» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
538 / 1139
»»

Zheegec ::

The move is sudden reversal for Tesla, which has spent the past six months trying to expand its presence in Home Depot stores.


Sudden reversal zato, ker nimajo denarja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Truga ::

slander, FUD, lies

Zheegec ::

Tesla delnica se obnaša predvidljivo. Ker je Musk porezal nekaj zaposlenih, je šla gor - odpuščanja vsekakor pomenijo, da nižajo stroške in bodo profitabilni. Po drugi strani, če bi Musk najavil da bo zaposlil več ljudi, bi šla delnica gor, ker to pomeni da večajo proizvodnjo in bodo profitabilni. Win/win.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

V resnici je šla tisti hip, ko se je izvedelo za odpuščanje, dol (iz 355 na 340). Gor je šla pred tem, ko je obljubljal 5000 trojk na teden za julij, dobiček v drugi polovici leta in "self driving features" avgusta.

Moja "napoved" je še vedno enaka - do konca leta bo delnica še kaj pridobila, tekom 2019 se bodo začeli gradovi v oblakih rušiti in 2020 bo konec veselja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Truga ::


Barusu!

Webmojster ::

Okapi je izjavil:

V resnici je šla tisti hip, ko se je izvedelo za odpuščanje, dol (iz 355 na 340). Gor je šla pred tem, ko je obljubljal 5000 trojk na teden za julij, dobiček v drugi polovici leta in "self driving features" avgusta.

Moja "napoved" je še vedno enaka - do konca leta bo delnica še kaj pridobila, tekom 2019 se bodo začeli gradovi v oblakih rušiti in 2020 bo konec veselja.


Potem pa najbolje, da si prebereš o "shortanju" delnic in tekom 2019 vse svoje prihranke vložiš v shortanje delnic podjetja Tesla. Razen, če nisi prepričan v to kar govoriš.

Truga ::

"The market can remain irrational longer than you can remain solvent."

zmaugy ::

Tega nisem še zasledil nikjer drugje:

VW je letos maja podpisal pogodbo za 40 milijard EUR baterij za električne avtomobile.

http://fortune.com/2018/05/03/vw-tesla-...

mikhaair ::

To so njihove želje oz. Predvidene potrebe. Zmogljivosti pa še ni.

7982884e ::

Absolutno pateticno:

https://jalopnik.com/this-test-shows-wh...

upam, da bodo tudi fanboyi kot je WO kriticni do performansa tega sistema.

Uradni izgovor, da, ce bi clovek uporabljal Autopilot po predpisih, do tega ne bi prislo, je pateticen. Potemtakem je autopilot neuporaben, saj se niti na emergency braking ne mores vec zanasat.

DamijanD ::

Ampak vseeno napovedujejo preboj v avgustu:
https://www.reuters.com/article/us-tesl...

SimplyMiha ::

Problem je v zavajajočem poimenovanju tehnologije; avtopilot to pač še ni, folk pa si misli, da lahko gleda porniče namesto ceste.

Okapi ::

7982884e je izjavil:

Absolutno pateticno:

https://jalopnik.com/this-test-shows-wh...

upam, da bodo tudi fanboyi kot je WO kriticni do performansa tega sistema.

Uradni izgovor, da, ce bi clovek uporabljal Autopilot po predpisih, do tega ne bi prislo, je pateticen. Potemtakem je autopilot neuporaben, saj se niti na emergency braking ne mores vec zanasat.
??? Saj na zaviranje v sili se nikoli ne smeš zanašati, v nobenem avtu. A ti misliš, da šibaš po cesti, vidiš pred samo oviro, in ti ni treba zavirati, ker ima avto zaviranje v sili? Zakaj bi se trudil in stopil na zavoro, saj bo avto sam zaviral;)

7982884e ::

Podtikas besede v usta, kje sem napisal, da bi se zanasal?
Point je, da je AEB tista najbolj osnovna komponenta "samovoznih" avtomobilov. Ce naj bi avto znal se marsikaj drugega, recimo slediti cesti, je to, da se v taki situaciji kot je na videu, v pravem casu ustavi, se najmanj, kar se lahko od njega pricakuje.

