» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
514 / 1139
»»

Magic1 ::

Na Kubi imajo tudi še veliko 60 let starih avtov. Pišuka so bili to dobri avti, varni pa tudi. Komaj čakam, da se na stara leta vozim vsak dan v 40 let stari kripi... Ljudje kaj kadite? Mal je premočno!
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Emobi ::

Magic1 je izjavil:

Na Kubi imajo tudi še veliko 60 let starih avtov. Pišuka so bili to dobri avti, varni pa tudi. Komaj čakam, da se na stara leta vozim vsak dan v 40 let stari kripi... Ljudje kaj kadite? Mal je premočno!


Ko boš enkrat probal EV-ja kako potegne, boš govoril drugače. Jaz nočem več ICE-jev peljati, ker smešno počasi potegnejo in grozno hrumijo ter smrdijo. Pravi slow-motion. Raje se bom peljal v 40 let starem EV-ju, kot v novem ICE-ju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

roCkY ::

Pri vsakem vključevanju na avtocesto je treba uživat pri pospešku do 150, na lokalno cesto do 110 nato pa zaradi dosega nedeljskih 70-80 do cilja.
Res epsko zaradi tega nabavljat EV.

Dokler baterije ne bodo zdržale cele življenske dobe, kot jo imamo v podzavesti danes se zadeva ne bo prijela. Nek soliden dežal bodo EV dosegli. Upam da ravno toliko, da OPEC ne bo preveč samozavesten.

llc ::

Emobi je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Na Kubi imajo tudi še veliko 60 let starih avtov. Pišuka so bili to dobri avti, varni pa tudi. Komaj čakam, da se na stara leta vozim vsak dan v 40 let stari kripi... Ljudje kaj kadite? Mal je premočno!


Ko boš enkrat probal EV-ja kako potegne, boš govoril drugače. Jaz nočem več ICE-jev peljati, ker smešno počasi potegnejo in grozno hrumijo ter smrdijo. Pravi slow-motion. Raje se bom peljal v 40 let starem EV-ju, kot v novem ICE-ju.


Apropo I3:

1) Kar se porabe tiče, vsaj tisti od Avant2Go so mel v potovalnem računalniku porabo okoli 25kWh/100km (tudi Zoe ni mel kaj bistveno manj)
2) Kar se pospeškov tiče, 2x pritisneš, potem se pa naveličaš, pa žena ti reče da bo bruhala in od takrat pozabiš na onih 170 al koliko konjev. Ne hvala
3) To da ti pri 3/4 "tanka" kaže dosega 70,80km me dela živčnega, sploh ker veš da ne moreš kar na pumpo zapelat pa dofilat. Še na Bled na kremšnite si ne bi upal. Ne hvala.
4) Kateri kreten je delal UI v avtu? Vozilo, ki ga nisem znal ugasniti, ne da bi prebral navodila? Ne hvala. Vozilo, ki mu ne znam dvigniti vozniškega sedeža? Ne hvala.
5) Registriran samo za 4. Ne hvala.
6) Ker nima menjalnika je manevriranje po par cm naprej/nazaj bolj težavno/grobo kot pa pri drseči sklopki. Ne hvala.
7) Rekuperacija energije ob spuščenem pedalu za plin je zelo močna (verjetno se sicer da kje nastavit), ampak če si navajen na premikanje z ICE v leru je moteče.

V bistvu ne vem pravzaprav za koga ta avto je. Za v mesto je moči itak preveč, pa premalo je pregleden, za vikend vožnje ima pa čisto premajhen doseg (in prtljažnik).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: llc ()

ginekk ::

llc je izjavil:


Apropo I3:

1) Kar se porabe tiče, vsaj tisti od Avant2Go so mel v potovalnem računalniku porabo okoli 25kWh/100km (tudi Zoe ni mel kaj bistveno manj)
2) Kar se pospeškov tiče, 2x pritisneš, potem se pa naveličaš, pa žena ti reče da bo bruhala in od takrat pozabiš na onih 170 al koliko konjev. Ne hvala
3) To da ti pri 3/4 "tanka" kaže dosega 70,80km me dela živčnega, sploh ker veš da ne moreš kar na pumpo zapelat pa dofilat. Še na Bled na kremšnite si ne bi upal. Ne hvala.
4) Kateri kreten je delal UI v avtu? Vozilo, ki ga nisem znal ugasniti, ne da bi prebral navodila? Ne hvala. Vozilo, ki mu ne znam dvigniti vozniškega sedeža? Ne hvala.
5) Registriran samo za 4. Ne hvala.
6) Ker nima menjalnika je manevriranje po par cm naprej/nazaj bolj težavno/grobo kot pa pri drseči sklopki. Ne hvala.
7) Rekuperacija energije ob spuščenem pedalu za plin je zelo močna (verjetno se sicer da kje nastavit), ampak če si navajen na premikanje z ICE v leru je moteče.

V bistvu ne vem pravzaprav za koga ta avto je. Za v mesto je moči itak preveč, pa premalo je pregleden, za vikend vožnje ima pa čisto premajhen doseg (in prtljažnik).


Pa dobro no, pretiravaš.
Za 1. sem imel 23kwh/100km pri stalnem tiščanju do fula.
Za 2. pa ravno to je dobro, pospešuješ s polnim gasom ne da bi se kdorkoli za tabo obrnil. Zelo dobro skoči i3, pa še na zadnje ima pogon in nevtralno lego ker je težišče na dnu in v centru.
Za 3. se strinjam
Za 4. je bilo meni jasno iz prve.
Za 5. se strinjam
Za 6. dobesedno lažeš oz. ne vem kaj si ti vozil, ker se lahko zlahka pelješ 1km/h, bistveno lažje kot v ICE avtu (četudi je slednji avtomatik).
7. se da nastavit ampak jaz sem se bil navadil - bolje rekuperacija kot zavore.

telexdell ::

feryz je izjavil:

ICE 5 let in neomejeno km. S tem, da z ICE lahko narediš neomejeno. Z EV kaj daljšega ne bo šlo.
Tako da garancija ni glih nekaj posebnega. 150 000 je pravzaprav hudo malo. V 2 letih sem naredil 170.000 kkm, pa sem komaj na 40% garancije.

Zate je očitno hibrid edina izbira. Si pač med posebneži. Običajni ljudje delamo tam 10...12.000 km/leto. Pa še to je preveč.

Drugače pa 170.000 km/700 dni= 243 km/dan. Ob povprečni hitrosti 60 km/ magistralna cesta, 30 km/h mesto in 100 km/h avtocesta to pomeni tam med 2,5 in 8,1 ur/dan. Če pa dodaš še kakšen prosti dan, bolniško, servis avta... si pa 25 ur/dan 365 dni v letu za volanom. Pol pa kdo misli, da ne nabijaš?

