Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
energetik ::
Na hyundai.de je pri PHEV napisana 8,9kWh baterija.
29k€ - 4,5k€ subvencije.
29k€ - 4,5k€ subvencije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Gregor P ::
Ampak najbrž praktično nikoli ne kupuješ osnovnega modela, pa je kar 35k€ - 4,5k€ subvencije.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Nikec3 ::
https://www.bloomberg.com/news/articles...
@Warpy, si dobil kak mail?
Several would-be drivers said they received e-mails from the electric-car maker on Wednesday night -- after the company reported its fourth quarter earnings -- saying their expected delivery dates had been pushed back. Some Day 1 reservation holders are now seeing "late 2018" for the $35,000 Model 3 with the standard battery pack, while others who placed orders the following day have reported their date is now "early 2019."
@Warpy, si dobil kak mail?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
Še to:
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Tale "the next three to six months" pa postaja že Muskova standardna prelomljena obljuba.
Očitno se še niso pobrali, odkar so se skregali z Mobileye.
Chief Executive Officer Elon Musk said a self-driving Tesla will attempt the trip from Los Angeles to New York in the next three to six months after missing the deadline he set for late 2017. The autonomous capability will then become available to customers, he said.
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Tale "the next three to six months" pa postaja že Muskova standardna prelomljena obljuba.
Tesla’s Autopilot program has been going through a period of upheaval, with three division leaders in roughly a year. Amid the talent churn and a disclosure that Tesla didn’t test any autonomous cars on California’s public roads last year, investors have been wondering if the company -- which doesn’t use lidar -- has the hardware necessary to deliver on its promises.
Očitno se še niso pobrali, odkar so se skregali z Mobileye.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
Gregor P ::
Kako pa je z "alternativnimi" nadgradnjami vseh teh baterij, vsaj ta manjših? Najbrž se jo fizično zamenjati z boljšo/večjo še da, te pa najbrž začne tepsti programska oprema, ki jo verjetno ne moreš kar sam prilagajati/spreminjati; če ob tem seveda rahlo odmislimo vprašanja garancije (morda bo nekega dne to povsem normalna priznana dodatna storitev, dokler jo opravljajo pooblaščeni izvajalci).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
@Warpy, si dobil kak mail?
Dobil danes. Iz Late 2018 je šlo na Early 2019.
Kako pa je z "alternativnimi" nadgradnjami vseh teh baterij, vsaj ta manjših?
Odvisno kaj si predstavljaš pod "alternativnimi".
Zamenjava z delujočo manjšo/večjo baterijo je možna. Doma spacana baterija ima precej mal šans opravlanja glavne naloge.
Model S je bil zasnovan kot sestavljanka dveh glavnih delov - baterije in vsega ostalega. Baterijo šofira lasten kompjuter, ki se pogovarja s kompjuterjem motornega kontrolerja. Ob vsakokratnem vklopu se požene handshaking, ki vključuje tudi predstavitev ... js sm ta in ta, sposoben tega in tega. Med delovanjem kompjuter motorja pošilja zahteve kompjuterju baterije, ta jih odobri al pa skensla. Po domače - če v S60 vtakneš baterijo iz S85 imaš S85, vključno z večjo max močjo, boljšimi pospeški in vsem kar je direkt odvisno od baterije z izjemo nastavitev vzmetenja.
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
Baterije so najbrz ena izmed zadev kjer je vendor lock-in enostaven. In vprasanje kolk bo kaj aftermarketa, sploh ce bodo baterije in motorji tako tesno povezani kot so pri Teslah.
pegasus ::
Odlična priložnost za industrijo, da standardizirajo obliko priklopa in protokol komunikacije med baterijo in vozilom.
A se še za polnilni priključek ne morejo zmenit ...
Spet nekaj, kjer rabimo partijo, da diktira standard ...
A se še za polnilni priključek ne morejo zmenit ...
Spet nekaj, kjer rabimo partijo, da diktira standard ...
WarpedGone ::
In smo spet pri one-size-fits-all...
Le zakaj imajo različni modeli različno močne mašine?
