» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
445 / 1225
»»

telexdell ::

jest10 je izjavil:

Smo torej vsi za, da na vseh primernih lokacijah postavimo vetrne elektrarne in delovanje TEŠ (4,5,6) furamu na tehnoloških minimumih.

Nimamo dovolj primernih lokacij, da bi TEš 4 furali na minimumu. Kaj šele vse 3:))

se velika večina debaterjev postavlja izrazito proti alternativnim virom (veter, sonce...) in na vse pretege zagovarja TEŠ in JEK(2).

Nismo proti alternitivi. Smo proti neracionalnim predlogom, ki jih ti stresaš po forumu.

Smo torej vsi, da se izgradi čim več sončnih elektrarn in nehamo sanjati o JEK2.

Ne, niso vsi za take gluposti.

In kaj je tehnološki minimum? Sam smatram, da je to tista minimalna moč, katera je v nekem trenutku potrebna za stabilnost omrežja oz. daje toliko kot je razlika med trenutnimi potrebami po energiji in proizvodnjo vseh drugih virov.
Seveda niste proti alternativnim virom ampak ste za ptice, redke trave na vetrnih rebrih, proti subvencijam za SE...

Z zadnjim stavkom pa si povedal vse, pol bom pa spet jaz kriv, da je sploh kdo proti alternativnim virom in to podtikam vam:D:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

jest10 ::

Tehnološki minimum je minimalna moč, ki jo lahko daje elektrarna iz sebe. Pri termo je to ponavadi okoli 40% nazivne moči.


Jp, zadnji stavek pove vse. Primerjava sončnih in nukleark je kapitalna glupost. Zadevi nista zamenljivi med sabo.

BigWhale ::

telexdell je izjavil:


Koliko Vetrnih elektrarn pa imamo pri nas? Kaj je že bili z Volovjim Rebrom in ubogim pticam (očitno le pri nas ptice ne znajo letat, povsod drugje po svetu pa znajo). Če sem si to izmislil in imamo namesto dveh dvesto vetrnih elektrarn, poleg pa intenzivno gradimo še nova polja se iskreno opravičujem.


Nevem kje jih mamo in ne vem zakaj jih ni, a bi moral vedeti? Spet pretepas neke slamnate moze in se izmikas. Povej kje sem trdil, da so solarne ali vetrne elektrarne slaba stvar?

telexdell je izjavil:

Če sem funkcionalno nepismen in sem nič koliko zapisov narobe razumel se iskreno opravičujem. Smo torej vsi, da se izgradi čim več sončnih elektrarn in nehamo sanjati o JEK2.


Jaz sem predvsem zato, da se zadeve pocne smotrno in smiselno. TES6 se mi ne zdi povsem smiselen. JEK2? Odvisno. Solarna elektrarna na moji strehi? No, ta se mi pa zdi trenutno povsem nesmiselna, ce si mal preracunam zadeve. Zal. Pa bi jo v bistvu rad imel ampak bi bila trenutno zgolj predraga igraca.

telexdell je izjavil:

O rasizmu in politiki- če ne sprejemaš dejstev in ne razumeš sarkazma je to tvoj problem in ne moj. Ali ti pač moram verjeti na besedo, da je bil citiran moj zapis rasističen ali pa sem idiot?


So reci na racun katerih se ni ravno pametno saliti. Se pa tvoj sestavek ni bral ravno sarkasticno, zal. :)

telexdell je izjavil:


Da pa boš kdaj kuril nafto v elektrano na naših tleh pa lahko kar sanjaš. Koncentrirane vire zares lahko bolj čistiš a 1 g iz 1 m3 plina nevarne snovi ali 0,01 g iz 100.000 m3 plina na neposredni okolici vira povzroči večjo ali manjšo obremenitev?


Ampak te stevilke si si pa zdaj kar izmislil, mar ne? A si uposteval dejstvo, da imas na tleh lahko bistveno bolj ucinkovito in vecjo cistilno napravo, kot na avtomobilu? :)

TribesMan ::

Beta testing is fun!

