne slučajno in zgolj zaradi končne cene produkta.


Ce doma nimas opcije polnjenja, potem EV ni zate. Leaf s 40kW baterijo ima kakih 200km dosega avtoceste, jaz sem, po skoraj 9000km, samo dvakrat kampiral ob polnilcu. Enkrat planirano in drugic neplanirano. Ja, na 800km tripe pac ne hodim z Leafom, mi je jasno kaksne omejitve ima. Do zdaj se nisem bil na taksnem tripu. :)

WarpedGone ::

Ce doma nimas opcije polnjenja, potem EV ni zate

To je realnost EV.
S tem da 'doma' ne pomeni nujno lastne hiše ali lastnega parkirplaca. Pomeni, da imaš v pešbližini doma zagotovljeno zanesljivo (ne dela le če izpade omrežje, zaparkiranje je enako verjetno kot zaparkiranje garaže) možnost filanja i.e. vsaj navadna 10A schuko.

Brez tega je zate EV brezveze. Enako pluginhibrid ali hibrid, stick with pure ICE...
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Bodo črički al bo kak lokaln znalc uspel razložit kako je to slabo, neč ne pomeni, ...? Jernej, ziga1990? anyone to the rescue?

You ain't seen nothing yet.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Odvisno od tega, koliko deferred value so prepoznali. Tesla;

Margin was impacted in part due to fundamental improvements in our operating efficiency, including higher fixed cost absorption, reductions in manufacturing and material costs and continued improvements in vehicle quality and in part due to Smart Summon-related deferred revenue recognition


Kaj sem napovedal začetek oktobra;

>"Q3 2019 bo slabši od Q3 2018 po prometu in zaslužkih, razen če se bo šla Tesla kakšno kreativno računovodstvo s FSD revenue."

>"Konec quarterja se približuje. Q3 2019 bo najbrž imel manjši revenue in zaslužek kot Q3 2018. Tesla je izdala novo verzijo softwera z (izredno slabo delujočim) Advanced Summonom, ki je sicer brezvezna pogruntavščina, ampak bo najbrž "omogočila" Tesli, da prepozna nekaj/ves FSD revenue (kljub temu da Advanced Summon ni niti blizu obljubljenem FSD), da bodo Q3 2019 rezultati izgledali dosti bolje."

Tesla Q3 2019 ima okoli ~10% nižji revenue in dosti nižje invseticije, kot lastne obljube. Če bi se Tesla držala lastnih obljub o investicijah bi bila izguba v Q3 2019 skoraj $500 miljonov, namesto dobička.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

WarpedGone ::

skratka ... barabe lažnjive, oblubl so izgubo ... :((((

Cry your hear out...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Človek, še točno sem napovedal, da bodo prepoznali FSD revenue zaradi Advanced Summon. Kaj točno je problem tukaj?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

WarpedGone ::

p.s.
deferred revenue in Q3 further increased, up from $884m to $1,045m


Ne mislit, da se mi al da se mi boš kdaj zasmilil.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Margin was impacted in part due to fundamental improvements in our operating efficiency, including higher fixed cost absorption, reductions in manufacturing and material costs and continued improvements in vehicle quality and in part due to Smart Summon-related deferred revenue recognition


Bomo videli zneske v 10Q, kajne? A se strinjava, da sem čisto točno napovedal, da bodo prepoznali deferred value zaradi Advanced Summon in da bo to dosti izboljšalo rezultate? In pa da bo revenue down Y-o-Y?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

WarpedGone ::

Super si to napovedal... js pa napovem, da bo jutri ob 9:00 svetlo.
Me boš pohvalu če bo res?
Bom frajer in poznavalec?

Ne.

Šele začenja se:

Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Kaj si ti napovedal btw, če je bilo tako zelo očitno in jasno? In zakaj si sploh tukaj na tem forumu, da težiš s "Cry your hear out..." ljudem, ki so pričakovali točno takšen razultat, kot je dejansko bil?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

Ti si pričakoval profit?
Resno misliš, da ti kdorkoli tule verjame?

Enjoy the pain, druzga ti ne ostane:
307.21 +52.53 (20.63%)
After hours: 6:01PM EDT
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

WarpedGone je izjavil:

Ti si pričakoval profit?
Resno misliš, da ti kdorkoli tule verjame?