Noben se ne "zanasa" na to, nevem od kje si to pobral. Imajo pa kupci te tehnologije dolocena pricakovanja, pa tudi Tesla na veliko oglasuje (zlagane) stevilke, da Autopilot zmanjsuje stevilo nesrec.

V kaksnem Googlovem ali Cruisovem avtomobilu pa bi se na nekaj takega ze lahko "zanasal", saj njihovih self-driving oddelkov ne vodijo narcisoidni norci, ki mislijo da avto s takimi zmoznostmi ne nuca lidarja.

Okapi ::

7982884e je izjavil:

Noben se ne "zanasa" na to, nevem od kje si to pobral.
:)) Od tebe. A si že pozabil, kaj si napisal?

Potemtakem je autopilot neuporaben, saj se niti na emergency braking ne mores vec zanasat.

7982884e ::

Lej, ce uporabis funkcionalno pismenost, mojega stavka ne beres "ko grem zjutraj na siht z avtom z AEB sistemom, ne gledam vec na cesto", ampak "ce se ze zgodi nepredvidljivo, ko reakcijski cas cloveka ne zadostuje, se zanasam (beri: pricakujem), da bo sistem opravil svoje". Happy now?

Okapi ::

Funkcionalna pismenost je, da uporabljaš prave besede. Prava beseda je "upaš" (da bo sistem opravil svoje), ker ti nihče, najmanj pa proizvajalec avta, ne zagotavlja, da bo avtomatika vedno popravila tvojo napako ali neumnost.

Tako, kot lahko samo upaš, da ti bo varnostni pas, ali zračna blazina, rešil življenje ob nesreči. Zanašati se na to je neumnost, pričakovati to pa naivnost.

telexdell ::

Glej, nekomu kateri zaupa svoje življenje plošči elektronike ni pomoči. Lahko mu govoriš kar hočeš, če je bedak je pač bedak. Vse ostalo je brezpredmetno.
Obstaja pa še posebna vrsta ljudi. To so tisti, kateri bedake zagovarjajo. Zagovarjajo jih tako, da niso krivi sami, ker so svoje življenje zaupali nekaj elektronskim komponentam, brez duše in morale ampak je kriv tisti, kateri je rekel, da so tiste elektronske komponente bolj sposobne od njih samih in jim lahko mirne duše prepustijo svoje življenje v njihovo upravljanje. Jaz bi pa temu dodal- evolucija vedno zmaga zato se zmagovalci razvijajo, bedaki pa izumirajo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Nikec3 ::

telexdell je izjavil:

Glej, nekomu kateri zaupa svoje življenje plošči elektronike ni pomoči. Lahko mu govoriš kar hočeš, če je bedak je pač bedak. Vse ostalo je brezpredmetno.
Obstaja pa še posebna vrsta ljudi. To so tisti, kateri bedake zagovarjajo. Zagovarjajo jih tako, da niso krivi sami, ker so svoje življenje zaupali nekaj elektronskim komponentam, brez duše in morale ampak je kriv tisti, kateri je rekel, da so tiste elektronske komponente bolj sposobne od njih samih in jim lahko mirne duše prepustijo svoje življenje v njihovo upravljanje. Jaz bi pa temu dodal- evolucija vedno zmaga zato se zmagovalci razvijajo, bedaki pa izumirajo.

Elektronske komponente v veliko primerih so bolj sposobne od nas samih. Žal ne v primeru Tesle.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

Glej, nekomu kateri zaupa svoje življenje plošči elektronike ni pomoči. Lahko mu govoriš kar hočeš, če je bedak je pač bedak. Vse ostalo je brezpredmetno.


V nasih zivljenjih je ze polno "plosc elektronike" katerim zaupamo svoja zivljenja. Si se kdaj vozil z dvigalom? Letalom? Avtomobilom s servo volanom? Si kdaj uporabljal elektricno napravo s kovinskim ohisjem? Si bil kdaj na rentgenu? Jaz sicer ne pravim, da bi moral kdorkoli zaupati avtopilotu v Tesli ampak tvoj zgornji stavek je precej brezpredmeten.