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Magic1 ::

telexdell je tako navdušen nad eko obnovljivimi viri, samo kar noče odgovorit na vprašanje, kako se on ogreva.
Magic

BigWhale ::

Nova epizoda Fully Charged:



Predstavitev eGolfa 2017. Vec baterije, vecji range: NEDC 180 milj, WV pravi 124 milj.

telexdell ::

Magic1 je izjavil:

telexdell je tako navdušen nad eko obnovljivimi viri, samo kar noče odgovorit na vprašanje, kako se on ogreva.

Če si me kdaj vprašal sem očitno spregledal.

Ogrevam se s klimami in ko klime ne zmorejo več s kondenzacijskim plinskim kotlom. Tako tam 2/3 energije dobim iz obnovljivih virov, ostalo pa na ekološko manj sporen način.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

telexdell ::

jest10 je izjavil:

Tehnološki minimum je minimalna moč, ki jo lahko daje elektrarna iz sebe. Pri termo je to ponavadi okoli 40% nazivne moči.


Jp, zadnji stavek pove vse. Primerjava sončnih in nukleark je kapitalna glupost. Zadevi nista zamenljivi med sabo.



Kako sedaj, TEŠ 6 lahko spustimo na 40% nazivne moči pa vseskozi jamrate, kako se na da regulirati omrežje, ker se TEŠ ne more prilagajati?

PS- drugače pa je to tema o električnih avtomobilih. Za alternativne vire obstaja posebna tema. Se pa nekaterim očitno dvignejo kocine na vratu, če nekdo omeni kaj drugega kot TEŠ ali JEK.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

Avto za 50 jurjev pa gumijaste stopalke, ... pih, škrtarjo na osnovah...

Zbogom in hvala za vse ribe

Sheteentz ::

a ti bi raje aluminijaste bleščeče z ledicami?

Truga ::

https://arstechnica.com/cars/2017/09/te...

At least two members of the club have received delivery of their cars, and unlike Tesla employees and special friends of the company who have cars, they appear to be under no requirement to keep this info quiet. So far, we've learned a few interesting facts. For instance, the windshield wipers are turned on and off by a stalk like just about every other car on the market, but changing the speed (slow/fast/intermittent) is handled by a menu on the touchscreen. The stalk also does double duty turning on the headlights, and there are no rain sensors for the wipers.

The touchscreen UI really is the only way to interact with every other function, according to owners, even the rear air vents are controlled from up front (although there are USB ports in the back). Rear seat passengers also won't get seat heaters from what we gather--unless Tesla plans to activate them in a later software update--and the steering wheel is not heated either.

The two buttons on the steering wheel do not appear to be user-configurable. Instead, the left button primarily deals with audio functions (scroll up and down for volume, left and right to change track) while the other one is for adjusting the mirrors and steering wheel position while in those menus in the UI. Additionally it appears that as of now, there's no way to tab through a different part of the UI without taking your hands off the steering wheel.

Many of us had assumed that the controls on the wheel would allow the driver to interact with the car's different menus without taking a hand off the wheel, and it's disappointing to hear that this isn't the case. The problem is compounded in this case due to the fact that one needs to interact with a touchscreen that may preclude building up muscle memory, and as of now even changing cruise control speed requires the touchscreen. Human factors are definitely Tesla's weak point compared to the clever engineering that goes into the powertrain, and we hope that some attention is paid to this in a future software update.

Future software updates will also be necessary to add features to the infotainment system, which currently doesn't have the ability to stream FM radio or browse the internet yet. And at least one person is a little sad that there's no physical AM radio


Komaj cakam, da regulatorji prepovejo touchskrine v avtih. To se bere kot naslednji "telefoniranje med voznjo" zajeb, sam da tokrat rabis to delat zato da vozis. lol

WarpedGone ::

a ti bi raje aluminijaste bleščeče z ledicami?

Vprašaj to mavrike, bele kite in podobno inteligenco, ki tule učijo kakšen mora bit avto za 50 jurjev...
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

Lol. True dat.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

a ti bi raje aluminijaste bleščeče z ledicami?

Vprašaj to mavrike, bele kite in podobno inteligenco, ki tule učijo kakšen mora bit avto za 50 jurjev...