BigWhale je izjavil:

Emmm .... V ospredje se ti posebnezi mecejo zato, ker se dela izracune TCO na podlagi stevila prevozenih kilometrov. Ce delas 5000km letno, potem se ti EV se dolgo casa ne bo izplacal. Trenutno so enostavno predragi.

Oziroma z drugimi besedami, EVja ne kupis zato, ker bi rad prihranil. EV kupis zato, ker bi rad imel EV.

Ce si pa postavis se soncno elektrarno, je pa vse skupaj se veliko drazje.

Če si postaviš SE le za avto potem je zagotovo dražje. Če pa jo postaviš za: elektriko v hiši, ogrevanje s TČ, košnjo trave z baterijsko kosilnico, čiščenja snega z baterijskih plugom... pol pa je dodatek za EV prav malenkosten.

Glede tega, da so predragi se pa absolutno strinjam. In zaradi tega si ni treba izmišjevati ne vem kakšnih izgovorov v stilu lisice in grozdja. Če mi nekaj ni (finančno) dosegljivo ni zaradi tega zanič.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

telexdell ::

Gregor P je izjavil:

telexdell je izjavil:

Postaviš si lastno sončno elektrarno (po novem jo bodo verjetno lahko postavili tudi stanovalci v blokih)
... tole z bloki. Kako? Misliš, če se uspejo skupaj dogovoriti zanjo? Pa bo ta potem zadostovala za vse stanovalce v bloku?


Predlog je, da se bodo lahko stanovalci blokov ali skupina posameznikov dogovorila, da postavijo SE npr. na strehi vrtca ali strehi bloka ali strehi nekega skladišča ali... koliko bo te elektrike bo odvisno od velikosti elektrarne. Torej, če vsi stanovalci prvega bloka ne bodo za to, da se SE postavi na streho njihovega bloka bodo pa mogoče za to stanovalci nekega druge bloka. Če bo soglasje med njimi se bodo njim lahko pridružili tudi voljno stanovalci prvega bloka. Tako si bodo vsi delili tako stroške izgradnje, kot kasneje proizvedeno energijo. OB pametnih števcih takšen obračun ne predstavlja nobenega problema.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

telexdell ::

VaeVictis je izjavil:

telexdell je izjavil:

Že danes prodajalci dajejo najmanj 8 let ali 150.000 km garancije na baterije. Na avtomobilski motor pa jo imaš koliko?
V vsakem avtomobilu imaš akumulator, kateri ima garancijo leto ali dve. Koliko jih letno odpove zaradi okvare? Zakaj bi potem pri električnem avtomobilu kar začele crkovati.


Kredibilnih podatkov kaj se zgodi z baterijo po 10 letih nimamo.

Določeni proizvajalci so morali menjati kar nekaj baterij in motorjev pri EV vozilih (trenutno je bila večina menjana pod garancijo, kakšna bo cena in koliko se jih bo menjalo po garanciji še ni znano).

Za kupca novega vozila je ta podatek prvih 8 let nepomemben, za prodajo in nakup rabljenega vozila je ta podatek zelo pomemben.

Posebaj pa je ta podatek pomemben, če gledaš za koliko boš lahko svoje novo EV vozilo nekoč prodal!

telexdell je izjavil:

Postaviš si lastno sončno elektrarno (po novem jo bodo verjetno lahko postavili tudi stanovalci v blokih) pa imaš garantirano nizko ceno elektrike 20...30 let.


Večina stanovalcev v bloku se ni moglo zmeniti za optiko, ki bi bila položena zastonj, sedaj se bodo pa za lastno sončno elektrarno in/ali priključek, ki ga bodo morali plačati!?

OK!? ;((

telexdell je izjavil:


Vedno se meče v ospredje tistih nekaj posebnežev, kateri delajo dnevno veliko kilometrov in se zanemarja ogromno večino tistih, kateri jih dela zgolj nekaj deset. Tisti posebneži bodo pač vozili hibrida- na bencin (vodik, etanol) med in na elektriko po mestih. Za njih računica ne bo več tako ugodna.


Da, za določen del ljudi je EV vozilo zelo uporabno, sploh če delaš relativno malo kilometrov je že kar nekaj ponudbe.

Samo problem je v tem, da večina ljudi dnevno res dela relativno malo kilometrov, za kak vikend, dopust, jih pa naredi kar naenkrat 100, 200 km ali celo več, za tak doseg je ponudbe občutno manj oz. je občutno predraga.

telexdell je izjavil:

Bodo pa zato mogoče začeli razmišljati, da se bodo preselili bližje delovnemu mestu ali zamenjali službo ali zamenjali načine transporta ali...


Cool, namesto da si bodo ljudje kupili rabljenega Clio-ta in živeli enako kot prej, se bodo preselili oz. zamenjali način transporta!

To je argument, ki ga naj bi resno jemali!?

OK!? ;((


Večina teh argumentov je bila pa tudi v tej temi že predebatirana itd. in še vedno se po več kot 10 letih vrtimo v krogu!

Kaj se z LIoN baterijo zgodi v 10 letih vemo. Jih uporabljamo že precej dlje v elektronskih napravah. Avtomobilska baterija pa je sestavljena iz več 3,6 V celiv vezanih v ustrezno vezavo.
Če mi nekdo da garancijo in mi zamenja okvarjeno stvar po npr. 7 letih za novo, bi se lahko za to kakorkoli pritoževal?
Verjameš ali pa ne- niti 30 let nazaj ni imela avtomobila vsak 10 družina. Pa še tisti, kateri so ga imeli, so imeli le enega. Danes pa ima avto že skoraj vsak. Nekateri celo več (Sam takrat niti sanjal nisem o avtu, dane pa imam npr. dva). Če smo iz nekega stanja neboleče prišli na neko drugo stanje potem se lahko ta proces ponovi.
Če pa si neprilagodljiv in zaostal v razvoju, ti bo pa še vedno na voljo hibrid. Med mesti se boš vozil na bencin (etanol, vodik) po mestu pa na elektriko kot se bomo povsod vozili ostali prilagodljivi in sledeči razvoju.:)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Emobi ::

Stroški servisiranja EV-ja so neprimerljivo manjši in bolj predvidljivi, zato ker ni sklopke, turbine, izpušnega sistema, menjalnika, svečk, vbrizga goriva, jermenov, verige... ICE motor ima 600 vrtljivih delov, ki morajo biti zelo dobro med seboj usklajeni, dobro podmazani, elektromotor pa ima 3 vrtljive dele in nobenega vzdrževanja. Prvi servis elektromotorja je po 500.000 kilometrih! In toliko km bo zdržala tudi dobro narejena, hlajena in ogrevana baterija.

EV-ji bodo pozitivno diskriminirani (imeli privilegije) še dolgo časa, več kot 10 let, vsaj dokler jih v voznem parku ne bo večina; pa tudi še potem zaradi tega, ker ne usmrajajo zraka mimoidočim. Kaj je boljšega v prometu, kot zastonj parkirati v centru Ljubljane in še zastonj tankati?
Cena elektrike je in bo predvidljiva in majhna, kar za fosilna goriva sigurno ne velja.