VaeVictis ::

BigWhale je izjavil:

telexdell je izjavil:

Glej, nekomu kateri zaupa svoje življenje plošči elektronike ni pomoči. Lahko mu govoriš kar hočeš, če je bedak je pač bedak. Vse ostalo je brezpredmetno.


V nasih zivljenjih je ze polno "plosc elektronike" katerim zaupamo svoja zivljenja. Si se kdaj vozil z dvigalom? Letalom? Avtomobilom s servo volanom? Si kdaj uporabljal elektricno napravo s kovinskim ohisjem? Si bil kdaj na rentgenu? Jaz sicer ne pravim, da bi moral kdorkoli zaupati avtopilotu v Tesli ampak tvoj zgornji stavek je precej brezpredmeten.


V večini teh primerov imaš še vedno backup v fizični povezavi.

Bi se morda dalo kaj narediti z GPS koordinatami, kjer bi avto samodejno zaznal glede na GPS koordinate, da je tam ovira in bi avtomatično predpripravil zavore in ves varnostni sistem ali sam GPS ni dovolj natančen?

V vskaem primeru je pa čudno, da zasilno zaviranje vsaj ne zazna ovire in vsaj poizkuša zavirati!

Računalnik sam bi moral hitreje reagirati na oviro in zavirati, sam izgleda, da je prepoznava ovir zelo slaba.

Kako si pa "prerok" Musk in druščina predstavlja tole popolnoma samodejno vožnjo, ki jo napoveduje v naslednjih mesecih, s tako slabo tehnologijo je pa odlično vprašanje.

Sam ne bi rad bil poskusni zajček v tem eksperimentu!

feryz ::

Okapi je izjavil:

Saj na zaviranje v sili se nikoli ne smeš zanašati, v nobenem avtu. A ti misliš, da šibaš po cesti, vidiš pred samo oviro, in ti ni treba zavirati, ker ima avto zaviranje v sili? Zakaj bi se trudil in stopil na zavoro, saj bo avto sam zaviral;)
Saj tudi bo, prej kot ti.
Če ni ravno tesla.
Zato se lahko zanašaš na zaviranje. Seveda je bolje, da zaviraš kar sam. Dva varnostna sistema sta dobrodošla.

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

telexdell je izjavil:

Glej, nekomu kateri zaupa svoje življenje plošči elektronike ni pomoči. Lahko mu govoriš kar hočeš, če je bedak je pač bedak. Vse ostalo je brezpredmetno.


V nasih zivljenjih je ze polno "plosc elektronike" katerim zaupamo svoja zivljenja. Si se kdaj vozil z dvigalom? Letalom? Avtomobilom s servo volanom? Si kdaj uporabljal elektricno napravo s kovinskim ohisjem? Si bil kdaj na rentgenu? Jaz sicer ne pravim, da bi moral kdorkoli zaupati avtopilotu v Tesli ampak tvoj zgornji stavek je precej brezpredmeten.

Naštel si same enostavno predvidljive razmere. Dvigalo lahko gre le gor ali dol. Servo volan lahko gre le levo ali desno. Kakšno vezo ima eletrična naprava z ohišjem veš zgolj ti pa vendar, tudi tam so enostavno predvidljive razmere (zaščitni vodnik). V letalu so razmere malce bolj komplicirane pa vendar mnogo bolj predvidljive kot v prometu pa mora kljub temu biti pilot ves čas v kabini in nadzirati delovanje avtopilota.
Ja, kot sem dejal- še sreča da evolucija deluje.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

J.McLane ::

VaeVictis je izjavil:


V vskaem primeru je pa čudno, da zasilno zaviranje vsaj ne zazna ovire in vsaj poizkuša zavirati!

Računalnik sam bi moral hitreje reagirati na oviro in zavirati, sam izgleda, da je prepoznava ovir zelo slaba.


