» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
488 / 1223
»»

hojnikb ::

In other words, ko bodo EVji standard, 1k beaterji praktično nebodo več obstajal.

ginekk je izjavil:

Saj bomo imeli aftermarket baterije in serviserje za njih tudi. In bodo ponujali garancijo za vgrajen OEM del in tudi delo samo. Enako kot zdaj. Tudi baterij ne bodo nujno izdelovali proizvajali avtomobilov, zna bit da bo na voljo identičen OEM del, enako kot zdaj dobiš identičen ojačevalnik zavorne sile v drugi škatli.

A ni še nihče od vas - tistih ki jim elektrika ni tuja - zamenjal celic v kakšni bateriji prenosnika? Jaz sem bil v to celo primoran ker originala več ni bilo za dobit.

Good luck with that. TO je še šlo v starejših prenosnikih, kjer celice niso bile spakirane na milimeter. Danes ko so pa celice tako spakirane da ti spot weld ne uide (če jih hočeš noter spravit) pa ti kjub temu stvar nič ne nuca, ker se polnilna elektronika zabricka, ko celice padejo enkrat pod določeno napetost.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Magic1 ::

Nova teslina baterija še desetletje ne bo stala pod 10k€. Kdo bo vrgel toliko denarja v 10 let star avto, da zamenja eno stvar?
Magic

Tody ::

Tisti ki bo hotel imeti vedno 100% delujoco zadevo, ostali bomo pa shajal z 80%

BRBR ::

Tody je izjavil:

Tisti ki bo hotel imeti vedno 100% delujoco zadevo, ostali bomo pa shajal z 80%


A to je fakt - 80% po 10 letih ?
Če je manj, je to stvar garancije ?

J.McLane ::

Garancija krije različno pri vsaki znamki, ponavadi garantirajo 70% kapacitete.

Ne razumem pa zakaj nekateri sklepate, da je garancija in življenska doba eno in isto. Življensko dobo bo pokazal edino čas in bo tako kot pri klasičnih vozilih zelo odvisna od znamke do znamke in modela do modela.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

Življensko dobo bo pokazal edino čas in bo tako kot pri klasičnih vozilih zelo odvisna od znamke do znamke in modela do modela.


Zakaj pa potem ze dans poslusamo kako se v deset let starem avtu ne bo splacal baterije menjat? :)

J.McLane ::

Ne vem vprašaj tiste, ki to pišejo. Drugače je pa v Slo eden uspešno zamenjal baterijo v Leafu 2011, mislim da po 200k km za nekih 6k eur, če se ne motim. To je torej primer za avto in letnik, ki je najbolj popluvan glede življenske dobe. V 7 letih upam da so se kaj naučili in da ne bo tako tudi v novem.

Še ena stvar, pri PHEV garancije na kapaciteto ni, navaden hibrid deluje normalno s samo 50% kapacitete, potem se počasi začne poznati na porabi. PHEV bo tako proti koncu življenske dobe vedno bolj postajal navaden HEV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Zakaj pa potem ze dans poslusamo kako se v deset let starem avtu ne bo splacal baterije menjat? :)

Ker že dans poslušamo kako boš moral v 10 let starem avtu fuuuuuuuul plačat za novo baterijo.
Kar je debilizem. Kdo užaljen? Sorry but not sorry. Je pač debilizem.

A to je fakt - 80% po 10 letih ?
Če je manj, je to stvar garancije ?

Nobenga druzga fakta ni, kot takšna in drugačna statistika.
Eni izkušnje z laptopi in gsmi v 100% aplicirajo na vse avte, kako bo baterija čez par let crknila. Drugi garancijo enačijo z življensko dobo in se derejo, da bo treba čez 8 let dat 20 jurjev za novo baterijo. Tretji palamudijo kako je problem štekar in protokol,da ne bodo mogl zamenjat s čipšit kitajskim ponaredkom, četrti pa hvalijo random čipšit EV kako da pa sedaj so končno zares poštimal baterije da ne bodo v parih letih pod 70% nazivne kapacitete.

