» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
633 / 1139
»»

m0LN4r ::

Spock83 je izjavil:

A ti misliš, da namerno delajo na tem, da se avto pokvari in da pljuvajo v lastno skledo? :)

eAvto lahko komot primerjaš z računalniki oz še bolje z mobiteli. Čisto isto bo.

Seveda, saj stranka placa popravilo. To je ze od nekdaj tako oz. vedno vec odkar se uporablja elektronski vbrizg in se en kup druge elektronike, ki lahko zajebava.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

MrNighthawk je izjavil:

karafeka je izjavil:

Namerno uporabijo slabše materiale, ki zdržijo garancijsko dobo (niti to ne včasih), potem ti pa odpove. Slabši materiali so seveda cenejši za firmo. Pa temu se ne reče pljuvanje v lastno skledo, ampak optimizacija.
Pa saj vsi proizvajalci to delajo, naj si gre za avte, orodja, gospodinjske aparate itd..


Ne vem, če je to najbolj optimalno na dolgi rok. Če pride proizvajalec na slab glas se ga težko znebi.

In kljub temu se noben vecji ni potonil, kvecjemu je zrasel.
Eh, poglej Apple, kvecjemu so slabe novice dobra reklama. Slab glas vec ne obstaja, ker o cisto vsakem najdes dovolj slabega oz. so vsi enako "slabi" ce isces.
Drugace bi delavnice propadale in nebi imeli take lepe place. Predvsem uradni servisi. Saj pa ves, ce se kaj pokvari, je to normalno.
Niti enemu proizvajalcu ni v interesu naresti avta, ki ga v 10 letih ne bos peljal knjim na "servis" ali kako popravilo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

Morda pa preprosto ne znajo, vsaj za tako ceno ne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Emobi ::

m0LN4r je izjavil:

No ko pa bodo zaceli z poceni EVji, se bo delalo tudi cost reduction na vseh moznih materialih, proizvodnji in bodo postali EVji vedno bolj pokvarljivi. Seveda cenejsi, nekako tako, da bodo proizvajalci ciljali na povprecno 1-2 obiska delavnice na leto, menjava kake "maticne" 1000eur, kabla 500eur, baterija = kupi nov EV, potem pa se pridejo mehanski deli podvozja, kjer se bo tudi sparalo kolko se bo dalo, glih tolko da bo zdrzalo to tezo premetavati po luknjastem asfaltu. Bo menjava lezajev, koncnikov, fedrov postala neka stalnica.

Trenutno je stevilo uporavnikov 4-5+ let starih EVjev gromozansko nizko v primerjavi z ICEji, zato se niti ne najde nobene resne statistike pokvarljivosti.

Splaca se pocakati se nekaj let, nima smisla prehitevati. Tudi drobni tisk garancij razlicnih proizvajalcev vzeit pod lupo, nebi bilo slabo. Seveda so zdaj na zacetku se vsi prijazni in kao "serijskih" napak ni, saj pa niti ni toliko avtov, da bi jim lahko rekli "serijski"

Na koncu bodo ravnotako EVje sestavljali v eni poceni drzavi z poceni delovno silo in poceni deli z poceni kontrolo kvalitete, in vuala druzinski EV za nekaj tisocakov.

Na začetku pišeš, da bodo EV-je delali vse bolj pokvarljive, nato pa, da se splača počakati. A na te bolj pokvarljive avte?

Vsaka avtomobilska tovarna ima svoj nivo kvalitete uporabljenih materialov, konstrukcije in izdelave, kar odraža cena končnega izdelka. Italijanski in francoski avti niso tako trajni kot nemški, najmanj se pa kvari Lexus. V splošnem pa so avtomobili vse bolj zanesljivi in tovarne ne delajo nobenih zarot, da bi odirale kupce, pač pa iščejo kompromis med ceno in kvaliteto. Nobeden ne more računati kupcu bistveno več, saj se bi kupec lahko obrnil h konkurenci.

Lexus torej prodaja zanesljivost, prav gotovo pa ne lep dizajn. Volvo prodaja varnost, Audi prodaja kvaliteto izdelave, BMW športnost in moderen dizajn, Mercedes staro slavo in podeželski dizajn, ameriški avtomobili pa slovijo po nezanesljivosti.

Vsi pa največ služijo z rezervnimi deli.

Kupec pa je tisti, ki se odloči, koliko mu pomeni cena in ugled izdelka ter katera lastnost izdelka mu je najpomembnejša.

