» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
731 / 1184
»»

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

dokler se EV ne razvijejo

A EVji so kot rožice, katerim daš samo nekaj prostora, sonca in časa, da zrastejo?

V tem našem svetu je tehnologijo potrebno razvijat, testirat, delat napake in jih popravljat.
Firme, ki tega ne počnejo že danes, tudi čez 10 let ne bodo mele "razvitih EVjev".


@obema

EVji razvit?

Kaj pa je potrebno še pri njih razvit?

Razvit je potrebno zgolj a fucking boat-load litija in redkih kovin ter vse to naštancat v baterije po hitrem postopku.
Pri EVju ni več kaj dosti razvijat. Če EVju pade cena za polovico še vedno ne bo avto za obične plebse. 20kEUR za pametnega radnika je še vedno preveč.

Ampak razpolovitev ne bomo nikoli doživeli, dokler ne bo nekdo proizvajal baterije, ki jih bomo kupovali na tržnici med bučkami in paprikami.

Sicer pa ostajam na mnenju, da so konvencionalni EVji še vedno fail oz. preseravanje zahodnih hipsterjev.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Zheegec ::

Tesla delivered 79,600 Model 3 sedans, plus 17,400 Model S cars and Model X crossovers in the quarter. Analysts were warning ahead of the report that because the company has relied on its much cheaper sedan to grow, total average selling prices probably declined and may have dragged revenue down from a year ago. The carmaker, which last reported a drop in 2012, will release earnings in the coming weeks.

Q3 2019 bo slabši od Q3 2018 po prometu in zaslužkih, razen če se bo šla Tesla kakšno kreativno računovodstvo s FSD revenue.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

pegasus ::

vostok_1 je izjavil:

Pri EVju ni več kaj dosti razvijat.
Motiš se. Trik ni v tem, da daš čim boljše baterije v navaden avto, trik je v tem, da daš navadne baterije v čim boljši avto. Glej tudi: Aptera. Ali pa Aerovironment Impact (znan tudi kot GM EV1).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

kow ::

Zheegec je izjavil:


Q3 2019 bo slabši od Q3 2018 po prometu in zaslužkih, razen če se bo šla Tesla kakšno kreativno računovodstvo s FSD revenue.


Q3 2018 so imeli rekordni profit. Okoli 200 milijonov izgube bi bil dober rezultat. Ti si napovedal milijardo izgube? (ce se prav spomnim).

energetik ::

pegasus je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Pri EVju ni več kaj dosti razvijat.
Motiš se. Trik ni v tem, da daš čim boljše baterije v navaden avto, trik je v tem, da daš navadne baterije v čim boljši avto. Glej tudi: Aptera. Ali pa Aerovironment Impact (znan tudi kot GM EV1).
Sicer je nižanje CdA in mase dobra varianta za commute vozilo, vendar je tako vozilo popolnoma neuporabno za družino. Sploh za tako ceno. Ne rečem, da stane par k€ in ga imaš namesto skuterja kot drugo/tretje vozilo.

Sicer pa je čisto prav povedal, pogonski sklop z inverterjem je nekje 90%+ učinkovit, tukaj se lahko doseže le marginalne izboljšave. Rabimo samo baterije, ogromno količino, po možnosti pri tem še zmanjšati izgube v baterijah (samopraznenje, polnjenje itd)
Vse ostalo je zgolj manjšanje udobja in varnosti.

DamijanD ::

Ampak Aptera ni vsestransko uporaben avto - je dober za v službo in nazaj. Že kakšen šoping bi bil problem, da ne govorim o kakšnih družinskih izletih, kampiranjih ipd. Zavedati se je treba, da večino družin si lahko privošči samo en avto za vse namene.

borisk ::

M-XXXX je izjavil:


5. Dizli so cenejši kot hibridi. Mogoče obstaja kje kakšna izjema, na splošno so dražji.


novi ford mondeo (tudi karavan) se prav hvalijo, da je hibrid cenejši od dizla.

kow ::

To nic ne pove. Lahko, da so cenejsi, ker jih zaradi regulacije CO2 emisij morajo prodati cim vec.

