» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
732 / 1139
»»

MrNighthawk ::

kdaj smo že govorili o izboljšavah Tesle?

Zheegec ::

Še vedno je popolnoma noro, da regulatorji to dovolijo in da celoten Autopilot ni umaknjen iz prometa, ne samo Smart Summon. Po drugi strani je pa smešno, Smart Summon z omejitvijo 5km/h ima takšne težave, a popolnoma autonomni Tesla avtomobili naj bi bili na trgu v 2020? :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:


Ni pa to nek blazno velik dosezek.

Za random človeka iz ulice seveda ne.
Drugi tega nimajo, ker tega nočejo.
Mende. ..


Tega ni nihce rekel, da drugi nocejo. Ampak, najboljs je citirat sam en stavek in se potem delat pametnega.

Gregor P ::

Ravno gledam en poljubni video o Porscheju Taycan, kjer zgolj navajajo karakteristike vozila - vmes mimogrede rečejo, da je prednost dveh prestav, da pri nižjih hitrostih porabi manj električne energije, sicer pa lahko doseže višje hitrosti od ostalih EV - in vidim, da je očitno zelo priljubljen med 754.391 uporabniki, ki si je ogledalo ta video (ne vem pa koliko ljudi točno je glasovalo; rezultata pa ne vidiš, če ne glasuješ):

 84 % za Porsche proti 15 % za Teslo

84 % za Porsche proti 15 % za Teslo

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Problem je, da je za daljsa potovanja Tesla 3 boljsa kot Taycan. Kaksna je razlika v ceni? Taycan je smiseln samo, ce si ljubitelj visokih hitrosti + elektricnih avtomobilov.
Za vse ostale je nakup idiotizem.

Zheegec ::

Tesla Model 3 in Taycan nista ravno v istem rangu in si nista konkurenca. In za lastnike Taycana najbrž velja isto, kot velja za povprečnega lastnika Model S in Model X - najbrž imajo še par drugih avtov hkrati, tako da jim je vseeno, če je njihov fancy EV nezanesljiv ali pa ni dober za vsestransko uporabo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kow ::

Ja. Vprasanje kolk takih igrac lahko porsche proda. Imo bolj malo. Roadster pride verjetno cirka 2021 in bo verjetno takrat bolj priljubljena igraca za bogatase.

Spock83 ::

Za ta denar raje kupil Teslo 3 Perfomance in enega navadnega Poršeja. Dokler slednji ne pride na nivoju z baterijami.

Zheegec ::

kow je izjavil:

Ja. Vprasanje kolk takih igrac lahko porsche proda. Imo bolj malo. Roadster pride verjetno cirka 2021 in bo verjetno takrat bolj priljubljena igraca za bogatase.

Saj jih ne nameravajo prodati miljone, jih bodo pa vsekakor prodali veliko, ker so odlični avtomobili v vseh pogledih. Ni pa ravno Rimac, ane :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

codeMonkey ::

Se dobro, da ni kot Rimac. Pri taki proizvodnji morajo biti sistemi v avtomobilu tudi varni.

Gregor P ::

Zheegec je izjavil:

Tesla Model 3 in Taycan nista ravno v istem rangu in si nista konkurenca.
Poskusi to dopovedati še nekaterim drugim v tej temi8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Saj jih ne nameravajo prodati miljone, jih bodo pa vsekakor prodali veliko, ker so odlični avtomobili v vseh pogledih. Ni pa ravno Rimac, ane :)


Se pravi iPace in eTron se mizerno prodajata, ker nista odlična avtomobila?
True.
Zbogom in hvala za vse ribe

codeMonkey ::

Ce je to mizerno, kaj naj potem recemo za model X?

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Imas informacijo kako je v US? Se vedno ene pol manj na mesec glede na model X?