Res je, da imajo ICE-ji dolge, tudi 7 letne garancije. Kupcem se to lepo vidi in vsi vedo, da garancija velja le, če servisiraš na uradnem servisu; večina pa ne ve, da jim tam lepo ožemajo denarnice.

Če delaš samo 5000km na leto, se bolj splača avto si sposodit ali pa kupit staro kripo. Če pa denar ni problem, potem pa je bolje star EV, kot pa nov ICE, ki ga moraš pogosteje servisirati.
In EV tudi lahko dela veliko kilometrov; poznam tipa, ki letno dela 70.000km z 30kWh baterijo.

Če si postaviš sončno elektrarno, v začetku mogoče ni ceneje, ko pa se elektrarna amortizira si pa na boljšem, ker si neto plačnik.

Za BMW i3 pa velja: ni se za bati, da katera resna tovarna ne bi suportirala svojega 10 let starega modela, sploh pa ne BMW.

Karbonski okvir se tudi popravlja, seveda ne pri kakšnih šušmarjih.

Poraba je pri vožnji na polno 17, pozimi ma 22kWh, kar energetsko ustreza dobrim dvem litrom bencina. Vendar se s tem ne gre obremenjevati, ker so stroški elektrike, torej goriva) pri EV-jih 7-8% stroškov lastništva (TCO), pri ICE-jih pa so od 30-40%.

Eni se nikoli ne naveličamo dobrih pospeškov v tišini in z užitkom prehitevamo smrdljivce iz slow-motion filma. Eni smo strastni vozniki in tehnofili ter ekologi - in za take je tudi ta avto narejen. Kot tudi vsi BMW-ji. Lahko ga pa voziš tudi v slow-motion načinu. Konjev pa ni nikoli preveč, ker te lahko izvlečejo iz zagate. 19 colske gume so pravi biser in zelo dobro primejo, seveda pa se tudi hitro obrabljajo, ker je navor neprimerno eksplozivnejši kot pri ICE-jih. Zadnji pogon pa je sploh boljši in varnejši od prednjega.

Ko je tank bolj prazen, pa voziš lepo penzionersko, slow-motion, in tudi uživaš v tišini. In lažje slediš ženi, ki skoz in skoz govori same pametne stvari. Poraba se zmanjša na tovarniških 12,6 kWh in elektrike ne zmanjka.

Če ga hočeš prižgati ali ugasniti, pritisneš tipko Start-Stop, tako kot v vseh novih avtomobilih, isto je z nastavitvijo sedežev. Pravzaprav ga sploh ni treba ugasniti, ker ko odpneš pas in odpreš vrata, se sam postavi v Park pozicijo, ko ga pa zakleneš, se vse izklopi.

Za 5 člansko družino pa res ni, ampak take so v manjšini.

Manevriranje je zelo enostavno in priročno, menjalnik je dobesedno pri roki; tudi je idealen za zelo počasno vožnjo s hitrostjo hoje. Za premikanje po centimetrih pa pač nežno po gasu, grobo pa ni.

Zaviranje pri rekuperaciji je športno močno in se ga ne da nastavljati, to se regulira z nežnejšo nogo na gasu.

Kdor se vozi v ICE-jih v leru, je nevaren šofer, ker mora biti pri vožnji menjalnik vedno v prestavi.

Preglednost je zaradi debelega A stebrička okrnjena, ampak ta problem imajo vsi sodobni avtomobili, ker je v njem airbag zavesa.

jernejl ::

Stroški servisiranja EV-ja so neprimerljivo manjši
Ker predpostavljaš, da se baterija nikoli ne pokvari.

in bolj predvidljivi
Ni res, baterija se lahko pokvari tudi hitro po izteku garancije, strošek pa je ogromen.

zato ker ni sklopke, turbine,
EV ima pa druge reči, ki jih ICE nima. Baterija, BMS, polnilnik... in vse ostalo, kar ima tudi ICE in ni motor: elektronika, ABS, ESP, radio, airbagi, luči in še sto drugih, ki se kvarijo.

Prvi servis elektromotorja je po 500.000 kilometrih! In toliko km bo zdržala tudi dobro narejena, hlajena in ogrevana baterija.
Baterija zdrži 500.000km edino tako, da jo voziš v prtljažniku in je ne uporabljaš. Verjetno bo v prihodnosti drugače, današnje baterije pač niso take.

EV-ji bodo pozitivno diskriminirani (imeli privilegije) še dolgo časa, več kot 10 let, vsaj dokler jih v voznem parku ne bo večina;
Več kot jih bo, manj bodo diskriminirani. Nikakor ni naravno pričakovati, da bo deset let enako kot je danes, en dan zatem pa se bo vse spremenilo.

Cena elektrike je in bo predvidljiva in majhna, kar za fosilna goriva sigurno ne velja.
To si potegnil iz klobuka. Če bo povpraševanje po elektriki rastlo, se bo cena zviševala. Če bo povpraševanje po fosilnih gorivih padalo, se bo cena zniževala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Magic1 ::

Emobi naj kar reklamira I3 tukaj, bomo vsako napako našli, če boš preveč ustrajen. Fanatična privrženost na eni strani privede do fanatične obravnave na nasprotni strani.
Bo treba izpod maminega krila splezat in imeti svojo družino pa boš potem govoril, kako super je taka kantica.
Magic

Okapi ::

telexdell je izjavil:

Gregor P je izjavil:

telexdell je izjavil:

Postaviš si lastno sončno elektrarno (po novem jo bodo verjetno lahko postavili tudi stanovalci v blokih)
... tole z bloki. Kako? Misliš, če se uspejo skupaj dogovoriti zanjo? Pa bo ta potem zadostovala za vse stanovalce v bloku?


Predlog je, da se bodo lahko stanovalci blokov ali skupina posameznikov dogovorila, da postavijo SE npr. na strehi vrtca ali strehi bloka ali strehi nekega skladišča ali... koliko bo te elektrike bo odvisno od velikosti elektrarne. Torej, če vsi stanovalci prvega bloka ne bodo za to, da se SE postavi na streho njihovega bloka bodo pa mogoče za to stanovalci nekega druge bloka. Če bo soglasje med njimi se bodo njim lahko pridružili tudi voljno stanovalci prvega bloka. Tako si bodo vsi delili tako stroške izgradnje, kot kasneje proizvedeno energijo. OB pametnih števcih takšen obračun ne predstavlja nobenega problema.
Na strehi našega bloka je dobrih 500 m2 prostora za sončne celice. Z veseljem bi ta prostor oddajali, poceni, ampak doslej nismo dobili še nobene ponudbe ljubiteljev sončnih elektrarn. Kako to, če se jih pa tako splača postavljati?

