Prijavi se z GoogleID

» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 704 705 706 707 708 ... 719

hojnikb ::

pump na metan pr nas je pa kolk? 2?
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

pump na metan pr nas je pa kolk? 2?

sej to je taprav problem, rabimo cng omrezje, ne da komunajzarski idioti subvencionirajo ev igrace.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

cng ni resitev na daljsi rok, zato tut subvencij nebo.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

cng ni resitev na daljsi rok, zato tut subvencij nebo.

Prav cng je resitev, lahko takoj in relativno pocen predelas znatni delez obstojecega voznega parka. Za eno ev subvencijo lahko gasificiras 10 avtov.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

problem emisij bo se pa vedno ostal.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

problem emisij bo se pa vedno ostal.

Nox in Sox se zmanjsujejo za 90+%, trdih delcev prakticno ni. CO2 onesnazevanje je zgolj politicno nakladanje in posiljevanje.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

se vedno je osnazevanje. z elektrikarji vsaj obstaja sansa, da se enkrat presalta na cisto elektriko tako ali drugace.

cng pac ni resitev, ce se gremo okoljevarstvo. ce je pa cilj nizji €/100km, pa pozabi. ko stvar postane zanimiva in mnozicna, nebo nic cenejsa kot danes bencin.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

-valvoline- ::

Jap, meanwhile najcenejsi dokaj uporaben ev je nissan leaf s ceno 35k za 220km (na papirju, rl okol 100km). To nas bo resilo ja. Klap,klap.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Hyundai Ioniq, 265 km : 42.500 €

Ta stane 35 jurjev brez subvencije.

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Hyundai Ioniq, 265 km : 42.500 €

Ta stane 35 jurjev brez subvencije.

Bos kupu? :)
A ni ioniq hibrid btw?

Emobi ::

Plin nikakor ni rešitev, ker emisije škodljivih snovi še vedno ostanejo, čeprav v manjši meri; gre pa tudi za fosilno gorivo. In povprečno predelava motorja na plin ni 750 € - desetino subvencije za EV.

V subvencije je država prisiljena, saj brez njih ne more doseči okoljskih zavez in bo morala plačati Bruslju kazni.

Nekateri bi, izgleda, to radi videli, ali kaj?

Ali ni bolje, da se denar deli državljanom, kot pa da se ga pošilja v Bruselj? Takšna kazen je tudi sramota za državo, pa še zrak bi bil v tem primeru slabši.

Kaj bi bilo pri subvencijah komunajzerskega, pa ni jasno. Glede na to, da subvencije zapoveduje Bruselj, so komunajzerji tam? Bolano.

Utk ::

Je tudi hibrid. Nekaj bom, ne vem če ravno tega.

-valvoline- je izjavil:

Utk je izjavil:

Hyundai Ioniq, 265 km : 42.500 €

Ta stane 35 jurjev brez subvencije.

Bos kupu? :)
A ni ioniq hibrid btw?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Emobi ::

Ne biksaj ga s hibridom, to je slepa veja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Utk ::

Jasno da ne. Valvoline nekaj fantazira o njem. 2020 bo zanimivo leto, za nekaj se bo treba odločit...

Gregor P ::

Za leto 2020 je hibrid logična izbira, leta 2025 bomo pa še videli.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Emobi ::

ID.3 Jaz sem navdušen nad njim. Pa zadnji pogon...

Gregor P ::

Morda še dodam hibridi so že dodobra preizkušena cenovno dostopna izbira (tudi kar se vzdrževanja, servisov ipd. tiče - in kjer se ti ni treba ničemur posebej odrekati, ali prilagajati), za EV bomo pa še videli.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Za leto 2020 je hibrid logična izbira, leta 2025 bomo pa še videli.

Logika brez računice pravi tako, ko daš stvar na papir, je pa malo drugače. Če se voziš tolk da potrebuješ avto, je neumnost karkoli drugega kot avto za 12 jurjev ali električni za do 30. Če cena ni ovira pa itak tesla.

