» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
469 / 1180
»»

WarpedGone ::

Vseeno mislim, da se bo iz teh poletnih viškov nekdaj v prihodnosti skušalo "kuhati" tako ali drugačno sintetično gorivo za kurjenje pozimi.

V pomanjkanju boljših idej je to lahko čist dobra ideja, edina težava je v "kaj točno bi to lahko bilo".
Pumpanje vode na vrh hriba? Šlepanje vagonov svinca na vrh hriba? Kuhanje oglikovodikov? Mogoče redukcija aluminija/xyz v Alu/xyz-Air baterije?
Kandidatov je vrh glave dovolj.
Zbogom in hvala za vse ribe

darksamurai ::

Okapi je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Povprecno letno obsevanje je napacna stevilka s katero se operira. Pa niti ne vem katera bi bila prava. Problem je predvsem v tem, da poletnih presezkov ne mores shraniti za zimo.

A lahk zato pokuris manj premoga poleti in ga prisparas za zimo? Verjetno. Hidro elektrarne imajo lahko poleti problem z vodostaji zato vprasanje, ce lahko pri njih kaj prisparas.
Premog vsekakor prišparaš - natanko toliko ga prihraniš, kolikor elektrike dobiš od sonca, namesto iz premoga. Hidroelektrarne pač delajo, kar delajo, na bilanco sonce/premog ne vplivajo.


Vse lepo in prav, če bi bil strošek izgradnje 0€ in strošek obratovanja odvisen samo od količine proizvedene energije. Graditi dve elektrarni, da vsaka deluje samo polovico časa ni ravno dobra rešitev.

WarpedGone ::

Graditi dve elektrarni, da vsaka deluje samo polovico časa ni ravno dobra rešitev.

Povprečni delovni čas:
- plinskih elektrarn je 25%
- hidroelektrarn je 50%
- termoelektrarn je 70%
- NE je 98%

Kolk časa neki dela je v bistvu precej mal pomembno, šteje EUR/kWh, kjer pa so solarne elektrarne ponekod že pred *vsem* ostalim, drugje pa še bodo. So edina tehnologija kateri cena drastično upada in bo še, vse ostalo je že v konstantni oz. se bo še podražilo.

In ko se reši glavni problem solarnih elektrarn - neprimernost za iz-rok-v-usta i.e. rešeno hranjenen električne energije, nenadoma povsem uporabna postane tudi veterna energija, ki gre s sončno zelo dobro skupaj. Zelo redko sta hkrati sonce in veter na max, pogoste je en na max takrat ko je drugi na min.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

V pomanjkanju boljših idej je to lahko čist dobra ideja, edina težava je v "kaj točno bi to lahko bilo".
Sam sem pred leti fantaziral o krepko izolirani jami vode, kakih 100 kubikov, ki bi jo skozi vse leto grel in skozi hladen del leta iz nje s toplotno črpalko črpal toploto ven. Low tech, pokrije osnovne eksistencialne potrebe (spanje na toplem pozimi). Prihrani strošek in izpuste ogrevanja :)
Elektrika je bolj zanimiv izziv. Primitivne baterije se sicer da skuhati doma, a niso preveč praktične. Če živiš v kakem bregu ob potoku, je verjetno žepna črpalna HE najboljša izbira. A to je kar velik "če" ...

WarpedGone ::

ki bi jo skozi vse leto grel in skozi hladen del leta iz nje s toplotno črpalko črpal toploto ven

Za ogrevanje?
Hudič je v detajlih ... neki so alge, izločanje kamna, ki baše vse skup itd, izolacija, ...

Recmo da segreješ na kakih 80oC in ohladiš na kakih 10oC, oz. 70K deltaT.
Voda drži 4,2kJ/kgK, tak hranilink pa kakih 30 GJ oz. 8300 kWh.