BigWhale ::

telexdell je izjavil:


Glede tega, da so predragi se pa absolutno strinjam. In zaradi tega si ni treba izmišjevati ne vem kakšnih izgovorov v stilu lisice in grozdja. Če mi nekaj ni (finančno) dosegljivo ni zaradi tega zanič.


A ti kdaj preberes celotno sporocilo sploh? Ali samo poisces tri besede na katere zelis odgovoriti, kjerkoli so ze v objavi in potem odgovarjas? :)

Kje sem rekel, da so EVji zanic in kje sem iskal kakrsnekoli izgovore? To, da nekateri delate butaste primerjave je samo neumno, nic drugega.

Ce delas 20.000km letno, se EV morda izplaca na dolgi rok. Morda. Ne vemo se.

Ce jih pa delas 5.000km letno, pa se v nobenem pogledu ne izplaca. Te pride ICE vozilo ceneje. In ne, solarna elektrarna ti ne naredi zadeve cenejse, ker moras tudi elektrarno placati in amortizirati. In elektrika za 5000km na leto stane verjetno manj kot je letnih obresti za kredit za elektrarno. :> Ne, ne rabis zdaj razlagat, da ti XY ponudnik da brezobrestni kredit, ker si zgresil bistvo, ce razmisljas o tem.

EVji so super ampak nehajte se ze zaletavati z glavo v zid. EVji so super, vendar ne za vsakogar. EVji so super, vendar zaradi tega, ker so premalo casa na trziscu, se ne vemo kaksen TCO v bistvu imajo. To sliko bomo pocasi zaceli dobivati takrat, ko bodo prvi Modeli S iz garancije.

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

EV-ji bodo pozitivno diskriminirani (imeli privilegije) še dolgo časa, več kot 10 let, vsaj dokler jih v voznem parku ne bo večina; pa tudi še potem zaradi tega, ker ne usmrajajo zraka mimoidočim. Kaj je boljšega v prometu, kot zastonj parkirati v centru Ljubljane in še zastonj tankati?
Cena elektrike je in bo predvidljiva in majhna, kar za fosilna goriva sigurno ne velja.


Res? Kako pa ves vse to? Trump ze nekaj casa govori o okinitvi davcne olajsave za EVje. :> Zakaj si tako sveto preprican, da bo ta pozitivna diskriminacija ostala se X let? Prav tako zastonj parkirisca in zastonj polnilnice. Tesla je svoje ze omejil. In cena elektrike ni kaj blazno predvidljiva. Predvidljivo je edino to, da bo iz dneva v dan drazja.

Emobi je izjavil:

Res je, da imajo ICE-ji dolge, tudi 7 letne garancije. Kupcem se to lepo vidi in vsi vedo, da garancija velja le, če servisiraš na uradnem servisu; večina pa ne ve, da jim tam lepo ožemajo denarnice.


Ja, lastniki Tesel so ful srecni, ker je servis prakticno zastonj! In ce ne peljes na uradni servis pa lahk kr s kovanci placas. :D Rad bi videl kako bos sasijo i3 popravljal na neuradnem servisu oziroma kako te BMW ne bo olupil za rezervne dele.


Emobi je izjavil:

Eni se nikoli ne naveličamo dobrih pospeškov v tišini in z užitkom prehitevamo smrdljivce iz slow-motion filma. Eni smo strastni vozniki in tehnofili ter ekologi - in za take je tudi ta avto narejen. Kot tudi vsi BMW-ji.


O jezus kristus... Don't fall from that high horse of yours... :D A to si vedno v zivljenju tko pokroviteljski al sam zdaj, od kar imas i3? ;>

Emobi je izjavil:

Ko je tank bolj prazen, pa voziš lepo penzionersko, slow-motion, in tudi uživaš v tišini. In lažje slediš ženi, ki skoz in skoz govori same pametne stvari. Poraba se zmanjša na tovarniških 12,6 kWh in elektrike ne zmanjka.


Men se zdi, da si ti edini na svetu, ki je kadarkoli vozil i3. Resno. Vsi drugi ga samo gledajo od dalec in nimajo pojma. Nehaj nakladat. Nardis dva kroga po obvoznici in je tista 22kWh baterija skoraj prazna, sploh s tistimi gate trgajocimi pospeski. :> S 33kWh se vsaj ne zacnes sprasevati a bo treba porivat al bos zdrzal do vticnice.

Emobi je izjavil:

Če ga hočeš prižgati ali ugasniti, pritisneš tipko Start-Stop, tako kot v vseh novih avtomobilih, isto je z nastavitvijo sedežev. Pravzaprav ga sploh ni treba ugasniti, ker ko odpneš pas in odpreš vrata, se sam postavi v Park pozicijo, ko ga pa zakleneš, se vse izklopi.


Kolikor je i3 prijeten za vozit je ergonomija i3 grozna. Tista rocica za izbiro nacina voznje je nerodna za uporabo. Stikalo za P je tako bustato postavljeno, da ga moras pritisniti skozi volan. Ce volan ni poravnan moras pa okrog in je storast. Registracija za stiri osebe? Meh. Design zadnjih sedezev in na pol funkcionalna zadnja vrata. Zapiranje sprednjih in zadnjih vrat. Tisti, ki sedi zadaj sploh ne more izstopiti iz avta, brez da bi izstopil sofer. Efektivno ima avto samo dvoja vrata. Ce je pa parkirisce malo ozje je pa izstop potnikov tako storast, da grozn. Moras nastudirat celotno proceduro, da se vsi uspejo zguzvat iz avta.

Emobi ::

BigWhale: "Res? Kako pa ves vse to? Trump ze nekaj casa govori o okinitvi davcne olajsave za EVje. :> Zakaj si tako sveto preprican, da bo ta pozitivna diskriminacija ostala se X let? Prav tako zastonj parkirisca in zastonj polnilnice. Tesla je svoje ze omejil. In cena elektrike ni kaj blazno predvidljiva. Predvidljivo je edino to, da bo iz dneva v dan drazja."

Trump je tragikomični predsednik, ki želi državo vrniti v 20. stoletje in poganjati termoelektrarne, da bi ohranil delovna mesta. Za njegov intelektualni horizont je preveč, da bi uvidel, da nove tehnologije ustvarjajo še več delovnih mest in da prosperira tisti, ki je napreden in gre v korak s časom, ali še bolje, ki je pred časom. Upam, da pri nas ne zmaga kakšen tak konzervativec, beri zarukanec, zaplankanec. Seveda se za ZDA to ne bo dobro končalo, kajti prehitele jih bodo vse napredne države (na primer Kitajska).
Elektrika se prvenstveno uporablja za domače potrebe in njena cena je socialni korektiv, ki ga ne moreš poljubno zviševati. Nekateri nimajo denarja za osebno mobilnost in takim ne moreš nabiti trošarino za kuhanje in razsvetljavo. Zato bo cena elektrike kar predvidljiva, ampak itak predstavlja samo 7-8% stroškov lastništva EV-ja. Pri ICE-jih pa stroški goriva predstavljajo 30-40%. Bodoča cena naftnih derivatov je velika neznanka, sploh zdaj, ko se govori o tretji svetovni vojni, za kar je največji krivec ravno tisti Tump, oprostite, Trump!

