» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
645 / 1198
»»

kow ::

Racionalen kupec trenutno itak ne kupuje elektricnih vozil.

Tesla je verjetno bolj sportna, bolj kul?, ima boljse asistencne sisteme (oz. software). Pa boljsa dobavljivost?

Lonsarg ::

Tesle ne kupi nekdo, ki je prej kupoval Škodo, VW, Ford,... Teslo kupi nekdo ki je prej kupoval samo Audije, Mercedese ali še kaj bolj fensi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Matek ::

kow je izjavil:

Racionalen kupec trenutno itak ne kupuje elektricnih vozil.
Govoriti o "racionalnem" nakupu avtomobila je že po defaultu smešno - cenovni razpon je ogromen, avti so v veliki meri statusni simboli. Ljudi rajcajo raznorazne reči od litih platišč in konjskih moči do terenskih sposobnosti in svetlikajočih barv, čeprav se na koncu večina ljudi večino časa vozi v zmerni gužvi srednje počasi v službo in nazaj.

Električni avtomobili pač najbolj učinkovito popihajo na dušo specifične skupine, ki ni bistveno bolj ali manj racionalna od drugih.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

borisk ::

glede teh popravil in servisov, kako bodo Tesla rešila dobavo delov in diagnostičnih orodij neodvisnim servisom?
http://ec.europa.eu/competition/sectors...

fm13 ::

borisk je izjavil:

glede teh popravil in servisov, kako bodo Tesla rešila dobavo delov in diagnostičnih orodij neodvisnim servisom?
http://ec.europa.eu/competition/sectors...

Glede na vse težave z dobavo delov, ki jih imajo že v lastni mreži, bodo neodvisni še čakali...

MrNighthawk ::

fm13 je izjavil:

borisk je izjavil:

glede teh popravil in servisov, kako bodo Tesla rešila dobavo delov in diagnostičnih orodij neodvisnim servisom?
http://ec.europa.eu/competition/sectors...

Glede na vse težave z dobavo delov, ki jih imajo že v lastni mreži, bodo neodvisni še čakali...


V Gratz ga pelješ na servis, to je odgovor na vsa servis related vprašanja :)

SebyDiamant ::

Sem pogledal na Autodoc pa se deli že pojavljajo za s. Diski, ploščice, kabinski filter, hladilnik vode, .... Zanimivo
12EUR popusta na SUMUP čitalec bančnih in kreditnih kartic,
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL

zmaugy ::

Ne vem, če je tole že bilo linkano, meni se zdi zelo v redu, sicer bi imel rajši varianto dvoseda (sedež za sedežom) ampak ideja mi je bila všeč že pri Lit motors, dvokolesni avto:

bambam20 ::

MrNighthawk je izjavil:



V Gratz ga pelješ na servis, to je odgovor na vsa servis related vprašanja :)


Ja seveda. Iz Ljubljane se boš vozil na servis v Gradec. Eni imate res prekleto preveč časa.

fm13 ::

MrNighthawk je izjavil:

V Gratz ga pelješ na servis, to je odgovor na vsa servis related vprašanja :)

Nisem mislil na redne servise. Tesla ima resne težave z dobavljivostjo rezervnih delov, npr. karoserijskih. Po večjih ali manjših trkih ljudje pripeljejo avto na servis, potem pa čakajo mesec, dva in več, da Tesla dobavi rezervni del, potem pa še čakanje na popravilo... To se dogaja v ZDA in na Norveškem, kjer je teh avtov verjetno največ.

MrNighthawk ::

bambam20 je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:



V Gratz ga pelješ na servis, to je odgovor na vsa servis related vprašanja :)


Ja seveda. Iz Ljubljane se boš vozil na servis v Gradec. Eni imate res prekleto preveč časa.