To je manj (in težje, večje) kot 40 teslinih PowerPack-ov (210kWh in 1600kg na kos).
Shranjevanje energije v toploti ali "gravitaciji" vode je že manj gosto, kot shranjevanje današnjih v baterijah.
Oglaševana cena powerpacka je $250/kWh, teh 40 pride neki čez $2M.
Velik denarja, nebi pa upal stavit da je možno postavit ekvivalentni vodni hranilik z vsemi izolacijami, toplotnimi črpalkami, generatorji, ipd. za bistveno manj denarja.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Ja, detajli so zanimivi, a uglavnem vsi rešljivi, ker je to vseeno znana tehnologija. Praktično bazenska tehnika ... in luknja velikosti ene gradbene jame za bajto. Še najboljš, če kar pod temelji novogradnje to narediš :)
Poleg tega je vsa ta tehnika razumljiva povprečni kmečki pameti, kar se mi zdi v današnjem svetu velik plus. Sodeč po temah na tem forumu elektriko razen izšolanih štromarjev večina ljudi še vedno dojema kot hudičevo, bogokletno silo, ki se ji je najbolje na daleč izogniti ...

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Odlično, iz "premalo sončne energije" smo prišli na "pol leta jo je več kot dovolj, pol leta jo je premalo".


Nevem kdo je trdil, da je premalo sonca. Sonca je v povprecju dovolj. Ampak bolj kot se oddaljujes od ekvatorja vecji problem imas s tem, da ga je samo v povprecju dovolj. In soncno energijo je kr tezko shranjevati, na zalost. Trenutno je najboljsi nacin, da se jo shranjuje kar v omrezje. Kar pa niti ni shranjevanje.

WarpedGone je izjavil:

Najprej pa se je znebit miselnosti iz-rok-v-usta. Sončno energijo filaš najprej v stacionarno baterijo. In z baterijo napajaš porabnike.
Kolk mora bit baterija velika je stvar statistike.


Pod pogojem, da na dan ne porabis vec kot 13kWh je dovolj ze Teslin PowerWall potem moras pa samo se toliko panelov zmontirati, da lahko to napolnis cez dan. Lani je bilo v januarju obsevanje 36kW/m2 in 16 dni v mesecu je bilo obsevanja manj kot 1kW/m2 na dan. Z 20% izkoristkom panela je to 1kWh na dan, ce je dan dolg 5 ur.

Realno gledano bo poraba elektrike za avto bolj v rangu 7kWh, tako ti tudi v najhujsi zimi zadostujejo paneli z 11kW in ti se nekaj elektrike ostane za porabo v gospodinjstvu.

PowerWall + 11kW solarna elektrarna je pa ze investicija med 15.000 in 20.000 EUR.

Magic1 ::

Sploh ni potrebe brskat po detailih, stvar že v osnovi finančno pade. Dobro izolirana jama in sončne celice za ogrevanje le tega stane daleč preveč. Izoliraš hišo in uporabljaš TČ pa je zadeva v vseh smislih dosti boljša.
Magic

WarpedGone ::

Ja, detajli so zanimivi, a uglavnem vsi rešljivi,

Itak ... znaš ocenit kolk energije bi ušlo ob uporabi klasične normalno drage izolacije?

Js te 'kmečke' cifre vlačm not ravno zato, ker so neintuitivno majhne v primerjavi z energijo shranjeno v današnjih baterijah.
Recimo kolk energije je 'shranjene' v 100 tonskem vagonu na vrhu 1km visokega hriba?
mgh => 1 GJ... tretjina več kot v enem PowerPacku, ki dolgočasno stoji v kevdru poleg omare s starimi oblekami.

V primerjavi z baterijami je edini impresivni način shranjevanja baterije še boljše baterije (npr zgoraj omenjenji AluAir s 1,3kWh/kg, kakih 8x več kot obstoječi PowerPack).
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Izračune sem delal pred dobrim desetletjem, dve selitvi nazaj, pojma nimam, kje so zdaj. Zadeva je izvedljiva energijsko in finančno.

