» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
537 / 1133
»»

Magic1 ::

Tako rekoč podobno kot pri EVjih, eno ali dve revolucionarni odkritji in smo na konju. Haha, res na konju:))
Magic

Okapi ::

J.McLane je izjavil:

Vprašanje če je dovolj celuloze za komplet vozni park, nek odstotek bi seveda šlo, kaj več pa vseeno težko.
Lahko bi vso nafto nadomestili.
Wikipedia:
An estimated 323 million tons of cellulose-containing raw materials which could be used to create ethanol are thrown away each year in US alone. This includes 36.8 million dry tons of urban wood wastes, 90.5 million dry tons of primary mill residues, 45 million dry tons of forest residues, and 150.7 million dry tons of corn stover and wheat straw. Transforming them into ethanol using efficient and cost-effective hemi(cellulase) enzymes or other processes might provide as much as 30% of the current fuel consumption in the United States.[citation needed] Moreover, even land marginal for agriculture could be planted with cellulose-producing crops, such as switchgrass, resulting in enough production to substitute for all the current oil imports into the United States.


Samo s tistim, kar sedaj vržejo v smeti, bi lahko nadomestili 30% vse nafte. Če bi namensko gojili poljščine za etanol, bi lahko nadomestili vso uvoženo nafto (60% vse). Če bi se lotili še lesa, bi lahko nadomestili vso. Pod pogojem seveda, da bi (bio)tehnologija to omogočila.

S tem, da vzporedno bo šel tudi prehod na električna vozila, tako da bo poraba nafta že tako čedalje manjša in jo bo mogoče lažje nadomestiti z alkoholom (ko bo recimo čez 20 let polovica vseh avtov električna).

Nikec3 ::

http://www.businessinsider.com/norways-...

Norway's $1 trillion wealth fund wants Elon Musk out as chairman of Tesla
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Truga ::

J.McLane ::

Čakaj, čakaj Okapi, tvoja predelana celuloza bi nadomestila vso nafto, zakaj zaboga ne kurimo te celuloze kar TE če jo je že toliko, pa bi že danes šla direkt v elektriko, nobene potrebe po tvojih neobstoječih kvasovakh.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

Z elektriko ne moreš nadomestiti vse nafte, za zdaj. In je še dolgo ne boš mogel, ker velikih potniških letal na baterije še zelo dolgo ne bo, mogoče nikoli. Tudi čezoceanskih tovornih in potniških ladij ne.

Za pridobivanje elektrike drugače na veliko kurimo premog, ki je močno skoncentrirana celuloza, in dokler ga je dovolj, je to bolj praktično in gospodarno od kurjenja drv v termoelektrarnah. Na drugi strani imaš čedalje več ogrevanja na lesno biomaso. Sem bil ravno prejšni teden na Slovaškem, na obisku obrata za izdelavo peletov za ogrevanje iz odpadne biomase (žaganje in podobno).



 Tele gore žaganja spreminjajo v pelete.

Tele gore žaganja spreminjajo v pelete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

zmaugy ::

Če jo (poljubno celulozo) hočeš skurit, jo moraš skladiščiti, sušiti, spraviti v stanje, da se lahko industrijsko kuri. Termoelektrarne so narejene za premog in dvomim da bi bila predelava na neko poljubno biomaso ravno mačji kašelj.
Etanol je po drugi strani povsem enostavno dodajat obstoječim gorivom.
Problem etanola, ki je bil v načrtu za uporabo v gorivu (mislim da 10 % goriva bi moralo biti zamenjano z etanolom - pa še to je bilo zmanjšano iz višje cifre), je bil v tem, da so bile vir žitarice in je to močno dvigovalo cene prehrambenih surovin na trgu. Zato mislim da je ta ideja bila opuščena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

telexdell ::

V Nemčiji zgradili reciklažo LiOn baterij

Je pa zanimivo da kaj takšnega:
"Objekt ima letno zmogljivost deset tisoč ton, zato smo dobro pripravljeni na večjo količino. Baterije pričakujemo z vsega sveta," pa je dodal Hans Roth, predsednik nadzornega sveta in lastnik Saubermacherja.


pokaže, v kakšni imaginarni realnosti živijo nekateri na tem forumu, ko trdijo da bomo odpadne baterije vozili v nerazviti svet.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

hawkwood ::

telexdell je izjavil:


pokaže, v kakšni imaginarni realnosti živijo nekateri na tem forumu, ko trdijo da bomo odpadne baterije vozili v nerazviti svet.