Emobi ::

BigWhale: "Ja, lastniki Tesel so ful srecni, ker je servis prakticno zastonj! In ce ne peljes na uradni servis pa lahk kr s kovanci placas. :D Rad bi videl kako bos sasijo i3 popravljal na neuradnem servisu oziroma kako te BMW ne bo olupil za rezervne dele."

Zadnjih 15 let hodim samo na uradni servis. So zelo profesionalni, strokovni, rezervni deli imajo normalno ceno in ne lupijo. In vzdrževanje EV-ja zahteva neprimerno manj rezervnih delov.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Magic1 ()

Emobi ::

BigWhale: "Men se zdi, da si ti edini na svetu, ki je kadarkoli vozil i3. Resno. Vsi drugi ga samo gledajo od dalec in nimajo pojma. Nehaj nakladat. Nardis dva kroga po obvoznici in je tista 22kWh baterija skoraj prazna, sploh s tistimi gate trgajocimi pospeski. :> S 33kWh se vsaj ne zacnes sprasevati a bo treba porivat al bos zdrzal do vticnice."

Če si v dveh krogih na obvoznici spraznil 22kWh baterijo, si kršil cestnoprometne predpise. Imam 33kWh, ki popolnoma zadostuje za 200km, delam pa večinoma mestno in primestno vožnjo, največ 200km na dan, 20.000 na leto (moj znanec jih dela 70.000). Za daljše izlete po Sloveniji pa poiščem polnilnico, ki jih je že zdaj dovolj. Zelo enostavno, ni pa tako praktično kot pri ICE-jih, vendar za zdravje ljudi in okolja se je potrebo tudi čemu odpovedati.

Magic1 ::

Gladko dal predlog za izbris, ker to promoviranje gre že čez vse meje. Uradni BMW servis ima normalne cene dela in originalnih delov?!?

Če voziš 130km/h, ne boš nikoli naredil 200km s to baterijo!

Še tebe bom vprašal kako se ogrevaš pozimi?
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Emobi ::

BigWhale: "Kolikor je i3 prijeten za vozit je ergonomija i3 grozna. Tista rocica za izbiro nacina voznje je nerodna za uporabo. Stikalo za P je tako bustato postavljeno, da ga moras pritisniti skozi volan. Ce volan ni poravnan moras pa okrog in je storast. Registracija za stiri osebe? Meh. Design zadnjih sedezev in na pol funkcionalna zadnja vrata. Zapiranje sprednjih in zadnjih vrat. Tisti, ki sedi zadaj sploh ne more izstopiti iz avta, brez da bi izstopil sofer. Efektivno ima avto samo dvoja vrata. Ce je pa parkirisce malo ozje je pa izstop potnikov tako storast, da grozn. Moras nastudirat celotno proceduro, da se vsi uspejo zguzvat iz avta."

Ročica menjalnika je ob volanu, kar je dobesedno priročno in bolj praktično, kot ročica med prednjima sedežema. Kdor pritiska gumbe skozi volan, je precej neroden, ker je bolj praktično iz strani. Park tipko pa sploh ni treba velikokrat pritiskati, ker ko pritisneš Start-Stop tipko, se avto postavi v pozicijo Park.
Voznik ne rabi izstopiti, ko izstopa za njim sedeči, samo odpne si pas in odpre vrata. To neresnico so zapisali avtomobilski novinarji Dela, ki jih sicer cenim, ampak tukaj so ga pobiksali. In moja družina je proceduro zelo hitro naštudirala in je vstopanje in izstopanje prav zabavno.

Okapi ::

Emobi je izjavil:

Elektrika se prvenstveno uporablja za domače potrebe in njena cena je socialni korektiv, ki ga ne moreš poljubno zviševati. Nekateri nimajo denarja za osebno mobilnost in takim ne moreš nabiti trošarino za kuhanje in razsvetljavo.
In je tudi ne boš. Trošarina se ne bo več plačevala po porabljenem bencinu/elektriki, ampak po prevoženih kilometrih in odvisno od cest, po katerih boš vozil, in ure, ko boš na cesti. Z GPSjem v avtu.

Emobi ::

Magic1 je izjavil:

Gladko dal predlog za izbris, ker to promoviranje gre že čez vse meje. Uradni BMW servis ima normalne cene dela in originalnih delov?!?

Nisem vedel, da tistega, ki piše nekaj, kar se ti ne dopade, lahko gladko izbrišeš. To so srednjeveške metode. In dvojna merila: ko teoretizirate o Tesli, to ni promocija. Ko pa jaz govorim o svojih izkušnjah z BMW-jem, je pa to promocija. Mogoče pa le kdo na tem forumu vidi, da v prvi vrsti promoviram skrb za zdravje ljudi in okoljevarstvo ter svoje izkušnje, ne pa BMW. Tako da se ne bojim tvojega predloga o izbrusu, ker verjamem, da so tukaj tudi razumni ljudje.

Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni izdelke. In pri rezervnih delih me je izučilo, da se pri BMW-ju ne izplača kupovat druge, kot originalne, ker niso toliko dražji, so pa veliko kvalitetnejši. Pri avtomobilu pa je najpomembnejša varnost, zato mi še na misel ne pride, da bi svoj avto zaupal kakšnim šušmarjem, ter tako ogrozil varnost drugih udeležencev v prometu, ogrozil svojo družino in sebe.

Če voziš 130km/h, ne boš nikoli naredil 200km s to baterijo!

EV-ji niso za dolga potovanja pri veliki hitrosti, ker zračni upor narašča s kvadratom hitrosti. Vsak avto pri tej hitrosti porabi 1,5 litra več goriva, kot pri hitrosti 50km/h. Normna poraba pri mešanem ciklu EV-ja je približno 13kWh (toliko energije ima 1,5 litra bencina), pri 130km/h pa je 26kWh (3 litre bencina), kar pomeni samo še 100km. Pri 150km/h pa je poraba okrog 35kWh - te podatke mi kaže na števcu. Toliko v vednost, da se zavedamo, kako energijsko potratna je hitra vožnja. Večina ljudi se tega ne zaveda in ko plačujejo za 7 litrov goriva na 100km, jih ne zanima preveč, da za velike hitrosti plačajo še dodaten liter in pol, ker to ni tako velik procent. Pri EV-jih pa je to 100% več energije. Seveda pa še vedno najmanj 3x manj energije kot pri ICE-jih.