BigWhale ::

Bazen vode je neprakticen ze iz vidika vzdrzevanja. Ena klet PoweWallow je mnogokrat lazja za vzdrzevanje in imas precej manj dela z njimi. Ce kak crkne, poklices Teslo in ti ga zamenjajo. Ce ti bazen spusti sred zime, mas pa en kup problemov.

Okapi ::

pegasus je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

V pomanjkanju boljših idej je to lahko čist dobra ideja, edina težava je v "kaj točno bi to lahko bilo".
Sam sem pred leti fantaziral o krepko izolirani jami vode, kakih 100 kubikov, ki bi jo skozi vse leto grel in skozi hladen del leta iz nje s toplotno črpalko črpal toploto ven.
Samo 3-4 km globoko vrtino moraš narediti, in skoznjo pognati vodo, pa ti ne bo treba nič greti, ne poleti, ne pozimi.;)

hojnikb ::

a na les smo pa cist pozabl ? ni najbol ekolosko, je pa z nekaj iznajdsljivosti dalec najcenejse ogrevanje.
#brezpodpisa

Okapi ::

Imaš prav, tudi na les lahko predelaš avto. Evo enega jugota.

telexdell ::

J.McLane je izjavil:

Vem, ampak če jo odklopiš to škodi denarnici.

Vseeno mislim, da se bo iz teh poletnih viškov nekdaj v prihodnosti skušalo "kuhati" tako ali drugačno sintetično gorivo za kurjenje pozimi.

Denarnici škodi tudi solata, katero branjevka ne proda na tržnici, pa kruh kateri se ne proda, pa... Je pač potrebno to vzeti v zakup.
Drugače pa- visoka proizvodnja panelov je med 11 in 14 uro v poletnem obdobju. Takrat so vodostaji običajno nizki. Ker ima vsaka hidroelektrarna za sabo jez lahko v obdobju teh konic proizvodnje iz SE vodo akumulira. Prav tako bo z rastjo elektrifikacije prometa rasel trg rabljenih baterij. 70-80% kapaciteta baterije ti mogoče ne bo dovolj za potrebe vožnje, ob primerno nizki ceni pa bi nakup nekaj takšnih baterij lahko akumuliral viške proizvodnje iz SE. Takšen paket baterij bi lahko služil tudi kot super hitra polnilnica brez potrebe po kablih velikega preseka za transport energije...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

lufthammer ::

Sem slišal zjutraj na 202 in šel pogledat, če je res:
Piffff...

vostok_1 ::

Ko slišiš "Chinese startup" se to običajno prevede v "government money heavily invested in seemingly legit company, with the intent to disrupt western markets".
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Utk ::

Jasno, ampak vsak 10. projekt verjetno uspe, in to na veliko. Sicer so pa tudi vsi drugi proizvajalci enkrat morali dobiti drzavno injekcijo, da so uspeli prezivet, in nastat.

vostok_1 ::

Not the same.

Tesla zaprosi za kak državni kredit, se prijavi na razpis itd.

Na kitajskem je to tko...da partija preuči kaj potrebujejo, pol pa najdejo nekega relativno sposobnega partijca in mu nakažejo kako miljardo, da začne z "startupom".
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Utk ::

Tesla je tu mala riba, mislil sem bolj na vw, renault in podobne, ki so nastali cisto enako kot kitajci. Ali pa japonci, korejci.

vostok_1 ::

True. Vse te industrije so direktena posledica nacionalne politike.

Hell. Nemčija je še dandanes skoraj bičboy VWja
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

lufthammer ::

vostok_1 je izjavil:

Ko slišiš "Chinese startup" se to običajno prevede v "government money heavily invested in seemingly legit company, with the intent to disrupt western markets".

Ah, ni več tko enostavno.

J.McLane ::

OK, tele novice o solid-state baterijah pa sedaj že kar dežujejo, praktično vsi avtomakerji sanjajo o njih, Toyota, BMW, Korejci, VW, Bosch, Dyson...