Enjoy the pain, druzga ti ne ostane:
307.21 +52.53 (20.63%)
After hours: 6:01PM EDT

Kak pain? Očitno si samo ti tukaj finančno investiran v to vse skupaj in se želiš pokazati na forumu ki je namenjen debati. Sem že dal svoj quote od par tednov nazaj. Če bi se bistveno zmotil, bi napisal da sem se bistveno zmotil. In to je to. Če si ti nisi upal nič napovedovati - whatever. Samo pač "Cry your hear out..." komu drugemu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

Potem maš pa čist slučajno enak nick kot en drug tip tle, oprosti.
ja, vem, da to ni možno ...
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Tile Q3 rezultati tako na hitro ne zgledajo dobri, a so očitno pričakovanja bila še manjša, zato skok delnice, ki pa je še zmeraj manj vredna, kot je bila v začetku leta.
Glede na lanski Q3 so prihodki nižji, prav tako dobiček, tudi število servisov in superchargerjev ne sledi številu dodatnih avtov, ki so jih v zadnjem letu poslali na cesto.

WarpedGone je izjavil:

Enjoy the pain, druzga ti ne ostane
A na tak način izražaš bolečino, ker je delnica letos izgubila več, kot je pridobila?

WarpedGone ::

Zheegec je izjavil:

Margin was impacted in part due to fundamental improvements in our operating efficiency, including higher fixed cost absorption, reductions in manufacturing and material costs and continued improvements in vehicle quality and in part due to Smart Summon-related deferred revenue recognition


Bomo videli zneske v 10Q, kajne? A se strinjava, da sem čisto točno napovedal, da bodo prepoznali deferred value zaradi Advanced Summon in da bo to dosti izboljšalo rezultate? In pa da bo revenue down Y-o-Y?


Prepoznali so 30M.
To je pa res dosti izboljšalo rezultate ... brez tega bi blo gaap profita samo 231M, več ko 10% manj...
Patetik.

Sploh ker samo patetik v tem vidi problem, stvar ki je zunaj, je zunaj. In je pravilno, da se prepozna kot taka.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

p.s.
Just to repeat, 5% MORE HORSEPOWER coming to Model 3 via OTA in the next few weeks. WOW!

Ne nujno za vse izvedbe enako... upam da bom vmes.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

Tesla - res odlicni rezultati. Majo jasno strategijo in obilo casha. Nemci so pod ogromnim pritiskom.

kow ::

Iz teme Tesla3:

Zheegec je izjavil:

Sem pričakoval manjšo izgubo. Tukaj nekje sem napovedal okoli $100 miljonov izgube. Q3 bo najbrž izredno slabši od Q2.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

DarkSite ::

Priporočam ponovno branje postov od strani 654 naprej (Q1 2019). Zanimivo za Zheegce, Nikce, Okapije in ostale poznavalce.

WarpedGone ::

Nemci so pod ogromnim pritiskom.

Francozi tudi.
Japonci tudi.
Korejci tudi.
Ostali američani tudi.

Mazda MX-30 in 35kWh baterija... a se naj smejim?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Patetik ... ker samo patetik ...
Zgolj v pomoč ...

patétika -e ž (ẹ́)
pretirano navdušenje, pretirana vznesenost: njegova patetika je vzbudila posmeh; slabš. frazerska patetika / pri predavanju je zašel v patetiko

patetičen govor; patetična deklamacija / spregovoril je s patetičnim glasom; patetično vedenje / patetičen slog pisem / patetičen človek


pátos -a m (ȃ) pretirano navdušenje, pretirana vznesenost: odigrati vlogo brez patosa; s patosom je pripovedoval o svojih uspehih; deklamatorski patos; ekspr. nabrekel patos / ekspr. vse čustvo je bilo le sentimentalen patos


... kar ni enako kot ...
pathetic; causing feelings of sadness, sympathy, or sometimes lack of respect, especially because a person or an animal is suffering:
The refugees were a pathetic sight - starving, frightened and cold.
After the accident he became a pathetic figure, a shadow of his former self.


Si torej hotel reči "pretirano navdušen človek", ali "pomilovanja vreden človek" oz. povedano z drugimi besedami "bednik"? Slednje je potem lahko tudi v pomoč adminom pri dodeljevanju določenih oznak 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Emobi ::

V EU pa zna biti tudi dokaj podbno. Avti do 30-35k€ male baterije potem nič. Tisti za 2*no ceno 80-90kWh.

To ne bo držalo. Zoe ima baterijo 50 kWh, i3 42 kWh, ID.3 bo imel tri različno velike baterije, leaf 60 kWh...
Skratka na razpolago je že zdaj cel spekter različno velikih baterij, ki bo v prihajajočem letu še večji.

To lahko iz prve roke potrdim. V sub 30kmh okolju je zadeva praktino neslišna, vse dokler te ne ovije okoli koles.
pri 50kmh je zvok zraka in koles že dovolj prisoten.

Obvezno bo dodat nek dovolj subtilen zvok pri teh nižjih hitrostih.