Pod črto so od prvega do zadnjega vsi skupaj samo uporabni idioti, ki med ljudmi brezplačno širijo strah pred novim in s tem podaljšujejo življenje množičnim zastrupljevalcem.

Podatki o dejanskem obnašanju baterij so tam zunaj.
Komot je ugotovit, da se različne baterije v različnih EV obnašajo različno.
Ja, v Teslah se dobro držijo, v Leafih in Kiah Soul pa izpod vsake kritike.

Kdor misli kontrirat s primeri, ko so v teslah zamenjal baterijo - oprosti, si še en juzful idiot, ki ni sposoben razumet kaj sploh blebeta.

Ker so mi presvetle inteligence prepovedale sodelovat v temi o Tesla 3, bom to nalimal semle... splošno rajanje je kako tesla zamuja: Potrdili so cilj 2,5k/w konec marca in 5k/w konec junija. To še vedno pomeni okrog 150.000 Modelov 3 letos. Kar pomeni več kot povojitev skupne proizvodnje od lani na letos.

Ampak seveda, juzful idioti ne razumejo globalne slike, njim je pomebno kako se je havba zvila ko se je prej gor usedu nek drug juzful idiot, kako elon laže ker stvari trajajo dlje kot bi si želel.

Če pa izpostaviš kakšno nekonsistenco v tem kozlanju, si pa fanboj in prevarant.

Idiokracija ni pesimističn film ampak optimističen. Samo v ogledalo se poglejte.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Ti si vsa svoja ogledala že zdavnaj stran vrgel.;((

hojnikb ::

splošno rajanje je kako tesla zamuja: Potrdili so cilj 2,5k/w konec marca in 5k/w konec junija. To še vedno pomeni okrog 150.000 Modelov 3 letos. Kar pomeni več kot povojitev skupne proizvodnje od lani na letos.

Kolikrat so ze potrdil ta cilj, 5x ?

I believe it when i see it. Vse ostalo je pa prazno nabijanje, pa naj bo iz tvojih ust ali Musku.
#brezpodpisa

Okapi ::

V resničnem življenju bodo srečni, če bodo naredili 100.000 trojk letos. Kar pomeni, da bo warpijev "early 2019" sčasoma postal "late 2019", dobil ga bo pa 2020.

hojnikb ::

In potem bo v warpijevem slovarju 2020 po novem 2018 >:D
#brezpodpisa

frudi ::

V bistvu so omilili napovedi za 2500/w in 5000/w. Še v prejšnjem poročilu so zapisali, da "pričakujejo" 2500/w konec Q1 in 5000/w konec Q2, v tem zadnjem pa so besedilo spremenili, da sedaj "ciljajo" te številke. Hkrati pa so po novem dodali še par odstavkov, kako je zaradi preteklih problemov težko karkoli natančno napovedati. Dejansko so si v naprej pripravili teren za izgovore v naslednjem poročilu, ko bo treba razložit, zakaj niso dosegli napovedi.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

VW je 10 let lagal, da ŽE dela cisti dizel pa Slovenci niso imeli in še zmeraj nimajo takega problema z njim kot s Teslo.

Okapi ::

Kje vidiš koga, ki ima kakšen problem s Teslo?

nevone ::

ki med ljudmi brezplačno širijo strah pred novim in s tem podaljšujejo življenje množičnim zastrupljevalcem.


Tale izjava ni ravno odraz kakšne visoke inteligence.

Avtomobili na bencin tako malo onesnažujejo okolje, da je to zanemarljivo glede na vse pluse, ki jih imajo. Sploh so pa tudi avti na bencin vedno bolj čisti, s CO2 pa itak ni nič narobe.