Le zakaj imajo različni modeli različno močne mašine?
Zbogom in hvala za vse ribe
hojnikb ::
Mešaš hruške in salame. Protokol (kot je recimo can bus) bi kamot lahko bil standarden za komunikacijo baterije. Nima to nobene veze z samo baterijo, obliko ali celo elektromotorjem.
In ja, vendor lockin je vedno slab za potrošnika.
In ja, vendor lockin je vedno slab za potrošnika.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
vostok_1 ::
Pogosto kurcam partijo, ampak every blue moon zadanejo kako dobro. Poenoteni USB polnilni kabli za mobije so bistveno olajšali nekatere situacije.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Invictus ::
Evo za Dunaj... Če zna kdo nemško...
Bolj kot prodaja električnih avtov, narašča prodaja bencinskih hibridov.
https://derstandard.at/2000073932962/Di...
Bolj kot prodaja električnih avtov, narašča prodaja bencinskih hibridov.
https://derstandard.at/2000073932962/Di...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
J.McLane ::
Rast v EU v 2017 je bila taka:
BEV: +45% (~163k)
PHEV: +32% (~143k)
Toyota HEV: +38% (403k)
http://ev-sales.blogspot.si/search/labe...
http://newsroom.toyota.eu/2017-toyota-m...
BEV: +45% (~163k)
PHEV: +32% (~143k)
Toyota HEV: +38% (403k)
http://ev-sales.blogspot.si/search/labe...
http://newsroom.toyota.eu/2017-toyota-m...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
In smo spet pri one-size-fits-all...
Le zakaj imajo različni modeli različno močne mašine?
Ne one-size-fits-all ampak one-protocol-and-plug-should-fit-all.
To, da se nardi standardni prikljucek za baterijo, protokol s katerim se baterija pogovarja z avtom in prikljucek za polnjenje, je nekaj od cesar bi imeli vsi vecjo korist. Tako uporabniki, kot tudi industrija.
USB je lep primer kako lahko te reci delujejo. WiFi protokoli so se boljsi primer.
Nikec3 ::
Rast v EU v 2017 je bila taka:
BEV: +45% (~163k)
PHEV: +32% (~143k)
Toyota HEV: +38% (403k)
http://ev-sales.blogspot.si/search/labe...
http://newsroom.toyota.eu/2017-toyota-m...
Hvala za te podatke. Tudi drugje po svetu so trendi podobni. BEV-ji rastejo hitreje kot PHEV-ji.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
Elon Musk pravi, da bo Tesla na koncu leta 2018 imela dobiček.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
To, da se nardi standardni prikljucek za baterijo, protokol s katerim se baterija pogovarja z avtom in prikljucek za polnjenje, je nekaj od cesar bi imeli vsi vecjo korist. Tako uporabniki, kot tudi industrija.
Zakaj točno? Da bi BMWjevo iz i3 všraufal v Model S?
Kaj pa teža, dimenzije, oblika, zahteve po hlajenju, zaščiti, težišču, konstrukcijski trdnosti (baterija v Model S, X in 3 je "load-bearing-member")?
Električni konektor baterije zabetonira max napetost, max tok, predvideno število "replug eventov", ki jih mora zdržat.
Protokol zabetonira fičr set, ki ga baterija lahko podpira, enako električni protokol ipd.
Pod črto je tole jokcanje o standardih hinavska zahteva po kastraciji vodilnega, zato da bi capljači zadaj ne zgledali tako abotno nesposobni.
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
Zato, da boš lahko čez 10 let, ko ti bo baterija krepnila, lahko kupil aftermarket baterijo, ki bo kompatibilna s tvojim avtom, in ne boš zaklenjen na proizvajalca avtomobila, ki ti bo želel zaračunat večkratnik vrednosti avtomobila za novo baterijo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Kolikorat si v CRT monitorju zamenjal crknjeno katodno cev?
Q.E.D.
P.S. na aftermarketu ne boš kupu noname čajniz fejk ponaredka ampak rabljeno original zadevo.
Q.E.D.
