Prijavi se z GoogleID

» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 669 670 671 672 673 ... 698

telexdell ::

Okapi je izjavil:

telexdell je izjavil:

Pa ne moreš subvencije enostavno odšteti od DDV, saj tega plačaš ob nakupu avta. Subvencije imajo svoj vir katerega plačujemo z nakupom goriva, elektrike...Tisto ni prihodek proračuna ampak je namenski denar.
:)) Vse, kar pobere država, je prihodek proračuna. Samo ta razlika je, da se za določene prihodke vnaprej ve, za kaj bodo porabljeni, za nekatere pa ne.

Subvencijo bi mirno lahko izvedli tudi tako, da bi znižali DDV na električne avte (ampak ne smejo, zaradi direktiv EU).


Ne moreš primerjati izvorne dohodke proračuna z namensko zbranimi sredstvi. Sredstva se zbirajo na drugih računih in za njih skrbijo drugi ljudje. DDV pa ne morejo saj bi s tem iz proračuna posameznikom plačevali vsi državljani. Na ta način bi bilo manj denarja za zdravstvo, šolstvo, socialo, javno upravo... in če ne bi zvišali DDV bi tam zaposleni ostali npr. brez plač.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

bbf ::

Ferdo66 je izjavil:

telexdell je izjavil:

Vsi špekulirate kaj se bo zgodilo z elektriko- kako se bo podražila zaradi manjka davkov in/ali večjega povpraševanja. Nihče pa ne pomisli, da se bo zaradi rasti števila EV manjšalo število ICE in se zaradi manjšega povpraševanja zmanjšalo črpanje nafte. Veliko črpališč, rafinerij, naftovodov, bencinskih črpalk... bodo morali zapreti. Posledično bomo vse težje in vse dražje prišli do nafte.


po ekonomski teoriji je bistveno verjetnejše da bo ob manjšem povpraševanju nafta cenejša...

Bluzita oba!
Prvo, promet predstavlja mali delež porabe načrpane nafte.
Drugo, cena surove nafte je "uravanava" z zalogami, ne s potrošnjo. Da ne govorim o ceni končnega produkta, ki je v primerjavi s ceno surove nafte že 10 let ista. Kljub razprtijam med pridelovalci in požigu naftnih polj, vojnih stanj, samodržcem, borznim katastrofam...
Še to, danes špekulirati s ceno elektrike je isto kot špekulirati s ceno goriva - NIMAMO POJMA kako bo!

telexdell ::

TheBlueOne je izjavil:



Ne vem, ce je ravno tako. Praviloma je bilo obratno, ko je bilo razmerje potrosnje/proizvodnje slabse. Racunaj, da ko je bila naftaja najcenejsa se nismo slisali, da zapirajo crpalisca, torej imas moznost se dosti velikega znizanja, preden se nafta stabilizira na minimumu in morebiti odbije, ce crpalisca res ne bi bila vec rentabilna. Ampak to vse je verjetno dosti dlje v prihodnosti, kot pa je predvidena zivljenjska doba avtov, ki jih kupujemo sedaj.

Sprva se cena nafte bo znižala a, ko bodo začeli zapirati črpališča in obrate za predelavo... Res bo to trajalo 20...30... let, vendar bo šlo v tej smeri.

PS podobna stvar je bila pri klasični fotografiji. Digitalni aparati so jo povozili. Sicer še lahko kupiš filme in jih daješ razvijati vendar so redki trgovci, kateri še to prodajajo in še redkejši tisti, kateri izdelujejo fotografije po teh postopkih. Je pa ves proces od prvih digitalnih aparatov do popolne prevlade tudi trajal 20+ let.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

TheBlueOne ::

Sprva se cena nafte bo znižala a, ko bodo začeli zapirati črpališča in obrate za predelavo... Res bo to trajalo 20...30... let, vendar bo šlo v tej smeri.


Ja ampak to ni arguemnt za EV danes, prej obratno. Bos vmes se lahko se vsaj 2x zamenjal klasicen avto in se vozil vedno ceneje. Do takrat pa res upam, da bomo imeli alternative alternativ in bodo res samo se EVji.