Utk ::

Lahko pa da so dizli cenejši, ker dajajo not zanič sklopke, vztrajnike, filtre in ventile, da jih sploh kdo kupi, po 200 kkm je pa to treba počasi menjat, čeprav so to stvari, ki bi morale zdržat glih tolk kot avto.

hammock ::

DamijanD je izjavil:

Ampak Aptera ni vsestransko uporaben avto - je dober za v službo in nazaj. Že kakšen šoping bi bil problem, da ne govorim o kakšnih družinskih izletih, kampiranjih ipd. Zavedati se je treba, da večino družin si lahko privošči samo en avto za vse namene.

Res je. Meni je izredno zanimiv, ampak pri buticni proizvodnji ki je planirana se bojim da bom nanj cakal 5 let in na koncu bo drazji od Tesle 3. Pa glede na enostavno konstrukcijo in moznost uporabe manjse baterije ne bi smel biti drag.

WarpedGone ::

Folk na tehnološkem forumu še vedno ne razume, da je pot do nižje cene višja proizvodnja?
To je glavna lekcija 20. stoletja.

BTW: Kako kaj napreduje rast proizvodnje iPace, eTron, i3, Leaf, ...?
So že vzeli velik kupcev Tesli?
Bomo moral še dolg čakat na to profesijo?
Leta 2019 je že skoraj konec, pa ste bli fuuuuul optimistično, kako da leta 2019 pride ful konkurence.
Kje so? Črički leta 2021?

Medtem pa:
Tesla sets another new delivery record, thanks to the Model 3

Medtem pa (drugič):
V moji garaži: Software update in progress ... (v10):

Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

W1: kako poteka "Software update"? Preko mobilnih podatkov, so kakšni dodatni stroški? Ali lahko avto uporabljaš med "update"?

Okapi ::

Glavna lekcija je, ki je, skupaj z Muskom, nisi uspel dojeti, da izdelava avtov ni tiskanje čipov (ali telefonov), kjer se cena z večjo proizvodnjo res lahko zelo zniža, ker je strošek materiala, dela in transporta do kupca zelo majhen. Pri avtih precej hitro prideš do meje, nad katero se cena ne niža več bistveno, če sploh.

codeMonkey ::

Bo kmalu se en updejt:

Tesla accidents with Smart Summon feature draw NHTSA’s attention


https://www.autonews.com/regulation-saf...


W1 ima glede proizvodnje prav. Seveda obstaja limita, ampak startup podjetja in uveljavljeni proizvajalci so dalec od nje. To kar je uspelo Tesli je neverjetno. Ceprav se imajo se precej stvari za nauciti, imajo danes konkretno proizvodnjo, ni pa za pricakovati, da se bodo zdaj na veliko pojavljali drugi, ki jim bo to tudi uspelo. Od te Aptere na koncu zelo verjetno ne bo nic, kot od 100ih drugih taksnih podjetij ne. Tudi na Kitajskem so dali to lekcijo skozi, ko so politicno na veliko podpirali vsak tak projekt, pa so kmalu dojeli, da zadeve niso enostavne.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Avtomatizacija proizvodnje zelo pomaga pri zniževanji stroškov in zato je Muskova ideja o robotizirani tovarni čisto na mestu. Realno stanje je pa precej drugačno (robotizacija).

codeMonkey ::

Tezko se bo tukaj pojavil nekdo, ki bo kar tako znal bolje proizvajati avtomobile od uveljavljenih proizvajalcev. Danes na strojnih fakultetah ucijo "state of the art" koncepte proizvodnje, ki so se prakticno izpopolnili ze v 80ih (z veliko pomocjo Japoncev). Seveda vedno obstaja majhna moznost, da se naredi nek preskok, zaradi revolucionarne ideje, ali pa se vmes stanje tehnike drasticno spremeni, ampak, vec robotov zagotovo ni to.

Zgodovina sprememb…

nevone ::

Okapi je izjavil:

Glavna lekcija je, ki je, skupaj z Muskom, nisi uspel dojeti, da izdelava avtov ni tiskanje čipov (ali telefonov), kjer se cena z večjo proizvodnjo res lahko zelo zniža, ker je strošek materiala, dela in transporta do kupca zelo majhen. Pri avtih precej hitro prideš do meje, nad katero se cena ne niža več bistveno, če sploh.


Tako neumnega odziva na W1 trditev pa nisem pričakovala od tebe ... ni ja ... v resnici sem.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

WarpedGone ::

W1: kako poteka "Software update"? Preko mobilnih podatkov, so kakšni dodatni stroški? Ali lahko avto uporabljaš med "update"?