P.S. na aftermarketu ne boš kupu noname čajniz fejk ponaredka ampak rabljeno original zadevo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
SimplyMiha ::
... govorimo o bateriji. Kolikokrat si v stenski uri zamenjal baterijo? Kolikokrat pa mehanizem?
TribesMan ::
WarpedGone je izjavil:
Kolikorat si v CRT monitorju zamenjal crknjeno katodno cev?
Q.E.D.
P.S. na aftermarketu ne boš kupu noname čajniz fejk ponaredka ampak rabljeno original zadevo.
Torej ko ti v avtu crkne akumulator in mašina ne vžge več, greš na odpad in kupiš drug 10 let star akumulator?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
govorimo o bateriji. Kolikokrat si v stenski uri zamenjal baterijo? Kolikokrat pa mehanizem?
Ne, ne govorimo o bateriji (stenske ure).
Govorimo o najbolj ključnem kosu EV, ki pogojuje *čisto vse* v tem EVju.
Torej ko ti v avtu crkne akumulator in mašina ne vžge več, greš na odpad in kupiš drug 10 let star akumulator?
SloTech inteligenca.
Zbogom in hvala za vse ribe
pegasus ::
WarpedGone je izjavil:
Pod črto je tole jokcanje o standardih hinavska zahteva po kastraciji vodilnega, zato da bi capljači zadaj ne zgledali tako abotno nesposobni.To je gotovo en možen način gledanja na situacijo. A se z njim ne strinjam popolnoma. Tudi apple ima na koncu usb porte ;)
Nisem šel preverit, je med prosto dostopnimi Tesla patenti tudi kaj na temo priključka baterije? Ker če je, potem je treba tepst ostale proizvajalce, zakaj jih ne uporabijo as-is.
Kakorkoli, standardi so smiselna reč na dolgi rok. Navadni userji lahko samo upamo, da se bodo izkristalizirali čim prej in čim manj boleče za nas.
bambam20 ::
Baterije so najbrz ena izmed zadev kjer je vendor lock-in enostaven. In vprasanje kolk bo kaj aftermarketa, sploh ce bodo baterije in motorji tako tesno povezani kot so pri Teslah.
Ne vem kako bi baterije menjal, če so v podvozju. tesla ima v celotnem podvozju baterije, da lahko dosega malo višji domet. Ne moreš podvozja menjat.
Poenoteni USB polnilni kabli za mobije so bistveno olajšali nekatere situacije.
A potrebovali smo 25 let. če je nekoč baterija v mobilniku dejansko zdržala 1 teden uporabe sedaj zdrži mogoče 2 dni, če se imenuje apple pa 1 dan. pa še powerbank moraš zraven nosit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Kolikorat si v CRT monitorju zamenjal crknjeno katodno cev?
Q.E.D.
P.S. na aftermarketu ne boš kupu noname čajniz fejk ponaredka ampak rabljeno original zadevo.
Đižs, dej se rajš vzdrži komentiranja.
Kako lahko primerjaš nekaj kar ima dva velikostna razreda nižjo nakupno ceno?
Razen če si mislil tiste prve CRT-je, ki so stali toliko kot avto. Ker tam se je pa menjalo in popravljalo _VSE_.
bambam20 ::
Zato, da boš lahko čez 10 let, ko ti bo baterija krepnila, lahko kupil aftermarket baterijo, ki bo kompatibilna s tvojim avtom, in ne boš zaklenjen na proizvajalca avtomobila, ki ti bo želel zaračunat večkratnik vrednosti avtomobila za novo baterijo.
Boš pripravljen odštet 10 jurjev za baterijo? Dvomim.
J.McLane ::
Če krepne baterija je to podobno kot če ti danes zariba motor, nekateri bodo to šli popravljat s kakšno razbitino, drugi bodo avto prodali, drugi bodo na servisu kupili nov motor ...
Popolnoma isto je z baterijo v EV, to ni tank za gorivo ampak srce električnega pogona, tako kot bencinski ali dizelski motor.
Popolnoma isto je z baterijo v EV, to ni tank za gorivo ampak srce električnega pogona, tako kot bencinski ali dizelski motor.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Torej ko ti v avtu crkne akumulator in mašina ne vžge več, greš na odpad in kupiš drug 10 let star akumulator?