Ferdo66 ::

bbf je izjavil:

Ferdo66 je izjavil:

telexdell je izjavil:

Vsi špekulirate kaj se bo zgodilo z elektriko- kako se bo podražila zaradi manjka davkov in/ali večjega povpraševanja. Nihče pa ne pomisli, da se bo zaradi rasti števila EV manjšalo število ICE in se zaradi manjšega povpraševanja zmanjšalo črpanje nafte. Veliko črpališč, rafinerij, naftovodov, bencinskih črpalk... bodo morali zapreti. Posledično bomo vse težje in vse dražje prišli do nafte.


po ekonomski teoriji je bistveno verjetnejše da bo ob manjšem povpraševanju nafta cenejša...

Bluzita oba!
Prvo, promet predstavlja mali delež porabe načrpane nafte.
Drugo, cena surove nafte je "uravanava" z zalogami, ne s potrošnjo. Da ne govorim o ceni končnega produkta, ki je v primerjavi s ceno surove nafte že 10 let ista. Kljub razprtijam med pridelovalci in požigu naftnih polj, vojnih stanj, samodržcem, borznim katastrofam...
Še to, danes špekulirati s ceno elektrike je isto kot špekulirati s ceno goriva - NIMAMO POJMA kako bo!


ah ne, bluziš ti - govoril sem o verjetnosti in z ceteris paribus seveda...

lufthammer ::

Tole in zračni promet vse na baterije in še pol bo treba nafto za cel kup stvari. Si upa kgo napovedat letnico? Mene že dolgo ne bo več tlele.

J.McLane ::

TheBlueOne je izjavil:

Ne, to nakazuje, da so predvidene spremembe, ki se bodo dotaklnile zelo veliko lastnikov EVjev, posebej tam, kjer je najbolj vazno, kar je v mestih, kjer tudi praviloma nima veliko ljudi svoje garaze. To pac naredi EVje manj prakticne. Diskusija je ce so EVji prava stvar in ne ali se tebi v tvoji doticni situaciji bolj izplaca.


Tole mi ni niti približno jasno, če živiš v mestu potem si tam, da imaš vse na dosegu roke, posledično avta sploh ne potrebuješ. Imaš Avant2Go, imaš bicikelj, imaš el. skiro imaš mestni avtobus, WTF ti bo avto zato da se boš vozil 5 km na dan?

Prvo daj primere tistih ljudi, ki danes dnevno pokurijo največ nafte, to so komuterji iz raznih vasi v središče Slovenije, taki delajo od 50 do 200 km dnevno, dan za dnevom, vsak dan isto... PA prosim ne mi spet nekih ekstremov ko se nekdo iz NG vozi vsak dan v LJ na šiht, tak ne bo dolgo zdržal, ne glede na vrsto prevoza.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

telexdell ::

TheBlueOne je izjavil:


Ja ampak to ni arguemnt za EV danes, prej obratno. Bos vmes se lahko se vsaj 2x zamenjal klasicen avto in se vozil vedno ceneje. Do takrat pa res upam, da bomo imeli alternative alternativ in bodo res samo se EVji.

Takšne, kateri mislijo kot ti bodo pa bodo na realna tla postavile omejitve prometa v določenih obdobjih dneva in/ali na določenih mestih in pa seveda dodatne takse primerljive s CO2 kuponi. Zaradi vsega tega bo lahko nafta zastonj, pa zaradi težav vožnja z ICE ne bo niti približno tako samoumevna kot je danes.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

TheBlueOne ::

@J.McLane Ko recem, da je najbolj vazno imam v mislih ekologijo in ne ravno tiste, ki zivijo v mestih, ker zaradi njih se ne zabasejo obvoznice ampak tiste, ki se v mesto vozijo bodisi iz predmestja ali dlje, kjer racunaj, da velika vecina, ki se vozi v mesto nima hise. Ampak to je samo pomislek in ne mislim, da velja za vse, samo nikakor pa ne pomaga elektrifikaciji.

Se enkrat, ko sem prilepil podrazitve na polnilnicah se mi je zdelo primerno objavit, ker sem do sedaj slisal argument, da je voznja v mesto ravno zato ugodna, ker lahko celo zastonj polnis. Sedaj, ko se je to spremenilo oz. se spreminja je argument, da jih tako ali tako nihce noce. Ampak v koncni fazi, ko sem gledal kako se racuna tukaj je tako ali tako vprasljivo kaj je bolj smiselno, kjer ta trend podrazitev pac ne korsiti EVjem.