Praktično vsi današnji AEB sistemi delujejo tako kot je na posnetku, pri višjih hitrostih avto seveda zazna oviro in začne zavirati ampak prepozno, da bi preprečil nesrečo. Če bi na tem kar danes obstaja naredili tako da bi avto prej reagiral in zabremzal do časa, bi bilo čisto preveč situacij, kjer bi avto na polno začel bremzat brez razloga, kar je seveda nevarno in tudi neudobno za tistega v avtu. Ta mejna hitrost kdaj avto sam začne zavirati in pri kateri hitrosti avtu uspe popolnoma ustaviti se bo v prihodnje povečevala, danes pa pač še nismo tam.

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

feryz ::

Ne, motiš se. Vsi današnji sistemi, ki se zanašajo na kamero delujejo tako. Tisti, ki se zraven zanašajo še na radarski sistem, bodo to predvideli tudi če sta dva avtomobila pred njim, opozorili in začeli zavirati. Govorim iz lastnih izkušenj.
Kamera pa bo dejansko naredila točno to. Sledila avtu pred njim in ko naredi preklop, je že prepozno.

J.McLane ::

Radar ne vidi skozi avto, predvidel bo lahko samo kakšen V2V sistem. Po zgornjem posnetku ima avto več kot dovolj časa od trenutka ko vidi oviro da bi zabremzal, ampak tega ne stori ker "razmišlja" predolgo če gre res za oviro ali samo neko anomalijo ali bog ve kaj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

RedDrake ::

No, tu je še ena bistvena razlika med vozili s standardnim AEB in Teslo.
Tesla omogoča vožnjo brez gledanja na cesto.
Večina drugih znamk ali volana sploh ne obrača (ima samo opozarjanje za skrenitev s pasu) ali pa vozi ping pong med črtami.

Prešinila me je takšna zlobna ideja.
Tako kot obstaja SWAT-anje (klic na policijo o nevarnih osebkih z orožjem, kar povzroči odziv SWAT ekipe na vrata nekemu nič-hudega-slutečemu sleherniku, bi lahko obstajalo Teslanje.
Prehitiš Teslo na AC in se prepričaš da je voznik na tablici/telefonu, whatever.
Nato se vrineš pred njega in ga na zgoraj prikazani način odpelješ v prvo stoječo stvar, ki jo vidiš.
LULZ guaranteed.
(Da ne bi tega kdo resno vzel slučajno!)

feryz ::

J.McLane je izjavil:

Radar ne vidi skozi avto, predvidel bo lahko samo kakšen V2V sistem. Po zgornjem posnetku ima avto več kot dovolj časa od trenutka ko vidi oviro da bi zabremzal, ampak tega ne stori ker "razmišlja" predolgo če gre res za oviro ali samo neko anomalijo ali bog ve kaj.
Ne razmišlja, kaj je na cesti, ampak prekasno preklopi. AI sledi tistemu pred njim. Kdor ima to v avto, ve kako dela.
Saj avto je zaviral. Le malo prekasno.
Škoda, ker na posnetku ni tudi testa ostalih dveh. Zanimivo bi bilo tudi to videti, če se obneseta popolnoma enako ali kako drugače.

7982884e ::

Okapi je izjavil:

Tako, kot lahko samo upaš, da ti bo varnostni pas, ali zračna blazina, rešil življenje ob nesreči. Zanašati se na to je neumnost, pričakovati to pa naivnost.

Ne bit zdej tezak. Ce kupis avto za 50k, se zanasas, da osnovni varnostni sistemi, kot so pas in airbagi, delujejo. Da se zanasas pa ne pomeni, da se bos zdej zabijal v druge avte, ker bos "vedel" da te bodo ti sistemi resili.
Tako kot se zanasas se na mnogo drugih stvari.
Zdej ce to v tvoji terminologiji pomeni "upati", tudi prav. Prepiranje o tej terminologiji je pa brezpredmetno.

telexdell je izjavil:

Glej, nekomu kateri zaupa svoje življenje plošči elektronike ni pomoči. Lahko mu govoriš kar hočeš, če je bedak je pač bedak. Vse ostalo je brezpredmetno.
Obstaja pa še posebna vrsta ljudi. To so tisti, kateri bedake zagovarjajo. Zagovarjajo jih tako, da niso krivi sami, ker so svoje življenje zaupali nekaj elektronskim komponentam, brez duše in morale ampak je kriv tisti, kateri je rekel, da so tiste elektronske komponente bolj sposobne od njih samih in jim lahko mirne duše prepustijo svoje življenje v njihovo upravljanje. Jaz bi pa temu dodal- evolucija vedno zmaga zato se zmagovalci razvijajo, bedaki pa izumirajo.