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Od danes lahko v avtu gledam Youtube preko v avto vgrajene LTE povezave.
- Plačilo: 0 EUR
- Pot: 0 km
- Čas: 0 minut

Predvidevam, da Tesla s temi fičerji cilja na Apple in Google like store. Ni to neumno. A ti na Youtubeu skačejo ven reklame?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

Nikec3 ::

Zheegec je izjavil:

Še vedno je popolnoma noro, da regulatorji to dovolijo in da celoten Autopilot ni umaknjen iz prometa, ne samo Smart Summon. Po drugi strani je pa smešno, Smart Summon z omejitvijo 5km/h ima takšne težave, a popolnoma autonomni Tesla avtomobili naj bi bili na trgu v 2020? :)

Konec 2019* ;);((

pegasus je izjavil:

V vednost, Aptera bo imela slovenske motorje.

Slovenski motorji v avtomobilu, ki ga nikoli ne bo?

kow je izjavil:

Problem je, da je za daljsa potovanja Tesla 3 boljsa kot Taycan. Kaksna je razlika v ceni? Taycan je smiseln samo, ce si ljubitelj visokih hitrosti + elektricnih avtomobilov.
Za vse ostale je nakup idiotizem.

Uau, to pa je ugotovitev in pol. Vsak Porsche je smiselno samo in izključno, ker ga želiš imeti. Gre v prvi vrsti za objekt poželenja še kot drugo je njegov namen premikanje iz točke A do točke B.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

IL_DIAVOLO ::

Porsche je za bogatase, tesla pa koleba med srednjim in bogatim slojem. Nima jasne vizije, kdo je sploh ciljna skupina. Vsi po malo i guess.

codeMonkey ::

Bogatim? mogoce za SLO standard.

pegasus je izjavil:

V vednost, Aptera bo imela slovenske motorje.


Bo ja...

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Ta Aptera je res nek joke.
World's most efficient EV... ...nobody will buy.
Team so sami neki hipster startuperji.

Saj če bi imel viška časa bi se lotil enega EVja kot se spodobi žal pa moram prepustit neposobnemu trgu, da poizkuša dokler ne najde pravo kombinacijo.

Trg trenutno:

1. Musk, ki je sicer izredno sposoben, ampak ima pač neke old-school fetiše.
2. Mainstream proizvajalci, ki sicer bi lahko kaj naredili, ampak so daleč preposrani in brez vizije.
3. Hipster startuperji, ki mislijo, da to


bo kdorkoli vozil v večjem številu kot je prstov na eni roki.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

pegasus ::

vostok_1 je izjavil:

bo kdorkoli vozil v večjem številu kot je prstov na eni roki.
Vsi, ki so bodo znali izračunati TCO. Upam, da je takih na planetu več kot za prste ene roke.

IL_DIAVOLO ::

Zresni se no. Saj pa je jasno, da se avto kupuje vizualno, ni vse v številkah.

Sploh pa, design EV se izboljšuje.

pegasus ::

Drži ... in to je prvi avto, ki ga hočem kupit samo zaradi izgleda. Prvo smiselno kopensko vozilo od kar ta kategorija obstaja.

J.McLane ::

Kdo bo kuil 5 metrsko letalo brez kril?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

jype ::

Vsak, ki zna računat. Razumem, da v tej temi takšnih ni veliko, a med splošno populacijo se jih najde kar precej.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Okapi ()

Nikec3 ::

jype je izjavil:

Vsak, ki zna računat. Razumem, da v tej temi takšnih ni veliko, a med splošno populacijo se jih najde kar precej.

A bomo naredili kakšno stavo koliko ljudi bo tole kupilo? A res mislite, da se do sedaj nihče ni spomnil take oblike avtomobila? Guess what, so se, ampak niso bili pripravljeni denarja z lopato metati v peč. Ne morem verjet, da o tejle Apteri sploh poteka debata.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

IL_DIAVOLO ::

Posebnez mora spet utrujat z umotvori.

jype ::

Nikec3 je pač tak, da ne razume inženirjev. Saj ni edini.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Okapi ()

pegasus ::

Ne, ne bomo. Bom čisto zadovoljen že če dobim 3d naprintan modelček. Da bom lahko kazal ljudem, kam bi svet moral iti, pa noče. Kot je vostok_1 že ugotavljal v vsaj eni drugi temi, ta svet pač noče biti rešen.

Nikec3 ::

jype je izjavil:

Nikec3 je pač tak, da ne razume inženirjev. Saj ni edini.