Očitno se da naredit reusable cicle. In je to tudi eden od ciljev Tesle:



Edit: prvič sem linkal Q&A

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hawkwood ()

Invictus ::

telexdell je izjavil:

V Nemčiji zgradili reciklažo LiOn baterij

Je pa zanimivo da kaj takšnega:
"Objekt ima letno zmogljivost deset tisoč ton, zato smo dobro pripravljeni na večjo količino. Baterije pričakujemo z vsega sveta," pa je dodal Hans Roth, predsednik nadzornega sveta in lastnik Saubermacherja.


pokaže, v kakšni imaginarni realnosti živijo nekateri na tem forumu, ko trdijo da bomo odpadne baterije vozili v nerazviti svet.

10.000 ton je ravno za reciklažo baterij 20.000 Tesel... Skratka, ful malo...

Poleg tega reciklaža ne bo zastonj. Pa prevoz do lokacije tudi ne... Sicer jo bodo na koncu plačali kupci EVjev (upam da ne tudi ostali zaradi butastih subvencij).

Tako, da bo najbrž večina baterij še vedno šla na odpade tretjega sveta, ko se bo pojavilo več EVjev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

J.McLane ::

Še uradni PR:
https://www.redux-recycling.com/wp-cont...

So opisani tudi 4 glavni koraki reciklaže, vseeno je malo zaskrbljujoče ker se v teh korakih pojavljajo: "dismantled by hand" in "this time-consuming process".

Nikjer ni opisanega finančnega vidika te reciklaže, ali se vse povrne z dobljenimi materiali ali so potrebne kakšne subvencije ...

10.000 ton danes je čez glavo, čez 15 let bomo pa takih obratov po celem svetu rabili okrog 15, kar je čisto realno pričakovati in narediti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TESKAn ::

Čez 15 let bo ta proces polno avtomatiziran in bo ta fabrika hitreje reciklirala več baterij.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

vostok_1 ::

@Okapi

"razvoj kvasovk, ki prebavljajo celulozo"....yes, what possibly could go wrong with that? It's not that just 80% of the planet's dry land is covered with it...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

telexdell ::

Invictus je izjavil:


10.000 ton je ravno za reciklažo baterij 20.000 Tesel... Skratka, ful malo...

Poleg tega reciklaža ne bo zastonj. Pa prevoz do lokacije tudi ne... Sicer jo bodo na koncu plačali kupci EVjev (upam da ne tudi ostali zaradi butastih subvencij).

Tako, da bo najbrž večina baterij še vedno šla na odpade tretjega sveta, ko se bo pojavilo več EVjev...

Obstaja predelava odpadkov, katere plača povzročitelj in obstaja predelava odpadkov, katera se plača sama. Tako moraš za odvoz komunalnih odpadkov ali reciklažo avtomobila plačati (za avto ob nakupu), če pa daš v predelavo svinčev akumulator, medenino, baker, papir... pa predelovalec plača tebi.

Nagradno vprašanje zate: predstavnika firme govori, da bodo uvažali iztrošene LioN baterije iz vsega sveta- ali bodo predelavo plačali Nemci ali se predelava plača sama.

PS pa še nagrada- pravilen odgovor ti bo dal vsaj en pameten komentar v zadnjem času.:)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Magic1 ::

Vse se da predalat. Na koncu pride le do vprašanja, če se splača, ali je ceneje novo naredit.
Magic

Tody ::

Musk zgleda pa mal zmatran... na tistih tleh v tovarni se očitno slabo spi...

Gregor P ::

Čisto tako, da ne bo kdo mislil, da so ostale alternative šle kar v pozabo ;)
JOINT INITIATIVE FOR HYDROGEN VEHICLES ACROSS EUROPE 2

 EU-funded JIVE 2

EU-funded JIVE 2

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mikhaair ::

Kaj se je pa zgodilo s sistemi z vztrajnikom, kot skladiščenjem energije? Volvo je pred leti nekaj delal na tem. V mestu bi se to zagotovo obneslo.

BigWhale ::

Kratek povzetek NTSB porocila o nesreci s smrtnim izidom v Modelu X:

https://electrek.co/2018/06/07/tesla-fa...