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Ne bi. Subvencija za črpanje nafte na ceno nafte, ki jo ti kupiš, ne vpliva. Vpliva na to, kdo ima profit.


Eh, dej no. Seveda vpliva. Ce bi crpanje nafte naenkrat postalo za X procentov drazje, bi se naftni derivati takoj podrazili. Nafta se podrazi, ce kak politik ob napacni uri prdne. To, da se ne bi podrazila, ce bi ukinili subvencije je res traparija. Bi se.

Okapi je izjavil:

Mešati oziroma enačiti subvencijo za zaposlovanje v naftni industriji s subvencijo nafte kot pogonskega goriva je zgrešeno, oziroma zelo zavajajoče. Ali zavajaš iz nevednosti, ali namenoma, pa ne vem.


Saj nismo govorili o subvencijah za zaposlovanje ampak o subvencijah na splosno. Zarad precej subvencij je nafta cenejsa, tako kot so EVji cenejsi zaradi subvencij. V obeh primerih subvencije obcuti koncni porabnik, edina razlika je, da pri EVjih to razliko obcuti prej in na krajsi rok.

WarpedOne ::

Nič bat, nafta bo cenejša.

https://www.bloomberg.com/opinion/artic...
Do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: WarpedOne ()

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Za leto 2020 je hibrid logična izbira, leta 2025 bomo pa še videli.

Logika brez računice pravi tako, ko daš stvar na papir, je pa malo drugače. Če se voziš tolk da potrebuješ avto, je neumnost karkoli drugega kot avto za 12 jurjev ali električni za do 30. Če cena ni ovira pa itak tesla.
... če si pa omejil na logiko striktne ekonomične računice, potem je pa samo Dacia Logan MCV LPG (tovarniško) edina prava izbira8-) ... s tem, da so se v zadnjih letih tudi Daciae podražile, sedaj takšno vozilo stane 10.000,- evrov (prej pa je bilo krepko pod 10k).



Tesla pa nikoli ne more biti izbira, vsaj dokler ne pride ven iz beta faze (skupaj s celotno storitvijo, tudi po nakupu). Razen kot draga igrača, ker zakaj pa ne ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

MrNighthawk ::

Kaj je bilo glede (ne)subenvcioniranja fosilnih goriv?

https://www.24ur.com/novice/slovenija/o...

WarpedOne je izjavil:

Grob pregled oglasov za nove EV na našem avto.net na dan 8.9.2019.
Doseg je po WLTP, kot je objavljen na ev-database.org.
Vse cene so BREZ trenutno veljavne 7.500 EUR subvencije.
Navedene so najnižje cene za posamezno baterijo v ponudbi, z več opreme gre cena gor.

Po naraščajoči ceni:
- Peugeot iOn, doseg 90 km : 24.985 €
- Smart Forfour, doseg 90 km : 28.862,32 €
- Renault Zoe, Life R90, doseg 260 km : 32.790 €
- Nissan Leaf (40 kWh), 220 km : 34.190 €
- Hyundai Kona EV (40 kWh), 250 km : 35.800 €
- BMW i3 120 Ah, 235 km : 38.290 €
- Nissan e-NV200, 190 km : 42.400 €
- Hyundai Ioniq, 265 km : 42.500 €
- Hyundai Kona EV (64 kWh), 400 km : 43.100 €
- Volkswagen eGolf, 190 km : 46.694 €
- Tesla Model 3 SR+, 408 km : 53.000 € (cena pri slovenskem posredniku)
- Tesla Model 3 LR Dual, 560 km : 61.200 € (cena pri slovenskem posredniku)
- Tesla Model 3 LR Performance, 530 km : 65.300 € (cena pri slovenskem posredniku)
- Jaguar i-Pace, 380 km : 100.337 €
- Audi e-Tron, 360 km : 100.800 €

Po naraščajočem dosegu:

- Peugeot iOn, doseg 90 km : 24.985 €
- Smart Forfour, doseg 90 km : 28.862,32 €
- Nissan e-NV200, 190 km : 42.400 €
- Volkswagen eGolf, 190 km : 46.694 €
- Nissan Leaf (40 kWh), 220 km : 34.190 €
- BMW i3 120 Ah, 235 km : 38.290 €
- Hyundai Kona EV (40 kWh), 250 km : 35.800 €
- Renault Zoe, Life R90, 260 km : 32.790 €
- Hyundai Ioniq, 265 km : 42.500 €
- Audi e-Tron, 360 km : 100.800 €
- Jaguar i-Pace, 380 km : 100.337 €
- Hyundai Kona EV (64 kWh), 400 km : 43.100 €
- Tesla Model 3 SR+, 408 km : 53.000 € (cena pri slovenskem posredniku)
- Tesla Model 3 LR Performance, 530 km : 65.300 € (cena pri slovenskem posredniku)
- Tesla Model 3 LR Dual, 560 km : 61.200 € (cena pri slovenskem posredniku)

Najcenejše vozilo v rangu dosega:
- do 100 km: Peugeot iOn, doseg 90 km : 24.985 €
- do 200 km: Nissan e-NV200, 190 km : 42.400 €
- do 300 km: Hyundai Ioniq, 265 km : 42.500 €
- do 400 km: Hyundai Kona EV (64 kWh), 400 km : 43.100 €
- do 500 km: Tesla Model 3 SR+, 408 km : 53.000 € (cena pri slovenskem posredniku)
- do 600 km: Tesla Model 3 LR Dual, 560 km : 61.200 € (cena pri slovenskem posredniku)

Največ dosega v cenovnem rangu:
- do 25k EUR: Peugeot iOn, doseg 90 km : 24.985 €
- do 30k EUR: Smart Forfour, doseg 90 km : 28.862,32 €
- do 35k EUR: Renault Zoe, Life R90, doseg 260 km : 32.790 €
- do 40k EUR: Renault Zoe, Life R90, doseg 260 km : 32.790 €
- do 45k EUR: Hyundai Kona EV (64 kWh), 400 km : 43.100 €
- do 50k EUR: Hyundai Kona EV (64 kWh), 400 km : 43.100 €
- do 55k EUR: Tesla Model 3 SR+, 408 km : 53.000 € (cena pri slovenskem posredniku)
- do 65k EUR: Tesla Model 3 LR Dual, 560 km : 61.200 € (cena pri slovenskem posredniku)


Nov Clio, doseg 700km + 12k€

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Par adidask: 50 EUR
Do you know what you don't know?

Utk ::

Gregor P je izjavil:

... če si pa omejil na logiko striktne ekonomične računice, potem je pa samo Dacia Logan MCV LPG (tovarniško) edina prava izbira8-) ... s tem, da so se v zadnjih letih tudi Daciae podražile, sedaj takšno vozilo stane 10.000,- evrov (prej pa je bilo krepko pod 10k).



Tesla pa nikoli ne more biti izbira, vsaj dokler ne pride ven iz beta faze (skupaj s celotno storitvijo, tudi po nakupu). Razen kot draga igrača, ker zakaj pa ne ...

Če ne delaš ekonomske računice EV itak zmaga, ker je stokrat boljši za vozit. Že samo zarad boljše vožnje je vreden vsaj 5 jurjev več. No, dober hibrid je tudi blizu, navaden dizel pa pač ne. Do zdaj je bilo jamranje, da je EV predrag, zdaj ko to ni več, bo jamranje kakšno že? Če te zanima računica, je EV cenejši če kupiš karkoli nad 15 jurjev. Če te ne zanima, je itak boljši. Tesla je draga igračka? Kater avto nad 50 jurjev pa ni draga igračka? A kdo zares potrebuje tak avto?
Zato pravim, ali 12 jurjev za ice bencinarja, če res nisi pri denarju, ali pa električni. Vse drugo je metanje denarja skozi okno. In to pri slabši vožnji.

pegasus ::

Utk je izjavil:

Vse drugo je metanje denarja skozi okno.
Odpusti jim, saj ne vedo, kaj delajo ;)
Eni pač morajo "metati denar skozi okno", da se dobro počutijo ...