Od letos je v Evropi uzakonjeno, da morajo na novo prodani EV-ji do hitrosti 30 km/h oddajati zvok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

Nemci so pod ogromnim pritiskom.

Francozi tudi.
Japonci tudi.
Korejci tudi.
Ostali američani tudi.

Mazda MX-30 in 35kWh baterija... a se naj smejim?

Japoncem ni problem dat 80+KWh baterije v avto. Ampak so pregovorno racionalni in ocenjujeo, da je bolje dat na cesto 2kratno količino enot za 50% MPC Tesle3.
Večji problem pomoje je ali bo Panasonic delal dolgoročno za Teslo ali za Japonce.??

WarpedGone ::

>> kratno količino enot za 50% MPC Tesle3
Praviš, da bo mazda MX-30 s 35kWh koštala 24 jurjev z davkom vred?

>> Večji problem pomoje je ali bo Panasonic delal dolgoročno za Teslo ali za Japonce.??

Panasonic je že dobil datum izselitve iz GF1.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Cena MX30 bo okoli 34k€ -subvencija.

J.McLane ::

Panasonic se povezuje z domačimi japonskimi proizvajalci, tak patriotizem Tesli sigurno ni všeč.

Toyota bo naslednje leto na OI Tokyo demonstrirala praktično uporabo solid state baterije v e-Palete, serijsko proizvodnjo napovedujejo za "nekaj let" kasneje.
https://www.autocar.co.uk/car-news/moto...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

"Nekaj let" kajsneje ... se pravi za brezveze obrabljaš tipke...

Panasonicov tech je/bo zastarel ... read maxwell.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gone ::

WarpedGone je izjavil:

Nemci so pod ogromnim pritiskom.

Francozi tudi.
Japonci tudi.
Korejci tudi.
Ostali američani tudi.


Ja res so pod pritiskom ;)):

https://www.finanzen100.de/finanznachri...

Tesla 128 milijonov € profita, Daimler 2,7 milijarde... ubogi Nemci pod pritiskom...

J.McLane ::

Kako veš da tale Maxwell tech tudi ni nekaj let oddaljen od serijske proizvodnje?

Dejstvo je da je trenutna tehnologija in že postavljene linije velika cokla, ko pride do druge boljše tehnologije.

Zakaj S in X še kar naprej dobivata celice manjšega formata? Zato ker se to štanca s profitom.
Zakaj Toyota še kar daje NiMh v svoje hibride? Zato ker se to štanca s profitom.

Obstoječe zadeve ni finančno smiselno podirati in postavljati nove, ponavadi se samo za dodatne kapacitete uporabi novo tehnologijo, sicer gre enostavno preveč keša za investicije.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Japonska&Co niso Kitajska, kjer ti mirno lahko ukažejo, da moraš danes od 12. ure dalje proizvajati samo EV. Zato bodo logično proizvajali hibride&co dokler se jim to splača.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Kako veš da tale Maxwell tech tudi ni nekaj let oddaljen od serijske proizvodnje?

Seveda je.
Tesla has it, pana (in nihče drug) doesn't.
Včeraj so naglas povedal svoj cilj: letna proizvodnja 20M EVjev.
Obstoječ način kuhanja celic je ovira pri dosegu tega. Stvari morajo bit enostavnejše in s tem cenejše.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Kakšen je pa rok za dosega tega cilja? 5 let, 10 let, 20 let, nedoločeno?

Mislim da je vsakemu jasno kje so omejitve in vsak išče tehnične rešitve za preseganje teh omejitev. Maxwell konkretne rešitve verjetno še nima (oz. to kar ponuja rešuje le del problema), kako blizu so pa lahko pove edino kristalna krogla.

Zgodovina nam pa govori, da ko enkrat nekdo naredi preboj ne nekem področju, konkurenca hitro dobi to isto tehnologijo. Pri stvareh ki se hitro obračajo (npr. potrošna elektronika), je eno leto prednosti odločilno o tem kdo preživi, v avtomobilizmu not so much.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Rok je pomemben mozoljavcem, da znajo jokat 'zamuda'.
Ob 50% letni rasti bo ta cilj dosežen v ~10 letih.
Ob samo 30% rasti bo potrebno 15 let, ob 60% pa le 9.

Zgodovina nam pa govori, da ko enkrat nekdo naredi preboj ne nekem področju, konkurenca hitro dobi to isto tehnologijo.

Seveda.
Dokaz je obilna ponudba EVjev na nivoju Model S iz 2012 za nižjo ceno in več dosega, hitrejšim polnjenjem, manjšo degradacijo baterije.
Ob tem detajlu da v resnici ni nobenega sploh. 7 let kasneje niti enega.