- minuto pred nesreco je imel voznik skupno 34 sekund roke na volanu
- zadnjih sest sekund pred nesreco voznik ni imel rok na volanu
- osem sekund pred nesreco je avtopilot sledil avtomobilu spredaj
- sedem sekund pred nesreco je avtopilot zacel zavijati v levo in je se vedno sledil vozilu spredaj
- stiri sekunde pred nesreco avtopilot ni vec sledil vozilu
- tri sekunde pred nesreco je avtopilot pospesil

Vse skupaj deluje kot bi se avtopilot zmedel in narobe sledil cesti pri cemer je imel obcutek, da avto spredaj zapusca trenutni pas. Na koncu je pospesil najbrz zaradi tega, ker je imel obcutek, da mora uloviti avto pred seboj oziroma, da je sam na cesti.

Torej, glejte na cesto, tudi, ce so vklopljena vsak pomagala. Tesla mora pa najbrz zaceti razmisljati o detekciji stojecih ovir sredi poti avtomobila. Prav tako, ce bi bila cesta pravilno vzdrzevana, bi tip nesreco prezivel.

Invictus ::

Najbolj zanimivo je tole...

The report also addresses the response to the battery fire that followed the crash and the fact that the battery pack reignited days later.

https://electrek.co/2018/05/10/tesla-ba...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

J.McLane ::

Vsak aktivni tempomat deluje tako. Ko je pred tabo avto pač gre s hitrostjo kot jo ima ta avto, ko se avto umakne tempomat pospeši na nastavljeno hitrost. Očitno je ta imel tempomat nastavljen na 70+ mph, ovire pa ni zaznal.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

Ja, sej to sem napisal. :)

Ampak eno je aktivni tempomat, drugo je pa autopilot s coast to coast self driving cez pol leta.

Magic1 ::

Točno to, pri uporabi tempomatov bodo vsi gledal na cesto in ne računal, da te bo sam nekam pripeljal. Če pa poslušaš konstantno o autopilotu, zaraven te še Musk preko medijev konstantno prepričuje, da je popoln self driving en update stran, je to hudo zavajujoče in ljudje bodo napačno uporabljali funkcijo.
Magic

feryz ::

Jaz radarskemu tempomatu v popolnosti zaupam. IN dela perfektno.
Avtopilotu popolnoma nič. Saj tudi vreden ni nič. Se pa izklopi po desetih sekundah odsotnosti rok z volana (prej še malo popiska). Ni šale s tem.

telexdell ::

Magic1 je izjavil:

Točno to, pri uporabi tempomatov bodo vsi gledal na cesto in ne računal, da te bo sam nekam pripeljal. Če pa poslušaš konstantno o autopilotu, zaraven te še Musk preko medijev konstantno prepričuje, da je popoln self driving en update stran, je to hudo zavajujoče in ljudje bodo napačno uporabljali funkcijo.

Stvar je videti, kot da Američani z odprtimi usti poslušajo, kaj Musk govori in potem temu slepo verjamejo. Po tvojih razlagah bi Američani namesto zvezd dali na zastavo srp in kladivo, če bi Musk začel govoriti, da so vsi komunisti:):)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Kako ne veliko Američanov, če vas je še en kup tukaj, ki mu slepo verjamete. Pejdi pogledat malo novice od yahooja. Musk je bolj prisoten, kot vse ostalo o avtomobilih, pokritost o njem je skoraj na nivoju Kardašianovih.
Magic

Zheegec ::

Par dni nazaj je Musk rekel, da "predvideva" in "računa na" in "če bo šlo vse po sreči" 500 M3 proizvedenih na dan. In delnica je šla gor za skoraj 10% :))
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

telexdell ::

Magic1 je izjavil:

Kako ne veliko Američanov, če vas je še en kup tukaj, ki mu slepo verjamete. Pejdi pogledat malo novice od yahooja. Musk je bolj prisoten, kot vse ostalo o avtomobilih, pokritost o njem je skoraj na nivoju Kardašianovih.

V življenju še nisem prebral kaj, kar je izrekel Musk. Pa žena tudi ne. Otroci še manj... Očitno ga zelo obožuješ, da tako spremljaš vsak njegov vdih in izdih>:D>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Okapi ::

Uh, kakšen frajer - ne spremljaš Muska. Stavim, da tudi televizije ne gledaš, ker kul ljudje danes ne gledajo televizije.

Edino tega ne vem, zakaj si sploh to napisal sem, ker ni nihče rekel, da to počneš.

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

V življenju še nisem prebral kaj, kar je izrekel Musk.