Jaz nimam nič proti električnim avtomobilom pravzaprav, se mi pa zdi, da tole demoniziranje ICE mašin, kako da onesnažujejo je zgolj poceni in populističen PR. Ni ravno višek inteligence.

Ampak je pač tako, da če se hoče prodreti z elektičnimi avtomobili, morajo nekateri kupiti električnega namesto bencinskega. Da pa bi zato morala industrija ICE avtomobilov kar crkniti, pa ni nobenega razloga.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

telexdell ::

nevone je izjavil:



...Avtomobili na bencin tako malo onesnažujejo okolje, da je to zanemarljivo glede na vse pluse, ki jih imajo. Sploh so pa tudi avti na bencin vedno bolj čisti, s CO2 pa itak ni nič narobe...

Ta je pa skoraj enaka kot tisti vic o kapljici bencina (Koliko stane kapljica bencina? Nič. Dobro, pol pa mi ga nakapajte 50 l.). En avtomobil zares pretirano ne obremenjuje okolje, milijoni avtomobilov, še posebej skoncentriranih na majhnem območju (npr. mestna jedra) so pa povsem druga pesem. Tudi s CO2 v zmernih količinah ni nič narobe. Problem pa je, če se ga v ozračje spuščamo krepko več, kot pa ga je rastlinje sposobno predelati.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

hojnikb ::

Najprej izgnat dizlske tovornjake, lokomotiva itd, potem pa bencinske avtomobile.
#brezpodpisa

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Pod črto so od prvega do zadnjega vsi skupaj samo uporabni idioti, ki med ljudmi brezplačno širijo strah pred novim in s tem podaljšujejo življenje množičnim zastrupljevalcem.


Ce se ze celo zivljenje ne vozis s kolesom je bolje, da se vzdrzis taksnih opazk. :)

Magic1 ::

Zakaj strašimo s ceno manjave stare baterije? Zato ker ni nikjer realnega podatka kako se obnesejo baterije na dolgi rok. Vse kar imamo je graf kakšnih 100 primerkov Tesel, ki so prišle nekje 100-200kkm. V Sloveniji je skoraj nemogoče dobit rabljenega dizla pod 200kkm četudi je samo par let star. Torej lahko sklepamo, da so trenutni Teslini vozniki bolj nedeljski. Vemo da se baterije kvarijo tako z uporabo, kot z staranjem. Poglejte telefone in laptope, kako se baterije obnesejo na srednje dolgi rok.
Pri baterijah je še en velik problem. Bolj ko ji kapaciteta upada, bolj je tokovno obremenjana, kar ima posledico še hitrejšo degredacijo. Torej se je nesmiselno tolažit, da se boš dolgo okoli vozil z baterijo, ki ima le še 40% kapacitete.
Še enkrat, nisem proti EVjem. Se je pa treba zavedat, da ne bo EV nikoli tako poceni(sploh rabljeni), kot so trenutne klasike. Veliko manj ljudi si bo lahko privoščilo avto, če bo klasika prepovedana. Mogoče se vam to zdi dobro, kakšnih 50% ljudi bo pa zelo močno občutilo posledice. Ni brez razloga 50% avtov starih čez 10 let.
Magic

WarpedGone ::

Sign of things to come ... BMW axes M3 early over emissions
High performance sedan killed off because it doesn't meet new EU emission regs; M4 with same problem will be tweaked to live on


According to the German car maker, to pass the new Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) its 317kW/550Nm 3.0-litre twin-turbo straight-six petrol would need to be re-engineered for a new particulate filter to be fitted.


Trajektorija je jasna: cena nekaterih EV gre dol, cena ICE gre gor.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

https://www.bloomberg.com/gadfly/articl...

The 18.9 percent headline margin for the automotive business was weak. Yet even that owed a lot to Tesla selling the largest slug of zero-emission vehicle credits for any quarter ever (see this for a detailed explanation).