Katere gare so tisto tam gori? Btw. sem v eni temi že omenil da imaš tudi pri drugih znamkah avtomobile ki ravno ne upravičujejo svoje cene, razen če so to neka namenska vozila pa tudi tam se pričakuje nekaj dobrega za ta denar. 50 jurjev ni malo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Gregor P ::

Unknown_001 je izjavil:

Katere gare so tisto tam gori?
... in pa koliko so stare. Ker iz slike lahko vidim le, da je očitno nek avtomatik.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

a ti bi raje aluminijaste bleščeče z ledicami?

Vprašaj to mavrike, bele kite in podobno inteligenco, ki tule učijo kakšen mora bit avto za 50 jurjev...


Ce si z belimi kiti mislil mene, pol bi prosil, da vsaj citiras kje sem kogarkoli ucil kako mora zgledati avto za 50 jurjev. Al bos kr tko mal se sproti izmisljeval?

RedDrake ::

Na fotki je Tesla 3, za tiste, ki ne dojamejo.
Je pa "fajn" videt, da je to avto, ki je 100% odvisen od SW-ja za splošno uporabo.
Mam tak občutek, da bom kar lepo ostal na mojih oldtajmerjih z ročnimi kontrolami in, bolj pomembno, kjer se SW spremnija samo s fizičnim priklopm na vozilo.
Ko je vozilo enkrat 24/7 online, potem de-facto nisi več lastnik, ampak samo uporabnik, tako kot pri programski opremi.
Naj grejo nekam v ...

Gregor P ::

RedDrake je izjavil:

Na fotki je Tesla 3, za tiste, ki ne dojamejo.
... resnično ne zgleda kot (del) avto(a) za 50k:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

RedDrake je izjavil:

Na fotki je Tesla 3, za tiste, ki ne dojamejo.


Vemo, ja :)

RedDrake je izjavil:

Ko je vozilo enkrat 24/7 online, potem de-facto nisi več lastnik, ampak samo uporabnik, tako kot pri programski opremi.
Naj grejo nekam v ...


Ce je zame ceneje, potem bi bil jaz rajsi najemnik. Bi pa rad, da je avto meni na voljo, ko si ga zazelim, brez pretirane cakalne dobe. Glavni problem pri sharingu je po mojem samo vzdrzevanje/cistoca. Moj avto ni ravno cist in ker je moj, se ne sekiram zaradi vsake malenkosti, sploh ker velikokrat pridem iz blata/peska v avto in bi se moral komplet preoblect in preobut, ce bi hotel imeti spotless avto. Z najemom se to kr fejst spremeni.

SmeskoSnezak ::

http://www.voznipark.si/carsharing-avan...

Avant2Go, kak vam je to kaj vsec? BigWhale, nekaj zate recimo.
@ Pusti soncu v srce... @

BigWhale ::

SmeskoSnezak je izjavil:

Avant2Go, kak vam je to kaj vsec? BigWhale, nekaj zate recimo.


Sem bil eden izmed prvih uporabnkov in jih se vedno uporabljam. Ce imam namen biti v LJ cel dan, parkiram v BTCju in se potem z njimi vozim okrog po Ljubljani. Je ceneje kot placevati parkiranje v centru.

DamijanD ::

BigWhale je izjavil:

Glavni problem pri sharingu je po mojem samo vzdrzevanje/cistoca. Moj avto ni ravno cist in ker je moj, se ne sekiram zaradi vsake malenkosti, sploh ker velikokrat pridem iz blata/peska v avto in bi se moral komplet preoblect in preobut, ce bi hotel imeti spotless avto. Z najemom se to kr fejst spremeni.

+ Razna šara, ki jo imaš v avtu, ker jo občasno potrebuješ...

Nikec3 ::

Predstavitev eGolfa 2017. Vec baterije, vecji range: NEDC 180 milj

Looool, za konec leta 2017 je tole naravnost smešno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

DamijanD je izjavil:


+ Razna šara, ki jo imaš v avtu, ker jo občasno potrebuješ...


Ja, res je. Sem cisto pozabil. Jaz imam jahalno opremo skoraj vedno v avtu in jo vozim s sabo. Se en minus, ampak tudi to bi se dalo prezivet, ce bi bil najet avto bistveno cenejsi.

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

Predstavitev eGolfa 2017. Vec baterije, vecji range: NEDC 180 milj

Looool, za konec leta 2017 je tole naravnost smešno.