Bolj od vsega mi je zanimivo, kako to gorece privrzence EVjev niti ne razjezi, ampak samo pravite, da ne potrebujete. Ce bi jaz kupil EV in delal racunice, kakor sem jih gledal veckrat tukaj, potem bi me to jezilo. Kaj se to bolj sportno navija EV vs ICE, kjer vecina EVja dalec niti nima?

telexdell je izjavil:


Takšne, kateri mislijo kot ti bodo pa bodo na realna tla postavile omejitve prometa v določenih obdobjih dneva in/ali na določenih mestih in pa seveda dodatne takse primerljive s CO2 kuponi. Zaradi vsega tega bo lahko nafta zastonj, pa zaradi težav vožnja z ICE ne bo niti približno tako samoumevna kot je danes.


Okoli gibanja cen nafte sem samo razlozil, zakaj predpostavka okoli rasti cene nafte morda ni na mestu, s tem nisem predvideval, da je to nek alfa in omega argument, ki absolutno resi ICE za vecno.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kdo pri zdravi pameti je kdaj delal racunico, da bo zastonj polnil?

J.McLane ::

+1, daj quote kjer je kdo trdil, da je argument za nakup zastonj poljnenje.

Ne verjamem da drži trditev da večina tistih ki se vozijo na delo v prestolnico živi v starih blokih. Delež ljudi, ki živijo v hišah je v Slo eden največjih v Evropi, bi bil vesel točnega podatka ampak ne najdem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

TheBlueOne ::

Pac je bil kdaj argument in niti ne pravim, da se je predvidevalo, da bo vedno zastonj. Mene, ce bi imel EV bi razjezilo, ce cena radikalno naraste, kar nakazujuje clanek in objava, ki sem jo slisal danes na radiju. Kar me najbolj cudi je, da ta podatek sploh ne gane tistih, ki za EV navijajo in so ga veseli tisti, ki se jih niti ne dotakne.

Pac mene bi jezilo, ce bi imel ali zelel EV, ker mi je vseeno je pac manj verjetno, da bi ga imel v kratkem. Samo pravim, da bo to treba pac upostevati v desetletnih projekcijah, da se ne zavaja ljudi.

Emobi ::

Večina lastnikov EV-jev ni bogatašev (ti večinoma kupujejo vozila z več izpušnimi cevmi), kot nekateri tukaj napačno pišejo, pač pa so to ljudje, ki razmišljajo drugače od večine in si znajo preračunati stroške. Razumni ljudje se tudi ne razburjajo zaradi malenkosti.

Lastnikov EV-jev ne moti podražitev, ker sploh ni drastična, saj se na javnih polnilnicah polni, takšne so tudi projekcije, od 5 do 8 % potrebne energije za EV. Plačilo hitrega polnjenja tudi poveča dostopnost do nujnega polnjenja.

Pravično je, da tisti, ki hitreje polni, tudi več plača in da so na polnilnicah samo vozila, ki potrebujejo polnjenje. Še vedno pa se ne obračunava parkirnina.

Moj letni strošek za EV se je s to podražitvijo povečal za 25€, oziroma za šest promilov (0.6 %)!

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

BigWhale je izjavil:

telexdell je izjavil:

Pri nafti gre denar za nakup v arabski svet, kjer bogatijo razni šejki, pri elektriki pa večinoma ostane doma.
To NI argument za EVje. To je neumnost. Kolosalna.

Bi lahko to malce pojasnil. Nekaj označiti za neumnost brez pojasnila je najmanj nevednost, če že ne neumno.


Vedno se nekdo bogati. Sejki, americani, norvezani, rusi, kitajci, ostali evropejci ... K kupis kruh se bogati tvoj pek.

telexdell je izjavil:

Se mogoče šejki v državah bogatih z nafto ne preseravajo z razkošjem? A kapital za to dobijo s prodajo peska? Mogoče pa dobijo šejki kakšen €c od vsake kWh elektrike, katero proizvede TEŠ in od vsakega kJ lignita, katerega skopljejo v Velenju?


Tud sosed, ki je pek, se preserava z razkosjem. Robo bi lahk vozil okrog v 20 let starem Caddyu, tko je pa kupil Mercedezov kombi!!!! In to nov!

Zato je argument, da se nekdo bogati, ker ljudje kurijo nafto, neumnost. Nekdo se bogati tudi takrat, ko ti luc prizges doma. Kaj zdaj? A bomo z bakljami svetili?