Meni je najpomembnejša varnost, to pa zagotavlja dobro podvozje in lega na cesti ter dober volan in seveda dobri asistenčni sistemi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Okapi ::

Musk je že spet nekaj dobrega kadil.>:D
Full self-driving bo tu pred koncem 2019, pravi, in dodaja, majke mi.
Meaning the car will be able to find you in a parking lot, pick you up and take you all the way to your destination without an intervention, this year. I would say I am of certain of that. That is not a question mark,

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

fikus_ ::

Citat ne pove, v katerem letu je/bo izrečen/napisan! Lahko 2019, 2020, 2021, . . . , 2053, . . . :D

WarpedGone ::

Damned if you don't, damned if you do... Volkswagen: LG Chem torpediert Batteriefabriken mit SK Innovation

LG is threatening an immediate termination of all cell deliveries if VW takes any step to build their own Gigafactories.
Auto-translation:

The plan was there. Volkswagen AG wanted to manufacture battery cells together with the Korean SK Innovation group and invest billions of euros in joint plants. The matter was to be decided before Christmas, and the Supervisory Board was in joyful anticipation.

The works councils were already dreaming of three gigafabriken in Germany alone; Emden perhaps, Salzgitter, and a place somewhere between Zwickau and Ingolstadt, all close to future electric car plants. It was to be the big one - and the only one in Germany so far.

While colleagues Dieter Zetsche (65; Daimler) and Harald Krüger (53; BMW) shy away from multi-billion investments, Volkswagen boss Herbert Diess (60) thinks differently. He wants to secure his spectacular electrification program. Diess wants to build up to three million electric cars in 2025, for which VW alone would need significantly more cells than are currently produced worldwide. And for 2030 VW even calculates a possible doubling to six million electric cars.

It is unthinkable that this will fail because there is a lack of battery cells - or because overpowering suppliers are raising prices. Before it becomes dependent, Diess prefers to produce itself, especially if - so the hope - the state helps with proper subsidies for the construction of the plants.

But however beautiful and big the plan may be, it is unexpectedly hitting reality hard. The existing suppliers want to chain their biggest customers to themselves. They defend themselves.

LG Chem in particular reacted annoyingly to the Wolfsburg independence movement. The Koreans threatened to stop supplying if VW enters production with SK Innovation. And possibly from now on. This is what managers who are familiar with the negotiations say. LG Chem commented that VW is an important customer, "independent of some rumors and other factors".

A delivery stop would be fatal. Over the next few years, the Koreans are to cover almost the entire cell demand of the car manufacturer, at least outside China. There is no readily available alternative.

Now the negotiations are being renegotiated. Every two weeks, Stefan Sommer (56), Chief Purchasing Officer, is currently in Korea. Talk to LG, talk to SK Innovation; appease, discuss alternatives.

The matter is urgent. Critics are already reporting to Volkswagen that cell production is too expensive for them. Sommer must deliver now. At least that's how Herbert Diess sees it.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Najbrž so grožnje povsem brezpredmetne glede na to, da predvidevam ne kupujejo ljudje ravno množično VW EV-je; tako da leto gor ali dol8-) ... sploh pa mislijo čez kakšni dve leti ponujati tudi hibride, samo da želijo najprej ponuditi polne EV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Nikec3 ::



Eee, jebo vas standardi, pa različne metode komunikacije in ne vem kaj vse...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

https://insideevs.com/tesla-model-3-los...

The Tesla Model 3 and Chrysler 300 are among the six cars that can no longer be "Recommended" by Consumer Reports (CR) due to declining reliability, the organization announced at the National Press Club in Washington, D.C., before the respected Washington Automotive Press Association.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Pro_moted ::

Alternative od KIA motors. Enega se že da kupit, drugega pa naslednje leto. Konkretna avtomobila, brez sci-fi oblikovanja.Uporabna in za človeško ceno. 7 let garancije. Dobra in obstoječa servisna mreža z normalnimi cenami.


AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Truga ::

Nikec3 je izjavil:

Eee, jebo vas standardi, pa različne metode komunikacije in ne vem kaj vse...
https://twitter.com/Trumpery45/status/1... "people are reporting loud ticking noises while charging"

tesla sponsored fires coming to a fast charging station near you soon

Stari maček ::

Končno nek normalen EV s solidnim dometom.