Hm, zakaj? 120 milj dosega, kot ga navaja VW je za mestno vozilo povsem dovolj. Dovolj je tudi za kak nedeljski izlet, ce imas na destinaciji se 'fast charger' je ta izlet komot v krogu 110 milj. To ni tolk zlo zanic.

Sem pa med iskanjem kolk dosega ima Chevy Bolt, nasel tole:

https://www.engadget.com/2017/08/03/che...

Consumer report je delal range test in je Bolt prisel dlje kot Model S 75D.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Nikec3 ::

Hm, zakaj? 120 milj dosega, kot ga navaja VW je za mestno vozilo povsem dovolj.

OK, kaj potem praviš na to da imajo vsi konkurenčni 2017 Modeli več dosega?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

Hm, zakaj? 120 milj dosega, kot ga navaja VW je za mestno vozilo povsem dovolj.

OK, kaj potem praviš na to da imajo vsi konkurenčni 2017 Modeli več dosega?


Leaf in Zoe imata oba zelo podoben doseg. Bolt ima vec dosega ampak ima tudi precej vecjo baterijo.

Mislim, sej nocem hvalit Golfa, ker mi ni bil nikoli vsec. Ampak ne zdi se mi pa tako katastrofalen range, ki ga navajajo.

DamijanD ::

Kot za drugi avto ma čisto dovolj. Za prvi(edini) družinski avto (večina golfov ima IMHO to vlogo) pa še (malo) premalo...

J.McLane ::

Če je govora o dveh avtih v družini ima vsak EV dovolj dosega, debata kaj je prvi in kaj drugi avto je pa brez smisla, bolj je problem kaj je možev in kaj ženin avto, ker če je v voznem parku en EV potem si avtomobila po potrebi menjaš in "tvoj" in "njen" avto ne obstaja več.

Ne vem pa zakaj bi moral biti prvi avto tisti ta večji, a samo zato ker se gre z njim na morje in na druge daljše izlete? V službo vsak dan 70 km in vsak dan prebiti 1,5h v avtu pa ni dovolj dober kriterij za prvi avto?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

eGolf, 136 KM (stara) varianta: MPC 40.298 EUR (vključena DMV in DDV).
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

BigWhale je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

a ti bi raje aluminijaste bleščeče z ledicami?

Vprašaj to mavrike, bele kite in podobno inteligenco, ki tule učijo kakšen mora bit avto za 50 jurjev...


Ce si z belimi kiti mislil mene, pol bi prosil, da vsaj citiras kje sem kogarkoli ucil kako mora zgledati avto za 50 jurjev. Al bos kr tko mal se sproti izmisljeval?


Case 1
Tole opravicevanje taksnih malenkostnih slamparij je ze prav smesno. Tista dva usb porta in zracnika za zadnja dva sedeza izgledata slampasto in ceneno. In kot so ze nekateri drugi pokazali, USB vticnice na zadnjih sedezih niso nic posebnega.


Case 2:
Kakorkoli so ze narjene Tesle, je 'vsi ameriski avti so taki', kr zlo butast izgovor za zanic narjen avto. In tist zadnji del zgleda obupno


Case 3
Tesla pa prodaja avto za 50 jurjev in prodajalec ne ve a avto avtomatske brisalce al ne. :)


Case 4
Ce je to edini user interface, potem je grozen. Majhni gumbi, komplicirane nastavitve in menuji. Za zamenjat radijsko postajo moras trikrat pritisniti. Dvakrat na skrajni desni del ekrana. Predvidevam, da je nekaj teh reci na volanskih 4way switchih. Avtomatski brisalcev trenutno ni. Bomo drzal pesti za OTA update, al neki.

Spodnja vrstica z gumbi je miniaturna, range indikator je ena 12px ikona. Vse skupaj zgleda zelo preprosto in na zalost ceneno. Nekak tko, kot bi se danes hvalil s HTML2 spletno stranjo: zgleda zlo clean, pa animirane gife mamo!


Bodi dovolj, ne bom nadaljeval.
Seveda boš trdil, da to ni "učenje kako mora zgledati avto za 50 jurjev" ampak je samo izražanje osebnih duševnih bolečin al neki.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

https://www.bloomberg.com/gadfly/articl...