BigWhale ::

MrNighthawk je izjavil:

In to je tista žalost pri EV zgodbi. Dokler blokovska naselja (predvsem tista zgrajena pred 90im, ki še nimajo garaž/parkinga v kleti) ne bodo omogočala konkretnega števila polnilnic na parkirnih mestih/garažah, je lastništvo EVja zelo nepraktično in moraš preveč prilagodit življenjski stil polnjenju.


V bistvu bi bloki, ki imajo parkirisca mogoce clo prej utegnili dobiti polnilnice. Mozno je, da je zunaj vse skupaj lazje postaviti in morda niti ni potrebno zbirat soglasij po blokih. Odvisno od lastnistva parkirisc.

Emobi ::

Podražitev elektrike se ne bojim, ker je ni moč podražiti kar tako, saj isto elektriko uporabljamo še za veliko drugih, pomembnejših reči. Izpadi elektrike pa so zelo, zelo redki. Pa še takrat si lahko pomagam z elektriko v avtomobilu.
Tudi ni možno plombirati vse vtičnice v hiši, da ne bi mogel polniti EV-ja. In ko bom imel sončno elektrarno, mi bo država pridelano elektriko za vozilo posebej zaracunavala? Ne, bolj je verjetno, da bom z baterijo v vozilu ponoči kupoval poceni elektriko in jo podnevi dražje prodajal.

Zakaj bi država pritiskala na lastnike EV-jev bolj, kot na lastnike ICE-jev? Ker mora slediti načrtom razogljičenja, mora biti leta 2030 v slovenskem voznem parku 17 % vozil elektrificiranih, približno 200.000.

To država lahko doseže samo s tem, da omogoči takšne razmere, da bodo lastniki EV-jev pozitivno diskriminirani, torej na boljšem, kot lastniki ICE-jev.

Za nadomestilo izpada davkov od naftnih derivatov država ne bo dražila elektrike državljanom, pač pa to lažje in pravičneje naredi z drugimi davki na osebno mobilnost.

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

Ne moreš primerjati izvorne dohodke proračuna z namensko zbranimi sredstvi. Sredstva se zbirajo na drugih računih in za njih skrbijo drugi ljudje. DDV pa ne morejo saj bi s tem iz proračuna posameznikom plačevali vsi državljani. Na ta način bi bilo manj denarja za zdravstvo, šolstvo, socialo, javno upravo... in če ne bi zvišali DDV bi tam zaposleni ostali npr. brez plač.


A si ti preprican, da ves kako deluje proracun drzave? :) Ker ni cist tko kot ti zdaj razlagas. :)

Drzava ima eno malho v katero mece in iz katere ven jemlje. Znotraj malhe so sicer posamezni predalcki ampak ti predalcki niso zabetonirani ampak so zlo fluidni.

telexdell ::

BigWhale je izjavil:


A si ti preprican, da ves kako deluje proracun drzave? :) Ker ni cist tko kot ti zdaj razlagas. :)

Drzava ima eno malho v katero mece in iz katere ven jemlje. Znotraj malhe so sicer posamezni predalcki ampak ti predalcki niso zabetonirani ampak so zlo fluidni.


Kolker imam izkušenj s temi predalčki so precej tesno zaprti. Ko je en predalček prazen se lahko na trepalnice postaviš pa ne boš dobil nič iz drugega predalčka, kateri je morebiti prepoln. Obstaja pa rebalans proračuna kjer se sredstva med predalčki prerazporedijo in se zopet tesno zaprejo.

Glede bogatenja pa- ni bogate družbe brez bogatih posameznikov. Če se bogati nek šejk tam daleč v Afriki ne bomo mi nič bogatejši. Če pa se bogati sosedov pek pa postajamo vsi bogatejši.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

MrNighthawk ::

BigWhale je izjavil:

V bistvu bi bloki, ki imajo parkirisca mogoce clo prej utegnili dobiti polnilnice. Mozno je, da je zunaj vse skupaj lazje postaviti in morda niti ni potrebno zbirat soglasij po blokih. Odvisno od lastnistva parkirisc.