Se potemtakem vozis s kolesom v sluzbo? Upam, da nimas sodobnega avta, kjer je vecina kontrole iz volana in pedal drive-by-wire. Kar pomeni, da to, ali bodo kolesa zavila tja, kot si ti zavil volan, zavisi od "plosce elektronike".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

SambaShare ::

7982884e je izjavil:

Upam, da nimas sodobnega avta, kjer je vecina kontrole iz volana in pedal drive-by-wire. Kar pomeni, da to, ali bodo kolesa zavila tja, kot si ti zavil volan, zavisi od "plosce elektronike".


"Večina". Praktično vsa vozila danes imajo še vedno neposreden stik med volanom in kolesi, kot tudi pri zavorah.

Da ne bo izpadlo da sem proti samovozečim vozilom. Seveda bo to dobra stvar.

Zgodovina sprememb…

7982884e ::

telexdell je izjavil:

BigWhale je izjavil:

telexdell je izjavil:

Glej, nekomu kateri zaupa svoje življenje plošči elektronike ni pomoči. Lahko mu govoriš kar hočeš, če je bedak je pač bedak. Vse ostalo je brezpredmetno.


V nasih zivljenjih je ze polno "plosc elektronike" katerim zaupamo svoja zivljenja. Si se kdaj vozil z dvigalom? Letalom? Avtomobilom s servo volanom? Si kdaj uporabljal elektricno napravo s kovinskim ohisjem? Si bil kdaj na rentgenu? Jaz sicer ne pravim, da bi moral kdorkoli zaupati avtopilotu v Tesli ampak tvoj zgornji stavek je precej brezpredmeten.

Naštel si same enostavno predvidljive razmere. Dvigalo lahko gre le gor ali dol. Servo volan lahko gre le levo ali desno. Kakšno vezo ima eletrična naprava z ohišjem veš zgolj ti pa vendar, tudi tam so enostavno predvidljive razmere (zaščitni vodnik). V letalu so razmere malce bolj komplicirane pa vendar mnogo bolj predvidljive kot v prometu pa mora kljub temu biti pilot ves čas v kabini in nadzirati delovanje avtopilota.
Ja, kot sem dejal- še sreča da evolucija deluje.
Ne mores zdaj postavljati nekih locnic v kompleksnosti. Marsikaj kriticnega, cemur zaupas ti in mi vsi, nima 100% pravilnosti in ne dela trivialne odlocitve. Pac pa je zgolj posledica zelo veliko testiranja in odpravljanja napak. Automatic emergency braking je lahko brez problema ena izmed takih stvari. V Googlovem avtu je lahko tako zanesljiva kot prakticno karkoli drugega, saj ima senzorjev zadosti, odlocanje pa tudi ni tako kompleksno, tako da zavisi samo se od tega, ali je v softveru se kaj kriticnih bugov (Uber) ali ne.

telexdell ::

7982884e je izjavil:


Se potemtakem vozis s kolesom v sluzbo? Upam, da nimas sodobnega avta, kjer je vecina kontrole iz volana in pedal drive-by-wire. Kar pomeni, da to, ali bodo kolesa zavila tja, kot si ti zavil volan, zavisi od "plosce elektronike".

Si ti čisto diht, ko pišeš takšne nebuloze? Izključi avtomobili pa poskusi obrniti volan ali pritisniti na zavoro. Gre malce bolj trdo a vendar gre. Če bi bila povezava takšna, kot jo sanjaš ti potem se ob ugasnjenem avtu ne bi dalo zavirati in voditi avta.