Mi lahko nekdo razloži, zakaj Tesli skozi leta tako pada marža? Je to že krivda Modela 3? Ker ni mi logično, da bi se jim ob pocenitvah baterij nižala marža za Model S in X.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

Nikec3 je izjavil:

https://www.bloomberg.com/gadfly/articl...

The 18.9 percent headline margin for the automotive business was weak. Yet even that owed a lot to Tesla selling the largest slug of zero-emission vehicle credits for any quarter ever (see this for a detailed explanation).

Mi lahko nekdo razloži, zakaj Tesli skozi leta tako pada marža? Je to že krivda Modela 3? Ker ni mi logično, da bi se jim ob pocenitvah baterij nižala marža za Model S in X.

Deloma je kriv Model 3, sploh sedaj na začetku proizvodnje, deloma pa to, da proizvodnja S in X že lep čas presega povpraševanje, zaradi česar so se Tesli skozi prejšnja četrtletja v inventarju kopičili tisoči izdelanih a neprodanih S in X. Zadnji dve četrtletji so z agresivnimi popusti in znižanjem proizvodnje novih S in X uspeli precej znižati inventar, zaradi česar so tudi dosegli rekordno prodajo v zadnjih dveh četrtletjih. Ampak s popusti pač pride tudi nižja marža.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

VaeVictis ::

Zanimiva zadeva, koliko je pa res, pa naj vsak sam presodi...

How is Tesla's self-driving car technology compared to the ones of other companies?

Matt Wasserman:

According to the numbers submitted to the California DMV for autonomous driving miles from December, 2016 to November, 2017 Tesla doesn't have an autonomous driving program. 0 miles driven by Tesla cars autonomously in California last year.

Either Tesla is testing autonomous driving in California illegally or they aren't testing it at all.

Numbers we actually have, as opposed to hype delivered on investor calls and Twitter, say Tesla is dead last in autonomous driving technology.



ps: Morda pa so samo stari podatki...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

Nikec3 ::

Meni tudi ni jasno, kaj se dogaja s Teslo glede avtonomnosti. Nobenih oprijemljivih novic ni bilo že kako leto.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hojnikb ::

pa kjub temu prodajajo paket za 5k ;)
#brezpodpisa

frudi ::

1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

>> Either Tesla is testing autonomous driving in California illegally or they aren't testing it at all.

... or they aren't testing it at all IN CALIFORNIA.
1. obstaja svet izven kalifornije
2. po celem svetu se vozi cca 100.000 vozil, ki odločitve algoritmov primerjajo z odločitvami voznika
3. you don't know what you don't know

Elon še vedno trdi:
- v roku 3 do 6 mestu bo transamerican drive
- max nekaj mesecev kasneje bo stvar v vseh 100.000 vozilih

Seveda, laže...
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

Elon še vedno trdi:
- v roku 3 do 6 mestu bo transamerican drive
- max nekaj mesecev kasneje bo stvar v vseh 100.000 vozilih

Seveda, laže...

Seveda Musk še nikoli ni lagal, da bo nekaj na voljo v 3 do 6 mesecih.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

Počasi jim postaja jasno, da je lažje priti na Mars kot narediti avto, ki bi mu zaupal, da bo otroke varno pripeljal v šolo. Samo na glas tega še nočejo priznati.

Weymo ima na avtih za 150 jurjev elektronske opreme, pa so še daleč od polne samovoznosti. Eno posredovanje na 8000 km se sicer sliši dobro, ampak brez posredovanja bi se v večini teh primerov končalo z nesrečo, ena nesreča na 10.000 km je pa absolutno preveč, tudi če bi številka veljala za vse pogoje in mestno vožnjo.

WarpedGone ::

>> Seveda Musk še nikoli ni lagal, da bo nekaj na voljo v 3 do 6 mesecih.
V svoji zboljenosti si Musku pripisal jasnovidnost... ni iskreno govoril o tem kaj se bo zgodilo.

>> Weymo ima na avtih za 150 jurjev elektronske opreme, pa so še daleč od polne samovoznosti.

