» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
687 / 1133
»»

BigWhale ::

kow je izjavil:

Ne stekam zakaj se elektricni golf tako dobro prodaja. Meni res ni bil vsec, ko sem ga vozil.


Saj se tud navaden golf se dobro prodaja, pa ni nek presezek avtomobila. VW pac. Pri elektricnem je to samo se bolj potencirano. :))

hammock ::

Golf je izredno dolgocasen, nevpadljiv, prakticen, kakovosten, ekonomicen in (v osnovni verziji) cenovno ugoden avto.

Veliko ljudi pricakuje od avta tocno to. To da zveni kot traktor in izgleda kot krompir niti ni tako vazno. Pricakujem da bo tudi id3, ki je nekako njegov izboljsani naslednik, dobro prodajal. Seveda v dolgocasni srebrni barvi.

kow ::

BigWhale je izjavil:

Ja, saj mi je jasno. :) Glede na skupne stevilke pravim, da morjo se za 53 jurjev nabrat. Nekaj imajo ze nabrano, pa se ne vemo kolk je tega.


Ker smo ze spekulirali...
V juniju so na norveskem registrirali 3k trojk, na nizozemskem pa 2,5k. To je ze 5,5k na 2 vecjih trgih samo za model 3. Izgleda, da so sli preko 10k.

Spock83 ::

hammock je izjavil:

Golf je izredno dolgocasen, nevpadljiv, prakticen, kakovosten, ekonomicen in (v osnovni verziji) cenovno ugoden avto.

Veliko ljudi pricakuje od avta tocno to. To da zveni kot traktor in izgleda kot krompir niti ni tako vazno. Pricakujem da bo tudi id3, ki je nekako njegov izboljsani naslednik, dobro prodajal. Seveda v dolgocasni srebrni barvi.


ID.3 boš imel tudi dvobarne kombinacije. Ljudje so si sami krivi, če kupuejo samo bela in srebrna avta. Dolgočasneži nimaš kaj.

Webmojster ::

Honda E - First Drive



Cena od 25K GBP dalje ..

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Naj ze nekdo fukne ven iz teh avtov nepotrebno opremo fensi opremo in zbije ceno na 20k eurov seveda.
Umetno dvigujejo ceno tem EVjem z temi ogledali, displayi se pa jos nepotrebnega.
V bistvu bi lahko komot naredili isti avto veliko ceneje, ampak zakaj, ce kot je v Autobildu novinar rekel "povprecna nemska druzina da vsaj 30k za en avto"
Ja kaj pa druzine, ki bi dale 15k za avto?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Spock83 ::

Nekje morajo zaslužit. Od servisov bodo bolj malo.

m0LN4r ::

Spock83 je izjavil:

Nekje morajo zaslužit. Od servisov bodo bolj malo.

Niti ni nujno, napises v garancijske pogoje servis vsako leto ne glede na km in primerno ceno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Spock83 ::

Pri EVju je definitivno prednost, da ne rabiš pogosto na servis. To bi samo še dodatno odvrnilo kupce. Denar primarno dobijo pri dodatni opremi in barvah. Je pa res, da strošek izdelave EV avtomobila je že danes nižji. Lufta za pocenitev je še, če ne štejemo baterijo.

kow ::

Imas kaksen dokaz za trditev, da je strosek izdelave DANES nizji? Nobene logike ni v tem.

Utk ::

40 kwh baterija stane 8500 evrov, vir: renault.si. Polna cena zoeta minus cena baterije je cca 25 jurjev. In kaj dobiš za 25 jurjev? Školjko od cliota, čeprav je cel clio, z ICE motorjem, menjalnikom, maržami in vsem, cca 12 jurjev. Kakšen vir še rabiš?
Zoe stane 32 jurjev samo zato, ker lahko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Konstrukcija avta ni nic drazja, kot pri obicajnem ICE, samo drugacna je. Kabli in baterije iz kitajske dandanes tudi niso dragi. Delavci, ki sestavljajo EV na tekocem traku so placano isto. Software tudi ne more biti toliko drazji, kot softwer modernega ICEja, samo drugacen je. Manj gibljivih delov, vec kablov.

To da pa so svinjske marze na razne displaye, navigacije, radiote, infotainment, kamere, senzorje se pa jos nepotrebne navlake. To je notr samo za to, da upravicijo visoko ceno. Brez tega bi bila cena kolko?

Sej ze pri ICEjihje tako, vec kot je navlake v nekem modelu ze v osnovni obliki, drazji je avto, ne glede na velikost oz. moc ce ga primerjas s konkurenco.

Npr. ce izhajamo iz Dacie sandero za 9k in gremo vse do Audi A1, isto sranje drugo pakovanje, ampak pakovanje stane.