V avtu je SIM kartica, preko katere je avto povezan z mamo. Ta kartica in naročnina je plačana z nakupom avta.
Ko je avto v dosegu WiFi omrežja v katerega se lahko poveže (moje domače z mojim geslom) v ozadju samodejno steče download.
Ko je uspešno zaključen, v celoti shranjen v avtu in sčekiran da je čeksum ok, dobiš na zaslon obvestilo da je na voljo posodobitev in možnost: Install now / Schedule time / Cancel.
Ko sprožiš update imaš še 2 minuti časa da se premisliš nato je avto kakih 25 minut nevozen, ko poteka nadgradnja.
Na konc je selfcheck in če vse zgleda OK, se zgodi switch akitvne particije in reboot vseh kompjuterjev v avtu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

W1: kako poteka "Software update"? Preko mobilnih podatkov, so kakšni dodatni stroški? Ali lahko avto uporabljaš med "update"?


V avtu je SIM kartica, preko katere je avto povezan z mamo. Ta kartica in naročnina je plačana z nakupom avta.
Ko je avto v dosegu WiFi omrežja v katerega se lahko poveže (moje domače z mojim geslom) v ozadju samodejno steče download.

Torej lahko naložiš to programsko opremo tako prek SIM (mobilnega omrežja) kot prek WiFI?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

>> Torej lahko naložiš to programsko opremo tako prek SIM (mobilnega omrežja) kot prek WiFI?
Tega ne "naložiš" ampak se naloži samo od sebe... ko je naloženo v avto, ti sprožiš update.
Tesla preferira download preko Wifi, ker s tem prišparajo nekaj $$$ za podatkovni prenos preko LTE.
Avti, ki nikoli nikjer ne pridejo v doseg kakega Wifi signala, dobijo update nekaj kasneje preko LTE povezave.

Od danes lahko v avtu gledam Youtube preko v avto vgrajene LTE povezave.
- Plačilo: 0 EUR
- Pot: 0 km
- Čas: 0 minut

Try that in your BMW, Mercedes, Audi, Jaguar, Toyota, Honda, Lexus, ... any-non-Tesla-car ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:


Try that in your BMW, Mercedes, Audi, Jaguar, Toyota, Honda, Lexus, ... any-non-Tesla-car ...

WarpedGone je izjavil:

Ta kartica in naročnina je plačana z nakupom avta

Najbrž proti plačilu lahko tudi v nekaterih drugih znamkah gledaš YT?

Sicer ostali "reveži" najbrž lahko gledajo le prek povezave na njihovih mobilnih telefonih oz. paketih, s pomočjo CarPlay/Andorid Auto aplikacij, morda tudi z dokupom dodatne SIM kartice (kjer so običajno omejeni na 30 GB podatkov).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Spock83 ::

WarpedGone je izjavil:

>> Torej lahko naložiš to programsko opremo tako prek SIM (mobilnega omrežja) kot prek WiFI?
Tega ne "naložiš" ampak se naloži samo od sebe... ko je naloženo v avto, ti sprožiš update.
Tesla preferira download preko Wifi, ker s tem prišparajo nekaj $$$ za podatkovni prenos preko LTE.
Avti, ki nikoli nikjer ne pridejo v doseg kakega Wifi signala, dobijo update nekaj kasneje preko LTE povezave.

Od danes lahko v avtu gledam Youtube preko v avto vgrajene LTE povezave.
- Plačilo: 0 EUR
- Pot: 0 km
- Čas: 0 minut

Try that in your BMW, Mercedes, Audi, Jaguar, Toyota, Honda, Lexus, ... any-non-Tesla-car ...


A ni samo prvo leto zastonj LTE povezava?

Gregor P ::

A to pri Tesli imenujejo Standard Connectivity in Premium Connectivity?

Ker če da, potem na njihovi podpori piše naslednje:

What are the new connectivity options?
Standard Connectivity offers basic maps & navigation, music & media over Bluetooth(R) and software updates over Wi-Fi. Note: Important safety updates will continue to be available over the car's cellular connection.
Premium Connectivity adds satellite-view maps with live traffic visualization, in-car streaming music & media, an internet browser (for Model S and Model X) and over-the-air software updates via Wi-Fi and cellular.

How much do Standard Connectivity and Premium Connectivity cost?
There is no fee for Standard Connectivity. Pricing for Premium Connectivity will be announced soon, which we expect to be approximately $100 (USD) per year.