Nikec3 ::

Zadnje novičke iz sveta EV:
https://insideevs.com/mercedes-benz-del...
Mercedes-Benz EQC is scheduled for market launch in mid-2019 but we should forget about decent 2019 sales number, according to latest reports from German magazine Handelsblatt.


https://insideevs.com/hyundai-cant-ship...
With demand crushing the current supply, we have to imagine Hyundai is doing all they can to produce more units. However, supply chains aren't built or bolstered in a day, and so would-be buyers may have to wait a bit.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Stari maček je izjavil:

Končno nek normalen EV s solidnim dometom.

Kaj pa vem. Realni domet piše da je 375km. Cena pa dvakratnik Sportage-a. Je pa eden boljših poizkusov, res je. Najbrž tudi sestavljen ni tako slabo kot kakšen ameriški avto, čeprav je Kia.

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Končno nek normalen EV s solidnim dometom.

Kaj pa vem. Realni domet piše da je 375km. Cena pa dvakratnik Sportage-a. Je pa eden boljših poizkusov, res je. Najbrž tudi sestavljen ni tako slabo kot kakšen ameriški avto, čeprav je Kia.

Kaj točno bi naj tole pomenilo? A ti moram prilepit kakšno lestvico zanesljivosti znamk, kjer je Kia pred vsem švabi (mogoče je Porsche pred njo)?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

A sem kje švabe omenil?

Nikec3 ::

Vedno vljuden Jonny Smith ne more skriti razočaranja nad Audijevim e-Tronom. Po vseh kategorijah bi raje priporočil iPace-a (če že izbiraš med tema). Avto je nek napol hibrid med pravim EV-jem in sestavljenko vseh ostalih Audijev, je najtežji EV na trgi, ima meeeh doseg, grafika na ekranih je direkt iz Androida iz leta 2012... Nemci (predvsem VAG) so še enkrat dokazali da je njihova najbolj prepoznavna lastnost tole, da so booooring af. Aja pa tudi ta video dokaže, da Nemci blestijo predvsem v to "kako se čuti šlatanje plastike".



EDIT: Ajaa, še tole:
- Baterije niso iz Audija
- "We do very important parts of the motors ourselfs". Mislim da tega stavka ne rabim prevajat v non-bullshit verzijo. 8-)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Nikec3 ::

Da bo mera polna še tale članek za povrh:
https://insideevs.com/winter-test-elect...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Pro_moted ::

Nikec3 je izjavil:

Da bo mera polna še tale članek za povrh:
https://insideevs.com/winter-test-elect...



Torej... KIA ali Hyundai je vprašanje :)
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

lufthammer ::

Ne vem, kaj se vsi toliko obremenjujete s temi "nemci". Že sedaj ga nimam, ga pa še v prihodnje ne bom imel in kaj pol. Bomo vozili korejce ali pa japonce ali pa Teslo, če bo uspela narediti avto za 25 jurjev. Več tako ali tako ne bom dal za pleh, ne za bencinarja, dizlaša in ne za štromarja.

7982884e ::

koliko ljudi tukaj je res dalo preko 20 tisoc evrov za avto in kolikim to predstavlja manj kot 50% prihrankov?

J.McLane ::

Avto je strosek, briga me koliko stane sam avto, jaz priblizno ocenim koliko me stane za moje prevožene km in potem presodim ali se to splaca ali ne. Jasno pa da če stane 50k eur potem nima šans pa če je vse drugo zastonj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Nikec3 ::

Kitajski EV mlinski kamen vztrajno melje naprej:
https://insideevs.com/byd-2019-increasi...

A bodo na Kitajskem "švabi" še sploh prodali kak avto?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

jernejl ::

Nikec3 je izjavil:

A bodo na Kitajskem "švabi" še sploh prodali kak avto?
Lani jim je na kitajskem trgu šlo rekordno dobro, praktično najvišjo rast prodaje so dosegli prav tam. BMW +8%, Audi in Mercedes +11% glede na leto 2017.
Dvomim, da so kitajski poceni avtomobili substitut za nemške premium avtomobile.

Utk ::

Na Kitajskem morajo rasti 10% letno, drugače bi jim prodaja globalno padla.

Nikec3 ::

Tole pa zna bit ena izmed najlepših "jajc" nasploh:
https://insideevs.com/2019-peugeot-e208...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Zoe ima z manjšo baterijo podoben doseg in večji prtljažnik. Ne moreš v takega minija dodat baterije in mislit da si naredil dober EV.