Kaj koristi "polna samovoznost" ki košta 150 jurjev elektronske opreme?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

V petih letih je amortizirana, če jo uporabljaš namesto poklicnega voznika.

WarpedGone ::

Kdo je torej target market?
Uber? Še kdo?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

V razvitem svetu je nekaj milijonov taksijev, tovornjakov, avtobusov ... In nekaj milijonov ljudi, ki si lastnega šoferja ne morejo privoščit, robotskega za 150 jurjev pa bi si.

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

>> Seveda Musk še nikoli ni lagal, da bo nekaj na voljo v 3 do 6 mesecih.
V svoji zboljenosti si Musku pripisal jasnovidnost... ni iskreno govoril o tem kaj se bo zgodilo.

3 months maybe, 6 months definitely.

Nobenih če-jev in mogoče-jev za teh 6 mesecev. Zagotovo. To je Musk obljubljal pred dobrim letom dni, kot odgovor na vprašanje, kdaj bodo na voljo prve funkcionalnosti full self driving paketa. Januarja lansko leto, ko je prekleto dobro vedel, v kakšnem obupno razsutem stanju je bilo takratno stanje AP razvoja. Kar pomeni, da je lagal.

Edina alternativna razlaga je, da je tako nesposoben kot menedžer, da ne ve, kaj se sploh dogaja v njegovi lastni firmi z razvojem praktično njihovega najbolj opevanega projekta.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

Čisto mogoče je, da mu podrejeni lažejo, oziroma prikrivajo dejansko stanje, ker se pač bojijo za službo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

frudi ::

To potem absolutno spada pod 'nesposoben menedžer'.

In če je to res, potem je iz istega razloga tudi ta nova napoved za transameriško furo čez 3 do 6 mesecev vredna prav enako, kot tista za prve fsd funkcionalnosti, točno nič.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

Tudi če bi jo danes (uspešno) odpeljali, ne pomeni čisto nič, razen reklamnega učinka na vrednost delnic.

V ZDA afaik še ni niti enega testnega avta na cesti brez voznika (ali stalnega daljinskega nadzora), ki bi v sili posredoval. Trajalo bo vsaj par let testiranja avtov, v katerih dejansko ne bo voznika, preden bo sploh mogoče pomisliti na to, da bodo dovolili množično rabo takšnih avtov. Če bo šlo vse po sreči in ne bodo v tem času nobenega povozili.

Po mojem sploh nihče dobro ne ve, kako bi se tak avto dejansko obnašal v prometu. A bi se v primeru težav varno ustavil, prižgal varnostne luči in poklical na pomoč. Kaj naredi tak avto, če se v križišču vanj nekdo zaleti od zadaj, ali če se sam zaleti v nekoga, ki ga je izsiljeval. Kaj naredi pri vključevanju na prednostno cesto, če je na njej gost promet? Bo kar čakal 3-4 ure, če se ga nihče ne bo usmilil in spustil naprej?

Jaz sem še vedno precej prepričan, da avti še dvajset let ne bodo smeli sami voziti po javnih cestah. Enkrat okoli 2025 bodo mogoče, če bo šlo vse po sreči, dovolili konvoje tovornjakov, z voznikom v prvem vozilu. V tem času bodo verjetno tudi dovolili, da vozniku osebnega avta ne bo treba ves čas držati volana v rokah in bo lahko med vožnjo počel kaj drugega, moral pa bo imeti vozniški izpit in biti trezen. Ampak od tu do avta brez voznika je večji preskok, kot si očitno večina predstavlja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

nevone ::

Ampak od tu do avta brez voznika je večji preskok, kot si očitno večina predstavlja.


Ja, ker za AI-jem ne znamo sobivati. To za nas sicer ni noben plus, ker si tako pljuvamo v lastno skeldo.