Kolega Jure, če te že zanima, jaz sem inženir. Brez skrbi, razumem fiziko za tem modelom in povsem vseeno mi je za njo, tako kot tudi 99,99% prebivalstva.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

jype ::

Nikec3 je izjavil:

jaz sem inženir.
Seveda, absolutno. Nobenega dvoma ni, da si inženir. Naučen, da ti morajo biti všeč mainstream reči, kljub temu, da so strahotno neučinkovite. To ni noben inženir, lepo te prosim.

Nikec3 je izjavil:

povsem vseeno mi je za njo
Aha, torej le nisi inženir. Me veseli, da smo te reči razščistili.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Okapi ()

pegasus ::

Nikec3 je izjavil:

sem inženir ... razumem fiziko ... in povsem vseeno mi je za njo
No evo, zato se z vostokom strinjam glede njegovega pesimizma. Demokracija je pač tiranija večine in čas je, da ta večina naravno odmre.

hojnikb ::

pegasus je izjavil:

Ne, ne bomo. Bom čisto zadovoljen že če dobim 3d naprintan modelček. Da bom lahko kazal ljudem, kam bi svet moral iti, pa noče. Kot je vostok_1 že ugotavljal v vsaj eni drugi temi, ta svet pač noče biti rešen.

resitev sveta pac zal ni en letalski stvor na 4 kolesih, ceprav bi ekohipsterji to radi. Resitev je v resnici veliko globja, ki ne vkjucuje vozil sploh.
#brezpodpisa

pegasus ::

hojnikb je izjavil:

Resitev je v resnici veliko globja
Drži, a je zato še bolj radikalna. In če ljudstvo ni pripravljeno delati majhnih korakov v pravo smer, kako jih boš prepričal v velike?
Aja vem kako - zamenjaš ljudstvo. Ja, tako bi šlo.

hojnikb ::

zal en letalski stvor ni korak v pravo smer. Je lustna zadeva na papirju, ki v realni svet ne sodi. Realni svet potrebuje uporabna vozila, kar aptera ni. ce se hoces pa ucinkovito vozit sam ali se skom, je pa v resnici elektricni skuter precej boljsa resitev tako iz stalisca cene kot tudi odobravanja okolice.
Nihce nebo skomigno z ocmi, ce se bos z ev skuterjem prpelu v spar po fasngo za cel tedn. Ce bos aptero postavo iz garazo, bos mel ze cel roj sosedov na vidiku.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

pegasus ::

Moj tovor na mojih dolgih poteh so ozki in dolgi predmeti. V aptero komot spraviš surf board, torej bodo tudi vsi moji letalski modeli komot šli v ta "avion brez kril". Zame idealno.
Fasngo pa komot odložiš na sovoznikov sedež, kot to že počnem sedaj. Ker moram imeti zadnje sedeže podrte, da spravim svoje avione notr in mi torej delajo samo gužvo. Ven pa jih ne smem odšraufat, ker ... homologacija. In sem tako prisiljen v boleče neoptimalno obliko vozila. Vriskam od veselja ...

hojnikb ::

se vedno precej tezak stroj z dost baterijam, ki bo prevazal samo eno osebo... 820kg za ekohipstrski avto je ogromno. Ko pomislis, da obstajajo 2 kolesniki na fosilna goriva, ki lahko peljejo dva in tehtaji dobrih 45kg...
#brezpodpisa

jype ::

hojnikb je izjavil:

se vedno precej tezak stroj z dost baterijam, ki bo prevazal samo eno osebo... 820kg za ekohipstrski avto je ogromno. Ko pomislis, da obstajajo 2 kolesniki na fosilna goriva, ki lahko peljejo dva in tehtaji dobrih 45kg...
In vendar tistih 45kg požre precej več kot Aptera za bistveno manj dosega, udobja in uporabnosti. Čudno, da tega ne znate zračunat, pa taki inženirji.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Okapi ()

hojnikb ::

no, leta razvoja naredijo svoje. sem preprican, da ce bi se kdo spomnil naredit efficient 50cc class motor z efi in vsemi modernimi bomboncki, ki so danes na voljo (tudi za male motorje) in z konstrukcijo, ki bi offsetala te dodatke (aluminij?) bi se brez tezav dalo nardit 2 kolsesneza z sub l porabo in ceno, ki ni dostopna samo ekohipsterjem.