WarpedGone ::

Excellent. The only remaining question is how many batteries they have ordered for this and next year.
Also the question journalists should ask from every car maker at Geneva car show.


One can only buy what is being sold.
One can only sell what is being built.

Me pa zanima kam so stlačli 50kWh baterijo brez 'okrnitve' prtljažnika in česa v njej ni, da je volumensko manjša.
Upam, da ni še en pasivno hlajen Leaf.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Ta pežo ima 120 litrov manjši prtljažnik od zoe. V bistvu ima 25 litrov manjši prtljažnik od katrce. V bistvu ne vem, če so v tem stoletju naredili avto s tako malim prtljažnikom, morda kakšen majhen fiatov jajc, pa še to dvomim.

nekikr ::

V supermini razredu velikost prtljažnika ni ravno najpomembnejša stvar ;) No, je, za nabijanje po forumih.

Utk ::

To ni supermini, avto je dolg dobre 4 metre, madona. In prtljažnik seveda je pomemben predvsem v tem razredu. Če je avto dolg 5 metrov, potem se ve, da ni problema s prostorom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Spock83 ::

Ma EVji so butični še vedno. Zdaj za eNiro se čaka 12 mesecev. Me je kar minilo, da kupim električni avto.

nekikr ::

Utk: to je supermini. Razred za drugi ali tretji avto pri hiši. Da gre žena do službe in nazaj grede do trgovine. In dve vrečki spravi tudi v ta Peugeot 208. Prtljažnik ima veze pri družinskih avtomobilih oz. prvem avtomobili pri hiši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Utk ::

Se sploh ne strinjam. Novi i20, polo, ibiza, itd., vsi ki pridejo na novo, imajo prtljažnike praktično v rangu razreda višje. Tudi pravi hatchbacki niso nič kaj dost bolj družinski avti. Če ti je premajhen polo, težko da ti je golf ne-karavan dovolj velik. Se bolje vozi itd., ampak v prostoru ni (več) strašne razlike. Pravi hatchbacki so uporabni samo še, če se 4 odrasli stalno nekam vozijo z njim (in ne rabijo prtljažnika), sicer je čisto vseeno če kupiš razred nižje, ker če ti to ni dovolj, rabiš pač karavana. Tudi drugi avto mora bit uporaben, dovolj velik za otroški sedež zadaj, voziček v prtljažnik, itd. Če ne, je pač neuporaben.
Res pa da nekateri ne znajo ravno racionalno ocenit avtov...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Najbrž bodo vsi ostali, ki Peugeot 208 tiščijo v supermini razred, bolje vedeli od tebe. Najbrž bolj racionalno ocenijo avtomobile... :)

Sicer si pa sam odgovoril: Polo ali Golf....koliko pa naj bi bilo razlike v prtljažniku, saj ni tako, da je en micen drugi pa 10x večji? Razlika pa je v vožnji. Passat coupe, ki tudi nima prav veliko prostora, se pelje pa še bolje. Zdaj pa samo zavisi kdo rabi več prostora, kdo bi se pa samo rad udobneje peljal.

Je pa še nekaj, kar te morda mede. Peugeot 208 bi bil še 20 let nazaj velik avto, primeren samo za najhujše direktorje. Sčasoma so se pa avtomobili povečali in zdaj 208 spada v supermini razred. Ko sem bil majhen smo šli za 14 dni na morje jaz, starša, stara mama, voziček, plenice, posteljnina in vsa hrana - v Yugu. Danes pa moja hoče, da Peugeota 5008 nabijem do vrha, po možnosti še kaj v trugo, če gremo na Bled popoldne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WarpedGone ::

Najbrž bodo vsi ostali, ki Peugeot 208 tiščijo v supermini razred, bolje vedeli od tebe

Hja... po zunanjih dimenzijah stvar ni supermini, ... po notranjih pa je najbrž res. 4 metre in tolk placa kot v kakem Smartu ..
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Ja, če primerjaš cliota in ibizo, od zunaj sta skoraj enaka, not je pa razlika ogromna. Za cliota komot rečeš, da je pač majhen avto in je tako v redu, ampak ibiza je od zunaj podobna, not pa skoraj ne veš kam je bi dal, marsikater v razredu višje nima nič kaj več prostora. Lahko da bo ta pežo tudi v ICE varianti bolj tesen, ampak to je samo še tolk slabše zanj.