Emm... to je bil sarkazem ;)

codeMonkey ::

zmaugy je izjavil:

Ne vem, če je tole že bilo linkano, meni se zdi zelo v redu, sicer bi imel rajši varianto dvoseda (sedež za sedežom) ampak ideja mi je bila všeč že pri Lit motors, dvokolesni avto:



Meni osebno je Toyota I-ROAD top. Je kot dvokolesnik, a bolj varen:



Podoben koncept pa so naredili tudi pri PSA (s slovenskimi in-wheel elektromotorji):

http://in-wheel.com/Elaphe-develops-EU-...

zmaugy ::

Ko sem gledal posnetke, ki so kazali Lit motors prototip, se mi je zdel zelo stabilen. Se ga ni dalo podreti zaradi dveh žiroskopov, mi je pa bolj všečen od triciklov in takrat so načrtovali precej hitre variante, skratka precej uporabno.

codeMonkey ::

zmaugy je izjavil:

Ko sem gledal posnetke, ki so kazali Lit motors prototip, se mi je zdel zelo stabilen. Se ga ni dalo podreti zaradi dveh žiroskopov, mi je pa bolj všečen od triciklov in takrat so načrtovali precej hitre variante, skratka precej uporabno.



Poznam, je zanimivo. Mi pa inžinersko ni rešitev všeč prav zaradi potrebe po žiroskopih. Dve kolesi spredaj tudi precej skrajšata zavorno pot ter preprečujeta zdrs spredaj.

Kakor koli naj bo izbire čim več. Če so električna vozila (že) prava stvar, so najprej v L kategoriji. Upam da pravi razcvet ta kategorija doživi ravno z elektrifikacijo pogona.

fikus_ ::

Zanimive zadeve, predvsem za mestno vožnjo. Tudi jaz navijam za dve kolesi spredaj, čeprav bo šele praksa pokazala, kaj je boljše. Edino kar odbija, so cene.

JocJOC ::

Čisto frišen pozdrav vsem v tej temi!

Čisto tko za hec oz. za občutek gledam zdle razne strani tipa "best electric cars 2019" in vidim, da je za takšnega, kot je nekdo malo višje napisal, "racionalnega" kupca bore malo ponudbe električnih vozil. Vidm da so na trgu zaenkrat same nobl lagodne limuzine (tesla) in razne premajhne zadeve za praktične in družinske potrebe.

Še najbolj funkcionalen mi zgleda kakšen Hyundai Ioniq Electric.

Se je že kaj pisalo v tej smeri - bo kaj takega v prihodnosti na trgu? Kakšen enoprostorec, limuzina. Kaj, kamor ne gre samo vrečka s tržnice in šmink vožna po mestu? Morda kakšen model, v katerega lahko zabašeš voziček, kolo, pralni stroj? :D


..oz. drugače vprašano, morda nakup električnega vozila še ni tako "racionalnen" nakup v smislu stroškov in zato niti ni ponudbe v tem srednjem "delovnem/škrt" razredu? ...alpak se to kupuje zaenkrat še bolj za status?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: JocJOC ()

roCkY ::

Bo treba počakat da milni mehurček, ki trenutno nosi EV hype intuziaste pristane in ponovno vzleti.
Nabavi še eneka dizla in ga zvozi. Takrat bomo pa gledali, če se kaj hrbtu prilagaja, je kaj uporabnega placa v kufru; za sprejemljivo ceno.

imagodei ::

Matek je izjavil:

kow je izjavil:

Racionalen kupec trenutno itak ne kupuje elektricnih vozil.
Govoriti o "racionalnem" nakupu avtomobila je že po defaultu smešno - cenovni razpon je ogromen, avti so v veliki meri statusni simboli. Ljudi rajcajo raznorazne reči od litih platišč in konjskih moči do terenskih sposobnosti in svetlikajočih barv, čeprav se na koncu večina ljudi večino časa vozi v zmerni gužvi srednje počasi v službo in nazaj.

Električni avtomobili pač najbolj učinkovito popihajo na dušo specifične skupine, ki ni bistveno bolj ali manj racionalna od drugih.

No, vidiš, WarpedOne, Matek zna tako poetično povedat to, kar jaz že lep čas govorim, a te vedno znova ujezim, ker uporabljam termine "orgazmiranje" in podobno. :D
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

Ne, ti praviš ravno obratno kot on. Preštevaš cente pri stvari, ki je že v osnovi izguba. Če se "splača" golf za 24 jurjev namesto dacie za 10, kdo lahko trdi, da je električna kona za 40 v nasprotju z zdravo pametjo, ni prava stvar in ne vem kaj.
Razlika je samo v tem, da 25 jurjev ima več ljudi kot 40. Če jih bi vsak imel 200 na računu, se sploh ne bi pogovarjali o tem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

imagodei ::

Sej tega ne govoriš meni, ane?
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

Točno tebi.

imagodei ::

Pol si pa bedak.