Ne vem zate, jaz grem na odpad in vzamem prvo mašino, ki jo najdem da vžge, sej je vse isto, sej je vse ICE.
SimplyMiha ::
Baterija je potrošni del. Se pravi da je Teslin dizajn, ki onemogoča menjavo baterije, popolnoma zgrešen?
Renault že ima izmenljive baterije za svoje električne avte. Ni čudno, da se jih proda več kot Tesle.
Renault že ima izmenljive baterije za svoje električne avte. Ni čudno, da se jih proda več kot Tesle.
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
govorimo o bateriji. Kolikokrat si v stenski uri zamenjal baterijo? Kolikokrat pa mehanizem?
Ne, ne govorimo o bateriji (stenske ure).
Govorimo o najbolj ključnem kosu EV, ki pogojuje *čisto vse* v tem EVju.
To je BS.
Ta kos pogojuje samo doseg in peak moč.
In _NIČESAR_ drugega.
In če danes lahko vgradim v vozilo nek XYZ pogonski sklop in vgradim 500L posodo za gorivo v prtljažnik, zakaj ne bi smel čez deset let vržt v avto neke ČingČong UltraFireReady baterije, ki bi mi nudila dupli doseg za par tisočakov, namesto da skašljam proizvajalcu polovico nakupne cene za isto sranje?
Sicer jaz sem za free market, naj vsaka firma dela kar hoče, če bodo kupci nezadovoljni s takim pristopom, potem bodo šli drugam.
Problem je samo, da se večina ljudi ne zaveda, da je baterija efektivno največji in najdražji kos EV-ja in da zelo verjetno po 10-ih letih ne bo več v najboljšem stanju. Saj tudi sedaj 10 let stara vozila niso vedno v dobrem stanju, a tipično se da naslednjih 5-10 let prebroditi z relativno majhnim vložkom glede na nakupno ceno (10-20% je že zelo veliko).
Recimo, kot primer, za moj hobi projekt obnavljam 12 let star avto, ki je nov stal 50k+ EUR in me je komplet obnova motorja, podvozja in menjalnika prišla cca 5k EUR (novi bati, turbina, deli avtomatskega menjalnika, 3/4 podvozja, ipd ...). Čaka me še obnova notranjosti (cca 2k EUR), nove xenonke (1k EUR) ter ličarski posegi (1k EUR). Torej bom za ~20% cene spravil avto v stanje kot iz tovarne, in bo imel pred seboj še 10 let delovanja, če se bo zanj kolikor toliko redno skrbelo.
Nikec3 ::
To, da je Zoe predviden za zamenjavo baterije je posledica njegove hibe. Baterije v EV-jih se ne bodo menjavale, oziroma se bodo menjavale toliko kot se danes menjujejo ICE motorji. Kdo misli drugače, nima realne slike kaj baterija v EV-ju sploh je.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
ginekk ::
Saj bomo imeli aftermarket baterije in serviserje za njih tudi. In bodo ponujali garancijo za vgrajen OEM del in tudi delo samo. Enako kot zdaj. Tudi baterij ne bodo nujno izdelovali proizvajali avtomobilov, zna bit da bo na voljo identičen OEM del, enako kot zdaj dobiš identičen ojačevalnik zavorne sile v drugi škatli.
A ni še nihče od vas - tistih ki jim elektrika ni tuja - zamenjal celic v kakšni bateriji prenosnika? Jaz sem bil v to celo primoran ker originala več ni bilo za dobit.
A ni še nihče od vas - tistih ki jim elektrika ni tuja - zamenjal celic v kakšni bateriji prenosnika? Jaz sem bil v to celo primoran ker originala več ni bilo za dobit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
nejcek74 ::
To, da je Zoe predviden za zamenjavo baterije je posledica njegove hibe. Baterije v EV-jih se ne bodo menjavale, oziroma se bodo menjavale toliko kot se danes menjujejo ICE motorji. Kdo misli drugače, nima realne slike kaj baterija v EV-ju sploh je.