Še tebe bom vprašal kako se ogrevaš pozimi?
Ogrevanje in hlajenje porabi približno 3kWh/100km in s tem nimam problemov. Ogrevanje in hlajenje je ena najboljših stvari pri EV-jih, udobnost, ki je ne premore noben ICE! Pozimi se zjutraj usedemo v ogret avto, kar uredim z nastavitvijo timerja. Ko grem v službo ali iz nje, me pričaka potniška kabina primerno temperirana. In zdaj najbolje: ko skočiš v trgovino, ne rabiš izklopit ogrevanja oziroma hlajenja, ker ni vezano na motor. In ko prideš iz trgovine, se usedeš v lepo temperiran avto. Udobje brez primere. Kaj pa ekologija, boste rekli. Seveda je to energijsko potratnejše, ampak v prvi vrsti je pomembna varnost, neprimerne temperature v avtomobilu pa znižujejo zbranost voznika in zmanjšujejo varnost.

Emobi ::

Okapi je izjavil:

Emobi je izjavil:

Elektrika se prvenstveno uporablja za domače potrebe in njena cena je socialni korektiv, ki ga ne moreš poljubno zviševati. Nekateri nimajo denarja za osebno mobilnost in takim ne moreš nabiti trošarino za kuhanje in razsvetljavo.
In je tudi ne boš. Trošarina se ne bo več plačevala po porabljenem bencinu/elektriki, ampak po prevoženih kilometrih in odvisno od cest, po katerih boš vozil, in ure, ko boš na cesti. Z GPSjem v avtu.


To kar praviš, je elegantna rešitev, da bo cesar dobil, kar je njegovega. In to se bo res prej ali slej zgodilo, ker bo država imela z vse manj ICE-ji izpad davkov od trošarin. Nekaj trošarine bo vseeno dobila od hitrih polnilnic, ampak neprimerno manj. Kdaj pa to bo, si pa ne upam napovedati, ker je to tudi vprašanje zasebnosti državljanov, ker bo črna skrinjica vsebovale veliko občutljivih zasebnih podatkov.

Okapi ::

GPS cestninjene bo, še preden bo pol avtov na cestah električnih.

Magic1 ::

V glavnem nimaš pojma. Veliko rezevnih delov se dela na isti liniji. Eni izdelki gredo na koncu še na štemplanje znamkinega logota in imajo potem premium ceno. Seveda na koncu je vse odvisno od mehanika, on bo lahko storitev opravil dobro (kvalitetni deli, ki niso nujno "original" in strokovna montaža), ali slabo. Dobre in slabe mehanike imaš povsod, tako na uradnih servisih, kot navadnih delavnicah. Verjamem, da so na Bmw servisu malo bolj profesionalni (v smislu odnosa), saj je to le premium znamka in vse temu primerno konkretno plačaš.

Dobro si poučen o porabi pri različnih hitrostih, pohvalno. Fora je da jaz cenim svoj čas in imam kaj pametnejšega za delat, kot pa planirat vsako pot in se počasi cijazit po avtocesti, kaj šele čakat na polnilnicah.

Za ogrevanje me zanima dom in ne avto (katero je seveda odvisno od časa in ne od kilometrov).

O srednjeveških metodah. Podal sem predlog za izbris, ker si mi je zdelo primerno, zaradi očitne laži. O izbrisu odloči moderator.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Emobi ::

In kaj je ta očitna laž?

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

Elektrika se prvenstveno uporablja za domače potrebe in njena cena je socialni korektiv, ki ga ne moreš poljubno zviševati. Nekateri nimajo denarja za osebno mobilnost in takim ne moreš nabiti trošarino za kuhanje in razsvetljavo.


Saj je dovolj, da se zvisa trosarina samo tisti elektriki, ki gre v avtomobile. In sem kar preprican, da se bo to v prihodnosti zgodilo. Verjetno bo elektrika se vedno cenejsa kot goriva ampak, nobene ovire ni, da se ne obdavci samo tiste elektrike, ki gre v avtomobile. Tako kot ni nobene ovire, da se obdavci samo tiste naftne derivate, ki gredo v avtomobile. :)

Emobi je izjavil:

Zadnjih 15 let hodim samo na uradni servis. So zelo profesionalni, strokovni, rezervni deli imajo normalno ceno in ne lupijo. In vzdrževanje EV-ja zahteva neprimerno manj rezervnih delov.


Vsi uradni servisi lupijo samo BMWjev ne lupi? :D Uredu je, stari. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

Ročica menjalnika je ob volanu, kar je dobesedno priročno in bolj praktično


Ta rocica je neprakticna, ceprav je mogoce prirocna. :) Trije gumbi nekje pri strani bi bili veliko bolj prakticni za uporabo. Rocica je bolj zato, ker je vecina ljudi sedaj navajena rocic in bi bili ob treh gumbih zmedeni.

Emobi je izjavil:

Voznik ne rabi izstopiti, ko izstopa za njim sedeči, samo odpne si pas in odpre vrata.


Samo to nardi! SAMO! :)))

Emobi je izjavil:

To neresnico so zapisali avtomobilski novinarji Dela, ki jih sicer cenim, ampak tukaj so ga pobiksali. In moja družina je proceduro zelo hitro naštudirala in je vstopanje in izstopanje prav zabavno.


To 'neresnico' smo pogruntali stirje storasti geeki, ki smo se vozili z i3. Ja, tehnicno gledano ni treba izstopiti ampak ze to, da je tvoja druzina morala nastudirati vstopanje in izstopanje, ni zabavno ampak je zblojen UX koncept.

Lej, sej i3 je fajn avto in mu ne manjka veliko, sam sprijazni se, da je design zadnjih vrat in procedura vstopanja/izstopanja ena brca v temo. Hkrati je pa lahko v primeru nesrece stvar kr nevarna.

Emobi ::

Avto polnim na domači vtičnici, kar ni mogoče selektivno obremeniti s trošarino. Hitre polnilnice pa bodo prej ali slej obremenili s trošarino.

Glede garancije in uradnih servisov pa sem hotel povedati tole: BMW ne oglašuje na veliko, da ima 7 letno garancijo in najugodnejšo ceno novega avtomobila, kot to počne recimo Kia. Ko pa greš na Kiin uradni servis, preden kupiš njihov avto, vprašat, koliko stanejo servisi v teh teh sedmih letih, ti pa tega podatka nočejo izdati; že vedo zakaj. Tega pač BMW ne počne.
In originalni rezervni deli niso iste kvalitete kot neoriginalni, vsaj pri BMW-ju ne.

hojnikb ::

Raje pridi nazaj cez 10 let s kompletnim dejanskih izracunom stroskov. Seveda je zdaj fino bit pameten, ko je vse se novo.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

EV-ji niso za dolga potovanja pri veliki hitrosti, ker zračni upor narašča s kvadratom hitrosti. Vsak avto pri tej hitrosti porabi 1,5 litra več goriva, kot pri hitrosti 50km/h. Normna poraba pri mešanem ciklu EV-ja je približno 13kWh (toliko energije ima 1,5 litra bencina), pri 130km/h pa je 26kWh (3 litre bencina), kar pomeni samo še 100km. Pri 150km/h pa je poraba okrog 35kWh - te podatke mi kaže na števcu.