Pa četudi bi bil avto narejen tako, kot sanjaš je tvoja primerjava neumna. Pri Tesli prepustijo upravljanje in odločanje o vožnji kupu nepreverjenih elektronskih komponent. Volan v tvojem hipotetičnem avtu pa še vedno držim jaz in jaz odločam kdaj in kako.

Tvoja neumna primerjava bi bila pogojno sprejemljiva, če bi dal na eno stran odpoved avtopilota in odpoved krmilnega sistema. Vendar avtopilot ni odpovedal ampak se je napačno odločil. Krmilni mehanizem pa se ne more napačno odločiti.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

VaeVictis ::

Tesla Death Record

Magic1 ::

Maj je bil res črn za Teslo. V manj kot mescu umrlo šest ljudi v avtu.
Magic

Zheegec ::

Pa ne pozabit, da govorimo o samo ~200k modernih in dragih avtomobilih.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

DamijanD ::

Iz članka na rtvslo:
Baterije za Opportunity niso težava. "Imamo najboljše baterije v Osončju," se je pošalil predstavnik Nase na konferenci. So na litijeve ione, šle skozi več kot 6.000 ciklov praznjenja in polnjenja, kljub temu pa imajo še vedno 85-odstotno kapaciteto. "Da bi jih le imel v svojem prenosnem telefonu," je dodal.

Nikec3 ::

Ena zanimivost:
http://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnolo...

Baterije za Opportunity niso težava. "Imamo najboljše baterije v Osončju," se je pošalil predstavnik Nase na konferenci. So na litijeve ione, šle skozi več kot 6.000 ciklov praznjenja in polnjenja, kljub temu pa imajo še vedno 85-odstotno kapaciteto. "Da bi jih le imel v svojem prenosnem telefonu," je dodal.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

:)) Kaj pa če bi najprej vsaj zadnji prispevek v temi prebral?

Magic1 ::

Nikec3 je izjavil:

Ena zanimivost:
http://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnolo...

Baterije za Opportunity niso težava. "Imamo najboljše baterije v Osončju," se je pošalil predstavnik Nase na konferenci. So na litijeve ione, šle skozi več kot 6.000 ciklov praznjenja in polnjenja, kljub temu pa imajo še vedno 85-odstotno kapaciteto. "Da bi jih le imel v svojem prenosnem telefonu," je dodal.

Narediti 6000 ciklov ni nek blazen problem. Koristi svojo baterijo na telefonu s 4000mAh v optimalnih napetostih 3,7V-3,9V, tako boš imel razpoložljivo le okoli 1500mAh, zraven še poskrbi da temeratura ne preseže 20˘C in ti ne uide par 1000 ciklov brez kakše opazne izgube kapacitete. Sam ne, ti rabiš 4000mAh, da prideš čez dan in telefon imaš v žepu na 30°C (in nato ga daš iz žepa še direkt polnit in temperatura zraste na 40°C).
Magic

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

:)) Kaj pa če bi najprej vsaj zadnji prispevek v temi prebral?

Uuuups, nisem videl. ;((
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Prodaja "Tesla energy" 70% down v primerjavi z istim obdobjem 2017, velika odpuščanja znotraj Tesla energy - 8% vseh zaposlenih v Tesli, skoraj vse od tega v Tesla energy (~20% vseh Tesla energy zaposlenih). Nova naročila in povabila za konfiguracijo M3 so tudi bistveno dol. Ali se Tesla ugaša, ali pa preprosto nabirajo zalogo za "odlični Q3 in Q4"? Ali ne bodo tudi najbolj neumni investitorji to ugotovili, če bodo Q2 rezultati noro slabi?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Zheegec ::

Ponovno požar v Tesli, sedaj Elon že sumi "sabotažo" :))

Elon Musk sent an email to Tesla employees about another fire in its factory on Sunday


In an email to employees, CEO Elon Musk appeared to speculate about sabotage, quoting former Intel leader Andy Grove's maxim, "only the paranoid survive."
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

frudi ::

Elon Musk emails employees about 'extensive and damaging sabotage' by employee

From: Elon Musk

To: Everybody

Subject: Some concerning news

June 17, 2018

11:57 p.m.