How do the new connectivity options impact current Tesla owners?
All Tesla cars ordered on or before June 30, 2018 will continue to have access to their existing Premium Connectivity features at no cost for as long as the car is active. As additional apps and services become available in the future, owners will have the opportunity to upgrade their connectivity plan.

Will there be a trial period for Premium Connectivity?
For all Model S and Model X cars ordered on or after July 1, 2018, Premium Connectivity will be complimentary for one year after delivery, as well as all Model 3 cars with Premium Interior. After the complimentary period ends, Standard Connectivity will be available for all cars at no cost, and Premium Connectivity will be available for purchase via the in-car touchscreen. Connectivity plans for Model 3 without Premium Interior will be announced later this year.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Poudarek je na "Od danes lahko", ki drži tudi za lastnike tesel kupljenih leta 2012.
Poudarek je, da noben drug ne omogoča OTA update komplet flote svojih vozil, tudi tistih izven garancije, brezplačno, brez posebnih poti in zgube časa.
Kater fičer pride z OTA čez eno leto, bomo vidl čez eno leto.
Komot tudi kaj danes neobstoječega, nek nov superduper streaming service or whatever.

Kako velik dosežek je to, ni simpl doumet.
Glede na to da nihče drug tega ne omogoča bi reku da ni majhn.

>> A ni samo prvo leto zastonj LTE povezava?

Govoriš o "Premium connectivity" i.e. streamanju filmov preko LTE.
Ta je trenutno najavljena kot letna naročnina.
Povezava za sprejemanje updatov je lifetime zastonj i.e. standard connectivity.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Torej vključeno v ceno vozila je eno leto Premium connectivity (s tem paketom lahko gledaš YT videe), po enem letu pa lahko npr. YT videe gledaš le ob doplačilu Premium connectivity paketa. S tem, da se za modele 3 brez Premium Interior še ne ve, kako bo?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Spock83 ::

Jaz bi imel Premium zaradi live traffica. Pri drugih proizvajalcih to moraš tako ali tako doplačat.

WarpedGone ::

>> S tem, da se za modele 3 brez Premium Interior še ne ve, kako bo?

SR+ ima po novem tudi premium connectivity, brez doplačila.
S tem so mal zmanjšal vrednost LR in dvignili vrednost SR+ ampak so be it.
V prihodnosti bo itak SR+ jedro/velika večina tesline flote, ostali bomo obrobni čudaki.

Glavni profit updata je nova možnost remote odpiranja/zapiranja šip.
Če jih pustiš odprte, jih lahk preko tel zapreš. Če so zaprte, jih lahk za par cm odpreš.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Te funkcije na daljavo se zelo priročne:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ja, samo da ne bo pol jokanja kako je nekdo pustil odprte šipe, pred nevihto jih je hotel zapret, pa mu ni uspelo, ker ni imel signala, server crknu ali karkoli.

Gregor P ::

Pri tem običajno potem pomagajo senzorji v vozilu, ki ob prvih kapljicah zaprejo šipe.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

nevone je izjavil:

Okapi je izjavil:

Glavna lekcija je, ki je, skupaj z Muskom, nisi uspel dojeti, da izdelava avtov ni tiskanje čipov (ali telefonov), kjer se cena z večjo proizvodnjo res lahko zelo zniža, ker je strošek materiala, dela in transporta do kupca zelo majhen. Pri avtih precej hitro prideš do meje, nad katero se cena ne niža več bistveno, če sploh.


Tako neumnega odziva na W1 trditev pa nisem pričakovala od tebe ... ni ja ... v resnici sem.

o+ nevone

Boš mogoče še razložila, kaj je v mojem odzivu neumnega, oziroma ne drži. Po možnosti brez znanstvene fantastike in robotov, ki nadomeščajo delavce.

WarpedGone ::

>> Pri tem običajno potem pomagajo senzorji v vozilu, ki ob prvih kapljicah zaprejo šipe.

Potrditve takega delovanja še ni, je pa v avtu ves potreben HW, da je to možno, stvar SW.
Zbogom in hvala za vse ribe

nevone ::

Boš mogoče še razložila, kaj je v mojem odzivu neumnega, oziroma ne drži. Po možnosti brez znanstvene fantastike in robotov, ki nadomeščajo delavce.