Se strinjam! Sam imam občutek, da bi se ponovila zgodba zbiranja podpisov za polaganje optičnih kablov, ni šlo vse vedno gladko. Odvisno tudi od profila prebivalcev.

bbf ::

Ferdo66 je izjavil:

bbf je izjavil:

Ferdo66 je izjavil:

telexdell je izjavil:

Vsi špekulirate kaj se bo zgodilo z elektriko- kako se bo podražila zaradi manjka davkov in/ali večjega povpraševanja. Nihče pa ne pomisli, da se bo zaradi rasti števila EV manjšalo število ICE in se zaradi manjšega povpraševanja zmanjšalo črpanje nafte. Veliko črpališč, rafinerij, naftovodov, bencinskih črpalk... bodo morali zapreti. Posledično bomo vse težje in vse dražje prišli do nafte.


po ekonomski teoriji je bistveno verjetnejše da bo ob manjšem povpraševanju nafta cenejša...

Bluzita oba!
Prvo, promet predstavlja mali delež porabe načrpane nafte.
Drugo, cena surove nafte je "uravanava" z zalogami, ne s potrošnjo. Da ne govorim o ceni končnega produkta, ki je v primerjavi s ceno surove nafte že 10 let ista. Kljub razprtijam med pridelovalci in požigu naftnih polj, vojnih stanj, samodržcem, borznim katastrofam...
Še to, danes špekulirati s ceno elektrike je isto kot špekulirati s ceno goriva - NIMAMO POJMA kako bo!


ah ne, bluziš ti - govoril sem o verjetnosti in z ceteris paribus seveda...


Wow! The enligntened! Gas guzzlers ftw torej, po tvoji ceteris paribus teoriji!!

Utk ::

Kolker imam izkušenj s temi predalčki so precej tesno zaprti. Ko je en predalček prazen se lahko na trepalnice postaviš pa ne boš dobil nič iz drugega predalčka, kateri je morebiti prepoln. Obstaja pa rebalans proračuna kjer se sredstva med predalčki prerazporedijo in se zopet tesno zaprejo.

Proračun je eno, namensko zbrana sredstva pa drugo - za to drugo dvomim, da sploh zares obstaja. Če pa že, zraven itak doda še država nekaj iz proračuna. Bolj namensko zbranih sredstev od prispevka za pokojnino bi težko našel, pa vseeno nič ne pomeni, država dodaja iz proračuna, in brez skrbi da bi tudi jemala iz tam, če bi bila situacija drugačna. Kot je tudi že kdaj bila.

nekikr ::

Podražitev elektrike se ne bojim, ker je ni moč podražiti kar tako, saj isto elektriko uporabljamo še za veliko drugih, pomembnejših reči.

Saj ni treba, da podražijo elektriko, da dobijo svoje nazaj ;) Konec koncev je povsem vseeno, a podražijo elektriko na 60c ali pa uvedejo satelitsko cestninjenje in obračunajo čisto vsak prevožen kilometer in poračunajo tako, da bo vsaj enako prihodkov kot prej (praviloma pa seveda več).

Ferdo66 ::

bbf je izjavil:

Ferdo66 je izjavil:

bbf je izjavil:

Ferdo66 je izjavil:

telexdell je izjavil:

Vsi špekulirate kaj se bo zgodilo z elektriko- kako se bo podražila zaradi manjka davkov in/ali večjega povpraševanja. Nihče pa ne pomisli, da se bo zaradi rasti števila EV manjšalo število ICE in se zaradi manjšega povpraševanja zmanjšalo črpanje nafte. Veliko črpališč, rafinerij, naftovodov, bencinskih črpalk... bodo morali zapreti. Posledično bomo vse težje in vse dražje prišli do nafte.


po ekonomski teoriji je bistveno verjetnejše da bo ob manjšem povpraševanju nafta cenejša...

Bluzita oba!
Prvo, promet predstavlja mali delež porabe načrpane nafte.
Drugo, cena surove nafte je "uravanava" z zalogami, ne s potrošnjo. Da ne govorim o ceni končnega produkta, ki je v primerjavi s ceno surove nafte že 10 let ista. Kljub razprtijam med pridelovalci in požigu naftnih polj, vojnih stanj, samodržcem, borznim katastrofam...
Še to, danes špekulirati s ceno elektrike je isto kot špekulirati s ceno goriva - NIMAMO POJMA kako bo!


ah ne, bluziš ti - govoril sem o verjetnosti in z ceteris paribus seveda...


Wow! The enligntened! Gas guzzlers ftw torej, po tvoji ceteris paribus teoriji!!


E jebiga, si očitno funkcionalno nepismen, s takimi se mi pa ne da ukvarjat, uživaj.

