» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
470 / 1223
»»

WarpedGone ::

>> A ne utrujaš ti stalno s tem, da se Tesla ne primerja z električnimi vozili ampak z avtomobili nasploh?


Česa ne razumeš?
Tesla se primerja z avtomobili nasploh v svojem cenovnem rangu.
eGolf se primerja z avtomobili nasploh v svojem cenovnem rangu.
XYZ se primerja z avtomobili nasploh v svojem cenovnem rangu.
...

Sicer pa, kje je tvoj EV?

Tam kjer že zadnjih nekaj let ... Delivery: Late 2018.

Ni to neka znanost, da ne bi razumeli. Samo zaslepljeni nismo... Kot ti...

Niste zaslepljeni ampak ste tako zelo bebavi da ne kapirate da se tole
Bolj razočaran je lastnik EV, ko se sredi poti izprazni baterija.

ne dogaja

Zakaj ne? Ker lastniki EV tipično znajo brat.
Za razliko do vas tule.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

Tesla se primerja z avtomobili nasploh v svojem cenovnem rangu.


V tem pogledu je Tesla precej majhen player. Mercedes je samo v Evropi samo E klase lani prodal 100.000 kosov.

jernejl ::

NikolormousB je izjavil:

Tesla se primerja z avtomobili nasploh v svojem cenovnem rangu.


V tem pogledu je Tesla precej majhen player. Mercedes je samo v Evropi samo E klase lani prodal 100.000 kosov.

Tudi pri prodaji v cenovnem razredu ~30.000€ je Tesla totalen polom proti ostalim proizvajalcem.

T-h-o-r ::

kam bomo hranili ponucane baterije
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

J.McLane ::

Še enkrat, po svetu se proda 70+ milijona vozil, tudi če je samo 10% teh kupcev pripravljeno živeti z EV je to ogromna rast in potencial, ampak verjeti v to da je EV najboljša izbira že za 50% trga je mimo.
Nič čudnega ni v tem da neka Toyota, ki naredi skoraj 15% vseh novih vozil na planetu pač ne more narediti direkt vse 100% BEV, ker trga danes enostavno nebi bilo. Zato odločitev, da bodo delali vse možne variante pogonov sploh ni slaba, z leti pač delež posameznega pogona prilagajaš trenutnim trendom.

PHEV je odličen za prehod ljudi, ki kolebajo o EV pogonu, polniš ga lahko na navadni 10A vtičnici tudi če boš naslednji dan naredil 100+ km, ali če ti ponoči ven vrže varovalko in avto ne bo napolnjen, pač bo to nek test za vsakega posameznika, ki ni 100% prepričan v BEV. Bolj sem mnenja, da bodo imeli velike probleme tisti veliki proizvajalci, ki mislijo PHEV kar preskočit (VW?).

Za našo hišo vem da je na zgornji meji sposobnosti polnit 3 EVje kot je danes avtov pri hiši, ker nam v hudi zimi TČ kuri tudi do 100 kWh dnevno, težko bi potem obesil še 3x16A porabnike za tri EVje na tak priključek. To torej pomeni obvezna nadgradnja priključne moči, koliko hiš bo sploh imelo to možnost, pa če je problem že ena hiša kaj bo šele z bloki. Lahko je sedaj primerjat prodajo v 100k € rangu, kjer imajo kupci vso potrebno infrastrukturo že doma ali jo lahko enostavno kupijo, ko pa greš enkrat v nižji cenovni rang bo pa BEV kupcev kar naenkrat zmanjkalo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

billy ::

WarpedGone je izjavil:


Grd detjal je, da je baterijski pogon, ki mora pokrivat 100% potreb avtomobila, čist neki druzga kot baterijski pogon ki vskoči kadar pač lahko, sicer pa se avto zanaša na ICE.
Ko v PHEV baterijski pogon iz kakršnega koli razloga ne more dat iz sebe kar je zahtevano, tega pač ne da. No biggie, bo ICE podelal zadeve.
V EV je baterijski pogon vse kar je in mora pohendlat vse. Čaka vas še mnogo razočaranj ...