Utk je izjavil:

40 kwh baterija stane 8500 evrov, vir: renault.si. Polna cena zoeta minus cena baterije je cca 25 jurjev. In kaj dobiš za 25 jurjev? Školjko od cliota, čeprav je cel clio, z ICE motorjem, menjalnikom, maržami in vsem, cca 12 jurjev. Kakšen vir še rabiš?
Zoe stane 32 jurjev samo zato, ker lahko.

To je cena baterije za potrosnike ali za renault ?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

kow ::

Zoetov naredijo 10x manj kot cliotov. Popolnoma enak avto bo dosti drazji pri tako nizki proizvodnji.

J.McLane ::

Kdaj je pa proizvodnja dovolj visoka, da se razlika izniči? 10.000 letno, 100.0000 letno, 1.000.000 letno?

m0LN4r je izjavil:

Naj ze nekdo fukne ven iz teh avtov nepotrebno opremo fensi opremo in zbije ceno na 20k eurov seveda.
Umetno dvigujejo ceno tem EVjem z temi ogledali, displayi se pa jos nepotrebnega.
V bistvu bi lahko komot naredili isti avto veliko ceneje, ampak zakaj, ce kot je v Autobildu novinar rekel "povprecna nemska druzina da vsaj 30k za en avto"
Ja kaj pa druzine, ki bi dale 15k za avto?


Čisto preprosto, ker je na tak način zaslužek večji. Problem EVjev je da je proizvodnja baterij zelo omejena, avtomobilske firme niso socialna pomoč, da bi neko omejeno stvar zapakirali v oskubljen avto, če imajo na drugi strani dovolj kupcev, ki kupijo vse njihove dobro opremljene EVje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

kow ::

Jaz bi rekel, da je 100k minimum, da si vsaj priblizno konkurencen. Poleg kolicine imas se druge probleme:
- drazja delovna sila dokler ne preselis proizvodnje v vzhodno evropo
- veliko novih delov/podizvajalcev. Clio 5 ima, domnevam, vecino delov enakih/podobnih kot clio 4. Tudi podizvajalcev ni verjetno veliko novih. Odnosi, zaupanje, je ze vzpostavljeno
- razvoj veliko novih delov se ni bil amortiziran

Utk ::

To je cena baterije za potrosnike ali za renault ?

Zate, če jo ti kupiš. Ker jo lahko kupiš ali pa najameš.

Zoetov naredijo 10x manj kot cliotov. Popolnoma enak avto bo dosti drazji pri tako nizki proizvodnji.

Letos jih bojo naredili 60,000, več ne morejo, konec leta menda razširijo proizvodnjo. Cliotov bojo letos naredili dobrih 300,000. Jih bi pa zlahka tudi 500, če jih bi imeli komu prodat. To ni več taka razlika, da bi zarad tega bil ne vem kolk višji strošek. Drugo leto bojo imeli za zoeta kapaciteto 100,000 komadov...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Verjetno tisti, k sraufajo Zoete imajo 2x visjo urno postavko, kot tisti ki sraufa na traku cliote.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

fikus_ ::

In pri tej bateriji Renault verjetno nima veliko zraven, ker je proizvodnja baterij ozko grlo. In tudi prodajalci baterij verjetno nimajo nekuh bajnih zaslužkov, ker je to razmeroma nova zadeva, ki zahteva dosti vlaganja v razvoj.

Cange ::

V 1 minuti sem zbrskal 1x 18650 po 0.8$. Za 40 kWh bi potrebovali 3931$ + izdelava. Kot kaže je izdelava baterije draga:)).
Drug primer, 80ccm komplet za predelavo bicikla stane polj manj kot komplet e-bike brez baterije.
Za e-avtomobile je nekako logično da se gre za levitev, ki ne sme/ne more bit instantna.

fikus_ ::

Pri tvoji kalkulacij si pozabil še material za škatlo, BMS, hlajenje/gretje, žice, konektorje, . . ., znanje in še kaj se bi našlo! Nenazadnje, tudi za reklamacije in razvoj mora nekaj ostati ter kar je "glavno" dobiček.

Utk ::

Če greš sestavljat navadnega cliota po delih, boš prišel ziher do cifre 30 jurjev, pa še kaj več, kako ga potem prodajajo za 10. A za navadnega pa ni treba znanja, reklamacij in žic?

fikus_ ::

Nisem pisal za navadnega, ampak komentar višje, kar je še potrebno vključit v izdelavo baterijskega paketa za EV!
Če te muči bralno razumevanje ali pod*bavanje mene je tvoj problem!