Motorni sklop ali deli tega je v ICE-jih prav tako potrosni del. In se ga po potrebi zamenja. In sploh ni pretirano drag. Vendar mislim da nisi tega zelel povedat?
Okapi ::
če je nekoč baterija v mobilniku dejansko zdržala 1 teden uporabe sedaj zdrži mogoče 2 dni, če se imenuje apple pa 1 dan. pa še powerbank moraš zraven nosit.Če telefon uporabljaš tako, kot si ga nekoč, zdrži brez problema 3-4 tedne. Xperia je imela (mogoče še ima, ne vem) možnost, da si telefon preklopil v tak "starinski" način (nič interneta, črno-bel zaslon majhne ločljivosti ...) in je zdržala do enega meseca.
WarpedGone ::
No, pa smo še vendo tam ...
Tip ne vem niti, da je baterijo komot odšraufat ven. In vseeno pametuje 100 na uro.
Tip kontrira meni, njegov soborec ki blebeta o svinčenih akumulatorjih ga ne moti splo.
Bebotech. Nepismen.
Baterija je potrošni del. Se pravi da je Teslin dizajn, ki onemogoča menjavo baterije, popolnoma zgrešen?
Tip ne vem niti, da je baterijo komot odšraufat ven. In vseeno pametuje 100 na uro.
Đižs, dej se rajš vzdrži komentiranja. Kako lahko primerjaš nekaj kar ima dva velikostna razreda nižjo nakupno ceno?
Razen če si mislil tiste prve CRT-je, ki so stali toliko kot avto. Ker tam se je pa menjalo in popravljalo _VSE_.
Tip kontrira meni, njegov soborec ki blebeta o svinčenih akumulatorjih ga ne moti splo.
Bebotech. Nepismen.
Zbogom in hvala za vse ribe
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Đižs, dej se rajš vzdrži komentiranja. Kako lahko primerjaš nekaj kar ima dva velikostna razreda nižjo nakupno ceno?
Razen če si mislil tiste prve CRT-je, ki so stali toliko kot avto. Ker tam se je pa menjalo in popravljalo _VSE_.
Tip kontrira meni, njegov soborec ki blebeta o svinčenih akumulatorjih ga ne moti splo.
Bebotech. Nepismen.
To da so drugi budale izpostavljaš ti, meni ni potrebno.
Jaz izpostavljam tvoje zablode.
Ti si osebno tu s tvojim odnosom naredil več hejterjev Tesle, kot bi jih organsko nastalo v naslednjih par desetletjih, ali možda i više.
Daj resno argumentiraj, zakaj je baterija v EV primerljiva s katodno cevjo v CRT-ju, če pa nekaj novo stane 50k enot, drugo pa 500 enot.
Ne rabiš it takoj na žaljivke, če nimaš protiargumenta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
WarpedGone ::
Nič ni primerljiva ... samo nauči se brat: poanta je da NISI menjal izrabljene katodne cevi, niti ne boš menjal izrabljene baterije. Menjal si monitor, in menjal boš cel EV.
Tistih par čudakov, ki pa se jim dalo ubadat z menjavo, bodo v 10 let star avto zmontiral nekaj let staro baterijo. Karkoli drugega ne bo imelo fin. smisla.
Dovolj enostavno napisano al še vedno prezahtevno?
Vsak izgovor je dobr knede?
Če sm js uspel sproducirat kakšnega hejtrja, to o tem hejtrju pove vse, in nič o meni.
Pove, da ga sploh ne zanima kaj je res, pove le da je v svoji bebavosti globoko užaljen.
Poleg neumnosti, ga matra še ego.
I could not care less.
Tistih par čudakov, ki pa se jim dalo ubadat z menjavo, bodo v 10 let star avto zmontiral nekaj let staro baterijo. Karkoli drugega ne bo imelo fin. smisla.
Dovolj enostavno napisano al še vedno prezahtevno?
Ti si osebno tu s tvojim odnosom naredil več hejterjev Tesle,
Vsak izgovor je dobr knede?
Če sm js uspel sproducirat kakšnega hejtrja, to o tem hejtrju pove vse, in nič o meni.