The bad news concerns the Model 3, Tesla's cheaper vehicle launched in July. Only 260 of these were made in the third quarter, of which 220 were actually delivered.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Kaj to pomeni?
Resno: kaj iz tega sledi?
Kakšna je košer interpretacija cifre 260 v septembru?

Je kdo sposoben pogledat kje je target?
In razložit kako nekaj mescov plusa/minusa vpliva na ta target?
Bodo prej bankrotiral in targeta ne bo nikoli? Je to košer razumevanje stvari?
Nimajo dovolj mašin, prostora, dobaviteljev za 1000 kosov dnevno?
So problemi takšne sorte, da bodo ostali na 300 kosov mesečno na vekov veke?

Al je samo huronsko veselje, ker zopet niso uspel dosečt lastne ocene idealnega stanja?
1500 je bil plan, če bi šlo vse tipi-topi.
Ker so totalno nesposobni al neki, ni šlo, in smo sedaj ful vesel?

Al kaj je poanta?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jest10 ::

Resno: kaj iz tega sledi?

Da Tesla ni omembe vreden igralec, ker proizvaja vozila v zanemarljivih količinah>:D

WarpedGone ::

Si zmožen sedanjik zamenjat s prihodnjikom?
Al prihodnost tudi v tvojem svetu ne obstaja in je pomembna le sedanjost danes?
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Mogoče zato ker je tak način splavitve modela malo nenaveden? Ostali proizvajalci bi s tistimi prvimi produkcijskimi modeli nekje julija naredili uradno predstavitev in pač oznanili, da bo uradna prodaja stekla npr. novembra, in novembra bi potem res dostavili nekaj tisoč kosov tega modela. Pa taka zgodba je ponavadi za nek low volume avto ki se prodaja po 50k kosov letno, npr. Prius plug-in.

Pri Tesli je pa pomembno, da vemo za vsak njen prdec, ker celotna zgodba sloni na zaupanju delničarjev.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Če to nikogar ne bi zanimalo, ne bi tako delali. Ker ljudi zanima vsak narejen električni avto, bi bli pa neumni, če iz tega ne bi naredili propagande.
Nov 8 cilindrski bmw s 5 sekundami do 100? Koga to briga dokler ga ni v salonu, pa tudi takrat nikogar razen tistih, ki res iščejo tak avto.

lukass ::

WarpedGone je izjavil:

Si zmožen sedanjik zamenjat s prihodnjikom?
Al prihodnost tudi v tvojem svetu ne obstaja in je pomembna le sedanjost danes?

Včasih zaidem v tole temo, zato da se malo nasmejim vašim komentarjem.
Kljub vsemu pa ti lahko z zagotovostjo povem, da v prihodnje ne bo nič drugače kot je sedaj, Tesla bo le še en igralec ki bo poizkušal trgati procente "velikim", spremenilo veliko se ne bo...
Povpraševanje po električni energiji je čedalje večje, kaj to pomeni...? (V trgovini je več povpraševanja po kruhu kot, ga lahko dobavijo, kaj to potem pomeni, kaj bo s ceno?)

Nikec3 ::

1500 je bil plan, če bi šlo vse tipi-topi.
Ker so totalno nesposobni al neki, ni šlo, in smo sedaj ful vesel?

Al kaj je poanta?

Poanta je v tem, da so napovedovali 1500 avtomobilov, naredil jih pa niti 300 niso. Nobene druge poante ni. Odgovorov na tista tvoja vprašanja zgoraj nimam in se niti ne delal, da jih imam.

Povpraševanje po električni energiji je čedalje večje, kaj to pomeni...?

Povpraševanje po električni energiji raste že od začetka in bo raslo še naprej. Cena pa je hkrati (merjeno v kWh na uro dela) tudi padala od začetka dalje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

lukass ::

Nikec3 je izjavil:

1500 je bil plan, če bi šlo vse tipi-topi.
Ker so totalno nesposobni al neki, ni šlo, in smo sedaj ful vesel?

Al kaj je poanta?

Poanta je v tem, da so napovedovali 1500 avtomobilov, naredil jih pa niti 300 niso. Nobene druge poante ni. Odgovorov na tista tvoja vprašanja zgoraj nimam in se niti ne delal, da jih imam.