Spock83 ::

Politika cene energentov se oblikuje po enih smernicah in situacijah. Upam si staviti, da še nekaj časa ne bo konkretnega dviga cen blizu nemškim. Drugačna je kupna moč, plus EU okoljska politika pritiska, da se zmanjšajo izpusti. Elektrifikacija prometa je samo plus, ker je več pozitivnih učinkov za zdaj. Drugače bodo kazni s strani EU. Ko pa bo par tisoč e-avtomobilov, letno na novo registriranih pa ne bo več subvencij. Tako je vodja eko sklada povedal. Pa tudi država bo pritisnila. Za začetek cestna taksa se bo plačala kot pri navadnih ICE pa mogoče še kaj. Treba bo mrežje nadgradit.

janipapillon ::

bbf je izjavil:

Prvo, promet predstavlja mali delež porabe načrpane nafte.

A lahko prosim demantiraš rezultat mojega 10 sekundnega KLIK_KLIK @ GOOGLE:
https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q...

bbf ::

janipapillon je izjavil:

bbf je izjavil:

Prvo, promet predstavlja mali delež porabe načrpane nafte.

A lahko prosim demantiraš rezultat mojega 10 sekundnega KLIK_KLIK @ GOOGLE:
https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q...

Kar daj na polovico tvoj rezultat (govorimo o osebnem transportu, ne?):
https://www.eia.gov/outlooks/ieo/pdf/tr...

kow ::

"Flow chart" je sicer za ZDA, je pa nazoren:

telexdell ::

A 30% za osebni transport je mali delež?
Tudi pri transportu intenzivno iščejo možnosti, da bi se rešili nafte. Poleg vodika razmišljajo o brezžičnem polnjenju baterij med vožnjo, elektrifikacijo cest podobno kot za električne vlake...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Stari maček ::

Utk je izjavil:

Kdo pri zdravi pameti je kdaj delal racunico, da bo zastonj polnil?

Moj sodelavec. In to mu zdaj že tri leta uspeva.

Invictus ::

Emobi je izjavil:

Podražitev elektrike se ne bojim, ker je ni moč podražiti kar tako, saj isto elektriko uporabljamo še za veliko drugih, pomembnejših reči.

Misliš, da po porabi elektrike ne znajo ugotoviti kaj ti počneš z njo? To se dela že danes...

Tako najdejo tiste, ki kurijo nadpovprečno elektrike za gojenje trave.

Ravno tako bodo ugotovili, da polniš avto. Saj država ve, da imaš EV doma.

Poleg tega bo domača polnilnica sporočala, kdaj filaš avto.

Eni pa res kar sanjate...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

J.McLane ::

Upam da se hecaš, to je lovljenje posameznih redkih primerov. Če bo pa vsak lastnik vklopil EV v navadno šuko polnilnico bo pa tega čisto preveč da bi vsak posamezen primer šel raziskovat, ker sam sum nekega odstopanja porabe elektrike še ni dovolj da udrejo v bajto zaradi nekega manjšega prekrška. Gojenje trave je pa že kaznivo dejanje, tu so pooblastila verjetno drugačna.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

A da bo. Kako bo pa polnilnica vedela ali imam gor priklopljen avto ali sesalc? Ali pa toplotno črpalko? A bo od države požegnana polnilnica? A bom šel v arest, če bom polnil mimo nje? In vse te komplikacije, namesto da bi zaračunali nek cestni davek. Ki ga bojo pa spet težko zaračunavali, če ne bo namenjen za ceste. In tudi če bo tak davek, ga bojo ICE lastniki glih tako plačevali. Kvečjemu višjega.
Zakaj točno bi sploh morala država živet od mobilnosti. Sej se da denar nabrat tudi drugje. In kolk je sploh tega denarja v resnici. Če pogledaš povprečno plačo, je v njej za recimo 800-900 prispevkov. Zdaj je pa problem tistih 50-80 evrov davka, ki ga ta človek plača danes več na gorivu. Res strašen problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

... zato ker je imeti osebno vozilo na splošno problem in tudi osebni EV so del tega problema.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Invictus ::

J.McLane je izjavil:

Upam da se hecaš, to je lovljenje posameznih redkih primerov. Če bo pa vsak lastnik vklopil EV v navadno šuko polnilnico bo pa tega čisto preveč da bi vsak posamezen primer šel raziskovat, ker sam sum nekega odstopanja porabe elektrike še ni dovolj da udrejo v bajto zaradi nekega manjšega prekrška. Gojenje trave je pa že kaznivo dejanje, tu so pooblastila verjetno drugačna.