Pove, da ga sploh ne zanima kaj je res, pove le da je v svoji bebavosti globoko užaljen.
Poleg neumnosti, ga matra še ego.
I could not care less.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
SimplyMiha ::
Opa, ranjen ponos. Ima kdo prvo pomoč? 1/2 model Tesle S? Mogoče Elonovo figurico?
Še kar noče priznati, da je njegova analogija z katodno cevjo popolnoma mimo. To niso več jabolka in hruške, to je že v teritoriju jabolk in ledvičnih kamnov.
Še kar noče priznati, da je njegova analogija z katodno cevjo popolnoma mimo. To niso več jabolka in hruške, to je že v teritoriju jabolk in ledvičnih kamnov.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Električni konektor baterije zabetonira max napetost, max tok, predvideno število "replug eventov", ki jih mora zdržat.
Ne bi bil prvi konektor, ki bi ga standardizirali in 'omejili' in marsikaj se da zabetonirati z dovolj rezerve, da ne bo imel nihce tezav. Ampak je potrebno pogledati malenkost izza svojega plota.
WarpedGone je izjavil:
Protokol zabetonira fičr set, ki ga baterija lahko podpira, enako električni protokol ipd.
No, kot nekdo, ki vsake tolk casa zdizajnira kak protokol ali dva, ti lahko povem, da properly zdizajnirani protokoli znajo predvideti kje je 'room for expansion' in ne omejujejo nikogar. Tako lahko neka X komponenta pove strezniku katere featurje podpira in se potem zmenita kako bosta delala, ce sploh bosta.
WarpedGone je izjavil:
Pod črto je tole jokcanje o standardih hinavska zahteva po kastraciji vodilnega, zato da bi capljači zadaj ne zgledali tako abotno nesposobni.
Pod crto ti ne ves kako delujejo standardi in protokoli in ker so izumrli prakticno vsi proprietary protokoli za komunikacijo med racunalniki se lahko dandanes ti usajas o hinavskih kastracijah in te lahko vsi beremo.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Nič ni primerljiva ... samo nauči se brat: poanta je da NISI menjal izrabljene katodne cevi, niti ne boš menjal izrabljene baterije. Menjal si monitor, in menjal boš cel EV.
Tistih par čudakov, ki pa se jim dalo ubadat z menjavo, bodo v 10 let star avto zmontiral nekaj let staro baterijo. Karkoli drugega ne bo imelo fin. smisla.
Se pravi bodo EVji toliko spremenili nacin uporabe avtomobilov, da bodo ljudje po desetih letih pri avtomobilu z iztroseno baterijo avto zapeljali v graben in kupili novega? Ker bo ceneje kupiti nov avto za sto jurjev, kot zamenjati deset let staro baterijo? Namrec, sedaj je dostikrat v avtu ceneje zamenjati menjalnik, servo volan, sklopko, ... kot pa kupiti nov avto.
Ce so elektricni avtomobili tako superiorni in vzdrzljivejsi kot ICEji, potem je ena izmed vecjih neumnosti to, da ga zavrzes po tem, ko se iztrosi edini del, ki se prakticno lahko iztrosi.
energetik ::
Kdo pravi, da se baterije v Tesli ne da enostavno zamenjat? Če se ne motim, se jo samo odšraufa s podna in to je to. Ni treba glih podret pol avta za to.
Kdo si bo baterijo menjal, si bo pa vsak naredil svojo računico.
Kdo si bo baterijo menjal, si bo pa vsak naredil svojo računico.
bambam20 ::
Kdo pravi, da se baterije v Tesli ne da enostavno zamenjat? Če se ne motim, se jo samo odšraufa s podna in to je to. Ni treba glih podret pol avta za to.
Kdo si bo baterijo menjal, si bo pa vsak naredil svojo računico.
ja seveda. Samo odvijačiš jo iz podna. Matr ste tle komiki. To je za 5 minut dela. Res. Tesla nima v planu menjave baterije.
Računico je potrebno naredit prej in ne ko je že vse prepozno. Bi rad videl junaka, ki bo za novo baterijo dal 10 jurjev!