Povpraševanje po električni energiji je čedalje večje, kaj to pomeni...?

Povpraševanje po električni energiji raste že od začetka in bo raslo še naprej. Cena pa je hkrati (merjeno v kWh na uro dela) tudi padala od začetka dalje.


Poglej si kakšen je trend cene električne energije v EU, cena na trgu narašča....

pegasus ::

Zanimive novice ... Ford ustanavlja interni Team Edison :))

EU poziva k ustanovitvi "baterijskega airbusa" ... Tragikomično, da mora politika porivati industrijo v smer, v katero bi industrija sama morala riniti.

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj to pomeni?
Resno: kaj iz tega sledi?
Kakšna je košer interpretacija cifre 260 v septembru?

Je kdo sposoben pogledat kje je target?
In razložit kako nekaj mescov plusa/minusa vpliva na ta target?
Bodo prej bankrotiral in targeta ne bo nikoli? Je to košer razumevanje stvari?
Nimajo dovolj mašin, prostora, dobaviteljev za 1000 kosov dnevno?
So problemi takšne sorte, da bodo ostali na 300 kosov mesečno na vekov veke?

Al je samo huronsko veselje, ker zopet niso uspel dosečt lastne ocene idealnega stanja?
1500 je bil plan, če bi šlo vse tipi-topi.
Ker so totalno nesposobni al neki, ni šlo, in smo sedaj ful vesel?

Al kaj je poanta?


Koliko časa se bo še verjelo v napovedi "preroka" Muska?

Ali bo Wall Street kaznoval to?

Bodo še lahko dobivali brez problema denar in kredite?

So morda v ozadju kaki večji problemi?

Kako se bodo odzvali potencialni kupci?

Če je "prerok" tako falil napovedi in sedaj govori, da so/bodo problemi rešeni ali laže, potvarja resnico ali pa tokrat res govori resnico!?

ps: Kako bo vse to vplivalo na rezultate v Q3 in kaj bodo ti rezultati pomenili za prihodnost Tesle kot podjetja?

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

https://www.engadget.com/2017/10/02/tes...

Tesla delivered its first batch of Model 3s to their owners at the end of July and production was supposed to steadily ramp up during the following months. Elon Musk predicted that around 100 cars would be produced in August, 1,500 in September and 20,000 in December, with 10,000 cars per week being the production target in 2018. But so far that plan has failed. In a recap on third quarter vehicle production and deliveries, Tesla said that only 260 Model 3s were produced and just 220 were delivered.

hmm ::

Znana je cena novega Leafa v UK: £26,490 Če je to cena brez subvencije, niti ni slabo.

WarpedGone ::

VaeVictis:
Koliko časa se bo še verjelo v napovedi "preroka" Muska?


A tako razumeš inudstrijo in produkcijo materialnih stvari? Prerok, vera, čaranje?
Če se mal potrudiš, je rezultat X, če se fejst potrudiš je rezultat 10 krat X?
Če dost verjameš je pa rezultat lahko 100x?
Če se prav pišeše pa tut 1000x?
Glede na vsa bajanja o velikih in njihovih sposobnosti in pljuvanje čez bedarje je precej očitno, da res tako zanič razumeš stari.

A je res treba razlagat, kaj pomeni tovarna, izdelava materialnih izdelkov?
Kaj pomeni sestavljat izdelek iz 10.000 komponent, ki praktično vsak izvira od drugega dobavitelja na drugem koncu sveta?

Proizvodna linija je postavljenza dimenzionirana za 5000 vozil tedensko, ko bo čisto vsak kos verige deloval kot mora in ne bo treba iskat alternativnih virov ali načinov izdelave ali flikat problemov, ki se pojavijo.

Obstaja anekdota iz časa štarta proizvodnje Model S, ko je celotna linija stala ker je zatajil dobavlitelj USB kablov.
Začasna rešitev? En zaposleni je laufal po veleblagovnicah in kupoval vso razpoložljivo zalogo približno primernih USB kablov, da so lahko dobavili vsaj nekaj vozil.
Potem je zatajil ameriški dobavitelj Contitental gum in so jih z avijoni fural iz Češke, ker so tam najdl nekoga ki je imel v skladišču primerne dimenzije in količine takoj na razpolago.