Ker poslušaš zgodovino ... teslina povprečna letna rast od 2013 (22k) do današne kapacitete 590k vozil letno je 70%. Ob enaki rasti bo 20M letno doseženo v 2026.
VW takrat omenja 5M svojih EVjev. To pomeni, da VW planira bit 4x manjši od Tesle.

Pogumno...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

V bistvu nobenga ne zanima kaj bo cez eno leto, kaj bo cez pet let in kaj bo cez deset let. Nobenga. Sam fanboye.

Jaz bom cez cca deset let spet kupoval avto in takrat bom gledal kaj se dobi na trgu in za kak denar. A bo to VW, Renault, Tesla, Nissan, Toyota, kaj kitajskega, kaj indijskega, je pa cist vseen. Ce bo kak dinozaver umrl bo pac umrl, ce ne bo, pa ne bo. IMO bi moral vsi pocrkati, dinozavri in ne-dinozavri, vkljucno s Teslo.

Trenutno se uporabniki odlocamo samo o tem katero sranje kupit in katere kompromise bomo delali, da se bomo potem vozili. To je glavni problem celotne industrije.

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:



Ker poslušaš zgodovino ... teslina povprečna letna rast od 2013 (22k) do današne kapacitete 590k vozil letno je 70%. Ob enaki rasti bo 20M letno doseženo v 2026.
VW takrat omenja 5M svojih EVjev. To pomeni, da VW planira bit 4x manjši od Tesle.

Pogumno...


Je treba upostevati, da visoka rast pri nizkih volumnih ni problem, ko pa so stevilke enkrat visoke, pa ni tako enostavno. Tesla je imela izjemne tezave ze z inudstrializacijo teh inkrementov, torej 22k do 590k, kjer je od 590k do veckratnika veliko teze ze zaradi cloveskih virov in podjetji, ki ti lahko industrializirajo.

Ne verjamem, da VW planira biti 4x manjsi, niti, da Tesla planira biti 4x vecja. In kaj imas v mislih, ko reces VW? Koncern ali samo znamko?

kow ::

Ravno obratno. Tesla ne rabi vec graditi vecjih tovarn, samo vec tovarn. Skaliranje proizvodnje za Teslo (razen baterij) ni vec resen problem.

roCkY ::

Zakaj je skaliranje proizvodnja baterij problem?
Surovine?

TheBlueOne ::

Ne samo baterij, za nove tovarne je pravtako omejeno resursov. Trenutno je situacija taka, da lahko cakas ze na robote po vec mesecev. Kar je se najmanjsi problem, ker so podjetja, ki industrializirajo pravilo polno zasedena za dosti dlje casa. Kadri so pravtako ogromen problem. V moji branzi, ki je ravno industrializacija ponujajo za obicne inzenirje, ki kaj znajo vec kot 60kEUR letno takoj cez mejo, pa ni kandidatov. Tudi v Sloveniji gre nekje do 4000EUR/mesec pa marsikje pravtako ne najdejo.

Ce pa kdo meni, da zna kar tako kopirati velika podjetja, pa naj se zaveda, da je verjetno najbolj iskana oseba v industriji. :)

Zgodovina sprememb…

kow ::

roCkY je izjavil:

Zakaj je skaliranje proizvodnja baterij problem?
Surovine?


Tesla mora postaviti ogromne tovarne baterij, ki niso bile se nikoli zgrajene, sploh ce uvaja nove tehnologije. Kar zahteva cel posodobljen pipeline (tudi zanesljivo dobavo rudnikov). Gre pocasneje in zahteva velik capex. Postaviti novo sestavljalnico tipa Revoz je (relativno!) enostavno. Jih je stotine na svetu. Tocno ves kaj rabis (GF3 ne bo nic drugace sestavljal model 3 kot Fremont). Seveda poenostavljam.

Gregor P ::

kow je izjavil:

Tocno ves kaj rabis (GF3 ne bo nic drugace sestavljal model 3 kot Fremont). Seveda poenostavljam.
... seveda s tem, da imajo tam še vedno težave s sestavljanjem kvalitetnih vozil oz. jim zadeve ne tečejo tako kot so si jih zastavili; vsaj tako poročajo mediji. Morda bodo ravno v GF3 šele naredili tako kot bi morali biti v ZDA?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Kvaliteto je (spet relativno) enostavno doseci, ce se produkt pocasi in predvidljivo spreminja. Pac popravljas greske in glancas produkt.
Logicno bi bilo, da bo model 3 v GF3 veliko bolj kvalitetno izdelan kot prvi modeli 3 v ZDA.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

WarpedGone ::

vsaj tako poročajo mediji.

:D
Zbogom in hvala za vse ribe
««
747 / 1139
»»