Tle na forumu je bil ze nekajkrat citiran. A to mas kak browser extension, ki ti cenzurira zadeve? ;>

freezby ::

Včeraj bil v Busanu še drugič, recimo čisto uradno, predstavljen Kia Niro EV.

@Nikec3 si pozoren? Manjša baterija doseg do 240 km, večja baterija doseg do 380 km. Cene še ni.
To je merjeno po korejskem standardu, ki je enak ameriškemu EPA. Glede na Ioniqove dosežke iz družine Hyundai/Kia so to tudi realne številke za topli del leta, v pravi zimi za do četrtino manj. Zdaj pa seveda ključni del: proizvodnja. Korejskih 5 tisoč prednaročil je že zdavnaj razgrabljenih. Kot rečeno, Hyundai Kona (cca 20 komadov) letos zagotovo prijadra do Slovenije, za Kio pa nimam imformacije. (zanimiv, da nimajo pri nas skupne mreže, glede na to, da gre za isti koncern).

telexdell ::

Okapi je izjavil:

Uh, kakšen frajer - ne spremljaš Muska. Stavim, da tudi televizije ne gledaš, ker kul ljudje danes ne gledajo televizije.

Edino tega ne vem, zakaj si sploh to napisal sem, ker ni nihče rekel, da to počneš.

Ti moram priznati, da imaš prav. A sem kul al pa ne- ne pustim se poneumljati s TV. Kodi je čisto dovolj da ostanem v stiku s filmsko umetnostjo. Ostalo je pa itak reklama.

Ni ti treba napisati, da opravilno sposobna oseba zazna, da si obseden z Muskom. Ne vem no- si istospolno usmerjen?

BigWhale je izjavil:

telexdell je izjavil:

V življenju še nisem prebral kaj, kar je izrekel Musk.


Tle na forumu je bil ze nekajkrat citiran. A to mas kak browser extension, ki ti cenzurira zadeve? ;>


Če nekdo nekaj napiše to še ne pomeni, da morajo vsi drugi to prebrati. Mi jeziki ne delajo nekih problemov pa kljub temu 99,9% citatov katere nekdo prilepi in so v tujem jeziku preskočim. Če sam ni toliko sposoben, da bi povedal bistvo, zakaj bi se sam mučil namesto njega?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Ah ja, ti raje posušaš prevedene pravlice, povzetek, povzetka, da se osnovno sporočilo tem bolj deformira. Če ti jezik ne dela problemov, potem se ravno ne rabiš mučiti, da prebereš original.
Magic

Goody ::

hammock ::

Goody je izjavil:

https://www-bloomberg-com.cdn.ampprojec... , zanimiv članek

$1 na liter sinteticnega goriva je predrago, pa pri tem distributerji, prodajalci in drzava se niso nic zasluzili. EV je cenejsi, in bo neizogibno prevladal. Aja, pa res nocemo vec vdihovat izpuhov v centrih mest. Je pa zanimiva alternativa za 'zelen' zracni transport.

imagodei ::

telexdell je izjavil:

Ni ti treba napisati, da opravilno sposobna oseba zazna, da si obseden z Muskom. Ne vem no- si istospolno usmerjen?

Si lahko še bolj otročji?
- Hoc est qui sumus -

SimplyMiha ::

Če bi bil malo manj obseden z Muskom, ne bi prihajalo do teh opazk.

telexdell ::

Magic1 je izjavil:

Ah ja, ti raje posušaš prevedene pravlice, povzetek, povzetka, da se osnovno sporočilo tem bolj deformira. Če ti jezik ne dela problemov, potem se ravno ne rabiš mučiti, da prebereš original.

Če midva debatirava o neki zadevi me zanima tvoje mišljenje in tvoja interpretacija mnenj tretjih oseb. Če mi prilepiš del neke zadeve ni nujno, da jo ti enako razumeš, kot jo razumem jaz. Pol pa ti nadaljuješ debato v smeri hrušk, jaz pa v smeri jabolk. Je to konstruktivno?

imagodei je izjavil:

telexdell je izjavil:

Ni ti treba napisati, da opravilno sposobna oseba zazna, da si obseden z Muskom. Ne vem no- si istospolno usmerjen?

Si lahko še bolj otročji?