@Utk:
https://slo-tech.com/forum/t237521/p625...
https://slo-tech.com/forum/t670459/p627...
https://slo-tech.com/forum/t670459/p625...
https://slo-tech.com/forum/t670459/p617...

Loh ti poiščem še kakšen starejši post na to temo. Ampak to bi prišlo v poštev, če bi ti dejansko šel te linke brat in potem še pojasnil, kako jaz pravim ravno obratno kot Matek.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Ne, ti praviš ravno obratno kot on. Preštevaš cente pri stvari, ki je že v osnovi izguba. Če se "splača" golf za 24 jurjev namesto dacie za 10, kdo lahko trdi, da je električna kona za 40 v nasprotju z zdravo pametjo, ni prava stvar in ne vem kaj.
Razlika je samo v tem, da 25 jurjev ima več ljudi kot 40. Če jih bi vsak imel 200 na računu, se sploh ne bi pogovarjali o tem.


No ja. Nekje je vsekakor potrebno potegniti crto in ta ima lahko nek razpon. Vecino debate je ravno v tem, da elektricni avtomobili se niso prava stvar, ker za vecino padejo izven tega razpona. Tvojo logiko lahko takoj ekstrapoliramo na to, da je Bugatti prava stvar. Razlika je samo v tem, da ima vec ljudi 40 tisocakov, kot nekaj milijonov. Ce bi vsi imeli po par milijonov na racunu, se sploh ne bi pogovarjali o tem.

Utk ::

Prvič, bugati ni prava stvar, ker je neudoben, požrešen in nepraktičen. Ja, ima nek razpon, ampak treba gledat tco, pa tudi če ne, jaz vidim en kup avtov na cesti, ki stanejo čez 40 jurjev. Če gledaš tco, je pa taka že skoraj večina, ali pa blizu polovice.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Prvič, bugati ni prava stvar, ker je neudoben, požrešen in nepraktičen. Ja, ima nek razpon, ampak treba gledat tco, pa tudi če ne, jaz vidim en kup avtov na cesti, ki stanejo čez 40 jurjev. Če gledaš tco, je pa taka že skoraj večina, ali pa blizu polovice.


V kolk bugatijih in v kolk Teslah si se vozil? Sam tko, da bomo mel za referenco.

Utk ::

Glih tolkih da se lahko primerjam s tvojimi referencami za moderatorstvo te teme.
Menda si prvi na svetu, ki je namignu, da je bugati udoben avto.

Okapi ::

A da ni?

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Glih tolkih da se lahko primerjam s tvojimi referencami za moderatorstvo te teme.
Menda si prvi na svetu, ki je namignu, da je bugati udoben avto.


Ne vem, če je glih prvi
https://www.slashgear.com/bugatti-chiro...
https://www.driving.co.uk/car-reviews/c...
https://jalopnik.com/18-things-you-lear...

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Glih tolkih da se lahko primerjam s tvojimi referencami za moderatorstvo te teme.
Menda si prvi na svetu, ki je namignu, da je bugati udoben avto.


Adhominem je tvoj odgovor? Ok. Sam tolk, da vemo. Namig pa samo ti vidis.

pegasus ::

JocJOC je izjavil:

bo kaj takega v prihodnosti na trgu? Kakšen enoprostorec, limuzina. Kaj, kamor ne gre samo vrečka s tržnice in šmink vožna po mestu? Morda kakšen model, v katerega lahko zabašeš voziček, kolo, pralni stroj?
Nissan e-NV200. Lušten avtoček, pri nas na inštitutu ima nekdo navadno verzijo. Če/ko Nissan ponudi 100kW baterijo, se takoj postavim v vrsto. Rabim namreč delati po 1000km na dan ... Z današnjo 40kW je za po Sloveniji vrh glave dovolj dober.

kow ::

1000km na dan? Morda po 2030.

roCkY ::

1000 km dnevno v praksi v spodnjem videu.
Splača se pogledat še druga 2 dela zaradi različnih možnosti polnenja. Vsi trije videi trajajo za cca. 2 postanka na dobrem polnilcu ali za cca. 10% na šuko vtičnici... Je pa X zelo žejen v teh pogojih.

WarpedGone ::

Je pa X zelo žejen v teh pogojih.

'Zelo žejen' glede na kaj?
Primerljiva vozila?
Tvoja neizobražena pričakovanja?