Glede na to, da vsi sanjate o 100% EV, to ne bodo izjeme. Lastnik avta in njegov naslov je znan, če je kupil domačo polnilnico tudi. Saj država lahko zahteva poročila od prodajalca. Ni to nikakršno kršenje pravic. Zraven dajo še pogoj za pametni elektronski števec in pač delaš statistiko porabe elektrike po času.

Dodaj še kamere in kak GPS tracking na avtih, pa bodo vedeli koliko elektrike si pokuril za vožnjo glede na prevožene km.

Ni to nikakršen bav-bav narediti. Tudi brez AI ;). Recimo 80% natančen... Kar je čisto dovolj...

Utk je izjavil:

Zdaj je pa problem tistih 50-80 evrov davka, ki ga ta človek plača danes več na gorivu. Res strašen problem.

Problem pri gorivu so trošarine, ne davek. Temu se država ne bo odpovedala. Tudi pri EV ne.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Utk ::


Problem pri gorivu so trošarine, ne davek. Temu se država ne bo odpovedala. Tudi pri EV ne.

A trošarine niso davek? 50-80 evrov je dovolj trošarin in davkov za 2 tanka na mesec, več pa redki porabijo. Povprečje je 12,000 km letno, to je tank pa pol na mesec.

Lastnik avta in njegov naslov je znan, če je kupil domačo polnilnico tudi. Saj država lahko zahteva poročila od prodajalca. Ni to nikakršno kršenje pravic. Zraven dajo še pogoj za pametni elektronski števec in pač delaš statistiko porabe elektrike po času.

Dodaj še kamere in kak GPS tracking na avtih, pa bodo vedeli koliko elektrike si pokuril za vožnjo glede na prevožene km.

Dodaj še malo zdrave pameti raje. Nič od tega ne bo.

Gregor P je izjavil:

... zato ker je imeti osebno vozilo na splošno problem in tudi osebni EV so del tega problema.

Jaz nimam problema z osebnim vozilom, ker ga imam. Za tiste, ki se radi vozite z avtobusi, pa tudi obstaja tema. Tako da ni nobenga problema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

kow je izjavil:

"Flow chart" je sicer za ZDA, je pa nazoren:
Ja, sploh tisti "rejected energy", ki ga imajo konzervativci tako radi.

Invictus ::

Seveda, država bo pustila, da se bodo ljudje vozili ceneje. Malo morgen... Nekje bo trošarine dobila. Če ne drugje, pa pri registraciji ali nakupu...

Če danes preverjajo porabo elektrike na lokaciji zaradi kaznivih dejanj, bodo tudi za EV preverjali isto. Saj samo 1x na mesec zaženejo skripto in uparijo vse skupaj z lastništvom avta. Pri pametnih števcih celo dnevno. Že danes ugotavljajo kaj počneš doma, pač glede na porabo elektrike.

Nočne špice 80 kwh in višja mesečna poraba se lahko zelo hitro ugotovi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Ma kaj ti sploh blebečeš? Nobenega _ekstra_ davka na električne avte ne bo. Davki, ki bojo, bojo na vse avte, na ne-električne kvečjemu višji.
Pa to sploh niti ni tehničen problem. Država (in proizvajalci) mora do 2030 na ceste spravit par 100,000 (bolj ali manj) električnih avtov, če ne, se bojo plačevali davki od nafte in novih umazanih avtov za dodatne subvencije električnim avtom, ne pa obratno. Tega sigurno ne bo naredila z višjimi davki na električne avte, ki jih dizli ne bojo plačevali.

J.McLane ::

1. nihče se ne bo vozil ceneje, pač danes za EV moraš več dat ob nakupu potem se pa ceneje voziš, sumarno si zelo na istem. V prihodnje se bo poačci nižalo subvencijo in EV bo enako drag, še kasneje pa glej 2. točko
2. za obračunavanje "trošarine" se pri EV NIKOLI ne bo zgodilo na porabljeno elektriko, ampak pavšalno (letno dajatev) ali v skrajnem primeru preko GPS (realizacija satelitskega cestninjenja se kar zamika in zamika, le zakaj?) na prevožene km.