tak btw, claimed poraba aptere v gasoline nacino je glih doseze eno strasno neucinkovito moped zasnovo iz 60tih. Mind you, oboje pelja 2 osebi.

nic kaj prida, ce se gremo energetsko ucinkovitost na prevozeno osebo. s tem da z aptero vlasih kaksnih 750kg nepotrebnega materiala, ki bi lahko bil uporabljen bolj ucinkovito drugje.

bomo verjetni hitro prisli full circle z zakjuckom, da je kolo v resnici tisto pravo osebno vozilo.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Nikec3 ::

pegasus je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

sem inženir ... razumem fiziko ... in povsem vseeno mi je za njo
No evo, zato se z vostokom strinjam glede njegovega pesimizma. Demokracija je pač tiranija večine in čas je, da ta večina naravno odmre.

Draga soforumaša, svet po vajino bi bil precej dolgočasen, en model avtomobila, pa predvidevam da ena oblika blokov, hiš itd. Malo sliči na "dobre stare čase" in propadli sistem.

Pa še to. Problem klišejskih inženirjev ala Jure in Pegaz je v tem, da izven svojega mehurčka ne vidijo ničesar. Zato pa tak inženir še nikoli ni prodal nobene zadeve, ker enostavno ne razume kaj in zakaj ljudje nekaj želijo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

jype ::

hojnikb je izjavil:

tak btw, claimed poraba aptere v gasoline nacino je glih doseze eno strasno neucinkovito moped zasnovo iz 60tih. Mind you, oboje pelja 2 osebi.
Ne. Aptera pelje še 3 kubike tovora.

Nikec3 je izjavil:

Draga soforumaša, svet po vajino bi bil precej dolgočasen, en model avtomobila, pa predvidevam da ena oblika blokov, hiš itd. Malo sliči na "dobre stare čase" in propadli sistem.
Če bi bil inženir, bi razumel, zakaj so si potniška letala tako zelo podobna po obliki.

Nikec3 je izjavil:

izven svojega mehurčka ne vidijo ničesar.
Zato se pa otepate inovacij in vztrajate na slabših rešitvah. Ker ste jih vajeni in vam nove vzbujajo nelagodje. Konzervativci, ne pa inženirji.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Okapi ()

hojnikb ::

Ne. Aptera pelje še 3 kubike tovora.

z imaginarno prikolico? ali kako.


no, tole zgleda precej vec _uporabnega_ placa za tovor, pa se vedno ne vozis 700kg nepotrebnega pleha.

:)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

pegasus ::

hojnikb je izjavil:

ce bi se kdo spomnil naredit efficient 50cc class motor z efi in vsemi modernimi bomboncki, ki so danes na voljo (tudi za male motorje) in z konstrukcijo, ki bi offsetala te dodatke (aluminij?) bi se brez tezav dalo nardit 2 kolsesneza z sub l porabo in ceno, ki ni dostopna samo ekohipsterjem.
Glej recimo kaj se razvija za Shell Ecomarathon. Fascinantne zadeve.

tak btw, claimed poraba aptere v gasoline nacino je glih doseze eno strasno neucinkovito moped zasnovo iz 60tih.
Posodobi svoje informacije.

bomo verjetni hitro prisli full circle z zakjuckom, da je kolo v resnici tisto pravo osebno vozilo.
Aptera v2 je energijsko bolj učinkovita od kolesarja na biciklu.

hojnikb ::

wiki prav 1.8l/100kmh v nehibridnem nacinu. Kar pa zmore ultra neucinkovita moped iz yu casov.

oboje sede 2 osebe, da nebo primerjava totalno smesna.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

Aptera v2 je energijsko bolj učinkovita od kolesarja na biciklu.