Gregor P ::

Zgoraj je mimogrede primer avtomobila na plin.

In pa "igračka" v povsem uporabnem smislu; pomeni gre še za neko stvar v fazi razvoja, ki se v prvi vrsti izdeluje za tehnološke navdušence (super igrača za kupiti, če te zanima razvoj EV ipd.); ki pa nikakor še ne more v celoti nadomestiti ostalih vozil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrNighthawk ::

WarpedOne je izjavil:

Par adidask: 50 EUR

Pocen adidaske so to :))

J.McLane ::

U Deichmanu.

Drugače pa različne potrebe različni avti, za nekoga ki se ne fura dosti, ampak želi vseeno nek povprečen avto, je lahko navadn bencinar še vedno dobra odločitev. V dizlu pa res ne vidim več smisla, ker ga v prvi vrsti kupujejo tisti ki se veliko vozijo, če gledamo deleže prodaje (npr. JATO), je to zelo očitno. Bencin, hibrid, EV deleži rastejo, dizel pada.

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gregor P ::

Torej ta tiste, ki (predvsem službeno) veliko vozijo na dolge proge EV ne more biti rešitev; najbrž tudi hibrid ne. Kaj jim potem sploh preostane?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Za tist procent, ki vsak dan naredi 1000 km v 8ih urah? Naj ostanejo na dizlu, če bojo na dizlu ostali samo oni.

Emobi ::

Se strinjam.
Za takšne zmogljivosti, 1000 km v osmih urah, in konstantna uporaba cel dan s čim bolj krajšimi postanki, bo čez kakšno desetletje primeren EV z dodano gorivno celico in rezervoarjem za vodik.
To bo seveda precej dražja varianta, kljub temu, da je lahko pri takšnem vozilu baterija desetkrat manjša. Ampak profesionalci si bodo to lahko privoščili, oziroma bodo v to primorani, ko dizla ne bo več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

pegasus ::

Aptera bo pokrila tudi to nišo ;)

Emobi ::

Aptera je samo za avionske nostalgike :)

J.McLane ::

A glede VW ID.3 nebo nihče kaj napisal? Zgleda kar všečen avto, me pa zanima koliko se bomo še načakali, da bo na voljo še kaj drugega kot "1st edition".
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedOne ::

In več kot 30k kosov letno ...
Do you know what you don't know?

nekikr ::

Kaj naj pa kdo napiše, če ga še ni :) Da izgleda zanimiv?

m0LN4r ::

Meni zgleda simpaticno.
Ce zle dam not avto, pa prisparam jurja na gorivu letno se mi avto poplaca sam od sebe razliko.
Imam vecji, tisji, hitrejsi in avto z linearnim pospesevanjem brez saltanja.

Ce dobim zanimivo ponudbno vzamem najmocnejso baterijo in cim manj opreme.

PS:
Pa po mojem se bodo pri izdelavi prvih modelov bolj potrudili, kot pozneje ce bo masovna proizvodnja.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Gregor P ::

Kaj vse ne vidiš na tem svetu ...

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Tudi to je boljše kot kurit bencin v avtu.

Gregor P ::

No, potem smo pa ravnokar dobili celovito mrežo polnilnic po Sloveniji za EV, problem rešen >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Skoda Citigo bo v Nemciji stal od 21k evrov. Na voljo bo samo v elektricni razlici. Enako velja za Seat Mii (isti avto).
Lani so obeh izdelali cirka 50k - verjetno ciljajo podobno proizvodnjo.

https://pushevs.com/2019/09/09/new-skod...

Zdi se, da bomo (po subvencijah seveda) dobili prvi ekonomsko smiselni EV.