Gojenje trave in polnjenje EV nikakor ne moreš enačit, ker je eno kaznivo dejanje drugo kvečjemu prekršek in ker EV lahko vtakne vsak dedek v vsako vtičnico, ne potrebuješ investicij v luči in rastlinjaka pod zemljo kot za travo. Ko ti pa vsak dedek cuza štrom ponoči bo pa zmanjkalo policajev in kontrole, da bi se to preprečilo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

m0LN4r ::

V ca. 6 mescih sem nardil 12.000km in natankal za 800eur dizla, torej celo leto pridem na 1600eur z 24.000km.
To niti ni veliko.

Elektrika, ce samo doma tankam in bi vozil z optimisticnimi 18kwh/100km pri ceni 30centov/kw me pride na celo leto 1300eur je tako?

No in ce dvignejo ceno stroma na 0,37 ali pa tankam na hitri polnilnici za se vec, smo takoj pri 1600 letno.

WTH? Zakaj bi sploh vzel EV?
Zaradi teh vprasljivih 300eur prihranka?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Utk ::

Lej, sej nam pa ni jasno zakaj si šel v Nemčijo, če se zdaj voziš s polom, dvakrat preplačuješ elektriko pa še nemškega slo-techa očitno nisi našel.
Nemci so zabluzili z nekimi stvarmi. To je večji WTF od tvojih 300 evrov prihranka, če te že kaj skrbi. Ukinejo nuklearke in grejo na premog. Naredijo kup sončnih in vetrnih elektrarn, zraven pa naredijo še več elektrarn na premog za support vetru. Ko zagledajo dim, zaprejo skoraj nove termoelektrarne in raje še dražje plačujejo za elektriko iz poljskih termoelektrarn. Včasih pa komu elektriko kar šenkavajo. Ni čudno da je 37 centov. Še poceni je pri taki pameti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Poglejmo sirse. Kako se misli zadeva prodajati pri tako "neugodni" racunici?

Dokler se tu ne razsiri, se na balkanu itak nebo nic spremenilo, se bodo poceni dizli dol vozli, pa turbo bencinarji
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Utk ::

Poglejmo širše. Nemčija ni središče sveta. Jaz se komot vozim s korejskim EV. Če se na bencin, zakaj se ne bi na elektriko. In francozi tudi s francoskimi, ali korejskimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Pa tudi pretiravat ni treba, E.ON ima štrom po 25,98 Cent.

Sicer pa tudi mene zanima kaj bo prodajalo EV v Nemčiji zato m0LN4r dobi en nemški slo-tech in javi tule kakšna je situacija tam gor. ;)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Nobenega _ekstra_ davka na električne avte ne bo

:)):)):)):)):)):)):)):)):))

Gregor P ::

Utk je izjavil:


Gregor P je izjavil:

... zato ker je imeti osebno vozilo na splošno problem in tudi osebni EV so del tega problema.

Jaz nimam problema z osebnim vozilom, ker ga imam. Za tiste, ki se radi vozite z avtobusi, pa tudi obstaja tema. Tako da ni nobenga problema.

... saj ravno v tem je težava, da ga imaš. Si tako eden izmed povzročitelj hudega problema v naši družbi. In te težave ne boš mogel rešiti, tudi če bi si dejansko lastil EV, tako pa ...

Utk je izjavil:


Jaz se furam na plin z 8 let starim avtom. To poslat na odpad in kupit karkoli drugega, bi bilo daleč od ekološkega, da ne govorimo o ceni (zame). Če bi ga prodal nekomu drugemu pa tudi ne bi nič dosegel s tem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ne, težava bi bila, če ga ne bi imel.
Ne vem zakaj me citiraš, sej jaz vem da ga nimam, in tudi da ga bom imel za naslednjega.

rupsi31 ::

7982884e ::

Torej zadnjic se ena smrtna nesreca z autopilotom.

Za avto in hardver za katerega Musk obljublja (castna, majkemi) da bo kmalu full-self-driving, je to nesprejemljivo.

se en primer nesprejemljivega dojemanja akterjev na cestiscu:

https://twitter.com/greentheonly/status...

ko vidis segmentacijo objektov na sliki je jasno, da je stvar svetlobna leta za waymotom. to je porazno, s takim nimas kaj sanjat o kakrsnemkoli full self drivingu.

Emobi ::

Slovenija je sedma država v Evropi po številu hiš na prebivalca, v blokih živi okrog 29 % prebivalstva. Ta številka pa seveda raste, ker se folk iz dežele seli v mesta; samo Ljubljana bo gradila 600 stanovanj.

strani: 1 ... 669 670 671 672 673 ... 698