Oprosti, ampak brez tega ne gre, me pa čudi, da ti tega ne veš. Avtomatizacija je ena ključnih elementov poceni masovne proizvodnje.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

WarpedGone ::



Za vse ostalo mam mastercard ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

skoraj 20 let na forumu, pa še vedno težave z objavljanjem slik....

btw, kaj naj bi ta slika pomenla?
#brezpodpisa

WarpedGone ::

A tle niti linki na slike ne delajo več?

Zbogom in hvala za vse ribe

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Folk na tehnološkem forumu še vedno ne razume, da je pot do nižje cene višja proizvodnja?
To je glavna lekcija 20. stoletja.

BTW: Kako kaj napreduje rast proizvodnje iPace, eTron, i3, Leaf, ...?
So že vzeli velik kupcev Tesli?
Bomo moral še dolg čakat na to profesijo?
Leta 2019 je že skoraj konec, pa ste bli fuuuuul optimistično, kako da leta 2019 pride ful konkurence.
Kje so? Črički leta 2021?

Medtem pa:
Tesla sets another new delivery record, thanks to the Model 3

Medtem pa (drugič):
V moji garaži: Software update in progress ... (v10):



Če misliš, da se Tesla prodaja samo zaradi kvalitete se preprosto motiš. Njihova glavna točka je marketing, ki je pogojen s solidno kvaliteto.
VW ne bo propadel zaradi Tesle, bo pa počasi prilagodil svojo ponudbo trgu. Tako kot se vsi proizvajalci telefonov leta 2007 gledali apple postrani, 2009 so pa dajali na trg (slabe) kopije. 10 let kasneje so pa vsi isti šmorn.

p.s. koliko časa traja update in kako je z vožnjo med updateom?

nevone ::

hojnikb je izjavil:

skoraj 20 let na forumu, pa še vedno težave z objavljanjem slik....

btw, kaj naj bi ta slika pomenla?


10 let v tej temi, pa še ne razumeš sodelujočih.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

codeMonkey ::

MrNighthawk je izjavil:

Tako kot se vsi proizvajalci telefonov leta 2007 gledali apple postrani, 2009 so pa dajali na trg (slabe) kopije. 10 let kasneje so pa vsi isti šmorn.


No, vmes je samo propadla Nokia.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Kako velik dosežek je to, ni simpl doumet.
Glede na to da nihče drug tega ne omogoča bi reku da ni majhn.


Na svetu je na stotine naprav, taksnih in drugacnih, ki podpirajo OTA popravke. A je to neki kar je smiselno imeti v avtomobilu, je pa druga stvar. IMO ja, vsekakor. Ni pa to nek blazno velik dosezek. Tesla je samo prva, ki to pocne pri avtomobilih.

Zakaj ni vec taksnih? V EU jih ni tudi zaradi nekaterih predpisov in regulacij. V EU morajo biti spremembe na avtomobilih homologirane. A je potrebna homologacija za SW popravek, ki ob nevihti zapre odprta okna v avtomobilu? Ali pa podpora za FM radio? Po mojem ne. A je potrebna homologacija za drugacno obnasanje zavor in popravek za napako na zavorah? Tle pa ne vem vec. Mogoce?

codeMonkey ::

hojnikb je izjavil:

skoraj 20 let na forumu, pa še vedno težave z objavljanjem slik....

btw, kaj naj bi ta slika pomenla?


Da je Teslo tezko premakniti :)

... in da je avto ob strani precej bolj trden, ker je to najbolj kriticna smer trka. Pa ker je W1 objavil, verjetno tudi to, da je ta avto se bistveno bolj trden od vseh preostalih na trgu. :)

WarpedGone ::

10 let kasneje so pa vsi isti šmorn.

Sploh Nokia, Erricson, Motorola, Sony, Alcatel, Acer, Palm, Siemens, ... 10 let kasneje je to vse isti šmorn.... praktično neobstoječ šmorn.

Ni pa to nek blazno velik dosezek.

Za random človeka iz ulice seveda ne.
Drugi tega nimajo, ker tega nočejo.
Mende. ..

p.s. koliko časa traja update in kako je z vožnjo med updateom?


Že napisano zgoraj.
Zbogom in hvala za vse ribe

Emobi ::

energetik je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Sem malo nerodno napisal. Prav je "In ko nafilaš na 100% regeneracija ne dela več!"