Vsi se zavedamo kako potratna je voznja pri vecjih hitrostih. Ampak vemo tudi, da bi radi v nekem spodobnem casu prisli na cilj in je price/performance sprejemljiv. No in pri 22kWh bateriji in 26kWh porabe na 100km, ti ostane koliko po enem krogu na obvoznici? S tem, da vedno vozis po omejitvi. Ne rabis divjati.

Emobi je izjavil:

Avto polnim na domači vtičnici, kar ni mogoče selektivno obremeniti s trošarino. Hitre polnilnice pa bodo prej ali slej obremenili s trošarino.


Ni mogoce? :> Seveda je. Se ne tako dolgo nazaj ti je elektro podjetje menjalo stevec. Komot ti vgradijo se enega samo za avto ali pa ti dajo na izbiro, da pavsalno placas trosarino, tako kot pavsalno placas RTV prispevek, ne glede na to koliko sploh gledas televizijo. Vazno je, da jo imas. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

feryz ::

Itak, da je BMW servis poceni. Olje, par filtrov, nadgradnja software-a plus par malenkosti 490 evrov.

Včeraj sem se vozil s Toyoto CHR hybrid. Zanimivo, ampak nič več kot to. Pospeški so na ravni traktorja. Ne predstavljam si, da kdo to kupi, razen penzionista. Kuri pa kot zverina. Kar niti ni čudno, ker je gas do poda, pa še ne gre nikamor.

WarpedGone ::

Ne kapirate Tesle?
Če je tudi po tem članku ne boste kapiral, vam pač ni pomoči:
Moats: Why Tesla Can Do What Other Car Companies Only Dream About
Delat povzetek nima smisla, ker je cel članek en kup povzetkov.
Tudi če je (po vaše) kak povzetek čisto narobe ... celota ostane praktično enako močna.
Future in the making ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Emobi ::

Hibridi so primerni samo kot zamenjava za dizle, če voziš na dolge relacije, da manj onesnažuješ okolje. Sicer so pa prehodna stopnja k popolnoma električnim vozilom; tako da so slepo črevo.

Magic1 ::

Trošarine ne bodo več na energentu. Ko bo več EV-jev, bomo prešli na satelitsko cestinjenje in bomo plačevali trošarine po kilometru.
Magic

hojnikb ::

Emobi je izjavil:

Hibridi so primerni samo kot zamenjava za dizle, če voziš na dolge relacije, da manj onesnažuješ okolje. Sicer so pa prehodna stopnja k popolnoma električnim vozilom; tako da so slepo črevo.

dzis, pa hibridi glih niso namenjeni za dolge relacije (dejansko tam skor nic ne profitiras z hibridnim sklopom)....
#brezpodpisa

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Ne kapirate Tesle?
Če je tudi po tem članku ne boste kapiral, vam pač ni pomoči:
Moats: Why Tesla Can Do What Other Car Companies Only Dream About
Delat povzetek nima smisla, ker je cel članek en kup povzetkov.
Tudi če je (po vaše) kak povzetek čisto narobe ... celota ostane praktično enako močna.
Future in the making ...

Vprašanje je samo, kateri od teh jarkov jih bo na koncu pokopal>:D Za robotizacijo tovarne je Musk že priznal, da je bila brca v temo. Ni pa še povedal, koliko sto milijonov so s tem vrgli skozi okno (to je del tistih "investicij", ki so zdaj tudi dejansko postale izguba).

Kakšnih 150-200 milijonov bodo morali vračati, ko bodo prisiljeni priznati, da "full self driving capability" ne dela.

In tako dalje. Večina teh "jarkov" je v resnici tveganje, dvorezen nož, na katerem se hitro lahko urežejo. Nekaj takšnih urezov in bodo izkrvaveli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Emobi ::

hojnikb je izjavil:

Emobi je izjavil:

Hibridi so primerni samo kot zamenjava za dizle, če voziš na dolge relacije, da manj onesnažuješ okolje. Sicer so pa prehodna stopnja k popolnoma električnim vozilom; tako da so slepo črevo.

dzis, pa hibridi glih niso namenjeni za dolge relacije (dejansko tam skor nic ne profitiras z hibridnim sklopom)....


S hibridnim sklopom na dolge relacije ti ne profitiraš, pač pa okolje skozi katerega se voziš in ljudje, mimo katerih se voziš. Dizelski izpuh je bolj nevaren za zdravje kot bencinski, čeprav se zdaj bencinarji zaradi visokih pritiskov pri vbrizgu goriva po škodljivosti približujejo dizelskim. In ko s hibridom zapelješ v mesto, ne smradiš meščanom, ker gre potem na elektriko. Oni profitirajo, pa ti tudi, ker ti ni treba vdihovati izpuhov lastnega vozila. Se pravi da ti in tvoji najdražji kljub vsemu profitirate, ker v garaži oziroma pred stanovanjem ne vdihujete škodljivih snovi iz lastnega avta. Dolgoročno in celostno je potrebno gledati na to problematiko, ne pa samo s stališča trenutnega denarja, ki ga porabiš za prevoz, ker boš to v prihodnosti ti ali pa kdo drug drago plačal.

hojnikb ::

Ker pa seveda elektrika raste na drevesu. In ker so seveda vsi hibridi prikjučni in takoj izklopijo motor, ko pridejo v mesto.
#brezpodpisa

Emobi ::

Električni pogon porabi nekajkrat manj energije in elektrika ne raste na drevesu, pač pa na strehi, kjer je sončna elektrarna. Ki ne smrdi, pa tudi sicer so OVE elektrarne neprimerno manj obremenjujoče za okolje. Zato se bomo, če smo pametni, preusmerili na to. Ti bi pa še naprej zastrupljal sebe in svoje domače in vse druge?

hojnikb ::

tudi električne panele je treba nekako proizvest in jih reciklirat, ko so ti iztrošeni. Kar seveda ni zanemarljiv footprint na okolje.

Treba bo razmišljat outside of the box, tudi elektrificiranje ni rešitev na zelo dolg rok. Je pa dober egoboost za ekoteroriste.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Magic1 ::

Emobi je izjavil:

Električni pogon porabi nekajkrat manj energije in elektrika ne raste na drevesu, pač pa na strehi, kjer je sončna elektrarna. Ki ne smrdi, pa tudi sicer so OVE elektrarne neprimerno manj obremenjujoče za okolje. Zato se bomo, če smo pametni, preusmerili na to. Ti bi pa še naprej zastrupljal sebe in svoje domače in vse druge?