PHEV ima povečini EV kot glavni pogon, ICE je samo tam, da generira elektriko in fila baterijo. Volt ima tako 2 x EV, prvi EV je pogonski, drugi EV deluje kot generator, katerega žene ICE.

Ti bolj opisuješ hibride, klasične.

NikolormousB ::

Tudi pri prodaji v cenovnem razredu ~30.000€ je Tesla totalen polom proti ostalim proizvajalcem.


Ja, tudi, če gledaš samo EV v tem rangu cca. 30 jurjev je Tesla polom.

WarpedGone ::

Ja, tudi, če gledaš samo EV v tem rangu cca. 30 jurjev je Tesla polom.


Še večji polom so v rangu 10 jurjev, nobenga niso prodal!
Ne dosegate minimalnih standardov za smiselno debato ... troli,debili,bedaki,idioti? Pick yourself.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: borisk ()

DamijanD ::

kow je izjavil:

Ker je zima, sem ponovno ugotovil, da me pri mojem starem bencinarju moti, da tezko ocenim kdaj moram iti na bencinsko crpalko.
Mi sveti lucka 80 km, koliko bencina se imam v rezervoarju? Za 40 ali 80 km? Ni enostavno oceniti. Domnevam, da bo pri elektricnem avtomobilu informacija natancejsa.


V bistvu bo še slabše (glede na videe od Bjørn Nyland): Če pustiš ti tak avto pri miru 5 dni, boš imel še ravno toliko bencina. Pri EVju je pa zgodba malo drugačna. Bjorn priporoča vsaj enih 30km ranga rezerve na dan čakanja avtomobila v mrzlih razmerah. Še več - tudi števc - koliko imaš še dosega zgolj "ugiba" koliko daleč se boš v resnici peljal.

J.McLane ::

@W1, Ne ti ne skapčiš, da je trg v rangu 30k EUR lahko zelo zelo drugačen kot tisti v rangu za 100k EUR.

Prvih 500k Model 3 bo Tesla prodala kot vroče žemljice, naslednjih 500 k tudi, kaj pa naslednjih 1 milijon? Bo pa treba že naredit Model Y. Kaj trg nižje od Model 3, Tesla se ga bo otepala še dolgo časa, oni prodajajo tam kjer je konkurenca draga, slaba ali pa je sploh ni. In prav je tako.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

NikolormousB ::

Še večji polom so v rangu 10 jurjev, nobenga niso prodal!


Nisem jaz kriv, da en dinozaver kot je GM kupcem dostavi 3000 Boltov na mesec (ob strmi rasti proizvodnje), med tem, kot Tesla na roke skup zašraufa manj kot 200 kosov.

Tudi, če pustimo ob strani dejstvo, da je Bolt bistveno boljši avto (daljši range, spodobna kvaliteta izdelave in materialov itd).

VaeVictis ::

Kaj se zgodi z EV vozilom, če ga pustiš recimo 6 mesecev na miru, brez da bi ga polnil?

Ali moraš zamenjati baterije?

Pa recimo direkt vprašanje za Teslo, kaj se zgodi, da jo pustiš kak mesec, ko greš na dopust, pozimi na mrzlem, recimo na nekem parkirišču (brez polnjenja)?

Vem, da imajo določene battery drain dnevno, a gre avto v nek shut down mode in ne porablja baterije ali kaj se zgodi?

Ali mora biti ves čas na polnjenju, če se nekaj časa ne voziš s tem vozilom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

vostok_1 ::

Nič dramatičnega se ne zgodi, če je primerno predpripravljena.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

@W1, Ne ti ne skapčiš, da je trg v rangu 30k EUR lahko zelo zelo drugačen kot tisti v rangu za 100k EUR.

Si prepričan da tega js ne kapiram?
Al mogoče tega ne kapirajo osebki ki oponašajo kako bo GM prodal skoraj tolk Boltov kot Tesla MSov?
Al pa da se je v nemčiji prodalo več eGolfov? Si res prepričan da js ne kapiram da gre za različne zadeve?

Sploh vam ni jasno kaj blebetate, samo da se vam zdi da mečete drek v pravo smer (i.e. proti meni) pa sploh ni važno kaj napišete in kolk z napisanem negirate vašega 'soborca'.