In kam potem gre proizvedena elektrika?! Ima EV kakšne upore za to?! Cel sistem pogona EV ima nekaj izgub, ampak ne toliko, da bi zaviral pri vožnji po klancu navzdol.
To je sicer mejni primer težave EV, v praksi verjetno izredno redek dogodek.
To tudi mene zanima, če je baterija na 100%, potem energija nima več kam it. Če ima Leaf kljub 100% napolnjenosti še vedno regen, je torej najbolj možna razlaga, da ima kljub vsemu nek delež baterije rezerviran samo za regen in ga ni mogoče nafilati preko kabla. Morda < 1kWh, toliko kot navaden HEV.
Primer je npr., da na Rogli nafilaš na 100% in se direktno spustiš v dolino.

Ko piše, da je baterija 100 % napolnjena, je to v območju intervala, ki ga določi proizvajalec. Moj i3 ima baterijo z bruto kapaciteto 33,2 kWh, neto uporabne pa je 28,2. Zato je pri 100 % še vedno prostora za, recimo, 3 kWh in pri 0 % sta notri še vedno 2 kWh.

Takoj ko startaš, baterija ni več na 100 % in je regeneracija lahko polovična. Če bi pa trajala dolgo časa (spust po dolgem klancu), bi elektronika verjetno izklopila regeneracijo, da se ne bi baterija preveč napolnila. Ampak takšen primer je samo hipotetičen, ker tega v praksi nobeden ne počne, oziroma takšni dolgi klanci brez ravnin niso običajni.

fikus_ ::

"A je potrebna homologacija za SW popravek, ki ob nevihti zapre odprta okna v avtomobilu?"

To zna biti varnostno vprašljivo, prav tako zapiranje stekel na daljavo! Zamislite si scenarij, da nekdo (za boljši čustveni naboj - otrok) drži za rob stekla, ko se ta zaprejo! Kdo je kriv za poškodbo prsta? Proizvajalec vozila, oseba, ki je zaprla steklo na daljavo, . . . .



"Takoj ko startaš, baterija ni več na 100 % in je regeneracija lahko polovična. Če bi pa trajala dolgo časa (spust po dolgem klancu), bi elektronika verjetno izklopila regeneracijo, da se ne bi baterija preveč napolnila. Ampak takšen primer je samo hipotetičen, ker tega v praksi nobeden ne počne, oziroma takšni dolgi klanci brez ravnin niso običajni."

Saj sem napisal, da je to v praksi izredno redek dogodek. Lahko pa se lovimo na malenkosti.

WarpedGone ::

fikus:
>> Kdo je kriv za poškodbo prsta?

Ste plačani za pisanje takšne kozlarij?

Že ene 35 let je tako, da če steklo med zapiranjem naleti na 'oviro', se zapiranje ustavi.
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

Daj otroški prst vmes in poskusi, ali pa kar svoj prst, da ne boš drugih pohabil!

WarpedGone ::

This planet needs no saving.
Zbogom in hvala za vse ribe

karafeka ::

WarpedGone je izjavil:


Že ene 35 let je tako, da če steklo med zapiranjem naleti na 'oviro', se zapiranje ustavi.


Se spomnem enega testa na carwow-u (nažalost sem pozabil kater avto), ko je dal lubenico vmes....

Okapi ::

nevone je izjavil:

Boš mogoče še razložila, kaj je v mojem odzivu neumnega, oziroma ne drži. Po možnosti brez znanstvene fantastike in robotov, ki nadomeščajo delavce.


Oprosti, ampak brez tega ne gre, me pa čudi, da ti tega ne veš. Avtomatizacija je ena ključnih elementov poceni masovne proizvodnje.

o+ nevone
Me čudi, da ne veš, da so pri Tesli že poskusili biti bolj pametni od drugih, in morali potem na hitro postaviti ročno linijo pod "šotorom", na glavni pa odmontirati veliko robotov. Ker so roboti trenutno pač premalo "pametni" za marsikatero kompleksnejše opravilo pri sestavljanju avtov.

Z glavo skozi zid pač ne gre, ko bodo roboti dovolj pametni, se bomo pa naprej pogovarjali, koliko je mogoče dejansko znižati cene avtov zaradi množične proizvodnje.

karafeka ::

karafeka je izjavil:

WarpedGone je izjavil:


Že ene 35 let je tako, da če steklo med zapiranjem naleti na 'oviro', se zapiranje ustavi.


Se spomnem enega testa na carwow-u (nažalost sem pozabil kater avto), ko je dal lubenico vmes....



Ni bila lubenica, ampak jabolko in avto je Kona:

Začne se na 4:00.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()
««
731 / 1184
»»