Utk ::

Mene resno zanima zakaj je zate normalno, da je električni avto po delih cenejši od avta v salonu, če pa za ice to ne velja niti približno. Če je to podjebavanje, potem pa pač se j***.

Spock83 ::

kow je izjavil:

Imas kaksen dokaz za trditev, da je strosek izdelave DANES nizji? Nobene logike ni v tem.


Nekje je bil en intervju. Mogoče s Pečjakom. Pa je to izjavil. Nisem pa 100%. Moram najti.

Cange ::

fikus_ je izjavil:

Pri tvoji kalkulacij si pozabil še material za škatlo, BMS, hlajenje/gretje, žice, konektorje, . . ., znanje in še kaj se bi našlo! Nenazadnje, tudi za reklamacije in razvoj mora nekaj ostati ter kar je "glavno" dobiček.


To veš da je 0.8$ za 50 kosov celic (1 minuta brskanja po internetu)? Zakupiš fabrko batarij za pol leta, znebiš se posrednikov in dobiš vse kar si naštel in še več v ceno ki sem jo podal.

Wrop ::

Zanimivo je še to, da je leta 2015 bil najcenejši zoe z najemom baterije 20.490 €, sedaj pa je 24.290. Je pa razlika v bateriji 22 kwh vs 41 kwh neto. Pa 15 kg težja.
Cene so take, ker so lahko. Ne pa zaradi proizvodnje.

m0LN4r ::

Pa to je ze vse sestavljeno boljkone, ko pride do koncne fabrike samo dobijo kose na traku in sestavljajo. Nic drugace kot obicne avte, samo da verjetno tece tak trak vzporedno z izdelavo ICE avtov oz. ce ni posebej linije pa vmes na vsake tolko en EV skup sestavijo, kot legokocke.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

aborko ::

V 1 minuti sem zbrskal 1x 18650 po 0.8$.

Daj kak link, da vidimo kake celice si ti to našel za 0.8$ na kos. Verjetno 6000 mAh 18650 kina rewrap?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

fikus_ ::

Utk, Nikjer nisem pisal, da je avto po delih cenejši kot v enem kosu! Spet neko podtikanje izjav! Priporočam ti bolj počasno branje.

Cange, veliko sreče pri zakupu tovarne baterij za pol leta! Še veliki proizvajalci z Imenom imajo probleme pri nakupu baterij!

Nikec3 ::

To da pa so svinjske marze na razne displaye, navigacije, radiote, infotainment, kamere, senzorje se pa jos nepotrebne navlake.

Glede na to, da je dobičkonosna marža avtomobilske industrije nekje okrog 6%, jim pa res ne moreš očitat, da imajo gromozanske marže.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Prodaja Tesle v juniju:
https://insideevs.com/news/357218/tesla...

Model 3: 20 500
Model X: 2700
Model S: 1750

Skupaj so v ZDA v Q2 prodali 53 000 avtomobilov, kar je lepa številka. Je pa vprašanje kako bo kaj v tujini.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

kow ::

Ne smes pozabiti se Kanade, pa si ze blizu 55k. Evropa verjetno svoh 20k. Recimo, da je to 75k. Vse je odvisno od Kitajske.

BigWhale ::

A niso na zacetku v ZDA prodali manj tudi zaradi tega, ker so posiljali v Evropo? Verjetno je vse skupaj nek balance in je vazno samo to koliko avtomobilov so sposobni narediti in dostaviti.

kow ::

Za model 3 to verjetno drzi. Za X in S je tezava povprasevanje.

kow ::

Objavljene so nemske cene za novi clio:

ZOE Z.E. 40 LIFE (R110): : €29,990
ZOE Z.E. 50 LIFE (R110): €31,990
ZOE Z.E. 50 EXPERIENCE (R110): €32,990
ZOE Z.E. 50 EXPERIENCE (R135): €33,990
ZOE Z.E. 50 INTENS (R135): €35,990

Pri slovenski subvenciji bi torej dobil 50kwh cliota za 24.5k - 26.5k evrov. Doseg je cirka 350km.

Utk ::

Nice. Pocenitev za 3 jurje glede na slovensko ceno, močnejši motor (osnovni je bil do zdaj R90), hitrejše polnjenje, več opreme, pa verjetno je v Nemčiji bil še kakšnega jurja dražji. Ko pride VW za 30 jurjev bo nujna še ena pocenitev za vsaj 3 jurje, potem smo pa že pod 20 za osnovno verzijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Počasi tudi subvencija ne bo več 7,5k eur, ker če bo šlo tako naprej ne bodo več na voljo za vse.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

https://ir.tesla.com/news-releases/news...