Fizika je kurba, sploh če si jo v osnovni šoli šprical ...
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Hm, "žejen" ... ta izraz se lepo poklapa z analogijo tekočega goriva. Prav zanima me, kakšno analogijo bo sedaj človeška masa iznašla za nevidno električno "gorivo". Nekako ne pričakujem, da bo koncept učinkovitosti prodrl v zavest večine ...

Gregor P ::

Da objavim preden objavijo Tesla ventilatorji >:D

BMW i8 "zagorel"* v salonu


Iz nekaj primerov gorečih Tesel&Co sedaj težko kar sklepamo, da so EV-ji na splošno še dokaj nepredvidljivi oz. nevarni kar se baterij tiče, ampak sam bi bil vsaj še malo previden pri nakupu sedanjih EV (in počakal še kakšni 10 let, da se malo "vpeljejo"):8)


* bolj natančno se je vnel oz. je začel uhajati dim
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fikus_ ::

Ma ne, samo plavat so ga učili! :D

Litij baterijo pogasiš tako, da jo ohladiš in preprečiš dostop kisika (pač osnove gašenja). In zgleda da najlažje s potapljanjem. Sem bral tudi varnostna navodila za LiPo enega od kitajskih proizvajalcev, kjer je pisalo točno to že za pregrevanje in napihovanje baterije, potopiti v vodo.

JocJOC ::

Hm, in kako bo to v praksi zgledalo? Bodo avtoasistence izgledale kot tisti kamioni za prevoz kontejnerjev? :))

"pozdravljeni, prosim za asistenco. Stojim na odstavnem pasu avtoceste, avto se ne vžge in iz haube se kadi."
"takoj pridemo:"

Invictus ::

Na barkah so aktualne LiFos baterije...

https://www.yachtingmonthly.com/gear/so...

Ki ne zagorijo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

veduvedu ::

Tudi Li-phospate baterije gorijo

Spock83 ::

Srečanje s srno. 10k USD popravilo. Tko, da pri Tesli se ne šteje več kot minus v primerjavi z drugimi.

 Kona

Kona

D3m ::

Link?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Spock83 ::

D3m ::

Ali je imela srna zavarovanje? :P
|HP EliteBook|R5 6650U|

lufthammer ::

Ena znanka je v Bohinju "naletela" na srnjaka, naredil ji je pa totalko na mercedesu. To so kar težke živali...

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

Je pa X zelo žejen v teh pogojih.

'Zelo žejen' glede na kaj?
Primerljiva vozila?
Tvoja neizobražena pričakovanja?

Fizika je kurba, sploh če si jo v osnovni šoli šprical ...

O ti brihta brihtna kaj si pa zdej poštudiral. A misiš da bom tebi brihti pisal, da je tvoja duda pa na drugi strani tabele porabe EV-jev pri vrhu kot je X pri dnu.
Bistvo posta je zgodba kako se potuje pozimi z enim bolj požrešnih EV-jev. Ampak W1 seveda nebi bil W1 če nebi trolal.
No TB je sprejel odločitev in požeruha menja za model 3. Torej se aboniraj na njegov kanal tu pa se malo umiri ali pojdi spet na nekajmesečno abstinenco. Ta forum ti škoduje.

Spock83 ::

480USD je 12V akumulator za Teslo na amazonu.

imagodei ::

lufthammer je izjavil:

Ena znanka je v Bohinju "naletela" na srnjaka, naredil ji je pa totalko na mercedesu. To so kar težke živali...

Na srnjaka al na jelena?

Srna/srnjak je precej lahek: Srma @ Wikipedia:
Tehta 15–30 kg.


Jelen/Košuta, po drugi strani, je mal hujša zadeva. Res pa je, da kinetična energija narašča s kvadratom hitrosti...
- Hoc est qui sumus -

Gregor P ::

Tole pri Koni zgoraj je videti kar hud trk; vozilo je še vozno?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Malajlo ::

Zakaj res ni več malih mestnih vozil za tistih 50km/dan? Kar se po cestah premika, je vse familiarno. Popolnoma narobe.
A je res tako lažje delati štiri in več metrska vozila, ki morajo priti do Amsterdama v enem kosu, če se pa večinoma vozakamo res kratke relacije?

Nikec3 ::



Shieeeeeeet! Bjorn prodaja svojega Modela X! Dopizdilo mu je. 8-O
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
645 / 1198
»»