Prvih 500k Model 3 bo Tesla prodala kot vroče žemljice, naslednjih 500 k tudi, kaj pa naslednjih 1 milijon? Bo pa treba že naredit Model Y.

Ful problem bo to, ja. Potem ko bodo prodali že milijon vozil bodo moral stuhtat kaj pa sedaj. Ful problem, morm rečt ...

Pravi problem bo, da bo potem ko bodo prodali že 2 milijona M3, čakalna vrsta še vedno dolga milijon oseb...

Kaj trg nižje od Model 3, Tesla se ga bo otepala še dolgo časa, oni prodajajo tam kjer je konkurenca draga, slaba ali pa je sploh ni. In prav je tako

Kot se stvari vrtijo, zgleda da bo ostalo tako - Tesla bo prodajala v segmentih, kjer bodo lahko pobiral mastno maržo.
Suh kruh in drobtine (i.e. rang 20k in nižje) bodo pustili drugim, da se tepejo zanj.
Kolk se Apple sekira da kitajci sestavljajo smartphone za 50 USD? Ne morejo spat zarad tega, vam rečem ...
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

Gregor P je izjavil:

kow je izjavil:

Poanto lucke vidim, samo da ne zaspis in popolnoma pozabis na rezervoar. Ko se enkrat prizge in jo opazis - je popolnoma neuporabna.
V glavi imas itak ze poracunano koliko priblizno se lahko naredis. Problematicno je pozimi, ker ce vozis z lucko kaksen teden, tezko ocenis koliko si goriva si porabil (sploh pri kratkih razdaljah), ker je veliko odvisno od zunanje temperature.

Ko se prižge lučka, je pač čas da v kratkem napolniš rezervoar, ne pa da voziš še cel teden in ugibaš, kdaj ti bo zmanjkalo goriva ;(( ... če te pa res zanima, pa imej poleg še 5l kantico v prtljažniku 8-)


S tem povecas stevilo obiskov bencinske crpalke za 10 odstotkov. Idealno bi polnil cimbolj pri dnu. Je pa res, da to ni ravno optimizacija, ki jo resnicno rabis - obisk crpalke ti vzame dobrih 5 minut.

DamijanD je izjavil:

kow je izjavil:

Ker je zima, sem ponovno ugotovil, da me pri mojem starem bencinarju moti, da tezko ocenim kdaj moram iti na bencinsko crpalko.
Mi sveti lucka 80 km, koliko bencina se imam v rezervoarju? Za 40 ali 80 km? Ni enostavno oceniti. Domnevam, da bo pri elektricnem avtomobilu informacija natancejsa.


V bistvu bo še slabše (glede na videe od Bjørn Nyland): Če pustiš ti tak avto pri miru 5 dni, boš imel še ravno toliko bencina. Pri EVju je pa zgodba malo drugačna. Bjorn priporoča vsaj enih 30km ranga rezerve na dan čakanja avtomobila v mrzlih razmerah. Še več - tudi števc - koliko imaš še dosega zgolj "ugiba" koliko daleč se boš v resnici peljal.


Ce bos pustil avto 5 dni pri miru, bo itak priklopljen na strom. V 10 letih lastnistva, sem samo enkrat pustil avto stati vec kot 5 dni. Na letaliscu - kar danes itak nima vec smisla, ker so shuttli tako poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

NikolormousB ::

Pravi problem bo, da bo potem ko bodo prodali že 2 milijona M3, čakalna vrsta še vedno dolga milijon oseb...


Pravi problem je zdaj, ko je čakalna vrsta dolga 400k oseb, produkcija pa 180 kosov na mesec.


Kot se stvari vrtijo, zgleda da bo ostalo tako - Tesla bo prodajala v segmentih, kjer bodo lahko pobiral mastno maržo.
Suh kruh in drobtine (i.e. rang 20k in nižje) bodo pustili drugim, da se tepejo zanj.


Zaenkrat ni videti, da bi Tesla pobirala mastno maržo.