Zanimivo, naredili so 87k avtomobilov. Dostavili kar 95k.

pegasus ::

Angleži o baterijah:

Saj počasi jim bo potegnilo ...

Nikec3 ::

J.McLane je izjavil:

Počasi tudi subvencija ne bo več 7,5k eur, ker če bo šlo tako naprej ne bodo več na voljo za vse.

Emm, subvencija je od včeraj naprej 1875$, pred tem pa je bila 3750$. 7500$ že ni več od konca lanskega leta.

Btw, TSLA je po zaprtju borze skočila za 7%.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Webmojster ::

Nikec3 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Počasi tudi subvencija ne bo več 7,5k eur, ker če bo šlo tako naprej ne bodo več na voljo za vse.

Emm, subvencija je od včeraj naprej 1875$, pred tem pa je bila 3750$. 7500$ že ni več od konca lanskega leta.

Btw, TSLA je po zaprtju borze skočila za 7%.


On verjetno misli za Slovenijo, ne za ZDA.

Zheegec ::

kow je izjavil:

https://ir.tesla.com/news-releases/news...

Zanimivo, naredili so 87k avtomobilov. Dostavili kar 95k.

Začeli so drugače šteti in poročati "in transit" številke. Konec Q1 je bilo v transit okoli ~10k avtomobilov.

Bolj bo zanimivo videti dobiček/izgubo (najbrž izgubo) pri rekordnih dostavah. Q3 bo najbrž njihovo najslabše četrtletje letos, ker se je konec junija razpolovil US tax credit (konec decembra gre pa na $0). Če bo v Q2 izguba, bo Tesla najbrž že v tem letu pokurila sveži ~$2 miljardi, ki jih je dobila od investitorjev par mesecev nazaj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

kow ::

Q2 bo verjetno majhna izguba. Dokler povprecno izgubljajo okoli 200 milijonov dolarjev na certletje, zlahka pridejo do konca 2021.
Trg je prevec osredotocen na Muska in njegov marketing, namesto na stevilke. No, saj si je Musk sam kriv. Ce ne bi nakladal o profitu...

nekikr ::

Vprašanje koliko bo izgube, ker so GM in Fiatu prodali cel kup ZEV kreditov. Naslednje četrtletje bo zanimivo. Veliko kupcev je izkoristilo višje subvencije in vprašanje koliko jih bo naslednje četrtletje.

kow ::

Verjetno imajo se vedno kar nekaj backloga. Pomoje demand ni problem, le povprecna cena prodanega avtomobila zna pasti.

nekikr ::

Prav veliko backloga ni, če je pa proizvodnja relativno majhna, na avto se čaka pa zelo malo časa. Velik backlog je najbrž samo za tiste warpi izvedbe m3, torej brez vsega in še česa, da bi bil 30k ali manj. Poleg tega liniji za S in X očitno kar samevata in lahko še tam delajo m3. Če S in X ne bodo refreshali, potem bo jeba, ker povprečna cena za m3 pada (v želji po več prodanih vozil).

kow ::

Kje imas podatke koliko casa se caka na avto? Verjetno je to predvsem odvisno od konfiguracije, ali ne?

kow ::

V vsakem primeru bomo hitro videli ce/za koliko bodo spustili cene drazjih modelov v juliju, avgustu....

jernejl ::

Na Teslinem konfiguratorju piše, da se na model 3 v ZDA čaka 2-3 tedne, v Nemčiji pa je predvidena dobava avgusta. Za vse različice.
Tudi za modela S in X, kolikor vidim, piše enako.

VaeVictis ::

Zheegec je izjavil:

kow je izjavil:

https://ir.tesla.com/news-releases/news...

Zanimivo, naredili so 87k avtomobilov. Dostavili kar 95k.

Začeli so drugače šteti in poročati "in transit" številke. Konec Q1 je bilo v transit okoli ~10k avtomobilov.

Bolj bo zanimivo videti dobiček/izgubo (najbrž izgubo) pri rekordnih dostavah. Q3 bo najbrž njihovo najslabše četrtletje letos, ker se je konec junija razpolovil US tax credit (konec decembra gre pa na $0). Če bo v Q2 izguba, bo Tesla najbrž že v tem letu pokurila sveži ~$2 miljardi, ki jih je dobila od investitorjev par mesecev nazaj.


Tole je edino zanimivo vprašanje, če bo izguba rekordna ob rekordnih dostavah, potem je vsem jasno kaj sledi.

Če bo pa dobiček, so pa na odlični poti.

Sam pričakujem med 500-700 mio USD izgube (zaradi prodanih ZEV kreditov drugim proizvajalcem, drugače bi bila izguba še občutno višja IMHO).

Zgodovina sprememb…

««
687 / 1133
»»