Samovozeči avto ne bo zloben, zato nesreč iz tega naslova ne bo. In če jih ne bo iz tega naslova, jih bo v resnici zelo malo.

Samovozeč avto ne izgublja pozornosti in ne divja iz objestnosti, kakor to počnejo ljudje.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Okapi ::

Ima pa druge pomanjkljivosti, ki vplivajo na njegovo varnost. Je sicer čisto res, da določeno oviro predstavljamo tudi ljudje, ker od robota zahtevamo vsaj 3x večjo zanesljivost in varnost kot od človeka. Kombinacija obojega pa pomeni tistih 20 let, kolikor bo še treba čakati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

nevone ::

Edina resna ovira so nepredvidene okvare. Ampak imamo že veliko izkušenj in zadevo se da narediti precej varno, kljub temu, da lahko pride do okvare, ker se večino okvar lahko predvidi in sistem temu prilagodi.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

borut_p ::

Trenutno vozim avto z radarskim tempomatom. Malo prsi snegec, senzor dobi gor malo snega in ze vse crkne. Se navaden tempomat ne morem potem zalaufat. Tak da ... se dalec do resne uporabe (vsaj v slo)

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Po mojem sploh nihče dobro ne ve, kako bi se tak avto dejansko obnašal v prometu. A bi se v primeru težav varno ustavil, prižgal varnostne luči in poklical na pomoč. Kaj naredi tak avto, če se v križišču vanj nekdo zaleti od zadaj, ali če se sam zaleti v nekoga, ki ga je izsiljeval. Kaj naredi pri vključevanju na prednostno cesto, če je na njej gost promet? Bo kar čakal 3-4 ure, če se ga nihče ne bo usmilil in spustil naprej?


Saj taksnih situacij je se polno, vendar bo treba v neki tocki rect, da so stvari good enough in spustiti taksne avtomobile na cesto, ker bo tista samovozljivost odtehtala nevsecnosti v taksnih primerih. Vprasanje samo kdaj bo to.

J.McLane ::

borut_p je izjavil:

Trenutno vozim avto z radarskim tempomatom. Malo prsi snegec, senzor dobi gor malo snega in ze vse crkne. Se navaden tempomat ne morem potem zalaufat. Tak da ... se dalec do resne uporabe (vsaj v slo)


Kater avto? Si siguren da se ne da uporabljat klasičnega tempomata, navodila za uporabo si prebral?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Okapi je izjavil:

Po mojem sploh nihče dobro ne ve, kako bi se tak avto dejansko obnašal v prometu. A bi se v primeru težav varno ustavil, prižgal varnostne luči in poklical na pomoč. Kaj naredi tak avto, če se v križišču vanj nekdo zaleti od zadaj, ali če se sam zaleti v nekoga, ki ga je izsiljeval. Kaj naredi pri vključevanju na prednostno cesto, če je na njej gost promet? Bo kar čakal 3-4 ure, če se ga nihče ne bo usmilil in spustil naprej?


Saj taksnih situacij je se polno, vendar bo treba v neki tocki rect, da so stvari good enough in spustiti taksne avtomobile na cesto, ker bo tista samovozljivost odtehtala nevsecnosti v taksnih primerih. Vprasanje samo kdaj bo to.

Tam nekje do 2040, ampak ne pred 2030.;)

nevone ::

Tam nekje do 2040, ampak ne pred 2030.


Ja, morda. Saj nekateri pravijo nikoli ne bo, drugi jutri bo, razvoj pa terja svoj čas.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

WarpedGone ::

Zanimivo ... evropska komisija kapira, evropska avtoindustrija mal manj:
Für Elektroautos: EU-Kommission: Wir brauchen 10 Riesen-Batteriefabriken
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Ja, vemo, kako se običajno konča, ko se država začne vmešavati v gospodarstvo in poslovanje zasebnih podjetij.

pegasus ::

Ja, vemo ... postane svetovna velesila, tako kot npr. Kitajska.
««
488 / 1223
»»