Tudi za teslo malo dvomim, da bi šla v Semi in Roadster z 200 kWh baterijo, če nebi bili prepričani da bo masa baterij v 2 letih drastično padla, pa ne mislim na tiste 5% ali koliko je že letni napredek, mislim konkretno. Roadster bi z današnjo tehnologijo imel samo baterijo težko ca. 1.6 t, no way da bi dali kaj takega v produkcijo, baterija za 1 MWh Semi bi tehtala 8t, toliko tehta cel dizel vlačilec z dizlom vred.

Kaj skriva prihodnost?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gavran ::

Okapi je izjavil:


Premog vsekakor prišparaš - natanko toliko ga prihraniš, kolikor elektrike dobiš od sonca, namesto iz premoga.


Ne drži, tudi če je elektrike iz panelov preveč, moraš premog kuriti na tehnološkem minimumu (cca 40%) ker sonca pač ponoči ni, termoelektrarna pa za zagon porabi mnogo preveč časa, da bi jo vsak večer (in ob pooblačitvah) prižigali in zvečer ali razjasnitvah ugašali. Se pa da to s plinskimi, ki pa imajo daleč predrag energent, da bi se to splačalo.

WarpedGone je izjavil:

Vseeno mislim, da se bo iz teh poletnih viškov nekdaj v prihodnosti skušalo "kuhati" tako ali drugačno sintetično gorivo za kurjenje pozimi.

V pomanjkanju boljših idej je to lahko čist dobra ideja, edina težava je v "kaj točno bi to lahko bilo".
Pumpanje vode na vrh hriba? Šlepanje vagonov svinca na vrh hriba? Kuhanje oglikovodikov? Mogoče redukcija aluminija/xyz v Alu/xyz-Air baterije?
Kandidatov je vrh glave dovolj.


http://www.eu.mhps.com/en/power-to-fuel...

Veliko dela je še potrebnega za spodoben izkoristek, potem pa si lahko tisto vizijo o elektromobilnosti nekdo vtakne v ...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gavran ()

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

bambam20 ::

J.McLane ::

Gavran je izjavil:


Ne drži, tudi če je elektrike iz panelov preveč, moraš premog kuriti na tehnološkem minimumu (cca 40%) ker sonca pač ponoči ni, termoelektrarna pa za zagon porabi mnogo preveč časa, da bi jo vsak večer (in ob pooblačitvah) prižigali in zvečer ali razjasnitvah ugašali. Se pa da to s plinskimi, ki pa imajo daleč predrag energent, da bi se to splačalo


Plinske elektrarne dosegajo 60% izkoristek, na premog samo 40%, zato ne moreš gledati gole cene energenta, potem so še CO2 kuponi, ki malo bolj udarijo premog kot plin. Poleg tega, kot ugotavljaš se za prilagajanje porabe premog ne splača ker porabiš preveč za "prosti tek".

Danes lahko dnevna nihanja gladiš s hidro, sezonska pa s termo od tega je lahko tudi nekaj biomase.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

J.McLane ::

TribesMan je izjavil:



BMW je letos prodal 100k EV in PHEV, ni slabo za nekoga, ki bo v parih letih kao crknil:
https://www.press.bmwgroup.com/global/a...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Kolk od tega je EVjev?
Zbogom in hvala za vse ribe

billy ::

Trenutno je PHEV bolj zanimiv, kot EV. PHEV so neka trenutna stopnja, EV je pa samo za frike in točno določen spekter ljudi, manj kot % bi rekel.

WarpedGone ::

Ti bom pomagal:
Fully electric vehicles represent only a minority of those 100,000 "electrified cars" since the German automaker disclosed having sold 28,040 units of the BMW i3 as of the end of last month.

Tudi fičalnik je bil electrfied. Pa polnilec za akumulator si lahk tut s sabo vozu.

Trenutno je PHEV bolj zanimiv, kot EV.

Zakaj?
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:


Trenutno je PHEV bolj zanimiv, kot EV.

Zakaj?