I was dismayed to learn this weekend about a Tesla employee who had conducted quite extensive and damaging sabotage to our operations. This included making direct code changes to the Tesla Manufacturing Operating System under false usernames and exporting large amounts of highly sensitive Tesla data to unknown third parties.

The full extent of his actions are not yet clear, but what he has admitted to so far is pretty bad. His stated motivation is that he wanted a promotion that he did not receive. In light of these actions, not promoting him was definitely the right move.

However, there may be considerably more to this situation than meets the eye, so the investigation will continue in depth this week. We need to figure out if he was acting alone or with others at Tesla and if he was working with any outside organizations.

As you know, there are a long list of organizations that want Tesla to die. These include Wall Street short-sellers, who have already lost billions of dollars and stand to lose a lot more. Then there are the oil & gas companies, the wealthiest industry in the world — they don't love the idea of Tesla advancing the progress of solar power & electric cars. Don't want to blow your mind, but rumor has it that those companies are sometimes not super nice. Then there are the multitude of big gas/diesel car company competitors. If they're willing to cheat so much about emissions, maybe they're willing to cheat in other ways?

Most of the time, when there is theft of goods, leaking of confidential information, dereliction of duty or outright sabotage, the reason really is something simple like wanting to get back at someone within the company or at the company as a whole. Occasionally, it is much more serious.

Please be extremely vigilant, particularly over the next few weeks as we ramp up the production rate to 5k/week. This is when outside forces have the strongest motivation to stop us.

If you know of, see or suspect anything suspicious, please send a note to [email address removed for privacy] with as much info as possible. This can be done in your name, which will be kept confidential, or completely anonymously.


Looking forward to having a great week with you as we charge up the super exciting ramp to 5000 Model 3 cars per week!

Will follow this up with emails every few days describing the progress and challenges of the Model 3 ramp.

Thanks for working so hard to make Tesla successful,
Elon

Teslo oblegajo sovragi iz vseh strani, zunanji in notranji! Pogumni delavci morate biti ves čas na preži, saj zunanje sile, ki nas želijo sabotirati, nikoli ne počivajo!
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BigWhale ::

Off!
Topic.

V bistvu je off-topic vecina takih novic o Tesli. Nehajte.

Okapi ::

Mogoče bi lahko naredil temo o Musku in njegovih podvigih, ter vanje prenesel vsa ta sporočila, ki niso povezana s pravostvarnostjo električnih avtov.

Truga ::

jaz sem za, ce bo naslov elongated musk

Zheegec ::

Tesla obljublja svetovno dominacijo s svojimi električnimi avtomobili, kar koli se bo na koncu zgodilo s Teslo bo izgledalo kot reklama/antireklama za električne avtomobile, pa če to hočemo ali ne.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

telexdell ::

Zheegec je izjavil:

Tesla obljublja svetovno dominacijo s svojimi električnimi avtomobili, kar koli se bo na koncu zgodilo s Teslo bo izgledalo kot reklama/antireklama za električne avtomobile, pa če to hočemo ali ne.

Tesla je naredil za EV toliko kot Ford za ICE. Če Tesla že čez nekaj minuti propade bodo EV živeli naprej in Tesla bo vežno zapisana v zgodovino, kot je v zgodovino zapisan Ford.
Vse ostalo je mlatenje prazne slame.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

frudi ::

Tesla je bolj malo naredila za EV-je. Glavno gonilo prehoda so vedno strožji državni predpisi glede emisij, predvsem s strani Kitajske, Kalifornije in EU. In za zdaj še velikodušne subvencije. Če že kaj, je Tesla morda pohitrila prihod luksuznih EV-jev za dve ali tri leta, to je pa tudi vse. Tu mislim prihajajoče I-Pase, eTron in podobne. Leafi, Volti, Bolti, Zoeji in podobni bi se pa čisto lepo podobno razvijali tudi brez Tesle.

Da je Teslina/Muskova 'misija' stimuliranje prehoda na EV-je in ne svetovna dominacija, so pravljice za naivne.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
««
538 / 1139
»»