Zdaj pa samo zavisi kdo rabi več prostora, kdo bi se pa samo rad udobneje peljal.

Tist, ki rabi več prostora, si mora kupit nekaj bistveno večjega, tist, ki se bi rad samo bolje peljal, pa ne rabi prtljažnika niti v večjem. V vsakem primeru, ne moreš rečt, da je v tem razredu prtljažnik nepomemben ali manj pomemben kot v večjih razredih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

Mejhn prtlaznik ima, smo dojel. Za marsikoga je to povsem sprejemljivo. Dejte ze prebolet to, da imajo nekateri drugacne potrebe kot jih imate vi.

Utk ::

Za marsikoga lahko je, ne pa za tiste, ki jim je jasno, da bi električni avto moral imet kvečjemu večji prtljažnik, če bi bil prav narejen. Kot ima zoe večjega od cliota. Pežo pač ni resen.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Ja, če primerjaš cliota in ibizo, od zunaj sta skoraj enaka, not je pa razlika ogromna. Za cliota komot rečeš, da je pač majhen avto in je tako v redu, ampak ibiza je od zunaj podobna, not pa skoraj ne veš kam je bi dal, marsikater v razredu višje nima nič kaj več prostora. Lahko da bo ta pežo tudi v ICE varianti bolj tesen, ampak to je samo še tolk slabše zanj.

Zdaj pa samo zavisi kdo rabi več prostora, kdo bi se pa samo rad udobneje peljal.

Tist, ki rabi več prostora, si mora kupit nekaj bistveno večjega, tist, ki se bi rad samo bolje peljal, pa ne rabi prtljažnika niti v večjem. V vsakem primeru, ne moreš rečt, da je v tem razredu prtljažnik nepomemben ali manj pomemben kot v večjih razredih.


Utk je izjavil:

Za marsikoga lahko je, ne pa za tiste, ki jim je jasno, da bi električni avto moral imet kvečjemu večji prtljažnik, če bi bil prav narejen. Kot ima zoe večjega od cliota. Pežo pač ni resen.


WarpedGone je izjavil:

Najbrž bodo vsi ostali, ki Peugeot 208 tiščijo v supermini razred, bolje vedeli od tebe

Hja... po zunanjih dimenzijah stvar ni supermini, ... po notranjih pa je najbrž res. 4 metre in tolk placa kot v kakem Smartu ..


Če imaš željo po velikem prtljažniku potem gledaš karavana, ki ima 200l večji prtljažnik od klasičnega, ne pa med dvema kjer je razlika 30l.

a_borlak ::

Edino vprašanje je še cena za 208, ampak glede na 50kWh baterijo bo težko pod 30k€.

WarpedGone ::

Zakaj bi za 208 dal +30k?
Nov pride 10k, z avtomatskim menjalnikom pa 15k ... smeh...
Zbogom in hvala za vse ribe

Kebo ::

WarpedGone je izjavil:

Najbrž bodo vsi ostali, ki Peugeot 208 tiščijo v supermini razred, bolje vedeli od tebe

Hja... po zunanjih dimenzijah stvar ni supermini, ... po notranjih pa je najbrž res. 4 metre in tolk placa kot v kakem Smartu ..


Daj ne nabijaj. Jaz podrem zice in spravim v 208 2 kolesi, tega v model 3 recimo ne moreš.

WarpedGone ::

Nauči se brat in poskusi sledit kaj je tema.
Lepa hvala.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

PrimoZ_ ::

Kaže da dizli vseeno niso taki NOx onesnaževalci.

http://www.avtomanija.com/default.asp?r...

P.S. Vozim bencinarja, MPI klasiko.

Okapi ::

Utk je izjavil:

Tist, ki rabi več prostora, si mora kupit nekaj bistveno večjega, tist, ki se bi rad samo bolje peljal, pa ne rabi prtljažnika niti v večjem. V vsakem primeru, ne moreš rečt, da je v tem razredu prtljažnik nepomemben ali manj pomemben kot v večjih razredih.
Lahko rečeš, seveda. V večjem lahko pelješ 4-5 ljudi + njihovo prtljago v prtljažniku (ki mora biti dovolj velik), v manjšem pa lahko prtljago od 1-2 ljudi pelješ na zadnjih sedežih in prtljažnika v bistvu sploh ne potrebuješ (zato je nepomemben). Se pač moraš sprijaznit, da v malem ne moreš peljati hkrati 4 ljudi in njihove prtljage.