Ker se Nemci po nemških avtocetah nočejo voziti 90km/h, kot večina Tesl ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

billy ::

In ker ni primerne infrastrukture, niti modelov, ki bi bili zanimivi kot EV.

Kateri BMW je pure EV, razen i3?

WarpedGone ::

>> Kateri BMW je pure EV, razen i3?
Noben, pa še i3 je v 3/4 primerkov hibriden.

>> In ker ni primerne infrastrukture, niti modelov, ki bi bili zanimivi kot EV.
Jo bo prinesel dedek mraz ali bo treba šafle v roke in jo zgradit.

Ena firma to kapira, drugi čakajo dedka mraza in se delajo da so hibridi neki fajnga. So bli, leta 2000.
Zbogom in hvala za vse ribe

NikolormousB ::

Ena firma to kapira


Več firm kapira. Renault Nissan kot market leader sigurno. Pa GM tudi začenja kapirat.

fikus_ ::

W1, vse lepo in prav, da si za EV, ampak moti me to, da poveličuješ Teslo, v nič pa daješ vse druge!

V tem primeru BMW. V BMW-ju bolj trezno razmišljajo o EV kot Musk, predvsem pa so izpolnili dano besedo!

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Ti bom pomagal:
Fully electric vehicles represent only a minority of those 100,000 "electrified cars" since the German automaker disclosed having sold 28,040 units of the BMW i3 as of the end of last month.

Tudi fičalnik je bil electrfied. Pa polnilec za akumulator si lahk tut s sabo vozu.


Ne, ni bil, nehi.

WarpedGone je izjavil:


Trenutno je PHEV bolj zanimiv, kot EV.

Zakaj?


Zato, ker so ljudje 'navajeni', da se lahko iz Ljubljane v Hamburg pripeljejo z enim postankom na pumpi k traja manj kot deset minut. In na to so navajeni ceprav se nikol niso tega pocel. Eni drugi so pa navajeni na to, da se lahko skor cel mesec vozijo z enim tankom goriva.

S stalisca industrije je pa to ok zato, ker imajo se eno vmesno postajo pred EVji. Bistveno manj problemov z dobavo baterij, ker jih ne potrebujejo toliko. Hkrati pa zadostijo prakticno vsem novim uredbam glede emisij avtomobilov in so za naslednjih deset let dobri. V desetih letih pa lahko postavijo tudi svojo tovarno baterij, ce ne bo vmes kdo drug jih zacel masovno proizvajati.

kow ::

Ker je zima, sem ponovno ugotovil, da me pri mojem starem bencinarju moti, da tezko ocenim kdaj moram iti na bencinsko crpalko.
Mi sveti lucka 80 km, koliko bencina se imam v rezervoarju? Za 40 ali 80 km? Ni enostavno oceniti. Domnevam, da bo pri elektricnem avtomobilu informacija natancejsa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Ena firma to kapira, drugi čakajo dedka mraza in se delajo da so hibridi neki fajnga. So bli, leta 2000.


Oh, bollocks! Nehi no. Tesla je to mogoce kapirala deset let nazaj, ko drugi res se niso. Bolt je ze skoraj ujel prodajo Modela S v ZDA. V Evropi je Tesla redko kje na prvih mestih po prodajnih stevilkah. Leaf, Zoe in i3 ga prehitevajo. V Nemciji so prodali trikrat toliko eGolfov kot Modelov S.

EVje so zacel kupovati tudi tisti, ki jim je 100 jurjev prevec za avto. EVje so zacel kupovati revezi. Tesla je skalo prikotalila na vrh hriba in jo potisnila cez vrh in zdaj se po drugi strani kotali dol.

Invictus ::

kow je izjavil:

Ker je zima, sem ponovno ugotovil, da me pri mojem starem bencinarju moti, da tezko ocenim kdaj moram iti na bencinsko crpalko.
Mi sveti lucka 80 km, koliko bencina se imam v rezervoarju? Za 40 ali 80 km? Ni enostavno oceniti. Domnevam, da bo pri elektricnem avtomobilu informacija natancejsa.