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

Kaj vse ne vidiš na tem svetu ...



Sem glih par dni nazaj na facebooku komentiral pod to fotko ... Pa lahk se tle.

"Nullarbor je predel Avstralije kjer ni nicesar. Tudi elektrarn ne, tisti redki ljudje, ki tam zivijo dobijo vecino elektrike iz dizelskih generatorjev. To, da je tam polnilnica za elektricne avtomobile je v bistvu kr dosezek.
All in all, pa taksna konfiguracija ni nujno tko napacna. Tak generator je lahko energetsko bolj ucinkovit kot kurjenje dizla v avtomobilu. Hkrati je rec lahko bolj cista kot povprecen avto z dizelskim motorjem."

nekikr ::

Če ne drugega je ok že to, da smrdi samo na eni lokaciji in ne za čisto vsakim avtomobilom.

lufthammer ::

 Fajn, hehe

Fajn, hehe

lufthammer ::

Tak generator je lahko energetsko bolj ucinkovit kot kurjenje dizla v avtomobilu. Hkrati je rec lahko bolj cista kot povprecen avto z dizelskim motorjem.

Kako je s takimi generatorji v resnici, si pejd pogledat na kakšno gradbišče, kjer si pomagajo z njimi. Na srečo imajo izpušne cevi obrnjene navzgor, drugače bi morali imet delavci maske...
Spet smo pri opravičevanju "samo da men ne smrdi, pa je vse OK".

WarpedOne ::

Spet smo pri 1 = 10...
Do you know what you don't know?

BigWhale ::

lufthammer je izjavil:

Tak generator je lahko energetsko bolj ucinkovit kot kurjenje dizla v avtomobilu. Hkrati je rec lahko bolj cista kot povprecen avto z dizelskim motorjem.

Kako je s takimi generatorji v resnici, si pejd pogledat na kakšno gradbišče, kjer si pomagajo z njimi.


Ampak ta fotka ni bla iz gradbisca in tud generator ni tak kot tisti na gradbiscih. Tle mas pa tabelo kolk je kateri avto porabil dizla na 100km.



Tudi, ce bi bila poraba 2x vecja kot je poraba dizla je treba vedeti v kaksnih pogojih in kje ta rec deluje. Noben ne govori, da so taksne polnilnice smiselne povsod in vedno. V tem primeru, ko druge opcije enostavno ni, so pa povsem ok.

Emobi ::

lufthammer je izjavil:

 Fajn, hehe

Fajn, hehe


Tudi tole je samo prva pomoč, če EV-ju zmanjka energije, kar se zgodi zelo redko.
Druga rešitev je, da bi EV nekaj časa šlepal na vrvi in bi se baterija polnila z regeneracijo. Ampak to proizvajalci odsvetujejo oziroma prepovedujejo, pa tudi za promet je manj varno.
Še najbolje pa je EV naložiti na vozilo in ga odpeljati na polnjenje, kar se pri nas bojda prakticira.

Tako da, tako kot pri tisti fotografiji iz Avstralije, to je neumno samo nepoznavalcem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Emobi ::

Meni prodajalec (BMW i3) zagotavlja, da me 4x na leto brezplačno odpelje z avtovleko na polnjenje, če mi zmanjka elektrike. Ko sem jih vprašal, koliko so v takratnih dveh letih prodaje intervenirali, so rekli, da nobenkrat.
Sem pa že dvakrat spravil, blizu doma, seveda, tank na nulo. Izgleda, da ima še nekaj rezerve.

No, saj je tudi prej njihova ICE petica kazala, da je tank čisto prazen (izpisano je bilo, da lahko prevozi še 0 km), dejansko pa je bilo še 5 litrov bencina notri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

BigWhale ::

Na nulo? Bemtis, jest sem vceraj prisel domov s 14% pa se mi je zdel, da je ze ful kriza. :)))
strani: 1 ... 704 705 706 707 708 ... 719