Močne konkurence v cenovnem rangu okoli 30 jurjev je pa tudi kar nekaj (Bolt in Leaf). Sicer je res da Model 3 v resnici ne bo "okoli 30 jurjev" ampak "okoli 50". Ampak ajde.

frudi ::

lol, Tesla in mastna marža. Tesla je tako katastrofalno slabo voden in organiziran proizvajalec, da še luksuznih avtov za $100k v povprečju niso sposobni razvit, izdelat, prodat in servisirat z dobičkom. Prvo morajo šele dokazati, da so sploh sposobni enkrat priti na zeleno vejo. A se bo to kdaj zgodilo? Dokler je na čelu narcisistični egomanijak, ki se požvižga na takšne dolgočasnosti, kot so poslovni procesi in testiranja, zagotovo ne.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

fikus_ ::

Tesla je dober kandidat za to, da jo nekdo kupi za 1$. Verjetno iz trojice Toyota, GM, VW. Imajo znanje, izkušnje iz EV in kako se jih ne spravlja na trg.

vostok_1 ::

Če Tesla zgine iz trga, bodo klasični proizvajalci imeli v ponudbi zgolj EVje z NiCd baterijami.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Okapi ::

Meni se tudi zdi, da se bo Musk slej ko prej naveličal ukvarjati z raznimi production helli. Enkrat robot za varjenje ne dela dobro, drugič je izmet pri baterijah prevelik, tretjič je kaj narobe z lakirnico ... Pa kupci so tečni, en jamra, ker mu škripa sedež, drugi teži zaradi mehurčka na laku, tretjemu piha pri vratih ... Pa eni birokrati ne dovolijo, da bi lahko voznik spal za volanom, kljub superduper avtopilotu z osmimi kamerami in radarjem.

V eni fazi bo rekel "mission accomplished" in Teslo prodal.

vostok_1 ::

On ima že poln kurac vrjetno. To ni njegova primarna ambicija.
On ima ADD in garantiram, da vse kar je dlje od enega leta brez napredka mu povzroči hude frustracije.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

kow ::

Musk ima cetrtino delnic in ni nor, da bi prodajal po tako nizki ceni. Se vedno je v igri za vsaj 200 milijard.
Velika razlika je, ce pospravi v zep 10 milijard ali 50 milijard dolarjev. Ker on hoce ta denar spumpati v vesolje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

fikus_ ::

Tesla kot firma verjetno ne bo zginila s trga, je pa velika verjetnost, da bo nekdo drug lastnik. Znamke, ki jo pozna cel svet, ne ukineš brez dobrega razloga, četudi renome ni prepričljiv.

WarpedGone ::

>> Tesla je dober kandidat za to, da jo nekdo kupi za 1$.
>> Tesla kot firma verjetno ne bo zginila s trga, je pa velika verjetnost, da bo nekdo drug lastnik. Znamke, ki jo pozna cel svet, ne ukineš brez dobrega razloga, četudi renome ni prepričljiv.

Ljudje si privzemajo pravico, da negirajo samega sebe.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:


Še enkrat, avto za 100k se prodaja bolje kot avto za 30k in ti temu rečeš da je kanta 30k uspeh ker "je že skoraj ujel".
Ko se bo prodajal v 10x večji nakladi kot Model S, bo komaj splezal na normalen nivo, uspeh bo ko bo faktor bliže 20x več.


Ce govorimo o uspehu EVjev in o tem koliko je kaksna firma resna s prodajo in z EVji, potem je potrebno pogledati celotno sliko. Boltov in Voltov se proda toliko kot Modelov S in Modelov X. Isto je z Nissan/Renault koncernom, prodajo vec kot Tesla. Res, da Volt ali pa Outlander nista BEV ampak "samo" PHEV vozili ampak stevilke vseeno niso zanemarljive. Prodaja Evjev narasca in ta podjetja tem trendom zaenkrat uspesno sledijo. A cem se omenit Kitajce? Samo letos so prodali tolk EVjev kot jih Tesla ni nardila od kar obstaja. Ja, vsi kitajci skupaj, jasno. Zgolj za ilustracijo kako resna je Tesla v svojih prodajnih stevilkah.