Kako jo boš odvijačil,če je celotna površina ena velika baterija.
Kaj bi ti odvijačil?
Eni se obnašate, kot da še niste videli, kako je setavljeno podvozje od Tesle.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Carjou ()
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Nič ni primerljiva ... samo nauči se brat: poanta je da NISI menjal izrabljene katodne cevi, niti ne boš menjal izrabljene baterije. Menjal si monitor, in menjal boš cel EV.
Tistih par čudakov, ki pa se jim dalo ubadat z menjavo, bodo v 10 let star avto zmontiral nekaj let staro baterijo. Karkoli drugega ne bo imelo fin. smisla.
Dovolj enostavno napisano al še vedno prezahtevno?
Ti si osebno tu s tvojim odnosom naredil več hejterjev Tesle,
Vsak izgovor je dobr knede?
Če sm js uspel sproducirat kakšnega hejtrja, to o tem hejtrju pove vse, in nič o meni.
Pove, da ga sploh ne zanima kaj je res, pove le da je v svoji bebavosti globoko užaljen.
Poleg neumnosti, ga matra še ego.
I could not care less.
Ok.
Ti si rekel da je dejstvo, da se pri CRT-jih ni menjalo katodne cevi, QED za dejstvo, da se pri EV-jih ne bo menjalo baterije.
To pomeni, da si to izenačil, kot praviš, da finančno ne bo imelo smisla.
Torej, z drugimi besedami želiš povedati, da bo resell value 10 let starega EV-ja totalno v riti?
Ker druge opcije ne vidim.
Pa še to mi lahko poveš. Ali bi popravil nekaj kar je stalo 5 EUR, če bi te stalo popravilo 2 EUR?
Kaj pa naslednji velikostni razredi (50/20, 500/200, ...)?
Kje bi se ustavil (če bi se sploh)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
WarpedGone ::
Js pravim da v 5 jurjev vredno 10 let staro kanto od avta ne bom šel šraufat nove mašine za 5 jurjev.
Tvojega ja, mojega ne.
Torej, z drugimi besedami želiš povedati, da bo resell value 10 let starega EV-ja totalno v riti?
Tvojega ja, mojega ne.
Zbogom in hvala za vse ribe
bambam20 ::
WarpedGone je izjavil:
Js pravim da v 5 jurjev vredno 10 let staro kanto od avta ne bom šel šraufat nove mašine za 5 jurjev.
Torej, z drugimi besedami želiš povedati, da bo resell value 10 let starega EV-ja totalno v riti?
Tvojega ja, mojega ne.
ZDaj tega ne počnemo. Vozimo po 10 let stare kante in ne delamo generalk. Ne moreš met vsega. Poceni vožnjo pa večne baterije. Vmes ti bo pa še elektro motor crknil. Samo ti kot bogataš boš pač šel po novega za 40 jurjev. Večina to ni sposobna.
pegasus ::
WarpedGone ::
V praksi je čezdalje bolj ignoriran.
Model S je bil zasnovan povsem pripravljen na hitri swapping.
Pol so nardil tist testni projekt, ki je pokazu da je teorija neki, praksa pa neki druzga.
Pol so dodal tist titanov ščit, ki mal prekriva baterijo in pomeni neki dodatnih šraufov če hočeš menjat baterijo. V Model 3 šraufi niso več le pod vozilom ampak je treba že blazine na zadnjih sedežih dvigovat, da prideš do vijakov baterije.
V praksi se swap zgodi samo na servisu.
Model S je bil zasnovan povsem pripravljen na hitri swapping.
Pol so nardil tist testni projekt, ki je pokazu da je teorija neki, praksa pa neki druzga.
Pol so dodal tist titanov ščit, ki mal prekriva baterijo in pomeni neki dodatnih šraufov če hočeš menjat baterijo. V Model 3 šraufi niso več le pod vozilom ampak je treba že blazine na zadnjih sedežih dvigovat, da prideš do vijakov baterije.
V praksi se swap zgodi samo na servisu.
Zbogom in hvala za vse ribe