Utk ::

Tudi če je to res (pa ADAC-u ne verjamem čisto nič), to samo pomeni, da dizli čez kakih 15 let morda ne bojo problem (bomo še videli kaj bojo naredili na tehničnih pregledih), ne pa da niso danes problem. Razen če takoj danes vse stare dizle sprešamo, kar se strinjam, da je neumnost. Ampak tudi rečt, da dizli niso problem, ker novi bojda niso problem, je neumnost, ker to poslušamo že 20 let.

Okapi je izjavil:

Utk je izjavil:

Tist, ki rabi več prostora, si mora kupit nekaj bistveno večjega, tist, ki se bi rad samo bolje peljal, pa ne rabi prtljažnika niti v večjem. V vsakem primeru, ne moreš rečt, da je v tem razredu prtljažnik nepomemben ali manj pomemben kot v večjih razredih.
Lahko rečeš, seveda. V večjem lahko pelješ 4-5 ljudi + njihovo prtljago v prtljažniku (ki mora biti dovolj velik), v manjšem pa lahko prtljago od 1-2 ljudi pelješ na zadnjih sedežih in prtljažnika v bistvu sploh ne potrebuješ (zato je nepomemben). Se pač moraš sprijaznit, da v malem ne moreš peljati hkrati 4 ljudi in njihove prtljage.

Karkoli "ne moreš" peljat v polu zelo verjetno ne moreš niti v golfu. Razlika v prtljažniku je minimalna, v kabini pa tudi ne ravno velika. Razlika je pri štirih odraslih velikih tam okoli 190 in več, vse drugo je približno isto sranje. Pa še tu je odvisno kako se bojo 4 veliki odrasli počutili v golfu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Spock83 ::

PrimoZ_ je izjavil:

Kaže da dizli vseeno niso taki NOx onesnaževalci.

http://www.avtomanija.com/default.asp?r...

P.S. Vozim bencinarja, MPI klasiko.


Ja novi motorji z DPF in adblue aditivom.

Utk je izjavil:

Tudi če je to res (pa ADAC-u ne verjamem čisto nič), to samo pomeni, da dizli čez kakih 15 let morda ne bojo problem (bomo še videli kaj bojo naredili na tehničnih pregledih), ne pa da niso danes problem. Razen če takoj danes vse stare dizle sprešamo, kar se strinjam, da je neumnost. Ampak tudi rečt, da dizli niso problem, ker novi bojda niso problem, je neumnost, ker to poslušamo že 20 let.

Okapi je izjavil:

Utk je izjavil:

Tist, ki rabi več prostora, si mora kupit nekaj bistveno večjega, tist, ki se bi rad samo bolje peljal, pa ne rabi prtljažnika niti v večjem. V vsakem primeru, ne moreš rečt, da je v tem razredu prtljažnik nepomemben ali manj pomemben kot v večjih razredih.
Lahko rečeš, seveda. V večjem lahko pelješ 4-5 ljudi + njihovo prtljago v prtljažniku (ki mora biti dovolj velik), v manjšem pa lahko prtljago od 1-2 ljudi pelješ na zadnjih sedežih in prtljažnika v bistvu sploh ne potrebuješ (zato je nepomemben). Se pač moraš sprijaznit, da v malem ne moreš peljati hkrati 4 ljudi in njihove prtljage.

Karkoli "ne moreš" peljat v polu zelo verjetno ne moreš niti v golfu. Razlika v prtljažniku je minimalna, v kabini pa tudi ne ravno velika. Razlika je pri štirih odraslih velikih tam okoli 190 in več, vse drugo je približno isto sranje. Pa še tu je odvisno kako se bojo 4 veliki odrasli počutili v golfu.


Če je vsaj toliko veliko kot v Priusu gen 3, ki ima manjši prtljažnik zaradi baterij bo za mene čisto dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Veselinko ::

Pro_moted je izjavil:

Alternative od KIA motors. Enega se že da kupit, drugega pa naslednje leto. Konkretna avtomobila, brez sci-fi oblikovanja.Uporabna in za človeško ceno. 7 let garancije. Dobra in obstoječa servisna mreža z normalnimi cenami.




Ob tem lahko kupiš Teslo le če imaš preveč denarja in si jo pripravljen voziti na servis v Avstrijo. Če gledaš na EV z vidika racionalnosti, je Kia definitivno best buy.
««
633 / 1139
»»