O neki neresnosti in o tem, da je samo en pravi igralec na trziscu pa lahko trdis samo ti in se kak fanboy. Drugi ne rabijo biti tako 'resni', ker imajo ICE trg dovolj mocan. Ne mudi se jim tako kot se mudi Tesli. A bodo zaradi tega propadli? Mogoce pa kaka firma res propade, ker ne bodo dovolj hitro skocili na EV bandwagon. Trenutno se vecina proizvajalcev pocasi prilagaja trgu in ne zgleda, da bi bili pri tem neuspesni.

Ce bo Tesla prodala 2 miljona M3 in imela se 1mio v cakalni vrsti je to nekaj boljsega kar se lahko zgodi avto industriji nasploh, ne samo Tesli. Bomo videli kako bo.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Bolj razočaran je lastnik EV, ko se sredi poti izprazni baterija.

ne dogaja

Zakaj ne? Ker lastniki EV tipično znajo brat.
Za razliko do vas tule.


Tam si poglej video od unga k mu je Model X reku, da ma se za 14km baterije. Pol se je pa avto tko ustavil, da ga se nalozit ni mogu, ker ni rocne sprostil. :>

Ampak ja, sej mas prav. To se EVjem ne dogaja. Nikol. Ever.

fikus_ ::

"Ljudje si privzemajo pravico, da negirajo samega sebe. "

Bralno razumevanje ti šepa!

Nekdo bo Teslo kupil za 1$, pobral dobre stvari ven, ostalo bo zgodovina skupaj z Muskom kot EV vizionarjem, ki se ni spoznal na proizvodnjo avtomobilov in posledično na finance.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

WarpedGone ::

>> Nekdo bo Teslo kupil za 1$,

Od koga?

>> ki se ni spoznal na proizvodnjo avtomobilov in posledično na finance.

Dej naprej svoje luknje zaflikaj... kako recimo se kupi družbo, ki je že na borzi.

>> Tam si poglej video od unga k mu je Model X reku, da ma se za 14km baterije.

Pismenim je jasno, kaj pomeni 0.3% preostale energije.
Nepismeni se pa odpravite na v hribe.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

W1 sprejmi dejstva, Tesla dela 8000€ izgube na min. Dolgo ne bo šlo tako. Ali bo kdo pošteno podmazal firmo, ali pa bo šlo v stečaj.
Proizvodnja trojke pa je daleč pod obljubami!

hojnikb ::

but but but but but but tesla ne dela izgube, tesla vlaga naprej, zato je izguba !!
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Nobenega 'but' ni tle, realnost produkcije materialnih stvari.

>> W1 sprejmi dejstva, Tesla dela 8000€ izgube na min. Dolgo ne bo šlo tako. Ali bo kdo pošteno podmazal firmo, ali pa bo šlo v stečaj.

:)

>> Proizvodnja trojke pa je daleč pod obljubami!

Samo če verjameš debilnim novinarjem in si še hkrati nepismen in glup.
Če znaš brat in seštet 1 + 1 vidiš, da je proizovdnja točno tam kot je bila napovedana: "production in end 2017"
Ampak ja, svet je poln debilov in idiotov, ki ne znajo brat, še manj seštevat, znajo pa ponavljat debilnosti drugih debilov in se met za strašno pametne.
Zbogom in hvala za vse ribe

NikolormousB ::

Hmm, očitno sem nepismen. Nisem vedel, da 1500 pomeni malo čez 200.

WarpedGone ::

Ja, si. Nepismen namreč. Pismenost je več kot ponavljanje abecede.
Med vsem drugim je na tvoji sliki je beseda "should". Kdaj slišal kaj pomeni "časovni plan"?

Naj mi nekdo nariše prosim, kaj je problem in vso veselje v teh hickupih na poti proti 10k/week?
Je vaša poanta da lažejo in očitno ne bodo nikol splezal tja? Da bodo ostali na nekaj sto mesečno?
Resno verjamete v to? Če ne, kje je težava če pridejo na 10k/w kak mesec kasneje?