Zato obstaja lučka... Takrat...

Ko meni začne računalnik kazati, da lahko prevozim še 0km, to pomeni 30km... Pač rezerva za hude čase...

Računalnik bo za baterije dajala podobne vrednosti... Nekaj rezerve, ki se ne prikaže za hude čase...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

billy ::

WarpedGone je izjavil:



>> In ker ni primerne infrastrukture, niti modelov, ki bi bili zanimivi kot EV.
Jo bo prinesel dedek mraz ali bo treba šafle v roke in jo zgradit.

Ena firma to kapira, drugi čakajo dedka mraza in se delajo da so hibridi neki fajnga. So bli, leta 2000.


To pa zato, ker pač ni primerne infrastrukture, ki bi podpirala 100% EV vozila.

Za švabe mora obstajati: vsake 50km na AC DC polnilnica 500kW moči, vsaj. Da bo gospod lahko nafilal to čas posla in ne čakal kot čeh pol ure.

In ker tega do zdaj še ni, imajo pač PHEV. Verjemi pa, ko bo to na voljo, bo švabi izpljulnil 100% EV "v nekaj mesecih".

kow ::

Poanto lucke vidim, samo da ne zaspis in popolnoma pozabis na rezervoar. Ko se enkrat prizge in jo opazis - je popolnoma neuporabna.
V glavi imas itak ze poracunano koliko priblizno se lahko naredis. Problematicno je pozimi, ker ce vozis z lucko kaksen teden, tezko ocenis koliko si goriva si porabil (sploh pri kratkih razdaljah), ker je veliko odvisno od zunanje temperature.

WarpedGone ::

BigWhale:
V Nemciji so prodali trikrat toliko eGolfov kot Modelov S.

To pomeni samo to, da je eGolf totalna katastrofa, ti pa še vedno ne veš kaj blebetaš.
Običajno razmerje prodaje 100k EUR in 30k EUR ICE vozil je vsaj 1:10, če ne 1:20 ali bliže 1:50 pri posebej popularnih 30k EUR vrednih vozilih.

Bolt je ze skoraj ujel prodajo Modela S v ZDA.

Biciklov se proda še več kot Boltov, še več ljudi pa hodi peš. Skapiraj koncept cenovnega ranga in se potem usajaj.
Še enkrat, avto za 100k se prodaja bolje kot avto za 30k in ti temu rečeš da je kanta 30k uspeh ker "je že skoraj ujel".
Ko se bo prodajal v 10x večji nakladi kot Model S, bo komaj splezal na normalen nivo, uspeh bo ko bo faktor bliže 20x več.

Al hočeš morda rečt da so razni mercedesi S, A8, bmwjeve sedmice totaln polom, ker se prodajajo v cifrah 50 do 100 manjših kot zadeve za 30 jurjev?

Osnove ...

W1, vse lepo in prav, da si za EV, ampak moti me to, da poveličuješ Teslo, v nič pa daješ vse druge!
V tem primeru BMW. V BMW-ju bolj trezno razmišljajo o EV kot Musk, predvsem pa so izpolnili dano besedo!

Ja, mene tut moti da *ni enega starega*

Verjemi pa, ko bo to na voljo, bo švabi izpljulnil 100% EV "v nekaj mesecih".

A verjet da morm to?
Kaj ko bi raje pogledal, kaj ti švabi dejansko delajo (ne samo gobcajo)?
"Izpljunili v nekaj mescih praviš"... medtem ko BMW postavlja šolo(!!!) za študij baterij, Bosch pa sanja o letu 2030.

In men očitate, da sm vernik ... za kozlat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

billy ::

Če imajo sedaj PHEV, je korak do 100% samo v nekaj stopinjah.

Samo vprašanje je če imajo interes, z obstoječo tehnologijo torej

NikolormousB ::

Običajno razmerje prodaje 100k EUR in 30k EUR ICE vozil je vsaj 1:10, če ne 1:20 ali bliže 1:50 pri posebej popularnih 30k EUR vrednih vozilih.