Spet ista štorija, nov noob. Kako bo sončna zagotavljala elektriko jeseni, spomladi in pozimi?
Magic

Emobi ::

hojnikb je izjavil:

tudi električne panele je treba nekako proizvest in jih reciklirat, ko so ti iztrošeni. Kar seveda ni zanemarljiv footprint na okolje.

Treba bo razmišljat outside of the box, tudi elektrificiranje ni rešitev na zelo dolg rok. Je pa dober egoboost za ekoteroriste.


Vidim, da je tvoja kultura na nivoju našega gospodarskega ministra, ki omenja ekoteroriste. Ljudje, ki opozarjajo na degradacijo okolja, ogroženost vseh rastlinskih in živalskih vrst vključno z nami, niso teroristi, kvečjemu obratno. Mislim pa, da je človeška vrsta tista, ki terorizira cel planet in smo priče najhitrejšemu izumiranju vrst v vsej zgodovini planeta, ki traja 3.500 milijonov let!
Zato je zmerjanje z ekoteroristi in ekofašisti zelo nekulturno ,neintelektualno in zaplankano ter zarukano, za kar pa je pravi dokaz omenjeni minister.

Nikec3 ::

To si potegnil iz klobuka. Če bo povpraševanje po elektriki rastlo, se bo cena zviševala.

Samo do neke točke. Domača sončna elektrarna se splača že pri današnji ceni elektrike. Še veliko bolj se bo izplačala, če bo elektrika 2x dražja. Pa še takrat bo vedno cenejša od nafte.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Emobi ::

Magic1 je izjavil:

Emobi je izjavil:

Električni pogon porabi nekajkrat manj energije in elektrika ne raste na drevesu, pač pa na strehi, kjer je sončna elektrarna. Ki ne smrdi, pa tudi sicer so OVE elektrarne neprimerno manj obremenjujoče za okolje. Zato se bomo, če smo pametni, preusmerili na to. Ti bi pa še naprej zastrupljal sebe in svoje domače in vse druge?

Spet ista štorija, nov noob. Kako bo sončna zagotavljala elektriko jeseni, spomladi in pozimi?


Pa smo spet pri baterijah. Ko bom delal plus energijsko hišo, bo na strehi sončna elektrarna, v kleti pa baterija, podobna avtomobilski. Ni nujno, da bom priklopljen na omrežje, razen če bom hotel prodajati elektriko.
In OVE niso samo sončne elektrarne.

Nikec3 ::

Kolikor je i3 prijeten za vozit je ergonomija i3 grozna. Tista rocica za izbiro nacina voznje je nerodna za uporabo. Stikalo za P je tako bustato postavljeno, da ga moras pritisniti skozi volan. Ce volan ni poravnan moras pa okrog in je storast.

Sem v treh urah vozil i3-ko, Zoe-ja in E-Golfa. Na test sem prišel pripravljen na to, da bom popljuval "nacivagna" iz testa sem odšel s takim mnenjem: e-Golf > Zoe > i3.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Emobi ::

To drži v primeru, da ti dobra lega v ovinku, pospeški, lahkotnost in okretnost nič ne pomenijo.
In kaj je za varnost bolj pomembno?

Moj redosled glede zgoraj omenjenih performans pa je: i3>e-golf-zoe

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Ne kapirate Tesle?
Če je tudi po tem članku ne boste kapiral, vam pač ni pomoči:
Moats: Why Tesla Can Do What Other Car Companies Only Dream About
Delat povzetek nima smisla, ker je cel članek en kup povzetkov.
Tudi če je (po vaše) kak povzetek čisto narobe ... celota ostane praktično enako močna.
Future in the making ...

Vprašanje je samo, kateri od teh jarkov jih bo na koncu pokopal>:D Za robotizacijo tovarne je Musk že priznal, da je bila brca v temo. Ni pa še povedal, koliko sto milijonov so s tem vrgli skozi okno (to je del tistih "investicij", ki so zdaj tudi dejansko postale izguba).

Kakšnih 150-200 milijonov bodo morali vračati, ko bodo prisiljeni priznati, da "full self driving capability" ne dela.

In tako dalje. Večina teh "jarkov" je v resnici tveganje, dvorezen nož, na katerem se hitro lahko urežejo. Nekaj takšnih urezov in bodo izkrvaveli.

Jaz komaj čakam, da bodo prišli ven podatki glede marže, ki jo bo Tesla delala z Model 3. Verjamem sicer, da bodo zadevo poskušali zaviti v celofan, ampak jasno je, da bo marža nižja od njihovih projekcij, ki so jih delali ob maksimalni avtomatizaciji.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

Dolgoročno in celostno je potrebno gledati na to problematiko, ne pa samo s stališča trenutnega denarja, ki ga porabiš za prevoz, ker boš to v prihodnosti ti ali pa kdo drug drago plačal.


To je lahko rect, ce imas polno rit, ce je nimas pa lahko o EVjih samo sanjas. Poglej si koliko novih vozil se kupi na letni ravni in koliko starih zamenja lastnika. Sedaj pa ze za tako draga vozila nekateri pravijo, da so itak samo za 'enkratno uporabo' in ko bo baterija iztrosena, se je ne bo splacalo vec menjati in bos kupil novo vozilo. In pri taki miselnosti pade popolnoma vsa teorija o tem kako so EVji bolj zeleni od ICEjev.

Ljudje kupujejo rabljene avtomobile, ki stanejo manj kot 5000 EUR. Na avtonetu imas trenutno vec kot 2000 avtov, mlajsih od 11 let, ki stanejo manj kot 5000 EUR. Od teh ljudi ne bo prav nihce rekel: joj bom se mal nasparal, da bom imel 20k za elektricnega s katerim se niti na morje ne morem peljat tako komot, kot se z 10 let starim cliotom.

Nikec3 ::

Emobi je izjavil:

To drži v primeru, da ti dobra lega v ovinku, pospeški, lahkotnost in okretnost nič ne pomenijo.
In kaj je za varnost bolj pomembno?

Moj redosled glede zgoraj omenjenih performans pa je: i3>e-golf-zoe

Jaz sem gledal razmerje kaj dobim za določeno ceno. i3 je totalno zgrešen glede praktičnosti, zunaj je grd, notri še bolj. Kdo je imel idejo da bi namesto armaturke v avto položil ivernato ploščo iz omare mi tudi ni jasno. Pospeške v ravni liniji ima, tukaj pa se konča.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

Sem v treh urah vozil i3-ko, Zoe-ja in E-Golfa. Na test sem prišel pripravljen na to, da bom popljuval "nacivagna" iz testa sem odšel s takim mnenjem: e-Golf > Zoe > i3.


Jaz e-golfa se nisem sprobal in ne vem kaj bi o njem povedal. Z Zoe in i3 imam priblizno enako (malo) kilometrov, pa mi je i3 sicer lepsi za peljat ampak je Zoe dosti bolj ergonomski in prijeten za uporabo.
««
514 / 1139
»»