Prosim ne blebetat, kako jim bo zmanjkalo denarja. Splezite iz svoje luknje in poglejte kaj se dogaja - folk jim denar meče dobesedeno v glavo.
Samo danes je UPS naroču 125 šleparjev, 2 milijona posojila za dve leti, brez obresti, na lepe oči.
Denar ni resen problem sploh. Vsi proizvodni postopki, mašine, izobraženi ljudje ki z veseljem delajo kar je treba in kakor je treba, to je pravi problem ki zahteva čas.
Zbogom in hvala za vse ribe

NikolormousB ::

Med vsem drugim je na tvoji sliki je beseda "should".


should
??d/Submit
verb
2.
used to indicate what is probable.
"?348 m should be enough to buy him out"


Produkcija 1500 kosov na mesec nikoli ni bila "probable".

hojnikb ::

takeaway je torej to, da muskovim twitom ni kaj prida za verjet.
#brezpodpisa

NikolormousB ::

Naj mi nekdo nariše prosim, kaj je problem in vso veselje v teh hickupih na poti proti 10k/week?


V resnici ni problem. Meni se zdi škoda. Se pa vidi, koliko Tesla resnično obvlada svoj biznis.

GM že lep čas štanca Bolta brez prave motivacije (na ICE avtih zaslužijo veliko več), ki ima za podobno ceno daljši doseg. Tesla pa kljub pol milijona prednaročilom ne spravi skupaj trojke.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Med vsem drugim je na tvoji sliki je beseda "should".


Ja vemo kaj pomeni, 'should' pomeni 'morati'.

As in 'produkcija bi morala biti na 1500'. Sam ni bla. Lahko si brez skrbi, da Musk previdno izbira besede, da se lahko potem ven zvlece, ce se cilji ne uresnicijo. Za hype je to kr precej pomembna zadeva, sej ni Musk edini, k tko govori. :)

SimplyMiha ::

Bi moralo. Morati je 'must'.

bambam20 ::

Vsak dan imajo orjaške izgube. AMpak nima veze. Vsi stojimo v vrsti precenjeno plastic fantastic čudo. Res.
Da ne bo kaj res. Da mam 35 jurjev ne kupim nikol tega polizdelka od Tesle.

To je tako, kot da bi kupil Crockse za 5 jurjev in si rekel, kako imam vrhunsko obutev.

SimplyMiha ::

Ha, če bi imel 35 jurjev, vsekakor ne bi kupil Tesle, pač pa delnice! Tesla je v bistvu razvijalec baterij, čeprav so začeli kot proizvajalec električnih avtov.

hojnikb ::

razvijalec baterij je kvečjemu panasonic, tesla je pakirnica baterij
#brezpodpisa

LuiIII ::

Tesla so jajca od avta za ta denar. Plastik fantastik, pa še ta je bolj tako tako. Da ne govorimo o upravljanju npr. klime,... Za tak denar kot je cena Teslinih avtomobilov, si človek mirno lahko privošči res luksuzen avto, kjer so take "malenkosti" poštimane.

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

Norveška zavira prodajo ICE (davki)in vzpodbuja EV (olajšave), zato je statistična anomalija prodaje EV v svetovnem merilu. In standard imajo višji, zato si lahko privoščijo Tesle.

Utk ::

Če so tako bogati s tako strašnim standardom, zakaj kupujejo avto, ki ga rupsi31 (ki btw nima niti 35 jurjev za avto) ne bi hotel, ker ima preslabo plastiko.

DamijanD ::

Saj (zaenkrat) ne kupujejo trojke...

WarpedGone ::

Glava v pesku do nafte press.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:


Tam kjer že zadnjih nekaj let ... Delivery: Late 2018.

Navijam zate, da ga boš dobil. Ampak malo dvomim...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Če so tako bogati s tako strašnim standardom, zakaj kupujejo avto, ki ga rupsi31 (ki btw nima niti 35 jurjev za avto) ne bi hotel, ker ima preslabo plastiko.

Zato ker so tam, naj me kdo popravi, če se motim, strahovito draga ostala MNZ vozila. Tam je dejansko bolj smotrno kupiti EV, pa še "frajer" si poleg 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Zato ker so tam, naj me kdo popravi, če se motim, strahovito draga ostala MNZ vozila.

Tudi v tej temi sm že pisal konkretne cifre.
Takrat se te niso prijele, zakaj bi se te sedaj?
Si sedaj pametnejši, resnejši, zrelejši?

V božička in ljudi ne verjamem več.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
470 / 1223
»»