Če si ženska se ti opravičujem, potem si pravilno usmerjena:D:)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Musk je zabaven na Twitterju zadnje čase. Ali mu gre nenadoma noro dobro, ali bo kmalu bankrotiral? Pobiram stave!!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Vazelin ::

19 years ago, when my 1st company got bought, I had to decide between buying a house in Palo Alto or a McLaren F1 (best car ever imo). Was no contest. I bought F1 & a small condo that was much cheaper than the car. New Tesla Roadster will exceed all gas sports cars in every way...

to je ta duh zmagovalca8-)

Zheegec ::

Joj bogi, moral je kupiti manjše stanovanje, da mu je ostalo ~$3 mio za avto.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Spock83 ::

Nisem vedel, da vmes niso več financirali https://www.zurnal24.si/avto/drzava-bo-...

A se je kaj spremenilo?

DOOM_er ::

Cars will steal your jobs
Nedolgo nazaj so mi dezurni strojniki in majstri za vse trdili da so el. avtomobili bolj zakomplicirani, rabijo dosti vec ljudi in podpornega osebja. Prosim ce komentarje za nadaljne zadrzite zase, ker glede na to da sem dejansko iz foha in da sem v avto industriji naprogramiral kar nekaj robotov,plcjev in podobne mehanizacije da svoja pateticna mnenja zadrzite zase. Hvala
Robots will steal your job. But that's OK

Nikec3 ::

DOOM_er je izjavil:

Cars will steal your jobs
Nedolgo nazaj so mi dezurni strojniki in majstri za vse trdili da so el. avtomobili bolj zakomplicirani, rabijo dosti vec ljudi in podpornega osebja. Prosim ce komentarje za nadaljne zadrzite zase, ker glede na to da sem dejansko iz foha in da sem v avto industriji naprogramiral kar nekaj robotov,plcjev in podobne mehanizacije da svoja pateticna mnenja zadrzite zase. Hvala

Kaj želiš povedat? Da bo zmanjkalo delovnih mest? Od industrijske revolucije dalje je že marsikdo to dejal in čisto vsak se je motil. Na Japonskem, ZDA in v Nemčiji pa je brezposelnost na rekordno nizkih ravneh.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

DOOM_er ::

Sej vem, letelo je na to da sem dobil en kup "mnenj" da so el. vozila bolj zakomplicirana, potrebujejo vec delovne sile in podobne nebuloze. Ljudje se bodo prezaposlili in prekvalificirali, dejstvo da je elektricni avto bolj enostaven pa ostaja. Na to je letel moj komentar :)
Robots will steal your job. But that's OK

Utk ::

Če je bolj enostaven in zahteva manj ur dela, je edino logično, da je tudi cenejši. In tudi bo, ko se bo delal masovno.

Nikec3 ::

DOOM_er je izjavil:

Sej vem, letelo je na to da sem dobil en kup "mnenj" da so el. vozila bolj zakomplicirana, potrebujejo vec delovne sile in podobne nebuloze. Ljudje se bodo prezaposlili in prekvalificirali, dejstvo da je elektricni avto bolj enostaven pa ostaja. Na to je letel moj komentar :)

Vprašanje kako je s tem danes. Na koncu je potrebno plačati samo delovno silo in ničesar drugega? Je v ta delovna mesta upoštevano koliko ljudi je zaposlenih v fabrikah baterij? Pa koliko jih je zaposlenih v "rudnikih" rekih zemelj? Mislim da ne. Članek govori o tem, kako prehod na EV-je vpliva na Nemško avtomobilsko industrijo. In jasno da bo nemških delovnih mest manj, če bodo baterije kupovali pri Azijcih.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Spock83 ::

Hm na 20k prevoženih km e-avto izgubi 3%. Torej, č ebom jaz na leto delal dobrih 30k in povprečna pot bi bila 80km v eno smer pri kapaciteti 64kWh imam verjetno mir za 10 let?

Nikec3 ::

Tesla bo odpustila 9% vseh zaposlenih.

https://www.bloomberg.com/news/articles...

"Given that Tesla has never made an annual profit in the almost 15 years since we have existed, profit is obviously not what motivates us," Musk wrote in an internal email Tuesday. "What drives us is our mission to accelerate the world's transition to sustainable, clean energy, but we will never achieve that mission unless we eventually demonstrate that we can be sustainably profitable. That is a valid and fair criticism of Tesla's history to date."
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

Sveža ponudba električnega vozila v smeri dolgoročne smiselnosti:
https://veloks.com/product/electric-tou...
««
537 / 1133
»»