Razmerje Bolt : Tesla 3 je kar zanimivo :)

Gregor P ::

kow je izjavil:

Poanto lucke vidim, samo da ne zaspis in popolnoma pozabis na rezervoar. Ko se enkrat prizge in jo opazis - je popolnoma neuporabna.
V glavi imas itak ze poracunano koliko priblizno se lahko naredis. Problematicno je pozimi, ker ce vozis z lucko kaksen teden, tezko ocenis koliko si goriva si porabil (sploh pri kratkih razdaljah), ker je veliko odvisno od zunanje temperature.

Ko se prižge lučka, je pač čas da v kratkem napolniš rezervoar, ne pa da voziš še cel teden in ugibaš, kdaj ti bo zmanjkalo goriva ;(( ... če te pa res zanima, pa imej poleg še 5l kantico v prtljažniku 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Kolk od tega je EVjev?

Vsi.
Electric vehicle @ Wikipedia

Običajno razmerje prodaje 100k EUR in 30k EUR ICE vozil je vsaj 1:10, če ne 1:20 ali bliže 1:50 pri posebej popularnih 30k EUR vrednih vozilih.

Še enkrat, avto za 100k se prodaja bolje kot avto za 30k in ti temu rečeš da je kanta 30k uspeh ker "je že skoraj ujel".

VW proda letno približno milijon golfov. Dvomim, da Tesla proda več.

WarpedGone ::

Če imajo sedaj PHEV, je korak do 100% samo v nekaj stopinjah.

Takšno je pričakovanje neposvečenih v detajle.
Grd detjal je, da je baterijski pogon, ki mora pokrivat 100% potreb avtomobila, čist neki druzga kot baterijski pogon ki vskoči kadar pač lahko, sicer pa se avto zanaša na ICE.
Ko v PHEV baterijski pogon iz kakršnega koli razloga ne more dat iz sebe kar je zahtevano, tega pač ne da. No biggie, bo ICE podelal zadeve.
V EV je baterijski pogon vse kar je in mora pohendlat vse. Čaka vas še mnogo razočaranj ...

VW proda letno približno milijon golfov. Dvomim, da Tesla proda več.

Tistih nekaj deset tisoč eGolfov je točno zato totaln neuspeh oz. neprimerljivo.
Tesla proda več vozil za ~100 jurjev kot VW v kompletu z Audijem in Porschem.

Tule izkazujete fundamentalno nerazumevanje ĚV.
To ni neki druzga kot avtomobil, in vsi EV niso primerljivi med sabo samo zato ker so na štrom.
Med sabo primerljivi avtomobili imajo primerljivo ceno.
eGolfe primerjajte z golfi, Tesle se trenutno lahko primerjajo le z ICE vozili za ~100 jurjev.
Zbogom in hvala za vse ribe

NikolormousB ::

eGolfe primerjajte z golfi, Tesle se trenutno lahko primerjajo le z ICE vozili za ~100 jurjev.


A ne utrujaš ti stalno s tem, da se Tesla ne primerja z električnimi vozili ampak z avtomobili nasploh?

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:


Ko v PHEV baterijsk pogon iz kakršnega koli razloga ne more dat iz sebe kar je zahtevano, tega pač ne da. No biggie, bo ICE podelal zadeve.

Saj zato se kupuje PHEV. Da imaš rezervo, ko zmanjka baterije...

WarpedGone je izjavil:


V EV je baterijski pogon vse kar je in mora pohendlat vse. Čaka vas še mnogo razočaranj ...

Pač daš večjo baterijo in debelejše kable. Ni pene... Bolj razočaran je lastnik EV, ko se sredi poti izprazni baterija. Pri PHEV se vklopi ICE in gremo dalje. Vključno s polnjenjem baterije.

Ni to neka znanost, da ne bi razumeli. Samo zaslepljeni nismo... Kot ti...

Sicer pa, kje je tvoj EV?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
««
469 / 1180
»»