Aptera V2 ne obstaja. Trenutno je to ideja. Kmalu bo verjetno prototip. Kdaj bo pa izdelek, zrel za proizvodnjo in uporabo na javnih cestah, je pa povsem druga stvar ;)

Je pa fascinantno kako je samo oblika kapljice dovolj, da v temo prileze skupina ljudi, ki o vozilih in relevantni tehniki ne ve nic, in nato pametuje preostalim ravno o tem. Celo racunalnicarji, za piko na i.

pegasus ::

Ve dovolj, da razume, da je trenutna oblika transporta nevzdržna na dolgi rok. Kar je ubistvu vse, kar moraš o vozilih in relevantni tehniki vedeti. Naša mnenja se razlikujejo samo zaradi definicije dolgega roka in naših bolj ali manj altruističnih osebnosti.

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

Ve dovolj, da razume, da je trenutna oblika transporta nevzdržna na dolgi rok. Kar je ubistvu vse, kar moraš o vozilih in relevantni tehniki vedeti. Naša mnenja se razlikujejo samo zaradi definicije dolgega roka in naših bolj ali manj altruističnih osebnosti.


To ne more biti dovolj. Na podlagi tega lahko le ves, da je potreben drugacen pristop. O tem kako primeren in realen je nek konkreten pristop, pa lahko na podlagi takega izhodisca le ugibas.

Pa ne me narobe razumeti - se 100% strinjam s problemom in ciljem.

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Resnica je, da so rešitve sveta trivialno lahke.
Ampak zaradi kurčenja postanejo izredno težavne.
Obenem pa je kurčenje tisto kar naredi življenje zanimivo, otherwise we'd just be robots.

Najbolj učinkovito je ostati doma pri led lučki v blokovskem naselju, z dostavo esencialnih hranil 2x tedensko in priklopljen na microdosing heroina.

Vprašanje človeštva ni kako rešit naše težave. Problem je "how much do you want to solve them".
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jernejl ::

pegasus je izjavil:

Da bom lahko kazal ljudem, kam bi svet moral iti, pa noče. Kot je vostok_1 že ugotavljal v vsaj eni drugi temi, ta svet pač noče biti rešen.

Ja, recimo malo naprej od teh tvojih besed nekdo pravi, da se bo z avtom vozil surfat in zabavat pri letenju z letalskimi modeli. Kaj poglej:

pegasus je izjavil:

Moj tovor na mojih dolgih poteh so ozki in dolgi predmeti. V aptero komot spraviš surf board, torej bodo tudi vsi moji letalski modeli komot šli v ta "avion brez kril". Zame idealno.

Ljudje kar nočejo in nočejo spremeniti svojih navad, ki brez potrebe svinjajo planet.

pegasus je izjavil:

In sem tako prisiljen v boleče neoptimalno obliko vozila. Vriskam od veselja ...

Ti si tako ali tako boleče neoptimalen. Če bi svoje hobije zamenjal za tek ali kolesarjenje, ne bi rabil aptere in narava bi ti bila precej bolj hvaležna.

pegasus je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

bo kdorkoli vozil v večjem številu kot je prstov na eni roki.
Vsi, ki so bodo znali izračunati TCO. Upam, da je takih na planetu več kot za prste ene roke.

Če bi bila edina odločitev pri nakupu avta TCO, ga marsikdo sploh ne bi imel, ali pa bi kupil tisto, kar je najceneje na trgu, to so najbrž kakšne Dacie, če kupuješ nov avto, ki ga boš imel dalj časa, ali pa kaj rabljenega za dva evrska stotaka.
Ampak kak starostnik, ki težko sede v avto in ne naredi zelo veliko kilometrov, bo običajno raje vzel avto z nekaj višjim koeficientom upora, v katerega se bo brez težav lahko usedel sam, namesto avta, v katerega ga morajo naložiti z viličarjem in na mesec porabi za dva evra manj energije.

MrNighthawk ::

codeMonkey je izjavil:

Ce je to mizerno, kaj naj potem recemo za model X?



Če bi primerjali profil kupca Jaguarja in Tesle bi bila to konkretna razlika. 55+ let star britanski prdec vs. moderni hipster/baby boomer, ki od modelov Jaguarja pozna I pace model in James Bonda.
Nikakor jih ne moreš primerjat. Glede na publiciteto, ki jo ima Tesla, je prodaja I Pace odlična.
««
732 / 1139
»»