Ko linija 5k/teden stoji, je proizvodnja nula, tudi če je razlog en klinčev manjkajoči šrauf.
Ko se ta šrauf spravi v red, je proizvodnja lahko 5k/teden. Če ne zataji kdo drug.

Septemberskih 1500 je bil plan če bi vse špilalo kot je bilo treba. Ampak surprise surprise, ni.
Ste že pozabl počasni štart proizovdnje S?
Ste že pozabl počasni štart proizovdnje X?
Danes je prvi na 3k kosov tedensko, drugi pa na 2k kosov tedensko. Nekje blizu maksimuma obstoječe proizvodnje linije.
Tudi model 3 bo splezal na svojih 5k tedensko in nato 10k tedensko čez cca 1 leto.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Model S delajo s 3k kosi tedensko? Resno? torej 150.000 letno? Le kje kopičijo vse te avte, prodajajo jih očitno ne

A to en teden delajo na polno, pa potem dva tedna proizvodnja stoji, pa potem spet en teden na polno ... malo čuden proizvodnji proces.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Seveda boš trdil, da to ni "učenje kako mora zgledati avto za 50 jurjev" ampak je samo izražanje osebnih duševnih bolečin al neki.


Da marsikaj napisanega ne razumes ze vemo. Tisti USB port je slampasto narjen, pa se lahko ti na glavo postavis. Koliksna je cena avtomobila pa nima prav nobene veze. Tako kot ni vazno koliko stane avto, ki ima, vsaj na prvi pogled, zanic user interface. Ampak ja, ti v tem vidis marsikaj, ze vemo.

To, da pa Tesla prodaja avto za ~50 jurjev in da imajo v salonu zaposlenega cloveka, ki ne pozna niti osnov o avtomobilu in ne ve ali ima avto avtomatske brisalce, je pa amatersko in je vredno prav vsake kritike. Po celem svetu so delali hype o Modelu 3 ampak za izobrazbo enega zaposlenega, na dan, ko je prisel ta avto v salon, niso mogli poskrbeti. To je slamparija, ki pa z izgledom avtomobila nima nic. Ti pa kar glej svet s svojimi roznatimi ocali. :)

frudi ::

V resnici sta X in S skupaj na 2k kosov tedensko. WarpedOne in številke pač, ne gredo skupaj.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:


Ko linija 5k/teden stoji, je proizvodnja nula, tudi če je razlog en klinčev manjkajoči šrauf.
Ko se ta šrauf spravi v red, je proizvodnja lahko 5k/teden. Če ne zataji kdo drug.


Ce jim proizodne linije stojijo zaradi takih malenkosti, potem se se na veliko ucijo in se bodo se nekaj casa ucili. S tem ni v bistvu nic narobe je pa treba to upostevati ob delanju nacrtov. Tri mesce nazaj smo slisal 'ja, kmal bodo zacel delat in pol bodo delal tolk hitr, da bodo vse prehitel'. In k so eni rekl 'zivi bili pa videli' jih je blo treba zmerjat.

Zdej se pa cudis, da ti ob prvem hiccupu vsi to nazaj vrzejo v faco? :)))

Unknown_001 ::

pegasus je izjavil:


"baterijskega airbusa" ... Tragikomično, da mora politika porivati industrijo v smer, v katero bi industrija sama morala riniti.


Shit son, ti kaj dosti ne raziskuješ o teh zadevah, temveč samo povzemaš novice, M aj Rajt ? Elektrificiraš lahko neko mini letalce, ki bo letelo počasi, za komercialno letalo pa potrebuješ svojo lastno elektrarno. Računaj da ima sodoben konkreten airliner 4-turboventilatorske motorje skupne moči

GE also states that the GE90-115B delivers an equivalent of 145,000 hp (108,126 kW)


Se pravi 108MW na motor v grobem, x4 to pomeni 432MW ki se koristijo predvsem ob vzletu.

Za primerjavo ti zdaj to primerjaj z našo NEK
http://www.nek.si/sl/o_jedrski_tehnolog...

Tvoja naloga je da mi obrazložiš, kako to misliš napajati med poletom čez Atlantik.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt
««
445 / 1225
»»